AVON PLANET SPA BLISSFULLY NORISHING KREMA ZA STOPALA, RUKE I LAKTOVE

Posted by Dear Skin at 11:05



U zatvorenoj obući, moja stopala jako trpe. Bez obzira na redovito namakanje stopala, struganje, rašpanje,umasiravanje raznih balzama i krema i pilingiranjem,  svakim dolaskom lijepog vremena, stopala mi izgledaju suho, neuredno i ružno.


 Istražujući na netu, slučajno sam otkrila kremu o kojoj Vam večeras pišem, naručila i od tada, duži niz godina,ona je postala moj broj jedan kad je u pitanju njega stopala.
Radi se o Avon Planet spa Blissfully Nourishing krema za stopala, ruke i laktove,koju ste mogle vidjeti u skoro svim mojim postovima s favoritima i HG listi.


OPIS PROIZVODA:

Krema za stopala, ruke i laktove s afričkim shea maslacem i AHA kiselinama.

PAKIRANJE:

Prilikom posljednje narudžbe, primjetila sam malu promjenu ambalaže u odnosu na prethodne.Nova ambalaža je puno praktičnija jer je lončić s kremom manji, iako je količina od 75 ml ostala ista kao prije.
Voljela bih da je krema pakirana u tubu radi putovanja i zauzimanja manje prostora, no srećom, Avon često ubacuje u katalog posebne ponude gdje se ova krema može kupiti u tubi, obično u setovima.



TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE:

Mišljenja oko mirisa ovog proizvoda su podijeljena. Kako sam "navukla" prijateljice na ovu kremu, često se ne slažemo oko mirisa. Dok mojoj kolegici miriši orašasto, gurmanski toplo- moj dojam mirisa su AHA kiseline, onako čisto, pomalo medicinski miris s nekom karamelastom notom poput prženog šećera koja joj zaista daje dojam topline i zimskog ugođaja. Mnogi će zamjeriti jak i intezivan miris koji se zadržava na koži, no ipak mažemo stopala, zar ne? Miris ili obožavaju ili ne vole, moj  savjet je da bez obzira na njega kremi svakako pružite šansu jer djeluje trenutno.
Tekstura je srednje gusta i raskošna. Nikako ne bih ovaj proizvod svrstala pod razne balzame i meleme, ne, nije to ta vrsta  masnoće. Potrebno je zaista malo da se upije za nekoliko minuta i dalje možete nastaviti s uobičajenim aktivnostima. Povremeno ju koristim kao masku za stopala i tada nanesem deblji sloj.U tom slučaju, nogice ispružim na drugu stolicu i pustim 10-15 minuta da se upije ili nanesem pamučne čarape.


DJELOVANJE:

Prema opisu mojih stopala na početku posta, što da Vam kažem, krema omekšava, uklanja tvrdu kožu, njeguje i održava kožu na stopalima i ostalim suhim dijelovima tijela. Sve te učinke, mislim da mogu zahvaliti AHA kiselinama kojima je zadaća ukloniti mrtve stanice i omekšati kožu, dok ostali sastojci iz kreme zaglađuju i hidratiziraju. Mažem i laktove, ruke malo rjeđe, i iako su mi laktovi u odličnom stanju, volim ih povremeno šokirati i dodatno omekšati ovim tretmanom.

SASTOJCI:

Aqua, glycerin, glycolic acid, cetearly alcohol, benehyl alcohol, steareth-21, ethylexyl methoxycinniamate, buthyrospermumparkii(shea), ammonium hydroxide, parfum,tocopherol,benzyl alcohol, steareth-2, benzephenone-9, methylparaben,lecithin, glycerine soja oil, aloe barbadenis leaf juice, alcohol denat, CI 19140, CI15510


CIJENA: cijena ovog proizvoda se često mijenja, ovisno od kataloga do kataloga. Ponekad ju možete naručiti po cijeni od 39-65 kn, a vrlo često se nalazi u setovima kada se može naručiti više proizvoda po povoljnoj cijeni. Kada naletim na akciju, opskrbim se zalihama. Količina od 75 ml kod mene potraje malo više od mjesec dana svakodnevnog korištenja.

ZAKLJUČAK:

Ova krema je za mene magična, jedan od proizvoda bez kojeg rijetko ostajem. Apsolutno sam zaljubljena u nju i iskreno se nadam da ju Avon neće nikada prestati proizvoditi. Kao  proizvod za stopala koji sadrži AHA kiseline, koliko sam istražila, jedinstvena na našem tržištu.
Ako ste se pronašle u opisu moje kože na stopalima, topla preporuka.

Čime Vi njegujete svoja stopala? Koji je Vaš favorit Planet SPA linije?

49 komentari:

  1. Isprobat ću je :)

    Do sada mi niti jedna krema nije radila ništa po pitanju njege.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna kao ja :)

      Izbriši
  2. Ovo je i moj svevremenski proizvod za stopala! Niti jedna joj nije ravna! Ja bogato namazem stopala, obucem carape i pusti da se upija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem, i ja vrlo često navučem carape preko kreme i tako odem u krevet :)

      Izbriši
  3. Moram je sada i ja probati :)
    Probaj obavezno i MIXA kremu za sive delove - fantastična je, meni uvek mora da bude u kući :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tu Mixu sam čitala na mnogim mjestima da je super, definitivno ću isprobati :)

      Izbriši
  4. Ovu kremu nikako da narucim, zbog nedostatka Avon dame :/
    A kad na neku naletim, zaboravim na kremu.
    Inace, koristim od Oriflame-a, avokado & aloe vera, odlicna! Kad naletim na Oriflame damu odmah narucim nekoliko komada i budem dugo mirna.
    Moram pohvaliti i Balea Urea kremu za stopala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balea Urea super krema, nju često nosim na putovanja jer je praktičnija u tubi :)
      Nemaš ni jednu Avon lady u blizini?

      Izbriši
  5. Najbolja krema za stopala ikad isprobana, davno si mi pričala o njoj:-)
    Moj MM kaže da mu smrdi ali meni je miris super i najvažnije je da djeluje odmah. Jesi li probala ostatak iz te linije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Reci MM da malo pretrpi radi ljepote .D

      Nisam, stalno se spremam još nešto isprobati :)

      Izbriši
  6. Moja stopala su zlocesta i zadebljala bilo da hodam ili sedim ceo dan, i ribanje svakog drugog dana im je neophodno, a ova krema im nije pomogla. Ni ona Mixina sa 40% glicerina (ona je bas bacanje para meni). Jedina krema koja meni valja je baleina narandzasta sa alatoinom (ili tako nesto). Lepljiva je, masna i cudnog-neprijatnog mirisa, ali radi posao kao nijedna druga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš na onaj Balein koncetrat? Nisam probala, ali definitivno hoću, prvom prilikom kad senađem u Dm-u:9

      Izbriši
  7. Baleina s ureom i pantenolom za nijansu mi je ipak bolja, a i cijena joj je oko 12 kuna...spas i zimi i ljeti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verziju s pantenolom nisam probala, ali ona slavna s ureom odlična!

      Izbriši
  8. Slažem se sa napisanim. Imam tu istu kremu. Prošle godine bila je neka VEELIKA akcija i ja sam ju kupila za SAMO 11 kuna...da,da 11. Tada još nisam znala o kakvom se proizvodu radi jer sam ga prvi puta tada isprobala..e da sam znala, mislim da bi se opskrbila do kraja života.. :D Navečer namažem ruke i stopala njome, stavim pamučne rukavice i čarape i ujutro su ruke i noge tako baršunasto meke i glatke..kema je predivna.. ujedno mažem i koljena i laktove. Prije su mi bili dosta istušeni (pogotovo laktovi). Sa dobrim pilingom i ovom kremom više nisu. Isprva mi nije odgovarao miris jer je stvarno malo drugačiji i bio mi je malo prejak za moj ukus (ne volim kada kreme, bilo koje, imaju intenzivne mirise. Unatoč tome na ovaj sam se privikla i sada mi lijepo miriši. Kada sam vidjela kako je čarobna stavila sam miris u drugi plan. Lijepo se razmazuje te je dovoljna mala količina za mazanje i lijepo se stvarno upija. Preporučujem ju svima. :) Ja kada potrošim( što če biti skoro) nabavljam novu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 11 kuna??? OMG, naravno da nisam znala za to, bolje da mi nisi rekla :D
      I ja često namažem koljena, laktove i ostala zadebljanja, savršeno uklanja tvrdu kožu i ljuskice od suhoće. Miris je zaist malo preintezivan, meni osobno potpuno ok, ali mogu shvatiti da smeta osjetljivima na mirise.

      Izbriši
  9. Sada je obavezno moram probati! Godinama nisam imala nekih posebnih muka sa negom stopala, sa vrlo malo truda lepo su izgledala, a u poslednje dve godine izgledaju grozno, ne znam šta nisam probala i ništa ne daje dobre rezultate na duže staze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ti definitivno preporučujem ovu, nadam se da će ti pomoći kao i meni :)

      Izbriši
  10. Ja stopala struzem jednom tijedno, a svakodnevno ih mažem 2 puta bilo s čime, sve mi odgovara, najčešće s kremama za tijelo. Nemam suhih zadebljanja nigdije pa mi je sve dobro, kad bude došlo do problema sa petama sjetit ću se tebe i ove kreme...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvojim stopalima definitivno nije potrebna, ali ako će biti kakvih promjena, sjeti se :)

      Izbriši
  11. Ovo je jedan od dva avonova proizvoda koja obožavam i koje uvijek moram imati :)
    Ja je koristim samo po ljeti jer po zimi je mojim stopalima dovoljan samo piling.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A koji je drugi proizvod koji moraš imati?

      Izbriši
  12. Budem je svakako narucila jednom:)Nemam vecih problema sa stopalima,za sada sam "na" Barfuss maski za stopala i dobra mi je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barfuss maska je super, potrošila sam jednu tubu i stvarno svaka pohvala, jedino što mi je više za održavanje stopala nego za uklanjanje ružnih naslaga

      Izbriši
  13. Super recenzija! Naravno da cu prvom prilikom isprobati. Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Preporuka, često je na akcijama :)

      Izbriši
  14. meni smeta njen miris pa sam odustala od koristenja. prebacila sam se na schollovu kremu sa salicilnom i mlijecnom kiselinom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris mnoge odbija koji su osjetljivi , nisam znala za tu Schollovu?? Idem proguglat

      Izbriši
    2. evo je http://www.scholl.rs/proizvodiNega.php?negaid=50

      hard skin softening cream with salicylic and lactic acids

      Izbriši
    3. Ovo izgleda obećavajuće, čim su kiseline u pitanju, moglo bi mi pomoći. Hvala ti !

      Izbriši
  15. nisam ništa isprobala iz te linije, a moj favorit je barfuß iz mullera :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična ti je ta maska, hvala ti što si mi ju otkrila i poklonila :)

      Izbriši
  16. Evo,listam katalog od 6.mj. i nigdje ne vidim tu kremu.Nema je ni u katalogu na internetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, vidim i ja da ju nema u najnovijem katalogu, ja sam zadnju naručila iz kataloga 5, ali sigurno ju se može naručiti, znam da Avon ne uvrsti svaki put sve proizvode u katalog, najbolje da pitaš Avon lady ili Avon :)

      Izbriši
  17. Za ovu kremu znam, jer je moja mama koristi već nekoliko godina i ne menja je (a mama ima visoke kriterijume :D).
    Iz iste linije imam multifunkcionalan balzam, koji najviše volim da koristim zimi i otkidam na miris.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj balzam sam negdje čitala na blogovima, moguće i kod tebe, i sljedeći koji želim isprobati :)

      Drago mi je da je mama zadovoljna, jesi ti probala?

      Izbriši
  18. Nemam problema sa stopalima, pa ih obično mažem nekim klasičnim kremama za tijelo ili nekim laganim za stopala. Ali kad sam vidila pakiranje, učinilo mi se, točnije, zamirisao mi je šećerni piling za tijelo koji sam nekada koristila. E sad, je li to bio piling od Avona - uopće nemam pojma, ali baš mi je asocijacija bila na taj piling!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće, znam da postoje razni pilinzi iz te linije, nisam probala još ni jedan ali se spremam :)

      Izbriši
  19. Nisam probala ništa iz te Avonove linije, ali hoću prvom prilikom :) Ja sam se sad nedavno zaljubila u Mixa kremu za ispucane zone i ona mi je idealna za pete i laktove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi pričate o toj Mixinoj, moram i ja isprobati što prije :)

      Izbriši
  20. moram da je nabavim, definitivno si me kupila opisom :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako javi dojmove, baš me zanima tvoje mišljenje :)

      Izbriši
  21. Svakako cu probati, jer imam problem sa suvim stopalima. Trenutno koristim hemel kremu za pete i dobra je, masnija, a pre toga sam praktikovala alverde makadamija buter. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala taj Alverde maslac ali mi je prelagan, moja stopla su presuha i gruba :/

      Izbriši
  22. Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati kao meni :)

      Izbriši
  23. Koristile smo je i ja i moja majka i dobra je! Ne znam da li si probala Avonov parafinski tretman za ruke i stopala, meni je on odlican

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam,a čitala am o njemu da je odličan, uzet ću ga prvom prilikom!

      Izbriši
  24. Joj ja ta stopala stalno zanemarujem, dobro se drze koliko im paznje posvecujem, morat cu isprobat ovakvo nesto

    OdgovoriIzbriši