Sve o miteserima i komedonima

Posted by Dear Skin at 10:06


Postoji li koja osoba da se nikad nije srela sa ovim ružnim estetskim problemom bez obzira na dob i tip kože?

Kako se boriti i koja je zapravo razlika?

Komedoni nastaju kada odumrle stanice kože u kombinaciji sa sebumom začepe pore.

Mogu biti:  otvoreni komedoni-miteseri



ili zatvoreni, popularno nazivani whitehead





Komedoni nisu akne ni bubuljice, ali mogu se pretvoriti u njih kada se upale ili inficiraju.

Obično je okidač nestručno "čačkanje", kopanje, istiskivanje i diranje po komedonima.
Poznato?
Moj problem su komedoni kao na drugoj fotografiji, odnosno male sitne točkice po bradi koje se ne mogu istisnuti do kraja (jer su zatvoreni komedoni), stalno su prisutne i brzo se "pune".

Kako njegovati lice sklono miteserima i komedonima?

1. Zaboravite sve flastere za čišćenje, razne peel of maske i slične proizvode koji obećavaju čišćenje mitesera.





Isprobala sam milion raznih proizvoda, obično se sa ružnim točkicama ništa ne događa, a ako koji proizvod i izvuče nešto, obično je samo površinski, a ne dubinski što je itekako potrebno.

2. Čišćenje pora vakuum aparatima također zaboravite, ne izvlače duboko a riskirate podljeve na licu kako se meni dogodilo s jednim takvim pomagalom, zaradila sam masnice po licu dok su komedoni ostali ponosno tamo gdje su bili.



3. Vrlo važno je čistiti pore, po mogućnosti kod dermatologa ili kozmetičarke, no često ili nemamo novaca ili nemamo osobu od povjerenja, radimo to sami kod kuće.

Kako ja to radim, opisala sam u ovom postu. 

Vrlo važno:
- ako Vam je masna koža, napariti lice parom ili prisloniti vrući ručnik na lice da se pore otvore
- ako Vam je koža suha ili osjetljiva, zaboravite paru, prislonite mlaki ručnik i ponovite tri puta dok se pore ne otvore. Topla preporuka za ovaj tip kože: Oil cleasing metoda o kojoj ću napisati poseban post.
- prilikom čišćenja,ne dirati upaljene komedone, tj. bubuljice ili akne. Možete čistiti samo ove crne ili bijele prikazane na gornjim fotografijama
- stavite rukavice za jednokratnu upotrebu (100 komada u ljekarnama je oko 30-40 kn)
- komedone istisnuti do kraja,u suprotnom riskirate da se upale i pretvore u pravi vulkan
- ja osobno koristim spravicu za istiskivanje koju sam također opisala u ovom postu , potom tzv lancete kakve koriste kozmetičarke i prstiće.





- prije i nakon čišćenja obavezno dezinficirajte lice i sva pomagala koja koristite. Topla preporuka Octanisept o kojem sam pisala u ovom postu
- nakon čišćenja, lice umiriti nekim antiseptičkim sredstvom, ja osobno namažem Sudocrem kojeg mi je samo nebo poslalo za takve stvari onako debelo kao masku i ostavim pola sata. Odličan mi je i prah neema od kojeg napravim gustu smjesu, premažem crvena područja, držim što je duže moguće, nekoliko sati.



Navodno je super i ulje čajevca, to ću tek probati.


1.PROUČITI SASTAV PROIZVODA,IZBJEGAVATI: mineral (paraffin)oil, isopropyl palmitate,myristyl propionate isopropyl isothermal,myristyl myristate, putty sterate, isostearyl neopentonate decyl oleate, octyl sterate, octyl palmitate, isocetyl stearate , alkohol na visokom mjestu i talc-jako je komedogen, barem meni.

2.MASKE: postoje danas razne maske u kućnoj upotrebi. Najpoznatija od njih je maska sa aspirinom,sodom bikarbonom,maska od neema i zelene gline. Koristite ih samo ako Vam je koža masna i ne češće od jednom-dva puta tjedno.

Također, odlično je nekoliko večeri potrljati komedogene limunovim sokom, ali samo ako koža nije osjetljiva.

Od kupovnih maski,birajte one koje sadrže salicalnu i/ili AHA kiseline, glinu


Kod suhe i osjetljive  kože a sklone komedonima, najbolji  izbor je roza ili žuta glina ili povremeno maska od neema ili zelene gline.


3.ČIŠĆENJE: čistite,čistite svoje lice, obavezno je dva puta dnevno a posebno navečer. Bez dobrog i temeljitog čišćenja nema čistih pora. Završite hladnom vodom koja će stisnuti pore ili hidrolatom hamamelisa.


4.TEKUĆI PUDERI: koliko god Vam se činilo apsurdno, ali tekući puderi nisu najbolje rješenje za kožu sklonu komedonima i punjenju pora. Koristite ih povremeno, koliko je moguće, upotrebljavajte praškaste pudere, posebno mineralne koji smiruju kožu, nemaju silikone i ne čepe pore.



Drage moje,ovo su bili moji savjeti i iskustvo s komedonima. Pozorno čitam Vaše preporuke:)






102 komentari:

  1. OdLican tekst kao uvijek :). posto sam procitala da si koristila avon gel sa kavijarom za predio oko ociju, pa kako se pokazao? Hvala na odgovoru...M :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj gel sam dobila, zapravo ne volim gelaste teksture posebno oko očiju ali ugodno me iznenadio posebno ljeti kada se probudim onako vruča i naotečena.Držala sam ga u hladnjaku i super me osvježavao. Nije loš, ali za mene nije za zimu :)

      Hvala :*

      Izbriši
    2. Necu onda ni ja :). sta mislis da probam onda sa avon anew lifting kremom za oko ociju? (imaju 2 dijela u kremi)

      Izbriši
    3. To mi je jedna od boljih,posebno onaj dio koji ide na kapke, jer odlično podiže spuštene kapke, a drugi dio je super hranjiv. Dobro si me sjetila na nju :)

      Izbriši
    4. Hvala, super si kao i uvijek. onda narucujem avon anew clinical eye lift :)

      Izbriši
    5. Da li je to ova krema, koju si korstila? Bolje da provjerim, jer ima puno proizvoda u katalogu. Znam da dosadjujem :/ http://www.amodelrecommends.com/wp-content/uploads/2011/08/prod_1094806.jpg

      Izbriši
    6. Da, to je ta. Koliko sad košta?

      Izbriši
    7. Kosta 8,40eur u katalogu, 30 % popusta...

      Izbriši
  2. Odličan post! Ja isto imam par zatvorenih komedona na području brade, ali i na nosu mi se pojavljuju. Probala sam oil cleansing metodu, nije mi nešto pretjerano pomogla, ali znaš da sam nedavo isprobala GG masku s AHA kiselinama, e bome, ona mi je tako očistila pore da sam ostala u čudu :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja imam GG masku, odlično čisti pore mada kod zatvorenih komedona u mom slučaju pomaže jedino mehaničko čišćenje ./

      Izbriši
  3. Odličan post u kojem sam se dosta pronašla i primjenjujem, osim šta umisto Sudokrema koristin onu Bablove (mala, zelena za djecu) kremu s cinkom, jedino nikako popamtiti sve sastojke koji mi uzrokuju gamad. Dobro je sad imat sve na jednom mistu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)
      Babylove je također hvaljena, mada je za mene Sudocrem amen. Svakako pripazi na sastojke, oni su ključni kako se ne bi stvarao nered.

      Izbriši
  4. imam ih i ja,najčešće na bradi i to ove zatvorene,a nebi ih mozda ni uočila da ne buljim pola sata pred ogledalom i onda krenem u obilazak ia koo sta nađem onda ide to grozno istiskivanje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isti problem kao kod mene. Najgore je tiskati a ne ide van :P

      Izbriši
  5. Odličan članak :) imam isti problem,doduše imam obje vrste i ne istiskujem ih u principu(povremeno neki),a protiv njih se borim sa onom najobičnijom čudesnom krpicom (od mikrovlakana ili kako se već zove). Savršeno čisti lice,nježna je i mogu prilagoditi piling koji s njom radim - blagi za obično svakodnevno čišćenje i skidanje šminke ili malo jači svako par dana da mi bolje očisti mitesere na nosu i bradi. Pogodna je za iskuhavanje tako da se ne bojim bakterija s te strane :) i maska od praha neema i gline s arganovim ili kokosovim uljem i čajem kamilice je odlična(zapravo može i malo vode umjesto čaja)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako mi je drago da si spomenula tu krpicu, potpuno sam zaboravila na nju a fenomenalna je, i bez previše kemije.

      Pripazi na arganovo i posebno na kokosovo ulje jer su komedogeni za lice.

      Izbriši
    2. koja je to krpica, ima li neki link za nju ? :))

      Izbriši
    3. To su ti krpice od mikrofibre, ima ih u drogerijama. Tu sam spomenula dvije koje ja imam
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/02/ciscenje-koze.html

      Izbriši
    4. E vidiš meni baš baš odgovaraju, čak se sad i mažem sa ta dva ulja zimi jer mi odgovaraju s obzirom da sam mješovita i lice mi nikad bilo bolje! :) Miteseri ko da se otope u tom arganovom ulju hhh. I da napomenem,umivam se onim najobičnijim i voljenim Babylove na pumpicu kojem je posvećen post na valjda svakom blogu,čisti izvrsno,jeftin,ma najnaj <3
      Frecklesface

      Izbriši
    5. Dragomi je da si pronašla najbolju kombinaciju za sebe, Arganovo ulje mogu koristiti u nekim malim koncetracijama ali kokosovo je na meni jako komedegono :/

      Izbriši
    6. Šteta :/ stvarno to još nisam čula da su argan i kokos komedogeni,puno sam čitala kad sam ih otkrila pa sam se zato i odlučila na ta ulja :) a kremu za dan još tražim :(

      Izbriši
  6. Godinama mucim muku sa zatvorenim komedonima i nazalost nista ih ne moze utkloniti kao ciscenje kod kozmeticara iako je to samo privremeno rijesenje.dakle jednom mjesecno no to je dakako ostavilo traga na mojoj kozi. Od dugotrajnog istiskivanja pore su se prosirile i tuni tamo nastali oni mali ice pick ožiljci. No ja imam tolko komedona po obrazima da jednostavno ne mogu da ne odem na ciscenje. Sve sto si napomenula pomaze mi no oni se i dalje pune. No postoje nacini kako usporiti ili umanjiti stvaranje. Ja nazalost ne vidim drzgo rijesenje a trazim ga godinama i ocajna sam. Ono sto svakako pomaze je promjena s tekucih pudera na mineralne ali prave mineralne i kreme i pilinzi s salicilnom kis koja prodire dublje od glikolne.puno hidratacije tijela vodom te svakako izbaciti mlijecne proizvode, mesne predadjevine te luk i cesnjak koji su puni joda a on pogoduje stvaranju sebuma...eto ako ima jos ocajnih poput mene dodajte svoje savijete!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični savjeti! Promjena prehrane, još bih dodala uzimanje dodataka prehrani poput Omege koja djeluje protuupalno.

      Čišćenje je nužno, no kod punjenja pora, jako treba paziti na svakodnevnu njegu i šminkanje, a tu vidim da odlično biraš .9

      Izbriši
  7. super post! imam nažalost i jedne i druge i gotovo je nemoguće riješiti ih se :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      Čini se nemoguće, no mnoge od nas puno griješe,posebno u odabiru svakodnevnih preparata,a tu je već pola posla.

      Izbriši
  8. Iskreno, dzaba meni sve! :/
    Radim sve sto si napisala, i toliko se brzo pune,a meni se od temeljitog ciscenja pocne ruliti koza na nosu ili bradi.
    Jedino sto mi je pomoglo (kratkorocno) je Bioderma krema ona za pore i LRP Effaclar K ih podosta smanji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaa, baš si me nasmijala :D
      Tko je sklon punjenju pora i komedonima, treba puno specifične njege, ubaci maske( topla preporuka cink, zelena glina i neem), pripazi na prehranu. I puuuno vode:)

      Izbriši
  9. Hvala ti draga na ovom postu, puno mi znaci sto si se setila :)
    Ja sam korstila garnier gel sa nekim zrncima za uklanjanje mitisera, medjutim nema efekta, pa sam onda kupila neutrogenu kupku za cisenje lica sa grepfrutom, ni tu ne vidim nikakvo poboljsanje... I povremreno koristim freeman masku sa limunom i mentom...
    Bas cu isprobati tvoje savete! Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :)

      Nažalost, ni meni Neutrogena nije radila ništa dok mi je Vichy super odgovarao a sastavom su slični.

      Svakako javi dojmove kada isprobaš koji savjet :*

      Izbriši
  10. Srećom nemam prevelikih problema ali me svakako i ovo malo namuči :(
    Uvek sam smatrala da ako redovno radim piling, pola posla je urađeno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, Pilinzi su obavezni i već pola posla:)

      Izbriši
  11. Super savjeti! Komedona nemam puno, mitesera po nosu naravno imam. Moj je problem doduše što je moja koža toliko tanka da apsolutno nikakvo istiskivanje ne dolazi u obir jer od samog i najlaganijeg pritiska na nju mi ostaju crvene fleke, a od malo jačeg rane i rupe koje zarastaju idućih pet mjeseci (bez pretjerivanja). Meni su flasteri za nos spas, možda čiste površinski, ali sam nakon njih mirna tjedan dana do idućeg čišćenja i trudim se ne zagledat više mikroskopom po licu :)) ...nisam još probala uljnu metodu pa željno iščekujem taj post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, mogu ti samo reći da si sretnica. Meni svi ti flasteri i peel of maske ne rade ništa. Nema dok ja to ne istisnem do kraja:P

      Izbriši
  12. Meni se nekada na bradi pojavi nekoliko, stvarno se ne mogu baš istisnuti, kao što si rekla :o, pa ja to ostavim i nekako samo od sebe kao da nestane. Super post. Najgore mi je kako zapamtiti ove sastojke koji uzrokuju začepljivanje pora, meni to sve tako isto izgleda. Što se tiče tekućih pudera, našla sam si četiri koja mi super odgovaraju i ne rade probleme i njih se držim, druge ni ne probavam :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja popis komedogenih sastojaka nosim u novčaniku pa proučavam po trgovinama ili netu.

      Koji su to puderi???

      Izbriši
    2. Vidis, to cu i ja napraviti ;). Puderi su: Clinique anti-blemish solutions liquid make-up, Revlon: nearly naked spf 20, Lancome: teint visionnaire i Chanel: perfection lumiere. Clinique malo umjesam u svaki, njega najvise koristim. Ma, ja se bojim krema, od njih nekih sam znala imati od alergijskih reakcija, pa do pristica. Smanjila sam i stavljanje tri tisuce stvari svaku vecer, u zadnje vrijeme stavim samo serum i losion i oko ociju i lice mi se sve vise popravlja, moram reci. Barem po noci da se koza malo odmori, jer u jutro ipak stavim hrpu stvari na sebe.

      Izbriši
    3. Zaboravila sam napisati, na zalost ne znaci da ce ovi puderi, ako meni odgovaraju, odgovarati i nekome drugome. Da je barem sve tako jednostavno :).

      Izbriši
    4. Dear skin, da li je ovo generalno dobar sastav pudera:
      http://www.beautyholicsanonymous.com/beautyholics/wp-content/uploads/2013/07/P1180466edit.jpg

      http://www.beautyholicsanonymous.com/beautyholics/wp-content/uploads/2013/07/P1180468edit.jpg

      Izbriši
    5. Sofia Duelle, hvala ti puno na prijedlozima pudera. Naravno, sve je individualno, ali generalno su Clinique jako dobri puderi:)

      Dragana, vidim da su oba tekuća. Generalno nije loše, klasični sastavi, silikoni i spf zaštita. Ako ti to dvoje ne začepljuje pore, ok.

      Izbriši
  13. Vichy Aera Teint Pure Skin Breathing tecni puder nema ni jedan jedini komedogen sastojak, ali ne mogu da ga pronadjem kod nas. :(

    Jedino sto ima silikone.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako je teško naći tekući puder bez silikona, generalno ne bježim od njih ali da imaju tendeciju začepiti pore-imaju. Mada nisu svi silikoni jednaki.

      Izbriši
  14. Izvrstan post! Gdje se mogu kupiti lancete?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)

      U ljekarnama, to su zapravo lancete za dijabetičare. Oni njima vade krv prilikom kontrole.)

      Izbriši
  15. Ja sam imala strašnih problema kao i ti ( druga slika) + što su meni , iz ne znam kojeg razloga upaljivale folikule dlačica . Od kada redovito idem na masaže vakumom, koža mi je postala toliko lijepo elastična da nemam više problema. Inače imam jako lučenje sebuma na T zoni + ultra dehidrirane obraze. Ovi su me tretmani spasili, normalno uz pravilnu njegu i čišćenje.
    T.B

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joooj, vakuum masaža <3 To je genijalna stvar:))
      Samo nisamvznala da pomaže ikod gadova ?

      Izbriši
    2. O da, pomaže i te kako, ja idem jednom tjedno, vakuum masaža + maska i gadovi, fleke, dehidrirana koža je dalekooo iza mene :), sad mi se pojavi di koji prištić koji prođe sam od sebe bez tiskanja.
      Stvarno super stvar.
      T.B

      Izbriši
  16. Super post! Ja svoje držim na optimalnoj razini uz pomoć maski od zelene gline i neema na tjednoj bazi :) Bilo bi dobro kada bi napisala post o onim cističnim bubuljicama, tj bijelim nakipinama (hrpicama) koje znaju biti na čeljusti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zelena glina, a posebno neem je mrak!

      Da, i te aknetine će doći na red,imam ja i toga :P

      Izbriši
  17. super post! imam i mitesere i komedone. ajde po pitanju komedona je stanje sada i više nego solidno zahvaljujući bioderma serumu, ali miteseri se brzo puno nažalost i nema tu puno pomoći kod mene :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bioderma serum...kupujem ga već 100 godina, mora jednom doći na red, recenzije su fantastične:)
      Koji miteseri? Ja ih nisam primjetila :)

      Izbriši
  18. Odlican post. Mnogo znaci nama nestrpljivima kojima eto tako dok cupkamo obrve ;ogledalo nam pri ruci,eto tako dune da iscedimo mali ,mali mitiser od koji se inficira i dobijemo ogromnu aknu po sred lica. Pa onda i nju dohvatimo :))
    Pozdrav od Danijele

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko gresaka u pisanju ovog mog posta. To ti je brzopletost i nestrpljenje :))
      Danijela

      Izbriši
    2. Uh, kao da vidim sebe: čupam obrve i na kraju završim sa masakrom .P
      Najgore je kad se miteser inficira./

      A što se tice grešaka, ne brini, imam ih ja milion, jednostavno žurba.

      Izbriši
    3. Zaboravih da napise da sam prestala da koristim tecne pudere.I lice mi se iscistilo. Negde stavim korektor i to je to.
      Ponekad BB kremu. Nadam se da ima kod nas Sudocrem .
      Danijela

      Izbriši
    4. Ja sam na tik da ih prestanem koristiti jer sam jednostavno primjetila da mi je lice grozno od tekućih pudera :/

      Izbriši
  19. Odličan post i korisni savjeti :) Mislim da ne znam ni jednu osobu koja nema barem nekoliko mitesera na nosu. Imam ih ja te ih s vremena na vrijeme istiskam, oni se pojave i tako u krug. Baš su dosadni, nikako da shvate da su nepoželjni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona:)

      Ne znam ni ja nikoga ko nema problema sa gadovima, zato su ove teme neiscrpan izvor inspiracije :)

      Izbriši
  20. Ovaj post je kao narucen! Bas si mislim kako da se rijesim tih vrazjih mitisera I toga svega. I mislim si koji kameni puder da si nabavim, a da mi ne bude presuh I da mi ne istakne suha podrucja. Moram jos malo vidjeti oonaj komentar sa puderima I tvoj post sa spravicom :-) x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, mineralni su dosta suhi, no radije malo više hidratacije ispod nego gadova :P

      Izbriši
  21. ako ko voli parit lice u kucnoj radinosti;)
    dr Hauschka parna kupka za lice(cca140kn),idu dvi zlice na700ml-1l vruce vode,ja imam masno lice pa gustam u svojih15min aromaterapije ....mirta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nažalost ne parim lice jer mi pucaju kapilari, ali odlična info za sve koji koriste. Hvala ti :*

      Izbriši
  22. Imam i bijele i crne gadove :D ali ottkad koristim Aminogenesis gel za čišćenje, AHA maske i piling moram priznati da se oni zaista sporije stvaraju. Ipak, bez puder ja ne mogu ali srećom mi on niti ne čepi pore. :D
    Odličan post s hrpom korisnih savjeta kao i uvijek ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gdje se može kupiti taj gel? dali ga ima u ljekarni ili? hvala

      Izbriši
    2. Ovdje sam pisala o njemu
      http://eyedetoxx.blogspot.com/2013/06/aminogenesis-really-really-clean-gel-za.html

      Izbriši
  23. Oooooo, prica mog zivota :/
    Ovo je zacarani krug, nikad kraja, stalna borba :/
    Najvise mi je pomogao retin (Bog ti dao srece i zdravlja XD), proizvodi sa glikolnom kiselinom, vocnim kiselinama i salicilnom. Uglavnom, te kiseline su zakon!!!
    Ostalo radim sve sto i ti, jedino bi voljela da pronadjem pravi mineralni puder koji dobro prekriva, za preko ljeta. A i inace. Mozda je u tome fazon...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, znam draga jako dobro...kao i kod mene. Također mi jako pomažu te kiseline, ali i cink i neem.

      Mineralni puderi su zakon, isušuju ali radije malo više kreme i seruma ispod.

      Izbriši
  24. Fantastičan post, za mene najkorisniji koji si ikada napisala! Imam mitesere i muku mučim s njima, ali evo, pokušat ću sve po tvojoj metodi i nadam se da će biti bolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)

      Cijeli život se sa njima mučim, eto isprobaj koju moju metodu, nadam se da će ti pomoći koliko i meni :)

      Izbriši
    2. Meni su miteseri najveci problem,bila sam na klasičnom čiščenju lica i kad sam dosla doma jos uvijek su se vidjeli na nosu,koristila sam i zelenu glinu i proizvode s aha i bha al nista mi ne smanji pore na nosu i nastanak mitesera.

      Izbriši
  25. Moje iskustvo sa miteserima koji su se pojavili u mojoj 34 godini :) Ovako, sve počinje sa dehidriranom kožom(nisam imala pojma da tako nešto postoji) :D lice mi je do tada bilo divno i nije tražilo neku posebnu njegu pa sam nažalost bila neupućena, moja dehidrirana koža je počela reagirati na sve što stavim na nju, umjesto da joj "dam vode" ja sam ju mazala sa kremama za netolerantnu kožu, misleći da imam alergiju ili nešto sl...e te kreme su počele raditi čuda po mom licu, sad sam imala i dalje žednu kožu, ali i začepljene pore i mitesere i akne i svašta nešto...zahvaljujući jednoj divnoj kozmetičarki saznajem za dehidriranu kožu i kreme za istu...Iz temelja mijenjam svoje rituale te moja svakodnevna njega izgleda ovako: ujutro prah od lavande, zatim hidratantna krema(prirodna-pravljena), navečer, sapun od čajevca sa zelenom glinom(DM,Bipa) kojeg nanosim na lice sa morskom spužvom, nakon toga hidrolat i masaža sa uljima (avokado+divlja ruza+nar). Nakon par mjeseci lice se preporodilo, mitesera skoro da i nemam, zahvaljujući masaži sa uljima nema ni prvih bora, svi me pitaju što koristim, prijateljice traže da im zapišem što gdje kupujem... Iz svog iskustva savjetujem prirodne kremice, pilinge, hidrolate a od dekorative samo nekomedogene proizvode..meni je super maybelline mineral tekući puder,ne čini nered, a i odgovara mi cijena...i da, mom licu su kozmetičarski tretmani čišćenja bili noćna mora jer sam tjednima zaliječivala rane i imala sam dojam da su se stvarali novi i novi miteseri..što više tiskam više ih imam...tako da sam odustala od istiskivanja i ne znam kako ali oni nekud nestaju :D
    Toliko od mene, oprostite na dugačkom komentaru :)
    Dear Skin ♥ hvala ti na svemu što sam od tebe naučila u ovih par mjeseci od kako te pratim, a najviše ti se zahvaljujem na masaži lica jer si mi osvijestila da i meni treba :)
    Lena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Lena, koliko mi žene griješimo u njezi, primjer smo ti i ja. radi neupućenosti ili krivih savjeta. Dakako da je kod mene isto, do 30-te sam imala lice kao beba a onda su krenuli razni problemi zbog neadekvatne njege. Sada držim pod kontolom jer sam se počela sam azanimati i nformirati. Molim te, kakav ti je to prah od lavande? Gdje toga ima? I molim te, podijeli samnom recept za to ulje koje stavljaš navečer??

      Koliko super informacija <3

      Hvala tebi Lena :))

      Izbriši
    2. Draga Skin :) Znaš kako se kaže, u svakom zlu neko dobro, mene je loš izgled moga lica natjerao da krenem voditi računa o njemu, da se to nije dogodilo u mojim tridesetima, u pedesetim bi vjerojatno kao baka izgledala. Tako da se zahvaljujem svome organizmu što mi je na vrijeme alarmirao i svojoj svijesti što sam u svom tom očaju uspjela naći prave proizvode za
      svoje lice. Što se tiče ulja, po svojoj intuiciji pomiješala sam: 20 ml avokada, 15 ml divlje ruže, 5 ml nara i 10 ml makadamija u to sam ukapala oko 5-6 kapi et.ulja mrkve i kap čajevca.
      Svako veče, al svako, napravim masažu lica i zaista djeluje. http://uspesnazena.com/lepota-i-zdravlje/zogan-masaza-fantasticna-podmladjujuca-masaza-lica/
      Prah od lavande i kremice kupujem kod drage Gordane, https://www.facebook.com/DivaByGG/photos/a.360996050652242.88602.326104227474758/502137166538129/?type=3&theater
      Eto draga Martina, toliko o mojim proizvodima, hvala na inspiraciji ♥ i čitam te i dalje ;)
      Svako dobro ti želim!

      Izbriši
  26. Ovo je stvarno odličan i koristan post, ali zapravo samo se takvi i mogu naći na ovom blogu. Poslušat ću ove savjete jer također muku mučim kao i većina nas s tim nepoželjnicima...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago ako ti je bilo korisno, ta gamad nas zaista nikoga ne zaobilazi :/

      Izbriši
  27. još negdje u tinejđerskoj dobi išla ja pametnica parit lice... pa mi popucali kapilari :P
    to više ne radim ni za živu glavi... a sram me iti reći da neem prah imam već par mjeseci i zbog onog 'sutra ću, danas mi se ne da' je još na čekanju ;)
    nemam baš problema s komedogenima, ali zato imam s proširenim poramaaaaaaa :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako mi je to poznato!! Isto tako sam se kao tinejđerka parila a ne smijem ni pomisliti na to jer mi pucaju kapilari.

      Uh, moraju mladi sve isprobati :P

      Izbriši
  28. Ja svoje komedone u poslednje vrijeme držim pod kontrolom. Tu i tamo, ako i kad nešto isprobavam pojave se... i moj recept za rješavanje je kao tvoj samo što umjesto tog alatića koristim tanku, taaanku iglicu. Mada mi komedoni ko takvi nisu problem, kod mene su klasične, policističnim jajnicima uzroovane bubuljice :@

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da imaš problema sa komedonima i jako mi je drago da držiš pod kontrolom.

      Uh, što se tice policističnih bubuljica, ne brini,imam i toga .P

      Izbriši
  29. Predobar post!!!! Da znas da cu i ja sad lepo na papir da ispisem ove tvoje sastojke koje si nabrojala i nosicu ih u novcaniku. Uvek sam se nervirala sto u prodavnici nemam neki takav spisak sta da izbegavam. Kako se koriste te sprave za vadjenje mitisera? Prvi put vidim te sa slike. Ja imam ono iz sephore koje ima kao omchice sa obe strane jednu siru jednu uzu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga:)
      Tako i ja nosim popis u novčaniku i sve proučavam u ducanima ili na internetu.
      Ova tvoja je kao moj twezzerman, a ove lancete su ti zapravo iglice koje kupuju dijabetičari za vađenje kapljica krvi iz prsta. Njima bušim zatvorene komedone :P

      Izbriši
  30. Vrlo koristan post ako i uvek od tebe ;)
    I ja imam na predelu brade zatvorene komedone, ali imam srecu da nemam naviku da cackam sama lice, jer znam da samo mogu da napravim jos veci problem od postojeceg. Takodje, slazem se za flastere za uklanjanje mitesera koje sam ranije koristila, ali sam shvatila da uklanjaju samo povrsinski problem, ali ne i samu srz.

    OdgovoriIzbriši
  31. Tekst kao naručen!! :-D Ja imam mitesere po nosu i od nedavno po čelu:'( Imam osjećaj da stres pogoduje njihovom punjenju, kako se približava ispit to ih više ima i brže se pune :-( znala sam ih istiskati ali pucaju mi kapilarice po nosu, imam biodermin mehanički/kemijski piling i u planu je sebium serum ( kupujem ga u čet nakon ispita do tada ne mrdam iz stana;-)) valjda će pomoći :-D

    OdgovoriIzbriši
  32. Sudocream je nesto najbolje za bubuljice, brzo ih sasusi, ali i fleke takodje nestaju od njega , sve pohvale:)
    :)

    OdgovoriIzbriši
  33. eh, upravo sam sinoć kopala iznad usne i sad je upaljeno ;(
    Mrzim se kad kopam ali kao da je to jače od mene....

    OdgovoriIzbriši
  34. Nazalost jos se gnjavim s povremenim komedonima, ali ih je manje otkad izbjegavam komedogene sastojke :D pokoji whitehead dodje pogotovo u pmsu, al mitesere srecom nemam iako uvijek nadjem nesto za kopanje i kad toga nema >.<

    OdgovoriIzbriši
  35. Odlicni saveti, kao i uvek :)
    Nazalost, i ja sam zavisnik od kopanja... i to bez rukavica. Jos jedan dobar savet je - drzati se podalje od ogledala :D

    OdgovoriIzbriši
  36. Imala sam velikih problema s aknama i miteserima dok nisam kupila Acne.org. proizvode koji sadrže čistać,tretman i hidrataciju. U 5-6 tjedana lice mi je postalo kao bebina guza i od tada mi ništa nije izbacilo. Kako proizvoda nema kupiti kod nas dok ne stigne nova pošiljka lice održavam maskom Touch my skin s aha kiselinama te Triacneal kremom iznad koje u tankom sloju prije spavanja stavim Skin recovery kremu od Avene. Kao zaštitu i podlogu za make-up koristim Roc zaštitni fluid koji sam kupila nakon tvoje recenzije te Avene puder.Prije sam stalno volila kupovat i isprobavat sve novitete u kozmetici ali sam se uspjela dovest u red i sad se držim isprobane formule.

    OdgovoriIzbriši
  37. Da, ovo je nešto sa čim ja muku mučim. Zapravo, više sa mitiserima nego pravim bubuljicama, ali i one su prisutne. Žao mi je što ne postoji neki proizvod koji će da pogura mitisere napolje ili da ih eliminiše, nema tu pomoći do ručne ekstrakcije.

    OdgovoriIzbriši
  38. ja sam počela da ih stiskam stapicima za ciscenje uha...tako ih istiskam do kraja, nema podljucivanja od noktiju i ne inficira mi se u bubuljicu. takodje, mazem clindamicin (preporuka kozmeticarke). moji mitiseri su uzasni, na jagodicama i obrazima. onako ispupceni i kad se nasminkam oni se vide. nisu kao ovi sa tvojih slika. od nekoga sam cula da su to ''cisticni'' mitiseri, koji se nikada ne istrebe. ne znam sta da radim sa njima. tugica moja...

    OdgovoriIzbriši
  39. Odličan post! :) Nažalost ništa mi nije zaobišlo, :D Nekad bi se čini da je to ko borna sa vjetrenjačama :D Doduše neki proizvodi stavrno pomažu, al ništa to nije dugoročno, barem kod mene :/ Tereza

    OdgovoriIzbriši
  40. Fanstastičan post :) Muku mučim sa mitiserima već dostaaaaa dugo, mehaničko čišćenje pomaže, ali ne na duži rok jer se pore svakako ubrzo ponovo napune, a kao rezultat višegodišnjeg cišćenja ostadoše mi proširene pore. Sada je stanje sa mitiserima mnogo prihvatljivije nego ranije, trenutno mi dosta pomažu hemijski pilinzi, konkretno sam odusevljena Uriage Hyseac piling maska 2 in 1 i povremeno - jednom u 2 nedelje maska od gline, ona meni nečistoće izvlači na površinu, pa je ne praktikujem češće. :)

    OdgovoriIzbriši
  41. Tvoji postovi su mi uvijek super poučni :)
    Duugo se već borim s crncima na nosu (i povremeno obrazima) i onaj tvoj zadnji članak mi je puno pomogao (odmah sam se s ebaya naručila onu spravicu koja mi olakšava posao + savjet o uljenju lica prije, baš mi olakšava posao).
    Doduše ove zatvorene, na bradi se pravim da ne vidim, jer kad ih krenem sređivati samo se iskasapim :(

    OdgovoriIzbriši
  42. Ja sam naučila da se umereno borim sa komedonima. Kad god preteram primetim da pore zijaju, upalni procesi se pogoršavaju... Sve što sam naučila je pravilna nega, izbegavanje komedongenih sastojaka, malo "sređivanje" kada su pore otvorene, dosta voćnih kiselina u proizvodima i eto. Svela sam ih na razuman nivo :)

    OdgovoriIzbriši
  43. odličan članak, ja sam svoje mitesere uspjela smanjiti i uspješno ne nastaju novi :) LRP effeclar gel za čišćenje i krema - fantastični

    OdgovoriIzbriši
  44. Sjajan post, nekako mi je pomogo da složim sve informacije u glavi oko mitisera koje sam znala ranije i koje sad saznajem. Sjajno. :)

    OdgovoriIzbriši
  45. Moja omiljena blogerica <3
    molim te, reci mi ako znaš - što su točno papule na licu?
    Bila sam kod dermatologice i između ostalih mrlja i ožiljaka, ustanovila mi je papule u regresiji na bradi... Ja sam mislila da su to ispupčeni ožiljci od cističnih akni... Te papule su kao čvorići, ispupčeni su i "nabujaju" kad mi padne imunitet ili npr. kad geliram nokte ili pečem kolače (u pečnici), smiješno ali eto, uvijek se tako desi... Ima li rješenja za to? (Dermatologica mi nije ništa objasnila o tome, iako ju masno plačam) Hvala unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
  46. Očajna sam zbog komedona jer muku s njima mučim 4 godine. Moja koža je suha i sklona komedonima, tu i tamo koji prištić. Tip sam osobe koja kad ima i neku najmanju nepravilnost na koži idem ju rješit istiskivanjem. Tako pokušavam rješiti i komedone, ali mi uopće ne uspijeva. Svaki dan stanem ispred ogledala i gledam jer neki sazrio za istiskivanje, ali i ako nije ja ga gnjavim pa napravim samo još veće zlo pa valjda zato i sada imam fleke po licu. Uglavnom, moji komedoni su se prvo pojavljivali na bradi (prve 2 godine), a onda su se još uz to počeli pojavljivat i u području oko nosa, na obrazima, između obrva pa sad i na čelu. Stvarno neznam što da radim po pitanju toga i to mi stvarno smeta jer izgleda kao zrno riže ispod kože ili kao bijela bradavica, a svakim mjesecom ih imam sve više i više. Stvarno sam očajna i stvarno bi mi značilo kada bi netko otkrio rješenje u borbi protiv komedona.

    OdgovoriIzbriši
  47. Zamolila bih preporuku za mineralni puder za masnu dehidriranu kožu s proširenim porama, miteserima i komedonima. Hvala unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
  48. Zamolila bih preporuku za mineralni puder. Koža mi je masna, dehidrirana s prširenim porama, miteserima i komedonima. Užasna kombinacija! Hvala unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja koristim Jane Iredale mineralni puder, imaš recenzije na blogu

      Izbriši
    2. Nisam uspjela naći :( Možeš li ovdje zalijepiti link na recenziju? Gdje ga kupuješ i koliko košta? Oprosti na gnjavaži!

      Izbriši
  49. Jako koristan clanak.
    Sad se mucim s miteserima. Nisam ih imala do prije mjesec dana nesto previse i sad su odjedom "buknuli". :(
    Grozno.
    Poslusat cu tvoje savjete iz posta.

    OdgovoriIzbriši