Natečeni podočnjaci i vrećice ispod očiju

Posted by Dear Skin at 20:33


O podočnjacima i vrstama ovog estetskog problema pisala sam u o ovom postu.
Danas se posebno posvećujem podočnjacima koje popularno zovemo „sarme“.

Radi se o vrećicama ispod kapaka koje su uglavnom posljedica starenja, umora i sjedenja pred ekranima .


Takvi podočnjaci su moj estetski problem i po mom mišljenju, takve „sarme“ je vrlo teško sakriti jer ih korektori dodatno pojačavaju i ističu.


Kako ublažiti vrećice od podočnjaka?

Prva i osnovna stvar je drenaža podočnjaka.  

Nedavno sam bila na profesionalnoj drenaži podočnjaka vakuum metodom koju sam opisala u ovom postu i zapravo je taj tretman najdjelotvornije najtrajnije što sam isprobala. 


Večeras ću Vam pokazati kako se borim s ovim estetskim problemom u kućnoj varijanti.

1.       Drenaža podočnjaka:


S obzirom da su podočnjaci posljedica slabe cirkulacije i limfne drenaže, nekoliko puta tjedno napravim jednostavne vježbe koje pomažu da se potakne cirkulacija.


Na čisto područje nanesem kremu koja je malo masnija ili ulje koje smije ispod očiju
 (biljno ulje- moja preporuka ekstra djevičansko).

Prstenjakom nekoliko puta pritisnuti unutrašnji kut oka, a zatim lagano prstom krenuti prema sljepoočnici.




Te pokrete ponavljati nekoliko minuta ispod svakog oka.

Vrlo je važno da pritisak prsta bude što nježan, koža masna kako bi prst lijepo klizio.

1.       Oblozi

Kada su oblozi za podočnjake u pitanju, vrlo sam nedisciplinirana. Jednostavno nemam vremena ležati po 15 minuta u naslonjaču i držati blazinice ili vrečice čaja na očima.

Oblozi su vrlo učinkoviti, bilo da se radi o vrećicama čaja, kriškama krastavca, hidrolatima  i slično.

Moje mišljenje da ledene žlice , kocke leda i hladni oblozi nisu poželjni  u prečestoj upotrebi.




       Kreme za područje oko očiju

Krema ili preparat za podočnjake mora sadržavati jednu od slijedećih aktivnih tvari:

-          Biljne ekstrakte poput nevena, šipka, ruže, hamamelisa, aloe vere
-          Peptide i aminokiseline
-          Antioksidante poput vitamina E, C, hijaluronsku kiselinu
-          Kofein, i noge druge aktivne tvari 

Vrlo važno: kreme i preparati koji su namijenjeni podočnjacima i vrećicama ispod kapaka NE SMIJU na kapak osim ako nije proizvođač naveo da smije.

Volim kreme za područje oko očiju držati u hladnjaku. Ujutro me tako hladna tekstura brzo osvježi i razbudi .

Također, volim kreme koje imaju i aplikator namijenjen masaži okoloočnog područja. Time ujutro odmah napravim drenažu dok nanosim kremu.

2.       Makeup za podočnjake

Kod ovakve vrste podočnjaka, korektori su prilično nemoćni. Tamni i crni podočnjaci se s lakoćom prikriju, otečenost i vrečice – teško.

Najviše volim lagane teksture za svaki dan koje dodatno hidratiziraju moju kožu oko očiju.

Teške i guste korektore biram jedino u nekim specijalnim prilikama kada moram dobro zakamuflirati okoloočno područje.

Na sljedećoj fotografiji možete se same uvjeriti koliko je makeup kod mojih podočnjaka nemoćan:





Moram se složiti s mojim kolegicama kada kažu da podočnjaci daju poseban šarm, a možda me samo tješe .

Pišite mi kako se Vi borite s vrečicama ispod kapaka i ne zaboravite izbaciti sol iz prehrane .




79 komentari:

  1. Moji podočnjaci i vrećice su 100 puta gori od tvojih. Nisam znala za drenažu iako sam čula.

    Večeras počinjem, koje ulje koristiš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drenaža i izbjegavanje slanog su jedina rješenja. Naravno i odgovarajuća njega.

      Ja koristim avokado ulje za masažu :)

      Izbriši
  2. daju podočnjaci šarm :)))
    a ja se ne mogu nadiviti koliko ti šiške dobro stoje :)))

    zasad imam ovakve probleme samo ako (uopće) ne spavam, ali bojim se da me čeka to s godinama :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      istina, ti još nemaš ni pola ovakvih problema..nadam se da nećeš ni s godinama :)

      Izbriši
  3. Uvek zainteresovana za temu podočnjaka! Ja nemam "sarma" podočnjake, ali mi je koža na tom delu tanja pa se vrlo lepo vide plavičasti krvni sudovi, koji iz daljine izgledaju kao da sam se sa nekim tukla. Zato su mi korektori - za sada - spas! Svejedno, ekstra pažnju posvećujem nezi tog dela kože, jer strepim da će se jednog dana pretvoriti u kesice :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S jedne strane si sretnica jer takve podočnjake je lako sakriti korektorom. Ovakve rupe kao moje, ni jedan korektor ne skriva :/

      Izbriši
  4. imam ih cijeli zivot, jos u skoli me zbog podocnjaka jedna cura pitala jel imam problema s bubrezima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja :(

      Podočnjaci mogu biti i genetski ali nitko ih nema od mojih kao ja :/

      Izbriši
  5. ja imam onako udubljene i tamne,nekad jako nekad malo blaže.tako da ne znam šta je gore:-).
    imaš li kakv savjet u vezi spuštenih kapaka?kod mene su nekad jače spušteni nekad manje,ne znam do čega to ovisi...i čak mi je jedan malo više spušten od drugog:-)...to mi je veći problem od podočnjaka jer izgledam umorno kad su mi spušteni:-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ankice, ti ja imamo iste probleme. Naravno i spušteni kapci su kod mene prisutni i sve više se spuštaju :(

      Planiram napisati post posvećen samo tom problemu, do tada ću ti samo reći- vježbe za spuštene kapke. To je ono što meni pomaže.

      Izbriši
  6. Jel moze shea maslac na podrucje ispod ociju ili maslinovo ulje u tu svrhu? Meni su udubljeni podocnjaci i dosta su tamni ali ovome tesko ista moze pomoci. To je onako heroin chic ali u ublazenom izdanju. Jako korisno se cini ova drenaza, veselim se da isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može. Ja često znam shea maslac staviti oko očiju da dodatno nahranim kožu.

      Tamnim podočnjacima također slabo šta pomaže ali ih je lakše sakriti :)

      Izbriši
  7. šiške ti genijalno stoje!
    za natečenost znam da treba izbaciti sol, ali vidim da i ti to znaš. i ležanje na trbuhu, ali to mi je najdraže..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba**

      jooj volim i slano i spavanje na trbuhu :/

      Izbriši
    2. Citam odgovore i pronalazim se u svakom, imam natecene podocnjake i kesice ispod ociju. Doktor mi tupi da su to alergije vec godinu... jednostavno sam to dobio preko noci, isprobao san od maslinovog ulja, kukumara, Kesice zelenog caja ma sve zivo ali nista, cak sam i presta pusit. Eto sad kazu da ne smijem na prsima spavat, a mogu me i ubit! Ako netko zna neki savjet neka pise..

      Izbriši
    3. Ako je doktor donio zaključak da je alergija ondabi te trebao poslati na testove da se to i potvrdi. Nažalost, kao ponosna vlasnica kesica i naotečenih kapaka, nemam konkretnu preporuku osim izbjegavanja soli posebno navečer, kvalitetnog sna i obloga. Odlično pomažu oblozi od hidrolata hamamelisa i/ili smilja.

      Izbriši
    4. Zile, probaj Avene Soothing Eye Contour Creme, ja imam isti problem i opsesivno tražim nešto što pomaže. Ova kremica je stvarno najbolje rješenje do sad.

      Izbriši
  8. kosa ti je odlična! ja sam još jedan od čudaka koji voli podočnjake :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      ma imaju ti podočnjaci neki šarm :D

      Izbriši
  9. Ja imam spuštene kapke, ali nemam problema sa natečenim podočnjacima već tamnim. :( Nestaju kada se dooobro odmorim, a to nije često :/ Uglavnom ništa ne pomaže

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tamni podočnjaci su ipak manji problem, ponekad spavanje, ponekad korektor i dobro je.

      Kod dubokih i naotečenih podočnjaka puno je teže, nažalost.

      Izbriši
  10. Na sreću nemam problema sa podočnjacima, jedino s nekad znalo desiti da kada dugo plačem, a dešavalose, ujutru ustanem natečena grozno. I tada sam koristila vrećice kamilice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od plača su drugi dan podočnjaci doslovno kao sarme.

      Vrećice čaja mogu puno pomoći.

      Izbriši
  11. ja imam tamne izrazene podocnjake odavno,i kada sam ih prihvatila kao dio sebe puno mi je lakse.Korektor pomaze,a ne obracam puno paznju,ima valjda na meni ljepsih i zanimljivijih detalja nego ti podocnjaci,mislim da je to rijesanje!!!Vi djelujete preko slika kao veoma njegovana i lijepa zena,to je samo jedan detalj.Mozda je na prvu upadljivo ali kad nas ljudi upoznaju to vise uoste ne primjete,poz,Bojana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem Bojana,

      mi žene često gledamo svoje mane pod povećalom. Izgled nije toliko presudan, lijepo je biti njegovan no prava ljepota ipak izlazi iz drugih stvari kao što je zračenje, karma , unutarnje zadovoljstvo...

      Hvala ti na komplimentima <3

      Izbriši
  12. A draga moja, tješim sebe pa i tebe, šta drugo da ti kažem...moji su tamni i udubljeni, vidjela si uostalom, i udubljenja je dosta teško sakriti, uvijek mi oči izgledaju nekako upalo...ali kod mene je genetski i godine kratkovidnosti i nošenja naočala...a spuštene kapke uopće neću komentirati, znaš koliko volim nositi sjenila, a s godinama postaju sve nevidljivija :( ...jednog dana će mi vjerojatno puknit film i otići ću pod nož, ne znam šta drugo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj daj ne pričaj...pa sad sam gledala tvoje lookove. Kakvi podočnjaci? Kakve upale oči???

      Ti zaista nemaš što reć

      Izbriši
  13. koju podlogu imas na ovoj slici,puder ili BB ...svida mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      Na ovim slikama imam Lancome Teint Miracle u nijansi 03 :)

      Izbriši
  14. Još nemam vrećice, ali počela sam dobivati tamne podočnjake. I to me užasno živcira. Koju god kremu da probam, ništa mi ne valja... Najdraže mi je moje malo ulje pšeničnih klica. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreme teško da će pomoći protiv podočnjaka, ali mogu ublažiti. I to ulje koje hvališ, nikako da isprobam.

      Izbriši
  15. Slažem se sa Nives, daju šarm, ali shvaćam da su ti problem. Također se slažem za šiške, ja obožavam šiške, a tebi fantastično stoje! S podočnjacima nemam nekog problema, nekad se vide jače, a nekada slabije. Zanimljivo mi je to što si napisala za slano, baš ću obratiti pažnju, iako ja nemam natečene podočnjake..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tebi šiške fenomenalno stoje. Zapravo su me tvoje fotke i potaknule da ih ponovo odrežem:)

      Pripazi na slano, ono može jako utjecati na podočnjake :/

      Izbriši
  16. Odlican tekst! Slažem se da ti daju šarm, ipak nas naše sitne mane čine jedinstvenim. A i znaš kako kažu,lepoj ženi sve lepo stoji ;) Jesi probala sa onim trikom kada hajlater-korektor naneš na samu ivicu gde počinje otok?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      Da, hajlajtere najviše volim. Ne prekrivaju ali najbolje osvježe moje sarme :)

      Izbriši
  17. Odličan post!
    Imaš savjet koju kupiti kremu za podočnjake/roll on, a da je drogerijskog ranga?
    Koje obloge/hidrolate koristiš i na koji način?
    Gdje uopće kupiti hidrolat?
    Inače,šiške su ti famozne :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Danijela :)

      Meni su bili super Garnier rol on s kofeinom i Eveline rol on s hijaluronskom.

      Hidrolate kupuješ u Kemigu, Bio&Bio, ljekarnama...a ja radim obloge s hidrolatom Smilja:)

      Izbriši
  18. Ja ceo zivot imam ove podosnjake. Secam se da sam ih imala i kada sam bila bas mala tipa sa 4 godine. Ali mi splasnu poprilicno nekoliko sati nakon budjenja. Lierac gel za ove sarmice mi pomaze kad moram brzo iz kuce da izadjem ili ako sam naduvena vise nego inace. On mi prilicno ubrza nestajanje istih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh sad moram probati i taj gel. Čitala sam tvoju recenziju i već tada stavila na wish listu.

      Javljam svoje dojmove :)

      Izbriši
  19. Kod mene su tamni i blago udubljeni, i ni spavanje ne pomaze, zapravo ponekad malo ali nista znacajno. Hvala onom ko izmisli sminku i korektore, jer ne znam kako bih iz kuce u suprotnom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, međutim kod mene šminka slabo pomaže. Malo izgledam svježije tek toliko da me se drugi ne preplaše :D

      Izbriši
  20. Meni najbolje pomaže hladni oblog :D.

    OdgovoriIzbriši
  21. Kronični problemi sa sinusima...buđenje začepljenog nosa i podočnjacima do koljena...prednosti stanovanja u Sisku

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je radi tvojih kroničnih problema. Kod sinusa, podočnjaci su prava noćna mora. Nadam se da se uspješno nosiš s tim :)

      Izbriši
  22. 1. Siske ti predobro stoje, a bome i pomladuju:))
    2. Imam problema sa cirkulacijom i spavam na trbuhu :| Vec imam malih problema sa podocnjacima tako da ovaj clanak ide u favorite!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :)

      I ja imam problema s cirkulacijom i definitivno ne mogu da ne spavam na trbuhu :/

      Izbriši
  23. Ja sam mlada pa nemam još tih briga. Ali kaže moja mama da je super post i super savjeti :D

    OdgovoriIzbriši
  24. mislim da su i geni bitan faktor... ali da znaš, meni si lipa i s njima :*
    a ponovit ću još jednom - s franzetama si skinila još koju godinu, predobro ti stoje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. rekla bi i ja da tu genetika puno utjece :/ s vrecicama je tesko jer nema tog make upa koji ce sakrit nesto sto je izboceno, meni je kod podocnjaka problem plavilo, pogotovo kad sam neispavana :(

      Izbriši
    2. Žana hvala ti na komplimentu ** , slažem se da su i geni bitan faktor ali kod mene ih nema nitko osim mene :/
      Trebala bih pustiti franzete preko očiju :D

      Lendoxia slažem se, nema makeup-a koji tu pomaže :(

      Izbriši
  25. Ja imam vrećice i to užasno izgleda. Meni je nasledno i muku mučim sa njima :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem, ja sam se već i pomirila s njima :P

      Izbriši
  26. Draga,ne poznajem te ali znam ( po svojim fotkama) da mi podocnjaci uvijek ispadnu veci nego na slikama,mozda je i na ovoj tvojoj fotki takav slucaj.Puno ovisi o svijetlosti...pretpostavljam da si malo podignula bradu ispred kamere,slika bi bila puno drukcija.Tako je i u stvarnom zivotu,ne gledaju te svi stalno iz istog kuta. Svida mi se sto dijelis s nama sve svoje fizicke vrline i male mane.Stvarna si...a ne umisljena fotoshopirana cura...zato si nam i bliska! Vrlo rado citam tvoj blog,nastavi i dalje tako...pozdrav od Helene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, bitan je kut kako bi nešto izgledalo bolje ili lošije. No, mislim da se jako dobro vidi da imam zaista kanjone ispod očiju. Grozno.

      Hvala ti na pohvalama, zaista pokušavam iznjeti sve činjenice kakve jesu bez skrivanja ili uvijanja te podijeliti svoje probleme i dojmove s ostalim ženama :)

      Izbriši
  27. i ja imam problema s podočnjacima.....pomaže uglavnom dobar korektor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se: korektor i sunčane naočale :D

      Imaš li kakvu preporuku za korektor?

      Izbriši
  28. Ja bih rekla da je ovde problem korektor. Ne pokriva dovoljno, plus tehnika nanosenja.

    Korektor nanosim od unutrasnjeg ugla oka vertikalno uz koren nosa, do iznad nozdrva, tu stanem, i od te tacke nanosim duz imaginarne linije od nozdrva do spoljnjeg ugla oka, tzv "trougao metod". I to je jedino sto radi. Ranije sam nanosila od spoljnjeg ka unutrasnjem uglu oka tapkajuci i izgledala identicno kao na prilozenoj slici.

    Ovako sam ranije nanosila (pogresno):
    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS9Pro9lEBsaeAIEuK3OalZ-TP07rWGw3BMClX1Sfmq8yizZK7ujw

    Onda sam cula za tzv "trougao nanosenje" i probala ovako:

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQFS6jgno3LRLeD18GQ1ZUw1a0n6XByqCGaM0n2LqINPJ-flHqO

    Sto se ispostavilo pogresno-preveliki trougao i kontraefekat,sto se i vidi sa slike...

    Najbolji rezultat sam dobila kad sam nanosila kao ovde:

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBJUz95-euC-9elkJsmBnkEpIdUEnSzZGuzcZCrGhXxHI3fBu4fA

    Mali trougao, tako da linija od nosa do spoljnjeg ugla bude tacno iznad "kese". Nadam se da sam objasnila...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fantastično si objasnila, odmah danas ću isprobati ovu tehniku.

      Nisam vidjela i znala za nju.

      Hvala ti puno**

      Izbriši
    2. Nema na cemu, nadam se da ce pomoci!

      U pocetku bude malo neobicno, u zavisnosti od strukture lica treba pronaci pravi trougao, ali sustina je da korektor ne ide ispod "kesa/otoka" nego iznad i do ivica njih, i te ivice se izblendaju sa puderom.

      Izbriši
    3. Isprobala sam danas odmah tvoju tehniku i moram ti se zahvaliti jer je rezultat puuno bolji nego prijašnjim nanošenjem.

      Fantastično!

      Izbriši
    4. Bas mi je drago! :)

      t. :)

      Izbriši
  29. Ja imam tamno plave vrecice koje imam od 0-24,bez obzira na sve :/
    Bas cu probati tu masazu,a danas sam cula da ako stavis sirovi krompir na oci 10 minuta,da nestanu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno suosjećam :/

      Ajd isprobat ću i krompir pa da vidimo i to čudo :))

      Izbriši
  30. Moram prvo da pohvalim frizuricu :)
    Srećom nemam ovaj tip podočnjaka, ali mama ima i zanimljivo je da je šminkerka koja ju je šminkala za moju svadbu uspela da ih sasvim fino zakamuflira, nije da ih nije bilo bukvalno, ali posvetlila je i potamnila prava mesta tako da je skroz odvukla pažju s njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti**

      Sigurna sam da dobar vizažist može super ublažiti podočnjake. Ja planiram već 100 godina otići kod profesionalca da vidim kako bi to izgledalo kod mene :)

      Izbriši
  31. Jednom prilikom je Blanka Vlašić bila na naslovnici nekog ženskog časopisa pa je netko prokomentirao i njene sarmice. Na to je jedan kolega mrtav hladan rekao da je njemu to baš seksi - moja žena ima iste takve podočnjake i meni je to baš seksi. Dakle, priča o šarmu definitivno stoji :-)

    Sarmice imam ujutro, do kraja dana splasnu, ali imam jako izražene kapilare ispod jednog oka (panda efekt, ne). Tako da mi je teško izaći iz kuće a da ne ne stavim barem malo korektora po njma. Dapače, korektor je prvi na listi dekorative koja bi išla sa mnom na pusti otok (onda rumenilo pa maskara). I ono što hoću reći, svaka od nas ima neku boljku s kojom se muči - sarmice, pande ili celulit, samo je trava uvijek zelenija u susjedstvu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitala sam taj članak s B.Vlašić :) Ovo što kaže tvoj kolega, čula sam kod mnogih muškaraca, kažu da su im podočnjaci sexy i mnogima se dopadaju. Naravno, mi žene uvijek mislimo kako nas oni tješe :D

      Izbriši
  32. Pozdrav, ja imam udubljene i tamne kolutove oko očiju, nisu ni približno šarmantni kao tvoji :)
    Isprobala sam dosta korektora, ali sa svakim oni izgledaju još udubljeniji i kao da se više to crnilo ističe :(
    Imaš kakvu preporuku za dobar korektor - po mogućnosti neki drogerijski - još se nisam upustila u avanturu online kupovine ;)
    Hvala, Ana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo smo zaključili da su podočnjaci muškarcima sexy i šarmantni :DD

      Ipak, nama nisu pa ih skrivamo. Ja sam prezadovoljna Art deco Perfect teint concelear i Maybaline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles Treatment Concealer i Fit me :)

      Izbriši
    2. Hvala puno, budem pokušala onda s nekim od navedenih :)))

      Izbriši
  33. Sta preporucujes za tamne podocnjake? Mislim na korektor, cena nije bitna :)) Pohvale za blog ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolji korektor meni je Estee Lauder double wear, potom za jače prekrivanje Clinique All about eyes u tubici, Art deco highliter za dnevnu šminku jer više volim lagane posvjetljivače od teških korektora ali ponekad treba i potpuno prekriti :)

      Izbriši
  34. Ja imam 17 godina,i imam bas izrazene podocnjake pogotovu kad je zima,pa hladnoca i slicno.
    Da li znate neki lek za to? :)

    P.S. Super saveti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si jako mlada, obavezno stavljaj laganu hidratantnu kremu na područje ispodočiju. Kada imaš vremena, dobri su oblozi od hidrolata smilja ili kamilice. Odlično hidratiziraju i smanjuju natečenost.

      Izbriši
  35. Pozdrav ,imam 52.god.sarme su mi nejednake :),ispod desnog oka je bas,bas,a ispod levog tek se nazire ,i bas se nerviram,jedni kazu da je alergija,i na tom desnom oku kao da mi je i kapak natecen ,pa uvek delujem pospano ili tuzno :(

    OdgovoriIzbriši
  36. Pozdrav svima. Eto isprobao sam hrpu hrpu krema protiv podocnjaka..i to ne jeftinih..uzalud sve...lecitin isto..0 bodova..zadnjih dana stavljam sodu bikarbonu i moram priznat da je dosad najbolje od svega. Danas krecem s kokosovim uljem a i cesto nanosim kremu id zelenog caja..za to napisem review za nekih tjedan dana..

    OdgovoriIzbriši