NovExpert Hyaluronique serum Booster najava

Posted by Dear Skin at 21:11



Prošli tjedan, prisustvovala sam predstavljanju noviteta medicinskog francuskog brenda NovExpert.
Kada sam pročitala u pozivnici da će naši domaćini biti gospodin Cyrill Telinge i gospodin Dr.sc. Stribor Marković mag. pharm,. fitoaromaterapeut, zasigurno najcjenjeniji i najpoznatiji stručnjak na polju fitoterapije i aromaterapije i čiju knjigu proučavam te čitam nekoliko mjeseci. Woow koja čast za mene :))
                                                                                izvor

Cyrill Telinge, osnivač i vlasnik francuske kozmetičke tvrtke NovExpert, osvojio me zadnji put na našem druženju o kojem sam Vam pisala u ovom postu .
                                                       izvor
Ukupni dojam druženja zaokružio je lijep prostor zagrebačkog Le Cinema caffe i ljepotice iz Ro.Ra. Natura tvrtke.

Tema: HIJALURONSKA KISELINA
O hijaluronskoj kiselini, mislila sam da znam skoro sve. No, prevarila sam se, na izuzetno edukativnom  eventu, saznala sam neke nove činjenice o hijaluronskoj, pa idemo redom:
Kako izgleda HA?
Hijaluronska kiselina je fino granuliran prah u koji se dodaje voda i konzervansi kako bi se dobio želatinasti gel ili tekucina koja se potom upotrebljava u kozmetičke svrhe.
Djeluje li HA preko kože?
Do ovog druženja, bila sam uvjerena kako molekule hijaluronske kiseline dodane u razne kreme i serume radi svoje velike molekularne težine, teško mogu prodrijeti u dublje slojeve kože površinski i stoga nisam previše vjerovala u moć kod borbe protiv bora.   Gospoda domaćini, objasnili su nam da se molekula hijaluronske kiseline razlamaju u manje fragmente i time osigurava njihovo prodiranje u dermis i tako djeluju dublje i na bore, te na stvaranje novog kolagena. Kada je molekula prevelika, takav proizvod djeluje hidratantno, ali će utjecaj na smanjivanje bora biti nikakav.
Iz čega se dobiva HA?
Ovo je pitanje na koje nisam znala dati nikakav odgovor i zapravo sam se jako iznenadila činjenicom. Hijaluronska kiselina, dobiva se iz pijetlove krijeste određene vrste pijetlova.

Koliko se HA zadržava u našem organizmu i koja količina se nalazi u preparatima?
Apliciranjem preparata na bazi HA, ista ostaje oko 8 sati, mnogi proizvođači kozmetike koriste HA prevelike molekularne težine u koncetraciji 0,5-5 %.

Sada kada smo saznali za činjenice o HA, vratimo se novitetu koji dolazi u Hrvatsku u lipnju i kojeg ćemo mi blogerice među prvima isprobati.



HYALURONIQUE SERUM BOOSTER

Radi se o formuli inspiriranoj posljednjim napretkom anti-age medicine.
Serum koji je  ekvivalent 20 injekcija hijaluronske kiseline.
Svaki dan, jednom do dvije doze ovog ultra koncetriranog seruma koji sadrži 4 različite vrste hijaluronske kiseline, pomaže pomlađivanju kože, uklanjanju bora, hidrataciji i zaglađivanju kože.
Sadrži 480 mg HA.

HYALURONIQUE serum je pogodan za sve tipove kože, koristi se kao dnevna i/ili noćna njega. Može se koristiti samostalno, ispod kreme ili pomiješan s uobičajenom kremom. Također je pogodan za područje oko očiju.

Koja je razlika između NovExpert-ovog HYALURONIC seruma i mnogih drugih na tržištu?

NovExpert je posebnom tehnologijom, razlomio preveliku molekulu HA i dobio manje, djelotvorne molekule koje duboko ulaze u dermis i tako učinkovito djeluju na bore i elastičnost kože. Hijaluronska kiselina, dobivena je iz pšenice, i time pogodna i za vegane.

Proizvod je dermatološki testiran, hipoalergen, 100 % prirodnog porijekla i bez ulja.
 0 %  preservativa, silikona, BHT-BHA, EDTA, PEG, parabena, phenoxyethanola, potassium sorbate, dehydrocetic acid, triclosan, sorbic acid, methylisothaizo-linone itd.




Proizvod dolazi u količini od 30 ml i neslužbeno sam saznala da će cijena iznositi oko 50 eur-a.

Hvala NovExpert Hrvatska na još jednom prekrasnom, ležernom i iznad svega vrlo edukativnom druženju!

Moram se pohvaliti i posebnim darom gospodina Cyrill Telingea za zalaganje tijekom predstavljanja.




Thank You Cyrill :))



Eto drage moje, stiže nam ultra koncetriran serum s hijaluronskom dobivenom posebnom tehnologijom kako bi što bolje djelovala. Jedva čekam isprobati i uvjeriti se u moć hijaluronske kiseline u segmentu bora, elastičnosti i hidratacije kože.

35 komentari:

  1. Odlčan post! Drago mi je što si i lijepo objasnila što je hijaluronska kiselina i super što je proizvod potpuno prirodan. Treba nam više takvih proizoda. Jedva čekam recenziju budući da mi u kolekciji nedostaje još ovakav proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, proizvod jako, jako obećava. Ako je istina da je ekvivalent 20 inekcija, propast će dermaološke poliklinike :D
      Btw, koji je tvoj blog? Nikako ne mogu skužiti..

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ubrzo počinjem koristiti, jako sam znatiželjna :))

      Izbriši
  3. Odlično zvuči! Niti ja nisam znala da se HA dobiva iz krijeste, tj. nisam uopće to oečkivala, zanimljivo :D Voljela bih ovo isprobati prvenstveno na svojoj majci jer mislim bi se na njoj najviše vidjeli rezultati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam saznala od kuda se vadi HA, totalno sam se iznenadila. Ni ja nisam to očekivala :D Ovaj proizvod namijenjen je svim dobnim skupinama i vrstama kože, ali vjerujem da je majci potrebnije :)

      Izbriši
  4. Super post... Sve sam ovo za hijaluron znala, ovaj tip hijalurona sto samo hidrira kozu i kosta puno manje nego onaj drugi koji i prodire u nju samu. Kombinacija ta oba je vrhunska, a ovaj od ove marke ima čak 4 tipa hijalurona, e pa to treba isprobati... Inace postoji i hijaluron prah koji nije životinjskog podrijetla već biljnog i ja ga nabavljam u Aroma Zone jer je tamo najjeftiniji. Taj hijaluron sluzi samo za hidrataciju sto naravno nije malo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, do ovog eventa nisam pojma imala.Znala sam da preparati s hijaluronom djeluju samo kao dobri ovlaživači a o nekom dubljem djelovanju nema priče.I ovoje super info, posebno za vegane, hvala ti :*

      Izbriši
  5. Zvuči obećavajuće.Da sam bila tamo pitala bih ih da li pomaže unos hijaluronske kiseline oralnim putem.Što ti misliš?
    http://www.building-body.com/shop/hijaluronska_kiselina_40mg_-_30_kapsula

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti uzeti ću slobodu i odgovoriti na ovo pitanje. Oralni unos hijaluronske kiseline pomaže u poboljšanju izgleda kože, produžuje život i poboljšava zdravlje. No kada se uzima oralno, samostalno, apsorbira se u jako maloj količini pa ju je potrebno uzeti u nekom obliku koji sadrži tvari koje će omogučiti apsorpciju ili u većoj količini. Pri konzumaciji u većim količinama može imati nus pojave u vidu bolova u trbuhu (ne pretjerivati). Uz oralnu konzumaciju preporučeno je i daljnje korištenje u vidu krema ili tonera, pa ovakvo kombiniranje daje najbolje rezultate.

      Izbriši
    2. Hvala ti na odgovoru!
      Idem za potražiti koje su to tvari koje bi omugućile bolju apsorciju hijalurona.

      Izbriši
    3. Ono što ja znam je da su dodaci prehrani s hijaluronskom kiselinom prvenstveno namijenjeni poboljšanju stanja zglobova i vezivnog tkiva, dok je učinak na hidrataciju i elastičnost kože jako malen.

      Izbriši
  6. Predavnje baš zvuči zanimljivo. Stribor je stvarno veliki stručnjak, ne samo u području fitoterapije nego i medicinskih lijekova (i moj bivši kolega :)
    Serum zvuči idealno, jedva čekam tvoju recenziju! Moram priznati da je teško naći dobar proizvod sa hijaluronskom kiselinom, u drogerijskom rangu gotovo niti jedan nije u obliku koji bi prodro u kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, proizvods hijaluronskom u obliku da prodire duboko u kožu je teško naći zato je ovaj novitet ultra zanimljiv, a i teško je saznati kakve oblike proizvođači koriste.

      Izbriši
  7. Samo malo pitanje - u kojoj koncentraciji HA treba biti da bi imala učinka? Možda sam pogriješila, ali negdje mi je u primozgu da ukoliko je prevelika koncentracija, da može doći do kontra určinka pa da koža umjesto da povlači vlagu u sebe, da ju zapravo izbacuje i isušuje se. Se to odnosi na HA ili na nešto drugo (C serum mi nekako zvoni, nemam pojma zašto)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ovo tvoje pianje zvuči na melatonin,hormon spavanja koji seuzimau što manjoj količini jer u većoj nema učinka. Kod HA je pravilo kao kod mnogih antioksdanata, što više to bolje, madaje vrlo važan oblik HA kako sam saznala.

      Izbriši
  8. Zanimljivo predavanje i proizvod :D Veselim se recenziji :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanima me jako hoćeš li primijetiti djelovanje!
    Ja čekam svoj hijaluronski serum s iHerba, nestrpljiva sam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene zanima, posebno na borama, Koji si uzela?

      Izbriši
    2. Ovaj: http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1-fl-oz-30-ml/7264

      Izbriši
  10. Koristim mnogo proizvoda s hijaluronskom kiselinom, ali u biti nema načina da znam kolike su njegove molekule u tim kremama i serumima jel' da? Ovaj serum zvuči sjajno, jedva čekam dojmove!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično pitanje koje sam i sama postavila g Striboru i g. Cyrillu. Kako znati koji oblik kupujemo u preparatima. Odgovor je bio da kontaktiramo proizvođače,mada sam nekako sgurna da nećemo dobiti odgovor :D
      Problem je što se u sastavu navodi hyaluronan, hyaluronate, hyaluronic acid pa si ti misli koji je oblik i kojom tehnologijomje dobiven :/

      Izbriši
  11. odličan, jako edukativan post, jedva čekam recenziju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaka draga, jako zanimljiv evenat s edukacijom i ultra primamljiv proizvod:)

      Izbriši
  12. Zanimljivo! Jedva čekam prve dojmove!

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan i edukativan post. Jedva čekam tvoje dojmove, a ako budu pozitivni svakako kupujem svoj primjerak. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Pozdrav! Ja sam bila na tom predavanju prošli tjedan. Što se hijaluronske kiseline tiče, četiri su vrste i četiri veličine. One najveće (i najčešće) služe hidrataciji i zadržavaju se na površinskom sloju kože, dok ostala tri tipa prodiru dublje i ondje djeluju protiv starenja. Nadalje, konvencionalno se HA dobiva iz pijetlove krijeste, međutim kod NovExperta se HA dobiva iz pšenice koju se izloži djelovanju mliječne kiseline. Pšenica se sama štiti od mliječne kiseline tako da stvara hijaluronsku ovojnicu (i ne sadrži gluten). Nisam stručnjak, ali jedna je magistra pitala Stribora pa joj je on tako objasnio.
    Također sam dobila serum, koristim ga i prezadovoljna sam. Super mi je i za usne - ukoliko su suhe i ispucale, jedna kap seruma ih zagladi u par sekundi, tako da je super podloga za mat ruževe.

    OdgovoriIzbriši
  15. koristila sam neki 'serum' koji predstavlja koncentrovanu hijaluronsku kiselinu, ali procenat nije velik.
    baš si me zainteresovala ovim brendom, mislim da ga kod nas nema. ovaj serum koji imaš stvarno zvuči
    dobro, čekam utiske :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Nice! I go through by your blog, and I'm really like it. I want to invite you to mine :) Maybe you would like to follow each other? If yes just follow me and let me know I ll follow you back asap :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Njihov serum vitamin c me privlaci,dal ima netko iskustva s njim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj dojam o serumu i toj liniji možeš pročitati u ovom postu
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/11/novexpert-expert-radiance-program.html

      Izbriši
  18. Hvala ti,škicnut cu... Inače volim te čitati,uvijek pišeš o stvarima koje me zanimaju :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala ti,škicnut cu... Inače volim te čitati,uvijek pišeš o stvarima koje me zanimaju :)

    OdgovoriIzbriši