Bioderma Sensibio BB krema

Posted by Dear Skin at 01:23

Kada je riječ o koži sklonoj crvenilu, Bioderma Sensibio linija je mnogim dermatolozima i njihovim pacijentima prvi izbor.  Sa Bioderma Sensibio družila sam se dugi niz godina i dobro sam upoznata sa asortimanom i proizvodima jer i sama  imam rozaceu, ispucane kapilare, osjetljivu i tanku kožu. 


Danas Vam donosim svoj dojam Biodermine Sensibio AR BB kreme 7 u 1.

OPIS PROIZVODA:

Prva dermatološka BB krema s višestrukim djelovanjem na njegu sklone crvenilu:
- smanjuje i prekriva crvenilo
-ujednačuje boju tena
-umiruje i njeguje kožu
-hrani ii vraća koži vlažnost
-štiti od nastanka crvenila
-štiti od štetnog djelovanja sunčevog zračenja SPF 30

PAKIRANJE:

Plastična tuba, tipična za Biodermine proizvode s higijenskim otvorom i lakim doziranjem u količini od 40 ml.

TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE:

Tekstura ovog proizvoda je do sada najsličnija azijskim BB kremama (ako ste probali, znate o čemu govorim), gusta i kompaktna, više podsjeća na puder nego na toniranu kremu.


Iako tekstura izgleda pomalo zastrašujuće za nas mješovite, samim nanošenjem prilično se dobro upija, brzo se suši na licu i potrebno je duže utrljavanje kako bi se ravnomjerno nanijela. Količina koju vidite na fotografiji je otprilike dovoljna za jedno nanošenje. Miris je neprimjetan, rekla bih da krema uopće nema mirisa.

PREKRIVANJE I DJELOVANJE:
Kada sam ovu BB kremu prvi put nanijela na prst, odmah mi je bilo jasno da je to jedna od BB krema koje imaju solidno prekrivanje, i bila sam u pravu. Sensibio BB prekriva za razliku od mnogih isprobanih BB-ica fantastično. Iako je moje lice jedan veliki mesni narezak: paukove mreže od kapilara, ožiljci od prištića i neujednačenost, nakon Sensibio BB nisam imala potrebu za dodatnim korektorom, osim na podočnjacima, ali je matirajući puder na mješovitoj koži obavezan.


Nažalost, postoji samo jedna nijansa koja će većini žena biti pretamna. Moj ten je srednje taman i vuče na žućkasti ton. Prilično dobro balansiram dekorativnim proizvodima,međutim kod ove BB kreme zaista je teško dobiti ujednačenu boju s ostatkom vrata.

Swatch na danjem svjetlu:



Kada govorimo o djelovanju Sensibio BB, iskoristila sam pet testera po 5 ml, ukupno 25 ml proizvoda i po svemu zaključujem da krema odlično vlaži i nije potrebna nikakva dodatna hidratacija ispod. Međutim o smanjenju postojećeg crvenila nema previše govora, mada to nisam ni očekivala, ali moram primjetiti kako krema odlično štiti i nije izbijalo novo crvenilo. Možda je uzrok tome prilično visok SPF kojim se inače štitim od napadaja crvenila na obrazima i nosu.

SASTOJCI:

Aqua, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Octocrylene, Titanium Dioxide (CI77891), HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Titanium Dioxide, Dipropylene Glycol, Peg-10 Dimethicone, Sorbitol, Capryli/Capric Triglyceride, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Cyclohexasiloxane, Canola Oil, Mannitol Xylitol, Rhamnose, Laminaria Ochroleuca Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhetinic Acid, Glycin Soja (Soybean) Germ Extract, Ginkgo Bilboa Leaf Extract, Allantoin, Propylene Glycol, Iron Oxides (CI77192), Dimethicone/Polyglycerin-3 Crosspolymer, Silica, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, 1,2 Hexanediol, Caprylyl Glycol, Trimethoxycaprylysilane, Hydrogenated Lecithin, Propylene Carbonate, Iron Oxides (CI 77499), PVP, Sodium Phytate, Sodium Citrate, Tocopherol Sodium Chloride, Pentylene Glycol, Iron Oxides (CI 77491), Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Lecithin, Citric Acid, Fragrance (Parfum). [BI670]

ZAKLJUČAK:

Kada sam počela razmišljati što mislim o ovoj kremi, još nisam sigurna da li mi se sviđa ili ne. Najveći problem je težina koju krema stavara na licu, jednostavno ju "osjećam" cijeli dan, a taj osjećaj nikako ne volim. Drugi problem je što nije postojana na mojoj mješovitoj koži i počne se topiti s lica kroz nekih 4-5 sati, a još nije počelo toplo i sparno vrijeme. Krema uzrokuje na mome licu začepljivanje pora što sam pretpostavljala radi gustoće, a i samih sastojaka koji začepljuju (UV filteri, silikoni..), ali nisam dobila niti jednu aknu što je super, mada ne garantiram kako bi izgledalo ljeti u kombinaciji sa sebumom i znojem.
Ono što mi se sviđa je efekt prekrivanja i visoki SPF faktor (UVB30-UVA17), iako zbog pretamne nijanse koja ima za posljedicu dugo razmazivanje i tanko nanošenje,nisam sigurna koliko od ovog faktora ostaje na koži. Sjetite se posta o nanošenju SPF krema- link.
Prije kupovine svakako Vam preporučujem isprobati tester. Mislim da je ovaj proizvod namijenjen suhoj i osjetljivoj koži pod uvjetom da nemate svijetli ten.

CIJENA:
198 kn (cca 26 eur) za količinu od 40 ml.

Moja potraga za savršenom BB-icom se nastavlja, a što se tiče Bioderme držim se Photoderm AR kreme i Sensibio micelarne. 

Koji su Vaši najdraži Biodermini proizvodi? Jeste li pronašle svoju najdražu BB kremicu?

52 komentari:

  1. Izgleda odlično, ali stvarno je tamna...sviđa mi se što je usporediva s azijskim BB kremama jer su mi one najdraže. Imam dvije od Lioele-a, ali ne nosim ih često jer se jako brzo zasjajim s njima, čak i ako matiram T- zonu puderom u prahu/kamenu. Ipak su prvenstveno namijenjene azijatkinjama koje vole dewy & glowy finish :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, upravo je takva i ova BB-ica.Inače, uvijek sam voljela azijske iako su mi teške i brzo se zasjajim i znojim ispod njih. Za zimu super, ali za toplije vrijeme, potraga se nastavlja...

      Izbriši
  2. Hm.... I ja trazim neku laganu bb kremicu za ljeto... Nuxe bio beaute bb mi je zapela za oko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Laganu BB-icu za ljeto tražim već godinama i isprobala sam na desetke. Nažalost, još nisam našla savršenu: ili su prepune alkohola kako bi matirale pa samim tim isušuju, ili su preguste i preteške...ove godine je izašla Nuxova koju spominješ i nekakva gel CC od Biotherma, nadam se da obećavaju prekrivanje+prozračnost :)

      Izbriši
  3. Prekrivanje je fantazija! I sastav bi bio dobar, samo da nije ovog silikona :/ Ali jedna nijansa? To vec ne razumem. I pretamna je, i skupa.. next! :) p.s. odlicna recenzija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, taj silikon je tako teškoizbjeći u današnjim proizvodima, posebno za prekrivanje. Ono što me iznenadilo kod nje je zaista odlično prekrivanje svih ovih mojih žilica i paukovih mreža po licu,međutim, samim tim je preteška za mješovitu kožu. Nijansa je Clair Light i jedna jedina je , i ne razumijem otkud joj takav naziv jer nimalo nije u skladu s nijansom :D
      I ja kažem: next :D
      Hvala :*

      Izbriši
    2. Nema na cemu :) Moja koza nije mesovita, vec masna, sto je jos gore, tako da mi ova recenzija puno znaci.

      Izbriši
  4. Uff....vječita potraga :)
    ja trenutno koristim HH bb-icu u clearing verziji, jako sam zadovoljna prekrivanjem, teksturom i nijansom, relativno visokim spf-om (mada što ti kažeš, pitanje je koliko od tog spf 35 zaista ostane kad ju namažem u tankom sloju, ali za ovo doba god mi je sasvim dovoljno) pa čak i hidratacijom, pogotovo ako u obzir uzmemo i zaista nisku cijenu od svega 5-6$; jedina mi je zamjerka što me slabo matira, pa iz tog razloga ne znam što ću ljeti jer mislim da će mi tad već biti malo "prebogata" :-/ a onda opet problemi, ako dobro matira - onda i isušuje i vice versa :-/ zaista se nadam da ćeš ti uskoro nabasat na neku koja će udovoljit svim našim potrebama (odnosno prohtjevima), heehe ;) :D puno pozz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam HH BB kremu, zaista nije loša, ali meni presvjetla i preteška iako sam imala verziju za masnu kožu.
      Lagano sam već digla ruke od tih multi krema, uvijek postoji neki nedostatak :/

      Izbriši
  5. Probala, meni ne odgovara, iako imam suvu i čistu kožu, bez crvenila i fleka. Probala sam još Mixa BB kremu, ni sa njom nisam zadovoljna, definitivno odustajem od BB krema, držaću se klasike, odgovarajuća krema za lice i puder.
    Marija K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se već duže vrijeme držim klasike: krema+puder, jednostavno nikako da pronađem savršenu BB kremu, potraga se nastavlja a do tada puder je zakon :)

      Izbriši
  6. Nisam je probala ali vjerujem da ce mi biti tamna, u st u nijednoj ljekarni nisam mogla nac tester pa sam ih kontaktirala preko facea da ce poslat uzorak pa nista :O a stA se tice Nuxe bb kreme mali uzorak uopće nece bit dostupan vec samo veliki koji se mora probat na prodajnom mjestu isključivo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se ne jave iz Bioderme, javi se meni, poslat ću ti tester koji mi je ostao, a za Nuxe šteta...znači s posudicama u ljekarnu :D

      Izbriši
  7. Da ovo definitivno zvuci koa nesto sto nije za mene. Ja volim utra lagano i neprimetno. Mada bas bih volela da proba mtester...nijansa ima sanse da mi bude dobra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam baš sigurna koliko bi ti se dopala, ali vrijedi isprobati .

      Izbriši
  8. Huh, ne bih je kupovala, nijansa bi mi bila pretamna, a i zaista ima previše silikona, nije da ih druge nemaju, ali ovde je čitava lista :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, pretaman nijansa, a ti silikoni su očito neizbježni u takvim proizvodima :/

      Izbriši
  9. Iako mi je jedna od boljih BB krema, na žalost je ne mogu koristiti jer mi je previše tamna :(((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova nijansa je zaista kod malo žena iskoristiva :/

      Izbriši
  10. obozavam bioderma-proizvode ... bas steta sto je tako tamna ... sigurno je necu moci koristiti ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja jako volim Biodermu, srećom da sam dobila testere, bila bih jako razočarana :(

      Izbriši
  11. Ni ja ne volim kada osećam težinu na licu, ne hvala nije ovaj proizvod za mene. Trenutno koristim Nivea BB kremu i zadovoljna sam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niveina je lagana? Hm,,jedna od rijetkih koje nisam probala

      Izbriši
    2. Ja je iskreno ni ne osecam na licu.

      Izbriši
  12. Martina, moze pomoc plz?
    U zadnje vrijeme za cudnjikava, dosta pristica sam imala pa sam to morala sanirati (ugl Avene kremom) i napravila sam ciscenje lica. E, sad, skuzila da mi se cesto pojavljuje da mi je koza valjda isusena radi toga sto sam sanirala pristice (iako koristim hidratacijsku kremu danju, a protiv pristica nocu) i kada nanesem BB kremu/puder, lice mi na nekim dijelovima izgleda prilicno cakey (pogotovo izbliza). Nastojim i koristiti jednom tjedno hidratacijsku masku, ali kao da djeluje samo kratkorocno. Sve u svemu, imas li prijedlog za kremu koja je dobra ispod pudera, da hidratizira i po mogucnosti ne zacepljuje pore i uzrokuje da mi se lice "znoji" (jer mi se to isto desava kod nekih krema).
    Btw, imam 20 godina. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Marija, nisam shvatila kakvo si čišćenje lica napravila? Kodkozmetičara,sermatologa? Koja tehnika čišćenja?(klasično, dermabrazija, aha kiseline...), Koju Avene kremu si koristila? Moguće da te isušila cijelokupna kombinacija i sad ti je lice dehidrirano i ni jedna podloga ne sjedne lijepo.
      Koju masku koristiš? Neke se mogu koristiti par noći za redom dok se koža ne obnovi i oporavi, a moguće da je komedogena pa ti stvara prištiće.
      Uglavnom, ja povjerenje i prednost uvijek dajem ljekarničkim brendovima i provjerenoj aromakozmetici(nekomedogeni sastojci, dobro upijanje).
      Ne mogu ti dati preporuku dok ne saznam koju kozmetiku koristiš ikakvu kožu imaš, pretpostavljam masnu?

      Izbriši
    2. Avene Cleanence K kremu sam koristila, klasicno ciscenje lica sam radila. Koza mi je mjesovita, rijetko da mi se masti, pristici i miteseri su ti koji mi stvaraju probleme. Koristila sam Avonovu masku za hidrataciju. Inace lice umivam (buduci da mijenjam proizvode) gelom koji ima zink i salicilnu, hidratacijskim Daniel Jouvance tonikom prebrisem lice, spricam LRP termalnom. Od krema za lice koristim ili Avonom Professional Clearskin kremu/serum ili Garnier tj. Avene, a kao hidratacijsku Avon Botanicals, Loreal Hydra Active ili Balea Aqua.

      Izbriši
    3. Svašta ti miješaš i kemijaš :D Avon Professional Clearskin kremu/serum ili Garnier stavljaš isključivo na T zonu a na ostatak lica, čelo i vrat Avon Botanicals, Loreal Hydra Active ili Balea Aqua- malo je kompliciranije ali jednostavno NE postoji dobra krem aza mješovitu kožu, barem ja nisam u svojoj"karijeri" otkrila. Moraš izbalansirati na ovakav način a više o tome sam pisala u ovom postu

      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/08/kako-njegovati-mjesovitu-kozu.html

      Izbriši
  13. Jao, kakva nijansa? :D
    Pa nismo u Juznoafrickoj Republici :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, slažem se :D I to još samo jedna nijansa

      Izbriši
  14. Ček, ono je slika tvog lica nakon korištenja? Pa po meni se isplati, sudeći po tome da imam gomilu crvenila kojeg se ne mogu riješiti nikako!!
    Dobar post M!
    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ono je slika nakon korištenja ali u smislu prekrivanja, za crvenilo i kapilare ne radi ništa osim što dobro prekriva.

      Izbriši
  15. Odlično izgleda, ali za mene pretamna. Koristim Bioderminu micelarnu i jako sam zadovoljna. Ja koristim L'oocitane BB kremu i za sada mi je zadovoljavajuća, ali s obzirom da moju svijetlu put, teško mi je naći odgovarajuću nijansu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno je pretamna za tebe. Kakva ti je Loccitane? Pretpostavljam da koristiš svjetliju nijansu?

      Izbriši
  16. Ja sam u nedolsaku svog omiljenog pudera Shiseido SP40 (navodno dolazi sa novom formulom i u novim nijansama)....uglavnom u čekanju ovog ja sam zadnjih tjedana isprobala neke BB/CC kreme:
    1. Deceleor Hydra Floral bb...ne prekriva ništa, tekstura ok...po mom mišljenju ništa drugo nego obojana skupa krema.....ocjena 2
    2. Colistar magic skin bb....lagano prekrivanje (jako lagano), daje licu lijep zdrav izgled, ne prekriva crvenilo, a još manje prištiće, lijepe je teksture i ugodna
    licu (jako).....ocjena -4
    3. Biotherm cc (ova nova u tamno zelenoj bočici) meni odlična cc krema, prekrivanje je jako, jako dobro (ne kao puder ), nije teška, ugodna za lice, fine teksture, dosta dugo izdrži, par sati bez problema (na mojoj mješovito/masnoj koži) ...ocjena -5

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa svaka čast da si podijelila ove dojmove s nama, definitivno preskačem prve dve. Biotherm me privlači, super zvuči po opisu ali moram probati ako naletim na tester. Do daljnjega sam na krema + puder ::)

      Izbriši
  17. Ne znam sta bih ti napisala za ovaj proizvod, dugačak dugačak INCI a ima barem deset stavki koje imaju los utjecaj na kozu. A opet neki prirodan proizvod teško da moze zadovoljiti tvoj tip koze. Iskreno meni se ne sviđa i na dugoročno ovi sastojci samo pogoršavaju stanje koze. Inace jako si lijepo recenzirala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snježana, nije mi ova krema neka sreća, a kod prirodnih prekrivala ono što volim i koristim su mineralni puderi koje obožavam:)

      Izbriši
  18. Jesi probala Estee Lauder BB kremu? Meni je ona odlična, tj. to mi je najdraži proizvod za lice ikad.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, imala sam svjetliju ijansu koja mije presvjetla,a tamna pretamna :P

      Inače, jedna od boljih BB-ica

      Izbriši
  19. Medju prvim proizvodima od bioderme koji me ne privlaci :/
    zato planiram po nuxeovu,bolje mi zvuci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako sam znatiželjna oko Nuxe, nadam se da ću što prije isprobati i njihovu uzdanicu :)

      Izbriši
  20. Nikako nisam obožavatelj Bioderme. Ne znam zašto. I nisam nešto upoznata sa njihovim kremama. Totalno mi neprivlačni. :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Imam tester od ove kreme, i slažem se sa svime navedenim. Šteta zbog njenih minusa, jer stvarno dobro prekriva, ...i moja potraga se nastavlja : ) Probala sam Pupinu BB kremu i ona mi se čini dobra za sada, dobro prekriva, ne izaziva iritacije, iako se to kod mene često zna naknadno pojavit. Probala sam i ovu od L'occitana, ali sam dobila tester za tamniju nijansu. Malo mi se teže nanosi, ali mislim da dobro pokriva, a i lijepo miriši, iako je to nebitno. I još mogu spomenut CC kremu od Bourjoisa koja stvarno ima izvrsnu pokrivnu moć i dosta nijansi. I mene zanima bb krema od Nuxa i Skeyndora. Čitala sam dosta dobre recenzije za Estee Lauder BB kremu, ali me ipak strah riskirat za te pare : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da i Pupa ima svoju BB, koliko ima nijansi? I da, sljedeće obavezno moram isprobati BourjoisCC kremu, svi ju hvale .
      Estee Lauder BB kreme su odlične, ali preskupe i brzo se troše,i mana dve nijanse, meni svjetla presvjetla atamna pretamna :P

      Izbriši
  22. Pupa ima dvije nijanse, isto jedna svjetla, ali ok nijansa i druga tamna, ali mislim da nije pretamna

    OdgovoriIzbriši
  23. Da li muskarci mogu koristiti ovu kremu kao zastitu od crvenila, odnosno da li ce izgledati kao puder na licu... ? Imate li preporuciti neku drugu kremu za tu svrhu ili je ovo dobra opcija ? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toplo ti preporučujem Bioderma Sensibio kremu koja nije obojana a također djeluje na smirivanje crvenila lica. Ovo je obojana krema i jako tamna pa se vidi na licu prilično.

      Izbriši