ROC PRO-CORRECT FLUID PROTIV BORA

Posted by Dear Skin at 20:28

Pratite li ovaj blog, onda znate koliko zagovaram retinol kao jedan od najmoćnijih anti-age sastojaka i posljednjih 8 godina konstantno koristim neki preparat s tim sastojkom. Zapravo, kada god spomenem riječ retinol, asocijacija je brend RoC zato što su moji prvi doticaji i korištenje retinola potekli upravo iz ovog brenda. 
Prije nekoliko godina kada je RoC stigao na hrvatsko tržište, isprobala sam većinu proizvoda tadašnje RetinOx linije, a onda su netragom nestali. Zapamtila sam podatak da je u tadašnjoj retinolskoj groznici RoC jedini imao stabiliziran retinol i radi toga su proizvodi bili puno učinkovitiji od ostalih.
Prošle godine, RoC se vratio na moju radost u novom ruhu i pod novim imenom Pro-Correct. 
Radi se o nastavku linije RetinOx s tom razlikom što sada linija sadrži novopatentirane molekule HEXIONOL® I RETINOL®, prilagođen i za najosjetljiviju kožu jer se radi o  retinolu koji ne izaziva  retinolske reakcije. 
U liniji možete birati između kreme, fluida (0,04 % retinola+HA) i koncentrata (0,1 % retinola+HA).
Posljednja četiri mjeseca koristila sam fluid iz ove linije o kojem ću vam prenijeti svoje dojmove. 

OPIS PROIZVODA: Pro Correct fluid i krema imaju 0.04% retinola te hijaluronsku kiselinu. Pružaju trenutačni učinak smanjivanja vidljivih znakova starenja, te dugotrajni učinak punjenja bora iznutra.

AMBALAŽA, TEKSTURA, MIRIS: karakterističan oblik RoC-ovih tubica koja na vrhu ima pumpicu što čini doziranje vrlo higijenskim, praktičnim i štiti od propadanja sastojaka u proizvodu.  
Tekstura je lagana što je očekivano za fluid, ali ne i vodenasta. Moja koža je mješovita pa najčešće biram lagane teksture i fluide i vrlo je teško pronaći teksturu koja će ostaviti kožu dovoljno nahranjenom. 
Ovaj proizvod je po meni dobar izbor za svaku vrstu kože osim kod jako suhe jer je dovoljno bogate teksture a ne ostavlja težak sloj na licu. 
Miris je svjež, ugodan i ne zadržava se na koži.
UPOTREBA I DJELOVANJE: Za razliku od koncentrata koji sadrži 0,1% aktivnih sastojaka, fluid i krema su slabije koncentrirani (0,04%) što ne znači da s ovim proizvodom nisu potrebna pravila. Kako sam puno puta pisala, retinol ide uvijek na čistu i suhu kožu prvi pa ako koristite neke dodatne serume, ispod ovakvih proizvoda ih nemojte stavljati. Razlog je što želimo da koža dobije što više od retinola pa dodatni proizvodi mogu spriječiti ili umanjiti djelovanje. Nanosi se navečer, izbjegavajući područje oko očiju, a ako vam je potrebna dodatna hidratacija, možete ju staviti nakon upijanja.  

Što se tiče djelovanja, ovakvi proizvodi spadaju u bezreceptne retinolske proizvode o kojima sam pisala u ovom postu koji djeluju, ali zahtijevaju dugo korištenje. Rezultate ne možete očekivati prije 6 do 12 mjeseci iako je vrlo lako moguće da prve promjene u smislu jasnije kože i ublaženih bora primijetite vrlo brzo. Fluid je ispunio moja očekivanja kako sam i očekivala od RoC-a, ali ipak me "mučio" koncentrat. Tako sam se bacila u potragu i za koncentratom iz ove linije koji ima odlične recenzije ali i činjenica da ima veću koncentraciju retinola i hijaluronske kiseline.

Koncentrat dolazi u istoj ambalaži poput fluida, ali u manjoj količini (30 ml) i iznenadio me teksturom. Očekivala sam nešto vodenasto poput seruma, no radi se o bogatoj teksturi poput kreme. Osjećaj na koži je isti kao kod fluida: lako se dozira, upija kroz nekoliko minuta, dovoljno je hidratantan i na mojoj koži nije potrebna dodatna hidratacija. Ovaj proizvod je odličan za bore na čelu, smijalice, bore oko usana i sve one izdajničke bore koje smetaju. Naravno, možete ga koristiti na cijelom licu, ali bolje je s njim tretirati strateška mjesta, izuzev područja oko očiju koje je osjetljivo pa je moguće peckanje. 

ZAKLJUČAK: Učinkovita anti-age linija za sve koji kreću u borbu protiv bora i pogodna za osjetljivu kožu jer ne pecka, ne ljušti kožu i ne izaziva akne. Moram napomenuti da tako djeluje na mojoj osjetljivoj koži, ali ako se dogodi kakva nuspojava, prorijedite upotrebu na nekoliko večeri u tjednu. Kako sam već napisala, rezultati su mogući ali zahtjeva dugotrajno korištenje. Moja preporuka, ako ne možete uložiti u cijelu liniju, glasam za koncentrat i ne zaboravite koristiti UV zaštitu preko dana i potražiti testere u ljekarnama :))

CIJENE: fluid i krema: 266,80 kn-40 ml, koncentrat 328 kn-30 ml

*fluid je proizvod dobiven na recenziju a koncentrat kupljen u obližnjoj ljekarni

Koristite li proizvode brenda RoC? Dojmovi?

63 komentari:

  1. Eto, mene je dopalo da prva prokomentiram ovaj proizvod! Nisam nikada koristila proizvode iz ove linije, ali sada si me jako zainteresirala sa ovim fluidom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po meni, za tebe su ovakvi proizvodi super jer izbjeljuju a znam da se boriš s hiperpigmentacijama a plus djeluju na bore. Samo, ja navijam za koncetrat jer je koncetriraniji.

      Izbriši
    2. Dobronamjerna lektorska opaska: koncentrat, tj, koncentriraniji.

      Izbriši
  2. Evo mene druga. Odličan članak kao i uvijek. Zanima me da li se koncentrat preporuča za prve bore?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Hm, prve bore mogu biti vrlo plitke ali i duboke. Ako se radi o ovim prvim, znači fine linije koje nisu jako izražene mislim da je dovoljno koristiti hidratantne proizvode i antioksidante, ako su bore ipak malo dublje onda svakako ovakvi proizvodi. Ovo nije nešto za prevenciju već za saniranje posljedica mimičkih i staračkih bora.

      Izbriši
    2. Zovu se mimičke i statičke bore. Ne moraš biti star za bore.

      Izbriši
    3. Dinamičke i statičke bore ako ćemo pravo.

      Izbriši
  3. Bas si mjerkam ovo u zadnje vrijeme, sad si me jos vise zainteresirala. Imas sastav mozda i kako ti se cini? Ti se kuzis u to:). Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprosti, nisam stavila sastav. Sutra ću kada uslikam na danjem svjetlu. Uglavnom, ima silikona i dosta konzervansa što mi je uobičajeno u ovakvim proizvodima ali retinol je u čistom obliku i prilično visoko u popisu kod koncetrata dok je kod fluida u sredini.
      Danas ima dosta dobrih bezreceptnih retinolskih proizvoda, ovih dana ću napraviti usporedbu nekih koje imam pa da vidimo koji pobjeđuje :)

      Izbriši
  4. Super post.Odavno gledamo Roc,jos od kada si pisala o retinolu.Zanima me kako djeluje(nada umire zadnja:) )na tzk.marionetske bore od usana prema bradi.Inace nemam bora uopce ali mi se te pojavile nedavno:-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Retinol dokazano djeluje na bore, mada ako mislimo na iste tzv nazolabijalne, one su najtvrdokornije i zapravo su posljedica spuštanja obraza s godinama. Retinolom ih možeš jako usporiti tako da u tom slučaju je to odličan izbor kao prevencija ali kada postanu jako duboke poput mojih, bojim se da osim filera nema puno spasa.

      Izbriši
  5. Taman nešto za mene. Koristila sam Roc Retinox serum i kremu pa kada su nestali kako kažeš, naručivala sam s interneta. Potpisujem tvoje riječi da treba dugotrajna upotreba, meni su se nakon 5 mjeseci konstantne upotrebe bore na čelu jako smanjile. Kupila sam i njihovu kremu s retinolom i spf 30 na ebay-u. Da li je ona sigurna za korištenje na suncu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam na koju kremu misliš, jednom sam ju i ja naručila. Čini mi se da nje nije ni bilo u Hrvatskoj. Bila mi je dosta masna za ljeto al super za zimu. Ne sjećam se sastava ali sigurno su ubacili neke stabilizatore da retinol ne propada na suncu i dodali visoki spf.

      Izbriši
  6. Mislimo na isto,samo sto meni nisu od nosa prema usnama nego od usana prema bradi kao blago udubljene.To se lice spusta prema dole:-)).Probat ću s tim Roc čim potrosim ovo sto imam.
    P.s.Tvoje bore nisu uopce duboke;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To su onda blage bore,vjerojatno zbog mimike lica. Retinol definitivno može pomoći, potraži testere, ima ih u ljekarnama i moj favorit je koncetrat dok je fluid više kao dodatna plus njega.

      Hvala, imam bucmaste obraze pa donekle spašavaju izgled tih bora ali nažalost, sve su dublje i dublje :-p

      Izbriši
  7. Jel se smije koristiti bez obzira na mogucu trudnocu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moze s tim da u trudnoci i za vrijeme dojenja treba stati.

      Izbriši
  8. Super post!!!
    Isprobala sam razne brandove i proizvode ali Roc mi je među najboljima.Prije nekih sedam,osam godina zimi sam koristila njihove kreme s retinolom.Preko ljeta bih ih zamjenila njihovim vlažnim kremama namjenjenim kombiniranoj koži.Rezultati su bili odlični.Onda je Roc odjednom nestao iz splitskih ljekarni pa sam se prebacila na neke druge proizvode.Što misliš , je li dovoljan samo jedan proizvod ?
    Mislim samo koncentrat navečer.Da li možda preporučuju poslije koncentrata i fluid iz iste linije , ili je to nepotrebno ?I još jedna važna stvar.U strahu da ne naškodim svojoj koži , uglavnom biram neke skuplje brendove.Mislim da je to dobro " ulaganje u budućnost ".Roc je cijenom vrlo pristupačan a zaista je kvalitetniji od monogih slavnih brendova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za bolje rezultate je dobro koristiti koncentrat+krema ili fluid ali ako se mora birati samo jedno onda ja glasam za koncentrat. Skuplje ne mora nužno značiti najbolje, treba čitati sastojke jer čestoplaćamo samo ambalažu i reklamu.

      Izbriši
  9. Svi njihovi proizvodi koje sam provala su mi super. Imate li kakvih iskustava sa njihovim kremama za oko očiju? Koliko vidim na njihovoj službenoj stranici 3 su vrste, kako odabrati koja je za mene (35 god., bore, leće)? http://www.rocskincare.com/eye-creams

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si pitala za okoloočne, jer ova treća na linku RoC® MULTI CORREXION® 5 in 1 Eye Cream je krema radi koje sam nazvala desetke ljekarni i obišla pola grada nebi li pronašla kakvu staru zalihu. Naime, ona tako dobro utiče na bore oko očiju da su njom bile oduševljene sve moje prijateljice. Kada je počela nestajati RetinOx linija tako je i ona nestala. Ne znam kakve su iz nove linije, to ću tek isprobati.

      Izbriši
    2. Ja sam isto koristila tu Multi Correction, a sad su izbacili neku novu, u dvije faze. Pro sublime se zove, najbolja okoloočna ikad! Prvo se nanosi koncentrat (koji je tamnoplave boje i savršeno zagladi sve), a onda fluid koji hidratizira. Sve obiše i spegla, sve! Ali košta.... Tko ima priliku, svakako neka se počasti jer vrijedi.

      Izbriši
    3. Hvala ti puno na dojmu, obavezno ću probati prvom prilikom!

      Izbriši
  10. Nema sumnje da ću jednog dana dati šansu upravo ROC-ovim proizvodima sa retinolom, ali tek za nekoliko godina, kada budem bila sigurna da je sezona rađanja zauvek iza mene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da imaš još vremena za ove stvarčice :))

      Izbriši
  11. jednog dana i ovo će doći na red, za sad sam još premlada ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Potpisujem sve sto si napisala za ROC retinol, ja doduse koristim retin ox, preko godinu dana i imam jos jednu tubu iz starih zaliha, a onda planiram da uzmem ovu novu, ali rich verziju. Uz to. ujutru stavljam pre dvevne kreme Kiehls serum sa C vit (vec sam toliko puta pisala o ovoj kombinaciji da sam vec dosadna) i to stvarno radi posao. Lice mi je jedrije, bore plice, ali kod mene nista ta kombinacija nije uradila po pitanju fleka, na zalost.... Veliki pozdrav, Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rich verziju nisam probala, fluid skroz dovoljan za moju mješovitu kožu. RetinOx mi je bila jedna od najdražih retinolastih linija ikada. Kasnije se moglo samo online pronaći a sad su se vratili u novom ruhu i poboljšanoj verziji. Preporučujem ti koncetrat ako želiš da djeluje i na fleke. Pozdrav draga Ana :)

      Izbriši
  13. Zvuči odlično!RoC nisam koristila ali jesam Vichy Advanced Filler koji takodje sadrži retinol i bila sam zadovoljna.Pošto znam da si i njega koristila,može li poredjenje sa RoC-om,koji je bolje "peglao" bore?Za koji dan punim 43,još uvek relativno dobro odolevam godinama,ali sudeći po tvom postu,koncentrat je prava stvar za mene :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovih dana planiram čim bude malo vrijeme za slikanje napraviti usporedbu svih proizvoda s retinolom koje imam, između ostalog i Vichy :)

      Izbriši
  14. Baš si me zainteresirala, a koju dnevnu koristiš sa spf, nedavno sam uzela biosolisovu 30 spf i dosta mi je masna, a stoji na koži.
    Tvoju preporuku za eucerin ljetnu 50 spf jako cijenim, ooodlična za ljeto, ali šta po zimi, ako koristim retinol ?
    I da li može ova njihova okoloočna po danu ili samo noću
    Pozz, s užitkom te čitam od početka:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja trenutno kombiniram dvije: Eucerin sa spf 20 i Dermalogica sa spf 50. Obje su malo bogatije za zimu ali nisu premasne. Okoloočna s retinolom bi trebala ići za noć a ako se koristi za dan onda neki korektor ili puder koji ima spf preko i sunčane naočale.
      Ovakve kreme poput ove ne stanjuju toliko kožu kao npr Retinj A ali treba nekakav SPF uvijek koristiti.

      Hvala ti puno na čitanju :*

      Izbriši
  15. Molim te jos jedan savjet. Nabavila sam tester koncentrata i stvarno je skoro dovoljan mojoj suhoj kozi, ali me kopka da li bi rezultat bio bolji da kupim i kremu pa ju stavljam iznad koncentrata, sta mislis?
    U 40-tim sam i ovo mi se cini odlicno za ublazavanje mojih sitnih bora.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno, rezultati su bolji i brži ako se koristi kompletna linija. Krema ima manje retinola od koncetrata pa sam istaknula da ako se mora birati onda bihizabrala koncetrat ali ako možeš, definitivno se isplati uložiti u oboje. Retinol je jedan od najjačih anti age sastojaka tako da s njim ne možeš pogriješiti.

      Izbriši
  16. Ma ti si divna, hvala ti na brzom odgovoru

    OdgovoriIzbriši
  17. Iman najgori mogući problem, akne i bore, osobito na čelu i smijalice. Stoga mi je potrebna i nadalje njega problematične kože, BHA, AHA koji idu isključivo navečer kao što bi išao i retinol. Koncentrat Pro correct već duže vrijeme gledam, a sad kad sam skupila dovoljno bodova na DM kartici, pada :). Molila bih Vas samo savjet je li ima učinka koristiti jednu večer retinol, a drugu BHA ili AHA proizvode? Hvala unaprijed na savjetu, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogi kombiniraju AHA/BHA i retinol. Također, koriste tako da 3 večeri koriste kiseline a 3 večeri retinol, iako bih ja na tvom mjestu radije napravila kuru s AHA/BHA i nakon toga počela s retinolom.

      Izbriši
  18. Nedavno sam otkrila ovu stranicu i mogu reci da sam odusevljena :-). Molila bih vas za preporuku kreme za ispod ociju. Imam 38 god. ,mogu reci da sam dosta zadovoljna sa svojom kozom osim sa okoloocnim podrucjem...imam tamne podocnjake i borice. Molim savjet kako to ublaziti ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamne podočnjake je teško ukloniti ali je moguće ublažiti. Retinol je također odličan sastojak za bore oko očiju i podočnjake pa vam preporučujem da potražite testere okoloočnih krema s retinolom i isprobate.

      Izbriši
  19. Draga Dear Skin,imam probleme sa kuperozom i rozaceom kao i ti pa me brine da li smem da koristim kreme se retinolom jer sam citala da se to za taj tip koze ne preporucuje.E sad,vidim da ih ti koristis i hvalis pa sam malo zbunjena....da li da se usudim da ih isprobam?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rozacea i kuperoza nije povoljno stanje za korištenje bilo kakvih agresivnih sastojaka. Ukoliko želiš probati s retinolom, obavezno potraži testere proizvoda s nižom koncetracijom (Avene Yesthal, Eluage, ROC krema...) i probaj nekoliko večeri.

      Izbriši
  20. Draga Dear Skin, imam 38 godina i sitne bore koje se, naravno, sve jače primijete. Već godinu dana svaku drugu večer stavljam Vichy Advanced filer i moram reći da ne vidim nikakve razlike, čak mi dosta isušuje kožu (zato stavljam svaku drugu večer) pa bih htjela saznati da li je ovaj Roc drugačiji i po čemu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vichy kao i Roc spadaju u bezreceptne retinolaste proizvode kojima je učinak jako spor. Praktički bi trebala koristiti najmanje godinu dana da vidiš prve pomake. Neki vide i prije, sve ovisi o koži. Svaki retinol isušuje zato obavezno nakon 30-45 minuta nanijeti hidratantnu kremu kao i tokom dana. Inače, usporedila sam u jednom od postova neke proizvode na tržištu, nemaju neke posebne razlike.

      Izbriši
  21. Hvala na brzom odgovoru. Znači bolje da se ne bacam u trošak i prvo potrošim Vichy Advanced filer a onda dalje. Inače preko dana koristim obični Nivein Q10 protiv bora u kojem mislim da nema retinola ali pročitala sam da su i jeftinije kreme (u koje spada Nivea) skoro po učinkovitosti izjednačene sa ovima kod kojih plaćamo samo ime firme....ne znam koliko je istine u tome al po Vichy-ju bi rekla da je to točno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, kada imaš taj Vichy potroši ga. On ima 1% retinola i nije baš preslab ali treba vrijeme i strpljenje. Što se tiče hidratantnih krema, slažem se.

      Izbriši
  22. Sorry na puno pitanja, samo još jedno, koja krema (serum ili filer) je po cijeni pristupačna (čitaj: do nekih 200-250 kuna) a da ima više retinola od 1% kao što ima u ovom Vichy Advanced fileru? i da li postoji neka koja sadrži i hijaluronsku kiselinu i kreatin i retinol u jednom (znam da puno tražim al nada umire zadnja ;-)) ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja trenutno koristim jednu kremu s Iherba s retinolom i još kojekakvim čudesima. Ne znm točno kako se zove ali kasnije ću ti napisati, cijena je oko 20 dolara.Inače, ROC koncetrt sadrži i HA i retinol

      Izbriši
  23. Pozdrav. :) Odlican blog. Vidim u komentarima neke reference ka uporednoj recenziji za Roc vs Vichy retinol program, ali ne nalazim istu. Da li jos nije objavljena? Takodje, ja imam neke informacije da Vichy Liftactive Advanced Filler ima 0.2% retinola. Koristim tester Roc Correction koncentrata i za nekih 5 dana je sjajan. Ne treba mi dodatna krema i kao da mi menja strukturu koze, nekako je finija.
    Nadam se da nadjem/cujem od tebe i neko misljenje o Vichy.
    Hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recenzirala sam priličan broj retinolastih preparata pa samo ukucaj u tražilicu riječ retinol kako bi ti izašli svi postovi. Usporedbu sam napisala u ovom postu http://eyedetoxx.blogspot.hr/2015/02/retinol-proizvodi-usporedba.html
      Hvala ti na čitanju :) Meni je Roc jedan od najdražih

      Izbriši
    2. Hvala puno na brzom odgovoru, i jos jednom hvala na super postovima.
      Posto vidim da si znalac, i teoretski i prakticni a ja tek krecem u pricu s retinolom, molia bih te jos samo da mi kazes da li je bezbedno koristiti ga za okolocnu regiju. Pretpostavljam da za samu kozu jeste jer si u uporednom postu za Vichy rekla "s oprezom na bore oko očiju kako ne bi dospio u samo oko".
      Farmaceuti su mi do sada za oba rekli da nije za oko ociju, ali ne znam da li je to marketinski trik za kupovanje odvojenih krema :)
      Znam da neke kreme mogu da budu teske za tanku kozu oko oka, i izazovu milije, otoke isl. Ali ne znam kakav je retinol u tom smislu.
      I opet hvala! :)

      Izbriši
    3. Retinol može isušiti i ako uđe u oko peckati. Većinom su okoloočne s retinolom puno blaže koncentracije i ja bez problema mažem one za lice ali obavezno paziti da ne ide preblizu oka te ako treba preko retinolaste kreme nanijeti neku hidratantnu.

      Izbriši
  24. Zdravo Dear Skin,

    zelim kupiti nesto po tvoju preporuku..Poceli su prve bore izlaziti,pa njima da uklonem i da sprecim nastavak novi,koji proizvod sa retinol da uzmem?
    Od toga sto sam te citao,razmisljam za ovaj Roc sto je na samom postu,Dermalogica Age Smart(linija),Vichy Liftactiv Advanced Filler ili La Roche Posay Redermic R(sa 0.3% retinol)?

    Hvala ti unapred i cekam brzi odgovor za da mogu se prepustiti u kupovine sto pre :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdrav, ako se radi o prvim borama topla preporuka ovaj ROC koncentrat iz posta ili La Roche Posay Redermic R i to isključivo koristiti navečer a za dan dobra hidratantna krema.
      Nadam se da sam pomogla

      Izbriši
  25. Opet ja Dear Skin,
    kod nas sam pretrazila svaka apteka i nema LRP izgleda ni uvoza...Ostaje Roc,to sam pronasla samo ovaj od posta nema nego ovih tri samo:

    *Retinol Correxion Deep Wrinkle Night Cream

    *Retinol Correxion Deep Wrinkle Filler

    *Retinol Correxion Deep Wrinkle Serum

    Koj od ovih da uzmem(ko najbolje djeluje za bore) i opsto me zanima u koj (dali u serumu) ima najveci procent retinola ili?

    Hvala ti i izvini na josh jedno pitanje dodatno :)

    Pozdrav iz Skopje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Roc je odlična kozmetika stoga ti preporučujem da uzmeš serum jer je on najkoncentriraniji. Naravno ukoliko si u mogućnosti kupiti i kremu uz serum tim bolje jer su onda bolji rezultati ali svakako glasam za serum.

      Puno pozdrava i tebi iz Zagreba

      Izbriši
  26. Pozdrav
    Da li moze ovaj Pro-Correct fluid da se koristi preko dana kao dnevna krema a koncentrat kao noćna?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, jedino ako se preko njega stavlja krema sa SPF

      Izbriši
  27. Hvala najlepše.Sad molim za savet.Imam 33 god ali mi je koza lica nenegovana i umorna kao da imam 10 više.Odučila sam da malo to promenim i moj zamišljeni oporavak bi izgledao ovako:prvo planiram da uradim piling sa demorolerom,a nega bi se sastojala od ove dve rock kreme fluid i koncentrat kao i njigova krema za oko očiju a negde izmedju planiram da ubacim i serum Estee Lauder Advanced Night Repair jednu noć njega a drugu Rock koncentrat.Čitajući razne postove(najviše Vaše) sastavila sam sebi ovu kombinaciju pošto nisam neki poznavalac.Šta mislite o ovome i imate li neki savet?Hvala unapred.

    OdgovoriIzbriši
  28. Već dvije godine tražim proizvod za lice (fluid, krema, koncentrat, serum..) koji bi uspješno zamijenio ugašenu liniju RoC: Retin-ox Rides correxion, serum. Ovaj serum bio je fantastičan! Trenutno koristim za područje oko očiju Filorga Time-filler eyes (solidno) te Caudalie Vinexpert fluid za lice (osrednje). Moje lice treba hidrataciju a i bore traže svoje. :) Testeri su pokazali da se klonim Avene kremica ali i Vichy-ja. Niti Apivita nije za moje lice. Jel ima kakav RoC koji bi mogao dostojno zamijeniti gorespomenuti proizvod? Ili nešto drugo što bi me moglo ugodno iznenaditi.. Hvala, unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zeljka, ako želiš pravi rokenrol od retinola probaj Dermalogica Overnight retinol, Paulas Choice retinol treatment ili najjače od svega Obagi . Za sve postoje recenzije na blogu

      Izbriši