Poliklinika Poliderma: tretman Hydrafacial abrazijom

Posted by Dear Skin at 00:38

Sigurna sam da su mnoge od Vas isprobale profesionalnu abraziju koja se nudi u raznim kozmetičkim salonima, uključujući i mene. Obično se provodi nakon ljeta, po mogućnosti na jesen ili zimu jer je lice iza "struganja" iznimno osjetljivo, posebno na UV zrake, crveno, ljuskavo, dehidrirano, a često i bolno.

Poznato? 

Jedan od prvih tretmana kojeg sam isprobala u Poliklinici Poliderma je upravo abrazija lica i vrata. U prvi tren, bila sam jako skeptična obzirom na prijašnja neugodna iskustva sličnim tretmanima kada sam oporavljala lice tri dana aloe verom i oblozima . 
Činjenice su da imam tanku i osjetljivu kožu, a i iskreno, smatrala sam da mi to nije potrebno s obzirom na moju opsjednutost čišćenjem, pilinzima, beauty gadgetima o čemu najviše čitate na ovom blogu.
Sjećate se posta o pregledu uređajem Visia (klik) ? Doktor mi je objasnio kako ova fotografija pokazuje između ostalog i bakterije na licu koje treba ukloniti jer, citiram dr. Kaliternu : " Badava i najskuplja krema ako lice nije dobro očišćeno!".


KOME JE POTREBNA I ZAŠTO ABRAZIJA KOŽE?

Velika je predrasuda da se abrazija radi samo kod masne, problematične i aknama sklone kože. Dubinsko čišćenje je potrebno svakoj koži pa i suhoj iz razloga što slojevi "mrtve" kože guše lice, začepljuju pore i ne dozvoljavaju preparatima prodiranje, pa samim time i slabije djelovanje.
Posebno se takvi "ispadi" događaju nakon ljeta kada se koža prirodno zadebljuje štiteći se od sunca.
Na licu žive bakterije kojih treba biti u određenoj količini, ali kada se taj broj drastično poveća, dolazi do pogoršanja tena, posebno akni. Paraziti i gljivice se hrane našom "mrtvom" kožom i tako se broj mikroorganizama povećava, a koža postaje problematičnija.



Hydrafacial je trenutno najnapredniji sustav abrazije. Po čemu je toliko poseban?

  • uređaj  istovremeno koristi abraziju, ispiranje i vakuum i napravljen je posebnom        tehnologijom koja ne oštećuje kožu
  • abrazija se vrši na vlažnoj koži zbog čega nema oporavka niti oštećenja kože čime je    Hydrafacial jedinstven
  • tretman je bezbolan, bez komplikacija i oporavka
  • najtemeljitije čisti lice i leđa
  • kožu hrani svim potrebnim hranjivim sastojcima i vlagom
  • siguran za sve tipove kože
Zvuči savršeno: tretman koji istovremeno čisti, hrani, djeluje na hiperpigmentacije, proširene pore, bore,ožiljke i akne, a da nije agresivan. 



Prostorijom za izvođenje tretmana dominira stol na koji sam se ugodno smjestila dok mi je sestra uklonila makeup i postavila jednokratnu kapicu na glavu. 
Što se tiče skidanja, u ovom tretmanu se nije potrebno skinuti osim ako se ne tretiraju leđa, obzirom da sam ja tretirala lice i vrat, ostala sam u svojoj odjeći.

IZVOĐENJE TRETMANA

Nakon prvog koraka, uklanjanje makeup-a i nečistoća micelarnom otopinom, započinje izvođenje pilingiranja. Medicinska sestra koristi poseban nastavak Hydrafacial-a kojim kruži po površini lica i vrata. Tim postupkom otvaraju se pore, "guli" površinski sloj kože. Osjetila sam da mi je lice tokom izvođenja vlažno što me jako iznenadilo. Sestra je objasnila da nastavak istovremeno pilingira i ubrizgava serum koji sadrži vitamine, hijaluronsku i salicalnu kiselinu. Obično salicalna kiselina dosta pecka kod profesionalnih tretmana, ja sam osjetila samo nježnu četkicu koja se vrti po mojoj koži i vlaži ju. Nema pecanja, boli niti žarenja kože.


Ovaj korak je po mojoj procjeni trajao dobrih 15 do 20 minuta i jako opušta jer nastavak koji kruži ujedno i masira, za razliku od abrazija koje sam prije prošla, ovdje bih mogla i zaspati :D

Nakon prvog nastavka, koristi se drugi poseban nastavak kojim se ubrizgavaju posebni serumi u očišćene pore. Na sljedećoj fotografiji možete vidjeti u podnožju uređaja te posebne serume, a ovisno o potrebi i stanju kože koriste se serumi za pomlađivanje, problematičnu kožu i za sve tipove s hijaluronskom kiselinom i antioksidansima koji hidratiziraju.


Nakon završetka tretmana, sestra umasira kremu za lice. Ovisno o potrebi kože, u mom slučaju Bioderma Photoderm. Lice nije crveno, iritirano niti osjetljivo.

VRIJEME TRAJANJA TRETMANA I UČESTALOST

Kompletni tretman traje nekih 30 minuta za lice i vrat. Učestalost tretmana određuje doktor, nema preporuka tipa: 20 tretmana da bi se vidjeli rezultati, rezultat je vidljiv nakon prvog tretmana. Naravno, u slučaju većih nepravilnosti (akne, ožiljci, jako proširene pore i hiperpigmentacije) potreban je učestaliji dolazak.

KOME SE PREPORUČUJE HYDRAFACIAL?

Hydrafacial je pogodan za sve tipove kože:

  • akne
  • masna i problematična koža pogotovo s proširenim porama
  • dubinsko čišćenje lica i svih oblika mitesera
  • pomlađivanje i osvježenje lica
  • smanjivanje blažih oblika pigmentacije tj. melasme i prevencija razvoja melasme nakon laserskog tretmana.
  • uklanjanje umornog izgleda lica
  • hidracija suhe kože
  • popravljanje tonusa, izgleda i kvalitete kože
  • smanjivanje manjih bora i ožiljaka
  • priprema kože prije i poslije ljeta
  • uklanjanje oštećenja kože nakon izlaganja suncu


REZULTAT

Iskreno, mislila sam da je moje lice ok i bila sam prilično zadovoljna svojom kožom. PMS akne koje me napadaju iz mjeseca u mjesec, pa ožiljke nakon njih, u smislu crvenih flekica, sam smatrala nečim normalnim jer ipak se radi o hormonima. Akne na vratu koje me redovito posjećuju i rezultat su mojih policističnih jajnika također sam smatrala nerješivim problemom, jer, eto, opet hormoni. 
Što se tiče mitesera i  proširenih pora, stalnih "stanovnika" moje mješovite kože s izrazitom masnom T zonom, borila sam se svim silama i snagama. Nisam očekivala neko poboljšanje osim da ih Hydrafacial pročisti i iskreno, mislila sam :"ma napunit će se te pore odmah večeras čim se namažem kremom" :D

Evo, o ovome Vam ja pričam :


Prošlo je mjesec i pol od mog tretmana, prošla su dva ciklusa i znate što me fascinira? Nema ni jedne PMS akne, kao niti akne na vratu :-) Što se tiče njege za lice nisam ništa posebno uvodila u tih posljednjih 40 dana i zaista sam presretna radi ovog učinka. Miteseri i proširene pore su svedeni na minimum. Shvatila sam da se pravi rezultat ne primjećuje odmah, nego za nekih pet dana kada sam vidjela da mi je lice iznimno svježe i sjajno i da mogu van i bez pudera. Da se razumijemo, ovaj učinak neće trajati zauvijek i ponoviti ću tretman čim se osjetim "prljavo" .
Veliki palac gore za ovaj tretman, posebno nakon ljeta kada se vratite punih pora sredstava koje koristite na odmoru i dehidrirane kože od sunca i soli. Bez nuspojava, iritacija i s pravim rezultatom.

CIJENA
Lice: 700 kn program za akne i 900 kn program za pomlađivanje
Leđa: 900 kn

Pregled i kontrola su besplatni.

Kakva su vaša iskustva s dermoabrazijama? Odlazite li na slične tretmane?


11 komentari:

  1. ODLAZIM SVAKIH 10 DANA DO 2 TJEDNA IMAM DEBELU KOZU I PO LJETI IDEM,ISLA SAM I NA HEFTINIJE KOJE PO 100 KN KOSTAJU I SKUPLJE SA KEMIJSKIM PILINGOM SA NAPREDNIJIM APARATIMA CC600 KN ALI REZULTAT JE JEDNAK,TREBA ICI STALNO INACE SE VRATIS NA POCETAK

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo mi zvuci jako primamljivo,voljela bi to isprobati:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan program. Malo je previše novaca, ali gledajmo na to kao na novi početak da se lice lijepo očisti i započne se s pravom i redovitom njegom. To je poput kazne jer ju se nije njegovalo dok se moglo u vrijeme kada su problemi započeli u tinejdžerskim godinama pa sve do sada. U vrijeme izostanka njege kože, nepovoljni utjecaji se sve više i više talože na koži što dovodi do nečistog i problematičnog tena. Rado bih isprobao ovaj tretman. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I tata bi sine :-))))

    Prije jedno tri godine sam kod dr Nole provela period od jeseni do zime na tretmanima. Kako sam imala 'muškastu', zadebljanu, masnjikavu kožu čije su se pore stalno čepile, prvi tretman koji mi je napravila (obična mikroderma s vakuumom) mi je bio točno to što pričaš - trenutan osjećaj oslobođene kože, nešto nevjerojatno. Osjećala sam da mi je koža blistavija i napetija i ugodnije mi je bilo s njom. Ali mi nakon te ostale nisu bile tako wow, najvjerovatnije je prvi učinak najjači, ostali kad je koža u boljem stanju nemaju takav drastičan efekt. Poslije sam se prebacila na kiseline (mandelična niš ne radi), ali mi je salicilna bila wow, a poslije na mikrodermo+kiseline. Tu je nastala moja ljubav prema kiselinama :-) I doktorica mi je pričala da joj je baš to cilj - takvim tretmanima na mikroskopskoj/mikronskoj razini stanjiti kožu i tako umanjiti pore što si ti očito dobila u jednom tretmanu :-)
    Ono što mi je posebno fora što za razliku od klasičnih kiselina, ovdje ne moraš još 3 dana mazati posebne kremice, puder i nema ljuštenja kože. Jedino, 700kn nije malo, a s druge strane 300kn za kremu ću još i pregrmiti :-/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično zvuči, naručila bih se na tretman pa me zanima da li je nužan pregled prije tretmana?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa doktor bi trebao vidjeti stanje kože prije svakako, ako se odlučiš na tretman pregled i kontrola su ti besplatni.

      Izbriši
  6. Znaš li ima li ovakvih tretmana za tretiranje flekica na leđima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,za leđa se masovno radi, puno ljudi ima problema s leđima i flekicama i ovaj tretman daje mrak rezultate.

      Izbriši
  7. Menis se isto ovo cini super.Sigurno cu otic prvom prilikom.Mene zanima da li se kod ovog tertmana jos dodatno mehanicki cisti lice ako ima pokojeg pristica ili nema potrebe.

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam mitesere (začepljene pore) pa se dvoumim oko ovoga tretmana i klasičnog čišćenja lica.
    Hoće li mi ovaj tretman očistiti začepljene pore ili pore moraju biti prethodno "prazne" da bi se potom očistile?
    Kakvo je tvoje stanje pora bilo prije ovog tretmana?

    OdgovoriIzbriši
  9. Koliko bi izaslo ciscenje milia na licu

    OdgovoriIzbriši