DRAGE MOJE...

Posted by Dear Skin at 01:03

...obavještavam Vas da neko vrijeme neću pisati beauty teme dok se katastrofalna situacija u našim zemljama ne smiri. 

Mnoge moje čitateljice i njihove obitelji su ostali bez osnovnog, bez krova nad glavom i bore se za vlastiti život. Apsolutno je normalno u ljudskoj psihi da se čovjek ne može praviti da ga se tuđa nesreća ne tiče i svaka  beauty tema može pričekati.

Do tada, pomozimo koliko možemo. Znam da nitko od nas nema previše, ali i jedne čarapice i 10 kn može puno pomoći.
Pripazite na lažne račune koji kruže, nažalost,  uvijek ima prevaranata koji žele zaraditi na tuđoj nesreći.

Gdje donirati pisala sam u prethodnom postu. Najnovije informacije, molim ostavljajte u komentarima.

Zahvaljujem svima koji su podijelili moj post na Facebook-u!


Komentare prozivanja, osuđivanja, tko je šta i koliko, te komentare o samopromidžbi ću totalno ignorirati jer sad nije ni mjesto ni vrijeme za takve stvari. Vrijeme je ako nikad, da se sad udružimo!

MISAO DANA:

"I kako god mislili da nam je teško i da su nam lađe pale u vodu, uvijek ali baš uvijek ima netko kome je sad duplo teže nego nama... Budite zahvalni, zagrlite svoje i pomolite se... Vjera je ono što nas drži i tjera naprijed... I zapamtite poslije kiše dolazi sunce... 

Budite mi dobro i zdravo, sunce je granulo!!

32 komentari:

  1. Drago mi je da si ovo napisala.
    Treba iskoristiti svoju blogersku čitanost i medijsku eksponiranost da se usmjeri ljude koji mogu da pomognu.Drago mi je da si ti predvodnica istoga unas.
    Trebat će jako puno vremena, strpljenja i pomoći da se lijepi krajolik vrati u svoje stanje prije ovih zadnjih dana a ljudi uzmognu živjeti dostojanstvene živote.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam zapamtila da je narod više bio ujedinjen i pomagao. To je za svaku pohvalu!
    A na komentare tipa iskaljivanja vlastite zlobe na način da se nekog osuđuje za promidžbu ili bilo šta slično jednostavno treba NE reagirati. Uvijek je bilo i biće hejtera i onih čija duša je tako crna da u svemu vide nešto loše...

    OdgovoriIzbriši
  3. Cure, da mi moze koja od vas pomoci.
    Naime, u inozemstvu zivim-pokusala sam na Caritasov racun i uplatiti i nece jer pise da nisu jos uveli SEPA broj u PBZ banku.
    Znate li gdje se jos moze uplatiti iz inozemstva?

    Hvala unaprijed! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. što ti nije IBAN dovoljan? mislim da nemaju sve naše banke SEPU.
      ovdje ti je link za on line donacije, pa probaj.
      http://www.hck.hr/hr/brze-novosti/pomoc-podrucjima-pogodenima-poplavama-u-rh-60

      Izbriši
    2. https://secure.webteh.hr/donate/79
      probaj online donaciju za hrv.crveni križ!

      Izbriši
    3. Evo, Zuba me preduhitrila ;)
      I slažem se, iban bi trebao biti dovoljan, uz swift koji je naveden!!

      Izbriši
    4. Kontaktiraj ambasade preko Fb ili twittera. Londonska je postirala neke vazne obavijesti.

      Izbriši
    5. Moraš imati i taj neki swift evo ovo ja imam spremljeno: Number of the bank acount: 6923400091511555516 number 8
      SWIFT: PBZGHR2X Number of telephone in one call you donate 6,25HRK 060 90 11 . Tako sam pisala na jednoj stranoj stranici i uspjeli su uplatiti pomoću tih podataka :)

      Izbriši
  4. Svatko, ali bas svatko od nas koji smo na suhom se moze odreci, jedne kave, kutije cigareta, nekog komada odjece i pomoci onima kojima je sad najpotrebnije.
    Moja sestra je s malim tek rođenim djetetom morala bjezati, na srecu ima gdje biti, ima nas koji cemo joj pomoci da vrati zivot u normalu, ali taj strah, taj ocaj, taj pogled pun suza dok sam ziva necu zaboravit.
    Pomozimo dragi moji, ali nezaboravimo i MOLITVU, molimo za snagu i dusevni mir i zravlje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam isto tako odlučila ne pisati do daljnjeg, ne mogu ni razmišljati o ničem drugom. Ovo je prestrašno...

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo Martina, ovime dokazuješ koje su ti vrijednosti u životu najvažnije i koliko je tvoje srce. Kako netko reče na FB :"baš sam se čudila kako neke osobe imaju srca pisati o šminki i odjeći iz butika, večerama i proslavama dok mnogi ljudi tako pate"

    Nada

    OdgovoriIzbriši
  7. Svakodnevno idu sleperi iz Makedonije, nedostaje nam ljudstvo za pakovanje i utovar ali se snalazimo nekako. Trenutno sam u kriznom stabu u Vranju, delimo kamione - deo Srbiji, deo Bosni, deo Hrvatskoj. Radi se najbrze sto moze.
    Ljubim vas sve, budite jaki..svaka pomoc je dobrodosla!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoja je odluka da ne želiš pisati o beauty temama. Ali ne moraju svi biti takvi. Pisanje bloga nije nepoštivanje ljudi u nevolji. Tko od nas zna koliko je donirala i na koje je sve načine pomogla blogerica koja je nakon toga sjela doma za laptop i napisala post? Život ide dalje, život uvijek ide dalje, i nama svima i ljudima koji su najviše pogođeni ovim svime ponajviše treba normalna svakodnevica koju sada nemaju. Rat je u Afganistanu, gladni su u Africi, diljem svijeta ljudi umiru ne zbog nepogoda nego samo zbog škrtosti ostalih, zašto ne bismo u čast toga ne pisali/čitali teme za razbibrigu?

    Ustaješ, piješ kavu, ideš na posao, kupiš nešto, smiješ se, seksaš, jedeš nešto fino. To ne znači da ne suosjećaš. Glupo mi je i jadno prozivati one koji se s nekim stvarima nose drugačije od ostalih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nesreća i očajnih je nažalost uvijek , ali ono što se događa tvojim sugrađanima, bližnima i u neposrednoj blizini nije isto.
      U pravu si, ko sam ja da išta apeliram, neka svatko odluči i zaključi svoje. Brišem apel

      Izbriši
    2. Ne kažem da je isto, naravno da nije. Ja se osjećam beskrajno bespomoćno, poslala sam paketić, zovem na telefon, uplatila sam novce i čini mi se da nije dovoljno. Ali licemjerno mi je očekivati da će ljudi hodati ulicom kao zombiji, u depresiji, ponašajući se kao da će to što se ne smiju, ne pjevaju, ne idu na kave ili u teretanu ikako pomoći unesrećenima. Mislim da svi pomažu koliko mogu, ali ne moramo u tome svemu predbacivati jedni drugima koliko je tko dao ili da nečija pomoć manje vrijedi jer u isto vrijeme ide npr. u šoping, na svadbu ili nešto treće.

      Ne želim da se itko loše osjeća zbog onoga što sam ja napisala i nisam htjela reći da je to što si ti napravila glupo i jadno, ali komentari po netu o tome kako ljudi mogu razmišljati o bilo čemu drugome osim poplavama i fuj, fuj zato su mi nadrealni.

      Jesi možda razmišljala o kakvoj blogovskoj rasprodaji?

      Izbriši
    3. Ja zaista ne znam kako si ti iz ovog mog posta izvukla kontekst predbacivanja jer ni u mislima mi nije da ikome ista predbacujem. Svatko zna svoje i uopće neću ulaziti u to Što, tko,kako i koliko. Svatko zna svoje, i da, osjećam se lose radi tvog komentara jer nemam stvari za prodati i tjeras me da se očitujem kako i koliko sam pomogla? Dragi Bog zna i to je jedino ispravno

      Izbriši
    4. Ljudska nesreća ovdje i na drugom kraju svijeta jest isto. Ne vidim da su život i imovina ljudi u našem kraju vrijedniji od onih u Afganistanu ili bilo gdje drugdje. Svačiji život je jednako vrijedan, samo što smo mi to prestali doživljavati na taj način (ili nikad nismo).
      Nisam se htjela miješati, ali ne mogu prijeći preko toga.

      Izbriši
    5. Ne zelim ulaziti u nikakve moralne rasprave,slazem se apsolutno s tobom. Stvar je u tome da ja jednostavno ne mogu u ovom trenutku pisati o necemu lijepom i pojazivati svoje stvari dok su mnoge moje citateljice ostale bez najpotrebnijeg,da ne govorim prijatelji i rodbina mojih citateljica. Sory al nemam srca. Zalim i suosjecam s svim neseetnim ljudima ovog svijeta ali moje citateljice su moje prijateljice i netko ko mi je blizak.

      Izbriši
    6. Znam, razumijem. I meni je to na pameti i osjećam grižnju savjesti što sam na suhom i što nisam ništa izgubila, ali jednako se osjećam i kad zamislim sebe u situaciji ljudi na drugom kraju svijeta. Osvrnula sam se samo na ono da "nije isto". Posve je isto.
      Svaka čast svima na brizi i pomoći i poštujem svačiju odluku kako će se postaviti u ovakvoj situaciji :).

      Izbriši
  9. Nemam nikoga u poplavljenom području i teško mi je gledati sve te ljude koji toliko pate. :( Ne mogu ni zamisliti kako je tek njima, koji su se cijeli život borili da nešto naprave i postignu u životu i onda u trenutku sve izgubili. Sheram, zovem, to je najmanje što mogu učiniti. Nadam se da će se situacija uskoro popraviti. Ali nažalost, njihovi domovi neće biti što su bili. A o onima koji su izgubili bližnje ne moram ni govoriti.. :(

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti na podsjetniku. I hvala Bogu da je velika većina ljudi pokazala iskrenu humanost. Ono što me vodi ovih dana u cijeloj ovoj teškoj situaciji je da su mali - obični ljudi pokazali koliko su veliki. Konačno ponovo vjerujem u ljudsku dobrotu, jer sva ova sitna podbadanja na netu, izjave političara, predizborne kampanje, i prozivanja ovih i onih jednostavno nestaju u glasu i radu većine koja je za humanost, pomaganje i ljubav.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prava si:) Bog te blagoslovio<3

    OdgovoriIzbriši
  12. Moj naklon!Svaka ti cast,pokazala si jos jednom svoju dobrotu i veliko srce!Ja sam maloprije gledala vijesti i plakala od srece kad vidim kako su se ljudi udruzili,nazalost u nevolji,i koliko je pomoci prikupljeno.Trebat ce godine da se ti ljudi vrate u normalu,a ja se nadam da cemo im svi svojim doprinosom pomoci,mozda i nije puno,ali najvaznije je da je od srca:-)
    A ovu bezobraznu anonimku(zanimljivo kako ovi sa zlocestim,otrovnim komentarima nikad ne ostave ime i prezime),necu komentirati,jer bi mogla svasta ruzno napisati,a nije ni vrijeme ni mjesto za to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga anonimko,ne znam za tebe,ali evo da te obavjestim ako ce ti biti lakse,ja sam jucer nakon sto sam dosla sa posla,isla u skolu gdje se kod nas skupljala pomoc i ostala do navecer,znaci pomogla sam i volontiranjem i svojim doprinosom(nije vazno tko koliko daje,vazno je pomoci koliko tko moze).
      I ne,nisu to nikakvi tabori,a taj neduzan komentar nije bio ni primjeren ni neduzan!
      Lijep pozdrav!!!

      Izbriši
    2. Ma sta je vama? Kakvi zlocesti komentari? Ajde napravili ste dva tabora od jednog neduznog komentara koji je samo (koliko sam ja shvatila) naglasio da ljudi mogu i pomoci i nastaviti zivote normalno. Mislim da se tu mogu javiti samo oni koji su zaista dali svoje vrijeme i volontiraju :)

      Izbriši
  13. Draga Martina ja te podrzavam:-) Andreja

    OdgovoriIzbriši
  14. koliko god me slike onog što vidimo rastužuju, toliko mi srce raste kad vidim kako ljudi priskaču bližnjem u nevolji, kako se pune kamioni i računi... ma mi možemo sve <3
    a svim onima koji sad leže po dvoranama i u tuđim krevetima želim da se što prije vrate u svoje domove :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Au kakvih ljudi ima:O! Ova anonimna me patosirala. Bolje da se nije javljala,pametnije bi bilo da je zadrzala svoje misljenje za sebe.Bravo za tebe Martina,kao i za ostale blogerke koje na ovaj nacin zele da pomognu. Kristina iz Nisa

    OdgovoriIzbriši
  16. Martina ne opterecuj se sa glupostima.
    Zaista nemaš razloga za to, naprotiv!
    Učinila si ono što si osećala i što je jedino i ljudski, kao što je i mali broj blogerki i trebaju da se stide ostale, zato i žele da se osećaš loše, jer ti šalješ ljubav i najpozitivnije misli.
    I to se vidi iz tvojih postova!
    Veliki pozdrav i podrška :-)
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  17. Svi su se razotkrili,svi... I blogerke i one koje komentarisu...Sad,u ovoj nesreci koja nas je zadesila,bolje i vise nego ikad vidi se ko je kakav..Neka im je na cast!

    OdgovoriIzbriši
  18. Razumin te potpuno, ni meni nije do bloganja... :/

    OdgovoriIzbriši