Empty

Posted by Dear Skin at 00:19
Što sam potrošila u posljednje vrijeme ...


Čitajući postove o potrošenim proizvodima mojih kolegica, odlučila sam i ja skupljati praznu ambalažu
te objaviti svoju listu potrošenih proizvoda :)

Guhl šampon od pive- fantastičan šampon koji sam kupila na preporuku moje čitateljice Flekice, šampon koji mi je zaista smanjio opadanje kose, i topla preporuka svima s tankom, slabom kosom sklonom ispadanju.

Caudalie elixir u spreju, vjerojatno ste puno čitale o njemu. Moj dojam je tako-tako. Stišće pore privremeno, osvježava, ali na moju kožu djeluje kao alkohol- hladi ju i iritira. Tako da neću ponoviti kupnju :(


Green Girl krema za oko očiju- For your eyes only i serum Simply the best- s užitkom sam potrošila, serum me spašavao od dehidracije a okoloočna krema mi već jako nedostaje.
Detaljne recenzije sam napisala na ovom linku

Potrošila sam još jedan serum Shiseido Anti-spot Serum, nažalost, recenziju nisam stigla napisati. Divan serum koji daje lijep glow koži , ali nažalost, ne dovoljno moćan da posvjetli hiperpigmentacije :)
Potrošena je divna maska za ruke Allesandro Hands Up, maska koja je hranjiva, anti age i posvjetljuje kožu ruku. Košta puno, možda si ju nekad opet priuštim :)

Caudalie termalna voda- zapravo ju nisam potrošila, ali mora u koš za smeće jer ne želi više špricati !! Jednostavno , kao da se začepio otvor pa se pitam, u čemu je problem??
Kupovinu ne želim ponoviti jer mrzim nekvalitetne ambalaže, iako vodica kao takva je bila čisto ok.

Potrošen je i Diorov Lip Balm, divan ali ne kao moj omiljeni Lip Glow kojeg sam opisala u ovom postu .

Potrošila sam čak tri maske za lice, jako volim maske i smatram ih vrlo važnim u njezi kože :)

Lierac Masque Confort- hidratantna maska za normalnu i suhu kožu. Bogata ali ne premasna, posao hidratacije obavlja izuzetno dobro, vrlo često sam ju koristila umjesto noćne kreme.
Jedina mana je što ne može oko očiju,odmah počnu suziti :(

Caudalie Vinoperfect enzimatska maska- zapravo je neka vrsta enzimatskog pilinga, ostavlja lice perfektno sjajnim i čistim, pore se smanjuju, ali ne nestaju . U svakom slučaju, predobar proizvod kojeg kupujem ponovo.
Više o njoj, napisala sam ovdje .

Embryollise hidratantna maska- jedna od boljih maski koje sam isprobala. Daje puno vlage koži koja je tada napeta još par dana, prava hrana za kožu, iako, kako su krenuli topli dani, postaje preteška i kupujem ponovo na jesen.

Potrošila sam čak i jedan ruž za usne, radi se o Dior Rouge Andalouse nijansa.

Prelijepa naranđasta nijansa, koja je na meni vukla  breskvasto-koraljno . Divna mi je ta linija Diorovih ruževa, po meni najkvalitetnija u njihovoj ponudi.

Sad mogu mirne duše pobacati ambalažu, uh..nema veće sreće nego baciti nešto što je potrošeno i prazno :D:D

52 komentari:

  1. E nema lepseg osecaja nego kad tako skupljas ambalazu pa konacno napises post i mozes sve da pobacas!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis!
      I ja danas poslikala hrpicu i pobacala stvari, stvarno izvrstan osjećaj :D

      Izbriši
    2. Slažem se apsolutno, da sam znala, prije bih prakticirala. Odnijela sam danas punu vrečicu praznih ambalaža u smeće :D

      Izbriši
  2. skuljam i ja potrošene roizvode,nema ih još dovoljno ali marljivo radim na tome :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je super ovako skupljati ambalažu, nabavila sam čak kutijicu za to :D

      Izbriši
  3. Zadnje sto sam potrosila je maska za lice od Avene,aceton,sampon i regenerator... Ostalo nikad potrositi :D

    Svidja mi se ovaj sampon za kosu..i meni kosa dosta opada.. Sad sam uzela neki od garniera za suhe vrhove,pa kad ga potrosim uzmem si ovaj od pive..a mozda i prije :) I jakooo mi se svidja Caudalie Vinoperfect .. imam osjecaj da cu si ga naruciti... ima ga na amazonu za malo manje od 30 eura... inace gdje ga ti kupujes?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vinoperfect masku sam kupila kod nas, u ljekraničkom, DM-u, uz pomoć bodova, ispala me 40% manje :))

      Javi dojmove za Garnier šampon :)

      Izbriši
  4. I ja obožavam maske! Sviđaju mi se tvoji prijedlozi pa bih mogla ugrabiti koju. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sporo trošim proizvode, osim kupki, šampona i losiona. Ali slažem se, gušt je pobacat potrošene stvari, imam osjećaj da radim nešto "korisno" pa se onda javlja onaj super osjećaj ilitiga razlog za kupnju, jer sad kao imam opravdanje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto kao ja :)

      Osim tuširalica i šampona, sve tako sporoo ide, ali pravo je olakšanje skupiti praznu ambalažu na hrpu i baciti, djeluje na savjest :D

      Izbriši
  6. Uh,i ja volim osjecaj kad nesto potrosim do kraja,znam da dolazi nesto novo na to mjesto:)Molim te reci mi gdje si kupila ovaj sampon,ja imam tanku kosu sklonu ispadanju?Nadam se da ga ima kod nas za kupiti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam kod nas u Zagrebu u Mulleru, trebalo bi ga biti iako je često zadnji na polici :)

      Izbriši
  7. Baš mi je drago što si krenula i sa ovakvim postovima, a videćeš kako je cool osećaj kad pokupiš gomilu bočica i odjednom baciš u kantu, nekko dobiješ opravdanje za nove kupovine :D Podsetila si me na Caudalie masku, zaista je krajnje vreme da je kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovakvi postovi su super, baš umire savjest :D

      Da, Caudalie maska je za svaku preporuku :)

      Izbriši
  8. I ja sam imala taj problem s caudalie vodicom tako da nije samo do tvoje bočice, sve imaju tako šiti pakiranje. I nekako mi je previše smrdila po grožđu, kao neki lagani ocat, užas živi :D Što se tiče Beauty elixira mojoj mješovitoj koži jako odgovara iako je krcat alkoholom, zato ga i koristim samo ljeti :)

    Petra, tebi poznatija kao Retinol A paranoja :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Petra, apsolutno se slažem i za elixir i za vodicu, s tim da je još zaštekao mehanizam.
      Bzv

      Izbriši
  9. Super napredujes. Ja kako sta potrosim, tako bacim i nikad ne slikam. A lak nikad u zivotu nisam potrosila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Trošenje napreduje sporo ali zato sam brza na kupovanju :D

      Lak znam potrošiti ali uglavnom one bijele i nude koje najviše koristim :)

      Izbriši
  10. Super je osjećaj kad se nešto napokon potroši, što je,je! Da se bar dekorativa hoće trošiti malo brže :( Ozbiljno dolazim u napast pokrenuti kampanju "Želimo dekorativu u malim ambalažama", onda bih bar imala nekakve šanse :))
    ...i meni please info gdje si kupila ovaj pivski šampon...mojoj je kosici svaka pomoć dobrodošla!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, da se bar šminka brže troši :))

      Pivski šampon sam kupila u Mulleru u Zagrebu :)

      Izbriši
  11. A ja te grdila u prethodnom postu :D. Alessandro je odlicna, cula sam pohvale od 3 zene za nju, ali, skupa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taman kad si me grdila, ja sam tipkala ovaj post :D

      Istina, maska za ruke je super, za svaku pohvalu :)

      Izbriši
  12. Uh, ja nikako da skupim ovoliko potrosenih proizvoda :D ali trudim se :D
    Vec dugo zelim kupit taj Caudalie elixir u spreju ali me strah et. ulja ruzmarina u sastavu, zadnji put sam od njega izgorila doslovce :O
    Lierac masku isto nikako da kupim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih ti onda preporučila ovaj elixir, radi nečega pecka koža i hladi, moguće da mu ružmarin daje to svojstvo :(

      Izbriši
  13. hehe pocela si i ti sa potrosenim proizvodima, koji ponos kad se nesto potrosi! :D Takvi postovi su motivacija da potrosimo neke proizvode koje su nam ostali daleko iza na policama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi postovi su fenomenalni, sama sebi se divim :D

      I od sada ću čuvati sve prazno :D

      Izbriši
  14. Bravo za potrošene proizvode!

    Jao pala sam na Dior ruž, šo ja volim te boje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Eto, onda imamo isti ukus i među ruževima :))

      Izbriši
  15. Draga Dear skin, zanima me koliko košta oca Claudalie termalna voda? Već dugo koristim Vichy, Avene, La Roche Possay, ali sada bih malo mijenjala...Spas su za nakon kupanja u moru i sunčanja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovu manju verziju sam platila oko 34 kn, vrlo je hidratantna, ali ne sviđa mi se zbog mirisa octa, a u krajnjem slučaju, prestala je izlaziti nakon par korištenja, kao da se mehanizam začepio :(

      Tako da, razmisli :)

      Izbriši
    2. Hvala ti na informaciji! Moram priznati da me miris octa odbio odmah :( Joj!

      Izbriši
  16. Imala sam Caudalie termalnu, najveće pakiranje, i isto je pri kraju bilo problema sa šprickanjem ali i sa promjenom mirisa koji je nekako postao puno intenzivniji. Nije mi se baš svidjela ni zbog (nikakvog) djelovanja. Avene i Vichy su bolje. Imala sam i Caudalie Elixir i Shiseido serum i oboje mi je bilo bezveze. :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis, vidiš kako imamo isti ukus :))

      Izbriši
  17. Cure,pomoc!Vidim da na nekim blogovima nemogu ostavit komentar,naime nakon sto ga napisem,kliknem na Komentiraj kao:Url,type Id,AIM,Word press,a nema rubrike Ime.I ja se sva pogubim,ne znam sta treba,molim vas pomoc!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam pojma što je to, pitat ću svoje kolegice u čemu je problem .

      Izbriši
  18. A najbitnije od svega: mozes kupiti novuuuuu!! I ja sam nedavno kupila Guhl sampon za kosu koja se brzo masti i moram priznati da sam pozitivno iznenadjena. I volim jako Dior ruzeve. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, kad potrošim jednu stvar, odmah nadoknađujem s tri nove :D

      Izbriši
  19. Najviše mi se sviđa Green girl i nadam se da ću uskoro uzet okoloočnu. Imala sam nekoliko testera ove Lierac roze maske i baš mi je bila super! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super mi je bila ta okoloočna, kad potrošim dvije koje moram istestirati vračam se obavezno ovoj :)

      Izbriši
  20. Super si stvari potrošila :)
    Ajme, Dior Lip glow, na mojoj WL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam na žalost, ili na sreću :D

      Lip Glow je sjajan, jednostavno sjajan !

      Izbriši
  21. Mogu ti reci da prilicno brzo trosis stvari, ali ipak brze nabavljas :D
    Svaka cast, tako se to radi!
    I slazem se da nema ljepseg osjecaja od bacanja potrosene ambalaze...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina draga, trošim ali i nabavljam novo :D

      Izbriši
  22. Dobro ti to trosis :D Tako je onda sladje i kupovat nove stvari. Super mi je da si i ruz potrosila, oni prilicno sporo idu, ne sjecam se kad sam zadnji put neki potpuno dokrajcila iako imam sad jedan koji je skoro gotov :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, kada vidim ovako gomilu na hrpi, odmah imam volju obnoviti zalihe koje, btw imam za iduće dvije godine :D

      Izbriši
  23. obožavam ovakve postove... kad vidiš praznu ambalažu lakše ti se odlučit za nešto novo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se , ovi postovi su bolji od onih o kupovini :D

      Izbriši
  24. wow, ala si se ti istrošila, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ;D

      Bilo je i vrijeme da nešto potrošim :))

      Izbriši
  25. Ja te tube uvijek razrežem kad više ne mogu istisnuti proizvod iz njih i iznenadim se količinom koja unutra ostane - zna ostati toga unutra za još tjedan-dva korištenja, nekad čak i više!
    Tako da, ne bacajte tube dok ih zbilja skroz ne ispraznite ;)

    OdgovoriIzbriši