LE PETIT MARSEILLAIS -PREDSTAVLJANJE BRENDA

Posted by Dear Skin at 21:56


Nedavno sam imala priliku prisustvovati predstavljanju brenda Le Petit MARSEILLAIS® o kojem sam imala priliku čitati na forumima i stranim blogovima same pohvale. Obzirom da ovih proizvoda nije do sada bilo u Hrvatskoj, naručila sam s Ebay-a nekoliko proizvoda tako da sam s ovim brendom već prilično upoznata. 



Event koji je organiziran u poznatom zagrebačkom lounge baru Matis, za mene je bio pravo osvježenje. Prostorom je dominirao miris svježe lavande, pastelne boje i zvuk akustične gitare iz koje su proizlazili divni tonovi francuskih balada.

Udobno sam se smjestila pored mojih kolegica Sare kojoj još jednom zahvaljujem na ustupljenim fotografijama i Petre, te uživala u prezentaciji domaćina koji su radi ukupnog dojma nosili mornarske kape. Naime, mali mornar koji gleda u daljinu predstavlja simbol i logo brenda.


Le Petit MARSEILLAIS® jedan je od najuspješnijih francuskih brandova, a domaće tržište oplemenit će širokim portfeljom proizvoda za njegu tijela te sredstava za njegu kose. Kroz svoju dugačku i bogatu povijest u Francuskoj se pozicionirao kao tržišni lider u kategoriji proizvoda za njegu tijela. 

Poznata kolekcija kozmetičkih proizvoda Le Petit MARSEILLAIS® koja ljubitelje opojnih i zavodljivih mirisa vodi ravno u jedinstvenost i čarobnost francuske pokrajine Provanse.




 Le Petit MARSEILLAIS® kozmetika inspirirana je autentičnošću, jednostavnošću i tradicijom jugoistočne Francuske, čiju posebnost i lagodnost uživanja u životu dočarava kroz bogatstvo mirisa poput lavande, ružmarina, bademovog ulja, kamilice, maslina te začinskog bilja.



Do sada sam imala prilike isprobati gelove za tuširanje koji su me oduševili neobičnim kombinacijama mirisa i činjenicom da ne isušuju ni najzahtjevniju kožu. Prije par godina, iz Pariza sam dobila kruti sapun Savon de Marseille  koji mi je ostao u sjećanju kao prirodan i čist.

Nakon uvodnog dijela domaćina, imale smo priliku isprobati sve proizvode koji će biti dostupni kod nas. 
Mirisni gelovi za tuširanje , njega kose koja uključuje šampone, regeneratore i maske za svaki tip kose, hidratacija kože koja uključuje hidratantna mlijeka i balzame u jedinstvenim kombinacijama mirisa i sastojaka.




Posebnost događaja su svakako bili pravi pravcati mornari- momci koji su se iznimno trudili oko nas:  demonstrirali proizvode te pazili da ne ostanemo žedne i gladne.
Bravo momci, svaka čast!

Za kraj, zahvaljujem domaćinima na divnom događaju, dobro nam došao Le Petit Marseillais, volimo luksuz po prihvatljivoj cijeni, volimo se razmaziti nakon stresnog dana  opojnim i zavodljivim mirisima.


         Makeup Ninja , Sara's Magical World    moja malenkost i naša dva mornara 

Le Petit MARSEILLAIS® proizvodi dostupni su u svim boljim dućanima diljem Hrvatske od 05. svibnja 2014

Bacam se na isprobavanje proizvoda, a i za Vas imam lijepo iznenađenje, zato stay tuned !



Jeste li već probale koji Le Petit MARSEILLAIS proizvod ?

64 komentari:

  1. Imam vec nekoliko njihovih gelova za tusiranje, divni su i super mirisu. Najvise mi se svidja badem, mislim da cu ga kupovati dok god ga ima. :-) Imam i tu kremu od smokve, samo je moja na pumpicu. Jedino mi proizvodi za kosu nisu za moj tip kose, jer nam nisu uvezli nista sto bi meni odgovaralo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Badem je predivan, i vanilija je jako fina, volim gurmanske mirise, Proizvode za tijelo i kosu još nisam isprobala i baš me zanima kakvi će mi biti, pišem uskoro dojmove:)

      Izbriši
  2. Joj, gledam popamu na forumu na te tuširalice :-)) iako mi se ne čini da je neki wow sastav, više kao i svaki drugi gel za tuširanje.
    ps: kako se naziv izgovara? ili da ih samo zovem marseljezićima :-P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam stigla popratiti događanja na forumu ali vjerujem da su se žene pomamile. Bez obzira na sastav, za tu cijenu dugo miriše i ne isušuju .
      Doduše,imala sam ih prije par godina, vidjet ćemo sada da li se šta promijenilo. Što se tiče izgovaranja, ja sam na eventu čula ali moš misliti kako sam zapamtila :D Ja i strani jezici :D I ja kažem marseljez

      Izbriši
  3. Kakve su im teksture tih maslaca? svidjaju mi se i badem i smokva, ali nazalost danas kad sam ih spazila u trgovini nije bilo otvorenog testera pa ne znam kako se upijaju, kakav je miris? :(
    marina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam hidratantan balzam za tijelo sa smokvom,karite i kamilicom. Divan miris koji dugo traje na koži i tekstura polubalzamasta koja se brzo upije i ne masti.
      Lajkam!

      Izbriši
  4. nisam probala, ali neki dan sam išla pošnjofkati onaj zeleni s mirisom badema. divan je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Badem kuoujem obavezno, obožavam badem :)

      Izbriši
  5. Kupila sam tusiralicu sa mirispm narancinog cvijeta i predivna je!Ne isusuje kozu,miris se zbilja duugo osjeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tuširalice su s pravom hvaljene, imala sam ih već i prije kupljene na netu a sad ću sve redom ponoviti :)

      Izbriši
  6. Prvi put čujem za ovaj brend i moram priznati želim ove tuširalice od vanilije! Ambalaza je baš lijepa! Moram proučit ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučujem, baci pogled, mislim da ćeš se zaljubiti :)

      Izbriši
  7. gelovi probani a neki već i potrošeni :) kupila sam 5 različitih i odlični. Ne isušuju što je meni zaista važno, iako se miris ne zadržava dugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da su se i na tvojoj koži pokazali kao i kod mene. Koji ti je najdraži?

      Izbriši
    2. trenutačno su mi otvorena 2 - badem i cvijet naranče. od ta 2 mi je draži badem, ali još nisam otvorila ostale. u zalihama imam još jedan badem, marine&Pine i citron, mislim

      Izbriši
  8. Joj i kod nas su ovi proizvodi dosli, bar vidim po reklamama na TV-u. Ali ne znam da li je bila neka prezentacija. U svakom slucaju i ja se radujem isprobavanju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da hoće, uslikaj nam vaše mornare :)

      Izbriši
  9. Jos nisam probala, ali nas vec danima obasipaju reklamama na TVu, pa se vec interno zezamo ponavljajuci La petit Marseilleis, La petit Marseilleis :) Deluju mi mirisljavo i neodoljivo, nadam da se i da rade radnju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno su i kod nas krenule ali kako malo gledam TV nisam primjetila :D Premirišljavi, tko voli tako biti će više nego zadovoljan.

      Izbriši
  10. Kupovala sam ove proizvode u Grčkoj pre nekoliko godina, bilo je finih stvarčica, ali u principu su kao i bilo koji drugi drogerijski brend :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, drogerijski brend koji će vjerujem imati puno obožavatelja :)

      Izbriši
  11. I kod nas su skoro došli te sam se počastila za početak mlekom za telo u žutom pakovanj - savršeno je! Gelovima sam opskrbljena, tako da ću to malo odložiti ali jedva čekam da probam1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je d asi zadovoljna, i ja ću uzeti žuto mlijeko jer obožavam vaniliju.

      Izbriši
  12. Nisam probala, ali nekako ne sumnjam da neću - jedva čekam! :D Bilo vam je baš super, vidim... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne sumnjam ni ja da nećeš isprobati, divno je bilo :))

      Izbriši
  13. Ja stalno kupujem lavandinu tuširalicu, tako me opušta, super mi je. Ali još nigdije tu kod mene nisam vidjela kreme?! Baš ću malo potražiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ljubitelj lavande ali kad tako lijepo hvališ, kupit ću i isprobati. Mislim da se razlikuje asortiman od zemlje do zemlje

      Izbriši
  14. Gdje ima za kupiti šampona i regeneratora?
    Na Savici u DMu ih nisam vidjela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjeh danas u DM-u u pothodniku i na Iblerovom trgu

      Izbriši
  15. Bas vam je bilo lijepo,super slikice!Najvaznije da ste imali mornare koji su vas tetosili:-)
    A ja kao deklarirani ovisnik o tusiralicama,opet moram u trosak.Mislim da ih imam bar 15 u zalihama,ali i ove moram probati.Lijep miris i nema isusivanja,sta vise traziti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj draga moja, oduševit ćešse s tuširalicama. A mornari su bili jako pažljivi i dragi :)

      Izbriši
  16. Gelovi su odlični, baš posebnih mirisa!
    Mazalice preskočite ako izbjegavate parafin i ostale naftne derivate ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, mazalice imaju parafin i dosta silikona, no toliko neodoljivo miriše da ću staviti ponekad umjesto parfema :))

      Izbriši
  17. ja imam od vanilije gel za tuširanje i toliko mi se sviđa kutijica i to malo retro pakiranje da mi je žao što mi se ne sviđa sam gel; 19 kn nije puno, pa valjda je to to onda; u tom je rangu, koliko para- toliko muzike;

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto ti se ne sviđa gel? Ja baš imam taj i veselim se isprobavanju. Ambalaža je preslatka .))

      Izbriši
    2. pa baš mi je stvarno jako žao što mi se ne sviđa, jer miris vanilije obožavam, a kako sam rekla, ambalaža preslatka; iskreno, (napominjem da je ovo subjektivno, uvijek mi je draže nešto pohvaliti, nego kada mi se nešto ne sviđa), kao da je trebao biti gušći, previše mi vode ima u njemu, je da košta 19 kn, ali ja sam ga već hrpu potrošila jer mi je tako prerijedak, recimo Dove koji slično košta je meni dosta kvalitetniji, gust je i fin, samo mu ambalaža nije fora kao ovome :/ :) eto

      Izbriši
  18. Baš ste mi lijepe i zgodne!! Vidjela sam reklamu na TV-u i baš me privukla i definitivno ću uzeti nešto za sebe i nešto za mamu jer ona obožava lavandu:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara:)) I ja ću kupiti lavandu iako ju uopće ne volim :D :D

      Izbriši
  19. Imam nekoliko njihovih proizvoda i odlični su mi. Zaista mirišu lijepo i nekako posebno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posebni su , zaista posebne kombinacije mirisa!

      Izbriši
  20. Joj, opet nešto novo i opet nešto što moram isprobati. Da imam tri života, nekad mi nije dovoljno! Totalno fora brend.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se apsolutno s tobom, mislim da ćeš se zaljubiti :))

      Izbriši
  21. Moram priznat da nikad prije nisam čula za ovaj brend, super mi je što kod nas ima sve više i više izbora :) Čita se "L pti marseje" ili ti ga "mali iz Marseillea", to je ovaj mali dečko nacrtan valjda...eto da barem nečim mogu pridonijet kad već o proizvodima pojma nemam :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, ko zna-zna. Hvala ti Mika, ja sam čula kako izgovaraju ali kako nemam pojma o jezicima nema šanse da ovako lijepo objasnim:))

      Izbriši
  22. Ambalaža mi je predivna i baš mami na kupovinu !!!
    Probala sam samo tuširalicu pamuk i mak, a kako volim kremaste tuširalice sigurno kupujem još koju :)
    Proizvode za kosu za sada izbjegavam ali imam u planu kupit mazalicu za tijelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E i ja ću probat pamuk i mak, pomirišala sam na eventu i svidio mise jako miris. Zašto izbjegavaš za kosu?

      Izbriši
    2. Pa znaš i sama koliko ih imam :) Priznajem da sam se od toliko proizvoda pomutila i ne znam više šta mi paše a šta ne

      Izbriši
  23. Matis je doslovno 3 min od mene! :) Vidim da ste uživale i da su vas mazili. Ja sam nedavno kupila gel za tuširanje- super miriši, ne isušuje..zbilja su odlični. Namjeravam još kupiti i proizvode za kosu, baš me zanima kako će moje osjetljivo vlasišze na njih reagirati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, da sam znala, zvala bih te da se vidimo malo. Uživale smo jako i zaista su domaćini bili jako pažljivi. Koji miris je tvoj favorit?

      Izbriši
    2. Cvijet naranče .. Mmmm... :) Eto, sada znaš di me se može naći.. ;)

      Izbriši
    3. Sljedeći put, ideš s nama!! A cvijet naranče je divaaan <3

      Izbriši
  24. Slučajno sam zapazila ove proizvode u DM-u i išla sam ih odmah pošnjofati, ali koliko se sjećam nisam baš bila oduševljena. Možda sam krivoga pošnjofala :D Sve u svemu, morat ću im dati drugu šansu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda si pošnjofala neki s mirisom koji ti ne odgovara, svakako ponovi slučaj :))

      Izbriši
  25. Baš mi se čine interesantnima njihovi proizvodi. Moram isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Jako zanimljivo izgledaju ovi proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, zanimljivi i nama ženama jako primamljivi :)

      Izbriši
  27. tek sam nedavno čula za njih, stigli su u srbiju nešto prije nego kod nas i sve su curke oduševljene :D
    a jeste mogle i mornare povest doma na isprobavanje ;)

    OdgovoriIzbriši
  28. Molim vas pomozite mi ovih dana bih da kupim neki od vasih sampona u Bosni, u Gradaccu...Ovako treba mi neki za dugu kosu valovitu koja se mrsi dosta za sjaj, i da nema ispucalih vrhova da nije suha onako bas da bude njegovana poput voditeljke katarine sismanovic sa pinka imamo istu boju samo moja duza....koji da kupim molim vas ..pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tebe linija s uljem šafrana i birovnice. Preporuka uz sampon je i maska koja djeluje na vrhove

      Izbriši
    2. da potrazit cu ga ako ne bude ovdje ja cu doci pitati za neki drugi, hvala mnogo

      Izbriši
  29. Nema na Čemu, to je crvena linija. Odlična je i Žuta. Kariteom, ne madti i ne otežava kosu

    OdgovoriIzbriši