LA ROCHE POSAY HIDRATANTNE KREME-USPOREDBA

Posted by Dear Skin at 22:06


La Roche Posay, brend koji u svom asortimanu ima najširu lepezu hidratantnih preparata  i zapravo ne znam za ni jedan sličan brend koji ima toliku ponudu proizvoda za svaku namjenu i vrstu kože. Danas ću Vam usporediti većinu krema iz La Roche Posay asortimana koje sam koristila, neke sam ponovila više puta, neke samo jednom, uglavnom  skoro sve sam probala, što nije čudno jer moja koža spadau skoro sve kategorije (dehidrirana, osjetljiva, rozacea a zimi isušena)

ŠTO JE ZAJEDNIČKO LRP HIDRATANTNIM KREMAMA: sve kreme su namjenjene osjetljivoj koži a potom podjeljene prema tipu kože i namjeni: 


  • osnovna hidratacija (Hydreane),
  •  intezivna hidratacija (Hydraphase Intense), 
  • izrazito osjetjiva i alergijama sklona koža (Toleriane Ultra),
  •  crvenilo (Rosalic), 
  • suha i vrlo suha koža (Nutritic), 
  • masna koža(Effeclar)

LINIJA TOLERIANE

ZA KOGA: za kožu koja reagira na sve i svašta (netolerantna koža). Proizvodi iz ove linije su formulirani s minimalno sastojaka kako ne bi nadraživali ionako već napaćenu kožu. Osim popratne njege(losion), linija sadrži 4 proizvoda: Toleriane za normalnu i mješovitu kožu, Toreriane Rich, Toleriane Ultra i Toleriane Ultra fluid

Toleriane krema za mješovitu i normalnu kožu




TEKSTURA: lagana i mliječna tekstura s laganim gelastim finišom poput nekog losiona. Na mješovitoj koži se vrlo brzo upija i odlično štiti od vjetra i suhog zraka. Malo teža za masnu kožu kao dnevna njega, ali odlična kao večernja. Umiruje nadraženu kožu, napadaje ekcema i ljuštenja i dobra podloga za puder ili BB kremu. Neki zamjeraju što "sjedi" na koži, ali imajte na umu da je ovoj liniji funkcija zaštita i umirivanje kože, stoga preparat mora napraviti film koji će to uistinu i raditi.

SASTOJCIWater/Aqua, Cyclopentasiloxane, Isocetyl Stearate, Squalane, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Pentylene Glycol, Aluminum Starch, Octenylsuccinate, Cetyl Alcohol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Dimethiconol, Ethylhexyglycerin, Acrylates Crosspolymer, Sodium Hydroxide.
CIJENA: 149,00 kn (40 ml), cijena može varirati, ovisno o ljekarnama

Toleriane Rich krema



 TEKSTURA: namjena ove kreme je poput prethodne: zaštita i umirenje kože, a posebno je namjenjena ako uz netolerantnu kožu patite od suhoće. Za razliku od Toleriane, rich verzija je nešto gušće teksture, ali i dalje nije masna niti teška. Ja sam ju najčešće koristila u zimskim mjesecima kao noćnu njegu i dugo vremena je bila moj SOS proizvod koji odlično hidratizira i umiruje.
SASTOJCIAqua/Water, Isocetyl Stearate, Cyclopentasiloxane, Squalane, Butyrospermum Parkii/Shea Butter, Glycerin, Cetyl Alcohol, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Pentylene Glycol, PEG-100 Stearate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer.
CIJENA149,00 kn (40 ml), cijena može varirati, ovisno o ljekarnama

Toleriane Ultra krema i fluid



TEKSTURA:Ultra linija, za razliku od gore opisanih tuba, je lišena od svega što bi moglo nadražiti kožu ili izazvati alergijsku reakciju ( 0% konzervansa / parabena / mirisa / alkohola / boja / lanolina). Postoje dvije verzije: krema koja je bogatija i nju koristi moja gora polovica s jako osjetljivom, normalnom kožom dok je meni mješovitoj draži fluid i koristila sam ga ovo ljeto. Za zimu je prelagan pa novi primjerak kupujem čim zatopli. Detaljne recenzije možete pročitati ovdje.


LINIJA HYDREANE





ZA KOGA: namjenjena je također osjetljivoj koži za svakodnevnu hidrataciju. Posebna je što sadrži visok postotak termalne vode koja je jako bogata selenom pa je odlična kao anti age i umirujućaa njega. Ova linija je super ako koristite razne tretmane AHA kiselinama, retinom ili dermoabrazije kao dodatnu hidratantnu njegu. U liniji postoje tri proizvoda: Hydrane krema za mješovitu kožu, krema za suhu te Hydreane BB krema u dvije nijanse.

Hydreane Legere


TEKSTURA: Kada je LRP brend došao u Hrvatsku, ova krema je bila moj prvi kupljeni proizvod. Vrlo lagana krema koja se brzo upija, ne ostavlja nikakav film na mojoj koži i odlična je podloga za puder. Koristila sam uglavnom u toplijim mjesecima za večernju njegu a često kao podlogu za neke isušujuće SPF proizvode.

SASTOJCI: AQUA / WATER GLYCERIN CYCLOHEXASILOXANE HYDROGENATED POLYISOBUTENE AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE MYRISTYL MYRISTATE SODIUM HYDROXIDE STEARIC ACID POLYPHOSPHORYLCHOLINE GLYCOL ACRYLATE XANTHAN GUM CAPRYLOYL GLYCINE CAPRYLYL GLYCOL ACRYLATES COPOLYMER POTASSIUM CETYL PHOSPHATE GLYCERYL STEARATE SE PARFUM / FRAGRANCE
CIJENA: 97,00 kn (40 ml)
Hydreane Rich



TEKSTURA: namjena poput prethodne lLegere verzije, s tom razlikom što je rich  bogatije teksture. Ovu kremu sam samo jednom imala i iako je bogata i namijenjena suhoj koži, bez problema ju mogu koistiti i mješoviti tipovi. Meni je osobno draža prethodna verzija.
SASTOJCI:  WATER,GLYCERIN,CETEARYLALCOHOL, ISOHEXADECANE, GLYCERYLSTEARATE,CYCLOHEXASILOXANE,CAPRYLIC/CAPRIC/SUCCINIC TRIGLYCERIDE,PETROLATUM, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, PEG-100 STEARATE,TOCOPHEROL,CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE
CIJENA: 97,00 kn (40 ml)
LINIJA HYDRAPHASE INTENSE


Ova linija za razliku od prethodne Hydreane intezivno rehidrira kožu što znači, ako se dovedete u fazu da Vam je koža iznimno isušena i bez vlage, bolji izbor je Hydraphase Intense. Linija sadrži 4 proizvoda : Hydraphase Intense sa  spf 20 i bez spf-a (rich i legere), krema za područje oko očiju i Hydraphase Intense serum.
Iz ove linije, imala sam Hydraphase Intense legere spf 20 koju planiram kupiti i ove zime kao zaštitu od zimskih UV zraka i istovremenu intezivnu hidrataciju. Momentalno nemam ni jednu pa Vam ne mogu pokazati teksturu.
NUTRITIC INTENSE LINIJA


ZA KOGA: Za razliku od gore navedenih linija, Nutritic Intense je namijenjana hidrataciji i njezi osjetljive SUHE i kože kojoj nedostaje lipidaa (masnoće). Kada smo kod lipida, u ovim proizvodima se nalazi inovacija MP-lipidi koji su nove generacije i vrlo učinkoviti.Unutar linije nalaze se 3 proizvoda : Nutritic Intense, Nutriric Intense Rich te Nutritic levres stick za usne.
TEKSTURA: iako su obje kreme vrlo hranjive, razlika je u teksturi i ambalaži. Nutritic Intense je pakirana u tubi, bogate teksture koja je za razliku od RICH verzije (lončić) lakše maziva. Rich verzija je puno gušća i balzamasta sadrži više lipida pa je najbolji izbor za jako suhu kožu. Što se tiče guste teksture kao što vidite na fotografiji moram napomenuti da ni jedna od ovih dvije krema nije teška te se u dodru s kožom pretvaraju u tekuću teksturu, odlično upijaju i pružaju stvarno dugotrajan učinak.  
Obje kreme su pravi spas za zimu, i ja iako nemam suhu kožu, volim imati zimi ovako hranjivu kremu koja štiti od hladnog i suhog zraka.
 Za informaciju, kod mješovite kože poput moje, dovoljno je nekoliko dana korištenja da se koži vrati masnoća a potom 
 sam koristila kao masku 2 puta tjedno.
SASTOJCI: AQUA / WATER, PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL, DIMETHICONE, GLYCERIN, BIS-PEG-18 METHYL ETHER DIMETHYL SILANE, 
SYNTHETIC WAX,ETHYLHEXYL PALMITATE,BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER,GLYCERYL STEARATE
BEHENYL ALCOHOL,ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE,HEXYLDECANOL,HEXYLDECYL LAURATE, CERA MICROCRISTALLINA / MICROCRYSTALLINE WAX, NIACINAMIDE,PARAFFIN,GLYCERYL STEARATE CITRATE,DIMETHICONOL,MYRISTYL MALATE PHOSPHONIC ACID, TOCOPHEROL,PHENOXYETHANOL, PARFUM / FRAGRANCE
CIJENA: 132,00 kn(50 ml), rich : 163,00 kn (50 ml)

MOJA TOP LISTA LA ROCHE- POSAY KREMA: ljeto : Toleriane legere, Toleriane Ultra fluid i Hydreane legere
zima: Hydraphase Intense UV, Nutrtic Intense i Toleriane Ultra krema

Koristite li njegu ovog brenda? Favoriti?


EDIT: zaboravih napisati da je LRP brend koji zaista ne škrtari na testerima i raznim promocijama, pa možete željene testere dobiti u svakoj ljekarni te isprobati kako koja funkcionira na Vašoj koži.


35 komentari:

  1. Koristila sam Effaclar Duo + na preporuku ljekarnice i nazalost izazvao mi je kaos na licu jer je prezestok za moju osjetljivu kozu...:/ ali to sam si sama kriva kad kupujem nasumicno :D iz ove linije mislim da bi mi Toleriane Ultra fluid odgovarao najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja na tvom licu zaista nisam primjetila da bi ti trebala Duo njega. Za tebe su lagane hidratantne kreme poput tog fluida kojeg od srca preporuujem svima. Ovo ljeto sam ga koristila i prošlabez ljetne dehidracije, sad za zimu ću ipak nešto jače.

      Izbriši
  2. Post kao naručen. Taman razmišljam koju kremu kupiti za zimu. Razmišljam o Avene hranjivoj kremi i Nutritic rich. Živim na jako vjetrovitom mjestu i ako ne mažem masnije kreme lice poludi od crvenila :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obje kreme su odličan izbor za vjetrovite uvjete. Najbolje da probaš prvo testere pa vidiš kako će ti funkcionirati :)

      Izbriši
  3. super post, upravo sam zapisala na listu nekoliko proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Koristila sam tri kreme s ovoga popisa, no Nutritic intense riche je najbolja za moju kožu zimi. Koristeći nju shvatila sam koliko mi je koža zapravo isušena jer mi zimi niti jedna krema osim ove nije dovoljno bogata. I, iako nije tema posta i već si o tome pisala, pridružujem se zaključku da je njihova termalna voda najbolja, od kada ju koristim depilirana bikini zona se smiruje preko jedne noći. Doista vrijedni i kvalitetni proizvodi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nutritic intense riche je odlična za zimu, iako sam mješovita, zimi mi jako pašu ovakve kreme. Drago mi je da ti termalna odgovara, ona je i moj favorit :)

      Izbriši
  5. Sačuvala sam post u Bookmarksima, eto toliko mi se svideo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, nadam se da će pomoći u izboru :)

      Izbriši
  6. Super je imati sve usporedbe ovako na jednom mjestu! Nisam probala skoro ništa od LRP krema osim Redermic C linije koja me nažalost nije dojmila tako da ću se na ovaj post svakako još referirati ubuduće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislm da bi ti sa suhom kožom pronašla itekako među ovim iz posta svog favorita.

      Izbriši
  7. Jako koristan post. Volim LRP, imala sam Duo, Matt i sad sam naručila još jednu pa ćemo vidjeti :D Hidratacije nikad dosta, ja sam u par dana grijanja već primjetila da mi lice i usne reagiraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Ćim krene zima, nema do dobre hidratacije, inače lice grozno reagira.

      Izbriši
  8. Draga Martina, htjela bih te zamoliti za savjet, nevezano za ovu temu. Naime, investirala bih u neku okoloocnu kremu obzirom da imam volumenizirano lice i prilikom smijanja podizu mi se obrazi i stvaraju se borice koje mi u zadnje vrijeme bas smetaju a naletila je i neka faza podocnjaka pa sam bas ocajna. Iskreno nemam novca jer ne radim ali skuckala bih za dobru kremu i nije mi vazno koliko kosta ako ce biti efikasna. Inace, imam 28 godina i razmisljam izmedju dior capture okoloocne i estee lauder supreme ? Koju od te dvije bi bila tvoj izbor ? Hvala unaprijed.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Između Diora i Estee Lauder, moj glas ide za EL. Diorove sam imala nekoliko i mogu reći da je bačen novac, barem u mom slučaju. Iskreno, kod bora smijalica bitna je hidratacija a to možeš postići s puno povoljnijim kremicama.

      Izbriši
  9. Predobar post,baš me je zanimalo šta sve čudesno LRP ima jer sam ja uspela da probam samo Effaclair Duo jer sam baš morala kada sam imala problema sa kožom lica,i uspešno je on to meni sve sanirao. Sada bih trebala uzeti jedan da imam za preventivu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove kreme su čista hidratacija za razliku od Dua koji je namijenjen rješavanju problema. Uglavnom, nadam se da će ti koristiti :)

      Izbriši
  10. Baš sam razmišljala koju kremu uzeti sad za zimske mjesece tako da mi je ovaj post baš dobro došao :).

    OdgovoriIzbriši
  11. Svaka čast na uloženom trudu da nam opišeš i pokažeš sve ove kreme. Probala sam samo Effaclair, ali kad budem bila u potrazi za dobrom hidratantnom kremom, opet ću pročitati ovaj post da se lakše odluči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona:) Drago mi je ako sam olakšala izbor :)

      Izbriši
  12. imaju li te kreme mineralna ulja i silikone? nekako više ne vjerujem tim ljekarničkima, iako ta bijela ambalaža uvijek djeluje "zdravo".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neke imaju, zato sam stavila popise sastojaka. Obrati pažnju na PARAFFINUM LIQUIDUM / MINERAL OIL i DIMETHICONE.

      Izbriši
  13. Ja i dalje nisam pronašla svoju kombinaciju. Imam 24 godine i mješovitu, pretežno suhu kožu. Imam puno mitesera i uvijek poneki prištić, krasticu, ožiljak. Nikad nisam imala problema sa sjajem i ne moram matirati kritične dijelove, iako ujutro kad se probudim vidim da su mi nos i t zona malo masniji. Obrazi su mi užasno suhi i ako ne koristim dovoljno hidratantnu kremu koža mi se počne ljuštiti. Prije sam isprobavala razne preparate za mješovitu i masnu kožu te protiv prištića, ali je to samo pogoršalo situaciju s prištićima. Zaključila sam da mi najviše odgovaraju hidratantne kreme za suhu kožu, ali i dalje ne znam kako da riješim problem prištića. Imate li kakve preporuke za mene? Znam da svatko drugačije reagira na pojedine proizvode i da je teško reći ovako preko neta o čemu se radi i odrediti pravilnu njegu, ali svaki savjet dobro dođe i rado ću čuti tuđe mišljenje :) pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja topla preporuka je LRP Hydraphase Intense ili Nutritic Intense. Postoje u raznim tekstirama pa je najbolje potražiti testere ali one duboko hidratiziraju i najbolji su izbor kod ovakvih problema. Obavezno pripazi i kakvim sredstvima se umivaš.

      Izbriši
  14. Martina,moja mješovita koža je u zadnje vrijeme dosta dehidrirana.S dolaskom toplijih dana čelo i nos se brzinom svjetla počnu sjajiti.Htjela bih kupiti neku vrlo,vrlo vlažnu dnevnu kremicu koja ne masti kožu a daje dovoljno vlage.Što preporučuješ.
    Hvala na savjetu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Željka, pokušaj pronaći testere LRP Toleriane ultra fluida, koristila sam ga prošlo ljeto a vjerojatno ću i ovo. Ima posebna njegova recenzija na blogu. Jako je lagan, brzo se upija i super hidratizira. Nije loš niti od Eucerina Aquaporin light krema mada je puno masnija od ovog fluida.

      Izbriši
  15. Draga Martina,

    Trebam savijet- imam masnu kožu sklonu aknama ali je trenutno isušena hladnoćom i grijanjem. Inače koristim Effaclar Duo+ i Effaclar gel koji mi u toplijim mjesecima savršeno ogovaraju (Effaclar duo+-a se ne želim odreći jer jedino s njim izlazim na kraj s aknama). Koju od sljedeće tri kreme bi mi preporučila - Effaclar H, Hydraphase Intense Legere ili Hydreane Legere? Treba mi nemasna i lagana struktura ali dovoljno hidratizirajuća.
    Hvala unaprijed :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prema tvom opisu, mislim da bi ti Effeclar H najviše odgovarao, ostale dvije su jako lagane ali za jako masnu kožu mogu ostavljati film ali najbolje bi bilo kada bi se dokopala testera pa isprobala.

      Izbriši
  16. Pozdrav, jedno pitanjce..ugl. u zadnje vrijeme mi se T-zone dosta masti (prije jako malo) i tražim neku kremicu/fluid koji bi mi pomogli oko hidratacije ali da mi dodatno ne zamasti. Vidim da je za mješovitu kožu potrebno i više od jednog proizvoda pa ako imas kakav savjet za dnevno/noćnu njegu (ne mora nužno ni biti PRP). Osim u zadnje vrijeme masnije T-zone nemam nekih većih problema ili nepravilnosti na licu.
    Hvala unaprijed! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Topla preporuka Caudalie matirajuća krema, uskoro ću recenzirati pa objasniti zašto mi je tako dobra

      Izbriši
  17. Imam problem..
    Lice mi je puno pristica,pokoja akna,zatvorenih komedona I crnih mitesera hrpa,najvise komedona ispod brade po bradi I celu,najvise crnih mitesera na nosu I po licu oko nosa I po celu,pristici vecinom brada I rubovi lica.
    Koristim sona gel koji je vec nakon treceg dana smanjio komedone na dodir al tu su I dalje,naravno to se koristi 3 mjeseca tako da ce ti komedoni nestat do kraja nadam se I miteseri crni. Koristim effaclar gel za umivanje,effaclat tonik za odcepljivanje I smanjenje pora,effaclar duo +,naravno ovi proizvodi isusuju I agresivni su pa za hidratizaciju koristim effaclar H kremu I stvorili su mi se novi komedoni puno njih najvise ispod brade,a ja se borim protiv komedona a H ih ponovo stvara,pa vas stvarno molim jako jako da mi pomognete koju kremu da uzmem,da mi je 100% nekomedogena,a da dobro hidratizira posto mie koza isusena od ovih svih proizvoda,a inace masna sa hrpom zatvorenih pora I od eff H se sjajim uopce mi se nece upiti,pa bi htjela neku koja je nekomegena skroz,da se upija I da dobro hidratizira I da se ne sjaji.Puno puno puno hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj prikupiti što više testera jer je teško garantirati koja će ti najbolje sjesti.

      Izbriši