Kozmetički tretman: Bioline Primaluce Exfordiance kiseline

Posted by Dear Skin at 03:22



Koliko su učinkoviti i vrijedni tretmani AHA kiselinama, to i ptice na grani pjevaju:

- čiste i sužavaju pore, posvjetljuju kožu, brišu ožiljke i hiperpigmentacije, peglaju bore...

Nažalost, ima i druga strana medalje, a to su : nuspojave:

- crvenilo i žarenje tokom i nakon tretmana

- osjetljivost kože na ostale proizvode

- perutanje kože koje može prerasti u pravo ljuštenje

- natečenost i crvenilo koje ne prolazi

Što je sa nama sa osjetljivom kožom, a koja vapi za blagodatima AHA kiselina?

Nedavno sam pisala o PHA kiselinama što ste mogle pročitati u ovom postu.

Obzirom da sam ja zaista savršen kandidat za ove kiseline, odlučila sam isprobati ovaj tretman.
Naime, moja koža je iznimno osjetljiva: ispucani kapilari, crvenilo, rosacea, ožiljci od akni, hormonske akne, proširene pore, bore...jesam li što zaboravila? :D

Usput, radim u zagađenoj okolini gdje sam izložena dimu, ustajalom zraku, parama i moja koža vapi za kiselinama i antioksidantima kako bih joj vratila svježinu i blistavost.

Upravo radi "divnih" karakteristika moje kože, do sada se nisam usudila odlaziti na profesionalne tretmane AHA kiselinama iz straha od mogućih nuspojava: crvenilo, ljuštenje,svrbež..ne rijetko se preporuča nakon tretmana ne korištenje makeup-a po 12 sati što je meni nezamislivo, i tako sam odgađala dok nisam pronašla potpuno siguran tretman za svoju osjetljivu kožu.




Bioline, poznata talijanska profesionalna kozmetika, osmislio je tretman pod nazivom Primaluce Exforadiance program koji zaglađuje, posvjetljuje, obnavlja i dubinski hidratizira kožu poput moje.

Cilj tretmana je učiniti kožu glatkom i svjetlijom, ujednačenog tena, zagladiti nepravilnosti, te ono što sve priželjkujemo-pomladiti ju.

Primaluce program kombinira AHA ( glikolna, mliječna i limunska kiselina) i PHA (glukonolakton i laktobionska kiselina) zvan i PHA Booster . Zahvaljujući vrlo maloj molekularnoj strukturi AHA kiselina, koje prodiru brže i vrše piling i PHA koje imaju veću molekularnu strukturu, prodiru sporije, ali su vrlo učinkovite.
Zajedničkim djelovanjem daju jače i dugotrajne rezultate.

Osim AHA i PHA kiselina, Primaluce sadrži White Complex koji djeluje na posvjetljivanje i ujednačenost kože.

A sada o samom tretmanu. 
Imala sam prilike vidjeti kako se izvode mnogobrojni tretmani AHA kiselinama:
- uklanjanje nečistoća s lica
-nanošenje AHA kiselina 
-neutraliziranje i ispiranje i ajd ćao :D

Primaluce tretman se izvodi na jedan poseban način koji je mene osobno jako iznenadio iz  razloga što, osim tretmana na koji sam došla, dobila sam kompletni wellness feeling.
Mene je uzela "pod svoje" Bioline stručnjak i edukator, gđa Sabina koja je jako iskusna u svom poslu i zna kako opustiti klijenticu :)


Moje lice prije tretmana:






Onak...sva sam si siva, proširenih pora, pokoji ožiljak i prištić :/

Dakle, prvi korak nakon čišćenja je masaža vlasišta, lagano pritiskanje na točke na licu i tjemenu radi čega sam prela kao mačka :D

Nakon što sam se opustila, kreće nanošenje ampule sa 40 % kiselina.
Kod ovog koraka, iznenadilo me što se nanosi mekanim i plosnatim kistićem, ne znam koliko je to presudno, ali definitivno ljepši osjećaj od štapića za uši :)


Kiseline djeluju 8 minuta što određuje kozmetičarka nakon pregleda stanja kože:





Tih 8 minuta, očekivala sam peckanje, žarenje ili zagrijavanje lica, međutim, ništa od toga se nije dogodilo. Cijelo vrijeme nema nikakve neugodne reakcije na koži.

Nakon djelovanja, kiseline se netraliziraju i  ispiru mekanim pamučnim rukavicama dva puta.

Potom se nanosi Primaluce Brightening illuminating maska koja sadrži također određeni postotak AHA kiselina, hijaluronsku kiselinu, cinkov oksid i pantenol i služi za regeneraciju, posvjetljivanje i hidrataciju kože. 





Nakon uklanjanja maske, nanosi se profesionalna krema Primaluce Renovating Brightening Cream koja sadrži AHA/PHA Booster, sweet almond milk i shea butter i služi kako bi nahranila kožu i vratila ravnotežu. Kozmetičarka ju umasira vršeći još jednu masažu !

Rezultat?





Molim, ne gledajte moj pogled "napila sam se", on je rezultat toga što sam se iznimno dobro opustila na tretmanu i skoro zaspala :D

Lice nakon prvog tretmana:  svjetlija koža za jedan do dva tona, ujednačene i zdravije nijanse. Pore su se prilično stisnule, ali ono što me najviše oduševilo-dubinska hidratacija koja mi je tako potrebna, čiste pore i nestanak mitesera koji su mi nastanjeni najviše na nosu.
Komedona po bradi i ožiljaka još ima, nisam ni očekivala da će nestati, ali ovo mi je tek prvi tretman.








Primaluce Exforadiance program, preporuča 6 tretmana u razmacima, ali nije uvjet za postizanje super šok rezultata. Možete napraviti jedan tretman sa kojim će Vam Vaša koža biti prezahvalna.

Drage moje koje dijelite sa mnom osjetljivu i problematičnu kožu, evo rješenja i za nas:

- Primaluce kiseline su potpuno sigurne: mogu se izvoditi i u kasno proljeće jer koža nije nakon njih toliko osjetljiva na UV zraka kao kod klasičnih AHA tretmana. 
Naravno, SPF krema je uvijek must have kako smo već naučile.

- pogodne su za sve uzraste i stanja kože: bore, zadebljanja kože, nečista koža, koža bez sjaja, hiperpigmentacije,mrlje...

- nakon tretmana se možete normalno našminkati i tu sam napravila test: pola sata nakon tretmana, nanijela sam namjerno tekući puder koji u sastavu ima alkohol na visokom mjestu, ostatak makeup-a i otišla na posao.





- moja osjetljiva koža koja reagira na sve, nije imala nikakvu iritaciju, crvenilo ili peckanje, a moram napomenuti da sam pod šminkom bila punih 12 sati nakon tretmana.

Krećem i na mojih ostalih pet preporučenih tretmana pa ću napraviti update ovog posta.
Ono što je super, postoji Primaluce kućna linija koja sadrži preparate kojima možete održavati rezultate cijelo vrijeme, a posebno mi se sviđa set sa tri mini proizvoda.






Više o liniji za kućnu upotrebu možete pročitati na ovom linku.
Zaista mi se sviđa cijela linija,a posebno sam oduševljena gelom i tonikom za čišćenje koji sadrže određeni postotak kiselina, vrlo su nježni za kožu, a otapaju sve gadosti iz nje.

Kako Vam se dopada ovaj tretman? Odlazite li na tretmane AHA kiselinama? Kakva su Vaša iskustva?


62 komentari:

  1. Odlazila sam ranije na AHA tretmane, sad ih radim sama jer znam svoju kozu, jeste im mana osetljivost i iritacija koju znaju da proizvedu pa super da sada postoji isti efekat bez tih nuspojava :) Interesantno je koliko ti je posvetljen ten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kiseline su zakon za kožu, samo treba jako paziti i izabrati ono najbolje za sebe. I mi smo se čudili koliko se lice posvjetlilo nakon prvog tretmana, zaista sam jako iznenađena.

      Izbriši
  2. Fakat je vidljivo drugačije! Svijetliji ten i manje pore...cool
    koliko često se ide na tretmane? jel učinak dugoročan?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da si vidjela uživo, teško je neki učinak prenijeti preko fotki :/

      Intervali su jednom u 7 do 10 dana. Dugoročni učinak još ne znam, to ću ti znati reći nakon nekog vremena :)

      Izbriši
  3. Lice ti je vrlo lijepo i nekako "sretno"! Mozes li nam reci cijenu takvog tretmana? Helena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Helena, nije baš u najboljem stanju, ali odlučila sam ove zime malo poraditi na poboljšanju.
      Ovaj tretman košta 400 kn ali ostvarila sam popust na svih šest u kompletu. Cijena vjerojatno varira od salona do salona, mada je veći problem pronaci salon koji radi s ovom kozmetikom.

      Izbriši
  4. Stvarno ti se vidi promjena, u smislu svježijeg lica. To je dobro što se može odmah stavljati make up. Sad me zanima dali te kiseline izazivaju isto prhutanje kože kao i aha. I mene zanima cijena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si bila na puno tretmana i imaš AHA u malom prstu i zaista mi je drago da si primjetila rzliku koju je teško prenijeti fotkama.

      Ne, ne izazivaju, vrši se piling ali bez nuspojava. Sloj stare kože odlazi samim tretmanom i kozmetičarka ga ukloni nekim frotirastim rukavicama.
      Cijena tretmana je 400 kuna, mada sam dobila popust na svih šest :))

      Izbriši
  5. Cijena please :) Vidi se da si uživala i koža stvarno izgleda super već nakon tog prvog puta.Jedini je zez što ćeš morat kupovat sve nove tekuće pudere ako ti ten posvjetli za dvije nijanse! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj tretman je kao stvoren za žene s kožom poput moje itvoje. Cijena je 400 kuna , mada varira od salona do salona. Veći je problem pronaci salone koji rade ovakve tretmane :/

      A za pudere ne brinem, imam Manic Panic :))

      Izbriši
  6. Ja odavno razmišljam o ovako nečemu ali nisam još našla salon gdje bih se usudila uraditi. Lice ti je predivno, uopšte nemaš flekice i crvenilo, divnu kožu i usne imaš, jako si lijepa i njegovana Martina:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Daco:)) Trudim se da držim lice pod kontrolom ali zaista mu je potrebno dubinsko čišćenje. Nema bolje od AHA kiselina, ali sam izbjegavala radi osjetljive kože. Napokon sam našla nešto što mogu i ja konzumirati :)

      Izbriši
  7. Toje lice je lijepo i njegovano, no stvarno se vidi razlika i nakon 1 tretmana! Baš me zanima kako će dalje biti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Promjena je itekako vidljiva!
    Meni je isto tako drag taj "psiholoski" efekat - opustanje i prepustanje njege drugoj osobi, ambijent, cinjenica da te njeguju. :)
    Isla sam na 10 tretmana AHA kiselinama i dozivjela sam veliko razocarenje, a kozmeticarka sok i zadnja 3 tretmana bila je doslovno na rubu suza.
    Naime, nakon 2. tretmana lice mi je izgledalo svjezije, zategnutije, hidratizirano, pore suzene.
    Ali nakon 3. tretmana ama bas sve to se ponistilo!
    I tako je i ostalo do zavrsetka, znaci, kao da nisam uradila niti jedan jedini tretman.
    I kozmeticarka mi je rekla da nikada nije vidjela takav slucaj i izvinjavala mi se i bas je bila u soku.
    Kako i zasto, ne znam, a ni ona.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao draga, ja sam se tako opustila i to je već pola tretmana, hahahaha.
      Čula sam za puno takvih slučajeva kao tvoj, vrlo je važna i kućna njega kojom se produžuju i poboljšavaju učinci tretmana, a mnoge kozmetičarke ne znaju uputiti svoje klijentice. Naravno, važna je i kvaliteta AHA kojima se radi.
      Budem ti ja sve objasnila :)

      Izbriši
  9. Vidljiva razlika…. zainteresirana sam :-) još malo pa ću moći na sve silne tretmane koji me samo zovu i zovu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ti si odličan kandidat za AHA i mislim da ćeš se preporoditi :)

      Izbriši
  10. Skrolala sam da vidim fotke prije i poslije, i stvarno se vidi razlika!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško je pokazati fotkama, nadam se da ćemo se vidjeti uskoro pa ćeš vidjeti u živo ;)

      Izbriši
  11. Gdje si bila na tretmanu i koja je cijena? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Salon Bioderm na Vrbiku u Zagrebu. Cijena je 400 kuna a za svih šest sam ostvarila popust.

      Ne znam koji saloni još imaju ovaj tretman , trebalo bi pitati zastupnika :)

      Izbriši
    2. 400 kuna za svih 6 tretmana ili samo za jedan?

      Izbriši
  12. Super post !!

    http://newayofteenagelife.blogspot.com/2014/01/first-outfit-postfor-first-day-of-school_27.html?

    OdgovoriIzbriši
  13. Wooow stvarno izgleda odlično, razlika je baš primjetna... sačekati ću da vidim dugoročne rezultate :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
  14. Uh, sto je ovo divno! Jedva cekam konacni rezultat!

    OdgovoriIzbriši
  15. Jao, ako se vidi razlika tek nakon jednog tretmana, kako će tek biti kasnije. :D Koža izgleda baš divno i svježe nakon tretmana. :)
    Ja sam si sada kupila ALPHA-H umivalicu i njihov piling sa glikolnom kiselinom, baš me zanima kakvi će mi biti. Još si planiram uzeti njihov serum sa feruličnom kiselinom. Nadam se da će mi biti dobri. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam dojmove za ALPHA H umivalicu, piling sam probala, nije loš.

      A za što će ti serum s feruličnom?

      Izbriši
    2. To je ustvari više kao losion.
      Ton kože mi je neujednačen, siv i beživotan + imam užasno puno ožiljka od akni koji nikako da odu. Nadam se da će pomoći što se tog tiče.

      Izbriši
  16. Sada ne bih smela da odem na tretman AHa kiselinama, ali jednog dana svakako hoću i bilo mi je zanimljivo da pročitam kako to izgleda. Stvarno se vidi razlika pre i posle, a svakako i da aparat ne hvata sitne razlike toliko kao oko, uživo je verovatno bilo još vidljivije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, aparatom se teško ulovi učinak kreme ili tretmana, ali uživo je stvarno super.

      Drago mi je da ti je bilo zanimljivo :)

      Izbriši
  17. Odgovori
    1. Nisam ni ja do nedavno, iako je dugo vremena kod nas, poznatija je među profesionalcima :)

      Izbriši
  18. Izgledala si mi baš lijepo i svježe i prije. Iskreno. Ali je rezultat stvarno očigledan!
    Prvi put čujem da puder ne smije nakon kiselina. Išla sam dugo kod Nole na kiseline i tamo su mi nudili da me odmah nakon tretmana malo požbukaju ako idem dalje. Iako sam ja uvijek tempirala da to radim na kraju radnog vremena pa bih samo nabrzinu sjela u auto i išla doma. Ono što su mi preporučile za puder je Avene Couvrance tekući, kojeg sam uredno stavljala odmah drugi dan za na posao. Pa se tako rodila i ljubav prema Couvranceu :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nola izgleda koristi također sigurne kiseline, nisam upućena koje ima. No, u puno salona ne preporučaju jer je lice jako osjetljivo, možda ima veze i sa postotokom, nisam sigurna.
      Avene Couverance puder je super, dugo, dugo smo se družili:)

      Izbriši
  19. Razlike su baš vidne, a verujem da je rezultat bio još bolji uživo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) Daaa, uživo je puno vidljivije :)

      Izbriši
  20. Ti mene zezas da ti je lice prije tretmana "jadnjikavo"-prelijep ten bez pudera, bas wow!
    Blago se tebi!
    Moram priznati da izgledas jako svjeze i mladjahno nakon. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što se fotkama ne može prenijeti dobro, no trebaš vidjeti uživo moj "lijepi ten" :P

      Razlika nakon prvog tretmana je jako vidljiva, lice mi je puno svjetlje i ujednačenije, a najvažnije, zategnutije :)

      Izbriši
  21. Molim adresu i ako ima telefon salona,,jer po nazivu nista ne mogu naci na internetu..hvala ..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam bila u salonu Bioderm frana bošnjakovića 7, vrbik. Broj od tete Sabine je 091/2500-815, a saznala sam da ovaj tretman izvodi salon Silueta u Dubravi 01/291-3232

      Izbriši
  22. već sam ti rekla da si mi preslatka sa šiškicama <3
    a koža stvarno super izgleda nakon tretmana :)
    sad čekam završne dojmove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)
      Šiške su malo prekratke, zanijela sma se :P

      Izbriši
  23. Odlicno izgledas i prije i poslije. Bas me zanimaju njihovi proizvodi za kucnu uporabu ali bih prvo testirala prije kupnje jer mi je lice toliko osjetljivo da trenutno nista ne koristim od kozmetike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena:)

      Slažem se, treba probati, posebno osjetljiva koža.

      Izbriši
  24. Ovo je sjajno. Nisam znala da smemo da se sminkamo nakon tog tretmana. Meni bi ovo jako prijalo, samo je tesko naci kvalitetnog kozmeticara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je također veliki problem i ja više bez preporuke ne idem nigdje, ni kod frizera:D

      Izbriši
  25. ovo odlično izgleda, ten ti je fenomenalan nakon tretmana *.*

    OdgovoriIzbriši
  26. ja svaki put na tim tvojim slikama zapnem na usnama i ne mogu ih prestat gledati koliko su mi lijepe :)
    nisam dosad išla na tretmane kiselinama. sad samo skupljam informacije za budućnost ;)

    OdgovoriIzbriši
  27. Čitajući došla sam do zaključka da meni ovo još ne treba, ali silno želim tako jedan tretman da se samo malo opustim i uživam, a onda me strah jer imam zaista čistu kožu i ne želim ju maltretirati. I divna si mi i ne znam šta filozofiraš. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, tvoja koža je čista i lijepa, no ovaj tretman služi i za dubinsko hidratiziranje, vrlo je nježan i ne maltretira u nijednom smislu.
      Hvala ti :***

      Izbriši
  28. Pročitah post čim si objavila, ali eto tek sad komentiram :) Woow, koja očita promjena, lice je stvarno svjetlije, ten vidno čišći, koža sjajnija! Nisam očekivala da ću uočiti baš takvu razliku! Ja večeras planiram isprobati GG piling s AHA kiselinama, mislim da mi je ovo prvi put, pa mi drži fige da ne reagiram burno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razlika je doista jako vidljiva već nakon jednog tretmana, i zato mi ovaj tretman odskače od sličnih jer je ponekad dovoljan samo taj jedan da se vidi rezultat.

      GG piling sa AHA je također jako nježan, jedva čekam ćuti dojmove :)

      Izbriši
  29. Predivno Martina! Ali ti si meni i prije tretmana izgledala WOW, tako čisto lice i bez pudera :D
    Nisam još uvijek otišla do kozmetičarke, stvarno bih htjela, ali ne želim se svakome prepustiti u ruke pa sam sama svoj majstor (još uvijek) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :) Nije tako predivno, trebaš vidjeti uživo :P

      Istina, pronaći dobru kozmetičarku kojoj se možeš bez razmišljanja prepustiti je danas veliki problem, ja idem po preporuci i zaista sam uživala :)

      Izbriši