Kozmetika za svaki džep: Baby kreme by Maja

Posted by Dear Skin at 01:40

U mom zadnjem postu- link pisala sam o retinu, te je u komentarima bilo pitanja za preporuku kreme koja se može koristiti nakon retina kao pomoć osjetljivoj koži koja se peruta. Kako me i samu mučio taj problem, isprobala dosta krema, na kraju sam na forum hr-u došla do nevjerovatnog a jeftinog otkrića. Baby kreme. Precizno rečeno, otkrila sam Hipp intesive kremu, nakon koje sam se ohrabrila i isprobala još nekoliko. Navedene kreme neće izazvati iritaciju ili peckanje, umiriti će kožu, smanjiti perutanje i vratiti vas u baby dane :D
Također, kreme su izuzetno povoljne cijenom pa ih onda i velikodušno nanosim na lice.
Nisu slučajno poredane ovim redosljedom, idu od najmasnije prema najmanje masnoj. Također ukoliko imate mješovitu kožu, sklonu lučenju sebuma kao ja, a nije sklona aknama i miteserima od srca preporučujem da ne bježite od masnijih, pogotovo u noćnoj njezi. Korištenje masnijih krema pokazalo se idealnim, jer (nazovite me ludom)  imam dojam da mi koža  manje luči sebuma kad ju zamastim izvana.

Također da napomenem da su navedene cijene važeće za DM

Hipp Wind & Wetter Intesiv -Creme



Krema koja me osvojila, doma imam uvijek jedan primjerak, kao i još jedan u Dalmaciji.  Bademovo ulje odgovara mojoj koži, a prema deklaraciji ono koje se nalazi u ovoj kremi je iz biološkog uzgoja . Krema je gusta i djeluje masna i teška, no dosta se dobro upija u kožu. Ne upija se u potpunosti pa ostavlja tanki zaštitni sloj na licu. Kako je namjenjena osjetljivoj koži za zaštitu od vjetra i zime to nije ni čudno. Koža je nakon nje nježna, kao i nakon svih navedenih krema. Ne preporučujem ju kao podlogu za make up. Cijena: 15,90kn

Sastojci:   Aqua, Ceteryl Isononanoate, Glycerin, Caprylic Triglyceride, Prunus Amygadus Dulcis Oil, Dilisostearoyl Polyglyceryl 3 Dimer Dillinileate, Dimethicone, Hydrogenated Sweet Animond Oil, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Pathenol, Zinc Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Magnesium Sulfate, Caprylyl Glycol, Lactic Acid, Parfum 

Alverde Kleine Elfe baby creme



Prema ovoj kremi bila sam izuzetno skeptična i imala sam tjedan do dva volim/ ne volim odnos. No nakon dužeg korištenja jako sam zadovoljna  Lijepo se upije s obzirom da je dosta gusta i manje je masna od hipp w&w kreme, ostavlja lagano masni sjaj, no kroz sat vremena se u potpunosti upije. Za nekog sa suhom kožom možda i može proći kao podloga za make up, uz pauzu između nanošenja kreme i make upa.
Cijena: 16,90kn

Sastojci:  Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Butyrospermum Parkii Butter*, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Parfum**, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Arnica Montana Flower Extract*, Xanthan Gum, Canola Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus
Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Limonene**, Citronellol**, Geraniol**, Linalool**
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils

Hipp pflegecreme sensitiv




Ova krema manje gusta od prethodno navedenih. Hidratantna je i sadrži bademovo ulje koje lijepo zadrži vlagu i nahrani kožu. Za mene idelana večernja krema u toplijim danima. Ova je kupljena u Mulleru, u dm je ista takva u nešto drugačijoj ambalaži ----link. Za suhu kožu idealna je kao podloga za make up.
Cijena: 15,90kn

Sastojci: Aqua, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Cocoglycerides, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Cetearyl Glucoside, Behenyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Parfum, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Xanthan Gum, Myristyl Glucoside, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, p-Anisic Acid 

Babylove leichte Gesichtcreme


Ova krema je najlakša i najhidratantnija od svih navedenih. Također je ima 75mL, prekrasno njeguje kožu i hidratizira, ne ostavlja masni trag. Od svih navedenih najviše će odgovarati masnoj koži. Može se koristiti i kao podloga za make up.
Cijena:12,90kn

Sastojci: Aqua, Glycine Soja (Oil), Isopropyl Palmitate, Helianthus Annuus (Seed Oil), Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cera Alba, Parfum, Persea Gratissima (Unsaponifiables), Sodium Hydroxide, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides (Citrate)
Umweltinformationen zu Inhaltsstoffen: Enthält Palmöl.


Prošli vikend sam kupila i Alverde wind und weter balsam, zasad još ne mogu komentirati osim da je krema izuzetno gusta, prozirno žućkaste boje, konzistencije melema ili nevenove masti.

Jeste li vi isprobale ove kreme, kako ste zadovoljne? Imate li neku drugu baby kremu za preporučiti?


Maja

67 komentari:

  1. Vrlo korisno i odlične ideje za vječitu hidrataciju! Od svih, koristila sam Hippovu intezivnu i Babylove. Potpisujem tvoje recenzije. Intezivna je baš onako gusta, ali za svako godišnje doba, dok je Babylove hidratantnija, bogatija...koristila sam ju i kao masku za lice u hladno vrijeme i hvala ti što si me sjetila na nju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo. Probaj možda i Alverde, nije tako gusta i masna kao hipp, ali učinak je gotovo isti.

      Izbriši
  2. od svih baby krema najdraža mi je definitvno becutan, za suhu kožu. nju uvijek moram imati. Probala sam i ovu babylove, ona mi je super kao podloga za šminku, jer je becutan premastan. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Becutan nisam dugo probala, bar 15 godina. Hvala na preporuci!

      Izbriši
  3. Babylove krema je moj favorit vec dugi niz godina. Predobra je a cijena je "smijesna" za ono sto nudi :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo ovih dana sa ovisna zbog nekih tretmana sa lica o hippu jer inače koristimo doma hipp ali to su naaaaaaaaajdivnij kremice i puuunooo bolje po sastavu od cjenovno viših razreda. Odlično hrane i hidratiziraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožava hipp! Njihovo bademovo ulje je nešto bez čega ne mogu živjeti.

      Izbriši
  5. Ja sam dečku kupila Hipp intenzivnu jer mu se peruta lice, tako da je krema bila nužna a njegovi uvjeti su bili: jeftino, bez jakog mirisa i brzo upijanje. pa ako imate zahtjevnog dečka kako ja, baby kreme su dobar odabir :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nikako svog dragog natjerati da koristi :(

      Izbriši
  6. Koristila sam jedino Becutan kremu kao klinka jer sam imala problem sa seboreicnim dermatitisom. U to vreme je jedina opcija bila ta krema.
    Interesuje me da li bi mi Hipp ili alverde izazvao bubuljic s obzirom da ponekad imam kozu sklonu aknama zbog neodgovarajucih krema? :)
    Sad zbog ove hladnoce mi ni jedna krema nije dovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hipp ne bi trebao, bar nije Martini (dear skin), a znam da ona zna reagirati.

      Izbriši
    2. Istina, Hipp i Babylove su na mojoj koži apsolutno nekomedogene a ja dobijem aknu od svega :/

      Izbriši
    3. Hvala vam drage :) . Samo ih moram naci nekako kod nas . Hipp kozmetike nema vec par godina. Mozda ih ima u Merkatoru.

      Izbriši
  7. Imam ove obje Hipp-ove i puno mi je bolja sensitive verzija. Koza mi je mjesovita s masnijom t zonom i susim obrazima i sensitive koristim kao jutarnju kremu. Dovoljno hidratizira i super mi je kao podloga za make-up jer se jako brzo upije i ne ostavlja nikakav film na kozi. Intensive koristim ponekad kao nocnu ili na obrazima dodatno ako osjetim da im treba jaca hidratacija.
    Danijela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se ne mogu još odlučiti koja mi je draža.

      Izbriši
  8. Volim rubrike za svaciji dzep :)

    http://www.newayofteenagelife.blogspot.com/2014/01/first-outfit-postfor-first-day-of-school_27.html?

    OdgovoriIzbriši
  9. Na licu sam probala Babylove i neko vrime koristila, super je pogotovo za te novce.
    Imala sam ovu prvu Hipp kremu i meni nažalost nije odgovarala zbog svoje teksture, pa je završila za mazanje stopala. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Nikad nisam koristila te bebece kreme. Nisam osetila potrebu za njima a cesto su guste i masne a to nikako ne volim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja prije mislila, koristila matirajuće. Onda sam otkrila da me takve još više isuše i da se zamastim u roku keks.

      Izbriši
  11. Ne koristim niti jednu na sebi jer moja koža je previše masna za ove kreme, ali ova prva Hipp kremica je savršena za moju djecu, fantastično njeguje kožu, ali ju je skoro nemoguće naći, uvijek je rasprodana, tako da kad ju nađem uvijek kupim nekoliko komada :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Od navedenih sam probala sam hipp-ove. Intenzivna mi je odlična i koristim ju i ispod pudera za suhe dijelove, drugu sam kupila sasvim slučajno jer u mulleru nisam uspila naći intenzivnu :/ Zna li netko jel ju zaista nemaju ili je u drugačijem pakiranju? Ugl, s tom za lice i tijelo nisam zadovoljna, rijetka mi je, prebrzo se upija i imam osjećaj da ne napravi baš puno, uz to sam čula da je komedogena. Na listi za isprobavanje mi je babylove wind&wetter, a sada dodajem i ovu posljejdnju navedenu. :)
    *mala sugestija:bilo bi super kada bi se na slikama vidio sastva proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na sugestiji!

      Hipp Babysanft Intensiv-Creme Wind & Wetter
      Aqua, Ceteryl Isononanoate, Glycerin, Caprylic Triglyceride, Prunus Amygadus Dulcis Oil, Dilisostearoyl Polyglyceryl 3 Dimer Dillinileate, Dimethicone, Hydrogenated Sweet Animond Oil, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Pathenol, Zinc Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Magnesium Sulfate, Caprylyl Glycol, Lactic Acid, Parfum

      Alverde Baby Pflegecreme
      Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Butyrospermum Parkii Butter*, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Parfum**, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Arnica Montana Flower Extract*, Xanthan Gum, Canola Oil, Tocopherol, Helianthus Annuus
      Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Limonene**, Citronellol**, Geraniol**, Linalool**
      * ingredients from certified organic agriculture
      ** from natural essential oils



      HiPP Babysanft Pflegecreme
      Aqua, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Cocoglycerides, Cetearyl Alcohol, Myristyl Myristate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Cetearyl Glucoside, Behenyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Parfum, Sodium Carboxymethyl Betaglucan, Xanthan Gum, Myristyl Glucoside, Sodium Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, p-Anisic Acid

      Babylove leichte Gesichtcreme
      Inhaltsstoffe: Aqua, Glycine Soja (Oil), Isopropyl Palmitate, Helianthus Annuus (Seed Oil), Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cera Alba, Parfum, Persea Gratissima (Unsaponifiables), Sodium Hydroxide, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides (Citrate)
      Umweltinformationen zu Inhaltsstoffen: Enthält Palmöl.

      Izbriši
    2. Hvala :)
      Ne razumijem se previše u sastojke, ali sam vremenom naučila što otprilke trebam izbjegavati. Alverde recimo ima alkohol previsoko u listi sastojaka. Hipp sensitive i babylove imaju malo previše parfema. Zanimljivo kako hipp sesitive ima toliko parfema, a kod "obične" je parfem na zadnjme mjestu što je praktički zanemariva količina.
      Kada već pričamo o sastojcima babushka je jednom prilikom na svoj blog stavila video koji mi je jako pomogao kod mojih dilema oko alkohola, pe evo, možda još nekome bude od koristi:
      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V2ebpCvtrMU

      Izbriši
    3. Eto spremam i jedan post na temu predrasuda.
      Priča sa sastojcima je jako klimava. Znamo da što je sastojak bliže kraju manje ga ima zastupljenog u kremi. No taj redosljed ne mora baš ništa značiti kada uspoređuješ jednu kremu s drugom. Ako je nešto na zadnjem mjestu može ga biti 0,1% ili 1% ili 2%....... A ako je na trečem u nekoj drugoj kremi to može opet značiti u potpunosti isto. ;-)

      Izbriši
    4. Dok ne dođe direktiva da se piše točna količina, tapkati ćemo u mraku.

      Izbriši
  13. Probala sam od navedenih samo Hipp intenzivnu kremu koja je meni odlična i kao podloga za make up, barem sad zimi kad mi je koža ekstremno suha, čak mi za večernju njegu nije dovoljno hidratantna. Imam i Hipp zaštitnu kremu s cinkom i pantenolom, odlična mi je za ublažavanje crvenila, ali možda mi je najbolja za ovaj period Becutan kremica jer je baš masna i gusta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo druga preporuka za becutan, izgleda da ću je morati isprobati.Hvala

      Izbriši
  14. Meni je super Hipp intenzivna kao podloga za makeup, a imam masnu kožu i koristim relativno hidratantni puder (HM Serum)... Samo matiram s puderom u kamenu T zonu i super mi je, ne izaziva mi ni prištiće ni ništa... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super za tebe! Ja moram nanjeti kremu sa spf-om pa mi je to sa intesiv zajedno malo premasno..

      Izbriši
  15. Martina ti si dobra duša! Vidim da si već stavila sastojke. Obećajem da neću drugi put zaboraiti. PUSA VELIKA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ubacila sam da imamo sve na jednom mjestu :)

      Izbriši
  16. U tim kremama nema sve potrebno za zrelu kozu (retinol,razni antiage complexi,kolagen,UV zastita...) sto onda? Kremu preko kreme..?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove kreme su namijenjene zaštiti i hidrataciji koja je prijeko potrebna i zreloj koži. Maja kao i mnoge obožavateljice ovih krema, koriste preko retin kreme koja pegla bore, ali i isušuje. Objašnjeno je u prvoj rečenici posta.

      Izbriši
    2. Ispricavam se na nepazljivosti..

      Izbriši
    3. Nažalost teško da ćemo naći sve u jednoj kremi. Dapače neki sastojci ni ne mogu u istu kremu zbog nekompatibilnosti, pH..itd.
      Jedan od razloga zašto sam se odlučila pisati o kozmetici za svaki džep je: što nam treba dosta toga u njezi kože, puno različitih krema(UV zaštita, bore, hidratacija, serumi, vitamini)i to postane financijsko opterečenje. Idući post su povoljnije kreme za zaštitu od sunca.

      Izbriši
  17. probala sam obje Hipp-ice i super su mi, potpisujem recenziju :)
    a čak i i moj tata voli, on je kao i Anin dečko imao nekoliko zahtjeva oko kreme i Hipp kreme su zadovoljile sve te zahtjeve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na potpisu, meni veliki komplimet, ponajviše jer dolazi od beauty blogerice koju čitam.

      Izbriši
  18. Odlican post!! I najvise mi se svidjeo zakljucak da koristenjem masnih krema koza luci manje sebuma, super tocno. Samo treba pazit na sastav i pratiti sto nam.odgovara, sto ne.
    Probala sam ih sve, makar vise zbog djece, a meni sluze kao krema za ruke. Babylove bi recimo bila odlicna za lice, ali meni ima preintenzivan miris. I kod hippovih me smeta parfem u sastojcima. Hipp.sensitiv ima myristyl myristate koji je vrlo komedogen sastojak pa oni osjetljiviji nek pripaze. Pozdrav i bas se veselim novom postu, Nina.

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala Nina! Voljela bih da pročitaš i moj idući post, imam jedno pitanje za čitateljice koje se razumiju u sastojke i baš me zanima i tvoje mišljenje.

    OdgovoriIzbriši
  20. Super post! Također imam takva iskustva. Svaki puta kada sam navečer koristila masniju kremu nisam se toliko zamastila. Imam baš masnu kožu sklonu miteserima i aknama (pcos) i dehidriranu. Kreme za masnu kožu su me toliko isušivale da sam se užasno sjajila, one u početku super matiraju ali kasnije situacija bude još gora. Meni pašu Babylove zelena za upalne procese i Sudokrem koje namažem kada dobijem akne. Savršene su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je ova babylove http://babylove.com.hk/babycare/babylove-baby-diaper-rash-cream/ ?
      Da ovo za kreme koje matiraju sam i ja primjetila, čak ne sve kreme za masnu kožu nego baš te koje se deklarijaju za matiranje.

      Izbriši
    2. da, da :) nju nanosim ciljano na akne jer je jako gusta i teško razmaziva, kao cinkova pasta je.

      Izbriši
  21. E točno se to i meni događa!!! Otkad koristim masnije kreme, lice mi se ne masti.

    OdgovoriIzbriši
  22. Meni nažalost te bejbi kreme ne odgovaraju. Kao i svi uljni pripravci , kada stavim na lice , kroz 5 minuta kreće svrbež i crvenilo što rezultira skidanjem kreme. Tako da sam ih kasnije potrošila za trackat ruke i noge za što su bile sasvim uredu.
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao. Meni bademovo ulje jako odgovara. Super je multifukcionalnost ovvih krema.

      Izbriši
  23. nedavno kupila hippovu i još se nisam usudila staviti je na lice... ali za ruke je ok ;)

    OdgovoriIzbriši
  24. Ja koristim Baby love i jako sam zadovoljna

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja sam koristila babylove i služila da mi izaziva kožu, jako sam se mastila i dobila mitesere po čelu od nje:-( imam osjetljivu kožu.. Sad ju koristim za ruke i obožavam taj dječji miris:-D

    OdgovoriIzbriši
  26. Odličan post! Volim Hipp intenzivnu kremicu, ali samo kao noćnu kremu jer mi je premasna, a koristim ju još za ruke i stopala. Isprobat ću Babylove prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Ja već dugo dugo koristim becutan kremu..od malena..nisam niti jednu drugo probala, ali mislim da budem nakon ove recenzije probala babylove.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad potrošim Alverde definitino kupijem becutan.

      Izbriši
  28. Ja sam prošli tjedan umjesto Bepanthen masti slučajno kupila kremu i odlučila joj dati šansu i probat ju za lice koristiti. Dakle, u tih 3-4 dana koliko ju već koristim, lice mi je super. ♥ Pomaže mi sa suhim djelovima i taman fino nahrani lice, brzo se upije, ne ostavlja nikakav traga na licu, mogu ju bez problema kao podlogu za šminkanje koristiti. Stvarno me oduševila. :) Inače, imam mješovitu kožu, Becutan sam koristila prošle zime, ali mi je bio malo premastan pa sam ga koristila samo preko noći.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i bephenaten kremu, nju nekako računam pod ljekarničku pa ju nisam spominjala u ovom postu. Krema je odlična za smirivanje kože. Iskreno ako je se koristi prema uputi: nanjeti u tankom sloju, nije mi dovoljno hidratantna pa uz nju trebam još neku kremu. Također skeptična sam prema dugoročnom i svakodnevnom korištenju jer je to krema zazalječenje a ne za njegu, pa ju tako i koristim prema potrebi. Ako ti se sviđa bephenaten kao njega, onda će ti se svidjeti i babylove jer ostavljaju jako sličan osjećaj na koži + babylove možeš nanjeti u debljem sloju kad želiš i dosta je jeftinija.

      Izbriši
  29. jučer sam kupila ovu žutu babylove kremicu i...fantastična je, na mojoj suhoh, zreloj koži na afroditin serum natural lift je tako lijepo sjela, odlična podloga za puder i lijep osjećaj na licu, nahranjen i mekan, baš ti hvala:) inače već dugo koristim tu i tamo hippovu intesive kad sam doma, ali ona više sjedi na licu, ova žuta mi je potpuno otkriće:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj baš mi je drago da ti se sviđa. Lijepo je čuti da je netko zadovoljan s preporukom.

      Izbriši
  30. Obožavam baby kreme, trenutno koristim ovu Hipp i zadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
  31. koristim Hippove, obadvije koje su spomenute u postu. dobro si me sjetila da odem po novu :)

    OdgovoriIzbriši
  32. Sjajan odabir, trenutačno ih sve posjedujem i zbilja su vrijedne pažnje i prije svega dosta pristupačne.

    OdgovoriIzbriši
  33. Odlican post! Obozavam Hippovu intenzivnu kremicu , samo sto je tesko pronaci je .

    OdgovoriIzbriši
  34. I ja koristim babylove zutu kremicu i na mojoj osjetljivoj mjesovitoj kozi ne pravi nikakve probleme ne izaziva pristice i slicno,sve u svamu veoma lagana i fina kremica za tako male novce.E sad ne odgovara svakoj kozi i svakome isto to je normalno pozdrav

    OdgovoriIzbriši