Moja lista najboljih proizvoda -HG lista PREPARATIVA

Posted by Dear Skin at 15:37



Za početak, možda još netko ne zna što znači skračenica HG : dolazi od engleske riječi Holy Grail , što znači " Sveti Gral". Pojam koji dolazi iz Krščanstva kao nešto što se stalno traži i u vječitoj smo potrazi.
U kozmetičkom smislu HG proizvod znači ono što smo tražile i u potpunosti smo zadovoljne.


Imajte na umu da mene teško oduševljavaju kozmetički proizvodi. Od preparata očekujem barem upola onoga što piše da "rade". Nestrpljiva sam, znatiželjna, dajem šansu svakom proizvodu.



Nemam predrasude prema nijednoj kozmetici.
Vjerojatno ste primjetile da u svojoj kolekciji imam dosta proizvoda višeg cjenovnog ranga. Naravno , takvu kozmetiku ne kupujem uvijek. Ponekad se počastim, zato sam svoju listu zamislila da uz svaku grupu napišem po dva proizvoda koji su mi najbolji: skuplji i povoljniji

Za mene HG proizvod znači onaj proizvod kojeg sam više puta kupila i kojem se uvijek vraćam. Za kojeg znam da ispunjava moja očekivanja. Konstantno isprobavam nešto novo  ne bi li otkrila bolji proizvod, što znači da će se možda jednom ova lista promijeniti.
Zasad ona izgleda ovako:

- gel za tuširanje : zimi obavezno uljni, uglavnom Afrodita badem. Kad mi se baš troše pare onda Loccitane badem ulje za tuširanje. Nema mu premca iako me srce boli dati 300 kn ( 40 eur) za gel za tuširanje :D
Ljeti Dove kremaste tuširalice ili Dove sapun.

- losion/mlijeko za tijelo : uff, mrsko mi je mazuckati tijelo , ali svjesna sam koliko je to potrebno.

Iako nov proizvod, definitivno mjesto na ovoj listi je zauzeo Nivea regenerator za tijelo.

- namjenske mazalice za tijelo ( nakon depilacije, urastanja dlaka, prištića i slično) : Cosmel losion za tijelo s AHA kiselinama.
To mlijeko sadrži 14 % AHA kiselina, odlično mi je nakon depilacije i za akne po tijelu kada me napadnu. Najnovije otkriće mi je i Aminogenesis Coccon losion , no morat ću kupiti još koju bocu da zauzme mjesto na ovoj listi. Recenzija ovdje .

- mazalica za stopala : Avon Planet SPA krema za stopala s AHA kiselinama.

Nju koristim jedno 4-5 godina i apsolutno ne pomišljam na neku drugu. Ako je nemam u rezervi zamjenjuje ju Balea Urea krema za stopala

- najbolja krema za ruke: ljeti bilo koja da sadrži spf jer je on jako važan i za ruke. Zimi volim maske posebno za noć i do sada najzadovoljnija sam s Oriflame maskom za ruke od badema. Nisam je dugo vidjela u ponudi pa nemam zalihe, uspješno ju zamjenjuje Dr. Scheller krema za ruke s nevenom ili arganom.

- najbolja krema za lice: ljeti Avene narančasti fluid SPF 50.ovo ljeto sam otkrila divne nove kreme , ali ova ima kultno mjesto na mojoj HG listi.
Za noć Topicrem fluid recenzija ovdje / Afrodita vlažna krema od kamilice.

Zimi, za dan godinama kupujem Dior Hydralife toniranu kremu u nijansi 1. Više o njoj sam pisala ovdje . Za noć volim Sisley Reparatrice kremu , recenzija ovdje .Kada ju nemam, najsličnija je, i krema koju jako volim Avene Skin Recovery Cream čiju odličnu  recenziju imate ovdje kod Mell's Corner.

- najbolji serum za lice: hmmmm...ovdje je teško napisati samo jedan proizvod pa će biti neka podlista:
1. za ljepšu i zdraviju kožu home made C serum koji sam opisala ovdje . Obožavam ga i zalijevam se s njime. Ipak, od kupovnih seruma te namjene obožavam Apivita Radiance s kojeg sam do sada potrošila nekoliko komada. Recenzija ovdje

2. Za hidrataciju najdraži serum kojeg jako volim Loccitane Karite serum ili Afrodita Natural lift.

Oba su kremasta, nisu vodenasta i često ih mogu samostalno koristiti  bez kreme.

3. Za obnovu kože , dehidracijske bore i protiv sivila na mom licu ,  HG na visokom mjestu Estee Lauder Advanced Night Recovery serum. Recenzija ovdje

- najbolja okoloočna krema : Shiseido Future solution LX / Green Girl For your eyes only recenzija ovdje

- najbolja okoloočna maska : Sisley Eye Contour mask koju sam recenzirala ovdje / Merz maske za okoloočno područje  u vrečicama.  Ova dva proizvoda sam kupila nebrojeno puta :)

- najbolji skidač makeup-a : Bioderma micelarna roza. Volim i zelenu , ali roza mi je draža i kupila sam ju tokom svih godina na litre.

- najbolje sredstvo za umivanje: Aminogenesis Really, really clean gel za umivanje, trošim treću bočicu i dalje mi je apsolutni HG, recenzija ovdje / umivalica koja je zaslužila mjeso na ovoj listi jer sam ju kupila puno puta je Baby love dječja kupka, odličnu recenziju imate kod Sare ovdje

- najbolja maska za lice : Filorga Meso mask / Balea maska s cinkom u vrećici.

Ove maske sam također kupila nebrojeno puta.

- najbolji piling za lice: Dermalogica Daily Microfoliant , recenzija ovdje

Iako koristim i volim mnoge pilinge, ovaj sam kupila i kupujem godinama XL puta.
Može služiti i kao maska koja dublje očisti kožu i prezadovoljna sam.

- najbolji balzam za usne za noć : Eucerin Acute lip balm/ Bosanski mehlem

- najbolji balzam za usne za dan : Dior lip glow, koliko ga volim pisala sam ovdje/ Alverde balzam s nevenom

- najbolji šampon : Loreal Mythic oil / Guhl šampon s pivom

- najbolje detoksicirajuće sredstvo za vlasište: Redken Hair Cleasing cream, fenomenalna recenzija ovdje/ soda bikarbona ili jabučni ocat

- najbolji dezodorans: Vichy u spreju iako novu verziju nisam isprobala, staru sam kupila XL puta/ Bourjois Mineral također u spreju

Ovako izgleda moja HG lista preparativnih proizvoda. Moja potraga se nastavlja, koristim i istražujem mnoge proizvode od kojih su neki na dobrom putu da stignu na ovu listu.


Večeras sastavljam dekorativnu listu :)

Dijelimo li neke HG proizvode?




65 komentari:

  1. Dijelimo :-)

    Bioderma micelarna-sjajna, kao i Alverde balzam i Dove gelovi za tuširanje :-)

    Pikiram Dior lip glow-čini se sjajan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otkrila sam i druge odlične micelarne , ali Bioderma kao prva micelarna na tržištu i dalje mi je no 1.

      Dove volim apsolutno sve što se tiće higijene tijela.

      Lip Glow obožavam, baš patim kad ga nemam :(

      Izbriši
  2. Mislim da si me nagovorila da kupim Afroditinu tuširalicu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je odlična, bilo bi bolje da miriši jače po bademima kao Loccitane.
      Odlična mi je i ona od kamilice i od grožđa iako ima malo preintezivan miris :)

      Izbriši
  3. Opa, odlicna lista, nego sta nego dijelimo i to mozda i 80% liste :D
    ono sto "ne dijelimo" je khm khm sisley paprene stvari, tipa maska za oci, nocna krema, pa EA serum, bioderma jer je nema kod mene i jos neke stvari kojih nema kao Cosmel, dermalogica i bla bla, koja smo zabit :D ali zato, jedva cekam da Really clean bude u mojim rukama :))) uglavnom, sve ce jednog dana naci put do mene :)
    hvala sto si sa nama podijelila svoju HG listu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala coco **

      znam koje stvari voliš i da dosta toga dijelimo Sigurna sam da će neke stvari jednog dana naći put i do tebe :))

      Izbriši
  4. Slažem se za Afrodita gel za tuš.od badema, meni je bio favorit prošlo ljeto, iako ga više ne kupujem (nije mi drag taj SLS u sastavu iako me nije previše isušivao). Alverde balzam od nevena sam godinama kupovala, po meni najbolji drogerijski balzam dostupan kod nas iako ja radije biram balzame bez pč.voska u zadnje vrijeme no ponuda je slaba i kod nas i na netu. Probala sam onaj Alverde od mandarine ili čega već, misleći da će mi biti dobar kao onaj od nevena, al' nula bodova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam sreću da mi je koža na tijelu prilično normalna pa me rijetko što isušuje osim onih raznih gelova za celulit koji jako isušuju.

      Alverde balzam sam dugo, dugo kupovala i uvijek znam da mu se mogu vratiti, meni osobno bolji od hvaljenog Burts Bees , a svi su s pčelinjim voskom.

      Nekad mi ta vrsta masnoće smeta ali zimi volim :)

      Izbriši
  5. Moram da priznam da dosta pomenutih proizvoda nisam ni probala ali imacu ih na umu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam , eto to je ono što sam godinama kupovala i koristila :)

      Izbriši
  6. Sviđa mi se ova lista, imamo neke zajedničke proizvode. :) A sada jedva čekam post o dekorativi!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragomi je da dijelimo neke proizvode. Dekorativa uskoro ;)

      Izbriši
  7. Tuširalice koje si nabrojala i ja obožavam. Nivea regenerator moram isprobati, jer djeluje kao stvarno super proizvod. Potpis za Oriflame masku za ruke! Nadam se da će je imati u ponudi u zimskim danima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iznimno mi je drago da dijelimo neke favorite i imamo isto mišljenje :))

      Izbriši
  8. Uh, čekala sam ovakav post! Hvala :-) Dijelimo kremu za ruke dr Schellera od nevena, koristim ju valjda 10 godina, nije joj se još niti jedna približila. Probati ću sad i ovu s arganom. Dijelimo i Dior lip glow. Nikada nisam bez njega i zadnji je, definitivno zadnji skupi proizvod kojeg bi se odrekla. Ovdje mogu preporučiti Neutrogenin balzam (?) za usne, pogotovo zimi. Vichy koristim za ispod pazuha, ali roll on jer je jedini na tržištu bez mirisa, ne volim da pazusi imaju ikakav miris. Ljeti je Dove br. 1, obožavam njihova limitirana izdanja uz koja uvijek ide i odgovarajuće mlijeko za tijelo. Za tijelo stalno koristim nekoliko mazalica, ali ono što je u stalnoj postavi je Fenjal sensitiv. Moja koža ga jako voli. Inače, ovo me proljeće vrlo ugodno iznenadio Afroditin losion od Aloe iz nove kolekcije. Dermalogicu sam kupila nakon tvoje recenzije i iskreno zahvaljujem na tome. Izvrstan proizvod koji često koristim. Odličan post, pun pomoći, a sada jedva čekam slijedeći :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krema od dr.Schellera neven je fenomenalna krema. Koristila sam ju jako dugo , isprobavam razne ali njoj se uvijek vratim. Probaj od Argana također je odlična .

      Lip Glow ..potpis, svega bih se odrekla ali njega ne mogu :)

      Vichy u spreju ima miris, volim i roll on ali ne drži mi suhoću toliko dugo pod kontrolom kao ovaj u spreju. Imaj na umu da se abnormalno jako znojim.

      Novu Afroditinu kolekciju nisam isprobala, nikako da stigne na red , ali ide na WL kao i Fenjal.

      Drago mi je da ti je DM dobar i da si zadovoljna :)

      Izbriši
  9. Afroditina kupka je moj favorit vec drugu godinu za redom. Mnogo dobrih preparativnih proizvoda na jednom mestu. :)
    Meni je trenutno prvi na WL AmingoGenesis gel za umivanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupka od badema je fantastična, iako moram priznati da mi je bolja zimi :)

      Drago mi je da dijelimo isti favorit :)

      Izbriši
  10. pola tvog popisa sam spremila u Favoritse :)
    GG sam otkrila nedavno, na tvom blogu, sad dogovaram neku kupovinu od nje.
    inače, tvoji postovi su informativni i zanimljivi, samo nastavi tako!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:)

      Jedva čekam dojmove o GG kozmetici :)

      Izbriši
  11. E vise stvarno moram oba pomenuta Aminogenesis proizvoda da kupim! Zaboravila sam ih na WL sad ih dodajem! A koliko kosta i gde kupujes Cosmel losion?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fantastični su i dugo traju :)

      Cosmel losion je nažalost samo unutar Hrvatske a i tu ga treba naganjati po ljekarnama, vječito je rasprodan :(

      Izbriši
  12. Nazalost, vecinu stvari sa tvoje liste nisam imala priliku da probam :( Ima toliko toga sto zelim da probam ;)

    Obozavam Dove kupke ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da ćeš imati priliku da isprobaš puno toga :))

      Dove je meni zakon !

      Izbriši
  13. Dijelimo samo Redken,Loreal i Nivea regenerator :)
    Avon planet SPA imam već neko vrijeme i još ga nisam otvorila,možda večeras.

    Neke proizvode sa tvoje liste imam u planu probati čim se ukaže prilika.

    Dal si probala revlon uniq one?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuu dijelimo dosta toga:) Baš mi je drago :)

      Nisam, još nije stigao...poštari štrajkaju :( :D

      Izbriši
  14. Dijelimo Avon Planet spa kremu, Balea urea kremu, L'occitane Iznimni serum, Eucerin Lip balm. Dermalogica piling sam tek nedavno isprobala, imam par testera, i on mi se isto jako sviđa, no ipak mi je mrvicu draži L'occitane Ultragobati piling.
    Al zato na svoju wish listu prepisujem Cosmel mlijeko sa AHA i Green Girl okoloočnu. Ajd i Nivein regenerator mi treba :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooo draga, pa dijelimo puno toga :))

      Ja sam ultrabogati piling koristila dok sam bila na retinu. Slažem se, odličan piling za suhu kožu :)

      Izbriši
  15. Vidim da si spomenula Bourjois mineralni, preporucujem i Garnierov!
    Dezic pogotovo i to ja koja se znojim i zimi i ljeti ispod pazuha.Jako dobro neutralizira miris i rekla bi cak da mi je podrucje ispod pazuha suse kada ga naspricam.
    Nazalost, pola toga nisam niti isprobala s tvoje liste..mozda cu imati vise srece s dekorativom hihi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaa, i Garnier mineralni je odličan. Zaista svaka preporuka za one koje se jako znoje kao ja :)

      Izbriši
  16. Afroditin uljni gel od badema mi je fantastičan već jako dugo vremena. Sad su pored njega došle one nove tuširalice od jojobe i acai bobica, toplo preporučam!
    Išla sam u ljekarnu po onaj Topicrem fluid ali ga nisu imali :( pa su mi ga narucili, ali mi ništa nisu javili a trebao je doci do subote, moram to ici provjeriti. Ako ga ne budu imali moram se snalazit jer ga stvarno želim! :D
    Avene skin recovery je meni fantastična krema bez koje ne mogu.
    Konačno sam dobila dva testera Apivitina seruma pa ću ih isprobati :D .
    Loccitane karite serum planiram uzeti za zimu.

    I naravno, Redkenov šampon jako volim :D

    Hvala ti što si linkala moje recenzije :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram isprobati te nove Aroditine. Proklete zalihe..nikako da druge stvari dođu na red :)


      Znam da volimo skoro iste stvari a što se tiće recenzija, toliko si ih dobro opisala da nemam što dodati, kao da su moje :)

      Izbriši
  17. predivna lista :)
    a ja sam valjda jedina osoba kojoj Afrodita badem nije odgovarao :( svaki put bi mi izazvao crvenilo pa sam na kraju odustala od njega :(
    ali zato loccitane badem je predivan, ali nažalost za mene preskup za svaki dan, no zato kad ga kupim mu se posebno veselim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      moguće da te neki sastojak smeta. No, vjerujem ja kako ti imaš punoo predivnih HG tuširalica *:

      Izbriši
    2. da, no nisam otkrila što :/
      imam, imam puno HG tuširalica i uvijek sam u potrazi za novima :D
      zato ću dobiti novu policu u kupaonici za tuširalice :D

      Izbriši
  18. ne mogu vjerovat da nijedan od ovih proizvoda nisam probala :O morat cu bar ponest, a sto se dekorativa liste tice, mislim da ce mi ta bit ipak zanimljivija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stigneš draga :)))

      vjerujem da će ti dekorativa biti puno zanimljivija ;)

      Izbriši
  19. koristimo totalno drugačije stvari, ali je meni
    svejedno jako drago odvojiti vreme i pročitati
    o nečemu novom :)) tako se dosta toga novog sazna,
    i u tome vidim samo pozitivne stvari! lista je super,
    ideja za post odlicna, i radujem se HG listi dekorative!!!
    meni je inače taj EL serum na wish listi, recenzija
    za njega je i više nego korisna, hvalaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena **

      svakako, ja volim čitati i informirati se o svim proizvodima bez obzira na dob ili vrstu kože.

      EL serum je s pravom na WL i nadam se uskoro biti skinut s nje :))

      Izbriši
  20. Od svega navedenog isprobala sam samo Dove kremaste tuširalice, ali ima tu materijala kolko vidim. :P Nego, posebno mi je za oko zapeo Guhl šampon s pivom. Di tog čuda ima za kupiti? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost jako se linjam ljeti, baš mi dosta opada kosa i Guhl od pive mi najbolje pomaže za sada.
      Kod nas ga ima u Mulleru :)

      Izbriši
  21. Tvoj c serum, koristim mjesec dana, i OBOZAVAM, jedva cekam onaj dr dan da ga opet stvaim, lice mi jednostavno sjaji, nemam oziljaka ni pristica, zadovoljna sam 100% sa sadadnjim stanjem, i prije par dana sam treci put napunila bocicu. Takoder obozavam bioderma crenu miceralnu, vec godinu dana uvijek u kupaoni imamo 500 ml bocu i koristimo ju i ja i mama i sestra, dove sampon za tijelo i ja obozavam, pogotovo onaj novi, koji je doslovno kao mlijeko za tijelo i koza bude prekradno meka, a miris je njezan, ja volim neutralne mirise jer uvijek se malo pospricam parfemom pa da mi ne bude too much mirisa, i ja obozavam alverde balzam za usne od kamilice i nevena, kroz cijelu godinu je u torbici a pogotovo zimi. A za badem i ja obozavam njegov miris, i u bipi imas sapune 28 kn, koji su naprabljeni od maslaca i ulja (ulja su ne rafinirana a maslaci rafinirani, no bolje ista nego nista) i imaju sapun sa bademom i zobi koji usput radi i piling, ja ga obozavam, ima tako lijep miris, zamirisi mi cijela tus kabina, takoder koza mi skripi poslje tusiranja, imaju i druge sapune kao sa lavandom, ruzmarinom,..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna, C serum je zakon . Za sva stanja kožu i svaku dob.

      I drago mi je da dijelimo još favorita, ni ja ne volim preintezivne mirise, upravo radi parfema.

      Hvala ti na preporuci, sutra idem odmah u kvartovsku Bipu izvidjeti sapune. Nadam se da ću znati koji su to :)

      Izbriši
    2. Trenutno sam na putovanju i imam ga u kutijici za sapune spremljenog, a original kutijica mi je doma, bijela sa zutim je, javim ti tocan naziv kada dodem doma.

      Izbriši
  22. Ostala beš reči, prvo je išlo 'i meni, i meni'' a onda sam uzela blokče i popisala ostatak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nas dvije volimo prilično slične stvari, zato vjerujem da bi nam odgovarali isti favoriti :)

      Izbriši
  23. Draga,

    Ja cu lijepo da prepisem sve tvoje HG proizvode i eto ga imam i ja listu :)
    Tako mi je najlakse, imamo isti tip koze, tu smo sa godinama, samo sto ti imas kapilare, a ja oziljke po licu :). Narucila sam Green Girl For your eyes i koristim vec nekih 5-6 dana, nadam se da cu biti zadovoljna. I moram se natjerati da napravim tvom serum sa C vitaminom. Samo sto se tice seruma, ja bih dodala Kiehl's Midnight Recovery serum - meni je savrsen! Cak su i prijateljice oko mene nakon mjesec i po dana primjetile da se nesto desava sa mojim licem. Muku mucim sa matiranjem koze na ovim vrucinama, tako da sam odustala i ne koristim nikakav puder. E, ako se promjena na licu vidi i ako hodam okolo bez pudera, to govori dovoljno :). I traje mi dosta dugo, koristim ga 3 mjeseca i potrosila sam polovinu, a bas se zaljevam njime. I cim ga potrosim, kupujem drugi :)
    Tusiralice volimo iste, s tim sto sam sada opsjednuta I love... Lemons & limes :).
    A imam i pitanje - kako ti rasporedis koristenje seruma? Trenutno imam dva, Kiehl's Midnight recovery i od Green Girl Simply the best, koji koristim danu, a moze i nocu. Pa ne znam koju noc koji da stavim. Ne znam kako bih rasporedila serume da koristim vise njih :. Mozda je glupo pitanje, ne zamjeri.

    I hvala na postu :)

    Puno pozdrava,
    Aida :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Aida, što je najgore, dobila sam prošlo ljeto Midnight Recovery serum uz još dva i učinilo mi se da neću stici sve koristiti pa sam ga proslijedila.

      Ne moram ti ni reci koliko mi je sad zao kada vidim da ga hvalis !

      Nadam se da ce biti opet u mojim rukama i onda ga ne ispustam .


      Sto se tice koristenja seruma, ja se nekako povodim za trenutnim potrebama. Ako primjetim da sam sva siva i bezivotna uzimam serum koji mi pomaze oziviti lice. Ako osjetim da sam suha i da mi nedostaje vlage, uzimam serum za hidrataciju.
      Ti imas srecom "samo" dva seruma. Ja bih na tvom mjestu Simply The Best ujutro a Kiehls navecer.

      Izbriši
  24. Evo moram ti prije svega reći da je moja preparativa prije ere praćenja tvog posta sadržavala kreme za ruke, noge, tijelo, čistilice, ocenisept, eventualno kakva maska, piling, ulje, ali ti si mi otkrila serume (hvala puno)i neke detalje vezane uz ostale nepoznanice.
    Danas sam naručila Avonovu za stopala od kolegice, a okoloočnu razmatram. Javim dojmove, sad jedva čekam dekorativu! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *umjesto "posta" treba stajati "bloga"

      Izbriši
    2. Drago mi je da si i ti otkrila cari seruma, meni su oni najvazniji preparat za njegu koze.

      Jedva cekam tvoje dojmove . Aha krema za stopala mi je zaista jedina koja drzi moja stopala njegovanim :)

      Izbriši
  25. Pa ništa od ovoga nisam probala! Ništa! Vrijeme je za promjene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj draga Mirna, nisam ni ja probala pola tvojih ljepota :D

      Izbriši
  26. Hvala na ovom postu, izuzetno je zanimljiv! Interesantno je koliko zapravo proizvoda postoji na tržištu, nisam toga potpuno svesna ovako, ali kad pročitam recimo ovu listu i utvrdim da više od pola proizvoda nisam ni probala, a isprobala sam zaista mnogo toga baš se šokiram :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti je bio zanimljiv :)

      Proizvoda je jako puno. Svakodnevno citam o preparatima i mislim da bih trebala zivjeti jos 100 godina da sve isprobam sto me zanima, a zamima me sve :D

      Izbriši
  27. Toliko meni dragih stvari imaš, a opet i toliko novih! Idem ponovno čitati post, ovog puta s olovkom i papirom i bacam se u istraživanje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da cemo imati slicne favorite :)

      Imamo prilicno slicnu kozu pa me to uopce ne cudi :)

      Izbriši
  28. Sve sam popisala, nesto vec i kupila sa liste, samo mi je ostala nedoumica oko Avon kreme za stopala sa AHA kiselinama, ne znam koja je to? Ako moze neki link, slika..
    Hvala..!
    Obozavam ovakve postove! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radi se o Avon Planet Spa shea butter wirh AHA krema za stopala i laktove. Evo ovako izgleda


      http://i.ebayimg.com/t/FOOT-ELBOW-cream-with-AHA-Avon-Planet-Spa-75ml-NEW-/00/s/NTAwWDQ5OQ==/$(KGrHqNHJFYE88fNMCSIBPcOH!EwFw~~60_35.JPG


      nadam se da ces biti zadovoljna kao ja :))

      Izbriši
    2. Hvaaalaaa!
      Jedva cekam da je probam! :)

      Izbriši
    3. Nema na cemu, bas me zanimaju dojmovi :)

      Izbriši
  29. moje je srce nestalno, svako malo se zaljubim u nešto novo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D

      potpuno te razumijem, i samoj mi je tako :))

      Izbriši