AROMARA ULJE CRNI KIM PLUS

Posted by Dear Skin at 02:27



Kada sam prvi puta čula za Ulje crnog kima prije nekoliko godina, pomislila sam "aha, još jedno "čudotvorni" dodatak koji liječi" i iskreno, nisam se previše zanimala oko njega čekajući kada će ga zamijeniti neki novootkriveni dodatak na tržištu.  Ipak, unazad par godina, crni kim postaje sve popularnije i sve više čitam o njegovom djelovanju korisnika.
Prije nekih mjesec i pol, dobila sam od Aromare paket protiv celulita "Celle Free sistem" koji sam najavila u ovom postu, i vrlo se iznenadila ugledavši i Ulje crnog kima kao dio cjelovitog sistema protiv celulita.

O mješavini protiv celulita ću Vam uskoro konkretnije pisati, a danas donosim moje iskustvo konzumiranjem ulja crnog kima.
OPIS: Crni kim (lat. Nigella sativa) poznat je i korišten još u starom Egiptu. U drevnim spisima zabilježeno je da “liječi sve bolesti osim smrti”. Danas je poznat kao jedna od najučinkovitijih ljekovitih biljaka u prevenciji i pomoći kod niza zdravstvenih tegoba. Suvremene loše prehrambene navike, zagađen okoliš i stres razaraju naš imunološki sistem. Oslabljen imunitet dovodi do razvoja bolesti kao: alergije, neurodermatitis, psorijaze, bronhijalne astme, bronhitisa, pretilost, bolesti debelog crijeva (…).
Do sada je provedeno više od 270 znanstvenih istraživanja o raznim djelovanjima Crnog kima i tako potvrđena njegova učinkovitost!Aromara Crni kim PLUS sadrži eterično ulje Paprene metvice koje mu daje finu osvježavajuću aromu i *pojačava djelovanje Ulja Crnog kima (*D. Gary Young).



Za ulje crnog kima kažu da pomaže kod alergija, visokog krvnog tlaka, psorijaze, dermatitisa, dijabetesa, povišenog kolesterola, kod smetnji dišnih puteva.. ali nisam znala da ulje crnog kima djeluje kao antioksidant, regenerira jetru, potiče probavu, razgradnju masti i tako djeluje "iznutra" u borbi protiv celulita, naravno, uz zdravu prehranu, tjelovježbu i dovoljan unos tekućine, da ne bi pomislile kako je dovoljno piti samo ulje :D
NAČIN KORIŠTENJA:  Aromara u svojim uputstvima, preporučuje koristiti 3 žličice dnevno, najbolje prije doručka.
MOJ DOJAM I DJELOVANJE: prije dosta vremena, pitala sam Vas na Facebook-u što mislite o ulju crnog kima. Masu odgovora je bilo :"grozan okus, jedva sam popila i slično..", zaključila sam da Vam se okus nije svidio i da radi njega mnogi odustaju od konzumacije. Moram priznati da ste me tim komentarima malo pokolebale pa sam nabavila prazne kapsule u koje sami ulijevamo dodatke koje je teško popiti. Inače, kapsule možete nabaviti u ljekarnama po cijeni od 27 kn i mogu koristiti i vegeterijanci.
Međutim, probala sam ulje popiti bez kapsula i meni uopće nije takav bad za popiti. Nema tako neugodan okus kako sam očekivala, osjeti se lagani okus po mtvici koja je dodatak ulju i stvarno nema potrebe za raznim sokovima i sličnim pićima nakon konzumiranja ulja.
Prvih deset dana sam osjetila lagano podrigivanje po ulju, ništa neugodno, ali osjeti se iz dubine želuca što je dobro, barem nešto radi u crijevima i barem sam ja tako shvatila da se nešto "kuha" u organizmu. Druga nuspojava koja je trajala nekih sedam dana je pojačana nadutost što i piše u uputstvima. Privremena nadutost je je normalna, mada sam ja vječito naduta pa mi ta reakcija nije bila osobito neugodna. Nakon deset dana, ulje je nestalo. Naime, količina od 30 ml uz konzumaciju od 3 žličice dnevno potraje 10 dana, a ja sam htjela provesti kuru od barem 30 dana ,pa sam dodatno kupila još dvije bočice.

I tako..pobožno sam pila svaki dan, pridržavajući se i ostalih uputstva iz Cellu Free sistema o kojima ću Vam pisati i ono što sam primjetila je smanjena nadraženost kože. Znate i same da imam jako osjetljivu kožu i ona je nekako bolje reagirala na vanjske utjecaje. Naime, uvjeti u kojima radim nisu baš prijatelj za osjetljivu kožu, i tu sam najviše primjetila kako se ona manje crveni i reagira. Što se tiče efekta razgradnje masti i regeneracije jetre, tu stvarno neznam što bih rekla/napisala. Vjerojatno za taj podatak bih trebala obaviti neki pregled, ali činjenica je da je moja "bolna točka" jetra koja me budi svaku noć oko 3 ujutro i vapi za dobrim čišćenjem. Iskreno, ne može mi u tome puno pomoći samo ulje dok se sama ne discipliniram i ne izbacim lijekove protiv bolova , cigarete (znaaam sve, sram me bilo), i povremenu masnu hranu. Za informaciju, ja jedem prilično nemasno, ali ponekad si priuštim nešto što baš nije super za dijetu, uključujući koju čašu crnog vina vikendom.
U pogledu alergija od kojih također patim, efekt je pozitivan, iako me alergija na ambroziju i ove godine bacala u očaj, čini mi se da sam lakše prebrodila najgori period, mada za borbu protiv alergije, ulje crnog kima treba piti nekoliko mjeseci prije cvjetanja, tako da ću se iduće godine pobrinuti na vrijeme. Da bude jasnije, i dalje sam kihala, šmrcala, suze ronila i bez antihistaminika nije prošlo, ali osjetila sam da mi je sluznica nekako jača po tome što mi je trebalo manje kapi za nos i oči.
Sve u svemu, ulje je ugodno za konzumiranje, definitivno djeluje, ali potreban je duži period konzumiranja. Čitala sam da je pomoglo mnogima kod alergija, afti i raznih kožnih oboljenja i sve redom same pohvale tako da vjerujem da ću ga nastaviti koristiti i kroz naredni period zime. Jedina zamjerka ide na odnos cijene i količine. Naime, 30 ml se prilično brzo potroši i za mjesečnu redovitu konzumaciju su potrebne tri bočice i ono što je Aromara odlično osmislila je obiteljsko pakiranje tri plus jedan gratis (klik) što ispada povoljnije.

CIJENA: 65 kn za 30 ml u biljnim ljekarnama ili preko web shopa.

Konzumirate li ulje crnog kima? Kakva su Vaša iskustva?

*PR PROIZVOD

23 komentari:

  1. Prvi put čujem za ovo ali znam da je kim vrlo delotvoran u razne svrhe ,ovo za alergiju nisam znala,kako me je ove godine umalo ubila moraću svašta nešto preventivno da krenem naredne god. na vreme . A to što priuštiš sebi nekad neko zadovoljstvo pa i ti si samo čovek ,to je normalno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje cenog kima je najpoznatije po svom djelovanju na alergije, samo ga treba piti redovito i kroz duži period. Obavezno prouči na netu, ima jako puno zadovoljnih korisnika.

      Izbriši
  2. Ovaj...da li je crni kim onaj kim koji koristimo kao začin u kuvanju za mesa i soseve? Ili je ovo neka posebna vrsta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, nema veze s tim. Ono za kuhanje je obični kim (lat: Carum carvi i lat: Cuminum cyminum) a ovo je crni kim ili kumin (lat: Nigella sativa)

      Izbriši
  3. Imam psorijatičara u obitelji,teži oblik ,,ulje nije probao ali je konzumirao kim u sjemenkama i mnogo mnogo drugih stvari ,raznoraznih čajeva,sjemenki smućkanih na bezbroj načina i ništa ne pomaže .,samo se pogoršava a faze smirivanja tj. ublažavanja psorijazee odavno nema. Mi možemo knjigu napisati ,malo deblju,o uzaludnom liječenju psorijaze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je ovo pročitati, psorijaza je grozna i teško se nositis njom. Imam i ja psorijatičara i znam koliko je to grozno. Kaže da mu pomaže jedino more i morska voda a svakim stresom se pogoršava,

      Izbriši
    2. Da grozna ,to ko ima u većem obliku dobro da je ikako pametan.Zamisli mažeš se sa tonama krema ,ulja , svaki dan po dva puta , piješ omega , jedeš sjemenke kad si u fazi čišćenua nejedeš ništa jer sve iritira , znači živiš od zraka , mažeš se naftom, kremama od milijun travara , jedeš piješ svakakve trave ma i da je paseš ko krava ništaaa. Ovom mom psor. toliko smeta morska voda da je to strašno , naravno kad su to već rane i so grize i bude reš pečen. Znqš samo mu sunčanje iskombinirano sa mazanjem nekim uljem i po mogućnosti da je ufazi čišćenja tj. Da nejede ništa malo mu ,,zagladi na nekoliko dana , samo se očisti od kožica i to je to i lakon par dana ako se slučajno nemaže dva dana ono opet se vrati ,,jovo nanovo,,. Ludilo žešće.

      Izbriši
    3. Užas, zaista grozan problem. A čime ga mažeš, što mu najbolje pomaže?

      Izbriši
  4. Lijep pozdrav! Prvo što želim je pohvaliti te što si odlučila probati ulje crnog kima i pisat o tome te upoznavat i ostale s malo alternative.
    Mislim da je ovo nešto o čemu bih ja mogla nešto više reći jer konzumirala sam duuugo ulje crnog kima i potrošila nekoliko bočica u nekoliko navrata.

    Imam samo dobra iskustva s tim uljem i pila sam čisto ulje bez et. ulja metvice.
    Svaki put pijem po 2 mj i onda napravim stanku. Nakon redovite konzumacije osjeti se cjelokupno poboljšanje cijelog organizma.

    I ne, to nije kim onaj koji ste navikli imat u svojoj kuhinji ili posut po pecivu. :)

    Vesna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komentaru i svom iskustvu. Znam da ulje crnog kima mnogi piju i hvale. Ja sam eto, koristila mjesec dana u svrhu anticelulitnog sistema i super mi je osjećaj. Nastavljam s upotrebom a kod nekih konkretnijih rezultata, svakako treba duže piti.
      Znači, rade se pauze svaka dva mjeseca?

      Izbriši
    2. Nije nužno držat se tog redoslijeda kao ja. Svatko svoje tijelo zna najbolje i kako mu odgovara.
      Ja sam eto sebi tako nekako odredila sama jer mi tako odgovaralo, s obzirom da nakon 2mj redovne konzumacije osjetim znatno poboljšanje u svom organizmu, više energije, bolji san, bolje raspoloženje, cjelokupno se bolje osjećam i fizički i psihički.
      I ne pijem ga 3 puta dnevno nego jednom dnevno po 25 kapi u žlicu.
      Nisam sebi tretirala neku određenu dijagnozu, za neke ozbiljnije stvari koje se tretiraju preporuča se piti 3 puta dnevno.
      Za bolji okus onih kojima ne paše najbolje je piti zajedno sa prirodnim gustim sokom.
      Imam puno iskustva sa Aromarinim proizvodima pa eto, onima koji će probat želim dobre rezultate :)

      Vesna

      Izbriši
    3. Hvala ti puno na savjetima. Drago mi je da ti je pomoglo i da vidiš njegove dobrobiti. Ja definitivno nastavljam s Uljem crnog kima,vjerujem da će učinak biti još bolji dužim korištenjem,Ovo se brzo troši jer sam se pridržavala uputstva u borbi protiv celulita ali mislim da ću prepoloviti dnevnu dozu.

      Izbriši
  5. Mogu li se ove kapsule kupiti u svakoj ljekarni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ima ih skoro svugdje. 30 komada oko 27 kn

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Znaš da imam problema s probavom i u tom smislu nisam primjetila neke pomake. Tu su ipak najvažniji probiotici i enzimi te laneno sjeme.

      Izbriši
  7. Moje ulje crnog kima (Kalinij ili od Oleoteraphy) nema nikakvih drugih dodataka i ja ga jako volim dodati u kupus-salatu...naribam kupus dodam malo maslinovog ulja,ulje crnog kima i balzamični ocat i okus mi je fantastičan a i ukućani obožavaju ovu salatu-probaj pa javi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, pročitah tvoj komentar još na poslu a taman sam imala nariban kupus. Začinila po tvom uputstvu osim balzamica jer ga nemam i tvarno je ukusno, jedino mi se kupus ohrenavi brzo. Imaš neki savjet?

      Izbriši
    2. Nerazumijem ovo ohrenavi? bude ljut ili šta? Naribaj koliko ćeš pojesti i to je to...

      Izbriši
    3. Da, da. Postane ljut kao hren :D Ja naribam ujutro količinu za cijeli dan pa neke vrste postanu ljute do navečer :)

      Izbriši
  8. Muz i ja imamo dugogodisnje iskustvo s pijenjem crnog kima. Pocelo je s muzevom peludnom alergijom, curenje nosa, nateceni nos i oci, stalno kihanje. Istrazivali smo po internetu sto bi moglo pomoci i na nekim inozemnim forumima dosli do crnog kima. Tada ga kod nas jos nije bilo, niti sjemenki niti ulja. Medjutim, shvatili smo da smo zacin tog imena (kalonji) kupili kad smo bili na putovanju u Londonu. Muz je poceo jesti sjemenke i bilo mu je bolje. Onda se je u Hrvatskoj pojavio proizvodjac ulja, Ivo Baclija. Uzeli smo to ulje od njega i nevjerojatno je sto se je dogodilo, nakon prve popijene zlicice nestali su svi simptomi alergije. Muz je popio bocicu od 100 ml, 3 puta na dan i rekao da, ne samo sto su mu nestali simptomi, vec se osjeca jace i snaznije. Druge godine je poceo piti ulje jos u zimi, prvo pola litre, onda jos pola. Nakon proljeca i vremena peludnih alergija pauza i onda opet evo bas u ovo vrijeme pocinje kura. Pocela sam i ja piti s njim i stvarno se osjecam jace, manje umorno, zdravije. Sad popijemo oko litru i pol ulja na godinu, pocnemo u 11 mjesecu i pijemo dok ne potrosimo, tamo negdje u proljece. Alergija vise nema, s tim da nismo sigurni jesu li nestale ili je razlog tome sto smo preselili na drugi kraj svijeta pa nema niti tih alergena koji njemu smetaju. No, i dok smo jos bili u Hrvatskoj alergije su nestale. Ulje smo kupovali prvo na sajmovima zdrave hrane, a zatim u Arena centru u Zagrebu, tamo taj proizvodjac ima trgovinu. Pola litre ulja, mislim da je bilo oko 230 - 250 kn. Tko god ima problema s alergijama savjetujem mu da proba. Karakteristika ulja je da uravnotezuje imunitet koji kod alergicara divlja pod utjecajem alergena.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je zaista super informacija i drag omi je da Vam je oboma bolje. Kako imam puno alergičara u obitelji,obavezno ću potražiti. Hvala ti puno !

      Izbriši