Kozmetika za svaki džep: Kreme za zaštitu od sunca by Maja

Posted by Dear Skin at 12:03
                                izvor fotografije i zanimljiv članak
U današnjem postu pišem o izrazito važnom kozmetičkom proizvodu koji je neophodan u svakodnevnom životu svake osobe.  Martina je o tome pisala ovdje: link, Ana je spomenula važnost zaštite ovdje: link . Također odličan i edukativan tekst o važnosti zaštite, klasifikaciji, zakonodavstvu, načinu označavanja, rizicima...možete naći i na wikipediji: link .Za nadodati imam još samo ovo: najpoznatiji svjetski dermatolozi odbiti će raditi bilo kakav tretman pomlađivanja ukoliko ne koristite zaštitu od štetnih sunčevih zraka ili ste (još gore) ljubitelj preplanulog tena.





Kada sam počela koristiti retin, sa krema s nižim spf-om sam prešla na one sa  spf50. Naći odgovarajuću kremu s tako visokim SPF-om gotovo je nemoguća misija. Treba paziti na sastojke tekućeg pudera, dnevne kreme, pudera u prahu... Kako je jako teško naći kremu koja ne masti i da se sastojci ne poništavaju s nekim drugim proizvodom, nakon nekog vremena sam postepeno izbacila sve proizvode koje sadrže neki SPF osim kreme za zaštitu od sunca, kako bih si pojednostavila život. No i tako je teško naći odgovarajuću kremu. Probala sam gotovo sve ljekarničke kreme koje garantiraju da mi se koža neće mastiti, ali uvijek se bar malo mastila. Uz to kod korištenja krema sa SPF-om se treba paziti da se nanese dovoljna količina, te se kreme brzo troše. S vremenom sam shvatila da mi je previše trošiti 100-150kn mjesečno na  kremu koja nije savršena, a samo je dio moje svakodnevne njege. Tako sam počela istraživati i drogerijske kreme te sam u konačnici naišla na nekoliko koje su mi omjerom:    cijene/kvalitete/količine/funkcionalnosti isplative, kao i jednu koja nije loša ali ne namjeravam kupiti opet. Niti jedna od njih nije  potpuno savršenstvo, no mi ljubiteljice kozmetike i znamo da tako nešto i ne postoji. Također moram napomenuti da je u Europi 2012. donesena obveza novog načina testiranja spf krema (taj način testiranja je već ranije zaživio u SAD-u) koji sa većom sigurnošću i točnošću određuje spf razinu kreme. Kako proizvode koji su već na tržištu nije potrebno retestirati na ovaj način, još neko vrijeme će proći do trenutka kad će sve kreme na našim policama biti točno ono što na njima piše.

Uf koliki uvod, hajmo sad na kreme. Redoslijed znate već iz mog zadnjeg posta, od najmasnije do najmanje masne:



Hipp babysanft spf 50


Sastojci: Aqua, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Titanium Dioxide, Ethylhexyl Salicvlate, VP/Eicosene Copolymer, Behenyl Alcohol, Diethylhexyl Butamido Triazone, Glyceryl Stearate Cirate, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine,Hydrogenated Coco-Glycerides, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Polysilicone-15, Decyl Glucoside, Methylopropanediol, Panthenol, Silica, Xanthan Gum, Bis-Ethylhexyl, Hydroxydimethoxy Benzylmalonate, SodiumStearoyl Glutamate, Tocopheryl Acetate, Triacontanyl PVP, Microcrystalline Cellulose, Ethylhexylglycerin, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Caprylhydroxamic Acid, Cera Alba, Disodium EDTA, p-Anisic Acid, Dimethicone, Calcium Alginate, Sodium Hydroxide, Propylene Glycol, Hexyl Alcohol.

Moram se ispričati ali na fotkama moje kreme je zalutala jedna dlaka pa sam stavila fotografiju s neta.
Ova krema je na izgled, razmazivanje i masnoću vrlo slična hipp wind und wetter kremi. Nije baš naj hidratantija, no lijepo se upija, ne ostavlja bijeli trag ali se koža od nje sjaji. Nije dobar izbor  za podlogu za make up za mješovitu i masnu kožu, no ja ju volim koristiti ljeti na moru jer ima ne iritativne sastojke i dođe mi kao odmor za kožu. Cijena joj je, ako se dobro sjećam, 35-40kn za 50mL.


Sun dance med ultrasensitive sonnen fluid 50+

Sastojci: Water / Aqua, Octocrylene, Alcohol Denat.al, Glycerinh, C12-15 Alkyl Benzoateeo, Butyl Methoxydibenzoylmethanef, Ethylhexyl Salicylatef, Titanium Dioxide (Nano)f, Dicaprylyl Carbonateeo, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazinef, Tocopheryl Acetatea|v, Triacontanyl PVPh, Diethylhexyl Butamido Triazonef, Silica, Panthenolv, VP/ Hexadecene Copolymer, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Carbomer, 1,2-Hexanediolta, Caprylyl Glycoleo|h, Dimethiconeeo|szil, Cetyl Dimethiconeeo, Disodium EDTA, Xanthan Gumti|eu, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Powder, Citric Acidkh, Tocopherol
Ovaj fluid i nije baš fluid. Kada sam ga kupila prošlo ljeto, prosurfala sam sastojke i otkrila da bi mogao iritirati. Octocrylene je zeznut sastojak, što sam tek tada otkrila, i ne preporučuje se za jako osjetljivu kožu a pogotovo ne za dječju (toliko o tome što nam sve prodaju u ovčjoj koži). Nakon početne panike sam shvatila da se Octorcrylene nalazi u gotovo svim kremama koje sam probala da su mi odgovarale kao podloga za make up, te je ispalo da ga koristim već godinu, dvije, te da se nalazi i u nekoliko ljekarničkih krema koje su mi bile ok. Također octocrylene je štetan u puno većim količinama nego što se nalazi u kremi pri dugotrajnom  izlaganju jakom suncu.  Iz tog razloga sam odluči iskoristiti i ovu kremu kao podlogu za make up. Krema nije loša, manje masti od Hippove, no nije ni baš najbolja za podlogu jer se iza nje isto mastim . Cijena: oko 30kn za 50mL


Hawaiian tropic protective sun lotion spf50+

Sastojci: Aqua, Octocrylene, Benzophenone-3, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Benzoate, Phenylethyl Benzoate, VP/Eicosene Copolymer, Cetearyl Alcohol, Diisopropyl Adipate, Polymethylsilsesquioxane, Caprylyl Glycol, Dimethicone, Glycerin, Polyethylene, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Coco-Glucoside, Ceteth-10 Phosphate, Dicetyl Phosphate, Disodium EDTA, Paraffin, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii Butter, Mangifera Indica Seed Butter, PEG-8 Dimethicone, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Colocasia Antiquorum Root Extract, Passiflora Incarnata Fruit Extract, Plumeria Acutifolia Flower Extract, Octyldodecanol, Retinyl Palmitate, Silica, Tocopheryl Acetate, Carica Papaya Fruit Extract, Psidium Guajava Fruit Extract, Ascorbic Acid, Sodium Propoxyhydroxypropyl Thiosulfate Silica, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Hydroxycitronellal, Linalool.
Kolegica me u jednom razgovoru podsjetila na podatke o testiranju krema koje sam navela u uvodu, uz napomenu da postoje odlični Američki brandovi koji rade samo kozmetiku za zaštitu od sunca te puno ulažu i njihovo istraživanje (Pizz Bun, Hawaiian Tropic...) Krenula sam surfati i naišla na ovaj losion, koji je za tijelo, no u više review-a  sam pročitala da ga ljudi stavljaju i na lice, te im se pokazao super. Kako sam ja kemičarka u duši, a i moja koža lica neće znati da je losion za tijelo ako joj ne kažem, odlučila sam isprobati. I što reći..koju poruku poslati? Ovaj losion je moj HG proizvod, lagan je, nemasan, ne isušuje i ne matira na što bi moja koža reagirala pojačanim maščenjem. Ostavlja baršunast osjećaj, kao što i obećaje, i daje lagano dewy efekt. Ponekad me zna mrvicu peckati kad ga nanesem, što prođe kroz desetak sekundi, no kako moja koža zna tako reagirati i na serume s vitaminom C, pretpostavljam da je vitamin C uzrok. Također ima miris po kokosu koji volim, no nekog bi mogao i smetati. Koristim je već godinu i pol i stvarno sam zadovoljna. Sadrži prethodno pojašnjen Octocrylene. Jako bih voljela probati i hidratantnu verziju.
Cijena: Muller 63 ili 69 kn nisam sigurna, Kozmo 79kn, DM 99kn za 200mL

Eucerin® Tonirana krema za lice za zaštitu od sunca SPF50+


Sastojci : pogledati ovdje - klik
Ova krema također sadrži Octocrylene. Jako ju volim, ljeti koristim samo nju, ništa ispod ni iznad , lijepo matira, bolja je od puno pudera i bb krema  koje sam isprobala. Mana joj je što je dosta tamna, pa ju mogu koristiti samo ljeti i miriše lagano alkoholno. Cijena je 120kn za 50mL, ali s obzirom da mi ljeti zamjenjuje i zaštitnu kremu i  puder ipak je povoljna.
 Martina mi je već par puta preporučila da probam i fluid verziju, no ja škrtica nisam htjela isprobavati jer ne želim da mi se svidi pa da ju moram stalno kupovati. A SAD SE NASMIJTE ZAJEDNO SA MNOM: dakle ja sam ponosno fotografirala novu eucerin toniranu koju držim u frižideru, jer imam još i ostatak stare, a novu mi je proslijedila prijateljica  koja mi je poklonila i prvi primjerak tonirane prije 3 godine.. Prijateljica mi je rekla da zna da takvu koristim i ja sam ju lijepo pohranila u frižider. I sad pišem post i stavim ovu sliku:

Kad ono , šoook, to nije tonirana krema, nego fluid! Uglavnom sutra imam novu kremu za isprobati :D



Etude house sunprise spf50 allover powder

Za ovaj puder ne mogu naći sastojke, kutijicu sam bacila, a na bočici su mi se izbrisala slova od nošenja u torbi (ionako mislim da su sastojci bili na korejskom)

Ovaj puder koristim za obnovu SPF zaštite preko dana. Lijepo matira, ostavlja dojam baby pudera jer je bijele boje i ostavlja lagano bijelo na licu što se jako brzo izjednači s tenom. Fine je teksture i fino mljeven. Odličan je, no već imam u planu isprobati nešto novo kad ovaj dođe svom kraju.
Cijena: Ebay 12$

Eto toliko od mene danas, veselim se Vašim komentarima, dojmovima i preporukama  krema za zaštitu od sunca.

46 komentari:

  1. Od svih nabrojanih, imala sam nebrojeno puta Eucerin fluid neobojani. Ovaj tonirani sam imala samo jednom,i on bolje matira, ali nijansa je fakat pretamna. Nadam se da će uvesti kakvu normalniju nijansu jer je stvarno super.
    Ove drogerijske kreme sam često izbjegavala jer su mi se pokazale kao premasne i loša podloga za make up, pa uvijek biram ljekarničke brendove, uglavnom fluide. Slažem se da je Octocrylene je zeznut sastojak i da bi osjetljiva koža trebala birati uglavnom mineralne sastojke.
    Jako si me zainteresirala za ovaj SPF puder, kako ga nanosiš tokom dana za obnovu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam jučer isprobala fluid, što je premalo da donesem zaključak no primjetila sam isto što i ti. Na prvu prekrasan i nemasan, make up prekrasno sjeda, no već za sat vremena sam masna. Obojena verzija je krema, nešto mrvicu masnija a manje se mastim!?! To je taj efekt koji me fascinira. Vjerovatno fluid isuši kožu pa ona reagira pojačanim lučenjem sebuma.
      Puder u prahu nanosim širokom kabuki četkicom za puder u prahu, ponekad odmah ujutro za matiranje pa svakih 2-3 sata ponovim, ili ne nanesem odmah ujutro nego oko 11-12 se naprašim njime, ponovo oko 2-3, a kad je duže dan još jednom kad krenem kući s posla. Meni je nezgodno na poslu skidati make up i ponovno staviti spf kremu i ponovno se šminkati. Prije sam za to koristila LRP mineralni puder u kamenu spf25, no on mi je pretežak jer dosta i prekriva, pa bi mi 2-3 sloja kroz dan jednostavno bila preteško na licu.
      Mana puderu je (što sam zaboravila napisati) što se otvara okretanjem poklopca da se 3 rupice poklope, te ga onda isipam na ruku ili direktno na kabuki. Zbog moje zaboravnosti i tog načina otvaranja, ne jednom mi se desilo da ga nisam zatvorila, te sam ga ubacila u torbu i prosula ga po njoj. Idući na redu je ovaj: http://cosmetic-love.com/holika-holika-pore-cover-powder-spf50-pa-strawberry.html Obećaje pokrivanje pora <3, i baš je sladak. (btw. na ebayu se može naći i povoljnija cijena)

      Izbriši
    2. Također iako koristim ove kreme, ozbiljno krećem u potragu za "zdravijima" mislila sam malo po i-herbu gledati, možda nešto i kupiti. Dok ne dočekamo tabletu koju je ana_bug spominjala u postu :)

      Izbriši
    3. Mene obojana verzija Eucerina super matira dok ne obojana verzija je masnija ali i dalje jedna od najlakših SPF mazalica, posebno mi je to važno jer se užasno znojim ljeti u licu. Puder mi se čini super, ali jako nepraktična ambalaža, i želim ovaj Holika , molim te javi kada ćeš naručivati.

      Što se tice zdravijih krema, tu treba pronaći neku mineralnu zaštitu a da nije masna i bijela,,,mislim da je jako težak zadatak ./

      Izbriši
    4. Ne znam jeste li probale Florame kreme za sunce, ima ih nažalost samo na ebayu jer ih kod nas ne uvoze. Ne ostavljaju bijeli trag i matiraju lice, dobro se razmaže puder preko njih. Imaju verziju za lice i verziju za tijelo.

      Izbriši
    5. Hvala na preporuci svakako ću pogledati!

      Izbriši
  2. Ja sam za lice probala samo onaj LRP obojeni fluid, ali to nista ne oboji kozu realno, a i mnogo mi je koza masna od njega. Onaj u kremi je verovatno jos masniji. Mislila sam da probam nesto od Eucerina u nadi da je malo manje masnjikavo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eucerin je puno manje masan, no ako se nanese u propisanoj količini i užasno taman. Meni je ok bila SVR Lysalpha Krema SPF 50 za masnu i mješovitu kožu, te sam čitala da obojana verzija također nije loša.

      Izbriši
  3. Ja trenutno koristim bb kremu s spf30 (nisam skroz svjetloputa i prilicno lako tamnim na suncu) pa me zanima sto vas dvije "spf ekspertice" - Maja i Martina - mislite, da li je to dovoljna zastita ili je ipak potreban veci faktor zastite...? Hvala na uvijek izvrsnim clancima i savjetima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je dovoljna zaštita za ovaj dio godine i ukoliko ne provodiš puno vremena na suncu tijekom dana. Također i ukoliko nanosiš u dovoljnoj količini ;-).

      Izbriši
    2. Tako je, to je ok ako se dobro namažeš , tu mislim na činjenicu da Bb kreme kao i pudere stavljamo jako tanko a onda ništa od spf 30 :/

      Izbriši
  4. odličan članak! bas mi je tako nesto trebalo jer sam u potrazi za takvom kremom.
    imam mjesovitu kozu, pomalo osjetljivu.mozes li mi reci koja bi mi krema najbolje odgovarala od tih, ili bilo koja druga, da dobro stiti, i da nije preskupa :) koristim maybelline affinimat tekuci puder, hvala unaprijed!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto tražim sastojke na netu no ne mogu naći. Ukoliko sadrži octyl methoxycinnamate onda se ne slaže sa Butyl Methoxydibenzoylmethane koji je sastojak sve 4. navedene kreme, te bi trebala potražiti spf kremu sa mineralnim filterima. Nažalost tu ti ne mogu pomoći jer niti jedna drogerijksa takva meni nije odgovarala, teške su, masne i ostavljaju bijeli trag. Ljekarničke su nešto bolje, no i dalje preteške. To je razlog mog odustajanja od pudera sa spf-om, i na kraju krajeva izbora lošije opcije po zdravlje: kreme s kemijskim filterima.

      Izbriši
    2. evo bas sam pogledala, sadrži ethylhexyl methoxycinnamate, pretpostavljam da je to isto? :)

      Izbriši
  5. Shiseido sun protect ,cijela linija već godinama. puderi su mi odlični, a kreme čisto da ne mučim muku sa izborom adekvatne kreme sa spfom . Puder mi traje cca 8 mj uz svakodnevno nanošenje, nažalost moram naručivati s neta jer kod nas nemaju SP20 nijansu,a za ljeto se opskrbim kod nas na akcijama kad uz kupnju kreme daruju SP40 . Obzirom na moju seboreičnu, dehidriranu i ultra alergijama sklonu kožu sam jako zadovoljna i ne mijenjam.
    T.B

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo je odličan post! i mene muči što stavljati na lice preko ljeta, uglavnom koristim sun dance, ali me miris odbija, to jest, jako se alkohol osjeti.
    ovo ljeto probat ću ovaj eucerin fluid. hvala na savjetu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uglavnom je to u zadnje vrijeme Vichy i LRP, jer njih imam još od kolovoza, pa ih trošim da se potroše. Eucerin mi nije odgovarao nažalost :/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovaj eucerin ako ništa drugo želim si za ljeto :))) a primamljuje me i ovaj Hipp jer sam više savjeta dobila za njega...

    OdgovoriIzbriši
  9. imalasam od bioderme fluid sa spf 50 ali se povario prije roka trajanja. inaće mi je bio super

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je taman tema za mene, potraga koja mi najvise glavobolje zadaje. Godinama vec isprobavam razlicite kreme razlicitih brendova i nikad nijedna nije bila kako treba. Svaka je imala gomilu mana a jako malo vrlina. Bilo je tu i nekih s ovog popisa, redom sve masne redom sve izazivale probleme s licem, a one za tijelo cak i alergiju.. Nakon svega isprobanog i proucenog o ovoj temi ipak mi se cini da neznam dovoljno. Slazem se svakako da se suncu ne treba izlagati pretjerano pogotovo u onom najgorem periodu dana ali isto tako nisam sigurna vise da su kreme za zastitu od sunca zdravije od samog sunca, jer ruku na srce prepune su svakojakih sastojaka. Mnoge kreme su mi uzrokovale jako teske muke po licu, cak i po kozi tijela tako da nisam sigurna da su mi one zdravije rjesenje od samog sunca ( u ovoj tvrdnji iskljucujem izlaganje od 10-17 )... Najbolje su mi odgovarale obicne ili bb kreme s faktorom do 20spf od nesto visih bioderma sebium akn 30, ostalih se ne zelim ni sjecati :)) To su samo neka od mojih razmisljanja neka moja iskustva s ovom tematikom i proizvodima pa mozda nekome pomogne, u svakom slucaju neiscrpna tema za obradu :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam koristila Sun Dance za lice spf 30.Jeste masnija ali zazmurim na to,jer mi stvarno sacuva lice od sunca,a to mi je najvaznije jer imam melazmu i svetao ten pa je dovoljno minut na suncu da mi fleke potamne.Uskoro cu probati fluid za lice,takodje Sun Dance,nadam se da je laganiji a isto tako delotvoran.Koristila sam i Eucerin i Sebamed no nisu bile efikasne kao prva koju sam pomenula.Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. ovaj post ću svakako spremiti pa kada krenem na more ću ga izvući da se podsjetim koju kremicu kupiti. Hvala na tome.

    OdgovoriIzbriši
  13. ...uff, za more nemam problema naći nešto, tad se ionako ne šminkam previše i mislim da bih baš mogla probati ovu HIPP kremicu ove godine, veća je muka naći nešto sada za proljeće kad sunce malo više grane (znam, znam, da bi trebala nositi SPF kreme tijekom cijele godine, ali sve koje sam dosad probala su mi užasno zagušivale kožu :() ...mislila sam isprobati onaj RoC Soleil Protexion SPF50 o kojem je Martina pisala (mislim da si to bila ti?!) za ovu sezonu...

    OdgovoriIzbriši
  14. Nakon bezbroj ekspirimenata i promašenih kupnji, meni je najdraži proizvod Ducray Melascreen emulzija SPF 50+ koju sam kupila već nekoliko puta. Imam želju isprobati još Roc emulziju i spomenutu Hipp kremu i njih ću vjerojatno kupiti kad zatopli. Prvo za svaki dan, a drugo za plažu. :-D

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post majo :)
    Hipp sigurno uzimam uskoro, a sad si me baš zainteresirala za ove u prahu.

    OdgovoriIzbriši
  16. Mene ubijaju ove spf kreme. liti mi onda ne triba nikakav serum ili hidratacija ujutro kad se sminkam kad ide spf pa onda puder, ro je za mene previse. probala sam samo testere nekih ljekarnickih ali mi ništa nije pasalo pa sam godinam nosila samo puder sa spf i nisam imala problema do poslivporoda. lani sam kupila roc i ok me je na licu jer nije toliko masan ni tezak ali isto nisam navikla na toliko toga na licu u srid lita, imam masnu i relativno osjetljivu kozu i najradije ne bih nista nosila na licu, a moram. onda ide drugi 'problem', a to je ono preklapanje sastojaka, a ja imam jedno 5 pudera u opticaju...kao da mi zivot nije dovoljno tezak XD. lani sam se oglusila na sastojke, ovo lito će morat bit drugacije :/. Shiseido spf tekuci puder mi je super ali liti mi jako brzo kao da malo sklizne s lica, koza mi dobije neki debilni sjaj i onda mi se još vise isticu pore :/. Volila bih probati i mineralne pudere ali onda opet moram proučavati filtere i sastojke...ajajaj XD.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti te razumijem i dijelim muke. Zato sam odustala od pudera sa spf, a zbog težine i masnoće izbacila kreme sa mineralnim filterima. Iskreno što više istražujem čini mi se da sam sve dalje od rješenja.

      Izbriši
  17. sad uglavnom šetam bb kreme a one sve imaju spf pa ispod njih ne trebam kremu sa istim... ovo čudo u prahu me skroz zainteresiralo, nisam niti znala za to, odoh odmah na ebay provjeriti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš i ja gledam te sastojke Etude pudera, ali slabo se kužim u tu tematiku... Može li tko reći koju o sastojcima? Jesu ok?
      http://4.bp.blogspot.com/-nlUYVglOP1Y/T_mQR_5re1I/AAAAAAAAAKc/yVM4whCpHbY/s1600/cameraroll-1340140764.928959.jpeg

      Izbriši
    2. Ovo je nešto jako sjajno?
      Kombinacija fizičke i kemijske zaštite, ok ako nemaš jako osjetljivu kožu:)

      Izbriši
    3. To je sastav Etude house pudera. Hvala Helena na infu! Nije sjajan.

      Izbriši
  18. Ja imam nase gore list od Di (saponia) kremu za lice s faktorom 50, zimi cak i ne masti toliko kozu, meni do sad odgovara, a ljeti malo sjaja prezivim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš li mi napisati sastojke? Baš si me zainteresirala opisom.

      Izbriši
    2. Nisu bas svi sastojci najsretniji, ali kako mi ne radi probleme trpim, a sastojci su: aqua, paraffinum liquidum, octylmethoxycinnamate, 4-methylbenzylidene camphor, propylene glycol, cetyl alcohol, PPG-15 stearyl ether, benzophenone-3, butyl methoxydibenzoylmethane, glyceryl stearate, dimethicone, steareth-10, PEG 30 stearate, parfum, sodium hydroxide, carbomer, disodium EDTA, phenoxyethanol, methylparaben, propylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, BHT, citronellol, coumarin, geraniol, hexyl cinnamal, hydroxycitronellal, linalool i kaze sadrzi oksibenzon (to mu je valjda aktivna tvar)

      Izbriši
    3. Nije mi valjda negdje pobjegao komentar, bila sam napisala sastojke :/

      Izbriši
  19. Mozes li mi objasniti kako da nadjem adekvatnu kremu sa spf-om kad mi sve te sa spf-om izazivaju bubuljice?
    Pitam se gde gresim..Jedino mi preostaje da izbegavam sunce .

    OdgovoriIzbriši
  20. Onoliko koliko znam može biti da one koje si koristila imaju komodeone sastojke ili da si preosjetljiva na kemijske filtere za zaštitu od sunca. Ako je prvo onda trebaš paziti da krema nema taj sastojak, a ako je zbog kemijskih filtera onda bi trebala probati kreme sa mineralnim filterima (koje su teže i masnije, ostavljaju bijeli trag, no puno su zdravije za kožu). Ajde molim te napiši koje si kreme točno koristila, pa možda pregledom sastojaka izvučemo neki zaključak. Jedna od opcija je i korištenje mineralnih pudera, zdravi su nisu komodeoni i imaju spf 15, te uz brižljivo obnavljanje svakih sat do dva (ovisno koliko si na otvorenom) također možeš zaštiti kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eucerin spf 15 za sve tipove koze,Avene hidrantnu za suvu kozu Spf 20 ,Avene protiv crvenila za mesovitu kozu spf 10 . I sad uzeh Roc Hydra +spf 15 za sve tipove koze i plasim se da je stavim :(
      Bas i ne znam koji su komedeoni sastojci ,ali najvise sam imala vere u Avene sa spf-om i ona me je razocarala.
      Cula sam jos od nekih devojaka da im je Avene sa spf-om izazvala bubuljice . Ja sam u 40tim. Nisam imala problem sa bubuljicama do pre par godina. Jedino sto sam oduvek imala osetljivu kozu. Proverila sam hormone ,nemam pcos . Sve je ok.
      Stvarno ti hvala :)

      Izbriši
  21. Danijelaa evo što sam našla (ako sam našla dobro):
    http://www.eucerin.com.hr/empfindliche_gesichtshaut/aquaporin_active_spf.asp
    ima kemijske filtere Methoxydibenzoylmethane (skračeno avobenzone) i octocrylene
    Avene spf 20 za suhu: http://www.eau-thermale-avene.com.hr/lice/osjetljiva-koza/dubinska-hidratacija-i-UV-zastita/avene-hydrance-optimale-uv-legere-krema
    Ima kemijske filtere ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE (Octyl methoxycinnamate) i OCTOCRYLENE
    Avene spf20 za crvenilu sklonu kožu: http://www.eau-thermale-avene.com.hr/lice/osjetljiva-koza-sklona-crvenilu/avene-antirougeurs-jour-emulzija
    Ima kemijske filtere iste kao prethodna avene.

    Što bi značilo da ti smeta octocrylene, tj. kemijski filteri jer je moguće i da te druga dva smetaju (avobenzone I ..cinnamate)
    Trebaš tražiti kreme s mineralnim filterima tj. one koje nemaju gore navedene sastojke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo :***
      Evo i ova Roc ima taj hemijski filer i to 2 :Ethylhexyl methoxycinnamate i butyl methoxydibenzoylmethate.

      Izbriši
  22. Cure i z nekog razloga ne mogu odgovoriti na vaše komentare pa ću tu napisati.
    Lendoxia puno hvala na sastojcima!

    Danijelaa probaj uzeti tester od npr. avene mineralne kreme da isprobaš ili recimo ima sundance u dm-u baby linija sa mineralnim filterima (ne ova navedena u postu) Mineralni filteri su titanium dioxide i zinc oxide. Sretno!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Ma nema na čemu, nadam se da smo rješili problem.

    OdgovoriIzbriši
  24. http://www.dermalogica.hr/veliki-izbor-krema-sa-sirokim-spektrom-zastite-od-uv-zraka/
    Nema meni bolje kreme o dermalogice ...:)

    OdgovoriIzbriši