Masaža lica

Posted by Dear Skin at 16:55



Nebrojeno puta sam spominjala u postovima masažu lica i njenu važnost u njezi lica.

Masaža lica ne oduzima mnogo vremena, dovoljno je 10 minuta nekoliko puta tjedno da joj se posvetite, a učinci su mnogobrojni : poboljšava cirkulaciju, opušta duh i tijelo, djeluje na tonus lica, bore , a može pomoći i kod glavobolja.

Na internetu možete vidjeti mnogobrojne videe i savjete kako se izvesti masažu, danas ću Vam pokazati kako ja to radim.

Naime, vrlo često prakticiram i tzv tanaku masažu za koju mi treba bolja oprema kako bih Vam demonstrirala. 

Nažalost, moja video oprema je vrlo skromna stoga i ovaj video nije visoke kvalitete, ali želim Vam pokazati kako je masaža vrlo jednostavna a učinkovita.

Vrlo važno je odabir kreme ili ulja prilikom masaže

One se ne smiju upiti potpuno, već prsti moraju lagano kliziti , ne smiju zapinjati o suhu kožu.

Moj odabir prilikom masaže je avokado ulje, Nuxe ulje ili Dr.Weyergans C7 plus krema kojom me  uostalom i kozmetičarka masirala prilikom mog posjeta salonu.


Kućna samomasaža nema veze s profesionalnom masažom o kojoj sam Vam pisala u ovom postu i za koju smatram da bi svaka žena trebala bar povremeno priuštiti, ali i minimalno njege u kućnoj radinosti može napraviti puno za ljepši i zdraviji izgled.


video

Isprike još jednom na lošoj kvaliteti, nadam se uskoro boljoj opremi i boljim videima.

Do tada...prakticirate li masažu lica ili tek krećete s njom?

71 komentari:

  1. uh, definitivno treba da počnem s tim, sad si me ubedila :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih te stvarno volela gledati u više videa :)
    Od kad si prvi put pisala na ovu temu, na ogledalo u kupatilu sam zalepila papirić sa podsetnikom- masiraj lice! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga, čim nabavim prav kameru, snimat ću videe.

      I da, ja tako u mobitelu umemoriram podsjetnike za sve :D

      Izbriši
  3. Znas li mozda, moze li se koristiti bademovo ulje?
    Imam mjesovitu kozu, podosta sklonu pristevima.

    Inace, super da si snimila ovaj video- voljela bih da nastavis s njima! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš kožu sklonu prištevima, nikako badem. Suncokret, marelica i dosta drugih ulja su pogodnija za takvu kožu.

      Izbriši
    2. Tako je, za kožu sklonu pristevima, definitivno treba izabrati ulja koja nisu komedogena ili to bademovo nakon masaže isperi s lica.

      Izbriši
    3. negdje na netu sam pročitala da na našoj koži živi bakterija koja u anaerobnim uvjetima izaziv upale i da zato nije dobro masirati lice uljem.:)

      Izbriši
    4. Zaista prvi put čujem, ne znam što bih rekla :/

      Izbriši
    5. evo našla sam: " Breaking out from the massage: Two things could be happening but let me back up a sec. Everyone on the planet has P-acne bacteria in their pores whether they breakout or not. P-Acne bacteria is an anaerobic bacteria (meaning it does not like oxygen) If you fill the pore with massage oil you've now created a non oxygenated environment for p-acne bacteria to have a little party and cause a pimple. Secondly, if you have sensitive skin then the massage can cause slight swelling of the tissue around the opening of the pore (ostium) pinching it closed. No oxygen can get into the pore, walla you have a zit! To avoid this, wash the massage oil off and replace it with a water based moisturizer. You can also apply a cool compress after the massage to decrease any inflammation. I hope some of these tips help and allow you to continue doing your tanaka massage"

      Izbriši
    6. Iskreno draga, nisam za ovo čula, ali ja uvijek ispirem ulja nakon masaže. Mada mnoge žene ostave na licu, ja sam ipak od vodenastih krema :)

      Izbriši
  4. Masažu sam vidjela još nedavno kada si je objavila na fejsu ;) super stvar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolja stvar za lice koja može biti :)

      Izbriši
  5. Morat ću se malo natjerat na masažu...doduše moja koža se crveni već na sam dodir tako da se bojim da bi izgledala ko paprika nakon ovih prikazanih pokreta...nema mi druge nego nabavit neko ulje i pokušati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo lice bude crveno ali ne moraš raditi žustro, pokušaj nježno u početku dok ti ne proradi cirkulacija.

      Izbriši
  6. Ja se malo plašim da sama sebi masiram lice. Znam da je banalno, ali ustuknem pri pomisli da ću previše istegnuti kožu :D
    Inače bravo za video i nadam se da će ih ubuduće biti još!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moraš se plašiti, samo naulji lice i nježno vrhovima prstiju. Možeš samo napraviti dobro za kožu :)

      Izbriši
  7. Kakvo je kokosovo ulje za lice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja znam, kokosovo ulje se ne koristi previše u kozmetici za njegu lica, ali ako ti odgovara zašto ne.

      Izbriši
  8. oprosti, jel ovaj video već bio?

    OdgovoriIzbriši
  9. jer mi je jako jako poznato ovo o čem pričaš u njemu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bio je na FB prije koji mjesec :)

      Izbriši
    2. ahaaaa:) imala sam deja vu moment. čitam te i gledam film i mislim si "whaat?" pa ovo sam već gledala :)
      da znaš, otkako si pisala o masaži, da si svaki dan masiram lice, vrat i dekolte .

      Izbriši
    3. Bravo Zuba!

      Jel da kako je super?

      Izbriši
  10. Svaka cast sto si ovako nesto podelila sa nama ;)

    Ja se trudim da radim masazu s vremena na vreme, ali moram cesce, definitivno, ubedila si me :*
    Inace ja volim arganovo ulje i njega koristim za nocnu negu kao i masazu lica ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Arganovo ulje je divno i za masažu i za njegu. Bravo što vodiš računa o masaži :)

      Izbriši
  11. meni nešto ovakvo nikad ne padne na pamet, linčina sam, šta da se radi ;)
    jedino zimi kad me uhvati baš suha koža koju hranim s uljem jojobe, onda ga masiram... 30 sekundi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Žana, ovo zaista oduzima malo vremena, natjeraj se ponekas, vidjet ćeš kako je to dobro :))

      Izbriši
  12. Masaža lica je zakon! Ako ti bude trebala kamera, javi se, ja ti posudim! :D Postat ćeš nam prava vlogerica! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično, nemam kameru a često bih snimila videa. Svakako ću ti se javiti :)

      Izbriši
  13. gledah vec ovaj tvoj video, ne radim masaze za sad, al cu probat koju da vidim kakav je osjecaj, maksimum moje masaze je malo kod umivanja lica zasad

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, masaža je stvarno super za sve :)

      Izbriši
  14. Pohvale za video, j nema veze kvaliteta, dobro se vidi kako raditi. :-) Strašno mi se sviđa i jedva čekam isprobati.
    Imaš jako ugodan glas, smirujući.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anchi **

      nažalost loša oprema ali bitna je poanta.

      Izbriši
  15. Pratim tvoj blog vec jako dugo i smatram da si jedna od najkvalitetnijih i najkompletnijih blogerica. Od tebe sam naucila jako puno stvari i zahvalna sam ti na tome :) Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakav komentar uljepša ne samo dan , nego tjedan.

      Hvala ti draga Elma <3

      Izbriši
  16. Navijam što pre da nabaviš opremu, tvoji postovi su dragoceni ali videi će tek biti <3
    Divna si mi, ljubim te!

    p.s. ovom postu ću se iznova vraćati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      i ja se nadam boljoj opremi i puno videa :))

      Izbriši
  17. Prije sam redovito radila masažu lica,ali zadnjih godinu pa i dvi sam skroz zanemarila:(Kad je izasao onaj tvoj video sad masažu radim opet redovito:) Sigurno 1-2 puta tjedno.Hvala:* Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam te podsjetila na ovaj divan ritual. Zaista ne oduzima puno vremena a tako je super, zar ne?

      Izbriši
  18. Odličan post i još bolji video. Nisam još sama masirala lice, ali hoću čim uhvatim malo više vremena. Negdje sam čitala da je dobra vježba za mišiće lica naglašeno izgovaranje samoglasnika, tako da ja to svako jutro radim dok kombiniram što ću obući na posao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, to naglašavanje samoglasnika je odlično, joooj da imam kameru, sve bih vam pokazala :))

      Izbriši
  19. aaaa super video, nema veze lošija kvaliteta, sve se lijepo vidi, a i baš zato što nije sve perfekcionistički prenosi neku toplu, domaću atmosferu; ja svaku večer malo promasiram lice, ali nisam nikada radila ove kružne pokrete i baš se veselim da i to probam; super bi bilo kada bi uvela u sadržaj svoja bloga više video postova :), imaš jako lijepu boju glasa, jako ugodnu za slušati i jasno izgovaraš riječi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nina, nažalost nemam bolju kameru a opet sam htjela pokazati, lakše nego pismeno objasniti.

      Nadam se u skorijoj budućnosti boljim i kvalitetnijim videima:)

      Izbriši
  20. Počela sam pomalo s masažom od onda kad si prvi put objavila ovaj video na svojoj stranici, no još uvijek tražim neko kvalitetno ulje za svoju relativno suhu kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si krenula, to je stvarno super i za um i za lice.

      A ulje, preporučam ti suncokret ili badem. Iako je meni avokado fantastično za masažu :)

      Izbriši
  21. Otkad si ti objavila ovaj video na fejsu svako toliko se masiram :D

    OdgovoriIzbriši
  22. moracu da pocnem da praktikujem masazu lica a sto je najbitnije-imam nuxe ulje da ugodjaj bude kompletan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto..kad ga već imaš, isprobaj :)

      Mislim da ćeš se brzo navući :)

      Izbriši
  23. Baš si slatka i prirodna i lepo objašnjavaš :) Ne radim nikakvu masažu lica, ali stvarno bih mogla da probam, nema razloga da to ne radim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**

      probaj, definitivno po meni jedan od najboljih tretmana za lice i um:)

      Izbriši
  24. Joooj kad sam takva ljenčina!!!
    Ali ajde natjerat ću se to "odraditi" barem vikendom, imam Alverde ulje od Amarantha, možda bi moglo posluiti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svako ulje koje se ne upija odmah u kožu može poslužiti, probaj :)

      Izbriši
  25. Zahvaljujući tebi, tek krećem. :)

    OdgovoriIzbriši
  26. upravo sam se masirala s tobom hihi :D hvala na ovom postu, znala sam da je masaža korisna, ali sam to nekako smetnula i zaboravila dok nisam neki dan ugledala ovaj post. večeras sam ga se sjetila, pa sam fino umila lice, skinula šminku, nanijela enzimsku masku, poslije toga arganovo ulje i upalila ovaj video da vidim kako ti to radiš. hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo draga ! Ovo je jedna skračena verzija i jednostavna.
      Nadam se da ću uskoro imati bolju opremu i pokazati i bolja videa :))

      Izbriši
  27. S obzirom na sva sranja koja radiš na sebi, sve kreme i to, koža ti je ispodprosječna. Eto dokaz, da se sva ta sranja ne isplate.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Anonimna, ja o svojoj koži intenzivno brinem i njegujem je, a rezultati su i više nego vidljivi. Žao mi je da ih ti ne uviđaš, ali to nije niti bitno. I molila bih te bez vulgarizama na mom blogu, zahvaljujem.

      Izbriši
    2. Ovo je zaista neprikladno ponašanje. Ti se toliko trudiš i ulažeš u njegu svoje kože... Ovakvi komentari samo pokazuju nepristojnost. Martina, puna podrška, lice ti izgleda sjajno.

      Izbriši
    3. kakva ljubomora. lol

      Izbriši
    4. Haha, brisanje komentara ti je baš fora....ne želiš čuti iskreno mišljenje...moja baka ima bolju kožu od tebe...mislim da se ti panično bojiš starenja i da je to tvoj osnovni problem, a to ne rješava dermatolog nego psihić....

      Izbriši
    5. Onaj tko bi trebao kod psihića si ti jer si ne možeš pomoći i imaš potrebu pisati takve ružne komentare da sebi olakšaš svoju nevolju, a pretpostavljam i da tvoja baka izgleda bolje i od tebe i od mene :DD

      Izbriši
    6. Obzirom na to da Martina ima rozaceu, ima fantastično lice. Samo osobe koje imaju rozaceu znaju kako je teško njegovati ovakvu kožu. A tvoja koža Martina izgleda zdravo, njegovano, što je najbitnije. Kad budeš imala 45 i više godina vidjećeš kako se isplatilo tvoje ulaganje u kožu.
      Kad bi ova cura znala sta je rozacea nikad ne bi ovo napisala. Ali žalosno je koliko je ljubomorna, njoj su očito smeta što ti možeš priuštiti sve ovo

      Izbriši
  28. Pozdrav! Koja masaža lica je tebi najbolje odgovarala, što preporučuješ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja osobno najviše volim ovu klasičnu masažu, tanaka je malo zahtjevnija , ali svakako učinkovita.

      Izbriši
  29. i evo me opet na temi masaže lica jer imam novo pitanje....
    kako znaš radim tanaku i do sada sam ju radila dok sam čistila lice. kako bi se masaža trebala raditi na čistom licu, odlučila sam kupiti neko ulje (uzela sam ovaj put arganovo od primavere) i masiram nakon čišćenja. no ja ne želim to ulje koristiti kao noćnu/dnevnu njegu već druge stvari pa ga onda moram skinuti s lica da bi mi se te druge stvari mogle upiti u kožu. lice sam danas nakon masaže oprala kanebovim mud-om, no nisam sigurna da li je ono otklonilo ulje s lica zbog njihove filozofije dvostrukog čišćenja gdje se ulje skida uljem, a ovo ostalo soap-om.koliko mi to smeta kod apsorbcije krema koje nanesem nakon toga? :zbunjena:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Arganovo ulje je super ali nemoj ga ostavljati na licu samog, komedogeno je i može napraviti kod nas koje smo sklone probleme. Ja se masiram u zadnje vrijeme lješnjakom i nakon masaže, se ispilingiram nekim nježnijim pilingom jer jedino tako imam osjećaj da sam skinula sve sa kože. Ovisi koje sastojke i preparate koristiš nakon, naravno, ulje može ometati apsorpciju.

      Izbriši