ESSENTIAL CC Protective foundation

Posted by Dear Skin at 13:27



Za Essential professional make up čula sam tek nedavno na jednom prelijepom događaju i zapravo je to moj prvi doticaj s ovom poznatom talijanskom profesionalnom kućom u svijetu makeup-a.

Ako ste odlazile na profesionalna šminkanja, vjerojatno ste kod svojih vizažista i kozmetičarki uočile ova elegantna pakiranja i kvalitetne proizvode koji izdrže najekstremnije uvjete i klimu.
Saznala sam da se uskoro pokrece web stranica za Hrvatsku, a do tada možete posjetiti official site
na ovom linku.

Ne moram ni pisati kako sam se raspametila proučavajući sve te divne i inovativne proizvode. Za početak sam kupila par proizvoda kojima me vizažistica našminkala i koje sam neupitno željela imati u svojoj kolekciji.
Jedan od njih je proizvod za kojega Vam danas donosim recenziju:

CC Fondotinta Prottecivo



Kao što znate, ja sam osoba koja ne odvaja mnogo vremena za makeup. Užurbani tempo života, nanošenje seruma, kremica, oblačenje, frizura...makeup mora biti brz, jednostavan i kvalitetan.
Poznati scenario? Puno puta se šminkam tek na poslu ili čak u autu na putu prema poslu.

Essential CC Protective foundation je proizvod koji će oduševiti svaku zaposlenu ženu .
Dolazi u obliku sticka i spada u kategoriju all over proizvoda s kojima ste se vjerojatno imale prilike susresti do sada.



CC Protective foundation smješten je u elegantnu i kvalitetnu ambalažu u količini od 15 ml što je zaista dovoljno obzirom da je vrlo pigmentiran i postojan.

U sredini proizvoda, vidite bijeli krug što je zapravo baza- hidratantni kompleks koji se sastoji od ceramida, ekstrakta ljubičice, ulja jojobe i vitamina E koji stimuliraju i povećavaju sposobnost zadržavanja vode u koži, te djeluju antioksidativno i umirujuće.







Volim all over proizvode, vrlo su praktični, korisni i nude široku mogućnost upotrebe.

Koristim ga tako da "potegnem" nekoliko poteza po obrazima, čelu pa čak i oko očiju i razmažem prstima.



Kada bih ga uspoređivala s mnogim sličnim proizvodima koje sam koristila ( Max Factor, Shiseido, e.l.f.), prednost Essential CC sticka je neusporediva:

- ne ostavlja "krečast" trag koji se teško izblenda dok  je istovremeno savršeno pigmentiran i sposoban prekriti sve nepravilnosti

- nije "težak" na licu, za nekoliko minuta, savršeno se stopi, doslovno kao "druga koža" koja odmah zablista zahvaljujući dodanim HPP (Highlighter Performing Pigments) koji daju maksimalnu blistavost bez straha od masnog ili "disco kugla" look-a.

- ne možete pretjerati nanošenjem, zahvaljujući nježnoj i laganoj teksturi koja se stapa s kožom.

- tekstura je vrlo lagana, lako se nanosi i blenda

- SPF 15 što je super kao zaštita od zločestih UV zraka pa ovim proizvodom možemo obnoviti prijeko potrebnu zaštitu tokom dana

Dostupan je čak u 5 nijansi : Ivory, Sand, Apricot, Honey i Golden odličan izbor i mislim da svatko može pronaći svoju nijansu.

Ja sam izabrala 20 Sand što se pokazalo kao pun pogodak za moj srednje taman ten s žućkastim podtonom.


Swatch na danjem svjetlu:


Unutarnja svjetlost:


Zaključak:

Krasan proizvod koji je s pravom došao na moju listu favorita za 2013.-tu.
Jednostavan kod upotrebe, nekomedogen, praktičan za nošenje u torbici, pa čak i džepu, multifunkcionalan proizvod za putovanja, zamjenjuje sve: bazu za lice, puder, korektor .

Na mojoj mješovitoj koži postojan je 6-7 sati bez pudera u kamenu ili prahu koji bi ga fiksirao, pretpostavljam da bi tada trajao duže. Pogodan je za suhu i mješovitu kožu, nisam sigurna koliko bi osobe s masnom kožom bile oduševljene predivnim dijamantnim blistavim finishom kojeg ovaj proizvod ostavlja, ipak ni oni se ne moraju odreći ovog hvalevrijednog proizvoda  uz pomoć matirajućeg pudera.

Posebno bih ga preporučila mojim vršnjakinjama jer iznimno puni i prekriva borice i ostavlja svjež, blistav i prirodan izgled.

Sastojci:



Essential proffesional makeup nije testiran na životinjama, bez parabena i dermatološki testiran.

Za kraj, kako izgleda na licu:

Unutarnja svjetlost:


Vanjska svjetlost :


Gdje kupiti?

Essential make up je poznati make up profesionalaca stoga ga je lako naći u renomiranim kozmetičkim salonima, sajmovima kozmetike, ali kako sam saznala, uskoro kreće i web stranica .
Do tada, ukoliko ne možete pronaći ovaj odličan makeup, možete se obratiti porukom na facebook stranicu Essential professional make up Croatia gdje će te dobiti stručne savjete i uputstva- link.



Koristite li All Over proizvode? Jeste li isprobale Essential professional kozmetiku? Preporuke?

44 komentari:

  1. Evo tvoje vršnjakinje kojoj bi savršeno pristajala Apricot nijansa. :) Jeda čekam web. Obožavam ovakva brzipotezna make up čuda. A ovaj primer u sredini me posebno mami. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj draga, nama nikad dosta proizvoda koji djeluju na bore, blistavosti i praktičnosti. Mislim da ćeš se oduševiti :))

      Izbriši
  2. Jako lijepo izgledas na ovoj zadnjoj slici! I btw, koja je cijena pudera?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ne mogu vjerovat da nisam napisala :D

      Cijena je 260 kn što može varirati ovisno o prodajnom mjestu :)

      Izbriši
  3. Ovo deluje sjajno. Draga, tvoje lice je tako lepo, i deluje jako, jako nezno :) Divna si

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo mi stvarno treba :) Lijepo izgledaš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs, ovo je zaista fantastična stvarčica :)

      Izbriši
  5. odlično izgledaš! bezprijekorna put ;)
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, velika zasluga je ovoh sticka :)

      Izbriši
  6. zvuci kao savrsen proizvod. Bas lijepo izgledas na ovoj drugoj fotografiji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan proizvod, zaista sam presretna s njim. Hvala ti :))

      Izbriši
  7. Ja volim ove brzinske multiefektivne proizvode :) nisam imala prilike da probam nista njihovo, valjda ce nas castiti prisustvom u Srbiji :) Tvoja koza je fantazija, mekana i glatka kao bebina <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam veliki pristaša brzinskih i praktičnih proizvoda...hvala ti draga, i ja se nadam da će se pojaviti i kod vas :))

      Izbriši
    2. potpisujem da ti je koža sve više nalik bebinoj guzi. osim sitnih prolaznih nesavršenosti tonus kože ti je divan, napet. vjerujem da je to najviše do masaže jer primječujem sličan efekt i kod sebe.lijepe konture lica posebice jagodice. :)
      a i proizvod se čini zanimljiv. :D

      Izbriši
    3. Hvala snnopy, zaista, masaža je nešto što jako pomaže i drago mi je da i ti primječuješ njene čari i dobrobit.

      Samo nastavi!

      Izbriši
  8. Evo još jedne vršnjakinje..koja dok je čitala post osijetila leptiriće u želucu! Već sam se zaljubila u ovaj proizvod! I meni ovo treba!
    Da...stvarno lijepo izgledaš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, znam draga Ivana kakav je to osjećaj. Kada se zaljubim u neki kozmetički proizvod, doslovno mi para na uši izlazi :D

      Hvala <3

      Izbriši
  9. Imaš predivnu kožu. :) Baš je zgodna ta podloga, jednostavno za korištenje i bez problema je poneseš sa sobom za neke popravke tijekom dana. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Upravo to, zgodno za nošenje i popravke tokom dana :)

      Izbriši
  10. Joj predivan proizvod!! Opet me tjeraš na shopping! ;)
    Nadam se da će imati kakvu akciju kao i Aminogenesis, 250 kunica mi je malo puno- svakako ide na WL! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, nadam se...apelirat ću na to :))

      Izbriši
  11. E bas me je zanimalo kakvi su ti utisci! Drago mi je da ti se svidja. Jako zanimljivo deluje. Volela bih nekad da ga probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Utisci su fantastični, imam još dve stvarčice ove kozmetike pa uskoro pišem i o njima :))

      Izbriši
  12. Bojim se da mojoj koži ne bi baš odgovarao, ali svakako mi se sviđa jer nisam nikada još koristila takav proizvod u sticku, nisu me privlačili baš jer sam se bojala kako se blendaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogi slični proizvodi se teško blendaju i zato sam i presretna što ovaj odskače od masu sličnih koje sam isprobala.

      Izbriši
  13. Odgovori
    1. Uhhh, bolje nemoj :D

      Ja imam bar 5 stvari još na WL :D

      Izbriši
  14. Ti uvijek otkrivas neke nove stvari za nas, zanimljiv proizvod višefunkcionalan rekla bi ja:)) svi su vec rekli al moram i ja divno izgledas na slici, lice ti je extra!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zara <3

      Jooj,, volim otkrivati novosti iako ovaj brend nije novost kod nas, ali strašno me privlače profi stvari :D

      Izbriši
  15. Odličan članak a ti super izgledaš! Kad si prvi put spomenila ovu kozmetiku u favoritima jedva sam čekala recenziju nečega i ovaj proizvod definitivno ide na WL, mislim da bi meni najbolje odgovarala nijansa ivory. I ja sam u klubu vršnjakinja :). Btw Therapeutic Facial Repair od Aminogenesisa mi je za prvi dojam odlična krema, uzela sam nju i serum Perfect reflection na božićnoj akciji zahvaljujući tvojoj preporuci. Hvala ti što nam otkrivaš nove svjetove kozmetike!
    Marijana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marijana :))

      Imam još dva proizvoda ove tvrtke pa ću i njih uskoro recenzirati. Drago mi je da si zadovoljna kupljenim, nadam se da će takvih i drugih akcija biti što više u Novoj godini :))

      Izbriši
  16. Na prvu, podsjeca me na Benefit fakeup. Zanimljiv proizvod.
    Lijepo ti stoji, nefasadirano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, nisam probala Benefit. Hvala ti, jako je dobar i zanimljiv proizvod :)

      Izbriši
  17. Kako zgodan proizvod! Baš se na licu vidi kako daje onaj odmoran i svjež izgled :) Meni se nekako po swatchu na ruci čini da bi mi ipak mogao isticati suhe dijelove a možda se i varam zbog ovog hidratantnog bijelog kružića u sredini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ruka ima suhiju kožu nego lice, barem kod mene. Ne, ne ističe suhe dijelove, dapače, vrlo je hidratantan.

      Izbriši
  18. Aiiiii, ten kao kod bebe ♥
    Taj proizvod ide na wl, idealan je za kozmeticke nesesere koje nosamo sa sobom :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Izgleda presavršeno!! Nedavno sam bila vani pa sam si kupila MACov StudioFix koji mi je favorit već godinama,ali Essential je svakako slijedeći na redu za kupovinu,jer na tebi izgleda divno :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Isuse boze, na drugoj slici posebno, ten ti izgleda nevjerovatno savrseno! Blago ti se :D i drago mi je ako je velikim dijelom zbog kozmetike jer se onda i ja mogu nadat :/.
    A preparat još jedan u nizu Dear skin liste, bankrot i nije na vrhu liste pa će pricekati:). Izgleda super, Nadam se da dobro prekriva nedostatke i ne masti, sjajne cestice paradoksalno meni ne smetaju.

    OdgovoriIzbriši
  21. Nekad davno sam imala Max Factor Pan stick, ali nisam bas bila zadovoljna premasan mi je bio, trenutno nekako najvise volim tekuce podloge

    OdgovoriIzbriši
  22. Ten ti je zaista savrsen :) Svidja mi se proizvod koji je 3 in 1, pritom nekomedogen, praktican i sjajno izgleda na licu :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Ovo meni treba ...nadam se da če ta njihova web stranica čim prije...pa da se može naručiti....na slici mi stvarno odlično izgleda (naravno i ti ;-) ).

    OdgovoriIzbriši
  24. Obožavam pudere u sticku, naprosto obožavam. Jedva čekam stranicu na HR!

    OdgovoriIzbriši