Vikend darivanje: osvoji Prunus Natura biljno ulje

Posted by Dear Skin at 11:55

Drage ljubiteljice biljnih ulja, ovaj vikend možete osvojiti čak dva visoko kvalitetno biljno hladno prešano ulje domaćeg proizvođača Prunus Narura d.o.o. po izboru.

Kako osvojiti nagradu?

- odgovorite na pitanje:  na što treba pripaziti prilikom kupovine biljnih ulja, odgovor se krije u ovom tekstu.

- ovaj dio nije obavezan: napišite u komentaru koje je Vaše najdraže biljno ulje i u koju svrhu ga koristite. Možete podijeliti neki receptić sa nama. NE OSTAVLJAJTE PODATKE U KOMENTARIMA

- pošaljite e-mail na eyedetoxx@gmail.com sa naznakom PRUNUS&DEAR SKIN koji će sadržavati vaše puno ime i prezime te kontakt (broj telefona i e-mail i adresu).

- u mailu navesti pod kojim imenom pratite Dear Skin beauty blog 

Prijave bez kontakt podataka neću uzeti u obzir.

Darivanje je otvoreno za SVE čitateljice .

Javljajte se do nedjelje 12.07.2014.. u ponoć, a 13.03.2014. ću nasumičnim odabirom preko Random.org  izabrati dva dobitnika.

Dobitnice po jednog Prunus biljnog ulja su Nathalie Dijoux Bralić i  Nikolina Vukelić i Ines Stanić
Molim dobitnice da se jave u roku 48 sati na moj mail eyedetoxx@gmail.com
-

17 komentari:

  1. Nemam jedno najdraže neko par ( kako sam vellikiiaaa zaljubljenica u ulja) ruža, marelica, pšenične klice , badem pasli trn , kokos ...evo ova su neka najjjdraža. Ja si ih kombiniram još s nekim doddacima ovisno za što mi treba ,,, a recepti male tajne velikih majstora kuhinje hahaahah

    OdgovoriIzbriši
  2. Za sada nisam koristila biljna ulja za lice osim ricinusuvog za trepavice, ali voljela bih ih probati. Kod ulja moramo paziti da budu hladno prešana i nerafinirana, što mora biti naglašeno na etiketi.

    OdgovoriIzbriši
  3. koristim kantarionovo ulje koje mi je pomoglo kod vaginalnih gljivica, mazući samo sa vanjske strane i kod rana na kozi gdje rana brze zaraste.

    OdgovoriIzbriši
  4. Najbolje je koristiti hladno prešana, nerafinirana biljna ulja. Također, treba paziti da imaju valjani rok trajanja i da su pakirana u tamnu staklenu flašicu. na flašici treba biti istaknut rok trajanja i trebaju biti skladištena na tamnom i suhom mjestu.
    Trenutno koristim ulje od Green girl i prezadovoljna sam. Dugo sam izbjegavala nanositi ulja na lice jer imam masnu kožu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristila sam samo maslinovo i ricinusovo ulje za negu kose. Prilikom kupovine treba kupovati hladno prešana i nerafinirana biljna ulja sa ispravnim rokom trajanja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ulje semenki grozdja je odlicno za okoloocnu regiju, ima antioxidantno dejstvo. Koristim ga kao antirid u toj regiji. Ricinusovo ulje obozavam da stavljam na trepavice i obrve, jer mnogo brze rastu i vremenom postaju gusce.

    OdgovoriIzbriši
  7. Moramo paziti da su ulja hladno prešana nerafinirana,dobro skladištena što sve mora pisati na deklaraciji

    OdgovoriIzbriši
  8. Prilikom kupnje ulja treba paziti na jasno istaknuti rok trajanja i način skladištenja. Ulja moraju biti hladno rešana i nerafinirana.
    Koristim mnoga biljna ulja, a prilikom njihovog miješanja sve radim 'od oka'. Ponekad si napravim masku za kosu od ricinusovog i bademovog ulja. Ricinusovo ulje koristim za pospješivanje rasta trepavica (iako još uvijek bez vidljivih rezultata :) ). Kantarionovo ulje koritim za vaginalne infekcije i to je jedino što mi pomaže. Ulje čajevca je također odlično!

    OdgovoriIzbriši
  9. Koristila sam prije ružino ulje koje mi je savršeno smirivalo dermatitis, međutim nakon par novih kupljenih a užeglih ulja prestala sam ih neko vrijeme kupovati i tako zaboravila na one dobre stvari kod njih.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kod kupovine biljnih ulja treba paziti na rok trajanja, te da ulja na etiketi imaju oznako hladno prešano i nerafinirano. :)
    Osobno mi je najdraže kokosovo ulje, iako se no ne koristi u njezi lica, već kože tijela. Predivno miriši i koža je stvarno divno meka i njegovana. Osim kokosa, koristila sam i hladno prešano ulje marelice, argana i makadamije. Argan i makadamija su spas za kosu, s tim da makadamija osjetno finije miriši.

    OdgovoriIzbriši
  11. Moja koža ih obožava.

    OdgovoriIzbriši
  12. potrebno je paziti na rok trajanja, na to dal je ulje nerafinirano i hladno prešano, te obratit pozornost na to dal je ulje u tamnoj bočici

    inace za lice koristim mix ulja lješnjaka, suncokreta, sjemenki grožđa, jojobe, makadamije, te ulje pasjeg trna
    za kosu napravim masku od kokosovog ulja, ricinusa, makadamije i jojobe
    a na okoloočno područje stavim ulje pasjeg trna pomjesanog sa karite maslacom
    također na prištice znam staviti ekstrakt eteričnog ulja čajevca

    OdgovoriIzbriši
  13. Treba paziti da bude hladno prešano i nerafinirano. Najviše koristim ricinusovo, bademovo i kokosovo. U planu je izrada domaćeg kantarionovog ulja da ga isprobam. (prvo ću ga kupiti) Ricinus je odličan za trepavice- da ga ne nanosim svaku večer, trepavice bi mi bile rijetke i nikakve. Mješavinu bademovog i ricinusovog koristim za skidanje šminke. Kremu za lice sam napravila od bademovog ulja, stolisnika i bazge- odlična krema za lice, ponekad ju koristim čak i za skidanje šminke, odlična za rane... Za oko očiju sam tu istu kremu napravila ali sa kokosovim uljem i vitaminom E. Kokosovo ulje koristim najviše za mazanje tijela a ponekad i za skidanje šminke- koža bude meka i divno miriše...
    Otkad koristim domaću preparativu, nemam toliko problema sa prištićima (imala sam ih po bradi i to one crvene i upaljene). Prelazak na domaće i prirodno je bila moja najbolja odluka...

    OdgovoriIzbriši
  14. Treba paziti da bude hladno prešano i nerafinirano, a ne treba zanemariti ni rok upotrebe i pakovanje u tamnoj bočici :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kod kupovine ulja treba paziti na rok uporabe i pakovanje. Skladištenje proizvoda je također važno i najbolje bi bilo da se nalazi na hladnom i tamnom mjestu. Najbolje je izabrati ulje koje je hladno prešano i nerafinirano, Prije kupnje također treba razmisliti i pogledati za što vam zapravo koje ulje treba jer se isto ulje ne koristi za razne tipove kože.

    Ja osobno najviše koristim suncokretovo, ricinusovo i maslinovo ulje. Suncokretovo i ricinusovo kao mješavimu koristim za skidanje šminke (jer mi je mješovita koža), ricinusovo i maslinovo koristim u diy maskama za kosu (kad smo kod toga moram i kokosovo zbavit XD) a maslinovo ili suncokretovo koristim i kod pilinga za tijelo :) A maslinovo koristim i za salate :P

    OdgovoriIzbriši
  16. Koristim ulje lješnjaka za masnu kožu lica. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Treba paziti da bude hladno prešano i nerafinirano, da je dobro skladišteno, da je u tamnoj bočici, treba obratiti pozornost na rok trajanja,

    moj nick: sophisticated (podatke šaljem na mail)

    OdgovoriIzbriši