Projekt smršavimo zajedno: Reci mi kad je dosta !! by Tamara

Posted by Dear Skin at 22:46
Sigurno se pitate što sad ova piše J... Obzirom na  „u boj, u boj„ inicijativu  protiv kila, pripremila sam svima koji se pridružuju kolektivnom mršavljenju jednog gospona koji bi mogao  biti od velike pomoći, barem za početak.


Riječ je o vrlo jednostavnom programu naziva DietOrganizer, uz kojeg će vam biti znatno lakše praćenje dnevnog unosa kalorija (ima naravno još puno mogućnosti, ali najbitnije za svaku uspješnu dijetu je da imate dovoljan deficit a pritom da vam ništa ne fali!). 

Program možete preuzeti ovdje.
Potrebi podaci za logging :
USERNAME:  teretana
PASSWORD: FT48B8NGYP

U ovom postu biti će obrađen samo dio vezan uz hranu! 
Nakon instalacije i unošenja gore navedenog korisničkog imena i lozinke, dobit ćete ovakavo nešto ( u daljnjem tekstu koristiti ću se engleskim nazivima):

Za početak kreirati čete svoj accaunt na način :
USER - NEW
Ključni podaci : Name, Metabolic rate
Opcionalni: Age, Height, Gender, Weist size, Body Fat 

Metabolic rate ili po naški održavanje dobit ćete formulom :
vaša trenutna kilaža * 2,204 * 15 (ovo je neka srednja vrijednost koja odgovara srednje aktivnim ljudima) . Ovaj podatak je krucijalan jer njegovu vrijednost ne bi smjeli prelaziti ukoliko želite da  trud urodi plodom. 

Zatim slijedi malo "dotjerivanje" programa, tj. dodavanje dodatnih kolona. osobno smatram važnima sljedeće :  Calories, Carbohydrate, protein, Fat, Fiber, Sugars.
Ovaj dio ćete edititrati :
EDIT - OPTIONS - FOOD VIEW - i zatim klik na kučice što smatrate da vam je važno (gore je navedeno osobno što mi je bitno).

Što se hrane, moj veliki savjet je da kupujete sve što na sebi ima tablicu nutritivne vrijednosti (za početak), kako biste mogli lakše snaći i zapisati kupljeni proizvod u bazu tablice ukoliko on već ne postoji. 
Uz postojeću bazu namirnica koje se nalaze unutra (koja je zaista velika i opširna) kupljeni proizvod ukoliko ga ne možete naći ubacite na sljedeći način :
FOOD - NEW - QUANTITY ( na kupljenim stvarčicama većinom su kcal tablice za 100 g proizvoda) - NUTRIENT ( u ovaj stupac doslovno prepišete nutriente i njihovu količinu sa tablice u pripadajuću ćeliju) 
Stupac PORTIONS olakšava stvari, pa npr. ako klopate Raffaello : 1 kuglica Raffaella ima 10g, pa će vaša tablica izgledati ovako : 
Nakon unosa namirnica, spremni ste za slaganje jelovnika. Najtoplija preporuka je da isti složite najkasnije dan unaprijed. Najbolje bi bilo odmah na početku složiti za cijeli tjedan i držat se tog jelovnika. Nemojte se zavaravati pa smatrati nebitno upisati ako ste npr. pojele jednu bananu jer npr. jedna banana što se tiče kalorija nije za „staviti pod tepih" ( crveno označeno na slici).

Obzirom da će se jelovnici kad-tad ponoviti , preporuka je spremiti ga kako biste ga drugi puta upotrijebili jednim klikom : 

FOOD - MENUS - NEW 

Ukoliko imate recept za neko jelo njega možete ubaciti :
FOOD - NEW - INGREDIENTS (jednako kao i svaka namirnica posebno, ovdje ih ubacite sve koje su vam potrebne za jelo, količinu, te ćete dobiti koliko kcal / proteina /UH ima vaš recept).

U odjeljku na dnu pod nazivom Quick Summary prikazano će vam biti vaše održavanje i najvažnije deficit za taj dan ( zeleno) . U desnom kutu jedino što se trudite da preporučene vrijednosti pojedinih nutrijenata ne prelaze 100 %, već da ostanu u "zelenom" ( plavo) :

Za kraj jedna dobra tablica nutritivnih vrijednosti (KLIK), koja bi vam mogla biti dobra smjernica što kupiti.


Još jedan dobar program koji radi istu stvar sa više mogućnosti je Crosstrainer, ali na žalost njime se nisam puno bavila, pa ukoliko netko želi probati neka javi dojmove :)

Za sva pitanja stojim na raspolaganju.
Puno sreće od T.B!

27 komentari:

  1. Mene nije tražilo lozinku... o.O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nije sada, bude za 30 dana kada istekne trial verzija. Onda se sjeti posta da obnoviš program.

      Izbriši
  2. Ajme, hvala ti! <3
    Ovo je genijalno!
    Ja inace sve zapisujem na papirice, u biljeznice, na kraju se pogubim gdje mi je sto...pa jos dok googlam sve, koliko koja namirnica ima necega (uvijek provjerim vise izvora jer su odstupanja cesto ogromna! ;D). Ovo mi je olaksalo zivot, tnx! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sama ovo instalirala i sve napravila prema tvojim uputama. Ono što mene najviše muči je glupo nedovoljno znanje engelskog tako da sam potpuno ubacila novu bazu namirnica bez obzira što nekih možda već ima u programu. Drugo, te engleske mjere... inči i ostalo dosta zbunjuje, nisam znala da i pizzu označavaju u inčima :P
    Korisna stvar, i jako zabavno, sad samo da se pridržavam sutrašnjeg jelovnika kojeg sam si zamislila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naucit cemo mi tebe i engleski i bit ces master DietOrganizer-a ;)

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. meni odličan. jednostavan i sa ogromnom bazom.

      Izbriši
  5. Kako sam krenula da citam program bas sam bila u fazonu ovo cu da instaliram, ali onda mi se ucinilo previse gnjavaze. :) Ionako hocu samo 3 kilograma da smrsam pa cu probati bez programa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barem saznaj koliko kcal trebaš unositi dnevno, to možeš i online, vrlo jednostavno, bez skidanja programa. Samo je bitno da pratiš unos na koji god način želiš.

      Izbriši
    2. nije uopće gnjavaža, samo je detaljno :)

      Izbriši
  6. Odličan program, samo se treba malo priviknuti :) Mene isto malo muče te mjere, npr. pojela sam danas malo jagoda ali nemam pojma koliko je to grama :D
    Samo još ne znam kako ću unositi 1800kcal svaki dan :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ovako: http://fatsecret.com/calories-nutrition/usda/strawberries?portionid=33405&portionamount=1.000 :)
      A za neke druge stvari se orjentirati po žlicama - 1 velika žlica je cca 15 grama, a žličica je 5 grama.

      Izbriši
    2. vaga i važi :)
      tako je mene dečko naučio i jedino što zaista pali i nema "izleta" :)

      Izbriši
  7. uopce nisam skuzila kako se koristi, klikam tamo bezveze i izgubim zivce haha
    Ali ajde makar sam vidjela da trebam unosit 1700 kalorija da gubim 1kg tjedno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jednostavno je ,samo treba volje za ono čemu služi. ;)

      Izbriši
  8. Predlazem myfitnesspal sajt, jednostavniji je, a postoji i aplikacija za mobilni

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš ću je skinuti da vidim malo.

      Izbriši
    2. evo, baš sam se i ja čitajući sjetila http://www.myfitnesspal.com/ pa sam došla prijaviti :-) uglavnom, prednost je definitivno što imaju aplikacije za smartphoneove, ali moram priznati da se još nisam skroz snašla s unosom kalorija. prvo, aplikacija je pretpostavljam predviđena za US/zapadno tržište pa je izbor namirnica i količine prilagođen za to. to u principu znači da za svaku namirnicu koju pojedem moram znati točnu količinu (tu bi mi dobro došla kuhinjska vaga) i kalorijske vrijednosti. prednost je definitivno ta, što omoguća i postavljanje alarma ukoliko se preskoči unos pojedinog jela.

      inače, uz praćenje kalorija preporučila bih, ako je netko u mogućnosti, da si priušti i heart rate monitor. prateći otkucaje srca tijekom treninga gledam u kojoj sam zoni otkucaja srca i na osnovu toga pretpostaviti koliko ću ubrzanje bazalnog metabolizma dobiti. dodatno, svaki put kad žudim za vodom ili tražim ispriku da vežem kosu/tenisice za vrijeme treninga, pogledam na sat - i u većini slučajeva mi kaže da mi puls preko 180. tako da sam malo mirnija :-) i svakome je bitno, na kraju i ispiše ukupni potrošeni broj kalorija.

      Izbriši
    3. Ja sam taj sat koji mjeri puls jako dugo željela, na kraju sam skužila da imam na sobnom biciklu, jedino ne razumijem koliko otkucaja mora biti da bi se topilo salo?

      Izbriši
    4. nemoj se uopće zamarati time.

      Izbriši
  9. Ni mene nije odmah tražio lozinku jer je pretpostavio trial način korištenja.
    Nakon što pokrenete program, odite na Help pa Register i tamo upišite podatke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) drago mi je da je još netko skinuo i pokrenuo programček

      Izbriši
  10. skinula, pokrenula i sad upravo upisujem ručak :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlično :), drago mi je da ima onih kojima nije teško. Ako trebaš pomoć ili pitanje, slobodno se javi :).

      Izbriši
  11. upravo downloadala program i pala u nesvjest da sam već s doručkom riješila skoro 1/3 svega što u danu smijem pojesti. Još smijem unesti 1000kcal. A-ha, mo'š misliti :(
    E, kako se orbitrek unese pod vježbanje? Gledala sam ellipse exercise ali nema. Ubacit ću pod sobni bicikl da bar malo povratim listu

    OdgovoriIzbriši