Jane Iredale PureMoist ruž- nijansa Margi

Posted by Dear Skin at 16:37




Nedavno je kod nas stigla nova linija renomiranog proizvođača Jane Iredale pod nazivom                         PureMoist lipstick

Više o predstavljanju ruževa, pisala sam u ovom postu, a danas Vam donosim recenziju nijanse          koju sam dobila - Margi



Margi je pakiran u  pozlaćenu ambalažu u količini od 3 grama koja je tanja u odnosu

 na klasična pakiranja, odiše elegancijom i daškom glamura. Padam na ambalažu, što mogu .



Jako volim ruževe za usne i što se tiče dekorative, predstavljaju moj pravi fetiš.

Moj idealan ruž za usne mora biti hidratantan s obzirom na osjetljive usne i sklonost pucanju .

Također, ne volim ni jako pigmentirane ruževe iz razloga  što volim onako "u hodu" obnoviti sloj         bez straha da to neće izgledati precizno na usnama.

PureMoist ruž  zadovoljio je sve moje kriterije, izuzetno hidratantan, ali ne mastan

(testirano bez balzama ili baze),  dovoljno pigmentiran , a opet nije brutalan.





Nijansa Margi je bogata crvena boja s jednakim omjerima crvene, ružičaste i bobičaste nijanse.

Za mene koja sam zaista "teška" za nositi crvene ruževe, ovo je zaista idealan omjer da se osjećam

dobro i lijepo s takvim nijansama.



Miris i okus je ono što me najviše oduševilo! Svježe bobičasto voće koje traje dugo,

kao i postojanost koja je solidna. 

Bez problema izdrži satima i kao da kasnije postaje još ljepši na usnama.

Naravno, neki veći obrok neće proći bez popravljanja.


Kako PureMoist linija obiluje uljima za hidrataciju evo i potpunog sastava:

Triisostearyl Citrate, Olus Oil, Avocado Oil, Copernicia Cerifera Cera, Jojoba Esters, Moringa Oil/Hydrogenated Moringa Oil Esters, Orange Peel Wax, Sunflower Seed Oil, Candelilla Wax, Pomegranate Extract, Blackberry Fruit Extract, Green Tea Leaf Extract, Coffee Seed Extract, Cranberry Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol
Može sadržavati*: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77489, CI 77491, CI 77492, CI 77499), Red 30 Lake (CI 73360), Red 7 Lake (CI 15850)(Aka 202), Red 6 Lake (CI 15850)(Aka201), Red 27 Lake (CI 454102)


Fotografirano u hladu:



Na suncu :



Nova linija divnih PureMoist ruževa sadrži čak 24 nijanse i sigurna sam da će se još koji primjerak ovih hvale vrijednih ženskih najboljih prijatelja naći u mojoj torbici .




Cijena PureMoist ruževa je 172 kn (23 eur) . Dostupni u DermaCare centrima







Kako Vam se sviđa ovaj ljepotan? Koji je Vaš omiljeni crveni ruž?

68 komentari:

  1. Imaš preeeeedivne usne, i jako ti lijepo stoji ova nijansa. Precool...
    Sanja

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan je! I divno ti stoji :D morat ću pazarit barem jedan za ročkas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell, divni su i mislim da ćeš biti zadovoljna. Samo treba izabrati nijansu među ovolikim izborom :DD

      Izbriši
  3. Krasana nijansa i baš nekako lijepo otvara lica. Baš moram baciti oko na JI kozmetiku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš, mislim da ćeš i ti pronaći nešto za sebe :)

      Izbriši
  4. Jako je lijepa nijansa i slažem se s curama ispred, krasno ti stoji, ali opet, na takvim divnim usnama, što ti ne bi stajalo dobro :) Nekako mi se u ambalaži nijansa činila dosta tamnija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. I ja kad sam ga vidjela na prvu pomislila sam da je jako taman, međutim na usnama je zaista meni po mjeri :)

      Izbriši
  5. Jao bas je jako lepa nijansa i svidja mi se kako ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, kada stručnjak za makeup to kaže, onda je zaista kompliment **

      Izbriši
  6. Prekrasan ruž i još divnija nijansa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna nijansa, *moj broj* <3
    i divno ti pristaje :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Predobro ti stoji...ne znam jel ovo možda onaj od jećer, ali to su definitivno tvoje nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. Hvala Mikka**

      Ne, jučer na kavi je bio jedan drugi :)

      Izbriši
  10. Lepo ti stoji! I zvuci super taj bobicasti ukus :) Svaki crveni mi je omiljeni :)

    OdgovoriIzbriši
  11. stoji ti bogovski!!!! ruž je prelep!!!swatch na ruci bi sakrio njegovu lepotu,
    jer ti na usnama stoji fenomenalno, super što si ga i tako uslikala!!!
    ja nemam omiljeni crveni ruž :( kanim se probati neke nijanse,
    tako da je sve to još u fazi eksperimentisanja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena:))

      Kod crvenih ruževa zaista treba dosta isprobavati i pronaći onu THE nijansu :)

      Izbriši
  12. Odlično ti stoji :) I ambalaža je mrak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs **

      slažem se, ambalaža je <3

      Izbriši
  13. A zasto ti ne uredjujes obrve? Pratim te i volim citati ali nekako mi nije jasno zasto ne poradis na tome, cisto da bi islo uz tebe kao ljubiteljicu kozmetike i estetike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na kritici :)

      Nekoliko puta sam u životu sama uređivala obrve i uništila:/

      Tako da odlazim svojoj kozmetičarki koja ih sredi kako treba, a kako je na bolovanju, tako su i moje obrve na bolovanju do daljnjeg :D

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru. Bas bih htjela da vidim jedan look kada ih uredis, inace nemam zamjerki a i ovo sam razmisljala da li da napisem. Ne bih da shvatis kao trazenje mana i sitnica, nego eto... ja manijakalno cupkam svoje cim vidim da dlacica treba da izbije, pa mi instinktivno dodje kad vidim tvoju sliku da i kod tebe cupnem koju :)

      Izbriši
    3. Kritika je apsolutno na mjestu i s pravom. Ja kako sam antitalenat za uređivanje obrva, već sam bila na sređivanju odmah danas. Eto što kritika napravi hihihihi, i uskoro pokazujem svoje nove obrve :))

      Izbriši
  14. Divan je. I slazem se sa curama da ti super stoji nijansa.

    OdgovoriIzbriši
  15. divan, divan je! odlična boja i jako ti lijepo stoji.

    OdgovoriIzbriši
  16. Divna boja, odlično ti stoji. Ja bih za sebe ipak izabrala neki nude.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana**

      definitivno ću kupiti jedan primjerak i u mojoj omilkenoj nude nijansi :)

      Izbriši
  17. nijansa je predivna a ja sam u poslednje vreme luda za tamnijim varijantama na usnama :) super ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**

      sada smo svi ludi za tamnijim nijansama, što ruževa što lakova ;)

      Izbriši
  18. Nazalost ne koristim crvene ruževe..jer nemogu nikako naci sta mi odgovara..ali ova boja je divna! Di su ovi ruževi dostupni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te skroz zato ih i ja nikako ne koristim. Kod ovog mi se sviđa upravo što je vrlo nosiv za svaku priliku.

      Ne mogu vjrovati da nisam napisala:D

      Uglavnom u DermaCentrima ili preko Jane Iredale web shopa.

      Izbriši
  19. Nijansa je predivna i odlično ti stoji! Ja imam jedan crveni p2 ruž koji mi se jako sviđa, a inače i MF Colour Elixir Giant Pen Stick u crvenoj nijansi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**

      Obožavam P2 ruževe, mogu samo zamisliti kako si zadovoljna s njim, a i na taj MF moram baciti oko :))

      Izbriši
  20. Savršeno ti stoji, baš savršeno! Ovo je jedna od onih nijansi koje idu na sve. Ekstra je! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si potvrdila moje misli, ipak si ti vizažist a ja nisam bila sigurna da li da to napisšem ili ne.

      Hvala ti <3

      Izbriši
  21. Nema vise izlika za ne nosenje crvenoga ruza! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema :)) Posebno kad je ovako ugodan na usnama :)

      Izbriši
  22. Omiljeni crveni, teska bitka al jedan stari Catrice Spanish red, savrsena pigmentirana boja ugodna za nosenje :D a ova mi je boja isto divna, s crvenom se ne moze pogrijesit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sam se navukla na crvene ruževe, i tebi prekrasno stoje :)

      Izbriši
    2. Hvala, a ti samo nastavi s crvenima pa ces doc i do puno intenzivnijih nijansi :D

      Izbriši
  23. Wow ovo je doista predivna nijansa, na prvu mi se cinila pretamna ali na tvojim usnama izgleda doista kao IT nijansa, i jos taj miris kojeg opisujes ...mogu samo zamisljati :)
    Imam jedan slican catrice ruž koji obozavam... Takoder MF i Bourjois imaju dobar izbor pribliznih nijansi koje mi se jako svidaju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**

      zaista ovako sam izgleda tamno, ali na usnama je naprosto kako treba što me jako ugodno iznenadilo i samim tim postao moj favorit.

      Volim jako Catrice ruževe :))

      Izbriši
  24. pretplaćena sam ti na blog preko maila, a već nekoliko dana ne dobivam update za nove postove. popravi to :D
    i lijepo ti stoji ruž :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf draga, dobro da si mi rekla. Idem vidjeti što se pošemerilo s blogom :/

      Hvala ti puno **

      Izbriši
  25. Boja je savršena, taman moja. :D
    Super ti stoji.
    Ja u zadnje vrime najčešće nosim crveni Catrice iz Revoltaire kolekcije, koji mi je ujedno i najdraži crveni ruž.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))

      Znam da i ti voliš ovakve boje a ta Revoltaire kolekcija je predivna, moram u pohod ako je šta ostalo :D

      Izbriši
  26. Mnogo je lep. A tvoje usne su savršene

    OdgovoriIzbriši
  27. lajkam nijansu, a tebi i jako lijepo stoji. Malo si mi severina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, to sa Severinom slušam cijeli život, hvala ti **

      Izbriši
  28. Kako je lijepo to tanko pakiranje ruža, baš je elegantno. A lijepa je i nijansa, fino ti stoji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakiranje je super, a najbolje kod njega je njega koja je besprijekorna :)

      Izbriši
  29. Joj kako je divan, a još divnije ti stoji. Kada budem u Zg svakako bacim oko na njihove ruževe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš svakako,makar ih pogledaj kako su lijepi :)

      Izbriši
  30. Nisam ih ni vidjela ni probala, ali moram reći da je ova nijansa odlična! I lijepo ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      novi su i sigurna sam da ćeš ih već isprobati :)

      Izbriši
  31. Odgovori
    1. Hvala, kao prava ljubiteljica ruževa, apsolutno me razumiješ ;)

      Izbriši
  32. Draga Martina, oprosti što pišem nešto nevezano za temu. Nadam se da te moj prijedlog neće uvrijediti ili da će biti krivo shvaćen. Voljela bih vidjeti tvoj post o hemeroidima. Naime imam 20 godina i imam problema sa njima, a nisam niti bila trudna ni ništa... Na internetu piše sve i svašta, i stvarno bih voljela pročitati nešto od tebe jer sve informacije skupiš na hrpu, a i komenatri tvojih čitateljica uvijek dobro dođu. Hvala i oprosti ako misliš da toj temi nije mjesto na tvome blogu. Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ovo je odlična ideja. Nažalost, imam i s time iskustva. Vrlo brzo ću napisati post i hvala ti **

      Izbriši