Essential Magic Concelear -korektor za podočnjake

Posted by Dear Skin at 20:36



Kada jednom dođete u moje godine, svaki preparat kojeg poželite kupiti,morati će udovoljavati kriterijima -"anti age", čak i kada se radi o dekorativnom proizvodu.
Tih nekoliko sati koliko držimo make up na licu, treba iskoristiti da proizvodi djeluju na bore, prevenciju i zaštitu.
Posljednjih godina, kada kupujem korektor koji se nanosi na delikatno područje oko očiju vrlo pažljivo biram:

- mora biti kremast da ne isušuje dodatno

-mora sadržavati dodatne njegujuće sastojke

-mora biti trajan i postojan

Nedavno sam u svojim favoritima spomenula korektor za područje oko očiju kuće Essential kojeg sam kupila na sajmu kozmetike, koji pripada novitetima poznate talijanske profesionalne make up kolekcije za jesen/zimu 2014.
Kompletnu kolekciju možete vidjeti na ovom linku, a večeras Vam pišem o Magic korektoru koji je moja mala tajna u burnim danima koji su me pratili posljednje vrijeme.


Magic concelear je kremasti korektor s efektom filera,odnosno punjača za bore i nepravilnosti.
Posebno dizajnirana formula sastoji se od kombinacije elastomera velike molekularne mase, isprepleteni u trodimenzionalnu mrežu, sposobni ispuniti i zagladiti fine linije.
Dermatološki ispitan, bez parabena i testiranja na životinjama.




Događa li Vam se ponekad s pojedinim korektorima da jednostavno izađe previše proizvoda i onda štapićima,maramicama i prstima nervozno pokušavate ukloniti višak?
Kod ovog korektora, takvih problema nema jer je nanošenje vrlo jednostavno i lako.
Volim pakiranja sa mekanim plišanim aplikatorima i najčešće biram takve korektore. Najveći razlog je što mekanim aplikatorom nježno nanosite korektor na najosjetljivije područje na licu, jednostavno se dozira, nema viška proizvoda kojeg morate uklanjati i slično.


Postoje tri nijanse: 10 Pink Beige, 20 Apricot i 30 Dark Apricot, ja sam se odlučila za srednju nijansu 20 Apricot oko koje sam ispočetka bila malo skeptična, no pokazala se kao odličan izbor za moj neutralno - žućkasti ten.


Nanosim ga na način da apliciram po dvije točke na svaki podočnjak, a onda nježno izblendam malim prstom ili četkicom za korektor.
Tekstura je izuzetno kremasta i ugodna, na koži je sasvim lagan, stapa se s kožom i ako pogodite odgovarajuću nijansu, potpuno je neprimjetan.


Kada su podočnjaci u pitanju, tu imam jedan veliki problem. Naime, ja nemam tamne podočnjake, već udubljene s čestim vrećicama ispod očiju, posebno kada pretjeram sa slanom hranom, manje pijem vode ili sam extra umorna.


Ovakav tip podočnjaka je najteže prekriti, zapravo nemoguće jer se "rupe" i vrećice uvijek naziru.
Ono što meni u posljednje vrijeme najviše pomaže su oblozi od hidrolata hamamelisa i/ili smilja, puno vode oralnim putem, a spremam se i na limfnu drenažu podočnjaka. O uspjehu ću Vas svakako obavijestiti :)

Ako ste "sretnica" s ovako lijepim podočnjacima, nemojte odustati od korektora. Iako nećete prekriti u potpunosti, korektor će osvježiti područje oko očiju, zagladiti fine linije i učiniti da oči dođu do izražaja.

Magic Concelear je odličan izbor za ovako neestetski problem jer osim što odlično pokriva, osvjetljuje spomenuto područje, ostavlja film koji se savršeno prilagođava licu, a koža je elastična i svježa.

Kada govorimo o sakupljanju korektora u bore, veliku ulogu ima priprema kože prije šminkanja.
Nikada ne zaboravite nanijeti kremu za područje oko očiju koja mora biti dobro pogođena, ne premasna niti prelagana.
Ja osobno koristim i serum oko očiju, nakon njega nanesem kremu i pričekam 5 do 10 minuta da se upije i potom nanosim korektor.


Magic Concelear testiran je u ekstremnim uvjetima: 16-18 sati nošenja, nije nikad oksidirao, uvukao se u sitne borice niti isušio kožu.
Na fotografiji se vidi kako izgledaju moji podočnjaci nakon 16 sati nošenja korektora, iako se vidi da sam umorna i da jedva gledam, ipak možete primjetiti koliko je koža oko očiju svježa i zategnuta ( efekt filera u korektoru).


Sastojci:



Zaključak:

Magic Concelear je uspješno  zamijenio moj dosadašnji najdraži korektor Estee Lauder Stay in place kojeg također volim, pobjedi MC presudila je činjenica da ne isušuje, postojanost i filer efekt.

Kome bih ga preporučila? Prvenstveno ženama kojima kronično nedostaje svježine na području oko očiju, svima koje vole brzu rutinu kod šminkanja i osobama sa osjetljivim očima.
Moram napomenuti da korektor nisam koristila za prekrivanje mrlja, prištića, akni i slično jer mu to nije namjena.

Cijena: 160 kn (20 eur) za 4,5 ml ( sa sajamskim popustom) što je kod mene potrajalo svakodnevnim korištenjem 4 do 5 mjeseci.
Kako sam napisala, korektor sam kupila na Sajmu kozmetike koji se ubrzo ponovo održava na Zagrebačkom velesajmu i nadam se da ću ga pronaći i obnoviti zalihe.
Osim na sajmovima kozmetike, proizvod se može naručiti preko Essential Croatia facebook stranice, u kozmetičkim studijima, a u pripremi je i web shop koliko sam saznala od predstavnika tvrtke.

Koji je Vaš tip podočnjaka? Najbolji korektori?









47 komentari:

  1. sad se tek veselim sajmu :)
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se jako veselim i nadam se da se vidimo :)

      Izbriši
  2. Ja imam poprilično tamno područje oko očiju pa čak i kad nemam prave podočnjake često izgledam kao da ih zapravo imam. :D Meni je dosad najbolji Maybelline dream lumi touch highlighting korektor za kojeg mnogi kažu da je dupe za YSL touche eclat što osobno ne mogu potvrditi jer nisam probala YSL, ali još uvijek nisam pronašla svoj HG korektor. Dr. Oz je jednom prilikom govorio o tvom tipu podočnjaka jer i on navodno ima takve pa je spomenuo svog čudotvorca - neki Peter Thomas Roth proizvod ali i Mama mio kremicu. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tamnog područja oko očiju ili tamnih podočnjaka je posao puno lakši jer se lako pekrije. Ja godinama koristim YSL i baš ću kupiti taj Maybaline da usporedim, hvala:)
      Što se tice Ozovih preporuka, nisam probala , ali bacila si mi bubu u uho. Mada, spomenuti hidrolati baš super djeluju :)

      Izbriši
    2. Nema na čemu, i sama često kupujem na osnovi tuđih preporuka pa mi je drago kad i ja mogu nešto preporučiti. ;)

      Izbriši
    3. I da, zaboravila sam napisati da taj Maybelline zasad nije dostupan u RH, ali imaš ga na feelunique za oko 60 kn. ;)

      Izbriši
    4. E super, već sam se nabrusila hodočastiti podrogerijama, idem odmah baciti oko na nijanse, ako je dupes YSL, zaslužila si veliku pusu za ovu preporuku i moj novčanik :))

      Izbriši
    5. Sjećam se te Ozove emisije. Radi se o ovom proizvodu: http://www.peterthomasroth.com/p-328-instant-firmx-eye.aspx
      Pokazao je slike prije i poslije aplikacije, ostala sam zabezeknuta, ako je sve to istina onda je ovaj proizvod stvarno čudo jedno!

      Izbriši
    6. Evo draga, našla ja tebi i slikice!
      http://ramshackleglam.com/wp-content/uploads/2012/04/Screen-shot-2012-04-04-at-9.15.25-AM.png
      http://hellodollface.com/wp-content/uploads/2011/11/PTR.jpg

      Izbriši
    7. Hvala ti na linkovima, išla sam odmah proučiti i koliko vidim, tu se radi o nekom instant čudu. Imam ja nešto slično, pisala sam o tome u ovom postu http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/03/easy-eye-instant-tuck-recenzija.html.
      Što se tiče samog Oza, ja njega nekada volim nekada mi ide na živce, ali ovo je vrlo zanimljivo :)

      Izbriši
  3. Odlican post,a koji bi korektor preporucila za prekrivanje akni? :)
    Veliki pozdrav.

    http://www.newayofteenagelife.blogspot.com/2014/02/winterwinter-go-awayoutfit-post.html?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)
      Meni najdraži: Eucerin, Vichy i Balea

      Izbriši
  4. Baš ću baciti oko na njih ako budu izlagali ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam ti, znam da si u vječitoj potrazi za dobrim korektorima :)

      Izbriši
  5. Odlično zvuči, svakako ga imam u vidu :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš ću pogledat najsvjetliju nijansu ako je bude na sajmu...i nije tamne podočnjake baš tako lako sakrit (naravno da su svakome njegovi najgori :/), pogotovo kad predeš 30-tu...svaki hidratizirajući korektor koji sam ja probala je imao preslabo prekrivanje, čak i preko nekog neutralizirajućeg ispod, pa sam u biti prisiljena birati korektore koji bolje prekrivaju, ali i automatski više isušuju...ah draga, da nam ih se riješit, spasile bi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, svakome su njegovi podočnjaci najgori.Ja uvijek mislim kako je lakše prekriti tamne podočnjake nego popuniti upale rupe ispod očiju :D

      Što ne smisle neki proizvod kao iz prethonog posta, na primjer neku pilulu za podočnjake?? :D :D

      Izbriši
  7. Wooow, efekt se svakako vidi! Drago mi je da si pronašla proizvod koji ti pomaže prikriti te nesretne podočnjake :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell, iako imam već dugogodišnje favorite, ovaj korektor je ugodno iznenađenje :))

      Izbriši
  8. Zvuči odlično! Nekako mi se čini pretamna najsvjetlija nijansa :( Spremam si ovaj članak!
    I nisam našla korektor za sebe. Za ove koje imam pokušavam naći najbolji način korištenja. Imam i suhu kožu i vrlo tamne podočnjake i sitne bore... Hodam s njima okolo i nije me sram, ne opterećujem se previše, ali katkad (npr. kad se ide nekamo navečer) volim izgledati ljepše, a ne kao da me netko pretukao :D. Rado bih našla idealni korektor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga isprobala i mogu ti reci da je najsvjetljija nijansa jako svjetla i neutralna.

      Definitivno nisam za to da se mora svaka mana na licu sakriti, ali kada radiš među ljudima, a oni proučavaju svaki tvoj pokret i izgled, jednostavno si prisiljen što svježije izgledati :P

      Izbriši
    2. Cool :D Svakako cu ga imati u vidu i jos malo istraziti. Skup je ali ako ne nadjem nesto jeftinije, morat cu inclvestirati u skuplju stvar (onda mora i biti odlicna).
      Slazem se za svjezinu u radu s ljudima. Srecom po svoje podocnjake, nisam u toj poziciji :D

      Izbriši
    3. S obzirom da kažeš da imaš suhu kožu, borice i podočnjake, zaista topla preporuka, jer hidratizira, popunjava te bore i izgleda prirodno. jedino je problem pogoditi nijansu ovako na pamet, ali nadam se da ću uspjeti fotkati swatcheve na sajmu kad ih nađem:)

      Izbriši
  9. Jao bas zanimljivo zvuci! Nego podsetila si me na jedan jako dobar klip kako da se maskiraju ti naduti podocnjaci. Dacu ti link mada mozda si ga i videla. Samo sutra posto sam sad na telefonu pa mi je mucno da trazim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj pliz, nemoj me zaboraviti :moli:

      Izbriši
    2. http://www.youtube.com/watch?v=RmvcI3q53_0

      E na ovo sam mislila, ali ima takvih klipova jos. Ovog sam setila jer sam ga nedavno videla.

      Izbriši
    3. Teeenk ju, evo već gledam :))

      Izbriši
  10. baš si me zainteresirala za ovo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga, pogledaj na youtube-u limfnu drenazu i masazu lica Dr Serene Lim. Sa mobilnog kucam pa ne mogu da prebacim link, ali njen kanal je TheDrSerene. Probaj, mislim da je dobra stvar :)
    Inace od korektora najbolji su mi MAC Light boost vise kao iluminator i YSL Touch eclat. Nameravam da nabavim Nars Radiant Concelear, probala sam kod drugarice, odlican je.
    Od pristupacnijih najbolji su L'Oreal True Match, Maybelline dream lumi, Bourjois Healthy mix. :)


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo zašto obožavam vaše komentare!! Ovo je zlata vrijedan savjet, hvala ti puno, idem odmah potražiti video, a što se tice korektora, YSL godinama koristim,MAC i NARS nisam probala, alidefinitivno hoću, posebno Nars kojeg jako volim

      Izbriši
  12. Meni se kompletan opis ovog korektora dopada, deluje kao da sam spisak svojstva i učinka sama pisala. Volim anti-age, volim ligting efekat, postojanost, volim što je za osetljive oči pogodan. Pogledaću na predstojećem sajmu u Bg-u ima li ga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka, radi svih ovih karakteristika, definitivno se isplati potražiti.
      Kod mene je najpresudnije postojanost i da ne isušuje, a tu se pokazao savršenim.

      Izbriši
  13. Ovakvi su i moji podočnjaci... malo ih prekrijem, hajlajtujem i to je to. Dobar korektor još nisam našla sem da se zmažem sa kamuflirajućom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, onda imamo iste probleme:/ Nažalost, takve podočnjake je zaista problem prekriti do kraja :/

      Izbriši
  14. Ovu recenziju sam čekala :) ide na WL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da i ti muku mučiš s korektorima, topla preporuka :)

      Izbriši
  15. Pošto je EL D Stay In Place i moj favorit, ovaj ide na listu. Obavezno ću potražiti njihov štand na Sajmu kozmetike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da i ti voliš EL, zato obavezno baci pogled i na ovaj :)

      Izbriši
  16. Sad opet moram pare trošiti! Grrrrrr! Odlična recenzija, sviđa mi se jer se ne uvlači i jer je za osjetljive oči.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E sad znaš kako je meni kada čitam svakakve divote kod tebe :P

      Izbriši
  17. Korektor zvuči super, a svaki put kad ti napišeš nešto na račun svojih godina pomislim kako imaš jedno 50 pa se onda moram prisetiti koliko zapravo imaš! Nemaš mnogo godina, ženo, nemaš! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, moram naglašavati, osjećam se staro uz sve vas tako mladeeee :))

      Izbriši
  18. srečom nemam problema s podočnjacima, barem nešto da mi štima ;)
    i ti i tvoje godine :P vidit ćeš kad dođeš u moje ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Jel prvi close up sa ili bez korektora, volila bi vidjet usporedbu :) ali da ti stopalasti aplikatori su mi najdrazi za podocnjake

    OdgovoriIzbriši