Suradnički post: Cien SOS Hand Concentrate by Ksenija

Posted by Dear Skin at 11:55




Draga Ksenija, autorica predivnog i unikatnog nakita čiji rad možete vidjeti na slijedećem linku 

Ksenya Design, donosi nam recenziju turbo hvaljene kreme za ruke u ovo zimsko vrijeme.

Hvaljenu kremicu , spominjala je i naša Ana u ovom postu.

Prepuštam Vas Kseniji:


Svaka žena zna koliko je važna njega tijela, a posebno njega ruku. Ruke su, uz vrat, po mnogim parametrima, najbolji pokazatelj, ili ako hoćete, “izdajnik” godina, a upravo njih u njezi tijela često zanemarujemo. Ruke su naš “alat”, bez obzira na to čime se bavimo u životu, i često su izložene toplini, hladnoći, vodi, vjetru i ostalim “nepogodama”. Upravo zbog toga, njega kože ruku je iznimno važna i nipošto ju ne smijemo zanemariti.

Iako sam dosad isprobala sasvim solidan broj krema za ruke (“obična” Nivea, Atrix, Essence kreme za ruke, Afrodita, Eveline krema za ruke, slavna 48-ica) kojima sam uglavnom bila zadovoljna, i dalje sam u potrazi za svojom HG kremom. Nitko sretniji od mene nije bio kad sam ju naposlijetku našla – i to na sasvim neočekivanom mjestu!

Moja HG krema mora zadovoljavati nekoliko kriterija: mora biti dovoljno hranjiva, hidratantna, a ne premasna, ne smije ostavljati masni trag na koži i treba se relativno brzo upiti u kožu i poželjno je ako je manjeg cjenovnog ranga. Da se razumijemo, za kvalitetan HG proizvod bi  odvojila i veću svotu novca, ali uvijek volim pronaći jeftin, a učinkovit proizvod. Mojoj potrazi je došao kraj jer sam otkrila svoju HG kremu za ruke, a to je - Cien SOS Hand Concentrate.
Kremu sam kupila nakon izrazito pozitivne recenzije jedne beauty blogerice (Cydonia, hvala ti :) ) i rekoh sama sebi, vrijedi pokušati jer s obzirom na cijenu, ako mi krema i ne bude odgovarala, nije velika šteta. No, međutim, krema je položila ispit s odličnim.



Krema dolazi u mekanoj tubi od 75 ml. Na pakiranju je istaknuto da je riječ o koncentratu koji se brzo upija i da je količina kreme dostatna za cca. 200 nanošenja. Budući da je riječ o koncentratu, potrebno je malo jače pritisnuti tubicu, što smatram pozitvnim jer je na ovaj način lakše dozirati kremu i nema opasnosti od istiskivanja prevelike količine proizvoda. Tekstura kreme je dosta gusta, što je i logično s obzirom da je riječ o koncentratu i više podsjeća na mast prozirno-bijele boje. 








Miris je gotovo neprimjetan, što je također dodatni plus. Potrebna je zaista mala količina porizvoda za obje ruke, a pravu količinu ćete moći odmjeriti nakon nekoliko korištenja. S obzirom na gustoću, krema se sasvim solidno razmazuje i pri razmazivanju ostaje bijeli trag koji nestane nakon par sekundi, a krema se zaista brzo potpuno upije. Već nakon minute-dvije, možete sasvim normalno obavljati poslove, bez straha da ćete rukama zamastiti sve oko sebe. Nakon nanošenja kreme, osjeti se svojevrsni “zaštitni sloj” koji ostaje na rukama do sljedećeg pranja ruku, a ruke ostaju mekane i nakon toga.



Sad dolazimo do najboljeg dijela, a to je nabavka i cijena same kreme. Naime, ovu kremu možete pronaći u svakoj Lidl trgovini, na dijelu gdje drže kozmetiku, uz ostale kreme za ruke. Cijena kreme je 10 kuna i odgovorno tvrdim da za ovu, čak i duplo višu cijenu, nećete naći bolji proizvod. Meni je već jedna u zalihi.
Ovu kremu/koncentrat preporučujem svima, a posebno osobama koje imaju izrazito suhu kožu te onima kojima priroda posla dodatno isušuje ruke i ostavlja onaj neugodni osjećaj “tijesne kože”, zatezanja koji može dovesti i do pucanja same kože. 



Krema zaista izvrsno njeguje kožu ruku, a posebno me veseli njena niska cijena koja je dostupna svima jer s obzirom na sporo trošenje kreme, ovo je definitivno isplativa investicija, usudila bih se reći “deal of the year”. Jesam li već spomenula da je ova krema izvrsna i da ju morate isprobati? Hoćete li isprobati ovu kremu? Koja je vaša HG krema za ruke?

Zahvaljujem dragoj DearSkin na ovoj prilici, a ako će ova recenzija pomoći barem jednoj od vas, moja misija je ispunjena. :)
Svima topli pozdrav od Ksenije. 

44 komentari:

  1. Predobra recenzija!

    Toliko ste ju nahvalili svi da sam kupila čak dva primjerka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Krema je zaista odlična, i ja imam dva primjekra. Za svaki slučaj ;)

      Izbriši
  2. Naravno da ću je probati :) Inače, odlično pisana recenzija, pokrila si sve :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo izdasna recenzija! :) Ja volim koncentrat kreme, kao sto su neutrogenine, jer mala kolicina je zaista dovoljna za obe sake, a predivno neguju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ja dosad nisam koristila koncentrat kreme jer mi je uvijek bilo puno dati 40-ak kuna za kremu za ruke, tako da mi je ova došla kao naručena :)

      Izbriši
  4. Baš sam ju jučer kupila i prezadovoljna sam...najviše mi se sviđa osjećaj mekoće kože i nakon pranja ruku :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Danas ju idem uzet...bas mi treba nova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš požaliti :) A kako sam napisala gore, kako je cijena mala, i ako ne bude odgovarla, nije velika šteta ;)

      Izbriši
  6. Ti draga kao da si znala za čime sam ja to u stalnoj potrazi ovih dana- idealnom kremom za ruke i stoga hvala na ovom postu. Otkad je zahladilo muku mucim s rukama, i to vise ovom desnom koja trpi cak i ozebline i grozno ih je vidjeti tako jadne i smezurane, a sta da radim kad je moja cirkulacija ravna nuli... Neutrogena je po meni jako dobra krema,kao i hipp dječja, sjecam se i jedne iz oriflamea doista je bila extra ali duze je nisam koristila.. ali nakon svih lijepih rijeci odo ja u Lidl da probam i ovu pa nemam sto izgubiti :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti draga kao da si znala za čime sam ja to u stalnoj potrazi ovih dana- idealnom kremom za ruke i stoga hvala na ovom postu. Otkad je zahladilo muku mucim s rukama, i to vise ovom desnom koja trpi cak i ozebline i grozno ih je vidjeti tako jadne i smezurane, a sta da radim kad je moja cirkulacija ravna nuli... Neutrogena je po meni jako dobra krema,kao i hipp dječja, sjecam se i jedne iz oriflamea doista je bila extra ali duze je nisam koristila.. ali nakon svih lijepih rijeci odo ja u Lidl da probam i ovu pa nemam sto izgubiti :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Na ovu kremu nalećem na sve strane u zadnje vrijeme, očito je popularna :) Kupujem čim potrošim Biobaza zaštitnu kremu koju trenutačno trošim...i hvala Ksenija na predobroj recenziji, odlično to tebi ide :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nećeš požaliti :) Hvala, kad to kaže jedna blogerica, onda definitivno ima težinu ;)

      Izbriši
  9. Ja sam se skroz prebacila na te jeftine kreme za ruke, trenutno rotiram jednu Aveo iz Mullera (ima spf, pa mi je uvijek u torbi), My body iz Bipe na noćnom ormariću i onu jednu s iHerba koju su svi masovno naručivali kao freebie :D
    Ovu ću svakako kupiti, čim nema parafin/petrolatum/vazelin/votevr, dobra je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aveo su isto super kremice! Najdraža mi je Aveo MED.
      bug_lady

      Izbriši
  10. Cien SOS je već poduže moja HG krema za ruke :) Jednostavno je najbolja i vrlo dobra kopija Neutrogene. Al 200 nanošenja - kod mene to nema šanse - navečer ruke baš obložim s tom kremom.
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. nisam probala Neutrogenu pa ne mogu suditi, ali po komentarima drugih vidim da je uspješna kopija :) Ja ne mogu staviti izdašan sloj kreme jer ne volim osjećaj ljepljivih ruku, meni je bitno da se brzo upije ;)

      Izbriši
  11. Odoh i ja sutra do lidla

    OdgovoriIzbriši
  12. A v v you mentioned me :Đ Nemaš na čemu Ksen, vidim da bi se i ti mogla bacitu u blogerske vode :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kod nas se ne prodaje Cien, ali sam probala šampon, koji mi se jako dopao. Obavezno ću uzeti još nešto kada budem u prilici, a iskreno se nadam da ću uskoro posetiti Hrvatsku i nabaviti zalihe SVEGA :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Nakon Cydonijine recenzije i ja sam je uzela. I obožavam je :)

    p.s. odlična, detaljna recenzija!

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlična recenzija Ksenija :)
    Mislim da ću je probati prvom prilikom, pošto mi je Balea Med na izdisaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Svakako isprobaj, krema je odlična :)

      Izbriši
  16. Bravo Ksenija, odlična recenzija ;)
    Idem uskoro u Lidl i svakako ću kupiti i svoj primjerak :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlična recenzija i potpisujem svaku riječ! Imam ovu kremu, otkrila sam ju nedavno i oduševljena sam :) Definitivno mi ide uz bok Mixinoj kremi koju sam također nedavno otkrila :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Super recenzija! Nakon recenzije na jednom blogu, možda čak i kod Cydonije i ja sam ju kupila. Super mi je u ovo zimsko doba, a puno povoljnija od Neutrogene. Brzo se upija i ne ostavlja masni trag. Još jedan proizvod iz Lidla koji se za male novce pokazao jako dobar.

    OdgovoriIzbriši
  19. Po meni nema ništa gore, nego kad me ruke i usnice peckaju. Također sam isprobala jako puno krema za ruke i još nisam pronašla svoju HG kremu za ruke. Nakon ove recenzije isprobat ću ovu kremu prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja obozavam Essence hand and nail 2u1 balm, a ovu sam imala namjeru kupit, ali sam zaboravila, a nisam ni odavno bila do lidla

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala na preporuci, moju HG su prestali proizvoditi... Bio je to Balein serum, bio mi je tako dobar da bih odmah po 3-4 komada kupovala. Jedino što mi je moglo spriječiti pucanje kože do krvi. Nema što nisam isprobala - od Atrixa do L'Occitane i ništa. Potpuno me shrvalo kad mi je teta u dm-u rekla da je više nema. Sad koristim Mixa za ruke i onako, ništa posebno. Sutra odmah u Lidl!

    OdgovoriIzbriši
  22. Obišla sam 3 Lidla i kemice nigdje.... :(
    ako ju netko vidi molim vas javite

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saznala...povlače ju. no more....

      Izbriši
    2. A šit, sve što valja moraju povlačit, valjda im se predobro prodavala :P

      Izbriši
    3. joj ne znam ali treba naći negdje gdje ima i napraviti zalihe! sad sam u fazi isprobavanja keme iz Mullera, sličan sastav, pa ćemo vidjeti

      Izbriši