ZBOGOM NAZOLABIJALNE BORE: DECORIA FILERI

Posted by Dear Skin at 19:22

Kada se jednom probudite ujutro i u ogledalu ugledate bore koje jučer niste imale, spuštene obraze a bore između usana i nosa sve dublje i dublje čini vam se kao da ste ostarili doslovno preko noći. Poznato?
Kvalitetna njega, pomno odabrani preparati i sastojci, masaža i gimnastika mogu čuda napraviti u borbi protiv bora i spuštenog tonusa ali za jedno nema spasa a to su nazolabijalne bore o kojima sam vam pisala u ovom postu. Nažalost, na ove bore se ne može utjecati : naša priroda je takva da se s vremenom mišići i elastičnost kože opuštaju, ali zato možete uvelike odgoditi produbljivanje nazolabijalnih bora primjerenom njegom i pažnjom prema svom licu. Što kada jedno jutro one postanu previše duboke? Rješenje su hijaluronski fileri. Iako znam da će mnogi odmahnuti rukom i reći "ja svoje bore nosim ponosno", činjenica je da je prodaja filera u porastu i da danas hijaluronske filere konzumira skoro svaka druga žena. 
Ono što moram naglasiti za sve koji još ne znaju: hijaluronski fileri ili punjači nisu nikakav botox niti plastična operacija ili išta slično. Radi se o injekcijama hijaluronske kiseline koju prirodno svi imamo u organizmu, mehanički ispunjavaju boru i na taj način ju smanjuju.
Decoria su fileri nove generacije dobiveni novom tehnologijom koji su rezultat 30 godina Švedskog istraživanja. Za razliku od ostalih filera, sastoji se od stabiliziranog i visoko pročišćenog oblika HA kiseline estrahirane iz sintetskog izvora i strukturno identičan HA kiselini u organizmu. izvor
UČINAK je od 6 do 12 mjeseci što je puno duži period trajanja od mnogih filera na tržištu.
Vrlo često, doktori nam ne govore a ni same ne znamo da postoje različiti tipovi filera ovisno o namjeni i dubini bora. Decoria tako nudi Essence koji se koristi za korekciju umjereno dubokih bora i za korekciju usana kako bi se postigao Kupidov luk, te Intense koji je namijenjen korekciji dubljih bora te popunjavanje usana. Doktor procjenjuje koja vrsta je vama potrebna i mislim da je ovo vrlo važno znati jer često se događa da filere koji su namijenjeni popunjavanju usana dobijemo u neke tanje bore pa umjesto prirodnog izgleda djelujemo poput napuhanih lutki.
A sada učinak na meni, obzirom da su moje nazolabijalne bore prilično duboke, na njima je primjenjen Decoria Intense dok za dobivanje Kupidovog luka iznad usana, upotrebljen je Decoria Essence s time da su moje usne prirodno pune i bilo je potrebno samo korekcija tog luka iznad. Moram priznati da mi je bio simpatičan događaj kada ni sam doktor nije vjerovao da nemam već filere u usnama :D

 fotka prije tretmana :
 i nakon:

Osim Decorie koja je trenutno najpoželjniji filer na tržištu, odlične ocjene sam čula za Dermavisc koji je također došao iz Švedskog laboratorija a radi se o fileru koji ima najveću molekularnu masu na tržištu što za nas znači stabilnost i dugotrajnost. Za razliku od Decorie, Dermavisc je biološka hijaluronska kiselina dok je Decoria bakterijskog izvora, te iako ja nisam stručnjak, razlike između biološke i bakterijske HA u smislu kemijske strukture nema, radi se o reološkim svojstvima kada se  biološka HA lakše ubrizgava, prilagođava ispunjenim područjima (znate ono kada filer "viri" tri broja iznad kože) i stabilna je tijekom vremena te veže na sebe kolagen. I kod Dermavisca mogu se birati dvije vrste: smooth (manje bore i nabori) i ease (srednje duboke bore i nabori). Dermavisc planiram isprobati sljedeći put iz razloga što sam čula a i vidjela mnogo odličnih komentara iako sam prezadovoljna učinkom Decoriee koja djeluje apsolutno prirodno i u mom slučaju nitko nije primjetio da je na mom licu išta neobično jer promjena je velika ali potpuno suptilna.
Kao dopuna hijaluronskim filerima, postoje kreme za lice koje sadrže čistu i kvalitetnu hijaluronsku kiselinu a namijena im je produživanje učinka filera te ovlaživanje kože. Za razliku od mnogih proizvoda s hijaluronskom kiselinom, ove kreme je proizvela vodeća tvrtka dermalnih filera i u tu svrhu su upotrijebili najkvalitetniju HA. Ove kreme produžuju učinak filera ali i samostalno djeluju na ublažavanje bora.
Hyamin E sa 0,2% hijaluronskom kiselinom i vitaminom E i Hyamin SBT sa 0,2% hijaluronskom kiselinom i uljem vučjeg trna. Ja sam isprobala ovu drugu koja je izuzetno vlažna krema, brzo se upija jer joj je tekstura vrlo lagana, praktički se upije u minuti ali jedino što moram prokomentirati su parabeni u sastavu za koje se nadam da će se u budućnosti izbjeći. Cijena im iznosi 220 kn a moguće ih je nabaviti samo u dermatološkim poliklinikama.
prije/nakon tretmana
Sada kada sam opisala najnovije filere koji su kvalitetom i dugotrajnošću zasjenili sve ostale na tržištu, moram napomenuti da ukoliko se odlučite na tretmane da se obratite profesionalcima, odnosno doktorima s puno iskustva jer koliko mi pišete, filere ubrizgavaju razni zdravstveni i ostali djelatnici, ne odabiru najbolje vrste za Vas te vam ubrizgavaju na mjesta gdje nisu potrebni stoga od filera možete imati zaista prirodan i mladenački izgled, ali nije svejedno tko ih ubrizgava niti koje vrste filera.
CIJENA varira ovisno o ordinaciji i količini proizvoda cca 2000 do 4000 kn. Ja sam svoj tretman obavila kod stručnjaka a kako ne želim nikoga reklamirati, koga zanima slobodno se može obratiti na moj mail.


Konzumirate li dermalne filere? Kakvo je vaše mišljenje o njima?

59 komentari:

  1. Ne koristim dermalne filere. Smatram da za sada nemam potrebu, ali ne kažem da neću. Ovo na tebi dobro izgleda. Tako da: big like! Kad budem to htjela sigurno ću se raspitati kod koga to učiniti, ne bih baš bilo kome povjerila isto, tako da, hvala na preporuci! :) G. B.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ako se ikada odlučiš i budeš imala potrebe, svakako preporučam da upotrijebiš kvalitetne filere i da ih ubrizga iskusan doktor, tada su rezultati odlični i nema nezadovoljstva:)

      Izbriši
    2. Za ovo ne znam..ali dermavisc je koma traje mjese dana. Restylan mi traje godinu dana i juvederm isto. I doktor ga ima i rekao je da ne valja. I sama sam se uvjerila.

      Izbriši
    3. Dermavisc sam planirala probati idući put mada su mi Decora za sada odlični no vidjet ću koliko će i oni trajati.

      Izbriši
  2. opa!! genijalno! definitivno dobar potez. koliko će trajati?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šest mjeseci je minimum a navodno mogu trajati i do 12. Svakako update slijedi😊 Hvala ti :)

      Izbriši
  3. Ovo meni treba, definitivno :) samo što bih, osim nazolabijalnih, popunila i ovu između obrva koja je u zadnje vrijeme počela da mi smeta, čak i više od nazolabijalnih :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za bore na celu barem u mom slucaju ne koriste se fileri ali za ovo sto opisujes moze se popuniti.

      Izbriši
  4. Ovo mi još ne treba, ali svakako je dobro za znati ;)
    Na tebi je rezultat stvarno dobar i da nisi stavila fotku prije tretmana ne bi se ni skužilo da si nešto radila jer stvarno prirodno izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si još mlada i svakako ti ne treba, hvala, ja sam prezadovoljna jer je jako prirodno.

      Izbriši
  5. Au, kolika je promena! Jako lep efekat, ništa preterano, a vidi se značajna razlika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da izgleda prirodno i da sam uspjela dočarati fotkama :)

      Izbriši
  6. Bas je dobar efekat na bore, skroz su ispeglane...odlicno :))) Usne su ti bile lepe i pre... ne mogu bas na osnovu fotke da procenim kako to sada izgeda ono "uzivo"... :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uživo uvijek izgleda bolje, teško je slikama prenijeti kompletan dojam, ali jako sam zadovoljna jer izgleda prirodno a to mi je bilo najvažnije.

      Izbriši
  7. Super urađeno, stvarno prirodno i svježe izgledaš .
    Inače mislim da je Juvaderm Voluma najisplatljiviji, duže traje od ostalih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nisam čula za Juvederm Voluma, samo za obični Juvederm. To je nešto novo?

      Izbriši
  8. Rezultat je odličan!!!Mene muči mimička bora izmedju obrva zbog koje uvek delujem namrgodjeno..ali kao nezaposlenu majku jednog studenta i jednog srednjoškolca,verovatno će me mučiti još dugo :).Stalno zaboravljam da prokomentarišem,a ovo je odlična prilika:meni su tvoja usta savršena i sa i bez korekcije :)).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mimičke bore između obrva se mogu trtirati filerom ali okomite linije kao kod mene-ne. Srećom, dobro se prekrivaju šiškama :) Znam, cijene su uvijek problematične ali i u borama ima svojih draži i ne treba se previše oko nijih opterečivati. Hvala ti na komplimentu, kod mene su u familiji svi obdareni velikim usnama tako da je to genetski :)

      Izbriši
  9. Koliko ml je stavljeno?Odlicno uradjeno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj me uzet za riječ jer nisam 100 posto sigurna, ali manje od 1 ml za nazolabijalne bore a potom je stavljen Decoria essence iznad usana za postizanje kupidovog luka pola od 1 ml.
      Hvala :)

      Izbriši
  10. Jako mi je drago da si zadovoljna konačnim efektom i nadam se da će trajati što dulje...a ja jedva čekam vidjet uživo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako sam zadovoljna, a uskoro ćeš vidjeti uživo kako izgleda :)

      Izbriši
  11. Zbilja super. Ako nije tajna gdje si bila? Ja imam problema sa okomitim borAma izmedu obrva. Strasno me smetaju . moram nesto poduzeti pa mi je svaka info.dobrodosla

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za okomite bore se mogu koristiti fileri a što se tiče doktora koji mi je radio tretman, sve info na mail koga zanima jer ne želim nikoga reklamirati.

      Izbriši
  12. Bas se vidi razlika. Izgledas odmornije i sveze. Odlican efekat. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Ako se ne varam,nekada si stavljala juvederm. Mogu li se ta dva filera mijesati i zasto si odustala od juvederma. Jesi li bila kod istog dr za obje intervencije i ako nisi zasto nisi? Šta misliš koliko na trajnost utjece sposobnost onoga koji ubrizgava filere. Jesi li imala ikakve nuspojave tipa crvenilo,modrice i sl. Stvarno na slikama izgleda odlicno i bas si hrabra sto ih objavljujes. Svaka cast

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fileri se koriste kada oni prijašnji nestanu tj potpuno se razgrade iz organizma. Juvederm se meni nije pokazao dugotrajan, već nakon 3-4 mjeseca je popustio efekt, moguće je da je i do onoga tko aplicira ali mislim da puno ovisi i o samim filerima.Što se tiče nuspojava, nisam imala modrice ali sam bila naotečena 2-3 dana kao na ovoj fotki u postu Nakon 3 dana nestala je naotečenost.
      Hvala ti na komplimentu, iskreno uvijek me začudi činjenica koliko su ovakve stvari kod nas tabui a svaka druga žena ih konzumira i već je postala normalna stvar.

      Izbriši
  14. prejak efekt, super preobrazba... tako malo, a tako puno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fileri su odlični jer zaista malotreba do se budiš svjež, neprocjenjivo :)

      Izbriši
  15. Odličan efekt!
    Imam iskustva sa filerima i svakoj ženi koja je prešla četrdesetu od srca ih preporučujem.Kod mene je Juvaderm trajao jako dugo.oko 18 mjeseci.Važno je da vam ga doktor ubrizga koliko je potrebno a ne koliko imate novaca.Dakle za korekciju nazolabijalnih bora koje su kod mene bile izražene puno manje od tvojih,utrošen je 1 mililitar i još jedan za popunjavanje "jamica" na obrazima.Efekt je potrajao oko 18 mjeseci.Najvažnije je da moje bore i nakon pune dvije godine više nisu ni blizu kao prije.Spremam se ponoviti tretman.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam imala Juvaderm i meni nisu dugo trajali, možda ovisi koliko mi je ml stavljeno ali slažem se s tobom, u našim godina su fileri zakon.

      Izbriši
    2. Mislim da je to individualno.Ja sam prvi put stavila Restlen i jako mi je kratko trajalo.Nakon 2-3 mjeseca je sve nestalo i bila sam jako tužna.Ono što je bar kod mene dobro je da i nakon što se filer potroši bore nisu iste kao prije.Naravno,lice i dalje stari ali bore nisu duboke kakve su bile.Usta su ti divna.I ja imam pune usne i nisam nikad razmišljala da ih "dopunim".Sad kad vidim tvoje i to dolazi u obzir.Naravno, redovitu njegu lica kvalitetnim preparatima ništa ne može zamjeniti.To je osnov ako želimo imati lijep i njegovan ten.

      Izbriši
    3. Ja sam se iznenadila kada mi je doktor predložio da napravimo kupidov luk, mislila sam da ne treba nikakva korekcija ali stvarno izgleda dobro jer stavi malo easy filera između usana i nosa i onda dobiješ jače srce. Dakako, pravilna njega i način života su osnova a sve ostalo su dodaci :)

      Izbriši
  16. hm..meni si ljepša na slici prije. usne su mi ljepše prije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram priznati da sam na slici odmah iza tretmana dosta naotečena, to splasne za 2-3 dana pa izgleda bolje ali hvala ti puno :)

      Izbriši
  17. odlično izgleda. usne su mi se i prije jako sviđale a sad su još bolje :)
    sve si više razmišljam o tretmanu ali s obzirom da nemam još 30 ne znam jel prerano da počnem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve ovisi o stanju. Netko već s 30 ima jako duboke nazolabijalne ali ipak mislim da imaš još puno vremena za ovo :)

      Izbriši
  18. Meni se sviđa efekt na bore, ali na usne baš i ne. Ne izgledaju prirodno, i baš mi djeluju napumpano a to nekako ne volim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naotečene su na ovoj slici odmah nakon tretmana, za 2-3 dana se vrate u prirodni položaj :)

      Izbriši
  19. Wow. odlično izgleda i baš se vidi razlika te se nadam da će trajati što duže :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga Martina, mozemo li ocekivati neki post o gel kremama za lice koje su predvidjene za masnokzce ? Koliko su adekvatan izbor za dehidriranu kozu ? I koju izdvajas kao favorita ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače ne koristim gelaste osim ljeti kada mi je sve takoteško na licu. Moram priznati da dosada nisam našla neku koja me oborila s nogu do nedavno kada sam probala Alba Botanica gel kremu s zelenim čajevcem i neki njihov gel oko očiju, stvarno sam ugodno iznenađena. Uskoro ću napisati recenziju :)

      Izbriši
  21. Oh jedva cekam :) hvala puno na odgovoru :) ja koristim shiseido pureness gel kremu, koristila sam i od bioterma te gelaste ali nakon tvog posta o sastavu krema (alkoholi i silikoni) uocila sam da nisu najsretniji izbor.. zato sam u dilemi. Razmisljala sam i o dioru tj. hidralife-u ali nisam sigirna. Hvala jos jednom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Alkoholi i silikoni nikako nisu poželjni i kada pogledaš, u takvim kremama skupo plaćaš jeftine sastojke.

      Izbriši
  22. Imam pitanje:što smijemo nakon tretmana hijaluronom i da li postoji način da se trajanje filera produži?U ordinaciji su me upozorili da 7 dana nakon apliciranja filera ne idem na nikakve kozmetičke tretmane i da se ni slučajno ne masiram.Pitam se da li masaža i korištenje određenih vrsta krema može skratiti rok trajanja filera?Prakticirala sam Zogan masažu i njegu na bazi retinola i AHA kiselina.Ako znaš više o tome,molim te napiši.
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon filera nije poželjna masaža niti aparati poput Clarisonica kojima se čisti lice. Ova krema koju sam gore opisala navodno produžuje trajnost filera jer je napravljena od iste HA kao fileri. Bitno je da ništa previše ne razvlačiš po licu tipa pilinzi,uređaji, masaže i tretmani koji drndaju po licu.

      Izbriši
  23. Da li mozda znas da li vrijedi uraditi mezoterapiju podocnjaka?

    OdgovoriIzbriši
  24. Rezultat na tvom licu je odličan! Nažalost, ja nisam bila te sreće. Aplicirali su mi decoria filere, ali ne vidim nikakve rezultate. Ponovila bih tretman, ali me je strah kombinirati različite vrste filera. Znaš li ti možda nešto o posljedicama kombiniranja filera? Osim toga, je li moguće dobiti informaciju kod koga si radila tretman? Ja sam svojim vrlo razočarana i smatram to bačenim novcem. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi se na mail, dat ću ti kontakt osobe gdje sam ja radila. Naravno, ovisi o koži, vrsti filera ali i samom apliciranju.

      Izbriši
  25. Lepa si žena i pre tretmana i osveženog izgleda posle tretmana. Nije bio lekaru teško postići lep rezultat. Ja kao "obična žena" u 57-moj godini trebala bi mnogo filera jer sam prepuna bora što zbog suhe kože, što zbog mimičnog grča lica zbog stresa tako da fileri ne bi mnogo postigli, pretpostavljam ali podržavam žene koje si mogu priuštiti takve tretmane. Nije ni lako ni jednostavno prihvatiti sve te promene na licu, ustvari je vrlo bolno i zato savetujem mladim ženama da o tome misle na vreme. Naročito da se čuvaju (koliko se da) stresa koji uz pušenje i sunce najveviše ubojica ženske lepo, čuvajte se toga i negujte lice na vreme. I budite sebi lepe.
    Ja nisam znala i žalim zbog toga. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  26. Imam izraženu jednu nazolabijalnu boru jače nego drugu i prije 2 godine sam stavila 1 ml filera u nju i malo u jedan ožiljak na bradi kod dr Milojevića i to je bilo skroz neprimjetno, odnosno trajalo je puna dva dana, bačenih 3500 kn. Imam 38 godina, nemam baš puno bora, nazolabijalne me jedino muče genetski, no ne znam koju vrstu filera bih stavila i kod kojeg doktora. Hvala na svakom savjetu! Razmišljala sam i o mezotrax mezonitima, ali sam čula puno negativnih iskustava, tj. da kod nas nema dobrog stručnjaka jer su ih sve učili liječnici iz Srbije, a ni tamo čitajući njihova iskustva ne vidim puno dobrih komentara pa me malo strah. Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Javi se na moj mail pa cu ti dodatno objasniti.

      Izbriši
  27. Ima li iskustva neka od dragih članica sa Neuavia filerima?

    OdgovoriIzbriši