NovExpert Expert Radiance program- recenzija

Posted by Dear Skin at 21:40




Koliko volim C vitamin u proizvodima za njegu lica, mislim da je već i pticama na grani jasno.

Prije dva mjeseca, imala sam čast prisustvovati predstavljanju NovExpert programu za blistavost.       Detalje o događaju, opisala sam u ovom postu, a danas Vam donosim svoju recenziju.

NovExpert Radiance program osmišljen je kao rutina u tri koraka za glatku, blistavu i sjajnu kožu:

1. KORAK:  Piling


Radi se o proizvodu koji služi kao dvostruki piling: 

- kemijski piling- ostavi se na licu 3-5  minuta kao maska 

-mehanički piling- potom se masira vlažnim prstima i ispere s kože


Pakiranje je vrlo praktično i higijensko u plastičnoj tubi od 50 ml.

Tekstura pilinga je gelasta,  podsjeća na ukusan i osvježavajući žele s komadićima voća 


Međutim, ovo nije ukusan voćni desert, već vrlo efikasan piling koji, kada se upotrijebi prema uputama, ostavlja kožu doista  blistavijom. 

Jako sviđa kombinacija kemijskog i mehaničkog pilingiranja. Kemijski pilinzi su bolji izbor kod dubinskog čišćenja pora, dok mehanički bolje djeluje na površinske odumrle stanice kože i nepravilnosti. Ovaj piling obuhvaća oba načina pilingiranja, što je stvarno super.

Zrnca u gelastoj bazi dolaze od mikrokuglica marelice, jojobe i bambusa i prilično su rijetke, te malo krupnije i time poprima pravu riječ: piling.

Koristim ga samo jednom tjedno i ne bih preporučila česšću upotrebu iz razloga što efekt blistavosti traje punih sedam dana i nije potrebno češća upotreba.

Sastojci:



Cijena L'exfoliant Expert 196 kn (26 eur) za 50 ml

2.KORAK: Vitamin C serum




Vitamin C serum je korak koji je mene osobno najviše zanimao. Zovu ga "beauty doručkom" iz razloga što se koristi ujutro nakon umivanja. Kao što sam puno puta pisala, C serum je najbolje koristiti ujutro, no nema razloga da ga ne koristite u bilo koje doba dana.

Sadrži novu generaciju super stabilnog vitamina C, vitamin E i bioflavonoide  koji u sinergiji zaglađuju površinu kože, daju lifting efekt i učvršćuju konture lica.






Dolazi nam u plastičnoj ambalaži na pumpicu što je higijenski i čuva od propadanja aktivnih sastojaka u serumu.

Koristi se kao svaki drugi serum, nekoliko pumpica ujutro na čistu kožu. Kod upotrebe seruma, količina proizvoda je vrlo individualana.Serumi idu u tankom sloju, meni je potrebno dva stiska za čitavo lice, čelo i vrat.

Tekstura seruma je također gelasta, narančaste boje. Bez obzira na boju seruma, ne morate se bojati da je oksidirao jer narančasta boja dolazi od voćnih ekstrakata koji se nalaze u serumu.




Moram naglasiti da mi je lice momentalno dosta dehidrirano, stoga se ovaj serum vrlo brzo upije u kožu, nakon čega je spremno za daljnju njegu. 

Kod suhe kože NovExpert preporučuje da se serum pomiješa s hidratantnom kremom.


Masnoj koži bi osjećaj mogao biti lagano ljepljiv, ali treba pričekati koju minutu, serum će se u potpunosti apsorbirati u kožu.

Sastojci:

Cijena Le serum vitamin C 299 kn (40 eur) za 30 ml.

3. KORAK : Peeling noćna krema



Aktivna noćna krema , koja osim C vitamina sadrži glukonolakton+glikolna kiselina+mliječna kiselina, zajedno čine 10 %progresivni  mikropiling za kožu koji djeluje tijekom noći.



Ambalaža, kao kod ostalih proizvoda - praktična plastična tuba s uskim aplikatorom.

Boja ovog proizvoda nije narančaste boje kao prethodna dva, iako voćni miris (po agrumima) prevladava u sva tri proizvoda.

Tekstura je lagana, polugelasta i ne upija se odmah, na mojoj koži se upija kroz otprilike 10-15 minuta.



Ovo nije tipična noćna krema i nije potrebno nanositi debele slojeve kako inače radimo s noćnim kremama, dovoljan je jedan tanki sloj.



Ono što moram naglasiti je da je krema u početku djelovala tako da mi je "izvukla" nekoliko prištića (normalna nuspojava kod mene kada koristim bilo koji proizvod s glikolnom kiselinom), što je trajalo četiri-pet dana.

Ne iritira, ne peče i pogodna je za većinu žena osim onih s jako osjetljivom kožom.
Po pitanju hidratacije, do nedugo je bila dovoljna, međutim, kako je krenulo grijanje i suhi zrak, nanosim  nakon sat vremena i sloj hidratantne kreme
Sastojci:



Cijena La Creme Peeling De Nuit 281 kn (37 eur) za 40 ml.


EKSPERTI GARANTIRAJU:

- dermatološki testirani proizvodi

-hipoalergeni proizvodi

-sastojci 99,65% prirodnog porijekla

-0% konzervansa, parabena, phenoxyethanola i silikona

Zaključak:

 Iz ovog tria , moj definitivni favorit je piling koji me zaista oduševio.

Noćna krema me nije razočarala, nedostatak hidratacije joj ne mogu zamjeriti jer joj to nije namjena.

Jutro nakon kreme je glatko i svježe, no po pitanju hiperpigmentacija nema većih promjena, iako su mrlje od bivših akni poprilično izblijedile.

Serum me iz nekog razloga nije oduševio.

 Pretpostavljam da bi učinak seruma više primjetila koža koja nije do sada koristila C serume.

Kod mene je problem što godinama koristim ovaj vitamin u kozmetici pa ga  mojoj koži  ne nedostaje.




Jeste li probale Novexpert Radiance liniju? Kako Vi vraćate blistavost i svježinu koži?



60 komentari:

  1. Oprosti, ali ja na temelju recenzije nisam shvatila (osim za prvi proizvod) jesi li i koliko istima zadovoljna?
    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preduhitrila si me s komentarom dok još pišem dojmove, odmah ću napisati edit :))

      Izbriši
  2. Iskreno prvi put čujem za ovu liniju. Sada sam potražila na netu i naravno da ih nema u RS, poput većine divnih proizvoda koje nam predstavljaš. C vitamin je odličan anti-age sastojak, jer je prvenstveno jak anti-oksidans. Hvala ti što si me podsetila da ga ove zime ubacim u svoju rutinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saznala sam da Novexpert uskoro dolazi i kod vas. Obožavam C vitamin i jednostavno ne mogu zamisliti njegu bez njega u bilo kojem proizvodu. Možda je do moje kože koja ga toliko voli i odlučila sam isprobati sve C vitaminske preparate koji postoje :D

      Izbriši
  3. Koristim noćnu piling kremu neka dva tjedna i ok mi je iako nisam totalno odusevljena ali možda je prerano za zakljucke. koza je ujutro lipa i radiant ali fleke sporo idu, a nove su...znala me lagano peckat ako mi je bila koza na nekom mistu iziritirana ali to sam i pretpostavljala. Ugl nastavit ću koristit ka tretman misec dana ovo drugo dvoje me na sricu ne privlači iako bih volila nać neki super c serum.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako nastavi s upotrebom, ja sam pri kraju i noćna krema osim početnog brakeouta koji me nije toliko iznenadio mi je dobra.
      I pazi da ju stavljaš na potpuno suho lice kako bi izbjegla iritacije.

      Izbriši
  4. Probala kremu i serum
    Nakon seruma sam osjetila razliku,koza je bila vidljivo "zdravija" i nekako zategnutija ali to je bio moj valjda prvi c vitamin :) koza se iznenadila :D
    A od kreme sam dobila pristice i odustala ,mozda nisam trebala :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je. Ako nisi koristila do sada C serume, koža je dobila dozu i zabljesnula i kako sam napisala, na takvoj koži sigurno ima efekta. A krema nam očito slično djeluje, mada kod mene sve kreme s glikolnom u početku stvaraju prištiče ali to se brzo povuče.

      Izbriši
  5. nisam probala, privlači me peeling :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja upravo koristim c serum,koža mi izgleda zdravije moram priznati..ali to je moj prvi c serum u zivotu..pa vjerojatno zato!Jos sam probala piling-kremu,par pristica sam dobila,a nakon 2-3 veceri, koza je ujutro bila glatka:)Maska-piling mi je definitivno na wish listi.sta mislis jel bi bilo pametno ovaj proizvod koristit ljeti? Ili radije zimi...neznam malo me strah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna i samo nastavi. C vitamin je mrak za kožu. Ljeti iz Novexperta preporučuju C serum koristiti za noć, mada ako imaš dobru SPF kremu, po meni nema razloga za zabrinutost. Jedino bih noćnu kremu preskočila ljeti radi kiselina , kako bi smanjila rizik od mogućih novih flekica.
      No bez obzira, visoki SPF ljeti je alfa i omega

      Izbriši
  7. Jedva sam čekala ovu tvoju recenziju. Volimo iste stvari i baš me zanimalo hoće li nam se mišljenja razlikovati.
    Ja sam cijelom linijom oduševljena, a posebno noćnom kremom. Baš sam primjetila promjene - lice blistavo, sitne mrljice nestale... Srećom moja koža ne reagira na kiseline i ne čisti se, tako da nisam imala tu nuspojavu koju treba strpljivo preživjeti :)
    Ovaj Vitamin C moja koža obožava, a bez pilinga ne želim biti nikad :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, bez pilinga ni ja ne želim ostati više. Serum je ok, znaš i sama da se stalno zaljevam nekim C serumima pa na meni jače blistavosti valjda ne može ni biti :D

      Noćna krema je za preporuku, radi ono čemu je namijenjena i to je najvažnije. A što se tiče reakcije na kiseline, to je kod mene uvijek tako i znak da proizvod djeluje :)

      Izbriši
  8. zasad koristim samo peeling i divan mi je <3
    silno me zanima noćna krema jer moja koža super reagira na glikolnu kiselinu, pa uskoro krećem s njom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čekamo dojmove, baš me zanima tvoje mišljenje :)

      Izbriši
  9. Kao i uvijek odlicna recenzija, najvise me privlaci piling. Bi li mogla znati hoce li doci i u BiH?
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala**

      Pitala sam odmah na predstavljanju linije vodece osobe iz NovExperta i saznala da uskoro stiže u BiH i Srbiju :)

      Izbriši
  10. Piling mi se najviše dopao po opisu. Ja nisam koristila ništa na bazi C vitamina, ako se dobro sećam :) Volela bih da probam bilo šta od navedenog, iskreno :) Jer volim da eksperimentišem, ali samo kada su u pitanju kvalitetni proizvodi, a ovi mi deluju kvalitetno. Zavidim ti na kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ovisna o C vitaminu i moja koža ga jako dobro prihvaća. Ovo su zaista kvalitetni i prirodni proizvodi , i mislim da netko ko nije koristio proizvode s c vitaminom, itekako može vidjeti koristi :)

      Izbriši
  11. Jako mi se svidja ovaj piling. Koristim triacneal i cini mi se da ima slicno djelovanje. Isto u pocetku izvuce na povrsinu pristice al to znaci da stvarno radi i cisti kozu, te se ubrzo povlace. Ali ovo mi se vise po opisu svidja upravo jer radi i mehanicki piling. Tako da cim potrosim kupujem ovaj definitivno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, Triacneal djeluje isto na način da prvo izvlači pristice , a kasnije se sve izgladi. Kod mene je takva nuspojava samo znak da krema djeluje.

      Izbriši
  12. Pošto su mi dvije ptičice udjelile probe, sigurno isprobavam serum i piling :) ...za sada su još uvijek na čekanju jer trošim Apivita Radiance koji je sad već pri kraju, a noćnu kremu ću mislim ipak preskočit...nego jel stvarno nužno čekat 20 minuta od čišćenja do nanošenja vitamin c seruma da se kao koža skroz posuši? Ja moram priznati da inače nemam toliko ni vremena na živaca...a ako ga nanesem odmah na netom posušeno lice nisam primjetila nikakve reakcije. Jel učinkovitost ista? ...p.s. još jedna odlična recenzija od tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam i tvoje dojmove. S obzirom da imaš suhu kožu, serum i kremu koristi ispod svoje hidratantne, a piling jednom tjedno.
      C serumi se stavljaju na suhu i čistu kožu. Ne mora nužno proći 20 minuta, bitno da je suha,( zbog OH kože), mada kod ovog oblika C vitamina u ovom serumu nije ni to toliko bitno .

      Izbriši
  13. Ja sam još u fazi testiranja, ako e ne varam treći mjesec i imam plan recenzirat sva tri proizvoda početkom iduće godine jer sam prošla kroz niz faza sa ovom linijom ;) .

    Uglavnom, više manje dijelimo mišljenje ;).

    OdgovoriIzbriši
  14. Piling mi zvuči jako privlačno, gde se u ZG može kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svim bolje opskrbljenim ljekarnama i u DM-ovima koji imaju ljekarnički dio :)

      Izbriši
  15. Ja bih piling! :D iako Novexpert promotorica kaže da meni to još ne treba xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam zašto ti je to rekla, vjerojatno jer imaš već blistavu kožu, no ne vjerujem da postoje neke dobne granice za ovaj piling :)

      Izbriši
  16. Koristim cijelu liniju vec tri mjeseca i apsolutno nikakav pomak u smislu blistave i zagladjene koze nisam primjetila, a kamoli da je doslo do izbjeljivanje mrljica na licu ili nekakvog ucvrscivanja kontura lica (sve navedeno na ambalzi proizvoda).
    Sto se pilinga tice, on mi je ok, nista spektakularno. Isti efekt positngnem koristenjem meda i sode bikarbone ili rizinog brasna za puuno manje novc.
    Mislim da je ovo samo jako dobro marketinski popracena linija, realno nema tu sastojaka koji su powerfull da bi napravili neki pomeka prema deklariranom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo, ne znam što bih ti odgovorila. Redovito se pilingiram, koristim C preparate, tako da je moja koža "blistava" koliko to može biti :D

      Crvene flekice od pristica su izblijedile što mi inace rade C-serumi, hiperpigmentacije, konture i bore su iste :D

      Izbriši
  17. Privlači me piling, u potrazi sam za novim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj svakako tester, ako si u potrazi za novim, mogao bi ti se dopasti :)

      Izbriši
  18. Draga Martina, i sve curke koje možete pomoći... Imam jako suho i problematično lice. Dobrim kremama su mi se pokazale nježne kreme koje su namjenjene bebama. Prije spavanja na lice stavim hipp nježnu kremu, ali ona je jako masna i mogu je koristiti samo tada. Eh sada, moje pitanje je jel netko možda zna kremicu koja ima sastav sličan bebinim kremama, da se dobro upija i da je dobra podloga za puder. Ako netko zna, bila bih mu jako zahvalna da mi napiše o kojoj je kremici riječ. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tina, ja bih ti preporučila Avene kreme , posebno ultra bogatu ili Afroditina iz kamilica linije. Dječje kreme su ok ali se nikako ne pijaju dobro.
      Također Vichy Aqualia thermal rich mi je super kada mi je lice isušeno.

      Izbriši
  19. Ni ja ne mogu zamisliti negu bez vit. C.
    Uvek imam neki . Trenutno LRP.
    Nadam se da ce i ti proizvodi stici kod nas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LRP Redermic C? Nisam probala, a sad me baš jako zanima, tvoje preporuke su uvijek odlične :))

      Izbriši
    2. Da. Probaj. Imaju okoloocnu sa vit. C,kremu za mesovitu/normalnu i suvu kozu. :)

      Izbriši
  20. Odličan post i stvarno si me zaintrigirala s tim serumom, tako da vjerujem da ću ga potražiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako, C serumi su odlični za svaku dob i za svaku kožu :)

      Izbriši
  21. Već neko vrijeme su mi na wish listi piling i noćna krema, krajnje je vrijeme da ih već kupim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posebno za noćnu kremu, bolje da se krene sad kad je zima i nema toliko sunca:)

      Izbriši
  22. Kao što si rekla ovaj vitamin c može doć malo do izražaja na koži koja ga nikad nije koristila jer ima samo 3% vitamina c što je svakako premalo za nekakve bolje rezultate. Ostale proizvode defitnitivno vrijedi probat.Eye, ne znam da li si dobila ove proizvode na recenziju, ali post ti je malo neutralan. Ne bi škodilo malo kritičkog osvrta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, za nekoga ko ne koristi C serum, učinak će biti sigurno bolji. Napisala sam ono što mislim o proizvodima nakon dva mjeseca upotrebe: piling fantastičan, krema ok , pomaka ima u smislu izbljeđivanja ožiljaka od pristica, no isušuje, nema pomaka kod hiperpigmentacija i bora, dok serumom nisam oduševljena jer sam probala bolje.

      Izbriši
  23. Moram malo bolje proučiti ovu liniju i brend. Nisam nešto pogođena da sam uzviknula treba mi. Napokon sam pronašla ove zime stvari koje mi pašu pa ih nikako ne bi mijenjala dok je koža pod kontrolom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poznavajući tvoj ukus i kožu, mislim da ćeš već pronaći neštosuper za sebe kod ovog brenda :)

      Izbriši
  24. Piling zvuči super, a i C serum isto, ne koristim ništa s C vitaminom. Ili koristim a da ni ne znam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš si me nasmijala, možda i koristiš a da ne znaš :D

      U svakom slučaju, C vitamin je super za kožu :)

      Izbriši
  25. Odgovori
    1. Odlično, mislim da bi ti se svidjeli :)

      Izbriši
  26. Hm ne mogu se sjetit sto mi je ono bilo najzanimljivije kad se ovaj trio poceo spominjat, al super da peeling funkcionira, sad sam i ja nekako zainteresirana za njega :D

    OdgovoriIzbriši
  27. Uskoro će i kod mene recenzija. :) Najviše mi se svidjela noćna krema.

    OdgovoriIzbriši
  28. Ja sam takodjer koristila serum s vitaminom c, imam testera dosta, ali nikako ne mogu reci da trebam malu kolicinu, dapace. inace sam ga stavljala navecer i koza mi je bila super, imala sam i kremu u tester verziji i ona mi je bila fantasticna. Davno sam zakljucila da su testeri puno bolji, a po tvojoj recenziji mozda ni ne odlucim kupiti serum!trenutno imam od Shiseida Bio performance i odusevljena sam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O tome sam pisala a čujem sa svih strana isto: testeri su bolji od full size :/

      Iako se kod mene serum nije pokazao potpuno zadovoljavajućim, ne mora značiti da drugima nije odličan. Stoga mu daj šansu a ja ću svakako isprobati i ovaj Shiseido, hvala ti na preporuci :)

      Izbriši
  29. Imam sve od ove linije i moram priznati da nisam odusevljena,vjerojtno sam ocekivala previse. Koza mi je mozda u mrvicu boljem stanju... Koristim sve tek nekih mjesec dana i mozda je prerano da "zablistam"
    Marina P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dijelimo isto mišljenje, koristim i dalje, i nadam se da će biti nekih vidljivijih pomaka u smislu blistavosti nakon što potrošim, pretpostavljam nekih 3 mjeseca .
      Javi rezultate :)

      Izbriši
  30. Piling želim isprobati i vjerujem da bi mi se svidio, no cijena (posebno uzevši u oblik količinu) je ono što me odbija. Moj studentski džeparac si to baš ne može priuštiti. No kad tad će doći i on na red! :)

    OdgovoriIzbriši