Budućnost kozmetike by Ana (bug_lady)

Posted by Ana (bug_lady) at 12:37




Nama kozmetoholičarkama je nekako u prirodi stalno tražiti nešto novo i bolje. Trepavice nikad dovoljno duge i guste, koža nikad dovoljno mekana, mlada i glatka. Ima nešto u nama što nas tjera na isprobavanje, a i novi proizvodi sa kojima nas bombardiraju rijetko koga ostave ravnodušnima.
No jesu li to samo bolje upakirane i prezentirane dobro poznate molekule ili je zaista riječ o nečemu potpuno novom i boljem?
U zadnje vrijeme čitam o određenim znanstvenim dostignućima koja mi zvuče jako inovativno,  zanimljivo i obečavajuće pa sam ih odlučila podijeliti s vama.

  • Trenutačno se razvija pilula za jačanje zuba i prevenciju karijesa, a gloss za zube koji spriječava njihovo obojenje od kave ili crvenog vina je već dostupan. Na tržištu se pojavila četkica nazvana Soladey-J3X koja uništava bakterije i plak preko elektrona koje prenosi u usta, pa se čini da je proizvođačima pasti za zube definitivno odzvonilo.
  • Veseli me što se intenzivno radi na razvoju gel formulacije Botoxa (botulinum tip A) koji ćemo jednostavno namazati na lice i riješiti se bora. Gel se nanese na lice, i poput maske ukloni za 30 min, te djeluje na isti način kao i Botox injekcije. Više o tome pročitajte ovdje.
  • Pilula koja spriječava sijedenje kose? Može :D. Za sad je to bila poznata nuspojava određenih lijekova poput onoga za liječenje leukemije, no od prošle godine se ''Go Away Gray'' enzimske pilule mogu slobodno kupovati. Više o njima pročitajte ovdje ili ovdje.
  • Znanstvenici stalno tragaju za tom savršenom molekulom za pomlađivanje kože, ''million dollar molecule'', koja će preobraziti kozmetičku industriju. Ono o čemu se priča je molekula zvana TIRON. Štetu koju nam nanose sunčeve zrake je ono što uglavnom uzrokuje starenje kože, a čini se da tiron potpuno štiti kožu od UVA zraka. Martina vam je već pisala o važnosti zaštite u ovom postu. UVA zrake prodiru duboko u kožu te oštećuju vezivno tkivo i povećavaju rizik od raka kože. Iako je dobro poznato da antioksidansi u zelenom čaju, crvenom vinu i nekim začinima štite od UVA zraka, tiron je jedina molekula koja pruža 100% zaštite, kako tvrdi Prof. Mark Birch-Machin sa Newcastle University. Zvuči savršeno, zar ne? :D Sunčanje bez rizika i mlađi izgled kože? Jedva čekam :D. Više o toj molekuli i njenim učincima možete pročitati ovdje.
  • I u dekorativnoj kozmetici ima novosti - make up koji ujedno i potpomaže proizvodnju kolagena; make up sa anti-aging svojstvima koji zaglađuje bore (sa peptidima i antioksidansima); kozmetika sa feromonima za sexy i zavodljiv učinak; prozirni ''kameleonski'' puderi koji se prilagođavaju svakom tonu kože (sadrže inkapsulirani pigment koji se u dodiru sa kožom razlaže i prilagođava pH kože).....

Ovih proizvoda i tehnologija ima toliko da je teško popratiti i istražiti sve to, ovo su samo neki koji su me više zaintrigirali. Molekularna kozmetika je brzo-rastuća grana koja nam, sigurna sam, nosi puno toga uzbudljivoga.

Ako ste čuli za neki super zanimljivi ili inovativni trend u kozmetici, podijelite to sa nama :D! Ja sam jako znatiželjna i jedva čekam. Nema veze sa kozmetikom, ali za početak bi bilo dobro da izmisle nepoderive najlonke, no sigurna sam da to već postoji samo to skrivaju od nas! :D

Kako vam se čini novi vrli svijet kozmetike? Jedva čekate ili volite dobre, stare provjerene sastojke i molekule?

Pozdrav od Ane (bug_lady)

32 komentari:

  1. Woooow prezanimljivo. Jako se radujem buducnosti i svim inovacijama koje cu doziveti. Cesto mislim o tome. I ne samo u kozmetici i sminci nego i u svakodnevnom zivotu. Tehnologiji nacinu zivota, hrani, prevozu, energetici. Divan i zanimljiv post. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si ista kao i ja :) Mislim da sam se rodila u krivo vrijeme i da je budućnost definitivno za mene.

      Izbriši
  2. Ovo je najzanimljiviji članak koji sam pročitala u posljednje vrijeme :P
    Ne znam da li se sjećaš mog posta "Da imam tvornicu kozmetike"? Tada sam pisala o svojim maštanjima da sam znanstvenik što bih svašta izmislila :D Vidim da se bar jedna moja maštarija ostvarila-kameleonski puder :))
    Ostale inovacije jedva čekam, idem se negdje prijaviti kao pokusni kunić :D
    Iako, priznajem, pomalo sam i tužna jer samim inovacijama, kako će odzvoniti kozmetičkoj industriji, tako će i beauty blogovima jer nećemo imati o čemu pisati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Naravno da se sjećam posta, ti si prava proročica :) Uvijek se ima o čemu pisati, pa treba i to recenzirati!

      Izbriši
  3. Ana, super post :))
    Veselim se inovacijama, i ovima za kožu i ovima za kosu. te tablete protiv sijedenja kose bi mi dobro došle već sad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Mislim da će to biti usavršeno taman kad nam bude trebalo :)

      Izbriši
  4. A stvarno ne znam šta bih rekla... U jednu ruku zvuči super, a u drugu me užasno plaši...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma nemaš straha :) uvijek treba biti oprezan, ali mislim da donosi puuuuuuuuuno prednosti

      Izbriši
  5. Ako tražiš nepoderive najlonke pokušaj sa onima iz Bipe, nije baš da su nepoderive ali čak ih ni napuknut nokat nije uništio, najbolje koje sam dosad probala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako se zovu? Ja brzo sve poderem jer su mi ruke grube :/

      Izbriši
  6. ....auuuuu, ovaj botox gel koliko god me veseli, toliko mi i gadno zvoni na uzbunu...sve me strah kakve bi žene hodale oko mene onda :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja jedva čekam botox, to mi je the best!! a gle, bit će dostupnije svakako. pa i sad svakakve žene hodaju okolo :)

      Izbriši
  7. Jao, sto je to sve fino cuti. Nazalost nasa generacija ce se dok to sve dodje, smezurati i uvenuti kao kruska. :-))
    Volim sve novine, inovacije, napredak, ali kao i svaki napredak do sada, i to ce biti za povlasteni sloj, jer nerealno je da svi hodamo lijepi, zategnuti, savrseni.
    Vjecna mladost- san ljudi od kako je svijeta i vijeka. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brzo će to kod nas! Još ćemo svi postati Benjamin Button :)

      Izbriši
  8. Izuzetno zanimljiv post :)

    http://www.newayofteenagelife.blogspot.com/2014/02/winterwinter-go-awayoutfit-post.html?

    OdgovoriIzbriši
  9. naravno da me zanima šta od svega toga bude... sve ono što čovjek napravi, izmisli, unaprijedi me itekako fascinira :D
    još koja godina i definitivno će mi trebati taj botox u gelu ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. gdje mogu nabaviti te tablete za sijede vlasi koje me u zadnje vrijeme muče? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa možeš ih imati več sad :) Odi na link koji je u bačen u tekst kod tih tableta, i javi nam rezultat :)

      Izbriši
  11. Ovo je stvarno jedan od najzanimljivijih postova koje sam u poslednje vreme pročitala! Nova četkica zvuči savršeno, ali bojim se da su proizvođači pasti previše jaki da bi dozvolili tako nešto. Posebno me raduju pilule za prečavanje sedih vlasi, nikad čula za to, ali sam definitivno vrlo zainteresovana da otkrijem nešto više o tome. Zasad sam naišla i na dosta kritika delotvornosti tih pipula, ali čitaću još :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Mislim da treba pričekati iskustva i vidjeti dugoročni učinak korištenja. Radi nuspojava i ostalih neželjenih štetnih učinaka.

      Izbriši
  12. Sviđa mi se botox kao maska :D jednog dana :)

    Za zube - postoje u RH probiotici u obliku bombona za usnu šupljinu. Dobre bakterije koej se bore protiv loših i štite zube.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maša, znam za BioGaia ProDentis :)
      On je dobar za rutinsku oralnu higijenu i pomaže kod problema poput gingivitisa ali definitivno ne zamjenjuje pastu.

      Izbriši
  13. Fascinantno je koliko znanost napreduje :D .. ja se veselim inovacijama, no često na ovakve stvari samo odmahnem rukom misleći kako nam opet prodaju maglu. :D
    Odličan post Ana, najdraža si mi Martinina suradnica ;))

    OdgovoriIzbriši
  14. DRaga Mell, hvala ti :)
    Tko zna što će nam za 5 ili 10 godina postati tako nomalno koristiti....sve bi dala za time machine :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post, doduše svi su ti takvi :) Ovo za prevenciju karijesa mi zvuci odlicno :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tereza :) Ja sam od onih koji se malo pate sa zubima jer imam takav pH usne šupljine, pa se i ja veselim svim novostima vezanim za bolju oralnu higijenu.

      Izbriši
  16. Tko zna sto nam sve buducnost donosi, ali bit ce zanimljivo vidjeti :) znanstvenici srecom rade punom parom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znanost je divna stvar! Mislim da bih mogla raditi update posta svakih pola godine jer stalno nailazim na neke zanimljive stvari :)

      Izbriši
  17. Moram da priznam da su tvoji tekstovi fenomenalni.

    Do sada nisam komentarisala, ali moram pohvaliti da zaista pišeš stilom koji mi veoma prija, teme su sjajne i zaista je ova priča sa Martinom i mogućnost da postavljaš tekstove pun pogodak.

    Što se tiče konkretno ove teme, malo me plaše sve te stvari, jasno mi je da idemo napred, ali u nekom momentu kažem "što je mnogo, mnogo je". U svakom slučaju, lepo je imati neke nove informacije.
    Rado te pratim i čitaću i naredne tekstove. Veliki pozdrav. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dijana, baš si mi uljepšala dan sa svojim komentarom :) Hvala ti i novi postovi su pripremi!
      I mene sve novo plaši, iako me jako veseli i udovoljava mojoj znatiželjnoj naravi.

      Izbriši