Sva moja rumenila

Posted by Dear Skin at 21:34





Jedan od mojih najdražih dekorativnih proizvoda je svakako rumenilo.
Rumenila sam počela relativno kasno koristiti, tek negdje iza 30-te godine. Razlog je jednostavan: toliko sam uvijek rumena u obrazima da sam ovaj proizvod dugo preskakala.

Ipak, bez obzira na moje crvenilo u licu, više ne odustajem od ovog divnog ženskog pomagača lijepog makeup-a.

Postava se konstantno mijenja, otprilike sam shvatila koji proizvođači mi najbolje odgovaraju a od kojih sam morala odustati jer izazivaju nepoželjne nuspojave na obrazima ili su nepostojana na mojoj mješovitoj koži.

Pa krenimo redom:


Lancome Mocha Havana i Peche Intense


Mocha Havana rumenilo je više nalik na bronzer s puno shimmera i volim ga koristiti u nekim posebnim prilikama jer lijepo istakne ten, a odlično funkcionira i kao sjenilo.

Peche Intense, predivno suptilno i breskvasto rumenilo koje odlično funkcionira sa svim mojim bronzerima opisanim u ovom postu.


Kad smo kod Lancôme-a,  imam još jedan dragulj,  a to je limited edition iz ovogodišnje proljetne  kolekcije :

Blush in love Peche kojeg sam više predstavila u ovom postu.


Sljedeća rumenila su od mog omiljenog brenda kad je u pitanju dekorativa, a to je  Shiseido.



Lijevo na fotografiji je rumenilo iz nove kolekcije RD 103 kojeg uskoro planiram recenzirati, desno je rumenilo iz stare kolekcije koje mi je ipak bolje od novih , oznake B2 Rosy beige.

Oba rumenila se predivno blendaju, malo jače truse, ali izgledaju predivno na licu i zaista ne znam nikoga iz moje okoline ko  nije zadovoljan  njima :)

Sljedeće rumenilo je nešto što sam obožavala prošle zime,  a čini mi se da ću i ove :


Clarins Blush Prodige 05 rose wood



Mogla bih ga proglasiti svojim HG rumenilom.  Savršeno odgovara  mom tenu, postojano cijeli dan i ne trusi se s obraza.

I nakon par mjeseci izgleda kao novo :))


Potom,  jedan dragulj kojeg čuvam baš za neke posebne prilike jer je naprosto neodoljivo:

Dolce&Gabanna u nijansi peach




Ovo je toliko divno rumenilo, prekrasno izgleda na obrazima koji se doslovno pomlade, savršeno blenda i vrlo je postojano.
Definitivno planiram nabaviti još koju nijansu, a ovo uskoro recenzirati :)

Nars Douceur



Ovo rumenilo je prava zvijezda na mnogim blogovima. Iako izgleda pomalo bezlično...savršeno izgleda na obrazima , odličan i za lagano konturiranje :)







Art Deco rumenila iz prošloljetne i ovoljetne LE kolekcije.

Iako oba krasna, moj favorit je desno na slici, odnosno primjerak iz kolekcije Marakesh iz 2012.



LE 2013



LE 2012 




Slijedeće rumenilo je Estee Lauder u nijansi Deep Spice



Još jedno divno i neutralno rumenilo sasitnim sedefom koji jednostavno prekrasno izgleda i oživi obraze.

A sad jedan uljez među mojim nijansama:

Dior Rosy Glow




Ovo rumenilo iako neupitne kvalitete, malo  mrzim, malo volim. Jednostavno nikako da se "pronađemo" jer sam ja umislila da mi ne pristaju takve nijanse :))

Potom je tu i Catrice hvaljeno rumenilo u nijansi Toffe Fairy.


I za kraj, moje jedino kremasto rumenilo i posebno drago jer je došlo iz ruku jedne divne osobe Mirne s bloga A Girl In Berlin  koja je posredovala da dođem do ovog ljepotana :))

Kiko Bitter Margarita



Ovo kremasto rumenilo može poslužiti i kao sjajilo i naprosto je prekrasno, kako u ambalaži, tako i na obrazima :))


Kako Vam se sviđa moja mala kolekcija? Dijelimo li neke primjerke?

86 komentari:

  1. Odlicna kolekcija ali sve bi prodala za d&g, izgleda predobro, a i citala sam recenzije tako da mi je već odavno na wish listi Kao i Tom Ford, marc jacobs...ionako već imam rumenila, bronzera i highlightera do smrti. I želim jos :/. Jako volim rumenila, od mojih Su favoriti chanel jc i estee lauder. Ovo clarins tvoje uvik gledam, a nikako da kupim. A dijelimo jedino rosy glow za koje smatram da je tribalo bit izbaceno samo za skandinavsko trziste XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga D&G rumenilo je pravi kozmetički orgazam. Za TF rumenila sam čula da su previše pigmentirana ali bih rado imala koje :D

      I da, slaćem se s tobom, ovaj Dior odgovara najviše svjetlim i plavim ženama, ja se teško zanjega odlučujem :)

      Izbriši
  2. Odlična kolekcija :)
    Ne dijelimo niti jedan jer sam ja još na Vi s rumenilima. Imam samo jedan a i taj slabo koristim :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs :))

      I ja sam dugo bila na Vi s rumenilima a sad sam poludila za njima :D

      Izbriši
  3. Kakva kolekcija <3
    Ja se bas danas pocastila sa novim rumenilom, artdeco br.11 :)
    A kod tebe lajkam posebno Clarins i biljezim...moze li recenzija? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Art deco rumenila su mi savršena, odličan omjer cijene i kvalitete.

      Da, ovaj Clarins planiram recenzirati već godinu dana :D

      Izbriši
  4. Spektar boja za koje si uvidela da ti najvise odgovaraju je ocigledan. Ja volim rumenila koja imaju utisnut interesantan dezen kao Lancome ili Artdeco. U moru ovih lepotana, najdraze mi je sto vidim da se D&G-ju polako skida print, znaci da imas dosta posebnih prilika u kojima jednostavno moras da izvadis svoj poseban arsenal. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, dobro si to primjetila, sva moja rumenila su vrlo slična ali opet svako je posebno za sebe.

      Skida se print D&gG , no moram priznati da koliko ga imam , zaista rijetko stavljam , nisu baš česte te posebne prilike :D

      Izbriši
    2. E ako ih nema, onda da ih bude što više. :) Budi nekad i buntovna, pa ga koristi u toku nekog tek običnog dana.

      Izbriši
    3. Imaš pravo, kad ga stavim možda se izrodi posebna prilika :D

      Izbriši
  5. Ja sam uvijek za roza rumenila ali Nars Douceur mi je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tebi roza stoje , za razliku od mene i mog žutog podtona :/

      Nars je divan, zaista jedno od mojih najdražih :))

      Izbriši
  6. art deco mi prekrasno izgledaju :D
    ja sam još više zakasnila na upotrebu rumenila, tek u četrdesetima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, isto kao i ja. Prilično kasno sam ih počela koristiti, i sad nadoknađujem :D

      Izbriši
  7. Ja mislim da nemam niti jedno rumenilo. Krasna kolekcija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      čekaj kad te krene, nećeš moći stati , isto kao ja :D

      Izbriši
  8. Lijepa ekipica! Moja je puno šarolikija što se nijansi tiče ali ako ćemo pravo najbolje mi stoje roza nijanse...našla bi se sigurno i neka ružičasta za tebe, samo neka zagasitija i toplija od ove...ovaj Lancome je predivan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, to ću se morati s vama konzultirati, u potrazi sam za rozim i zagasitim rumenilom koje bi pristajalo žutom podtonu :)

      Izbriši
  9. Svi su lepi ali Nars i Dior su mi najlepsi.:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna kolekcija. Također ne koristim previše rumenila, ne znam zasto, samo ponekad. :) Estee je *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Suzana **

      ja ih dugo nisam koristila a sad su mi nezamjenjiva u šminkanju i pomalo pretjerujem :D

      Izbriši
  11. krasna ti je kolekcija, iako sva nijansom izgledaju slično, svako je posebno na svoj način. D&G mi se jako sviđa, i Clarins i Lancome LE, ma joj, sva mi se sviđaju.
    ja imam 6 rumenila, ali uvijek se trudim ne kupovati slične boje jer znam da rumenilo nikad neću potrošiti. zato sam malo stala jer više ne znam koju bi boju. jedino želim neku šljivastu, iako ne znam da li bi mi stajala baš :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Gaazdarice **
      istina, kad gledaš moje kolekcije rumenila, lakova, ruževa...sve nijanse su jako slične. Padnem na određene boje i samo takve kupujem ali ipak su svako na svoj način posebna pa ajd.

      Šljivasto sam ja dugo tražila i našla u Illamasqui međutim odustala kad sam vidjela kako mi stoji :/

      Izbriši
  12. Jooooooooooooooj meni je ono rozo Diorovo predivno! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh Lenka, to rumenilo je upravo za tipove poput tebe i vjerujem da bi ti fantastično stajalo :))

      Izbriši
  13. a meni je baš lijep taj tvoj Dior i ne mogu vjerovati da ti ne stoji dobro :)
    Predivna probrana kolekcija ♥
    D&G mi je predivno, ali meni bi stajalo kao piletu sise :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koje oko!

      Naravno kad smo različitog tena, tebi bi Rosy Glow super stajalo dok su na meni ipak bolja ova toplija i breskvastija :)

      Izbriši
    2. upravo tako, zato sam ga odmah i zamijetila jer znam da bi meni super stajalo :D

      Izbriši
  14. Art Deco i Dior - moji favoriti. Krasno ti stoje ove pred kraj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne čudim se, mogu samo zamisliti kako bi ti lijepo pristajale takve nijanse :)

      Hvala**

      to je bilo ljetos kad sam još čarobirala bojom za kosu :P

      Izbriši
  15. Moja se kolekcija sastoji od Cliniquea - ne usudjujem se zamjeniti ga jer apsolutno nista ne izaziva na kozi! A i nijan
    se su dobre.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem, Clinique rumenila su jedna od kojih nikad ne moram brinuti da će biti nekih nuspojava :)

      Izbriši
  16. Imam jedno rumenilo koje mi uopće ne odgovara jer je brončano (shimmerasto Lancome, slično kao tvoje ali s puno narančaste u sebi), a ja sam vrlo blijeda. Uopće ih ne koristim još uvijek, ali doći ću i na to :D. Nekoć sam skrivala svaki trag crvenila na koži. Htjela sam kožu doslovno kao prazno platno. Sad se polako okrećem ka drugom smjeru pa si katkad štipnem obraze da se zarumenim, haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *bakreno sam mislila, ne brončano :D

      Izbriši
    2. Pogođenu nijansu je zaista teško pronaći, no mi koje smo prirodno rumene često i ne trebamo ovaj proizvod.

      Svakako su se i naše bake nekad tako rumenile- štipanjem obraza :D

      Izbriši
  17. Koliko divote i ljepote na jednom mjestu. Dior je totalno ja. I ova dva Artdeco su mi divna. A divno mi je ono Clarins. Shiseido imam i ja, onaj desni, ali u nekoj peachy/roza boji i super mi je. Baš sam ga neki dan ponovno otkrila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ovaj Dior je kao stvoren za tebe, odnosno takva nijansa :))

      Shiseido su <3<3 posebno stara verzija :)

      Izbriši
  18. Artdeco i Dior moji favoriti po bojama, ne i po cenama, ali svakako jako lepi.
    Kao i iz svake oblasti, jako puno proizvoda :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Di**

      ja mislim da ih imam malo u odnosu na ostale moje kolegice i da moram popraviti prosjek :D

      Izbriši
  19. Zanimljivo da ne delimo nijedno rumenilo iako su upravo rumenila proizvod koga imam najviše, a rekla bih i da padamo na slične nijanse, nosila bih bukvalno svako sa ovih tvojih slika :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će ti se dopasti:)

      I ja sam skužila da imamo vrlo sličan ukus :)

      Izbriši
  20. smešno mi je jer opet ostavljam komentar na blogu ispod Coksi :DDDD Coks :*
    baš se vidi na osnovu ovih rumenila koje nijanse preferiraš. kad sam probala
    Clarins rosewood umalo se nisam uplašila jer je za mene prejako. No kako sam
    uzela iz te iste linije lovely rose, mogu samo da potvrdim kvalitet i kažem da su
    stvarno divna :) ja volim roze nijanse, i one koje povuku malo na breskvasto,
    jer mislim da to najbolje mogu da iznesem. Tvoja kolekcija nije nimalo velika
    ali je itekako odabrano društvo i odlično je što svako rumenilo koristiš, a ako se
    baš ne nađeš sa ovim Diorom, khm, nađe se neko kome se može proslediti :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekad je kolekcija bila puuno veća, no sad sam smanjila na ona koja stalno koristim i s kojima sam zadovoljna.

      Clarins rumenila su predobra i samo je pitanje vremena kada ću kupiti još koju nijansu :)

      Izbriši
  21. Stvarno su ti krasna rumenila, ali baš si ih mogla očistiti, prljava su i izgledaj poprilično neugledno za fotke za blog.. :/ No dobro, boje su krasne, pogotovo D&G.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako god ti izgledala, prljava nisu. Moja rumenila su svakodnevno u upotrebi i vide se tragovi korištenja, odnosno prah.



      Izbriši
    2. Ma znam, samo mislim da si ih trebala očistiti, barem izvana, za potrebe slikanja za blog :)

      Izbriši
    3. U pravu si, iskreno , uopće nisam razmišljala i nosila sam ih u torbi na cestu kako bi ih na suncu fotkala, nisam se sjetila da bi ih trebalo izglancati od tragova prstiju.
      U svakom slučaju, hvala na kritici :)

      Izbriši
  22. shiseido stara rumenila su mi najbolja. i nova su super, ali stara kolekcija je imala nijansu koja mi je bila najbolja. :(
    diorova sam izbacila jer su mi komedona, a godinama poslije sam izbacila i chanelova iz istog razloga.
    trenutno koristim sisleyovo zebrasto i zadovoljna sam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti i ja imamo vrlo sličnu kožu. I mani su Chanelova komedona i više ih ne kupujem. Za Dior još ne znam jer imam samo ovo jedno koje prerijetko koristim.

      Sisley rumenila su fenomenalna, imala sam i ja jedno :))

      Izbriši
  23. Suoer kolekcija, posebno mi se svida na slici artdeco iz 2012 ,vise ga se nemoze nac nigdje?? Dior imam ,dugo sam ga htjela i onda nakraju tak nekad mi bude odlican nekad malo manje :) Matejaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost mislim da ne, meni je osobno to izdanje iz 2012 puno ljepše i bolje mi pristaje.

      A za Dior, imamo isti dojam: malo volim, malo ne volim :D

      Izbriši
  24. Predivna rumenila, zavidim na krasnim nijansama :) Meni su vizualno najprivlačnija Art Deco rumenila, a osim njih sviđaju mi se Dior i Lancome Peche Intense :). Ja baš ne pazim na to koja nijansa bi mi najbolje stajala s obzirom na podton kože pa tako nosim i svijetlo roza, pink, breskvaste nijanse, želim si kupiti neko crveno i u zadnje vrijeme me privlače zemljani tonovi iako prije nisam mogla zamisliti da ih stavim na obraze kao rumenilo, samo za konturiranje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Petite :))

      Slažem se, tebe jedino vidim s svijetlim i rozim rumenilima, iako je uvijek poželjno imati i neko neutralno, zemljano :)

      Izbriši
  25. Ja imam samo Artdeco 2013. od ovih koje si postavila :) a pored njih jos i bourjois, nyx i catrice i dosta zasad :D Shiseido izgleda bas lijepo :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dodjem da vidim jesi li odgovorila i vidim da sam napisala Shiseido a zapravo sam mislila na Clarins, vjerovatno od citanja komentara ostade naziv u glavi pa mahinalno napisala :D

      Izbriši
    2. To se i meni događa redovito :)

      Drago mi je da ti se sviđa moje najdraže rumenilo :))

      Izbriši
  26. Diorovo je meni jedno od omiljenih..... meni stoje takve nijanse :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, Diorovo rumenilo je kao stvoreno za žene tvog tona kože i boje kose :))

      Izbriši
  27. Kolekcija je naravno prekrasna, to je neupitno :D Ne dijelimo ni jednog ljepotana, ali također sam duuugo vremena mislila da nikad u životu neću koristiti rumenilo jer imam eritrofobiju i svako se malo crvenim...malo pomalo (forum i blogovi su krivac :P) zavoljela sam rumenila i ona su postala neizostavni dio make upa, uz puder i maskaru. Nevjerojatno kako jedan potez kistom osvježi, podigne i pomladi lice. Imam samo 2 rumenila jer se trudim ne gomilati proizvode, jedno breskvasto i jedno roskasto. Iz tvoje kolekcije su mi apsolutni melem za oči ArtDeco rumenila, ambalaža i dizajn i boje i sve, teško bi im odolila da su mi pristupačni za kupovinu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno se slažem, rumenila su baš neizostavna kod svježeg izgleda. Dugo sam im odolijevala , sada ne mogu bez njih jer i nama prirodno rumenima itekako odgovaraju , samo treba pronaći pravu nijansu :)

      Izbriši
  28. Ja imam Clarins rumenilo samo druge nijanse moje je rozo,to mi je najdraže koje sam imala :D od tvojih bih najradije Shiseido i D&G

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo isto mišljenje o Clarins rumenilima, pitanje je vremena kada ću se počastiti s još kojom nijansom :)

      Izbriši
  29. Volim tvoj blog, obozavam tebe kao blogericu al moram primijetit kako su rumenila lose nanesena... Oprosti, prvi put ti ostavljam komentar... stvarno nije zlonamjerno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru :)

      Apsolutno se slažem, s obzirom u kojim sam ih uvjetima nanosila još je dobro ispalo :D

      Naravno, na fotografijama sam namjerno jače stavila nego što to inace radim, kako bi se primjetila razlika u ta dva rumenila :)

      Izbriši
    2. Pa sto se onda nisi potrudila naneti ga bolje za blog? Ne postujes dovoljno sebe ili svoje citateljice?

      Izbriši
    3. Gle, ovo NIJE post o tome kako se nanosi rumenilo ili post o tome kako se ja šminkam.

      Apsolutno nema veze s tvojim komentarom da li ja poštujem svoje čitateljice ili ne. Da ih ne poštujem ne bih bila ovdje niti bih pisala postove i odgovarala na komentare.

      Ove moje fotografije su swatch na licu kao što bi netko napravio na ruci, a ti ako si tako pametna, pokaži ti nama kako se ti šminkaš pa da vidimo kako se to lijepo radi :)

      Izbriši
    4. hej, ja sam anonimno 18:40, nemam veze sa ovim komentarom ispod... jako je ruzan - ja sam samo "primijetila" a neki ocito zamjerili :)

      Izbriši
    5. 18:14, pardon...

      Izbriši
    6. Znam, skužila sam da su to dvije različite osobe, tvoj komentar je na mjestu i iskrena kritika no ovaj drugi anonimni je stvarno presmiješan i provokativan.

      Ako netko zamjera moje loše nanešeno rumenilo onda ne mora čitati ni gledati, ali izjava da ja nekoga ne poštujem to je već jako nisko, jer da ja nekog ne poštujem ne bi bila ovdje.

      Izbriši
  30. Prelijepa kolekcija ali moram priznati da je mene ovo D&G pakiranje ostavilo bez daha :D.

    OdgovoriIzbriši
  31. Wow.. Ovo je predivno. Pa sta ces sa tolikim brojem rumenila? Daj malo nama :D Ja, inace, vise volim bronzere, ali svakako je lepo imati i neko dobro rumenilo. Ja sam sa rumenilima slaba. Imam samo essence.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. **
      Draga, ova moja kolekcija je vjeruj mi zaista skromna :)

      Izbriši
  32. Predivna kolekcija :)
    Rado bih se igrala sa svim tim tvojim divnim sarenisem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja bih se rado s tvojim divotama igrala :)

      Izbriši
  33. Predivna kolekcija,kao i uvek ostavis me bez reci. Ukrala bih ti sve,ali prvo D&G jer nikada nisam probala njihovu dekorativu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena :)

      D&G rumenilo je fenomenalno, probala sam i ruževe, i oni su prekrasni :)

      Izbriši
  34. Nisu bas moje boje osim ovog Dior Rosy glowa, Kiko Bitter margarite, ovog artdecoa i limited lancoma, al da moram birat sto da ti maznem rosy glow bi prvi otisao :D

    OdgovoriIzbriši
  35. Prekrasna rumenila, vidim da ti imaš puno neutralnih i zemljanih nijansi. Meni takvih fali, kod mene večina rumenila vrišti :D

    OdgovoriIzbriši
  36. Sjajna kolekcija, ti i ja imamo sličan ukus!
    Clarins imam u nijansi #02 i mislim da i tebi fali nekako koralnije :)
    Dior je jedini koji me buni u tvojoj kolekciji:D

    OdgovoriIzbriši
  37. Kolekcija ti je zbilja impresivna i vuče na boje koje sam ja godinama (greškom) koristila - uvijek neki zemljani, brončani, breskvasti tonovi. Pa sam onda prvo shvatila da imam hladni ten i da mi najbolje stoje šljivasta i roze rumenila. A poslije sam shvatila da i mojoj prijateljici koja ima izuzetno topli, zlatni ten, a i mojoj mami maslinastog tena bolje stoje rumenila koja vuku samo mrvu na roskasto, jer ustvari bez obzira na ton i podton kože svaka osoba koja se zacrveni prirodno ima tu malo hladniju, roskastu boju na obrazima koja daje blistavost i svježinu tenu...

    OdgovoriIzbriši