Razgovarajmo...


Dok čekam fotografije sa jučerašnjeg okupljanja beauty blogerica, jer moja malenkost posjeduje skromnu tehničku opremu pa moje fotografije nisu nešto reprezentativne, večeras, razgovarajmo...


Prvo vam moram otkriti da ovaj izgled bloga kojeg vidite neće biti još dugo. Naime, u izradi je potpuno novi izgled, puno ljepši, pregledniji sa novim kategorijama i novim idejama koje dugo želim realizirati.
Nisam presretna sa ovakvim izgledom, ali što je tu - je. Još ćemo se malo strpiti, a onda će moja tehnička suradnica završiti novi izgled. Nadam se da će Vam se svidjeti.


U pripremi je veliki projekt pod nazivom "SMRŠAVIMO ZAJEDNO", u kojem ću pozvati sve čitateljice koje žele sudjelovati da se pridržavaju našeg 6-mjesečnog plana .
Naime, u projektu će Vas voditi moja suradnica Ana (bug_lady) i Tamara. Žene koje znaju puno o zdravom načinu mršavljenja, zdravom načinu života, prehrani i vježbanju.
Naravno, i moja malenkost će se pridružiti savjetima, projektu i organizaciji. O mom mršavljenju, pisala sam Vam u ovom postu, a sad je vrijeme da utvrdim gradivo i smršavim koju kilu:)

Dalje, pripremila sam Vam neka pitanja, voljela bih da odgovorite na njih. Naime, ovi odgovori će nam puno pomoći u daljnjoj potrazi za najboljim proizvodima i rješavanju problema.

1. Što očekujete od šampona za kosu?

2. Što za Vas znači crvenilo na licu?

3. Što za Vas znači problematična koža?

4. Postoji li idealna koža?

5.Pretjerujemo li kada pričamo o vlastitim fizičkim manama?

6. Zašto u fazama stresa jedemo previše ili se izgladnjujemo?

7. Smatrate li se lijepom?

8. Znate li sakriti fizičke nedostatke, a istaknuti ono najljepše? ( ne mislim na dekolte i minicu)



I za kraj, jedan citat Helene Rubinstein : "Ne postoje ružne žene, samo lijene."


Oznake: , ,