Green Girl As time goes by serum za lice

Posted by Dear Skin at 23:16




Kada bih mogla dijeliti kozmetičke Oscare, jedan primjerak bih podijelila današnjem serumu kojeg Vam predstavljam.

Čitateljice su me s pravom prozvale „serum žena“  radi moje naklonosti ovom kozmetičkom čudotvorcu.

Ako mene pitate, serumi su važniji od  krema. Sadrže koncetrirane djelatne tvari i ja bi ih nazvala „injekcijama za lice“.

Prije malo više od mjesec dana pojavila se prinova u mojoj kolekciji seruma za lice.
Radi se o novom proizvodu iz radionice Green Girl prirodna aromakozmetika



Na početku godine sam već koristila jedan GG serum, čiju recenziju možete pročitati u ovom postu ako Vas zanima.

As time goes by je serum  s C vitaminom  i ostalim dragocjenim sastojcima važnima za kožu.

Kao i sve proizvode, tako i ovaj serum GG prilagođuje tipu kože i željama.


Ovaj put, željela sam anti-age bombu koja će osim na moje bore, djelovati i na umirenje prištića i iritacija te hidratizirati lice.

Tako su se u mom primjerku našli sastojci, od kojih izdvajam neke:

-          - Sodium ascorbyl phoshate:  oblik vitamina C koji je stabilan i ne oksidira

-         -  Alpha lipoična kiselina : prirodni antioksidant, vrlo važan za elastičnost, svježinu i zdrav izgled

-       -   Niacimid: ujednačuje ten, smanjuje nastanak prištića i upala


-        -   Biljna i eterična ulja , te hidrolati koji su nekomedogeni i namjenjeni zdravlju i hidratizaciji uz anti-age i protuupalno djelovanje



Tekstura seruma je vrlo kremasta, hibrid između seruma i krema i zapravo bih svoj primjerak nazvala fluidom.


Na licu ne ostavlja mastan ni ljepljiv osjećaj, ali ipak ostaje film koji me najviše iznenadio kada sam prvi put koristila. Lice je toliko glatko i nježno da sam zapravo očarana kako to uspijeva postići proizvod koji nema ni kap silikona u sastavu.

Po pitanju hidratacije, u  ovom još uvijek toplom i prijelaznom razdoblju, bio mi je sam dovoljan, bez dodatnih krema nakon njega.

Koliko mi se sviđa ovaj proizvod  pokazuje i ova, nažalost, prazna ambalaža.

Ne sjećam se kada sam neki proizvod potrošila tako brzo, ali ne iz razloga što se brzo troši već iz mog uživanja u njemu i nanošenja po tri puta dnevno.


Nanosila sam ga ujutro, poslije podne, prije spavanja,…zaista sam uživala u svakoj kapi.

Bravo Green Girl, moj duboki naklon još jednom !


Prije koji dan, krenula sam s Radiance programom Novexpert i to je jedini razlog zašto nisam novi primjerak naručila, a s obzirom na to da mu je rok trajanja 4 mjeseca, uz čuvanje u hladnjaku, ne mogu imati zalihu dok ne potrošim neki od proizvoda.



Do tada, GG pripremi kuhaču za mene <3

Cijena seruma je 180 kn (24 eur) za 50 ml, dobavljivo kod Green Girl .

Koji su Vas proizvodi oduševili u posljednje vrijeme?

66 komentari:

  1. Ok, još jedan proizvod ide na wish listu, hvala Martina, moj novčanik ti neće biti tako zahvalan :DD Super mi je što se ovi proizvodi mogu individualno prilagođavati svakome :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ma ovo me zaista oduševilo i ne čudi me da ti je na WL. Naravno, kao što i sama znaš, GG prilagodi sastojke svakoj koži individualno :)

      Izbriši
  2. Nakon toliko pohvala, kako mu reći ne? :) S obzirom da si ti znalac kad su takve stvari u pitanju, uopće ne sumnjam da bi i meni bio dobar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam draga, ali dobrom i kvalitetnom serumu ( mislim na sastojke) ja ne mogu reći ne.

      Izbriši
  3. Zavidim ti i tako mi je žao što se GG proizvodi ne mogu naći i kod nas... Oduševljena sam recenzijom i razočarana jer mi je nedostupan :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga, sad vidiš kako je meni kada čitam kod tebe o toliko divnih stvari koje su meni nedostupne :/

      Mislim da GG šalje u inozemstvo .

      Izbriši
    2. Sad ću da proverim. :) :) :)

      Nadam se da ću imati mogućnosti da pišem i o nekim stvarima koje i ti možeš naći u HR

      Izbriši
    3. Ja se iskreno nadam, voljela bih iz sveg srca čitati tvoje dojmove, isto tako i ja bih voljela pisati o mnogim tvojim divnim proizvodima :)

      Izbriši
  4. Eh tako divnooo zvuci. Nadam se da cu probati neke od njenih stvarcica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedno od kozmetičkih otkrića ove godine :)

      Izbriši
  5. Ja svoj dobila u prošlu srijedu :) ..imamo dosta zajedničkih sastojaka, samo ulja su nam različita s obzirom da ja imam normalnu do mješovitu kožu i nemam problema sa prištićima osim povremeno na bradi. Koristila sam ga i ujutro i prije spavanja, pošto je kod nas u Dalmaciji još uvijek preko 20C ne treba mi nikakva dodatna krema preko njega nego direktno stavim tekući puder (nakon 20-tak minuta) kad ga nanosim ujutro a evo danas sam ga odlučila stavit navečer i upravo se divim glatkoći i elastičnosti kože i neću više ništa stavljat jer stvarno nema potrebe. I još nešto: sada dolazi u odličnoj airless bočici. Hvala Green Girl i tebi Martina jer sam ga uzela na tvoju preporuku :)
    Marijana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I na sjeveru je još uvijek iznad 20C , ali i bez obzira na to, serum me fantastično hidratizira pa ni meni nije bilapotrebna nikakva krema iznad.
      Znam da sad dolazi u airless bočicama, ja sam bila nestrpljiva i željela svoj primjerak prije nego što je stigla nova ambalaža :D

      Drago mi je da dijelimo iste dojmove i da smo zadovoljne :)

      Izbriši
  6. Hjoj slušam samo hvalospjeve o njemu i tako me sad vabiš ovako dobrim postom, ali ne smijem trošiti, ne smijem! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polako draga, možda ipak dođe uskoro na red :)

      Mislim da bi ti se svidio u svim segmentima :)

      Izbriši
  7. Koji odlični sastojci, tako nešto se fakat isplati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O tome Vam govorim, ovako dobre sastojke teško da ćemo igdje pronaći na jednom mjestu :)

      Izbriši
  8. Kao velika ljubiteljica seruma, slažem se s napisanim o njihovoj važnosti. :) A ovaj ljepotan mi svakako ide na WL. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Toliko hvalospjeva za GG, nema druge nego isprobati da i mi osjetimo sve te čari istoga koje si nam tako fino iznijela u ovoj recenziji, hvala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitam i ja puno pozitivnih recenzija, i samo mogu reći- s pravom :)

      Izbriši
  10. Odlična recenzija!
    Ja sam pri kraju s nekim gg proizvodima i spremam novu naruđbu al sam neodlučna dal da naručim isto ili da malo promjenim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, to ti ja nisam mjerodavna za odgovoriti s obzirom da ja volim isprobavati novosti :)

      Izbriši
    2. Znam da nisi,to ja samo glasno razmišljam :)

      Izbriši
  11. ...a dobro kad je tako, ah...zapisujem i ovaj :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. ...a imam i jedno pitanjce, sad sam se sjetila kad sam išla ponovno čitati sastojke, a ti ćeš mi znati dati pravi odgovor :) Koliko je hijaluronska kiselina uopće koristan i važan sastojak u anti-age proizvodima, pogotovo kada se nalazi negdje iza polovice navedenih sastojaka (nešto poput u ovom serumu)? Skužila sam da se u mnogim kremama koje su kao protiv bora ona ističe kao jedan od glavnih sastojaka, a onda kad idem pogledati na kojem je mjestu, nađem je u drugoj polovici popisa?! Koliko je uopće ima onda u kremi? Sorry ako sam malo off-topic, ali šta ću kad ti sve znaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu aj odgovoriti, nadam se da Martini neće smetati.
      Neke sastojke koji su označeni kao aktivni u kremama i serumima ćete uvijek naći pred kraj popisa.
      Naprimjer hijaluronsku kislinu, alfa lipoičnu kiselinu, vitamine e i a...
      Konkretno hijaluronsku kiselinu se dodaje u maksimalnom postotku od 1% št je 0,50gr u ovom slučaju.
      Znači mora biti pred kraj popisa jer je u manjoj količini u odnosu na druge sastojek. Hijaluronska u većiom količinama može izazvati i dehidriranost kože. Tako da vas ne buni to što je ćete je u kremama naći pred kraj sastojaka.
      Ipak se sastojci ne mogu samo čitati po popisu, treba ipak barem neko osnovno znanje o forumlacijama, jer položaj određenog sastojke ne mora uvijek značiti njegovu manju ili veću zastupljenost u proizvodu :)



      Izbriši
  13. Sigurno je izvrstan, imam gg simply the best i jako sam zadovoljna. Moze li gruba usporedba? Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo su mi oba vrlo slična po osjećaju na licu, s tim da je Simply the best malo hidratantniji . Kako moja koža voli c vitamin tako ja više koristi osjetim od ovog seruma a uvijek volim više aktivnih tvari tako da je moj izbor ovaj :)

      Nadam se da sam pomogla :)

      Izbriši
    2. Jesi,hvala, znaci sljedeci je taj! :)

      Izbriši
  14. Gladala sam kod GG na facebook stranicama ovaj serum, a sad nakon ove pozitivne recenzije, definitivno ću ga isprobati. Stvarno je dobro to što se svaki proizvod radi prema potrebama kože osobe koja ga koristi :)

    OdgovoriIzbriši
  15. bit će moj jednog dana kad potrošim zalihe c seruma :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako mi je drago što sada bez imalo tuge u srcu mogu izbaciti ANR s WL! Čim potrošim JMO, naručujem ovaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj serum, zasjenio je po sastojcima i po učinku mnoge. Barem meni, zato topla preporuka :)

      Izbriši
  17. Joj ovo je divno! Ide na WL odmah! Mislim da bi čak meni odgovarali svi sastojci koje ti imaš, a ovaj vitamin C bi možda djelovao i na stare ožiljke od akni? OK, idem skupljat 180 kn :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, C vitamin djeluje tako da ublažava i ožiljke :)

      Izbriši
  18. Taman napravim popis proizvoda i da cu krenit narucit,, onda osvane jos jedna ovakva recenzija i poremeti mi planove!!! Trenutno imam na wish listi 12 proizvoda od GG :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      Razumijem te potpuno, tako je sve primamljivo i jednostavno se teško odlučiti. Ako si planirala serum, eto baci pogled i na ovaj :)

      Izbriši
  19. i ja ga planiram kupiti! samo da potrošim sve ovo što imam sad! :D jeeeeeeeeedva čekam, točno imam osjećaj da će mi bit wow!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ćeš biti iznimno zadovoljna :))

      Izbriši
  20. Ako netko zna prodat kremu/serum, onda si to definitivno ti! :D Ovo mi je na listi otkad si ga prvi put pohvalila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga, ti znaš da me teško više oduševljavaju stvari, ovo je zaista otkriće godine :))

      Izbriši
  21. Ti si nam serum zena i piling zena :) A i sto kaze Mell znas da prodas kremu...od nekog ko radi u beauty industriji, oduvala bi pola onih devojaka znanjem i vestinom ubedjivanja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahah, hvala draga, kada me nešto baš oduševi, teško da se ne primjeti oduševljenje :))

      Izbriši
  22. Serumi su tvoja domena :D kad ih toliko hvalis morat cu i ja neki vec jednom isprobat

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ćeš, jednog dana i ti nećeš moći odoljeti :)

      Izbriši
  23. zvuči super... zbilja je super kad nađeš nešto što ti sasvim i apsolutno odgovara :D

    OdgovoriIzbriši
  24. Martina, da li ti možda taj serum smrdi? Meni jako jako, tako da mi ga je teško upotrebljavati. A inače potvrđujem, da Green Girl šalje u inozemstvo, javljam se iz Slovenije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana, moj primjerak ima jedan ugodan biljni miris koji nije intezivan i ne osjetim ga na licu.

      Saznala sam da alpha lipoična kiselina ima malo intezivnji miris pa vjerojatno njega osjetiš, no kako je on jako dobar i važan sastojak, mislim da se isplati pretrpjeti miris :)

      Izbriši
  25. Mislim da bi se meni itekako svidjela tekstura ovog seruma a s obzirom na tvoje pohvale za djelotvornost a mislim da ide na WL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predobri sastojci, odličan učinak. Ovaj serum je blago :)

      Izbriši
  26. Ja svoj koristim. I jako sam zadovoljna. Hvala na preporuci.

    OdgovoriIzbriši
  27. Dobar dan ! Ja uvece koristim airol...da li mogu posle njega naneti ovaj serum

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radije bih ga odgodila za ujutro. Prvo što su i Airol i ovaj serum proizvodi s aktivnim sastojcima, a drugo mislim da ćeš imati više koristi budeš li ih koristila zasebno. Iza Airola strogo samo hidratacija.

      Izbriši
  28. kolika je koncentracija vitamina C u serumu
    hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovisi kako za koju kožu. Najčešće 5% što je maksimalna doza ovog oblika c vitamina

      Izbriši
  29. predobro mi izgledaju i zvuče ovi GG proizvodi!

    OdgovoriIzbriši