Vikend darivanje: osvoji Apivita Propoline šampon s kamilicom i medom

Posted by Dear Skin at 13:07
Ljeto je godišnje doba vrlo stresno za kosu : znojenje, sunce, voda iz bazena, vjetar, morska voda i ostali vanjski čimbenci isušuju kosu i čine ju lomljivom i beživotnom.

Apivitini šamponi . ne sadrže sintetičke sastojke koji mogu biti štetni za zdravlje i okoliš. Ne sadrže SLES, mineralna ulja, parabene, silikone, propilen glikol, etanolamine, boje, ftalate, PMC, NM.

 Kako bi  zaštitili kosu i sačuvali njezin zdrav i lijep izgled i u ekstremnim ljetnim uvjetima, kosu

 moramo prati nježnim proizvodima namijenjenim svakodnevnom korištenju.

Prednosti Apivitinog Propoline šampona s kamilicom i medom :

Kamilica nježno čisti kosu i tjeme, dok ekstrakt nevena umiruje tjeme i sprječava iritacije.
Ekstrakt meda omekšava i hidratizira kosu.
Bio-pamučni zaštitni sustav, ekskluzivna Apivitina inovacija, ojačava teksturu kose i poboljšava elastičnost, time stvarajući zaštitu od negativnih utjecaja iz okoliša.
Idealan za svakodnevnu upotrebu, prikladan je za cijelu obitelj.
Apivita je zamijenila vodu infuzijom ružmarina u liniji propoline kako bi pojačala antioksidacijsko, antiseptičko i anti-iritacijsko djelovanje proizvoda.

 Drage ljubiteljice Apivite, ovaj vikend možete osvojiti ovaj visokovrijedni Apivitin šampon.

Kako osvojiti nagradu?.

-  napišite u komentaru koji je Vaš najdraži Apivitin proizvod i zašto . NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK

- u komentaru navesti pod kojim imenom pratite Dear Skin beauty blog 

.Darivanje je otvoreno za SVE čitateljice .

Javljajte se do nedjelje 27.07.2014.. u ponoć, a 28.07.2014. ću nasumičnim odabirom preko Random.org  izabrati dobitnicu koja se mora javiti u roku od 48 sati.

Sretna dobitnica Apivitinog šampona je Marinela Šušković, molim podatke na mail u idućih 48 sati, u suprotnom moram izabrati novu dobitnicu.



53 komentari:

  1. EXPRESS BEAUTY NJEŽNI PILING GEL S MARELICOM - dobila jednom na poklon i od tada je taj piling uvijek sa mnom - jer odlično očisti lice te pruža njegu, ne isušuje i koža je meka i čista :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam imala prilike da probam ni jedan proizvod do sada.
    FB - Marie Ilic

    OdgovoriIzbriši
  3. Marya : nisam imala prilike probati niti jedan proizvod alu budem vec :)

    OdgovoriIzbriši
  4. PRIRODNI SAPUN KAMILICA jer je nježan za kožu
    FB Saric Anela

    OdgovoriIzbriši
  5. Ni ja do sad nisam probala nijedan proizvod od Apivite, iako sam dosta čitala o njihovim serumima, da su jako dobri i planiram probati barem ovaj zeleni: http://www.apivita.com/radiance.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Apivita umivalica sa lavandom. Zapravo je i jedino sto sam probala ali super mi odgovara. Lp. Jelena Kotaran , FB

    OdgovoriIzbriši
  7. Iskreno, nista do sada nisam bila u prilici da probam. FB Jovana Aleksandar Mrkonjić. LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Koristim Apivita Radiance serum s vitaminom c i borovnicom vec duze vrijeme.Za mene je to stvarno najbolji serum koji sam dosad probala, koza mi je vidljivo blistavija i ljepsa...a miris...mmmm! Fb - Anita Vrkljan

    OdgovoriIzbriši
  9. Do sada nisam probala puno njihovih proizvoda, ali njihove Express maske su mi super, pogotovo maska za intenzivan peeling s maslinama, koža mi bude ko bebina guza, meeeeekana strašno, a još kad poslije stavim neki serum...mmmm, divota...doduše, probala sam njihov Radiance serum (dobila tester) i kupujem iduće, najesen obavezno :) Fb- martina Šuperba

    OdgovoriIzbriši
  10. Pratim te na fejsu kao "Blue Panther Sandrinne".
    Najdraži Apivitin proizvod mi je balzam za usne s pčelinjim voskom i maslinovim uljem, a razlog je jednostavan - rade svoj posao (omekšavaju usne i čine ih lijepima i glatkima). Uz to imaju prekrasan miris.

    OdgovoriIzbriši
  11. Od apivita proizvoda sam isprobala sve balzame za usne i Euphoria mlijeko za tijelo. Moram priznati da sam oduševljena svim balzamima, ali i mlijekom za tijelo jer mi hrane kožu, čine je mekom i ne isušuju je. Blog pratim preko fejsa-Emina Hebilovic

    OdgovoriIzbriši
  12. Balzami za usne i serumi za lice, koža lijepo reagira na njih.

    OdgovoriIzbriši
  13. Na žalost, nisam isprobala još nijedan njihov proizvod, jer su mi preskupi - ali rado bih sve, jer imam osjetljivu kožu i kosu, i sva sam osjetljiva ;)
    Na Fb-u Lada Rađa

    OdgovoriIzbriši
  14. Za sada imam tri Apivita proizvoda: zeleni serum, gel za umivanje i tonik za lice. Najdraži mi je zeleni serum, štedljivo ga trošim jer mi je dosta skup. Savršeno odgovara mom tipu kože, lako se nanosi i brzo upije. Koristim ga već 2 mjeseca i vidim velike promjene na bolje na koži lica.
    Pratim te na feisu pod imenom Marijana Salvaje ex Marić

    OdgovoriIzbriši
  15. Nažalost, nisam imala priliku isprobati nijedan Apivitin proizvod, zasad, ali se toplo nadam da će mi se posrećiti u ovoj nagradnoj igri. :D

    Pratim te na FB-u, pod imenom : Sanda Biuk

    Sanda x

    OdgovoriIzbriši
  16. Apivitini balzami su odlični. Najbolji mi je smeđi, miriši po kokosu i spasio mi je ispucane usne.
    Pratim te preko bloglovina pod imenom Mirna (http://www.bloglovin.com/225lines)

    OdgovoriIzbriši
  17. Serum za blistavost sa borovnicom i vitaminom C jer moja koža s njim izgleda besprijekorno,te je hidratizirana u svakom trenutku.

    FB: Andrea Čretni


    OdgovoriIzbriši
  18. Ljiljana Bošnjak Gligorević Nisam imala još prilike isprobati proizvode ali bih željela Fb Ljiljana Bošnjak Gligorević

    OdgovoriIzbriši
  19. Bez premca balzam za usne s propolisom, koji je moj najdraži balzam za usne uopće - odlično njeguje i još ljepše miriše :).
    Tamara Kolarić

    OdgovoriIzbriši
  20. Nažalost nisam isprobala niti jedan Apivitin proizvod.
    FB: Maja Tomšić

    OdgovoriIzbriši
  21. Iskreno, nisam do sada probala nijedan njihov proizvod.
    Gfc: lolin svet
    Fb: lolin svet

    OdgovoriIzbriši
  22. Balzam za usne sa propolisom. Ana Rajkovic

    OdgovoriIzbriši
  23. Naj,naj proizvod mi je njihova umivalica maslina-lavanda,odlicno ocisti lice bez isusivanja,skida sminku,ma nesto presavrseno.

    OdgovoriIzbriši
  24. Nisam probala nijedan njihov proizvod :(
    Sanja

    OdgovoriIzbriši
  25. Na žalost, još uvijek nisam probala nijedan proizvod od Apivite, ali voljela bih jako isprobati, pa reći svoje mišljenje :)
    FB: Branka Vrkić

    OdgovoriIzbriši
  26. Balzam za usne :)
    Goranka Hajdin Pribanić

    OdgovoriIzbriši
  27. Gordana
    Apivita sapun s jasminom .. Super za moju mješovitu kožu.. Ne ostavlja jak miris.. Ja ga obožavam..

    Pratim pod Gordana Laco

    OdgovoriIzbriši
  28. Nažalost, još nisam probala nijedan njihov proizvod, ali bih rado probala.
    Sa Ki

    OdgovoriIzbriši
  29. Nažalost nisam imala prilike isprobati Apivitine proizvode, no najviše hvalospjeva čula sam o serumima za lice (hidratantni i C serum) pa mogu samo reći da mi oni nekako najviše golicaju maštu :) bubley FB - Nathalie Dijoux

    OdgovoriIzbriši
  30. nisam imala prilike da probam njihove proizvode, ali bas imam zelju da ih probam. bloglovin Jelena Skoro

    OdgovoriIzbriši
  31. aqua vita kremica za lice odlična je ;)
    fb Mirjana Plećaš

    OdgovoriIzbriši
  32. Apivita sapun s jasminom - predivno miriše
    FB Danijela Saric

    OdgovoriIzbriši
  33. Nisam imala prilike isprobati još niti jedan njihova proizvod, ali bi to jako voljela jer su odlični :)

    FB Stella Kautero

    OdgovoriIzbriši
  34. Aqua Fvita kremu za lice sam isprobala i sjajna je, hidratizira kožu i čini je mekom i svilenkastom!
    FB: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  35. Nisam jos isprobala niti jedan njihov proizvod, ali bih jako voljela! :D
    FB Branislava Lazić

    OdgovoriIzbriši
  36. Probala sam samo mazalicu za usne s medom, koja mi je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Moja tiha patnja je Apivita jer je kod nas nema a ja želim da probam SVE :( Pratim peko Bloglovin' kao Jelena Milojkovic

    OdgovoriIzbriši
  38. nisam nikad probala njihove proizvode jer su malčice iznad mog budžeta, ali bih definitivno probala jer se trudim koristiti samo prirodnu kozmetiku (kad je to moguće, za neke stvari iz kupaone još nisam našla prikladnu alternativu...)

    Bloglovin http://www.bloglovin.com/nikolina7
    fb: Nikolina Vukelić

    OdgovoriIzbriši
  39. Nažalost nisam bila u prilici isprobati nijedan proizvod iako bih voljela.
    FB: Ivana Mišetić

    OdgovoriIzbriši
  40. kremasti gel za ciscenje lica s lavandom i maslinom je za mene njihov najnajproizvod
    pratim te preko bloglovina kao sassypout,a komentiram kao sassy

    OdgovoriIzbriši
  41. Nisam još probala niti jedan Apivitin proizvod :( Pratim te na Fejsu kao Matea Cherry Ivančić

    OdgovoriIzbriši
  42. Najdraži Apivitin proizvod mi je Propoline šampon protiv prhuti za masnu kosu s cedrom i propolisom, zato jer je jedan od rijetkih za takvu kombinaciju kose (a meni baš takav treba...)

    Twitter Gabrijela27

    OdgovoriIzbriši
  43. Najdraži Apivitin proizvod je Queen Bee krema za područje oko očiju, pravi lifting i trošim drugu teglicu. Obožavam i masku od zelene gline.

    Pratim te na FB,
    Marinela Šušković

    OdgovoriIzbriši
  44. Nisam imala priliku isprobati niti jedan proizvod zasad.
    FB: Moon Child

    OdgovoriIzbriši
  45. Nisam još imala priliku isprobat Apivitu ali već dugo pikiram umivalicu.

    FB: Tihana Ivanić Mikić

    OdgovoriIzbriši
  46. gel za masnu kozu... prezadovoljna...jelena s.

    OdgovoriIzbriši
  47. Nisam isprobala dosad Apivitine proizvode, al bih htjela probat zeleni serum.

    OdgovoriIzbriši
  48. Nažalost nisam probala ni jedan njihov proizvod
    FB - Andrijana Gavran

    OdgovoriIzbriši
  49. Najdrazi mi je balzam od propolisa jer odlicno hrani moje usne!:) FB- Tomi To

    OdgovoriIzbriši
  50. Isprobala sam Apivita Intimate koji mi je uvelike pomogao ;)
    fb.Suzana Šainović

    OdgovoriIzbriši
  51. Apivita gelovi za intimnu njegu, postoje 3 varijante i našla sam svoje potrebe u sva tri ovisno o (ne)prilikama.

    OdgovoriIzbriši
  52. Nisam još isprobala al bi jako voljela ako mi to omogućiš :)))
    fb: Maja Ptiček

    OdgovoriIzbriši