BEAUTY KUHINJA #4


Posljednjih mjesec dana prisustvovala sam mnogim predstavljanjima i događajima pa je vrijeme da ih sve zajedno predstavim i vama.
Krajem travnja, Vichy Hrvatska je predstavio novi proizvod unutar linije Idealia a radi se o Idealia Skin Sleep novoj noćnoj njezi koja djeluje na obnavljanje kože tijekom noći i pomaže stvaranju vidljivih učinaka poput obnavljajućeg sna. Posljednju inovaciju iz linije Idealia predstavila je Vedrana Rubil, product manager Vichya  a ujedno uz predstavljanje nove obnavljajuće noćne njege Vichy je pokrenuo Instagram inicijativu pod nazivom#probudiselijepa pa možete na Instagram profilu Vichy hrvatska podijeliti svoje navike spavanja i svoje osjećaje nakon buđenja uz Vichy rutinu.

Početkom svibnja, održan je po meni događaj za pamćenje u režiji Catrice Hrvatska koji je predstavio novu kolekciju proljeće/ljeto a više o događaju sam pisala u ovom postu. Počela sam koristiti neke od noviteta i za sada mogu reći da sam iznenađena novim matirajućim puderom u pjeni te je on uz lakove moj favorit. Više u skorašnjoj recenziji.
Matilda Miličić marketing Catrice i razdragane blogerice
Laino, francuski brend star nekoliko desetljeća a relativno nov u Hrvatskoj predstavio se na eventu održanom u trgovini Formasana u Zagrebu. Laino je brend prirodne kozmetike koji razvija sigurne i učinkovite proizvode za njegu tijela koristeći prirodne, jednostavne i autentične sastojke u farmaceutskom laboratoriju Gilbert. Formule su bez parabena, fenoksietanola ili umjetnih boja, a dezodoransi ne sadrže aluminijeve soli. Proizvodi sadrže jednostavne sastojke i vrlo prepoznatljiva pakiranja, te su cijenom dostupni svakoj ženi.
Asortiman Laino kozmetike se sastoji od hidratantnih proizvoda s linijama s jabukom, karite maslacem i maslinovim uljem, potom mirisne linije gdje možete birati razne mirisne gelove za tuširanje, sapune, balzame za usne te dezodoranse, ulja za njegu kože od kojih sam potrošila nedavno suho ulje klik i linije s glinom gdje su u ponudi 4 vrste glinenih maski za uljepšavanje kože lica. Dvije sam isprobala i opisalau ovom postu. Više o Laino kozmetici možete pročitati ovdje  Laino je dostupan  u Mulleru, web shopu te Formasana trgovini u Zagrebu (Teslina 13).

Ana Valjo-Gojak, Ana Vurušić i Jasmina Bajković marketing tim LAINO 

Dr.Hauscka, organski brend koji je vjerojatno najstariji po stažu u Hrvatskoj i čije sam proizvode isprobala uzduž i poprijeko prije nekoliko godina, predstavio je svoj novi novi proizvod u svojoj revolucionarnoj nemasnoj noćnoj rutini – Dr. Hauschka Noćni serum. Načela Dr. Hauscke je nemasna noćna njega a ovaj puta, inspiraciju je pronašao u jabuci. Snaga cvjeta jabuke koji otvara kožu i priprema ju za obnovu tijekom noći te ploda jabuke koji potiče njenu vitalnost.  Tako je naša koža tijekom spavanja prožeta snagom i energijom cvjetova i ploda jabuke sjedinjenih u noćnom serumu.  Događaj je bio iznimno edukativan zahvaljujući timu Dr. Hauscka i moram priznati da ozbiljno razmišljam o dobroj detoksikaciji kože prema filozofiji Dr Hauscka ali više o tome u jednom od narednih postova. Moram zahvaliti i na obilju jabučnih slastica i soka od jabuke koje naprosto obožavam jer je jabuka moje omiljeno voće. 



Jadranka Marković edukatorica Dr.Hauscka

Novi Dr. Hauschka Noćni serum je dostupan u svim bio&bio trgovinama kao i odabranim ljekarnama i trgovinama zdrave hrane od 1. svibnja 2015. po cijeni od 207,99 kuna.

Melvita Hrvatska nas je nedavno pozvala na jedno super druženje koje je bilo potpuno opušteno a domaćini na čelu s Irenom Čuljak, Lucijom Knežić i Irenom Smiljanić zaista su se potrudili da nas približe Melvitinim načelima i proizvodima. Prezentacija je bila izuzetno edukativna i zanimljiva. Saznali smo da Melvita  pažljivo odabire najučinkovitije prirodne i organske sastojke, drži se pravedne trgovine, ne koristi štetne  sastojaka poput parafina, parabena, formaldehida i ostalih. Ono čime se Melvita ponosi su čak tri registrirana patenta te posjeduje ECOCERT, najprestižniji certifikat. Tijekom prezentacije, organizirana su i mala trik pitanja za koja su nas naše lijepe domaćice nagrađivale Melvitinim proizvodima. Na kraju smo dobile dar koji se sastoji od najpopularnijih Melvitinih proizvoda: Iznimno zlatno ulje, Izuzetna vodica Cvijeta naranče i jedan novitet  Ublažujuća krema za osjetljivu kožu bez konzervansa.
Melvita je dostupna u Muller trgovinama te web shopu na kojem možete pronaći česte posebne ponude, akcije i programe za članove. 

fotke ustupila Beauty Corner by Ivee
Posljednji u ovom ciklusu događaja je Olival event za kojeg kada sam saznala mjesto događaja, odmah sam naslutila da će biti nešto posebno. Naime, predstavljanje se održalo u Botaničkom vrtu Farmaceutskog fakulteta za kojeg ja iskreno, nisam pojma imala da postoji do sada. Domaćini su se zaista potrudili da ovaj događaj pamtimo jer osim što smo saznali o novitetima iz radionice Olival : Zlatno ulje smilja o kojem sam vam pisala u ovom postu, Čarobna suha ulja od kojih postoje dvije verzije: s šljokicama i bez, mogli smo uživati u razgledavanju Botaničkog vrta i svježem zraku. 
Program je vodio glumac Ivan Đuričić koji je s kolegicama izveo zgodan igrokaz s poantom kako rješenja postoje u prirodi  a magistra Pojatina, osnivačica Olivala i g. Marijan Pojatina, direktor podijelili su s nama kako su nastala ova divna ulja , te predstavili financijske rezultate. 
Olival ima novo zaštitno lice 2015.: Anu Rucner, poznatu hrvatsku čelisticu  a nakon predstavljanja mogli smo uživati u stručnom vodstvu kroz Botanički vrt uz  Daria Kremera, dr.sc, upravitelja Botaničkog vrta i isprobavanju noviteta.
Nova ulja dostupna su u na policama drogerija i ljekarni u Hrvatskoj, Sloveniji, Makedoniji i Bosni i Hercegovini a novost je da ovih dana Olivalovi proizvodi stižu i na police  dm-drogerie markta Srbija.  





Niz lijepih druženja i predstavljanja, puno noviteta koji nas čekaju a meni preostaje da sve isprobam i podijelim s vama svoje osobne dojmove. 
Koji proizvodi su vam najviše privukli pažnju?

Oznake: , ,