Blagdansko darivanje PART 5 : Green girl

Posted by Dear Skin at 21:05




Prosinac je divan mjesec, mjesec darivanja .

Vi ste drage moje darivale mene cijelu godinu svojim čitanjem ovog skromnog bloga, komentarima, preporukama, mailovima, porukama...HVALA <3

Ovaj mjesec, odlučila sam Vas puno darivati i velika mi je čast objaviti večerašnje darivanje.

Ja sam osoba koja obožava kozmetiku. Posjedujem zaista veliku kolekciju raznih mazalica, seruma, čistaca, pilinga,tonika, maski, okoloočnih krema itd itd

Iako nam kozmetička industrija pruža zaista širok izbor raznih preparata i predivno je imati mnogo lijepih bočica i kutijica u svom kozmetičkom kutku... ipak , za osnovnu njegu, ženi treba tek nekoliko osnovnih proizvoda.

Prije nekoliko mjeseci sam pisala o svojim idejama u kozmetičkoj industriji što ste mogle čitati u ovom postu. Ovog puta, moja ideja je realizirana !!

Dame i gospodo, predstavljam Vam prvi proizvod na tržištu kojeg sam sama osmislila!
Zove se (naravno)  Dear Skin




Zamislila sam proizvod koji bi uspješno zamjenio više proizvoda. Ja zamislila- Green Girl realizirala i dobili smo proizvod :

Balzam za čišćenje lica-Dear Skin

Način korištenja:
nanijeti na suhu kožu lica, umasirati dok se šminka ne rastopi, nakon toga toplim ručnikom ili rukama obrisati lice i umiti se toplom vodom.

Ukoliko se koristi samo na području oko očiju možete samo suhom blazinicom ukloniti ostatak šminke i balzama, nije potrebno ispiranje.
Balzam možete koristiti i kao njegu za suhe usne, laktove, kao zaštitni balzam za lice, dodatak pilingu u prahu umjesto vode...

Dakle, drage moje, ovaj proizvod zamjenjuje:

-sredstvo za čišćenje

-kremu za lice

-okoloočnu kremu

- piling za lice (uz dodatak praha)

-njegu za usne, zanoktice, laktove...

Multifunkcionalni proizvod 100 u 1!

Prema mojoj želji, miriši suptilno na ruže i nije komedogen!



Sastojci:

biljno ulje suncokret, biljno ulje sjemena marelice, biljno ulje ricinus, pčelinji vosak, biljno ulje jojoba, cetanol, gliceril monostearat SE, lecitin, prirodan miris, vitamin E

Večeras,  Green Girl poklanja jedan multi-super balzam Dear Skin koji je limited edition i nema ga u ponudi, ali ako ga  poželite kupiti, Green Girl će ga napraviti  specijalno prema ovoj jedinstvenoj recepturi osmišljenoj za ovo darivanje.

Kako sudjelovati?

Sve što trebate napraviti je:

- ostaviti u komentaru ime pod kojim pratite Dear Skin blog, mail adresu

- napisati zašto želite osvojiti ovaj balzam

-  podijeliti darivanje ako želite

- svoje odgovore šaljite do subote 21.12.2013. do ponoći. 

Nasumičnim odabirom preko Random.org     izabrat ću jednu čitateljicu.

- darivanje je organizirano internacionalno

Kako Vam se sviđa moj mali kozmetički izum?


102 komentari:

  1. Wow draga,bravo,smislila si savrseni proizvod za svaku zenu,i bravo GG naravno,svaka cast cure ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Zašto želim osvojiti ovaj proizvod? Jer zvuči kao savršena stvar za mene. Obožavam višenamjenske proizvode, oni su mi prvi izbor pri kupnji, a miris ruže mi je nakon jasmina jedan od omiljenih cvjetnih mirisa. :)
    Blog (i facebook) pratim kao Sunshine Spacetweezers, a mail je medeya09@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Ah, mislila sam da se piše mail :D Pratim te pod ovim imenom, mail: contactlollistic@gmail.com. Ovaj proizvod i željela zato što volim takve hranljive proizvode za čišćenje lica. Pored toga sviđa mi se i multifunkcionalnost. Koristila bih taj proizvod još za ruke, zanoktice, noge (zimi su mi baš suhe) te oko očiju + nekomedogeno je :)

      Izbriši
  4. Genijalno darivanje, obožavam GG proizvode.
    Bila bih presretna kad bih osvojila ovaj balzam zato što su mi GG serum i krema zbilja regenerirali kožu, a zbilja bih voljela isprobati i ovaj "izum"- ne sumnjam da će me oduševiti :D
    Pratim te pod: Vlatka Bratulic
    Mail: vlatka.bratulic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Marina86 (marinacizmic@gmail.com)
    Probala sam neke od GG proizvoda koji su mi svi od reda bili odlični, pa nema sumnje da bi mi i ovaj proizvod koji je nastao suradnjom dviju divnih žena odgovarao i zato bi ga voljela isprobat :)
    Inače, sva darivanja su ti odlična, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo je nesto genijalno :D uvijek trazim skidac sminke koji nece isusivati i ovo mi zvuci jos bolje nego uljna emulzija *.* vrlo rado bih koristila jer mi izgleda idealno za dehidriranu i osjetljivu kozu.

    pratim te preko bloglovin i googlr accounta the_M
    mirna.klobucar@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Zvučiii mmmmm prekrasno i zašto meni , pa zato što mi u ovim godinama :-) trebaaaa nešto što će mi moju suhu i napaćenu kožu lica obnoviti, revitalizirati i uljepšati, i nahraniti i još nešto mislim da bi mi pomogao kod neispavanosti zbog više sile moje sinčića , pa ETO... pratim blog pod imenom:
    Monica Benić Vesić
    Mail: monica.benic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Martina,
    obozavam proizvode Green Girl i rado ih koristim. Ovaj proizvod je multifunkcionalan, sadrzi kvalitetne sastojke i inovativan je.

    Pratim te pod imenom Danijela Juranic
    danijela.juranic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim kozmetiku i volim sve da probam, a u poslednje vreme padam bas na ovakve stvari - prirodne i inovativne. Druga stvar-GG mi je nedostupan a svi proizvodi su mi jako zanimljivi, pa eto, probala bih bilo sta sa tim potpisom :)
    GFC: YasmiNna

    OdgovoriIzbriši
  10. Prije svega,svaka čast na ovome,zaista ste kreativni i trud se isplatio jer ste napravili nešto što svima nama treba,i iskreno,bila bi presretna kada bi osvojila ovaj proizvod,tj.bila bi mi čast da koristim nešto što nije hemijsko - industrijski proizvod i uvijek ako imam priliku,biram ručno radjene proizvode na biljnoj bazi sa što manje hemijskih dodataka i vjerujem univerzalnim stvarima koji su radjeni od pravih sastojaka,a ovo je zaista inovacija,multi proizvod koji bi voljela da probam...Zaista,sve pohvale i samo naprijed...Radite svoj posao odlično i vjerujte da pomažete mnogima sa svojim idejama,temama,preporukama u kojima sam se i sama pronašla zato VELIKO HVALA na svemu...Ovo je i više nego odlično :)
    Pratim Vas preko fb.Mihneta Ahmet Sojkic
    Mail: laylaazra@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Zašto bih rado ovaj balzam?
    Hmmm...jer sam taman na kraju s mojim Green Girl serumom, koji mi je divan, ali mi je naručivanje ovdje gdje sam trenutno malo nezgodno, pa ne mogu obnoviti zalihe, a rado bih probala još koje čudo iz GG radionice...ali prije svega jer me izmorilo kupovanje poklona drugima ove godine, i baš bih da i mene netko malo daruje, za promjenu :)).

    Nick je T (premda je inače uvijek xavierkat, pa sam se i ja smotala kad sam sad vidjela da ovdje nije :) ), a mail: tamara.kolaric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tek mi je kasnije sinulo da 'pratiti' ne znači samo čitati, već treba i neka materijalna potvrda :) pa neka bude Facebook: Tamara Kolaric :)

      Izbriši
  12. Želim ovaj balzam jer mi je upravo potreban jedan takav multifunkcionalni proizvod i dopadaju mi se njegovi sastojci.
    Fb Desanka Savic
    Bloglovin Daca Savic
    GFC Desanka Daca Savic
    desankasavic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Fantasticno! Odusevljena sam multifunkcionalnim proizvodima a narocito mi je zanimljivo zato sto je ovaj na bazi prirodnih sastojaka.Pratim te kao Zorica Savic:mail-zoricasavic76@gmail.com i na fb.-u kao Zorica Savic ex Matic

    OdgovoriIzbriši
  14. Blog pratim pod Ksenija Vekić, mail adresa: ksenija.vekic@gmail.com.
    Htjela bih isprobati ovaj proizvod upravo zbog njegove multifunkcionalnosti; obožavam takve proizvode, a otkad koristim i isprobavam kozmetiku, teško se može naći upravo takav proizvod. Često se preporučuje koristiti proizvode za točno određenu funkciju, a ozbjegavati 2u1 i All in 1 proizvode. Drugi razlog je obožavanje prirodne kozmetike i svega onoga što nam priroda daruje bez umjetnih sastojaka.

    OdgovoriIzbriši
  15. htjela bih ovaj proizvod jer zvuči kao genijalna opcija za čišćenje lica u ovom hladnom periodu koji nam slijedi, a privlače me i razne kombinacije za piling :) naravno, poslužio bi i za zanoktice i usne.

    pratim te preko bloglovina kao Gazdarica
    mail: vesna.mateljak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Pratim te na fb pod imenom Tajana-Antonija Bošnjak, mail: tajana_antonija@hotmail.com. A zašto želim osvojiti ovaj balzam? Odgovor je jednostavan, jer si ga ti osmislila u saradnji sa Green Girl, a ja u znanje koje ti imaš ne sumnjam. Zato mislim da je ovo multifunkcionalan, koristan proizvod, čije efekte ostaje da vidimo :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Coco- mail: skorpion_selma_87@hotmail.com
    A ovo zelim imati samo zato sto nosi tvoje blogersko ime i sto je tvoja ideja :**

    OdgovoriIzbriši
  18. želim ovaj proizvod je obožavam multifunkcionalne stvari koje nam olakšavaju život :) e-mail: ivanamisetichotmail.com, bloglovin:Ivana Mišetić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *ispravak mail adrese:ivanamisetic@hotmail.com

      Izbriši
  19. Ovo je jako inovativno i korisno :) Volela bi da ga isprobam. Veujem u te kao tvorca :)
    pratim kao pegz b na gfc i kao pegz na bloglovinu.
    isidorabokun@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Martina, pazi da se kozmeticke kuce ne urote protiv tebe, osmisliti 100 u 1, proizvod za sve...;)
    Bojinovic LJubinka FB

    OdgovoriIzbriši
  21. Volim multifunkcionalne stvari i zato bih ga voljela isprobat
    vesna.toman1@gmail.com
    vesna toman

    OdgovoriIzbriši
  22. Za početak, moram ti reći da je ovo darivanje WOW!! Svaki dan se divim tvojim idejama! :)

    Pratim te na Fb i Bloglovinu-u pod imenom Martina Miočić.
    Mail: martina.miocic@gmail.com

    Želim ovaj proizvod jer obožavam multifunkcionalne proizvode (2u1, 3u1, 100u1 ;) )! Također, cijela ideja oko ovog balzama mi je tako fantastična da želim vidjeti kako to funkcionira u praksi! :D

    OdgovoriIzbriši
  23. Dvaput sam pročitala post i baš si me totalno oduševila jer se sjećam posta kojeg spomineš, no još ne mogu vjerovati da si napravila i prvi multifunkcionalni proizvod :-) Naravno da ga želimo jer zima stiže i njege nikad dosta, a kad je napravljen u suradnju sa Green Girl može biti samo odličan.
    mail preko kojeg pratim marina55@vip.hr

    OdgovoriIzbriši
  24. Htjela bih isprobati proizvod jer mi se ideja o skidanju šminke i trenutnom vlaženju kože čini odličnom, a pogotovo zato jer nije komedogen. :)
    Ime: Tullia
    Adresa: ivanna_1295@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Sve pohvale za dosadašnja darivanja, vidi se da su svi pokloni pomno odabrani i baš svojstveni tebi :) ...ovaj "multipraktik" proizvod bih isprobala zato što mi se do sad niti jedna tvoja recenzija nije ispostavila pogrešnom za moju kožu, tako da vjerujem da bi ovaj proizvod koji si sama osmislila i uz pomoć Green Girl realizirala isto tako savršeno odgovarao. Također na forumu čitam hrpu pozitivnih recenzija za GG i ovo je sigurno još jedan genijalan proizvod :)
    Pratim te preko Bloglovina: http://www.bloglovin.com/dragana89
    Preko Facebooka: https://www.facebook.com/dragana.grgic
    mail adresa: grgic.dragana@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Na fejsu te pratim kao Sunčana Perić, mail: solea0312@gmail.com
    Obožavam multifunkcionalne proizvode, pogotovo meni koja sam malo lijena po pitanju kozmetike i kozmetičkih tretmana! :-) Mislim da bih ga češće koristila kao balzam za usne koje su od ove zimkulje ispucane, usput bi dobro namuljala kožicu oko noktiju! ;-)

    OdgovoriIzbriši
  27. Odlično!
    Green Girl proizvode koristim već neko vrijeme, tvojim savjetima vjerujem, tako da je ovo baš dobra suradnja:) i zanima me proizvod.
    taman je zahladilo i koža počinje zatezati, i trebat će joj sva pomoć

    Zuba/ Zubin blog (pitajtezubu@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  28. Merssy ( mersiha80@yahoo.com )
    Draga moja ako ti stojiš iza nekog kozmetičkog proizvoda onda je on sigurno dobar i ja ga želim imati :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Ovo je predobro... želim želim... sve što je prirodno meni je odlično ... :)
    Jelena Stanisavljević
    jelena.stanisavljevich@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  30. Voljela bih probati šta ispadne kad Dear Skin uzme stvar u svoje ruke ;)

    Pratim na FB Lejla Lakota
    e-mail lejlalakota@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  31. želim ga jer me na prvu podsjetio na clinique balzam za čišćenje kojeg želim već duuugo
    andreadidak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  32. FB-Nataša Bakić Duvančić
    maroko06@gmail.com
    kad ti nešto smisliš mora biti dobro ,šta dobro,perfektno i zato želim isprobati

    OdgovoriIzbriši
  33. Jao kako mi je drago što imaš svoj proizvod <3 Ako iko zaslužuje tako nešto to si ti - ljubav i iskustvo, pa kako ne poželeti tako nešto u svojoj rutini, deo tebe :*

    OdgovoriIzbriši
  34. Marijana Burič pratim te preko fejsa..posavac.marijana@gmail.com Baš mi se čini superiška proizvod..i stvarno bi rado probala pogotovo zato što je multifunkcionalan :-)

    OdgovoriIzbriši
  35. Želim ovaj proizvod jer me oduševio na prvu i znam da će mi super odgovarati. Pratim te putem fejsa pod imenom Jasminka Mavrek, a moj mail je rainbowjas@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  36. Zelim ovaj proizvod jer je lijep svojim sastojcima, miltifunkcionalan, a takvo sto treba mladoj zaposlenoj mami ;). Inace, veeelika sam obozavateljica Green Girl i vaseg bloga! Pratim vas na fb kao Bruna Brown, mail brunabod@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  37. Stvarno moram isprobati nesto od green girl...Iduci mjesec slazem narudzbu :)

    OdgovoriIzbriši
  38. Martina ovo je odlično :)
    Ovaj proizvod želim,želim jer moje lice voli proizvode s gg potpisom!
    a.brscic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  39. htjela bi probati nesto od GG,a pogotovo ako je to 100 u 1 proizvod :))
    anamarija tetlo na FB
    anatetlo@gmail.com :)

    OdgovoriIzbriši
  40. Ma draga moja,ovo je ludilo od proizvoda!To je nesto sto mojoj kozi treba,da skida sminku,njeguje,hrani i sve to sa najfinijim prirodnim sastojcima:-)
    Renata Ivsic
    renata.ivsic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  41. Aaaaa kako genijalan poklon!! Oduševljena sam što je to tvoj izum - Dear Skin + GG = savršen proizvod bez imalo sumnje! Zašto bih ga htjela probati? Osim što si ga ti osmislila, obožavam multifunkcionalne proizvode, a takve kremaste/uljne čistilice su mi najdraži proizvodi za tu svrhu i moja suha koža ih obožava!
    Pratim pod nadimkom Petite Cherie i jednu i drugu na facebooku, mail : petitecherie25@gmail.com :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Ajme Martina ti si stvarno odlučila mnogima uljepšati ove blagdane <3 sve sami predivni pokloni :*

    Pratim te pod Tonka M (tonka.m@gmail.com)

    A zašto bih ga htjela osvojiti? Od kud da počnem? Osim što na sve strane čitam o više nego odličnim proizvodima GG kozmetike, ovaj je divan jer je zaista multifunkcionalan, sastojci su izvrsni, a ja sam, kao i mnogi, uvijek u potrazi za proizvodom koji to sve pruža

    OdgovoriIzbriši
  43. Bilo bi ga dobro probat. aledory@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  44. Jako zanimljiv izum. Inovativan. :) Voljela bi ga probati jer mislim da je savršen za ovo zimsko doba, kada koža treba više njege.
    Ivana R(ivana.renka@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  45. auuuu...uvijek vas tiho pratim jer se sramim lošeg hrvatskog, oli zbog ovog čuda valja se potruditi ;)
    bronzagester@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  46. Super stvarčica, posebno mi se sviđa što je multifunkcionalna pa samim tim zamenjuje dosta proizvoda. Volela bih da ima ovaj sjajan proizvod u svojoj kozmetičkoj kolekciji :)
    fb: Avon Prodaja Beograd, bloglovin: Sanja Avon
    Sanja Stankovic, sanja.avon@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  47. Divota, volela bih da napokon nadjem nesto sto ce oporaviti moju napacenu kozu :(

    gfc: Marija Stojisavljevic
    Meri011
    mail: stojisavljevicm@live.com

    OdgovoriIzbriši
  48. mail jelena2810@hotmail.com, a ovaj proizvod zvuci idealan za moju kozu, suva je i osetljiva pa mislilm da bi mi ovo odgovaralo za skiidanje sminke:)

    OdgovoriIzbriši
  49. Treba mi nešto za čišćenje i njegu lica!
    Pratim te preko FB-a: jvucko@ffzg.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. FB: https://www.facebook.com/malo.pomalo.587

      Izbriši
  50. Ovaj balzam prvenstveno želim jer nije komedogen, koristila bih ga kao kremu za lice, a i želim ga jer još nisam otkrila najbolji balzam za moje usne. :)

    Maja Tomšić
    majatomsi@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  51. S tim skidanjem šminke me podsjeća na Lushov Babyface koji već duže vrijeme nije u prodaji :( a bio mi je savršen proizvod, isto nije trebala nikakva krema poslije njega budući da je bio jako hranjiv :') nekomedogenost je veliki plus.
    Pratim na Fb kao Zorana Sa, i preko mejla (ashtray.child@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  52. Pratim Vas preko fb.pod imenom Azra Sojkic
    Mail: azra.sentish@hotmail.com
    Iskreno,ovo mi se čini kao idealan proizvod za svaku osobu i svaka čast na tome...Ja lično zimi imam izraženih problema sa suhom kožom tako da bi ovo bio spas u posljednji čas za mene...zaista divno i sve čestitke Vama i moja preporuka da nastavite u ovom pravcu :)

    OdgovoriIzbriši
  53. Pratim te preko FB kao Ivona Misteric, ivana.misetic(at)gmail.com, a želim ovaj balzam jer nešto tako multifunkcionalno nisam još isprobala i baš bi super zamijenio većinu proizvoda koje koristim, a nažalost mi ne odgovaraju.

    OdgovoriIzbriši
  54. Volim multifunkcionalne proizvode i to je jedan od razloga zašto bih ga željela probati, a drugi jer si ga ti osmislila :) Mislim da kombinacija GG i Dear Skin ne može biti loša :) Pratim te od nadimkom Mona Moon. Mail: malamona18@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  55. Kao prvo divna ideja svaka cast i tebi i GG sto je tvoju ideju pretvorila u stvarnost... Joooj ja bi ovo tako voljela probati jer vec dugo slusam pohvale o GG proizvodima i voljela bi svojoj napacenoj izmaltretiranoj kozi sa svim silnim proizvodima koje koristim pruziti malo prirodnog odmora... Pratim te na blogu kao zara nekic, mail zara0511@gmail.com.. Sretno svima vidim da jako puno lica zeli probati GG :))

    OdgovoriIzbriši
  56. Kao prvo divna ideja svaka cast i tebi i GG sto je tvoju ideju pretvorila u stvarnost... Joooj ja bi ovo tako voljela probati jer vec dugo slusam pohvale o GG proizvodima i voljela bi svojoj napacenoj izmaltretiranoj kozi sa svim silnim proizvodima koje koristim pruziti malo prirodnog odmora... Pratim te na blogu kao zara nekic, mail zara0511@gmail.com.. Sretno svima vidim da jako puno lica zeli probati GG :))

    OdgovoriIzbriši
  57. Ovaj balzam zelim osvojiti zato sto je upravo on sve ono sto mi treba!!!!
    Lana Gotvald

    lana.gotvald@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  58. Treba mi nesto prirodno jer mi je koža trenuto superosjetljiva zbog retinA kreme!!
    Pratim pod imenom Jelena Gveric; jelena.gveric@hotmail.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  59. Pratim te. kao Marija krešić Bandić (fb) i marija (bl) marija.bandic1@gmail.com

    ženo, svaka čast. pa ti stvaras povijest. znam da je ovo malo savršenstvo cim si ga ti sastavljala i zato zelim zelim :)

    OdgovoriIzbriši
  60. Pratim te preko FB-a: Ivana Zivcic
    iggy_pooh9@yahoo.com

    Želim ovaj multi praktik jer ima super sastav koji mi se čini dovoljno hranjiv za dobru zimsku okoočnu kremu koje sam trenutno pri kraju...

    OdgovoriIzbriši
  61. Nisam do sad nista probala od gg, a ovaj proizvod mi deluje kao odlican pocetak. Svaka cast za ideju! :)
    Pratim te pod nickom erykah86, mail erykah86@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  62. Odgovori
    1. e da, i ja bih ovo rado probala, a zašto... pa zato što je tebi takvo nešto palo na pamet ;)
      znaš me kao nail crazy, s emailom nailcrazy69@gmail.com

      Izbriši
  63. Genijalno! Svaka vam čast,objema.
    Apsolutno da želim osvojiti ovaj balzam! Zašto? Jer mi se pod 1 sviđa to što je multifunkcionalan i može se koristit za svašta osim za uklanjanje makeupa, pod 2 totalno ga želim isprobat jer se više neće proizvodit(ili ga onda ne zelim isprobat da se ne zaljubim?! :D ) i pod 3 ponekad kad se vratim doma s faksa,izlaska neda mi se čistit šminku micelarnom pa krema za lice pa krema za oci bla bla...nego bi samo skinula sminku, bacila se na spavanac, a što ostane na licu nek ga njeguje kroz barem kroz noć..eto ovaj balzam bi mi dobro dosao :D
    Sara Zemljić
    velvet0eyes@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  64. Odlicna zamisao :) Ovako nesto samo tebi moze pasti na pamet da se napravi, i bas zato bih volela da ga probam. Jos vas dve ste udruzile snage, tako da nema sanse da ne bude dobro. Sa strane sto se zimi borim sa suvim pecatima na obrazima, balzam mi zvuci jako dobro. Mail: jelenas.colors@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  65. Pratim te na bloglovinu i FB pod imenom Mona Šćasni. :) Također pratim i Green girl pod istim imenom! :) mail:cateyemakeup@hotmail.com
    A zašto želim osvojiti ovaj proizvod?! :) Odgovor je zapravo jednostavan. Čula sam mali milijun puta za Green Girl, a nikako da isprobam neki njezin proizvod. Mislim da bi mi ovo bila idealna prilika! :)

    OdgovoriIzbriši
  66. Pratim te preko bloglovin azra.mahmet@gmail.com
    Ne učestvujem u nagradnim igrama, ne komentiram, ali čitam redovno. I kad već pišem, jako mi se sviđa tvoj blog, pružaš jako korisne informacije, a to je najvažnije, i naravno zbog toga hvala. Zašto je ovo prvi put da negdje učestvujem u darivanju - a čini se savršen, prati me onaj osjećaj da bi to moglo biti to, jedan holy grail proizvod. Baš mi ga bilo dobro isporbati, a ovo je jedini način za to. Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  67. Pratim preko bloglovin-a: anchy773@gmail.com
    Volela bih da osvojim jer je u pitanju prirodna kozmetika, zato sto jos uvek nisam imala priliku da probam Green Girl preparate, a nraocito zato sto si ti pomogla da se napravi- a u tvoj izbor ne sumnjam :))

    OdgovoriIzbriši
  68. Pratim te preko bloglovina pod imenom brankica.A zeljela bih osvojiti ovaj proizvod jer cim si ti u njega umijesala prste:)to ne moze omanuti.Malo karikiram,al u sustini ti bezrezervno vjerujem kad je njega koze u pitanju
    krezava@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  69. Probala bih ovaj proizvod zato sto je univerzalan, a najvaznije je zato sto nije komedogen, i u posdlenje vreme se sve vise okrecem prirodnoj kozmetici :)
    Pratim te pod imenom Teodora/ Lolin svet

    OdgovoriIzbriši
  70. Pratim vas obje na fejsu, i blog Dear Skin na bloglovinu pod svojim imenom: Anamarija Krznarić
    mail: anamarijakrznaric81@gmail.com
    Podijelila sam darivanje na fejsu. Ovaj balzam želim zato jer imam nekolicinu GG proizvoda (micelarnu otpinu, masku za lice, balzam za usne, piling za lice, piling za usne, ulje za skidanje šminke i kremicu za kožicu oko noktiju) i stvarno imam same pohvale za njihove proizvode, ni jedan me nije razočarao, stvarno sve je korisno i zaista djeluje i tako krasno miriši da bi većinu toga najrađe pojela :D čak mi je ova kremica za kožicu oko noktiju pomogla i kod strašne iritacije na jednom prstu, ni jedna krema mi nije toliko nahranila i ublažila iritaciju poput ove. Jednostavno obožavam GG proizvode i bila bih luda od sreće da osvojim ovaj multi proizvodić!! Svaka čast na ideji i realizaciji iste. :)

    OdgovoriIzbriši
  71. Aaaaaaaa ovo savršenstvo želim probat!
    Lenka Grčić
    lenka.makeup@gmail.com

    <3

    OdgovoriIzbriši
  72. Ovo zvuci savrseno.Dosad sam cula samo pohvale na racun GG kozmetike i radovalo bi me probati nesto njezino.
    ana rak
    ana.rak23@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  73. wow! otkako sam se navukla na blog caroline hirons, želim isprobati neki kvalitetan "balm"! vjerujem da bi ovaj od starlete udovoljio čak i carolininim zahtjevima :)
    komentiram kao "kristina"
    mail: kikicabauche@gmail.com
    (iako imam i yahoo mail na kojeg si mi slala npr. pdf seke zebić, ali ne bih baš prezime ostavljala ;))

    OdgovoriIzbriši
  74. Ajme predivan balzam:
    Želim ga jer već dugo želim probati nešto od green girl kozmetike, a mislim da Vas dvije udružene i ne možete napraviti nešto nego : savršeno.
    memorysun (majaprtenjaca@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  75. Jao,ovo želim! :)) Ljubitelj sam jednostavnosti i ne mogu (nemam volje) odjednom rotirati puno proizvoda pa je ovo super alternativa!
    Komentiram kao nena, emali: nenica0204@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  76. pratim kao Arwen Den Kolarich
    kristinakolaric@live.com

    zašto želim ovo čudo? jer mi ukućani dobivaju moždani od pretrpanosti kupaonice.a ne razumiju da moram imat posebno piling posebno gel posebno kremu. eto sad ću dokazat da ne moram. :)

    OdgovoriIzbriši
  77. Pratim te kao Ivana Bužić
    scarlett_buzy@hotmail.com

    Iskreno - jednostavno zato što sam lijena, a opet veliki shoppingoholicar kad je u pitanju kozmetika, pa da ustedim prostor i dobijem hrpu fantasticnih proizvoda u jednom :)

    OdgovoriIzbriši
  78. Ja bih ovo jer nemam ni okoloočnu, a ni puno stvari za lice, a ovo je multifunkcionalno :) I čestitam ti na ovom proizvodu, bravo!

    Pratim kao Mirna Matković i Lipstick's blade, lipsticks-@blade@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  79. Želim ovaj proizvod jer nosi ime tvog bloga. Pratim te kao Antonija Bašić- mail: apast@gmil.com

    OdgovoriIzbriši
  80. Zelim osvojiti ovaj proizvod jer bih voljela isprobati nesto od Green girl kozmetike...

    FB: Silvija Milcic Syll
    silvija.milcic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  81. Voljela bih isprobati ovaj proizvod jer sam veliki fan GG kozmetike :)
    Pratim preko facebooka pod imenom Maja Kurek
    mail: majakurek@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  82. Želim osvojiti ovaj proizvod jer nisam ništa probala od GG kozmetike a svi toliko hvale,jer je multifunkcionalan i nije komedogen..ahhh
    fb:Morticia Draven
    m.draven@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  83. želim ovaj proizvod jer je multifunkcionalan, na prirodnoj bazi i što je najbitnije (posebno za moju čudnu kožu) nije komedogen;)))
    pratim putem fb: Martina Liović Čavajda
    email:mliovic1811@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  84. Svaka cast draga Martina za ovako prekrasan prozivod :)
    Pratim te preko fb pod imenom Marija Maki, e-mail adresa: bogican@ikomline.net
    Zasto zelim ovaj prozivod? Moja koza je izuzetno osetljiva, i ovako praktican nekomedogen proizvod je za mene prava oaza.
    I pritom do sada nisam imala prilike da probam nesto od Green girl kozmetike, a mnogo bih volela :)
    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  85. Čestitam, ne može se svako podičiti činjenicom da je osmislio/la kozmetički proizvod! Čitam te od tvog prvog posta jer dijelimo ljubav prema preparativi i veseli me što je puno više blogerica počelo ukazivati na važnost barem elementarnog poznavanja sastojaka u kozmetici, a sve to nakon što si se ti pojavila.
    Sviđa mi se zamisao multifunkcionalnog proizvoda i zaista bih ga željela isprobati. Nažalost još nemam ništa od GG, a obzirom na sve recenzije koje čitam, vjerujem da je "Dear Skin" izvrstan proizvod, a pogotovo za ovo zimsko vrijeme dehidrirane i ispucale kože.
    Mail je tea.matesic.bugarin@gmail.com; FB Tea M Bugarin, a moje puno ime i prezime je tu.

    OdgovoriIzbriši
  86. Pratim te sa svog licnog profila (da ne pisem ime javno), kao i sa stranice. Ovaj balzam bih zelela jer je pre svega nekomedogen i ne isusuje kozu, a to su za mene dovoljni razlozi da zelim da ga probam! :D A i ti si idejni tvorac tako da ne moze da omane!
    it.is.leclaire@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  87. Svaki put me iznenadiš sa nečim novim ,bravo baš me zanima šta bi još green girl smučkala da ima tebe za suradnicu ;)
    Već duže vrijeme škicam njenu kozmetiku a nikako da se ohrabrim naručit..
    Dear skin balm mi se sviđa zbog sastojaka,jer uvijek tražim nešto za čišćenje da ne isušuje a očisti lice od prljavštine, naravno isprobala bi ga na 100 načina ;)
    pratim te pod Mateja Brlečić a mail: mateja.brlecic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  88. Toliko sam ovih dana pročitala o Green girl proizvodima, baš me zanima koliko bi odgovarali za moju kožu :)

    email: jasmina.nakic88@gmail.com
    a pratim blog pod istim imenom kao što piše gore iznad :))))

    OdgovoriIzbriši
  89. Baš sam nekidan čitala recenziju Green Girl proizvoda na Beauty&Mess blogu,i odmah sam išla prošvrljat po fejsu da vidim
    i ostale proizvode,ali još razmišljam šta uzet,jer mi se svaki proizvod sviđa,ali ovo bi došlo ko naručeno!
    Uvijek imam problema sa skidanjem šminke,šta god bi probala,ništa ne uspije kompletno sve skinut,samo nered napravi,
    ili koža ostane suha,ili previše masna,pa bih stvarno željela ovaj balzam probat.
    Fejs i Bloglovin: Ivana Antolić
    Mail: ivana_antolic9@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  90. FB Dina Topolko Medvid dina.medvid@gmail.com voljela bi probati nesto od Green Girl kozmetike...

    OdgovoriIzbriši
  91. Facebook,GFC i Bloglovin: Demira Bedak
    Sviđa mi se balzam,najviše zbog multifunkcionalnosti-trebam jedan takav proizvod :)
    mail:demira_bedak@outlook.com

    OdgovoriIzbriši
  92. Pratim te kao Sanja Vecko
    co.jovanovic@yahoo.com
    Volela bih da probam nesto od toga sto si napravila :-)

    OdgovoriIzbriši
  93. Pratim te pod nickom bubley, moja mail adresa je nath.dijoux@gmail.com
    Ovaj balzam želim osvojiti jer mi se jako sviđa ideja multifunkcionalnog proizvoda, a pogotovo me intrigira što je proizvod tvoja zamisao - a stvarno se uzdam u tvoje kozmetičke preporuke :)

    OdgovoriIzbriši
  94. Zato što je prirodan :) Ana Star.

    OdgovoriIzbriši
  95. Divno, imam izuzetno suvu i osetljivu kožu, ovo je super za moju kožu lica, usana i ruku!
    Jelena Momčilović
    Facebook i Bloglovin: Jelena Momčilović(Jelenam),
    jelenamomcilovic86@gmail.com

    OdgovoriIzbriši