NUXE HUILE PRODIGIEUSE SUHA ULJA + VIKEND DARIVANJE

Posted by Dear Skin at 20:11

Huile Prodigieuse, kultni proizvod iz Laboratorija Nuxe nastao je 1991-e godine prema zamisli zaposlene žene i majke koja je željela pojednostaviti svoj ritual njege : Proizvod koji će u jednom potezu tijelo obaviti nevjerojatnom mekoćom i očaravajućim mirisom, proizvod koji će nahraniti lice i učiniti ga neodoljivo nježnim i proizvod koji će uz sve to i kosu učiniti savršeno svilenkastom i mirisnom

Od tada, Nuxe suho ulje proda po jedan komad se svakih 6 sekundi. Osvojilo je mnoge žene, pa tako i mene i godinama je moj vjerni pratioc.


Sadrži ulja lješnjaka, makadamije, slatkog badema, gospine trave, kamelije, borača i vitamin E. 
Primjena je zaista multifunkcionalna: umjesto keme, umjesto seruma, z anjegu kose, tijela, pomiješano s tekućim puderom itd itd.
Iz Nuxe-a kažu da je njegova jedinstvena formula mnogo je puta kopirana, ali jedino je Laboratorij Nuxe postigao savršen spoj izvornih prirodnih sastojaka, učinkovitosti i senzualnosti. Nuxe-ovo suho ulje neodoljiv je koktel 6 dragocjenih biljnih ulja posebno odabranih zbog svoje kvalitete i brojnih dobrobiti za kožu. Esteri biljnog porijekla daju mu savršenu teksturu zbog koje se upija u kožu u trenu te je ostavlja sasvim suhom, ali neodoljivo mekom i nježnom na dodir.

Kasnije,Huile Prodigieuse®  dobija svoju sestru Huile Prodigieuse® Or, odnosno verziju suhog ulja sa zlatnim sjajem. Zlatna je zvijezda ljetne višenamjenske njege. Naglašava preplanulu boju, daje blistavost kosi, tijelu, njeguje i pruža svjetlucajući efekt prije večernjeg izlaska.


Ovaj vikend želim da još jedna moja čitateljica uživa u ovom proizvodu. Poklanjam Vam Huile Prodigieuse® Or, čudesno ulje s zlatnim česticama 100 ml !

Kako osvojiti nagradu?.

-  napišite u komentaru koji je Vaš najdraži Nuxe proizvod i zašto . NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA ALI OSTAVITE NEKO IME ILI NADIMAK
- u komentaru navesti pod kojim imenom pratite Dear Skin beauty blog 
- šodijeliti (SHARE) ovu objavu na svome profilu, ovaj uvjet je za FB fanove, ukoliko nemate profil nije obavezno.
Darivanje je otvoreno za SVE čitateljice .

Javljajte se do nedjelje 10.08.2014.. u ponoć, a 12.08.2014. ću nasumičnim odabirom preko Random.org  izabrati dobitnicu koja se mora javiti u roku od 48 sati.

Sretno :)

Dobitnica zlatnog ulja je Magdalena Goldić
Molim dobitnicu da se javi u roku 48 sati na moj mail eyedetoxx@gmail.com, u suprotnom moram birati ponovo.

174 komentari:

  1. Nemam još nijedan Nuxe proizvod pa bih zato bila jako sretna kad bih ovo osvojila! :)
    Pratim te preko bloglovina Lucija Akmačić

    OdgovoriIzbriši
  2. nžalost nisam imala prilike isprobati niti jedan do sad...ali svi pričaju o tom famoznom ulju i ni malo ne sumnjam da bi oduševio i mene i moju kožu i tijelo :D

    fb. Dijana Kovacevic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ljiljana Nisam još probala Nuxe proizvode ali bih željela isprobati Fb Ljiljana Bošnjak Gligorević

      Izbriši
  3. ja bih rado osvojila ovo ulje da se sjajim bar u hladnom zagrebu kad vec ne mogu na more :) pratim te kap Bruna Bodulica

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam niti ja probala ovo ulje....od Nuxe imam okoloočnu kremu i odlična mi je

    OdgovoriIzbriši
  5. Nazalost, nemam niti jedan nuxe proizvod, ali mnogo sam citala o ovom ulju i balzamu, zato bi i bilo super kad bih ga dobila :)
    FB Majda Jusic

    Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Nuxe Reve de Miel bogata krema za tijelo s medom je jedina stvarčica koju sam probala i koristim od Nuxe-a i jako sam zadovoljna. Ulje nažalost nisam još isprobala.
    FB: Gordana Brezovečki

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam napisala zašto: zato što je jako hranjivo i pogoduje mojoj suhoj i osjetjivoj koži. :)
      Goga

      Izbriši
  7. dosad nisam isprobala niti jedan Nuxe proizvod, ali već mjesec dana razmišljam o kupovini baš ovog suhog ulja i sada ti izbaciš ovo darivanje, pa zašto ne okušati sreću :)
    pratim te preko fb, Ivana Mikulić

    OdgovoriIzbriši
  8. Nažalost, nemam nijedan njihov proizvod, ali sam čitala sve same pohvale. Mene mami najviše za kosu.
    Pratim te preko bloggera (JeuneFille) i sada i preko fb-a- La petite valise d'une jeune fille

    OdgovoriIzbriši
  9. Nuxe ulje obozavam!dobila sam mali tester u ljekarni!odusevio me miris, koza mi je bila mekana i svileno glatka poslije stavljanja ulja!nuxe ulje sa sljokicama mi je neispunjen san!fb nemam!tami

    OdgovoriIzbriši
  10. Pratim preko FB, Tea Šainović.
    Jedini Nuxe proizvod koji sam dosad imala prilike isprobati je balzam za usne s maslacem marelice i odličan mi je, čini usne mekima i sjajnima i prekrasno miriši. :)
    Tea

    OdgovoriIzbriši
  11. Moj najdraži Nuxe proizvod i jedini kojeg sam isprobala je Crème Fraîche de Béauté Light..Mogu reći da je krema prepredobra jer otkad je koristim koža mi je meka i hidratizirana.
    pratim kao Sandra

    OdgovoriIzbriši
  12. Nikad nisam imala prilike ništa da probam,volela bih naravno. Podelila sam na fb evo linka https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=http%3A%2F%2Feyedetoxx.blogspot.com%2F2014%2F08%2Fnuxe-hulie-prodigeus-suha-ulja-vikend.html%23.U90xfYJDla4.facebook&p[title]=NUXE%20HUILE%20PRODIGIEUSE%20SUHA%20ULJA%20%2B%20VIKEND%20DARIVANJE%20|%20Dear%20Skin&display=popup
    Tijana Ilić (pratim svud)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ulje je odlično ali NUXE Fluide Merveillance je famozan, zaljubih se na prvu u fluid ;)

    fb Mirjana Plećaš

    OdgovoriIzbriši
  14. Nemam ni ti jedan Nuxe proizvod.
    Pratim te preko Bloglovin'-a imenom Miranda Priestly ;)
    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Nažalost još nisam imala prilike probati Nuxe proizvode, no ova ulja mi se čine odlična po svim recenzijama koje sam pročitala :)

    Pratim te ovdje i na face-u kao Teky Frost

    OdgovoriIzbriši
  16. najdraže mi je huile prodigieuse ulje, jer se jako brzo upija u kožu i nije masno, super miriše i odličan mi je i za kosu, zakon proizvod :D
    pratim te kao Valentina Levar :)

    OdgovoriIzbriši
  17. jedino što sam probala je balzam za usne marelica, izvrstan je, voljela bi probati Nuxe ulje, jer ga svi hvala, a sama činjenica da se proda svakih 6 sekundi, taj sam podatak ipak čula radnije, me je šokirao, znači da je stvarno super proizvod.

    OdgovoriIzbriši
  18. Na moju veliku žalost još nisam imala prilike isprobati Nuxe proizvode, no od sveg srca bi to voljela, svi ga hvale.
    Pratim te putem Facebooka: Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  19. Još nisam imala prilike isprobati Nuxe proizvode,ali bi željela jer sam čitala izvrsne recenzije o njima. :) Pratim te preko Facebook-a: Marina Baković

    OdgovoriIzbriši
  20. Nuxe balzam za usne vjerni pratilac godinama :)
    putem fb Hannah Hannah

    OdgovoriIzbriši
  21. Uh,nažalost do sada samo balzam za usne,tako da ne znam da li ga mogu svrstati u najdraže. Balzam mi super njeguje, vejerujem da je i ovo ulje mrak :)
    Pratim te preko FB: Tina Svalina

    OdgovoriIzbriši
  22. jao, imam njihovo "obično" ulje, super mi je preko zime za trackat se. prefino miriši :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Najomiljeniji Nuxe proizvod mi je nocna krema iz linije Prodigieuse jer mi fino nahrani kozu, a i predivno mirisi.
    Pratim te preko fb kao Ines Semanjski.

    OdgovoriIzbriši
  24. Koristim nuxe suho ulje bez šljokica....savršenstvo :-)
    Pratim blog preko fejsa Danijela Tanfara

    OdgovoriIzbriši
  25. Omiljeni Nuxe proizvod mi je upravo njihovo ulje sa zlatnim česticama.
    Blog pratim preko FB: Melanija Burazin Starčević

    OdgovoriIzbriši
  26. Spomenka Grgić
    Nuxe ulje sa zlatnim česticama mi je omiljeno
    Blog pratim preko fb Spomenka Grgić

    OdgovoriIzbriši
  27. Nažalost nisam ništa koristila od Nuxe kozmetike.A ovo ulje je toliko nahvaljeno od osoba koje su ga koristile ,ja mislim da je kralj među uljima. Pratim te kao Marijana Šimić.

    OdgovoriIzbriši
  28. Do sada sam samo probala iz testera više njihovih proizvoda i svi mi se sviđaju na osnovu toga.
    FB i Bloglovin: Ale Ra

    OdgovoriIzbriši
  29. Najdrazi mi je Nuxe balzam za usne- otkad njega.koristim nista vise mi nije potrebno za njegu usana, i da imam lijepe i njegovane usne spremne za poljupce ;) blog pratim preko fb Ivana Pisac Šumić

    OdgovoriIzbriši
  30. Nisam još imala prilike probati niti jedan njihov proizvod jer me financije nažalost ograničavaju, ali o ovom ulju svi pričaju i htjela bih ga isprobati da vidim u čemu je njegova čar. :)
    FB pratim pod imenom Ivana Ugarković

    OdgovoriIzbriši
  31. NUXE Contour Des Yeux Prodigieux-Eye Cream-odlično i lipo miriše :-)
    FB Dina Topolko Medvid

    OdgovoriIzbriši
  32. Nuxe Nuxellence fluid koji je predivan, lagan, daje poseban zdravi sjaj koze i moze svim tipovima koze bez obzira na godine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tina šta ti nisi dobila već ova ulja? Zašto ne pustiš priliku drugima da probaju?

      Izbriši
    2. Jer su te s nagradnih igara takve, da zele sve za sebe pokupiti i onda prodaju okolo -.-

      Izbriši
    3. ovo darivanje ionako neću osvojit niti sam ikad osvojila kod martine darivanje. ostavila sam komentar na blogu bez obzira na darivanje. a tko si ti?

      Izbriši
  33. Od Nuxe proizvoda koristim njihovu kremu za ruke i balzam za usne, a ono sto mi je kod njihovih proizvoda savrseno jest prekrasan i poseban miris koji obozavam, pa stoga mislim da bi me ulje odusevilo! Inace blog pratim samo preko web-a, Tina!

    OdgovoriIzbriši
  34. Nisam još probala Nuxe ulje.....a baš bi voljela...
    Fb Ivana Blažek Ex Majhen

    OdgovoriIzbriši
  35. Jedini Nuxe proizvod koji sam probala je njihov balzam za usne, savršeno djeluje :)
    blog pratim preko facebooka - Barbara Račić

    OdgovoriIzbriši
  36. Jedno,jedino,neodoljivo i neponovljivo Nuxe sa zlatnim česticama ulje,pomoći će da moja preplanulost traje dulje. <3 <3
    FB fan-Sanja Grabar Blažević

    OdgovoriIzbriši
  37. Nisam probala još nijedno njihovo ulje, a voljela bih, ali njihova noćna hidratantna krema protiv umora mi je super, šteta što imam samo uzorak :)
    Pratim preko Facebook-a Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
  38. Nisam još probala nijedan Nuxe proizvod, ali bih svakako voljela :)
    FB: Matea Sršić

    OdgovoriIzbriši
  39. Aaaaaaaaaaa!!!! Moj najdraži Nuxe proizvod je ovo ulje koje manično pokušavam dobiti na nagradnim igrama odkad je počela manija za njim!!! Lol!! Ježi ga, koristim ja prirodnu kozmetiku i obožavam ovakve marke, al kad džep plače od gladi, nema se za finjake pa pokušavamo biti sretne ruke na ovaj način! :D :D :*

    fb: Nikolina Vukelić
    G+: Nikolina Vukelic
    bloglovin': http://www.bloglovin.com/nikolina7

    OdgovoriIzbriši
  40. Nemam Nuxe al ovo ulje zelim jako, jako, jako... onda mogu reci i dojmove... Blago onoj koja dobije, eto neka uziva i za nas koje necemo...
    goga

    FB : malaradionica gogaz

    OdgovoriIzbriši
  41. Divan poklon zaista jako zdrav i koristan proizvod,mnogo bi me obradovao ;) FB: Maida Cicvara

    OdgovoriIzbriši
  42. Najdraži i trenutno jedini Nuxe proizvid mi je balzam/sjajilo Baume Prodigieux Levres koji sam dobila na poklon od prijateljice. Nismo se dosta dugo vidjele i ja sam kasnila na dogovorenu kavu. Nisam imala na računu da joj javim i mogla sam se samo nadati da me još uvijek čeka. Kad sam napokon pristigla, ona me čekala s malim paketićem, za koji sam imala osjećaj da ga uopće nisam zaslužila, ali me stvarno obradovao i dirnuo. Sjajilo je u nijansi 04 Charismatic Red, ne previše naglašena crvena, dovoljno da skroz prirodno istakne usne. Miris je (meni) jako lijep, sjajilo osjetno njeguje usne, pogotovo ako kao ja u nervozi često grizete usne (grozna navika :/ ). E da, i nije nimalo ljepljivo! :)
    Pratim blog preko google računa (Snowflake - ashtray.child@gmail.com) i preko FBa.

    OdgovoriIzbriši
  43. Nažalost još nisam imala prilike isprobati nijedan Nuxe proizvod, ali se nadam da hoću! :))))))

    Pratim tvoj blog pod imenom: Anita

    OdgovoriIzbriši
  44. Iskreno nisam probala nista od Nuxe proizvoda, zato bih voljela ovo ulje. Pratim te preko FB pod imenom Jovana Aleksandar Mrkonjić.

    OdgovoriIzbriši
  45. do sada nisam isprobala Nuxe kozmetiku jer mi je nedostupna, osim jednom ulje sa zlatnom česticama i zaljubila se !

    Marya
    bloglovin Marija
    fb mari krešić Bandić

    OdgovoriIzbriši
  46. Nisam probala ni jedan Nuxe proizvod mada imam jako dugu listu njihovih proizvoda koje bih htjela probati :))).
    Pratim te na fb kao Purple Glow i putem GFC Dany Purple Glow :)

    OdgovoriIzbriši
  47. Nisam još probala Nuxe suha ulja, ali toliko ih hvale da jednostavno čovjek poželi imati u svojoj kupaonici.... Posebno onaj sa šljokicama..... Dosta toga bi htjela isprobati jer recenzije su odlične....

    Pratim na Fb: Gordana Mandić Čotra

    OdgovoriIzbriši
  48. Još uvijek nisam isprobala Nuxe proizvode... O suhom ulju sam čula puno pozitivnih komentara i dugo ga želim isprobati, ali je malo preskupo za moj džep trenutno. Tko zna, možda jednom... :D

    Pratim na FB: Petra Kos

    OdgovoriIzbriši
  49. Trenutno koristim nuxeov gel za ciscenje liva (demaquillant fondant)
    Ana Rajkovic.

    OdgovoriIzbriši
  50. Nisam probala ništa od Nuxe, a privukla me je recenzija jako, tako da ću da se upišem na listu (shame on me) :D
    Pratim na razno razne načine, kao bloger nick Mrs Fox :)

    OdgovoriIzbriši
  51. Nisam do sada koristila ni jedan Nuxe proizvod ali umirem da probam njihov Rêve de Miel balzam za usne!
    Pratim na razne načine pod imenom Teodora Littvay :)

    OdgovoriIzbriši
  52. Nisam probala nijedan proizvod od Nuxe,ali bih jako volela da imam to suvo ulje :)
    Pratim te pod imenom Marija Petrović.

    OdgovoriIzbriši
  53. Nisam probala nista od NUXE proizvoda, ali me sve ucestalije pohvale i iskustva jako privlace da probam nesto, pa je mozda ovo prilika.
    Pratim te kao Mazalice

    OdgovoriIzbriši
  54. Nisam jos isprobala nista od Nuxe kozmetike,ali odavno zelim ova ulja :-) Pratim te kao Daniela Salinovic na fb.

    OdgovoriIzbriši
  55. Nuxe creme fraiche serum je moj nadraži Nuxić.Na mojoj koži hidratacija bez premca.

    OdgovoriIzbriši
  56. Nemam jos nista od nuxe :( ali obozavam ulja koja cine cuda na mojoj suhoj kozi pa bi voljela vise i ovo isprobati

    Pratim te na bloglovinu i fejsu pod marinela brdar ;)

    OdgovoriIzbriši
  57. Probala sam jedino njihov balzam za usne i super je! O ovim uljima sam čula sve najbolje al nisam imala priliku isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  58. Nisam do sada imala prilike da probam nijedan proizvod ali bih volela, obzirom da je ovo ulje u par recenzija jako hvaljeno! ^_^
    FB/Blogovin: Jovana Veljkov
    FB post: https://www.facebook.com/jovanaveljkov/posts/535275139934108
    Twitter post: https://twitter.com/JovanaVeljkov/status/495816682271567872

    OdgovoriIzbriši
  59. Nisam nažalost još probala NUXE, ali uz sve preporuke i pohvale vjerujem da će biti savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
  60. Nisam do sada probala ništa od njih, ali me ova ulja jako dugo privlače.
    Pratim te kao MakeUpLiciouss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  61. Jelena K, pratim preko FB-a: Moon Child (podijelila post o darivanju).

    Najdraži Nuxe proizvod mi je Contour des Yeux Prodigieux (hidratantna krema za područje oko očiju) jer hidratizira osvjetljivu kožu oko očiju, uklanja natečenost i podočnjake s kojima cijeli život imam problema budući da imam veoma svijetlu kožu i podočnjaci se veoma ističu. Ova Nuxe krema olakšala mi je i uljepšala buđenja jer znam da ujutro kada ustanem neću imati tamne i natečene podočnjake. Veoma je lagana i nije masna.

    OdgovoriIzbriši
  62. Ne zanima me ulje kao nagrada, samo mi nije jasno kako se mackate (precijenjenim) uljem koje sadrži ulje gospine trave koje je fototoksično? :/

    OdgovoriIzbriši
  63. nažalost nisam imala priliku probati a baš bi voljela. Nikolina D, fac:Nikolina Dapas

    OdgovoriIzbriši
  64. Od Nuxa sam imam balzam za usne.
    Bloglovin: Nela
    Nela

    OdgovoriIzbriši
  65. Već jako dugo čitam o Vašim proizvodima.....međutim nikako da se nađu u mojoj kupaonici, a silno to želim. Što mislite zašto? Pa živimo tu gdje živimo i imamo ono što smo zaslužili??????????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pratim Vas preko facebooka

      Izbriši
  66. Za sada jos uvek nista nisam probala, ali jedva cekam da dodje u Srbiju, posto nisam fan online narucivanja :) pratim pod imenom Jelena Stanisavljević... Jelena S. :)))

    OdgovoriIzbriši
  67. Od Nuxea mi je najdraži gel za umivanje Reve de Miel zbog toga što izvrsno čisti i lijepo miriše.
    Pratim te preko Bloglovina, nadimak: Roza (link https://www.bloglovin.com/rozarosencrantz )

    OdgovoriIzbriši
  68. Uh, ova prilika se ne propušta :) Nisam još ništa probala od NUXE a tako bih volela...
    Lidija i Tanja sa bloga Good morning, gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
  69. Nazalost, nisam imala prilike da probam njihove proizvode :(
    Bloglovin':Tamara S

    OdgovoriIzbriši
  70. Reve de miel balzam, jer je savrsene teksture i mirisa i odlicno nahrani moje kronicno ispucale usnice pogotovo kad ga namazem navecer prije spavanja.
    fb:Melita Jagodic
    Hvala na divnoj prilici, patim za ovim uljima vec jako dugo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  71. jos uvek nisam probala ni jedan Nuxe ...
    FB,bL: Suzana Petrovic
    https://www.facebook.com/suzanapetrovic011/posts/475237209279211

    OdgovoriIzbriši
  72. Super mirise ...probala sam od sogorice...sa tim uljem ti i nije potreban parfem.....vanja

    OdgovoriIzbriši
  73. Moj najdraži Nuxe proizvod je krema za ruke..Matea

    OdgovoriIzbriši
  74. Nazalost jos nisam imala prilike da isprobam neki od Nuxe proizvoda, a upravo me ovo ulje mami -ponajvise za kosu, ali i za moju suvu kozu! Natasa Andjelkoski

    OdgovoriIzbriši
  75. Jos uvek nista njihovo nisam probala, ali s nestrpljenjem zelim ovo hvaljeno ulje da probam! Pratim kao Sanja :)

    OdgovoriIzbriši
  76. Stalno igram Vaše nagradne igre u nadi da ću dobiti ovo predivno ulje, nisam još probala ni jedan Vaš proizvod, ali se nadam da hoću!!!

    OdgovoriIzbriši
  77. Joj već dugo čitam o ovom ulju i svuda ga vidim i gledam i dobro da ga ne sanjam.... Nažalost 300 kn za njega dati bilo bi malo pretjerano za mene koliko god ga htjela.. Toliko moje 2 mace pojedu u mjesec dana :D Naj proizvod Nuxeov mi je bila krema za ruke Reve de Miel i super je njegovala,a osim toga, kako imam uništenu kožu nogu i stopala, mazala sam je i po nogama i mogu reći da mi je baš umirila neka crvenila i smanjila krastice i urastanja jer je omekšala kožu.. A sad kakve su mi noge strašno je pa već dugo planiram uzeti još jednu, al eto... kriza :D Blog ti je super, duuugo već čitam i nema posta koji me nije zainteresirao..Pogotovo onaj s IPL-om.. Ozbiljno razmisljam o tim tretmanima i ako ikad nađem posao xD potrošit ću novce na to :)

    OdgovoriIzbriši
  78. Nuxe predivno ulje ja sam prosto očarana njime kada sam ga prvi put stavila. Lako razmaziv, lako se upija u kožu, koža postaje mekša, sjajnija jednostavno koža se pomladi, miris je predivan aromatičan opuštajući jednom riječju- čarobno. FB- Kulaš Branka

    OdgovoriIzbriši
  79. Nuxe sam otkrila zahvaljujuci tvom blogu. Nedavno sam kupila suho ulje moje me odusevljava kao i balzam za usne reve de miel. Zlatno ulje si jako zelim a uskoro mi je 30 ti rockas, pa bi me razveselila nagrada!
    Pratim te preko weba.
    Mislava

    OdgovoriIzbriši
  80. Volim ulja ali Nuxe ulje je božanstveno
    :)
    Ani

    OdgovoriIzbriši
  81. Genijalan mi je fluid Nuxe Nuxellence Jeunesse. Tako je lagan, klizi po koži. A istodobno osjećam da mi je koža dobro nahranjena.
    FB: Sa Ki

    OdgovoriIzbriši
  82. Moj najdrazi NUXE proizvod je balzam za usne,ni jedan proizvod mi nije toliko oporavio usne kao taj,jer meni se usne suve,suse se pucaju,kozica mi se skida,stalno mogu da povucem pa prokrvari uzas,sa ovim proizvod se to ne desava.
    Pratim blog pod imenom Suzana Sakovic,pratim i putem fb pod istim imenom
    ledenod@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  83. Nisam još uvek probala Nuxe proizvode, ali bih volela.
    Fb: Desanka Savic

    OdgovoriIzbriši
  84. Volim Nuxe kremu za ruke, ali rado bih isprobala i ovo hvaljeno ulje i nebih imala ništa protiv da mi to bude novi omiljeni proizvod u mojoj kozmetičkoj torbici :-D
    Pratim te na fejsu kao "Blue Panther Sandrinne"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I šerala sam članak na fejsu https://www.facebook.com/blue.sandrinne/posts/10204642694166500

      Izbriši
  85. Nemam nista od Nuxa, zapravo ranije sam imala ulje bez sljokica koje sam dobila od mame. Voljela bih da je kao brend dostupniji, da ne mora ici online, no sta da se radi. Pratim te na profilu Ksenija Snow, a evo idem i da podijelim. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  86. Nuxe ulja još nisam probala, zato bih voljela osvojiti ovu nagradu! ;)

    OdgovoriIzbriši
  87. Nisam niti jednom probala Nuxe ulja, ali stvarno jako želim!
    Pratim te preko fb- Valentina Horvat
    Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  88. Koristim Nirvanesque Light 1st wrinkles emulziju i Nirvanesque Yeux okoloočnu kremu i to su mi trenutno najdraži proizvodi za njegu kože. Oba proizvoda su savršena, sastav, miris, koža je meka i nježna, ali i ono najvažnije - zdrava. Zato sam sigurna sam da bi mi ovo suho ulje bilo novi najdraži proizvod!
    FB: Anita Đerek

    OdgovoriIzbriši
  89. Nuxe aroma-perfection emulzija protiv nepravilnosti - jer matira, ima čaroban miris, koža je njegovana, djeluje protiv nepravilnosti a ne isušuje kožu, jednostavno divan proizvod :)
    Dear Skin beauty blog pratim pod imenom Katarina Brkić

    OdgovoriIzbriši
  90. Imam nuxe prodigieux conture de yeux za oko očiju i predivno miriše i reve de miel za ruke koja je predivna,probala sam uzorak nuxe ulja ali mi je koža sve upila,voljela bih ga isprobati i na kosi jer imam jako suhu kosu :)

    Facebook kor.ime: Maja Vostrel Slaviček

    OdgovoriIzbriši
  91. Za sada sam samo isprobala Nuxe čudesno ulje i jaklo mi se sviđa sa zlatnim česticama, predivan je.FB - Romina Janečić

    OdgovoriIzbriši
  92. Do sada nisam imala priliku isprobati nijedan Nuxe proizvod i bila bih jako sretna da osvojim ovu nagradu ,vjerujem da su svi proizvodi jako kvalitetni i učinkoviti :) Pratim te preko FB: Mirna Oreč

    OdgovoriIzbriši
  93. ajme koje prekrasno darivanje :D

    moj najdraži Nuxe proizvod je suho ulje jer ga moja koža obožava, a ovo sa zlatnim česticama nisam još imala prilike isprobati
    pratim preko fejsa kao Ines Obradović, i preko bloglovina kao Chelsea

    podijelila sam objavu na FB- u : https://www.facebook.com/ines.obradovic.1/posts/325747854216437

    OdgovoriIzbriši
  94. lol, za sada me suho ulje najjače vuče, premda nemam ništa od nuxe-a :D
    zato bi ovo bilo idealno baš za mene ;)
    šerala sam na fb-u... kad svratiš vidjet ćeš ;)

    OdgovoriIzbriši
  95. Nista nisam probala :( trebalo je da dobijemo uvoznika,ali izgleda nista od toga...
    Na fb podelila i pratim Jasmina Stankovic DeCuir

    OdgovoriIzbriši
  96. Jos nisam nista isprobala ali se nadam da cu ubrzo isprobati ovo ulje :)
    pratim te preko bloglovina Anja Rajcevic i FB Anja Rajcevic

    OdgovoriIzbriši
  97. Do sada koristila Huile Prodigieuse ulje, ovo sa zlatnim česticama nisam, ali vrlo rado bih :)
    Pratim te preko FB: Zvjezdana Badalić

    OdgovoriIzbriši
  98. Omiljeni proizvod mi je Nuxe Nuxellence Jeunesse fluid za sve tipove kože, koji pomaže u očuvanju lijepe kože, obnavlja ju i čini mekom, lijepom i sjajnom. No, ono što apsolutno obožavam je njegov miris i tekstrua - lako se nanosi, a miris je božanstven - mazala bih se njime samo zbog mirisa ako treba ;)
    Pratim te tu preko weba i na twiteru Marina Mikulinjak @marina021

    OdgovoriIzbriši
  99. Fluid Nuxe Nuxellence Jeunesse jer se savršeno stapa sa mojom kožom i pruža mi savršeni osjećaj hidratacije :)

    FB: Andrea Čretni (podijeljeno)

    OdgovoriIzbriši
  100. Nisam probala Nuxe proizvode zato sto ih jos nemamo u Srbiji ali volela bih da ovaj bude prvi.:)
    Fb-Stasha's Beauty World

    OdgovoriIzbriši
  101. Nemam iskustva sa NUXE proizvodima ali me jako privlaci to ulje, najvise sto svi pominju neki karakteristicni miris.
    Darivanje podijeljeno na fb-u.

    OdgovoriIzbriši
  102. Nisam još koristila NUXE proizvod ali sam čula od prijateljice da su odlični,pogotovo suho ulje.
    Fb-Dubravka Zupic,podijeljeno

    OdgovoriIzbriši
  103. Obožavam Nuxe! Trenutno su mi omiiljeni njihovi proizvodi suho ulje bez šljokica (jer sa šljokicama još nisam probala :/) i Aroma-perfection lagana emulzija.:)
    Fb: Manuela Mališ

    OdgovoriIzbriši
  104. Nuxe zlatno ulje mi je već dugooo na WL :)
    Isprobala sam jedino Nuxe Nirvanesque Yeux - nije loše :)))
    Mislim da znaš pod kojim imenima te pratim :*

    OdgovoriIzbriši
  105. Nemam nijedan nuxe proizvod ali nije kasno poceti :)
    Pratim preko istoimene fb stranice :)

    OdgovoriIzbriši
  106. nisam jos isprobla ni jedan nuxe proizvod ali nikad nije kasno,pa bi ovaj pokloncic bio svrsen..
    fejs ivana halic

    OdgovoriIzbriši
  107. Pratim te preko FB pod imenom Jelena Janečić. Najviše volim Nuxe ulje I love prodigieuse,a to je i jedino koje sam probala :) koristim ga za kosu i tijelo tokom večernjih izlazaka.. jako ga štedim tako da bi voljela dobiti drugu bočicu da mogu uživati u njoj :)

    OdgovoriIzbriši
  108. Nemam ni jedan Nuxe proizvod, ali voljela bih probati ovo ulje.
    Mihaela :)

    OdgovoriIzbriši
  109. Reve De Miel stik za usne doslovno me spasio suhih i ispucanih usana s kojima se borim svake zime. Od sada će uvijek početkom hladnijih dana biti u mojoj torbici, ooooodličan :-)
    FB Darija Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  110. Nisam do sada imala priliku probati ništa od Nuxe proizvoda , ali ovo ulje mi je na prvom mjestu i baš bi voljela osvojiti :)
    FB Ivana Petrović Muderizović
    ivana.980@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  111. nuxellence serum mi je definitivno njihov naj proizvod!

    OdgovoriIzbriši
  112. Rajka, FB: Rajka Kovačević (podijelila post o darivanju)

    Najdraži Nuxe proizvod mi je BB Crème Soyeuse Perfectrice jer bolje od ijedne druge slične kreme hidratizira kožu, ujednačava ten, zaglađuje bore i matira.

    OdgovoriIzbriši
  113. Koristim Nuxe Reve de Miel Hand and Nail Cream i prezadovoljna sam njome! I leti i zimi mi odgovara, s tim sto je zimi samo danju mazem, a za noc uzmem nesto malo "jace" da obavi posao tokom noci. Divno mirise, kao i ostali proizvodi i mada sam probala sample pakovanje obicnog Nuxe ulja, ovo nikako da nadjem, jer je redovno rasprodato.
    Pratim te preko FB: T's World Of Colors-BLOG i na Bloglovinu-TamaraF
    Idem sad da ga share :D

    OdgovoriIzbriši

  114. Creme Prodigieuse okoloočna i dnevna su mi bile super.Nuxellence Jeunese mi nije odgovarao pa sam ga prosljedila mami. Ali ovo ulje mi neda mira odbija me jedino cijena :-(

    OdgovoriIzbriši
  115. Nisam jos nista probala od njih i bas bih htjela ovo ulje :)
    dolores

    OdgovoriIzbriši
  116. Pratim te na FB kao Tina Ivanisevic
    https://www.facebook.com/tina.ivanisevic.9/posts/10204547925041233
    Najdraži Nuxe proizvod mi je Bio-Beaute balzam za usne, zato što mi usne super štiti od zime i bure, čini ih mekanima

    OdgovoriIzbriši
  117. moj najdraži nuxe proizvod je krema za ruke kojom osim ruku mažem i stopala,koža nikada ne ispuca i nije gruba bez obzira na sav posao,a koža stopala je uvijek njegovana iako cijelo ljeto hodam bosa,doista najbolja krema svih vremena..a ovo ulje je moja tiha panja već nekoliko mjeseci ali nažalost uvijek je nešto za klince bitnije pa financije ne dozvole taj luksuz...nema veze,bit će,nekad <3

    pratim na FB Marija Štrkalj

    OdgovoriIzbriši
  118. Često čujem/ čitam pohvale za Nuxeova ulja, nažalost, nisam još ništa njihovo probala (studentski budžet ;-) ). Sanela

    OdgovoriIzbriši
  119. Nemam nijedan Nuve proizvod, ali bih voljela da probam. :)
    Pratim preko Bloglovina pod nickom Lipstick Bewitched
    Dušica

    OdgovoriIzbriši
  120. Balzam za usne u teglici, uvijek ga imam jer mi jedini pomaze kod suhih ispucalih usnica.
    Bloglovin: morula

    OdgovoriIzbriši
  121. nažalost još uvijek nisam probala ovaj fenomen, igrala sam bezbroj igara, ali me neće i neće...nadam se da ću ovdje biti bolje sreće

    pratim te na FB kao Ivana Spudić

    OdgovoriIzbriši
  122. Preparativa! Željela bih biti toliko bogata da mogu kupiti čitavu kolekciju <3 Naravno, i ulja su među njima.

    Na FB-u sam Maja Žuvela :-)

    OdgovoriIzbriši
  123. Nikako da ih probam, a baš se čine odlična :) Možda ću imati sreće, sretno svima!

    FB: Ida SheElf Tomašković

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam napisati da nisam probala nijedan Nuxe proizvod do sad, ali si želim već neko vrijeme.

      Izbriši
  124. Nisam isprobala nijedan Nuxe prroizvod do sada. O ovim uljima svi govore, presretna bi bila da ga osvojim! :)
    Pratim te preko FB i bloga također.

    Diana Štimac ;) :)

    OdgovoriIzbriši
  125. Do sada nisam imala prilike da probam nijedan Nuxe proizvod, a želim jer su hvaljeni na sva usta.
    Fb: lolin svet

    OdgovoriIzbriši
  126. Nazalost,dosad nijedan Nuxe proizvod:-( FB: Boobasta Branka,

    OdgovoriIzbriši
  127. Nisam do sada probala nijedan Nuxe proizvod ali bih to jako voljela. Nemam fejs, ali te pratim na Twitteru kao @Decipher3 i tamo sam podijelila ovaj post :)

    OdgovoriIzbriši
  128. Nisam probala nijedan Nuxe proizvod do sada.Podeljeno na fejsu a pratim te pod imenom Jovana Stankovic.:)

    OdgovoriIzbriši
  129. Aleksandra Stanković5. kolovoza 2014. u 17:11

    Nisam probala Nuxe proizvode a mnogo bih volela. Uvek volim da probam nešto novo
    FB:Aleksandra Stanković. Podelila sam objavu o darivanju :)

    OdgovoriIzbriši
  130. NUXE nisam bila u prilici da probam :(..Pratim pod svojim imenom na Bloglovin-u.

    OdgovoriIzbriši
  131. Agneza Orsic (preko fb)


    isprobala sam jako malo nuxe proizvoda, svega 2 (balzam za usne i kremu za ruke i oba su mi favoriti) Ulje si želim ali ne mogu (ili ne želim) odvojiti toliko novaca jer mi nije toliko potrebno koliko košta

    OdgovoriIzbriši
  132. Upravo mi je suho ulje bio jedini proizvod koji sam isprobala od Nuxe. I to je bio tester. Bila sam super zadovoljna, no s obzirom na cijenu i dalje ga samo gledam.

    Pratim tvoj blog i preko facebook-a (Maja Del.)

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  133. Nuxe ulje jer koža nakon njega bude meka i neopisiva :) Pratim preko fb pod imenom Emina Hlobik :)

    OdgovoriIzbriši
  134. Već dulje koristim Nuxe Poudre Eclat bronzer koji daje fenomenalan efekt licu..a rado bi isprobala čarobno toliko hvaljeno ulje :)

    Marija Besten fb :)

    OdgovoriIzbriši
  135. Pošto kod nas nema Nuxe-a, nisam imala prilike ništa da probam :/
    Pratim preko bloggera i bloglovina kao Smizletina (sad ću da zapratim i preko FB ;))

    OdgovoriIzbriši
  136. Evo draga moja da i ja okušam sreću :)
    Od Nuxe proizvoda volim i koristim okoloočnu kremicu Yeux Prodigieux, lijepo mi njeguje područje oko očiju, dovoljna je za moje trenutno stanje. Nemam podočnjake, al nekad budem malo podbuhla, mogu ti reći da ova kremica to solidno riješava.
    Druga stvar koju volim i obožavam je njihov balzam u teglici Reve de miel. Prva teglica mi je pri kraju druga je već spremna za korištenje. To je jedan od mojih must have proizvoda. Ne idem spavati ako ne usne ne namažem s njim :)
    I treća stvar koja je isto fenomenalna je njihovo mlijeko za tijelo Lait Fluide Corps. Uzela sam ga preko Feelunique kad je bila akcija, 400 ml za 10£. To mi je najbolja investicija ikad i mislim da sam našla svoju HG mazalicu. Pratim te kao Julie Bergdorf preko Bloglovin.
    Pozzz draga :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam- koristim i njihovu kremu za ruke, ali s njom nisam previše zadovoljna. Nije mi dovoljno hranjiva.

      Izbriši
  137. Obozavam Nuxe ulje, savrseno je za moju suhu kozu!
    Do sad sam samo anonimno komentirala blog, al evo nadimak samo za ovu priliku ivana_sky_high.

    Sretno nam svima :-)

    OdgovoriIzbriši
  138. Najdraži Nuxe proizvod mi je Reve Miel gel za umivanje kojeg koristim više od 5 godina.

    Pratim te pod imenom Magdalena Goldić

    OdgovoriIzbriši
  139. Ljubi - Na žalost još nisam imala prilike isprobati Nuxe proizvode, ali bih to voljela.
    Pratim te putem Facebooka: Ljubinka Lazić

    OdgovoriIzbriši
  140. Najdraži mi je Nuxe balzam za usne s maslacem marelice, prefin i lagan, oduševljena sam! Ne masti mi usne, lagano se sjaje i ne moram misliti da li mi se boja skinula, a hidratizira ih.
    Pratime te putem fb - Sanja Gojević Barić

    OdgovoriIzbriši
  141. Najdraži Nuxe proizvod mi je Krema za ruke i nokte i to iz dva razloga, prvi jer je odlična krema, a drugi jer nisam probala nijedan drugi njihov proizvod :D

    (FB Gabrijela Pekarik)

    OdgovoriIzbriši
  142. Nažalost, nisam probala još niti jedan Nuxe proizvod pa bi ovo mogla biti izvrsna prilika. :)

    FB: Matea Marelja

    OdgovoriIzbriši
  143. Ulja obozavam,posebno po ljeti...onaj sjaj i mekocu koja daju na preplanuloj kozi je savrsen!nuxe jos nisam uspjela isprobati,ali vec dugo ga pikiram...pratim na fb Marina Lavrnic

    OdgovoriIzbriši
  144. Pa ja sam imala srecu samo drugima kupovati. Kad mi treba neki provjereni poklon kupim to. A nikad nisam odvojila novce da kupim sebi. :( Mozda mi se posreci pa i mene netko daruje. :)
    FB: Iva Dragun
    Pozzz

    OdgovoriIzbriši
  145. nisam isprobala još ništa. Dijana

    OdgovoriIzbriši
  146. Nažalost, nisam imala prilike probati niti jedan Nuxeov proizvod pa stoga ne mogu dati odgovor na ovo pitanje, ali ti zato mogu reći da bih od svih Nuxeovih proizvoda najradije probala ovo čudesno ulje, pogotovo nakon svih pročitanih hvalospjeva!

    Pratim te preko Bloglovina kao amarie7

    OdgovoriIzbriši
  147. pratim te preko FB Olivera Katić

    redovito koristim suho ulje i svaki put kad a idem kupovati važem da li kupiti opet obično suho ili sa zlatnim česticama.I opet idem na sigurno iako me zlatno jako privlači i ovo bi mi bila idealna prilika da ga napokon probam

    OdgovoriIzbriši
  148. Nažalost, nisam imala priliku isprobati nijedan Nuxe proizvod, osim testera jedne kreme, kojoj se ne sjećam imena... :(

    Hvala na prilici za sudjelovanjem u ovom darivanju, držim si fige! :) Sanda xoxo
    Pratime blog Dear Skin preko FB-a, pod vlastitim imenom i prezimenom: Sanda Biuk

    OdgovoriIzbriši
  149. Najbolje mi je nuxovo suho ulje jer ne masti kožu a i super miriše.
    pratim te preko facebooka Danijela Tanfara

    OdgovoriIzbriši
  150. Nemam još nijedan Nuxe proizvod pa bih zato bila jako sretna kad bih ovo osvojila! :)
    Pratim te preko bloglovina.

    OdgovoriIzbriši
  151. Nazalost, nemam ni jedan Nuxe proizvod, ali mnogo sam citala o ovom ulju i svakako ga planiram nabaviti.
    pratim te preko FB Suzana Maric
    I bloglovina Suzana

    OdgovoriIzbriši
  152. Contour Des Yeux Prodigieux, krema za podrucje oko ociju mi je najdraza. Uklanja podocnjake i djeluje na sitne borice. Drzim je u hladnjaku pa mi je pravo osvjezenje nakn umivanja. Cijela Prodigieuse linija ima isti miris kao suho ulje, a on je bozanstven :)

    Pratim te preko fb: Ivana Žužić

    OdgovoriIzbriši
  153. Nazalost, nemam ni jedan Nuxe proizvod, ali sto puta sam ga stavila u kosaricu i odustala :/*
    pratim te preko FB Milica Krunic

    OdgovoriIzbriši
  154. Još nemam nijedan Nuxe proizvod, tako da se nadam da ću ga osvojiti
    Pratim te preko fb profila : Berina Pašić :))

    OdgovoriIzbriši
  155. Huile Prodigieuse® Or, čudesno ulje s zlatnim česticama 100 ml sam nedavno probala kod prijateljice i oduševilo me.
    Zašto bi ja trebala dobiti nagradu?
    Mislim da bi bilo ok da jednom dođe i red na mene.
    Martina H.

    OdgovoriIzbriši
  156. Gel za umivanje od meda, malo sjaja bi mii bas dobro doslo.
    Pratim te preko google+ kao tatjana

    OdgovoriIzbriši
  157. Imam Nuxe sjajilo koje jako fino mirise, a voljela bih probati i ovo ulje o kojem svi pisu.


    silvija milcic syll

    OdgovoriIzbriši
  158. Imam Nuxe suho ulje bez zlatnih cestica. Koristim ga za tijelo i kosu. Divno je, ali mislim da je ovo sa zlatnim cesticama upecatljivije i elegantnije.
    Preatim vas na FB kao Xiantippe Xiantippe

    OdgovoriIzbriši
  159. Nisam imala priluku da do sada probam neki Nuxe proizvod. Ovo ulje se već nalazi na mojoj Vish listi :). Nadam se da će mi se želja ostvariti <3

    OdgovoriIzbriši
  160. Prodigiuex Eye Contour i suho ulje koje nisam nikad posjedovala ali sam ga "krala" kumi kad smo odsjeli kod njih. Micerlana mi je takoder dobra.
    Pratim na FB: Marina Crnko

    OdgovoriIzbriši
  161. Ja ga koristim za kosu i jedini je problem što mi relativno kratko traje. Inače, kosa mi se od njega jako sjaji i baš super izgleda. vikend u srbiji

    OdgovoriIzbriši