Jane Iredale event - predstavljanje PureMoist lipstick

Posted by Dear Skin at 12:33


Jučer sam imala čast  prisustvovati  predivnom  događaju: predstavljanju nove linije ruževa  
 Jane Iredale Pure moist lipstick.


Event se održao u DermaCare centru  na Cvjetnom u kojem nam je doček priredila gospođa Jelena sa svojim stručnim i iznimno ljubaznim osobljem.



Nakon pića dobrodošlice, bacila sam se u pregledavanje divnih noviteta, kao i ostalog asortimana  

Jane Iredale kozmetike.


Jane Iredale je kozmetika poznata po sloganu The Skin Care makeup.
Linija je toliko sigurna i korisna za nanošenje da ju preporučuju dermatolozi i plastični kirurzi cijelog svijeta. 
Jane Iredale kozmetika njeguje kožu u najnovijim modnim trendovima:
- ne izaziva alergije
- ne začepljuje pore
- svi proizvodi su dermatološki testirani
- nudi UV zaštitu do SPF 30 i što je najvažnije, testirana je na UVA zračenja
- djeluje protuupalno
- ne sadrži parabene i talk, sadrži minerale koji ne podržavaju rast bakterija
- nije testirana na životinjama

Isprobala sam već puno JI kozmetike od kojih sam nedavno recenzirala puder Amasing Base u ovom postu.




U sklopu promocije, izuzetna mi je čast bila da me našminkao Jane Iredale edukator, genijalni Shawn Towne.





Gospodin Shawne šminka apsolutno po mom ukusu: koristi prirodne tonove, ističe ono najljepše na licu uz prekrivanje nedostataka.
Kako su moj najveći problem podočnjaci, tako je naglasak bio na njihovom prekrivanju.



Upotrijebljena je paleta korektora od kojih je rozi dio išao uz samo oko dok je žutim korektorom posvijetljen dio ispod oka, gdje su moje rupe i vrećice, kako bi  posvjetlio i vizualno bacio sjenu s mojih kolutova.



Gospodin Shawn je također upotrijebio žuti korektor na području mog nosa i na bradi. 








Nakon podloge, bacio se na uređivanje mojih obrva te pokazao kako da ih malo korigiram kako bi bile u trendu.
Mali potezi i dojam je WOOW.  Rumenilo koje je nanio je divna breskvasta nijansa s laganim shimmerom pod nazivom „WHISPER“.




Moram se pohvaliti i reći kako je g. Shawn rekao da mu se sviđa moja prirodna boja usana i samo ih naglasio kremastim sjajilom iz nove kolekcije PureGloss u nijansi „Tangerine“.

Iako nisam fan sjajila, ovu nijansu kupujem jer me oduševila postojanost, neljepljivost i predivna njega.






Sjajilo se držalo na usnicama doslovno 3 sata uz izuzetnu njegu. Divno!


Nakon šminkanja, dobila sam i pismene savjete o šminkanju svog lica uz nazive proizvoda.

Evo kako izgledaju moji savjeti:




Pomno sam pogledala  još jednom sve divne nijanse novih ruževa koje Vam toplo preporučujem da bacite pogled. Iznimno širok izbor nijansi gdje svatko može pronaći nešto za sebe.






A kako izgledam kada me našminka profesionalac :





Na odlasku, DermaCentar me iznenadio i poklonom, dobila sam divni ruž iz nove kolekcije PureMoist o kojem ću Vam posebno pisati.




Hvala DermCare centru na pozivu, bilo je iznimno poučno , a posebno hvala gospodinu Shawn što mi je otkrio trikove za moje buduće šminkanje i divne Jane Iredale proizvode <3

Volite li mineralnu, hipoalergenu i sigurnu kozmetiku?




43 komentari:

  1. Zna covek posao, sjajno te je nasmikao, sveze i atraktivno u isto vreme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**

      šteta što je već bio mrak pa nisam uspjela slikati na danjem svjetlu, definitivno je upotrijebio način koji najviše volim uz puno trikova koje nisam znala :)

      Izbriši
  2. Odlicno!
    Jako lijepo te nasminkao,prirodno,u biti je istaknuo tvoje prirodno lijepe crte lica! Sviđa mi se.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**
      I meni se jako sviđa jer obožavam kad je što prirodnije :)

      Izbriši
  3. Rumenilo i sjajilo su preeeedivni!

    Predivno ti stoji, bas izgledas svjeze! <3
    Ja bi takve usne, blago se tebi.
    Zene s punijim/vecim usnama u starijoj dobi uvijek izgledaju mladje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**

      rumenilo i sjajlo su pre prelijepi i kupujem prvom prilikom :))

      Izbriši
  4. Predivno te našminkao, svježe i decentno, ruž ti odlično stoji, kupuj prvom prilikom! I mislim da stručnjak ima pravo, da malo čupneš i središ obrve (mrvičak samo) dodatno bi otvorila pogled :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti**

      kad to kaže stručnjak kao ti odmah mi je draže. I da, nikako vremena uhvatiti da sredim malo obrve :/

      Izbriši
  5. Sjajilo ti jako dobro stoji, baš je lipa boja i lipo te našminka. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo te našminkao, ali ništa bolje nego ti sama!

    Baš sam i ja danas bila u Dermalogici, ali su mi moji ljubimci totalno pomutili pamet da ruževe nisam ni okrznula okom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:)

      Kad dođeš u dermalogicu neznaš što bi prije gledao :DD

      Izbriši
  7. nije otišao puno dalje od tvog stila, lipo i svježe mi izgledaš :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, pročitao me :))

      Fantastično šminka :)

      Izbriši
  8. A sto da kazem a da nije vec receno?
    Koka i pol' ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Bila sam u dućanu u Areni, ali još nisam ništa isprobala, ali promjenit će se i to nadam se :)

    OdgovoriIzbriši
  10. baš te lijepo i prirodno našminkao :)
    Sjajilo je wow boja ♥
    Iako me jako zanima ruž, i sama vrećica im je divna (da, bolesnik sam, ali padam na vrećice)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**

      istina, jako lijepo šminka a nijanse baš po mom ukusu :)

      Izbriši
  11. Nasminkao te je isto kao sto se i ti sama sminkas :)
    Jedinu promjenu vidim u obrvama.
    Sjajilo je prekrasno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, totalno po mom ukusu i kako volim. Sjajilo je divnoo :)

      Izbriši
    2. Taman sam htjela napisati istu stvar ali zaista se potrudio oko okoloocnog podrucja, moramo ga i pohvaliti :)
      Ti si mi krasna Martina, tako svjeza i lijepa <3

      Izbriši
  12. Fino ti je prekrio podocnjake :) Eh kako bi mi sve izgledale da nam je svako jutro jedan profesionalac

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj slažem se, kada bi me netko šminkao svaki dan, nitko sretniji od mene :))

      Izbriši
  13. Martina, predivan event :D Da barem imamo nešto slično u Splitu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, bilo je zaista jako lijepo i jako poučno :)

      Barem meni koja ne znam puno o šminkanju :)

      Izbriši
  14. WOW jako lijepa nijansa sjajila a i pigmentacija izgleda vrhunski. Nisam upoznata baš sa njihovim proizvodima ali nikada nije kasno ;).

    OdgovoriIzbriši
  15. Obožavam Jane Iredale kozmetiku. Prvi puta sam se s njom susrela prije godinu dana i oduševila sam se. Prirodni sastojci složeni u odličnoj formuli :)) . Kako se svi ti minerali u njihpvoj kozmetici ustvari na našem licu prilagode našoj boji lica, neizostavno dovode do prirodnog izgleda i kad je lice našminkano, što je osim njegujućeg efekta po meni najvažniji adut ove kozmetike.
    I Vaše lice je dobilo na dodatnoj ljepoti kad Vas je našminkao profesionalni šminker Jane Iredale kozmetike. Jednom sam imala priliku na nekom forumu čitati kako su ljudi nezadovoljni, a ustvari ne znaju pravilno nanijeti recimo puder Jane Iredale na lice. On se ne nanosi uobičajenim šaranjem po licu, već točno postoji uputa kako i s kojim kistom i kad se tako nanese tek tad ima svoj puni efekt, a ujedno i zaštitu od sunčevog zračenja. Ti se minerali slože po koži kao riblja škrljust i štite kožu, ne zatešu, ne daju osjećaj maske na licu, ma nešto divno. Jesu skupi, kad bi bar sve bilo nešto jeftinije, svi bi imali više koristi od tako dobre kozmetike.
    Također, imala sam priliku da me šminkaprofesionalna šminkerica Jane Iredale kozmetike. Mom oduševljenju nije bilo kraja. U jutro sam bila našminkana i šmiku sam skinuta tek prije spavanja, niti mi je puder smetao, niti maskara, niti mi se sjenilo zavuklo u pregibe kapaka, ma fantastično. Polako nadopunjujem svoju kozmetiku Jane Iredale proizvodima. Prvo sam kupila puder i rumenilo kao osnovu, a onda krenula dalje, također prema uputama o načinu šminkanja, kao i proizvodima koji mi odgovaraju i koji su mi preporučeni također u pisanom obliku.
    Mogu još jednom ponoviti da sam jako zadovoljna Jane Iredale kozmetikom, jedina mana joj je cijena ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poptisujem sve što si napisala.

      Ja sam imala nekoliko puta puder prije par godina, a sad definitivno planiram uzeti paletu korektora kojom me g. Shawn našminkao, rumenilo i sjajilo. Jednostvano sam se zaljubila u to.

      I slažem se potpuno s tobom, ta kozmetika tako izgleda prirodno, ugodno i lice nimalo ne pati ispod nje.

      Voljela bih isprobati i njihovu maskaru :))

      Izbriši
  16. sve više me privlači hipoalergena kozmetika. sve manje imam živaca da mi nešto izaziva reakcije po tijelu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda svakako baci pogled na JI kozmetiku,-:))

      Izbriši
  17. Prekrasno te našminkao, prirodno, a opet naglasio je sve što treba... na usnama ti zavidim <3 zaista su pune i prekranse, a ovo ih je sjajilo naglasilo na najbolji mogući način <3

    Ja imam samo jedan njihov ruž i stvarno je jako ugodan na usnama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tonka**

      Drago mi je da dijelimo isto mišljenje o JI ruževima **

      Izbriši
  18. Predivno, jako mi se sviđa kako te našminkao. Djeluješ svježe ;-) i prirodno što je po meni jako važno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Danijela, definitivno je jako prirodno . Prezadovoljna sam :)

      Izbriši
  19. Rumenilo koje ti je stavio izgleda predivno! Lijep event :) ja još nisam probala njihovu kozmetiku

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rumenilo je savršeno, jedva čekam ga se dokopati :D

      Izbriši
  20. odlična kozmetika, privlači me to što se temelji isključivo na mineralima i prirodnim sastojcima, baš bih ju voljela testirati na svojoj koži koja je jako osjetljiva, sklona alergijskim reakcijama i iritacijama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti je koža osjetljiva, mineralna kozmetika je pravi izbor za tebe :))

      Izbriši
  21. Ja sam cekala ovaj post a onda sam ga neobjasnjivo propustila :D.
    Sjajan makeup look! O Jane Iredale kozmetici u poslednje vreme citam tu i tamo, ali jos se nista nisam odlucila da narucim. Mislim da mi je najinteresantniji za sada mineralni puder :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      Do sada sam imala samo JI pudere , ali nakon ovog šminkanja štedim i za rumenilo i za sjajilo.

      Odlična i za kožu potpuno sigurna kozmetika :)

      Izbriši