GREEN GIRL UNDERCOVER DEZODORANS

Posted by Dear Skin at 02:08

Ljeto je vrijeme kada definitivno isprobam razne dezodoranse. Pojačano znojenje, neugodni mirisi, uništena odjeća, nedjelotvorni proizvodi itd itd. Poznato?
Na početku ljeta pisala sam o znojenju u ovom postu i obzirom da se sve više okrećem prirodnim alternativama, a i moja omiljena Green Girl prirodna aromakozmetika je nedavno izbacila svoj deo, nije uopće bilo upitno da li ću probati i Undercover dezodorans.
Za početak par činjenica o prirodnim dezodoransima...
ZAŠTO PRIRODNI DEO? Naša koža je naš najveći organ i upija jako dobro sve što stavimo na nju. Klasični antiperspiranti i dezodoransi sadrže štetne tvari koje nisu dobre za naš organizam poput talka, parabena, parfema, triklosana, propilen glikola, BHT-a, ftalata i aluminija. Sve se te kemikalije dugoročno nakupljaju u organizmu što je prilično alarmantno za zdravlje.

MANE PRIRODNIH DEZODORANSA:
  •  ne zaustavljaju znojenje što je logično jer ne sadrže aluminij koji radi na tom problemu
  • kratko djelovanje od nekoliko sati što zna biti ponekad neugodno ako niste u mogućnosti obaviti higijenu 
  • poneke vrste znaju zaista još više stvoriti neugodan miris- to ovisi o sastojcima koji služe kao miris u samom dezodoransu, ali i naše kože. Činjenica je da svaka koža ne reagira jednako na određene mirise, pa kod nekih nešto lijepo a na drugima neugodno miriši.
Undercover je odgovor Green Girl aromakozmetike, pošasti zvanoj neugodan miris.
Radi se o potpuno prirodnom dezodoransu u obliku rol on-a. Ambalaža prepoznatljiva za sve GG proizvode, te u količini od 60 ml što je meni uz svakodnevno korištenje potrajalo mjesec dana.
Iako je ljeto bilo nikakvo, odnosno dane s  pravim ljetnim žegama i vrućinama mogu nabrojati na prste jedne ruke, u Zagrebu je poznata jaka sparina i osjećaj kao da ste danima  u sauni.
Uglavnom, znojim se grozno, ne samo na kritičnim dijelovima već doslovno po cijelom tijelu, licu, pa čak mi se čini i na mjestima gdje uopće nema žlijezda:D

Sama tekstura Undercover-a je potpuno tekuća. Nanošenjem na kožu osjeća se lagani sloj koji je potpuno mokar i pripremite se na njegovo sušenje od cca 5 minuta. Nakon što se osuši i upije, koža je potpuno suha bez ikakvih tragova što je meni vrlo važno radi očuvanja odjeće koju sam često uništavala dezodoransima, a vrlo dobro mi je  poznata i ona priča s tragovima na crnim i bijelim majicama .

Što se tiče mirisa, meni miriše na palmarosu iako se osjeti u tragovima i miris limuna, sve zajedno vrlo osvježavajuće, lagano i nenapadno.
 Imala sam mnoge pokušaje korištenja priordnih dezodoranasa, većinom bezuspješne.  Uglavnom nisu "držali" kako treba, mnogi su se brzo pokvarili, neki su čak stvarali neugodne  mirise. 
Undercover je dezodorans koji neće spriječiti prirodan tijek znojenja već će smanjiti razvoj bakterija koje su odgovorne za razvoj neugodnog mirisa. Koristila bih ga obično ujutro nakon tuširanja i učinak je trajao cijelo moje radno vrijeme. I dalje sam se luđački znojila, a sami miris proizvoda je ishlapio nakon 3-4 sata. Napokon, nakon osam sati, koža i odjeća nemaju nikakav miris uključujući i onaj neugodan čime mi je dokazao da odlično dijeluje na bakterije koje uzrokuju "mirise".
SASTOJCI:
U sastojcima vjerojatno primjećujete kako je  soda pri kraju sastojaka iz razloga što nije dodana da bi štitila od mirisa jer u te svrhe su upotrebljene druge komponente.. Samim time, ovaj proizvod je primjeren i za najosjetljiviju kožu, jedino ne znam kako se ponaša neposredno nakon depilacije jer ja osobno niti jedan dezodorans ne koristim 12 sati od depiliranja.

ZAKLJUČAK: Izbjegavate li štetne sastojke i u potrazi ste za prirodnom alternativom, Undercover kao tajni saveznik u svakodnevnoj higijeni mogao bi Vam se jako dopasti. Moram napomenuti i činjenicu da u danima kada sam željela zaustaviti pojačano znojenje ipak sam posegnula za klasičnim antiperspirantima, no ponosna sam sama na sebe što sam se ipak većinu ljeta družila s prirodnom alternativom.
 Green Girl može prema željama prilagoditi miris a cijena za 60 ml ovog proizvoda iznosi 45 kn a možete ga naručiti preko GG Facebook stranice ili preko  mail-a: green.girl.aromakozmetika@gmail.com.

Sa kojim dezodoransom ste se Vi družile ovo ljeto ? Koristite li prirodne dezodoranse? Favoriti?

39 komentari:

  1. Čekala sam ovu recenziju jer tražim prirodnu alternativu koja ne iritira. Morati ću ovaj naručiti :) Samo sadrži sodu bikarbonu, navedena je u sastojcima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zazvučalo je nejasno, htjela sam zapravo reći kako je nema u visokom postotku, odnosno da soda nije glavni sastojak dezodoransa kao kod drugih prirodnih dezića.

      Izbriši
  2. Nisam još probala nijedan ali nameravam svakako ,super post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam probala mnogo prirodnih verzija, pokušavam preći na prirodne ali još uvijek koristim i klasične. Nadam se uskoro potpuno izbaciti ove druge.

      Izbriši
  3. Hvala na recenziji, sjela mi je kao šamar budali :)
    Ja sam isto jedna od onih koja se nenormalno znoji, stoga za bivanje među ljudima ipak koristim nezdrave proizvode, ali za po doma bi ovaj sasvim solidno mogao poslužiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obzirom da zaista ispustim litre znoja, često pribjegnem dezićima s aluminijem, ali jako sam ponosna da sam većinu ljeta koristila prirodni dezić mada moram napomenuti da nosim tamnu odjeću da se ne vide mokre mrlje.
      Nema na čemu :)

      Izbriši
  4. Još nisam probala nijedan prirodni dezodorans, a trenutno koristim Fa sport. A od negativnih iskustava bih izdvojila Rexonnu, dosta njih koje sam probala su mi izazvale užasne iritacije, a inače mi koža stvarno na ništa nije osjetljiva :/ tako da je Rexonna no no for me

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od svih dezića iz drogerija, ja najviše volim Bourjois, nekako najbolje drže i nikad nisam imala reakcije. Niveini su mi recimo katastrofa, odmah alergija :/

      Izbriši
    2. Meni su niveini isto loši jer mi ništa baš ne traju :/ to mi se dogodilo s par njih, nisam imala reakcija ali mi npr Balea puno duže potraje nego neki Niveini, a i Garnierovi su mi bezveze, ono skoro ništa ne traju, bar meni :/

      Izbriši
    3. Apsolutno se slažem, Baleini super drže u odnosu na puno skuplje, samo ne svi, najdražimi je onaj Sensitive

      Izbriši
  5. My Cup of Beauty9. rujna 2014. u 11:18

    Svidja mi se post o ovom dezicu. Pitanje: kad si ga potrosila da li joj vratis ambalazu da ti je opet napuni, odnosno, da li GG reciklira ambalazu? Vjerojatno to ovisi o njenoj mogucnosti za dezinfekciju...
    Voljela bi probati njezine proozvode kad budem u Zg.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. GG voli reciklirati ali to je momentalno komplicirano jer bi se ambalaža morala slati poštom pa ponovo slati napunjena i to je onda dupli trošak za sve jer svakako želi da u moju bočicu napuni samo za mene a ne nekome drugome. Također, neke se ambalaže mogu reciklirati, neke ne jer je neizvedivo dezinficiranje. Kada dođeš u Zg toplo ti preporučujem da isprobaš nešto iz asortimana, znam koliko voliš prirodno i vjerujem da bi bila zadovoljna.

      Izbriši
  6. trenutno imam dove i to je sve to trenutno koristim. vjerujem da cu probti ovaj rol on jer me zanima koako bi meni drzao moj znoj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znoj neće zadržati, ai neugodne mirise itekako.

      Izbriši
  7. Žao mi je što prirodni dezodoransi ne drže duže :( Vjerujem da je ovo dobar dezić koji će spriječiti neugodan miris, no meni je i bitno da nema vlažnog osjećaj ispod pazuha jer me taj osjećaj unervozi kao i mokri kolutovi na odjeći :D Meni se nekako kao najbolji dezić pokazao Vichy roll on s zelenim čepom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su Vichy-evi, dugo ih koristim. Nažalost, Undercover znoj ne zaustavlja ali odlično djeluje protiv mirisa, a čini mi se kao ida njeguje kožu.

      Izbriši
  8. Od prirodnih sam dezića isprobala onaj od Miyu i okej mi je, ali samo na kratke staze. S obzirom da najčešće koristim bicikl kao prijevozno sredstvo ipak mi treba nešto trajnije i jače :). Trenutno koristim neki Garnierov i zadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti vjerujem, fizičkom aktivnošču se posebno stvaraju potoci znoja :/

      Izbriši
  9. Eucerin dezić mi je odličan, na bazi prirodnih sastojaka, a bez aluminijevih soli. Također i Bionsen.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eucerin na bzi prirodnih sastojaka? Koji je to? Bionsen sam imala davno, ostao mi je u dobrom sjećanju.

      Izbriši
  10. Zvuci odlicno. Ja nemam bas dobro iskustvo s prirodnim dezicima, no nikad nisam isprobala takav roll on, vecinom su u sticku i tesko se nanose. Super mi je sto ne ostavlja tragove, to je stvarno rijetkost! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoje prirodne verzije usticku ali se u njih dodaju ulja pa ostavljaju masni trag. Ovaj zaista ne ostavlja nikakav trag, kada se osuši i upije koža je potpuno prirodna i suha :)

      Izbriši
  11. meni prirodni odnosno diy dezići rade ono što trebaju - neutraliziraju miris znoja, ali avaj, moja koža ne voli sodu :(
    ali njen bih sigurno voljela probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj sadrži malo sode i ona nije aktivnisastojak, tako da mislim da bi ti mogao odgovarati.

      Izbriši
  12. već dulje vrijeme razmišljam o nekom prirodnom i ovaj se čini baš fin :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zasto ne koristis dezodorans 12 sati nakon depilacije? Pogotovo ako je bez stetnih sastojaka?
    Hvala
    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez obzira na sastojke, zlatno pravilo je da se nakon depilacije ne koriste dezići jer i neštetni sastojci mogu iritirati. Nakon depilacije stavim malo kreme s cinkom(Sudocrem) da umirim kožu.

      Izbriši
  14. Draga Martina, moja potraga za "zdravim" dezodoransima traje godinama, ali se uvek opet vratim onima sa aluminijumom. Videla sam u nekom od tvojih ranijih postova Eucerinov deo, pa te molim da mi kažeš šta on sadrži i šta misliš o njemu. Puno pozdrava iz Beograda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja te potpuno razumijem jer je i kod mene isto. Prirodni dezići ne zaustavljaju znojenje i to je najveći problem. Eucerinov DEO rol on "Sensitive" nije loš ali ako mogu preporučiti radije Vichy ili Bioclin jer bolje odrade svoj posao. Evo sastava: Aqua, Aluminum Chlorohydrate, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-2, PEG-8, Trisodium EDTA, Glyceryl Caprate, Lanolin Alcohol, Citric Acid, Diammonium Citrate, Bisabolol

      Izbriši
    2. Znači i kod Eucerina aluminijum... A šta misliš o Weledi ili Caudalie?

      Izbriši
    3. Gledam sad na netu sastav Weledinog dezodoransa od limuna. Alkohol na prvom mjestu možeiritirati i isušiti, a sadrži i parfem na kojeg može koža reagirati. Sve u svemu, nema aluminija ali sastav nije potpuno prirodan niti bezazlen. Za Caudalie ne mogu naći sastav, nisam ni znala da imaju deo u ponudi.

      Izbriši
  15. Hvala na savetima... Evo me sada iz shopping-a:) Caudalie nema dezodorans, samo mirisne vodice, to je bila moja fikcija:) Ponudili su mi Logonu od koje me odbio miris i prisustvo alkohola, i Sante kristal i roll on, imaš li iskustva sa njima? Kupila sam Bottega Verde roll-on, videćemo kako će se pokazati:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oni kristalni dezodoransi koji se namoće u vodu pa nanesu napazuhe? Ako je to, to je odlična stvar. Botega Verde nisam probala, javi kako si zadovoljna :)

      Izbriši
  16. Da, postoji i roll on bez mirisa, ali ima kiselkasti miris jer sadrži mlečnu kiselinu. Botega verde je prelepog kremastog blagog mirisa, ali već sam mu našla prvu manu...sporo se suši, a videćemo za ostale parametre:) Kupiću i taj kristal, pa ćemo videti... Puno pozdrava:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja sebi uzela od Dr. Hauchka (valjda sam dobro napisala) iz Bio & Bio dućana. Lijepo miriše, treba se ponovno nanositi nakon par sati jer ishlapi miris, i ne zaustavlja znojenje. No, to razumijem, jer sve što spriječava prirpdni tijek kože je loše. Nečistoća iz tijela treba izaći putem znoja i to se ne smije zaustavljati, ali ovaj dezić (60-tak kn) je ok što se tiče mirisa (ruža).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, sve si odlično napisala. Nisam probala Dr Hauscka, kupit ću jednom samo se nadam da postoji još koji miris osim ruže.

      Izbriši
  18. Draga Martina, odradila sam recenziju na blogu za Bottega verde roll on, nisam impresionirana :( Nastavljam potragu za zdravim dezodoransom. Žao mi je što Green girl nema u Srbiji. Pozzzz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta. Parfemu i propilen glikolu nema mjesta među prirodnom kozmetikom. Možda te je nešto od toga iziritiralo. Nemam posebnu preporuku za prirodni deo, ja sam zadovoljna ovim od GG koja šalje u Srbiju pa možda jednom isprobaš :) Botega Verde me prema tvojoj recenziji nije privukao i mislim da preskačem.

      Izbriši