ESSENTIAL CC Protective foundation




Za Essential professional make up čula sam tek nedavno na jednom prelijepom događaju i zapravo je to moj prvi doticaj s ovom poznatom talijanskom profesionalnom kućom u svijetu makeup-a.

Ako ste odlazile na profesionalna šminkanja, vjerojatno ste kod svojih vizažista i kozmetičarki uočile ova elegantna pakiranja i kvalitetne proizvode koji izdrže najekstremnije uvjete i klimu.
Saznala sam da se uskoro pokrece web stranica za Hrvatsku, a do tada možete posjetiti official site
na ovom linku.

Ne moram ni pisati kako sam se raspametila proučavajući sve te divne i inovativne proizvode. Za početak sam kupila par proizvoda kojima me vizažistica našminkala i koje sam neupitno željela imati u svojoj kolekciji.
Jedan od njih je proizvod za kojega Vam danas donosim recenziju:

CC Fondotinta Prottecivo



Kao što znate, ja sam osoba koja ne odvaja mnogo vremena za makeup. Užurbani tempo života, nanošenje seruma, kremica, oblačenje, frizura...makeup mora biti brz, jednostavan i kvalitetan.
Poznati scenario? Puno puta se šminkam tek na poslu ili čak u autu na putu prema poslu.

Essential CC Protective foundation je proizvod koji će oduševiti svaku zaposlenu ženu .
Dolazi u obliku sticka i spada u kategoriju all over proizvoda s kojima ste se vjerojatno imale prilike susresti do sada.



CC Protective foundation smješten je u elegantnu i kvalitetnu ambalažu u količini od 15 ml što je zaista dovoljno obzirom da je vrlo pigmentiran i postojan.

U sredini proizvoda, vidite bijeli krug što je zapravo baza- hidratantni kompleks koji se sastoji od ceramida, ekstrakta ljubičice, ulja jojobe i vitamina E koji stimuliraju i povećavaju sposobnost zadržavanja vode u koži, te djeluju antioksidativno i umirujuće.







Volim all over proizvode, vrlo su praktični, korisni i nude široku mogućnost upotrebe.

Koristim ga tako da "potegnem" nekoliko poteza po obrazima, čelu pa čak i oko očiju i razmažem prstima.



Kada bih ga uspoređivala s mnogim sličnim proizvodima koje sam koristila ( Max Factor, Shiseido, e.l.f.), prednost Essential CC sticka je neusporediva:

- ne ostavlja "krečast" trag koji se teško izblenda dok  je istovremeno savršeno pigmentiran i sposoban prekriti sve nepravilnosti

- nije "težak" na licu, za nekoliko minuta, savršeno se stopi, doslovno kao "druga koža" koja odmah zablista zahvaljujući dodanim HPP (Highlighter Performing Pigments) koji daju maksimalnu blistavost bez straha od masnog ili "disco kugla" look-a.

- ne možete pretjerati nanošenjem, zahvaljujući nježnoj i laganoj teksturi koja se stapa s kožom.

- tekstura je vrlo lagana, lako se nanosi i blenda

- SPF 15 što je super kao zaštita od zločestih UV zraka pa ovim proizvodom možemo obnoviti prijeko potrebnu zaštitu tokom dana

Dostupan je čak u 5 nijansi : Ivory, Sand, Apricot, Honey i Golden odličan izbor i mislim da svatko može pronaći svoju nijansu.

Ja sam izabrala 20 Sand što se pokazalo kao pun pogodak za moj srednje taman ten s žućkastim podtonom.


Swatch na danjem svjetlu:


Unutarnja svjetlost:


Zaključak:

Krasan proizvod koji je s pravom došao na moju listu favorita za 2013.-tu.
Jednostavan kod upotrebe, nekomedogen, praktičan za nošenje u torbici, pa čak i džepu, multifunkcionalan proizvod za putovanja, zamjenjuje sve: bazu za lice, puder, korektor .

Na mojoj mješovitoj koži postojan je 6-7 sati bez pudera u kamenu ili prahu koji bi ga fiksirao, pretpostavljam da bi tada trajao duže. Pogodan je za suhu i mješovitu kožu, nisam sigurna koliko bi osobe s masnom kožom bile oduševljene predivnim dijamantnim blistavim finishom kojeg ovaj proizvod ostavlja, ipak ni oni se ne moraju odreći ovog hvalevrijednog proizvoda  uz pomoć matirajućeg pudera.

Posebno bih ga preporučila mojim vršnjakinjama jer iznimno puni i prekriva borice i ostavlja svjež, blistav i prirodan izgled.

Sastojci:



Essential proffesional makeup nije testiran na životinjama, bez parabena i dermatološki testiran.

Za kraj, kako izgleda na licu:

Unutarnja svjetlost:


Vanjska svjetlost :


Gdje kupiti?

Essential make up je poznati make up profesionalaca stoga ga je lako naći u renomiranim kozmetičkim salonima, sajmovima kozmetike, ali kako sam saznala, uskoro kreće i web stranica .
Do tada, ukoliko ne možete pronaći ovaj odličan makeup, možete se obratiti porukom na facebook stranicu Essential professional make up Croatia gdje će te dobiti stručne savjete i uputstva- link.



Koristite li All Over proizvode? Jeste li isprobale Essential professional kozmetiku? Preporuke?

Oznake: , , , ,