Darivanje: Jane Iredale




Drage moje, iznimno zadovoljstvo i čast mi je objaviti predivno darivanje !

 Jane Iredale Hrvatska nagrađuje jednu čitateljicu bloga Dear Skin  s jednim ružem iz nove 

kolekcije  PureMoist ili sjajilom PureGloss po  izboru, te jednom školicom makeup-a.

Školica makeup-a se odnosi na :

-određivanje nijanse i vrste Jane Iredale podloge

-konzultacije na temu večernjeg ili dnevnog ili poslovnog makeup-a

-šminkanje i pokazivanje tehnike makeup-a 








Kako sudjelovati?

Sve što trebate napraviti je:

- poslati  mail s naznakom JANE IREDALE DARIVANJE na eyedetoxx@gmail.com

- u mailu navesti : barem tri razloga zašto koristiti Jane Iredale kozmetiku

- lajkati  facebook stranicu Jane Iredale Hrvatska

- navesti ime i prezime, adresu te ime pod kojim pratite  Jane Iredale Hrvatska i blog Dear Skin

- svoje odgovore šaljite do subote 30.11.2013. do ponoći. Nasumičnim odabirom preko random.org     izabrat ću jednu čitateljicu.

- darivanje je organizirano za čitateljice iz Hrvatske , a nagrada će se iskoristiti u 

DermaCare centrima u Hrvatskoj.

Drage moje, osim ovog predivnog i vrijednog darivanja, Jane Iredale Hrvatska me osobno počastio 

predivnim personaaliziranim kolažom kao uspomenom s mog posljednjeg druženja u 

DermaCare centru Cvjetni , gdje sam imala čast da me našminka gospodin Shawn Towne , međunarodni Jane Iredale edukator.



Više o događaju možete pročitati u ovom postu gdje se ujedno krije odgovor na nagradno pitanje.

Recenziju predivnog ruža iz nove linije PueMoist možete pročitati u ovom postu.

Hvala DermaCare timu i Jane Iredale Hrvatska, a Vama drage moje čitateljice želim puno sreće u osvajanju ove vrijedne nagrade <3







Oznake: , , ,