The Best of 2013- DEKORATIVA

Posted by Dear Skin at 13:59

Što me se najviše dojmilo u 2013-oj...



2013.-tu godinu, osim po divnoj preparativi, pamtiti ću i po puno isprobanog makeup-a.

Iako se moji najdraži makeup proizvodi i dalje nalaze na mojoj HG listi koju sam objavila ovdje, otkrila sam i isprobala puuno lijepih i kvalitetnih stvari, koji će se vrlo brzo naći na HG listi i zamijeniti dosadašnje stavke.

Najbolji kompaktni  puder:

- MAC Studio Fix




- Jane Iredale Pure Pressed Base



Oba pudera, pobijedila su u ovoj kategoriji iz razloga što osim odličnog matiranja, prekrivaju savršeno.

Najbolji tekući puder-zima:

-Avon Ideal Flawless Invisible Coverage, recenzija u ovom postu. 



- La Roche Posay Hydrating Water -Cream Foundation, recenzija uskoro


Najbolji isproban proizvod za lice :

- Essential CC stick, recenzija za koji dan.


Najbolja baza za lice:

- Glo- Minerals Face Primer, recenziju sam napisala u ovom postu.


Najbolji korektor za podočnjake :

-Essential Magic korektor, recenzija i swatch ubrzo


Najbolja sjenila:

- Urban Decay sjenila, za mene još nemaju konkurenciju, zaista najkvalitetnija sjenila koja sam ikada probala



 Najbolja maskara: 

- Collistar Infinito black, fantastična maskara koja me najviše oduševila u 2013-toj. Mislim da ćemo se još dugo družiti zajedno.

Najbolji bronzer za lice:

- Kiko Loud Night Bronzer, najdivniji bronzer kojeg sam probala u mojoj vojsci sličnih proizvoda.



Najbolje rumenilo za lice:

-Essential Profesional Blush



-Kiko Bitter Margarita



Najbolje za usne:



- P2 Pure Color ruževi, kremasti, masni, njegujući...više u recenziji

-Sisley Long Lasting Hydration Lipstick, recenzija ovdje

- Jane Iredale PureMoist , više o njemu, u ovom postu

-P2 Define Your lip, baza za ruž u olovci

- Jane Iredale PurGloss sjajilo

- Revelique Lip Cream, divan ruž/sjajilo koje sam s užitkom potrošila, više o njemu u ovom postu.

-ArtDeco longlasting olovka za usne, jedna od rijetkih koje su zaista longlasting:-)

Najbolje za nokte:



- Revelique lakovi za nokte, ugodno iznenađenje, kvaliteta koja nadmašuje puno skuplje lakove.


-Seche Retain, sredstvo za čvršće nokte

- P2 Cuticle cream, krema za njegu zanoktica, predivan proizvod !

-NARS lakovi za nokte, ahhh taj NARS....jesam li Vam već rekla koliko volim NARS?

Najbolje od pribora za makeup:




-Real Techniques Face Expert Brush, ovaj kist  je toliko dobar da sam kupila čak tri komada.

Koristim ga za apsolutno sve: tekući puder, kompaktni, rumenilo...moj kist snova.

- Beauty Blender, čuvena spužvica za nanošenje tekućih podloga.

 Iako ju često preskačem u svojoj rutini, zaslužuje svaku pohvalu.

- Kosi kist Make up Factory, kvalitetan i fantastičan kist za nanošenje rumenila.

Najveća makeup otkrića u 2013:

- Manic PanicDream Tone posvjetljivač pudera, recenzija u ovom postu.


- Mary Lou Manizer, najljepši highlitter kojeg sam probala u posljednje vrijeme


- WimpernWelle ekstenzije u bočici, genijalan proizvod. Zašto me tako oduševio, uskoro ću Vam pokazati u recenziji.



Koji su proizvodi Vas najviše oduševili u 2013-oj?

Dijelimo li koje makeup otkriće ?

Za kraj:  prekrasni nokti moje suradnice Ane- bug_lady i njezin prijedlog blagdanske manikure ovih dana: OPI Gloria Red



Nije li prekrasno? <3

67 komentari:

  1. Divno! Ja želim MAC SFPP & Kiko bronzer <3
    Odlični favoriti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Urban Decay sjenila <3 , imam sve palete u svojoj kolekciji. Obožavam ih jednostavno.
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekvalitetna sjenila ! Imam samo Basics paletu, ali pitanje je vremena kada će se i kod mene naći još koja :)

      Izbriši
    2. Za moje suzave i osjetljive oči su bile pravo otkriće. Sad se svako malo počastim nekom paleticom i slažem si boje u skladu sa raspoloženjem, i nakon pete palete i dalje se svaki puta divim kvaliteti.
      T.B

      Izbriši
  3. Gdje ima kupiti ove palete sjenila Urban Decay?

    OdgovoriIzbriši
  4. Naked mi je sledeća kupovina, samo da se odlučim 1, 2 ili 3? Za početak će biti jedna, ali ne mogu da se odlučim koja :D
    Za Colistar Infinito i ja planiram da pišem recenziju uskoro. Kvalitetna maskara, ali mene nije odućevila. Moje trepe su duge i fali im volumene, što sa Infinito nisam dobila. Ako se ne varam i ti više voliš preparativu? :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, totalno te razumijem. Teško se odlučiti koja je najljepša. Ja sam uzela Basics jer najčešće koristim takve nijanse, ali neće ostati samo na njoj.

      Žao mi je da te Infinito razočarala, u moru isprobanih maskara, na mene je ostavila najbolji dojam, no čekam tvoju recenziju :))

      Daaa, preparativa je moja prva ljubav <3

      Izbriši
  5. Veselim se recenziji WimpernWelle :)
    bug_lady

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni favoriti! I ja obožavam Colistarovu maskaru, i moram posebno pohvaliti Aninu manikuru, savršeno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Anina manikura ostavlja bez daha :)

      Izbriši
  7. Divni favoriti :) A Naked moram nabaviti obavezno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš, divna paleta i extra kvalitetna sjenila :)

      Izbriši
  8. Gdje se u nas mogu nabavit Kiko proizvodi?Nije da ne volim make up,,,ali i moja je ljubav definitivno preparativa!!! I da ne zaboravim parfemi&lakovi:D Marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, kod nas nema KIKO. Najbliže je Italija ili Austrija, a od nedavno i online naručivanjem s njihovog web shopa:)

      Izbriši
    2. Kiko ima odlične proizvode za kosu, i sada imaju super popuste :)
      T.B

      Izbriši
    3. Kiko me sve više oduševljava i moram probati i proizvode za kosu. Nisam ni znala da imaju to u svojoj ponudi :)

      Tnx :)

      Izbriši
  9. I ja sam oduševljena Urban Decay sjenilima, imam Naked paletu i genijalna je, a i kist u njoj je jako dobar, želim si još kupiti Naked 3 paletu koja je upravo izašla, ali prije dva tjedna je bila rasprodana kada sam ju htjela, u njoj su više rozkasta sjenila, tako malo vuku i bila bi mi lijepa nadopuna jedinici;

    Real Techniques Face Expert Brush je moj isto najdraži kist, jednostavno kada ga primim u ruku, svaki put pomislim: "uf, što te volim" :)

    mene su još u 2013. oduševili: Revlon Nearly Naked puder tekući, Benefit high brow olovka za posvjetljivanja područja oko obrva, Sleek MakeUp brow kit- sjenilo i vosak za obrve, Benefit Hoola bronzer koji koristim za konturiranje, Estee Lauder Double Wear korektor za podočnjake

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja želim sve palete UD sjenila :D :D Zaista su nenadmašna i polako ću kupovati jednu po jednu.

      Drago mi je da se slažemo oko RTF kista, obožavam ga !

      Benefit olovka i Hoola su presuper, definitivno zaslužuju mjesto u favoritima, Revlonov puder nisam nažalost probala, kao ništa od Sleeka..moram to što prije popraviti.

      Hvala ti na preporukama :))

      Izbriši
  10. Odlični favoriti! Jako si me zainteresirala Collistarovom maskarom i sa WimpernWelle ekstenzijama u bočici, Mary Lou i naked basics hitno moram nabaviti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wimpernwelle uskoro recenziram kao i maskaru, a za Naked i Mary Lou, nemaš što mislit-genijalno!

      Izbriši
  11. Imala sam Infinito, bila mi je odlična. Trepavice su bile zaista ogromne, a četkica je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična maskara, zaista me oduševila:)

      Izbriši
  12. Divno,divno,divno!!!Jedva cekam recenziju LRP tekuceg pudera,imala sam priliku nabaviti 3,4 testera pa razmisljam o kupnji full size,jos cu pricekati da cujem sto ti kazes:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro ću ga recenzirati, iako mi nijansa koju imam ne odgovara u potpunosti, ipak zaslužuje svaku pohvalu!

      Izbriši
  13. Kako ja ne znam nista o tom Essential brendu? Mnogo mi zabacno izgleda taj CC stick! Cekam re cenziju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prilično se skriva od nas, no uskoro pišem :))

      Izbriši
  14. Super post, vjerujem da su svi proizvodi s razlogom na popisu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa, u protekloj godini, definitivno jesu :)

      Izbriši
  15. Ooooo, koliko divota na jednom mjestu! Nesto od toga imam a nesto sam stavila na wl.
    jedva cekam recenzije za essential proizvode!
    i odakle si narucila kosi kist od make up factory?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco :))

      Kosi kist sam kupila u Mulleru, stvarno ne znam gdje sam prije bila s tim kosim pomagalima :D

      Izbriši
  16. svašta finog ima :-) ovaj MUF kist za rumenilo mi divno izgleda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan kist, zaista je zaslužio mjesto među favoritima :)

      Izbriši
  17. Odlični favoriti :)
    Boje Revelique lakova su baš po mom guštu. Jako me zanima recenzija Essential korektora jer sam baš razmišljava o kupnji novog.
    Anini nokti su savršeni !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Uskoro ću vam sve predstaviti. Anini nokti ostavljaju bez daha :))

      Izbriši
  18. draga ja kad god citmam tvoj blog samo pare trosim :)) predlog ruz MAC nijanse honeylove ; viva glam II

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)))

      Woow, fenomenalne preporuke, posebno viva glam II, bacam se u potragu, tnx <3

      Izbriši
  19. Baš sam uživala u ovom postu :)
    Volim kad pišeš o dekorativi. Nisam dosta toga probala sa tvoje liste, morat ću to promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Ti znaš da je preparativa moja najveća ljubav, no volim jako i šminkuu :D

      Izbriši
  20. Puno lijepih stvari :) Od svega navedenog dijelimo ljubav prema UD sjenilima :) Kod mene se može naći skoro pa dvoznamenkasti broj njihovih paleta...i sve ih jednako obožavam :) ...željno očekujem recenzije ovih Essential proizvoda, nikad čula za njih...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zavidim na svim paletama, samo da znaš :D

      Uskoro ću i ja imati još koji primjerak,hihihi

      O Essential uskoro :))

      Izbriši
  21. Odlično!
    Gdje si kupila John Masters šampon (baš me privlači, imam inače tanku i masnu kosu) i Wimpernwelle?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. JMO šampon sam kupila u Lavanda Mia na nekoj akciji od 20 %, a Wimpernwelle na sajmu kozmetike, uskoro pišem o njemu :))

      Izbriši
  22. Ah, postovi o favoritima, kakva lepota! :) Jedva čekam recenziju LRP pudera, jako me zanima, a baš me manite sve vi koje spominjete taj divni Mary Lou Manizer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mary Lou je preedivan, pravi hit u prošloj godini :)

      Izbriši
  23. super favoriti!
    opet si me podsjetila da trebam Manic PanicDream Tone posvjetljivač pudera
    a sve proizvode koje imamo zajedničke i ja potpisujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, tako se ja puno toga sjetim kad čitam tvoje favorite :D

      Izbriši
  24. Super favoriti Martina .) Posebno mi se svidja taj OPI crveni lak :) To je za mene savrsena crvena nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Nars nijansa laka je krasna :D i Basics nejkedicu bi rado :D a Gloriu necu nositi veceras jer je nisam uzela sa sobom, al bit ce bar jedan crveni nokat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, mora bit makar jedan crveni noktić, bez crvenog nema blagdana :))

      Izbriši
  26. super favoriti :) Jedino mi je Avon puder samo prosječan :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tereza :)

      Mene je zaista ugodno iznenadioi u zadnje vrijeme, najčešće njega nosim :)

      Izbriši
  27. Imamo par zajedničkih favorita :)
    Čekam recenziju LRP pudera :D

    OdgovoriIzbriši
  28. još nemam nijednu urban decay paletu... još ;)
    krasni noktići :D

    OdgovoriIzbriši
  29. Divan je taj OPI crveni lak ! Imaš prelijepe nokte ! :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Jao OPI Gloria Red mi je omiljeni lak :)! Inače, još 2011 sam kupilanekoliko OPI lakova u Americi za 4-5 dolara na nekom sniženju i neke nijansu su mi bile draže pa sam ih potrošila a ove koje nisam, još uvijek su upotrebljive i nisu se osušili ni nakon 4 godine! OPI mi vrijedi svake lipe!

    OdgovoriIzbriši