NOVEXPERT HYALURONIQUE SERUM BOOSTER - RECENZIJA

Posted by Dear Skin at 11:04

Prije nekoliko mjeseci, mogle ste čitati o novitetu francuskog brenda NovExpert na čijem predstavljanju sam prisustvovala i obavijestila Vas u ovom postu. Još uvijek se sjećam eventa kao jučer, izuetno edukativan i zanimljiv, a posebno kada se radi o proizvodu koji svojom tehnologijom i sastojcima nadmašuje sve slične proizvode na tržištu.Naime, radi se o prvom proizvod za njegu kože koji sadrži najveću koncentraciju hijaluronske kiseline u svijetu
Odmah nakon što sam dobila proizvod, krenula sam s njegovim korištenjem i to mi je bilo posebno važno jer se bližilo ljeto kada izbacujem razne agresivne sastojke i kožu njegujem isključivo hidratacijom. Moram priznati da mi je na vrh glave silikona i raznih PEG-ova u proizvodima i stvarno sam s veseljem počela koristiti NovExpert-ovu mladu pridošlicu u asortimanu.

OPIS PROIZVODA: Formula inspirirana posljednjim napretkom anti-age medicine. Serum koji je  ekvivalent 20 injekcija hijaluronske kiselineSvaki dan, jednom do dvije doze ovog ultra koncetriranog seruma koji sadrži 4 različite vrste hijaluronske kiseline, pomaže pomlađivanju kože, uklanjanju bora, hidrataciji i zaglađivanju kože.
Sadrži 480 mg HA.
HYALURONIQUE serum je pogodan za sve tipove kože, koristi se kao dnevna i/ili noćna njega. Može se koristiti samostalno, ispod kreme ili pomiješan s uobičajenom kremom. Također je pogodan za područje oko očiju. Proizvod je dermatološki testiran, hipoalergen, 100 % prirodnog porijekla i bez ulja. 0 %  preservativa, silikona, BHT-BHA, EDTA, PEG, parabena, phenoxyethanola, potassium sorbate, dehydrocetic acid, triclosan, sorbic acid, methylisothaizo-linone itd.

PAKIRANJE I KOLIČINA: pakiranje je vrlo praktično, radi se o neprozirnoj i staklenoj bočici s pipetom za doziranje, te u količini od 30 ml

TEKSTURA, MIRIS, UPIJANJE: sama tekstura je gelasta i potpuno prozirna, Zapravo bih ga nazvala "gelastim serumom" jer definitivno nema vodenastu teksturu a niti mliječno kremastu. Riječ koja opisuje osjećaj nakon nanošenja je "ljepljivost". Serum je vrlo ljepljiv prvih nekoliko trenutaka, a nakon upijanja koje na mojoj koži traje nekih 5 do 7 minuta , u potpunosti se upija.
Miris bih opisala kao svjež i pomalo medicinski, vrlo suptilan i nestaje za manje od minute.
SASTOJCI: 

Aktivni sastojci+djelovanja: 1,6% čista hijaluronska kiselina što ga čini 71,6%-tnim hijaluronskim gelom. 480 mg je ekvivalent 20 injekcija hijaluronske kiseline.
NovExpert je posebnom tehnologijom, razlomio preveliku molekulu HA i dobio manje, djelotvorne molekule koje duboko ulaze u dermis i tako učinkovito djeluju na bore i elastičnost kože. Hijaluronska kiselina, dobivena je iz pšenice i time pogodna i za vegane.
NAČIN KORIŠTENJA I DJELOVANJE: Koristi se kao dnevna i/ili noćna njega. Može se koristiti samostalno, ispod kreme ili pomiješan s uobičajenom kremom. Pogodan i za područje oko očiju. 
1 kap prije 40-te godine života ili 2 kapi nakon 40-te godine života U samom nazivu proizvoda uočile ste dvije riječi: serum i "booster" što znači pojačivač. U praktičnom smislu, boosteri se koriste tako da se dodaju u uobičajenu kremu i na taj način "pojačaju" djelovanje kreme. Moram priznati da sam ga na ovaj način najčešće koristila. Pomiješala bih u dlanu dvije kapi boostera s malo kreme i razmazivanjem u dlanovima nanosila na područje lica i vrata. Naime, samostalnim korištenjem na čisto lice kao svaki drugi serum, nisam u potpunosti zadovoljna. Osim početne ljepljivosti, nakon što se upio nisam osjetila dovoljnu hidratiziranost, ali kako je ovaj proizvod zamišljen kao pojačivač, počela sam ga miješati s kremom i to je onda sasvim druga priča. Mješavina boostera i hidratantne kreme je dala pravu hidro bombu čiji učinak je trajao debelih 8 sati. Za informaciju, sama ta krema bez boostera prestala bi djelovati već nakon 4 sata i obrazi bi me neugodno zatezali od suhoće. Što se tiče djelovanja na bore, hijaluronska kiselina u ovom obliku, koja prodire duboko u kožu može ublažiti i smanjiti fine linije, posebno bore smijalice i dehidracijske bore. Duboke nazolabijalne bore poput mojih ne može ispeglati niti jedan proizvod da se razumijemo, kao niti duboke bore izazvane godinama, no sve one smijalice,"svračije nogice" oko očiju i dehidracijske bore itekako popunjava i čini manje vidljivim. Taj učinak ne čudi,jer koža dobiva visoku dozu čak 4 vrste hijaluronske kiseline koja vlaži, popunjava, zaglađuje i omekšava.


ZAKLJUČAK: odlični sastojci i ambalaža, ekonomičnost u korištenju (dvije kapi ujutro i dvije navečer), višenamjenska upotreba (samostalno ili kao dodatak kremi) i multifunkcionalnost (oko očiju, na licu i vratu, te na usnama) može dobiti same preporuke. Pogodan je za sve vrste kože, od masne do iznimno suhe i mogu ga koristiti svi bez obzira na godine. Posebna preporuka ženama koje su počele primjećivati prve znakove tankih linija oko očiju i na čelu.
CIJENA: 395 kn za 30 ml proizvoda što može potrajati do šest mjeseci.

*PR UZORAK

Volite li hijaluronsku kiselinu? Čime tretirate svoje bore i borice?

37 komentari:

  1. Jako zanimljiv proizvod! :)
    Mene jos samo zanima s kojom kremom si ga koristila? Nisam bas u tijeku događaja pa ne znam koju trenutno kremu za lice kosristis ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posljednjih mjeseci koristim za dan Eucerin Evenbrighter kremu sa spf 30 a u danima jačeg izlaganja suncu Eucerin fluid spf 50. Za noć LRP Toleriane ultra fluid ili Eucerinovu noćnu. To su sve hidratantne kreme kojima sam zadovoljna no booster od njih radi prave bombe i one duže i jače djeluju.

      Izbriši
  2. NAPOKON!!!! toliko čekana recenzija :D kupila sam ga i taman počela s korištenjem, s tim da ga stavljam samo ujutro. Navečer rotiram Apivitin zeleni i crveni serum. Koža mi je siva i nikakva pa sam krenula tako. Misliš li da je to dobro?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Booster možeš kako ti odgovara, i ja ga većinom koristim za dan jer mi makeup prilično isušuje lice a često sam ga stavljala i kao dodatak noćnoj kremi. Odličan izbor, hijaluronska za dan, c vitamin i e za noć i time si pokrila sve važne sastojke protiv sivila.
      Kako ti upotrebljavaš booster, samostalno ili miješaš s kremom?

      Izbriši
    2. sorry, odgovor je u komentaru ispod ;)

      Izbriši
  3. I ja imam isti problem s isušivanjem lica iako imam masnu kožu. Prva dva jutra sam ga stavila samog pa onda kremu, onda sam ga pomiješala s dnevnom kremom. To je trenutno L'occitaneova anđelikina hidratantna krema. Ona je poromašaj za moju masnu kožu tako da je jedva čekam potrošiti. E da, neki dan sam bila kod jedne kozmetičarke u Splitu da mi očisti lice. Kaže da sve krivo radim i da je zgrožena..... nikada me nitko nije tako ogadio. Ona je protiv Spf zaštite itd...... Uglavnom ispala sam psihički bolesna jer želim očistiti lice i još sve to stavljam na sebe. to ti detaljnjije napišem u e-mailu, zanima me tvoje mišljenje. napist cu tocno što radim svaki dan. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dapače, jako me zanima tvoja rutina i mišljenje te kozmetičarke. Uopće me ne čudi što su žene danas toliko zbunjene jer zaista nailazimo na svakakva mišljenja i preporuke.

      Izbriši
  4. Ovu sam recenziju baš čekala s nestrpljenjem, ali nekako mi ne zvučiš baš oduševljena na kraju priče (ili se možda varam?). Možda su mi očekivanja bila prevelika nakon prvobitne najave. Moram priznati da bih bila pomalo lijena još i mješati serum s kremom, ali s obzirom da još uvijek trošim zalihe hidratantnih seruma, srećom se sada ne moram odlučivati za nešto novo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Problem je kod mene što se teško oduševljavam, a kada se to dogodi, vrišti iz svake riječi :D Novexpert Booster je za svaku pohvalu i preporuku, probala sam mnoge slične proizvode koji bustaju kremu i ovaj je za sad najbolji, no da će netko u mojim godinam vidjeti posebne promjene u smislu bora -neće ali zato mlađe osobe kojima su tek krenule fine linije itekako mogu riješiti njihov problem. Moje skromno mišljenje je da i dalje injekcije hijalurona ubrizgane ispod kože daju bolji efekt.

      Izbriši
  5. Baš zbog te ljepljivosti, koja na meni puno dulje traje, prestala sam ga koristiti, ali baš ću ga sad ubaciti u kremu i tako ga nanositi. Veselim se novom isprobavanju i doživljaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljepljiv je strašno kada se nanosi sam, nakon upijanja bude ok, ali probaj baš kao booster u kremi, to je sasvim druga priča.

      Izbriši
  6. Trebala bih početi koristiti nešto jače zbog bora. Ovo ću probati na jesen, kad se smanji intezitet sunca. Sada mi je glavno pronaći nešto što blijedi hiperpigmentacijske mrlje, koje su se pojavile iako sam koristila kremu sa faktorom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hijaluronska kiselina nije sastojak koji treba nužno izbjegavati na suncu, dok proizvodi protivhiperpigmentacija većinom ne smiju na sunce pa pričekaj s njima.

      Izbriši
  7. U kojim ljekarnama se moze kupiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nalazi se u svim boljim ljekarnama(npr Farmacija) i u online ljekarnama (Corner, Sophia.hr)

      Izbriši
  8. Super se cini proizvod po sastavu, no mene zanima sto jos ima u tom serumu pri tom misleci na koncentracije isod 0,1% koje prema FDA-u ne moraju biti prikazane na listi sastojaka. Tj. da li ova firma istice sve sastojke bez obzira na koncentracije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sorry, nisam se potpisala. Nikolina :)

      Izbriši
    2. Nažalost, na ovo pitanje ti ne znam odgovoriti ali svakako ću proslijediti proizvođaču.

      Izbriši
  9. Imam ga i koristim ga zadnjih mjesec dana i jako sam zadovoljna. Koristim ga samostalno te mi je u početku smetala njegova ljepljivost, ali sam se navikla, a dobro je i što kratko traje i brzo se upije :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam ga kupila prije mjesec dana i stvarno sam zadovoljna! Koristim ga u kombinaciji s dnevnom kremom, a budući da sam dosad koristila Repulp masku kao noćnu njegu, kombinacija maske s boosterom je savršena. Za dan trenutno koristim od Nuxe-a Nirvanesque, ali mislim da bih mogla probati i Repulp kremu za dan kad ovu potrošim. E da, probala sam koristiti booster samostalno i, kad je bilo baš jako vruće, bilo mi je super jer kao da nekako učvrsti kožu i zaštiti je, ali mi u principu nije dovoljan kao samostalna njega.

    Beauty Chat Room by Marijana, protiv hiperpigmenatcije probaj isto njihov serum s vitaminom C (dobila tester, probala - fin je, ali nemam nekih problema pa ne mogu reći o učinku), ili, kako mi je promotorica objasnila, neku novu RoC kremu s vitaminom C i retinolom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Repulp maska je super, potrošila sam dva komada :))
      Jel znaš možda da li se Roc ponovo pojavio u ljekarnama?

      Izbriši
    2. Mislim da je. Bila sam na promociji krajem 7. mjeseca i vidjela sam da imaju sve nove proizvode (nisu više ona crvena i plava linija). Budući da preferiram prirodno, nisam RoC uzimala u obzir za kupnju (nikad ne reci nikad), ali mi je promotorica rekla da je to sad poboljšana, profesionalna linija.
      A jesi probala možda Repulp kremu? Ja baš ozbiljno razmišljam o njoj... Probala sam je na ruci, tekstura se čini ok, sastav također pa ne vjerujem da će biti loša na licu, ali me zanima ako ima tko iskustva s njom. Malo mi je ova Nirvanesque preparfumirana (stara linija je bila bolja).

      Izbriši
    3. Čula sam da dolazi poboljšana verzija ROC-a koji mi je super učinkovit. Uglavnom, imala sam Repulp kremu u dosta testera i vrlo je slična maski po učinku iako je bolja podloga za šminku. Radije sam ponovo kupila masku jer nju koristim umjesto noćne njege.
      Topla preporuka i za kremu mada najbolje da zatražiš testere i probaš na svojoj koži.

      Izbriši
  11. Budem pa javim dojmove...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno, baš me zanima tvoja usporedba :)

      Izbriši
    2. Koja je to Roc krema s retinolom i vitaminom c?

      Izbriši
    3. Koja je to Roc krema s retinolom i vitaminom c?

      Izbriši
    4. Ovako, bila sam u utorak u ljekarni (u čak 3 ljekarne) pitati za tester Repulp kreme. Nisu imali, ali su u jednoj imali kremicu u tubi pa su mi malo istisnuli u lončić. Odmah sam je namazala navečer, bila mi je fina, namazala sam je i jučer ujutro - i dalje fina. Tako da sam je jučer i kupila. Sinoć sam nanijela svoju uobičajenu noću njegu (Repulp maska), a jutros sam stavila kremu (bez boostera, htjela sam vidjeti kakva je samostalno). Mogu reći da je stvarno fina. Ustajem rano, tako da već oko 6 nanesem kremu i koža mi je i dalje hidratizirana, ne osjetim da išta fali. Inače nisam tip koji voli imate sve od jedne kozmetičke kuće, ali eto, sad već imam tri proizvoda koji su mi super. Vidjet ću još kroz tjedan dana kakva će se krema pokazati, ali stvarno je ugodna na licu, 2 min nakon nanošenja zaboravim da išta imam na koži. Martina, ako ti se pruži prilika, isprobaj kremu...pogotovo ako si maskom zadovoljna.
      Što se ove s retinolom i vitaminom C tiče, mislim da je nekakvo srebrno pakiranje s ljubičastim. Nešto Renew ili slično. Navodno stabilizirani C vitamin i retinol pa može i za dan.

      Izbriši
    5. Hvala ti na ovoj mini recenziji, Repulp kremu sam više puta probala, slažem se sa svime što si napisala. Puno je ljepša kao podloga i kao dnevna krema od maske koja jesuper za noć. Od Novexperta sam probala skoro sve, što putem testera što preko proizvoda i sada sam iskreno zaljubljena u njihovu Creme Doucer- Velvety Cream čije testere sam dobila n ajednoj promociji. Čekam da malo potrošim zalihe i onda je moja. Lijepo hrani, lice je baršunasto i meko, mali plusić iznad Repulpice :)

      Izbriši
  12. Ajme, Velvety cream - tako dobro zvuči! Neću više ni razmišljati o tome... A dugo vremena sam mislila da ne postoji bolje od Nuxe krema.

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Martina dali ja kao ne medicinski djelatnik uopce mogu kupiti hijaluronske filere, te ih donjet strucnjaku, da mi napuni bore i koliko kostaju ako se mogu, a ono najvažnije, gdje?? Hvala i lp!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Smije li se koristiti nakon kućnog dermarollera? Hvala Dijana.

    OdgovoriIzbriši
  15. Može li se i kako koristiti kod kože koja je zahvaćena dermatitisom.Serum sam dobila na poklon i istražujem način korištenja.Od krema koristim la roche posay toleriane riche i toleriane ultra.Koža mi je crvena,zategnuta.... peče.Ne znam čime i kako da je njegujem.49 mi je

    OdgovoriIzbriši