LA ROCHE-POSAY TOLERIANE TEINT MOUSSE PUDER vs HYDRATING WATER- CREAM PUDER

Posted by Dear Skin at 10:59

Kada ste "sretnica" poput mene: osjetljiva koža, ispucane kapilare, dehidriranost, mješovita koža, sklonost aknama...sigurno ste svoje povjerenje kod izbora pudera za lice poklonile ljekarničkim brendovima.

La Roche Posay nekoliko godina ima izvrsne pudere za osjetljivu kožu, a nedavno su na tržište stigle nove prinove iz obitelji Toleriane Teint koje sam dobila na testiranje i recenziju.

Toleriane Teint Mousse Foundation



Puder je namijenjen masnoj i osjetljivoj koži, pjenaste teksture.


Iskreno, testirala sam ga na mojoj 21-godišnjoj sestri Ivoni, koja ima iznimno masnu, debelu i aknastu kožu, na čijem licu ne prođe pola sata da se ne zasjaji od sebuma.

Sestra ima puno nepravilnosti, ožiljaka od akni i komedona i zaista nam je teško pronaći puder koji neće provocirati nove akne, matirati ten barem sat vremena.
Iako sam na recenziju dobila nijansu 03 Sand koja je pretamna za sestrin gejša ten, uspjele smo ga posvjetliti Manic Panic posvjetljivačem o kojem sam Vam pisala u ovom postu i dobile savršenu nijansu.
Dojmovi nakon mjesec dana korištenja:

-  ima srednje prekrivanje što znači da ne prekriva apsolutno sve nepravilnosti bez upotrebe korektora

- zaista nije komedogen! Napokon puder koji ne izaziva nikakve iritacije, prištiće, akne i slično
  Korišten je nakon Vichyeve hidratantne kreme za masnu kožu i to se pokazalo kao odlična              kombinacija

 - nakon nanošenja, lice je baršunasto i glatko, kod Ivone je definitivno potreban i korektor koji će dodatno sakriti nepravilnosti.

- u segmentu matiranja, na izrazito masnoj koži, uspješan je 2-3 sata do nove navale sjaja i sebuma

-testirano na jako masnoj koži: sjedi 5! Topla preporuka ukoliko imate masnu i mješovitu i kao bonus osjetljivu kožu. Ne prekriva savršeno, ne matira satima, ali oduševit će Vas njegov prirodan izgled i osjećaj ugode na licu,i ono najvažnije- nekomedogenost uz zaštitni SPF 20.

Sastojci:


Hydrating Water-Cream Foundation:




Water-Cream je namijenjen normalnoj, suhoj i osjetljivoj koži. Također bez konzervansa i mirisa kao i Mousse.

Ovaj proizvod sam ja testirala s obzirom da mojoj koži kronično nedostaje vlage, osjetljiva je u smislu crvenila i pucanja kapilara koje treba dobro zaštiti a i prekriti.

Posljednjih mjeseci radim zaista u ekstremnim uvjetima gdje svaka koža pati, a posebno osjetljiva.
Prije pudera nanosim obilje seruma i hidratantne kreme, ponekad bazu no u ovom testiranju nisam posezala za bazom kako bih dobila pravu sliku o proizvodu.

Tekstura mu je  vodenasta, fluidna i vrlo osvježavajuća.
Prilikom nanošenja kao da hladi i pruža osjećaj ugode. Vrlo lako se razmazuje i po potrebi nadograđuje novim slojem.

nijansa 03 Sand



Iskreno, kada sam vidjela popis sastojaka, zabrinula sam se oko alcohol denat-a i propylene glycola koji su potencijalni iritansi za osjetljivu kožu,  moram napomenuti da me puder nije iritirao niti dodatno isušio.

- prekrivna moć mu je vrlo slična kao kod Mousse, prvim slojem nudi srednje prekrivanje- izjednačuje ten i izgleda prilično prirodno. Nijansa 03 Sand, mrvicu pretamna za ovo doba godine, ali prilagodio se  mom tenu pa je moglo proći.

- lice poprima tzv. dewy finish što bi značilo zdravi sjaj- koža nije mat nego blistava i bez masnog izgleda

- puder nije istaknuo suha područja niti začepio pore, ne mogu reći da ih nije istaknuo, posebno one na nosu, ali to mi radi skoro svaki puder pa mu ne uzimam kao manu

- moja masna T-zona se prilično brzo zasjaji i vapi za matiranjem pomoću pudera u kamenu

- nije prekrio sve moje nedostatke što možete vidjeti na fotografiji na kraju posta

- nije izazvao ni jednu aknu, prištić ili komedon što mu je plus veliki kao kuća jer sam strašno osjetljiva u smislu izbijanja gadova kada mi neki proizvod ne odgovara.

- u smislu dugotrajnosti i hidratacije: nakon 8 sati je malo oksidirao, ali ništa strašno. Vrlo ugodan cijelo vrijeme na licu, bez osjećaja zatezanja, no u tom segmentu veliku ulogu ima hidratantna krema koju obavezno nanosim ispod svake podloge.

Sastojci:



Zaključak:

La Roche Posay je i ovaj puta odradio dobar posao ovim novitetima. Mousse za masnu i Water-Cream za suhu kožu, za osobe koje nemaju većih nepravilnosti i potrebe za jačim prekrivanjem.



Postavlja se pitanje, što je sa nama koje imamo osjetljivu i mješovitu kožu?
Problem je što Mousse zateže obraze, a odlično matira T-zonu, Water-Mousse hidratizira ostatak lica, dok se T-zona brzo zasjaji.
Idealna kombinacija bi bila Mousse na T-zonu, a Water-Cream na ostatak lica :D
Naravno, to bi bio dupli trošak i puno komplikacije oko šminkanja, zato moj glas ide Water-Cream u slučaju mješovite kože jer smatram da je bolje matirati T-zonu puderom u kamenu/prahu, nego trpiti isušene obraze satima.

Veliki plus je činjenica da su puderi bez mirisa, konzervansa, a nedostatk mršavi izbor nijansi:

01 Ivory, 02 Sand i 05 Honey Beige

Cijena svakog pudera: 155,80 kn ( cca 20 eur) za 30 ml.

I za kraj, kako izgleda nijansa 03 Sand Water-cream na meni:


Probale ili tek planirate?



54 komentari:

  1. Slabasno mu je prekrivanje. Crvenilo se i dalje malo vidi. Mada volela bih da ga probam, ja nemam nesto mnogo nepravilnosti. A ako kupis oba pa kombinujes jeste dupli trosak ali ce ti i duplo trajati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, za osobe koje trebaju jače prekrivanje, bolji izbor je Lrp Toleriane Teint fluid koji prekriva u jednom nanosu sve mane.
      Slažem se, i sa time da bi duplo trajalo, ali iskreno, to bi kod mene bilo prekomplicirano svako jutro :D

      Izbriši
  2. Probala sam tester,meni je bio predivan,jedino sam pogrijesila sto nisam stavila serum ispod,a bilo je bas jako hladno kad sam ga probala i isticao mi je suhi dio na celu.Probat cu nabavit jos koji tester i dobro hidratizirati lice prije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da si zadovoljna kao i ja, mada tebi vjerojatno ne treba jače prekrivanje kao kod mene. I da, obavezno dobro hidratizirati kožu ispod svakogpudera pa i ovog :)

      Izbriši
    2. Gdje mogu nabaviti te testere? Bila sam u svim ljekarnama i nista..

      Izbriši
  3. Baš mi je kolegica sa faksa neki dan hvalila Mousse, super je izgledao na njoj. Mislim da ću ga isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista je super, ima testera, isprobaj i javi dojmove :)

      Izbriši
  4. Meni je Mousse odličan, moja je sad zimi više mješovita, ali naginje više masnoj. Ovaj tvoj nisam isprobavala, jer se bojim da bi to za mene bilo previše dewy.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je Mousse! Nije momentalno za moje stanje kože, ali definitivno hvalevrijedan :)

      Izbriši
  5. Ne privlači me ni jedan zacudo.
    Bilo bi dobro staviti sliku prije i poslje nanošenja pudera da možemo procjeniti zadovoljava li prekrivna moć.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sestra se nažalost ne da fotografirati, a ja ću dodati svoju fotku prije pudera , mada nije neka posebna razlika

      Izbriši
  6. Ja bih mozda pak pre probala mousse, deluje obecavajuce i zaista nema komedogenih sastojaka :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Isprobala sam mousse jer druga varijanta zaista nije za mene ... također imam 03 ali nisam htjela dodavati Manic Panic već čekam ljeto ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ljeto će biti odlična nijansa,baš me zanima kako si zadovoljna :)

      Izbriši
  8. Ja sam probala ovaj pjenasti

    OdgovoriIzbriši
  9. I isto mi nije pasalo slabo prekrivanje, a ni ta mousse shema meni ne odgovara iako mi je koza masna, to je za one bez pristica, pora i fleka po meni. iako je puder bia baš ugodan na licu. znači trebam probati taj fluid za bolje prekrivanje... meni se svidaju lakše i vodenastije strukture pudera koje ne ostavljaju film i ne isticu suhe djelove, a daju se nadograditi bez efekta maske. moj idealni puder bi bio nešto izmedu mac face and body i el dw :-).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, ovo su puderi za nekoga tko nema puno toga za prekriti, Water-Cream je dosta fluidan i da se nadograditi, ali nije baš da ne ostavlja film na licu. Ja ne volim efekt maske, ali volim da u jednom sloju dobro prekrije :)

      Izbriši
  10. Kad procitam recenziju doima se savrseno ali me totalno odbila fotka. Prekrivanje slabo... Lana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savršen puder za osjetljivu kožu kojoj ne treba jako prekrivanje, nažalost, moje lice je daleko od idealnog za ovako nježan puder :/

      Izbriši
  11. Hmmm...djeluje kao dobar izbor za osobe koje imaju sto zahvalniji ten i/ili za one dane u mjesecu kad nam je ten u sto boljem stanju :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam probala, ali mi se cini da bi mi se svideo mousse ;) Mozda mu pruzim sansu kada potrosim Noreva BB kremu za one dane kada ne zelim kompletno da se sminkam ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako dobro si napisala, odličan puder kada želite dnevno i ne kompletno šminkanja, mada odlično izgleda u skoro svim situacijama :)

      Izbriši
  13. Ja bježim od LRP kao vrag od tamjana otkad sam imala "nezgodu" s Effaclar Duom. Istina, puno proizvoda je hvaljeno, ali nekako se ne usudim... Inače, ja volim jako prekrivanje, ali i da dulje matira :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi puderi i Duo se ne mogu uspoređivati. Duo je krema za problematičnu kožu prepuna sastojaka koji mogu iritirati osjetljivu kožu, dok su ovi puderi po meni jedni od najnježnijih pudera za osjetljivu kožu što se tice ljekarničkih brendova.

      Izbriši
  14. Hmmmm, možda isprobam ovaj za suhu kožu. Mada sam ja našla najbolje u Rimmel wake me up puderu. I definitivno ponavljam kupovinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rimmel Wake me up je odličan, dobro si me sjetila da i njega ubacim u upotrebu :D

      Izbriši
  15. Sad jako želim probati mousse :) Ide na WL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potraži testere, baš me zanima kako ćeš biti zadovoljna :)

      Izbriši
  16. Nominirana si za liebster nagradu :)
    http://girlsstufftija.blogspot.com/2014/01/liebster-award-2.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja sam osvojila ovaj puder kod cura na Beauty and mess blogu, verziju za normalnu/suhu kožu i baš ovu nijansu koju si ti testirala. Meni je puder dobar i super prekriva iako ja nemam nekih posebnih nepravilnosti. Odličan mi je na koži i baš je 'konkretan', mogu ga koristiti i za dan i uz neki večernji look.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam na nagradi :))

      Drago mi je da dijelimo zadovoljstvo, mada je tebi još bolji jer,kako kažeš nemaš većih nepravilnosti :)

      Izbriši
  18. Mene mami pudrijera tj, treći novitet :) Kako sam verna LRP BB kremi, nisam razmišljala o puderu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LRP BB krema je super, probala sam testere, a za treći novitet nisam još saznala??

      Idem odmah izguglati o čemu se radi :)

      Izbriši
    2. Čitaćeš o njemu kod mene na blogu u bliskoj budućnosti :) Recenziju BB kreme uprednu sa Vichy BB već imaš kod mene na blogu, ja sam tom kremom oduševljena! O ovom se puderu radi:

      https://www.google.rs/search?q=la+roche+posay+mineral&rlz=1C1ASUT_enRS480RS488&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&source=iu&imgil=MBWU49vzfU0DSM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn0.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQpDw36mr5I453bjMsyB_Z_WVGIvYkDqf5HkZ08RY_U7dQ-3qFF%253B559%253B600%253B8I90J_nioljeEM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.laroche-posay.rs%25252Fproducts-treatments%25252FTol%25252525C3%25252525A9riane-Teint%25252FTOLERIANE-TEINT-Mineral-p2664.aspx&sa=X&ei=6CjcUvDhN6HayQOW7YGoDQ&ved=0CEQQ9QEwBQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=MBWU49vzfU0DSM%253A%3B8I90J_nioljeEM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.laroche-posay.rs%252Fproducts%252Fimages%252FLP14345_large.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.laroche-posay.rs%252Fproducts-treatments%252FTol%2525C3%2525A9riane-Teint%252FTOLERIANE-TEINT-Mineral-p2664.aspx%3B559%3B600

      Izbriši
    3. Aha, taj puder. Imala sam ga kad je izašao i odličan je:)

      Što se tice LRP i Vichy BB kreme, isprobala sam tester, da nisam toliko ztrpana zalihama, definitivno bih kupila Lrp.

      Izbriši
  19. Zao mi je jedino sto mu je pokrivna moc mala ,mislim na taj za suvu kozu.
    Moja koza je slicna tvojoj pa u poslednje vreme koristim samo korektore jer jos nisam nasla puder koji mi nece isusivati suve delove ili mastiti T zonu.
    Super recenzija. Cekala sam je:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mana mu je lagano prekrivanje, iako uz pomoć novog sloja ili korektora nije nikakav problem.

      Mene je oduševilo što je vrlo nježan prema koži i nekomedogen, kod mene nije isticao suhe djelove, mada svakako potraži tester :)

      Izbriši
  20. Ja baš dugo razmišljam da kupim ovaj za masnu i osetljivu kožu, ali dvoumim se već dugo. Nikako da uzmem tester, ali mislim da bi tako najbolje bilo, jer mi se baš ne daje 20e za nešto u šta nisam potpuno sigurna da će mi odgovarati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno, bez testera i probe, nema konačne odluke :)

      Izbriši
    2. testeri, testeri i samo testeri :-)

      Izbriši
  21. Imam nijanse kao i ti, ali ako ih ne nanesem puno, može dosta dobro proći. Oba mogu koristiti, mouse mi je mat na licu, a onaj drugi fino hidratizira,, je malo sjajan, ali stavim preko puder u prahu da to riješim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo apsolutno isti dojam. I moj favorit je Water-Cream:)

      Izbriši
  22. moram priznati da meni ova fotka izgleda kao da pudera nemaš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, znači da sam realno prenijela efekt- prirodan izgled uz lagano prekrivanje.

      Izbriši
  23. Jako me zanima Mousse puder ali se bojim da neću naći odgovarajuću nijansu. :/

    OdgovoriIzbriši
  24. Vec sam prije negdje govorila kako m se ovaj hidratantni cini kao dobar za mene, ali nisam sigurna kako stoje s nijansama

    OdgovoriIzbriši
  25. imam mousse, pa sam imala izlete u druge vode (ne - greška :) ) i danas opet idem po mousse..

    OdgovoriIzbriši
  26. najbolji puder koristim ga i prezadovoljna sam

    OdgovoriIzbriši
  27. Mousse je najbolji puder koji sam ikad probala

    OdgovoriIzbriši