KADA FILERI POPUSTE....

Posted by Dear Skin at 21:23
izvor slike
Sjećate se mog tretmana oblikovanja lica o kojem sam Vam pisala u ovom postu? Vrijeme je za prvi update nakon ravno pet mjeseci od tretmana.
Kao što ste vidjele, dr.Kaliterna je na meni iskombinirao tri tehnike neinvazivnih metoda pomlađivanja:
SILHOUETTE SOFT, tehnika nad kojom ste se najviše zgražavale :D Radi se o   nitima koji daju jak efekt liftinga i zatezanja kože a izvode se na način da se pomoću tankih igala, niti uvode kroz kožu i doslovno "zategne koža". Brutalno izgleda, i za sve koji su me pitali, postupak ne boli (koristi se lokalna anestezija) i nije tako neugodan kako izgleda :)
Uglavnom, ovom tehnikom su moji opušteni obrazi podignuti i taj efekt i dalje traje, te je zaista  s vremenom postao još i bolji.



MEZONITI, tehnika koja Vam je također izgledala bolno i brutalno a radi se o metodi kojom se postiže face lifting uz prirodan izgled. Tankim iglama  se uvodi poseban konac pod kožu i cilj im je tvoriti mrežu koja potiče razvoj kolagena uz zatezanje, podizanje i pomlađivanje. Konci se vremenom također razgrađuju. Moram priznati da kod ove tehnike nisam sigurna koji je dugoročni efekt jer koža je zategnuta na obrazima ali nazolabijalne bore i bore na čelu su i dalje tu.

PUNJAČI ILI FILERI tehnika kojom je na kraju doktor "sredio" moje podočnjake pomoću TEOSYAL ULTRA DEEP  filer hijaluronske kiseline, koji ima produženo djelovanje u odnosu na ostale proizvođače.
Ovoj metodi sam se najviše veselila i zaista bila oduševljena rezultatom. Podočnjaci,vrećice i rupe ispod očiju su napokon nestale a djelovalo je vrlo prirodno. Međutim, efekt je trajao nekih dva mjeseca nakon čega sam primjetila kako se podočnjaci vraćaju na staro da bi nakon pet mjeseci ponovo poprimili prvobitni izgled pa čak bih se usudila reći da su gori nego prije filera. 
Puno sam čitala o filerima hijaluronskom kiselinom a poznajem mnogo žena koje ih redovito konzumiraju, i vrlo često čujem riječ "ovisnost" o punjačima. Nakon svog iskustva, slobodno mogu reći da su fileri zlatna groznica i stvaraju ovisnost. Prvenstveno u smislu jer daju zadovoljavajuće rezultate i nakon njih skoro nikakva kozmetika više nije važna, podočnjaci, bore, usne sve je onako kako zamislimo i zaista je tužan osjećaj kada se sve vrati na "staro".Druga stvar je što je koža u "zategnutom" položaju nekoliko mjeseci a kada punjač izgubi efekt, koža kao da se još više objesi i svaka žena koja je probala, jedva čeka da ponovi tretman. 


ZAKLJUČAK: dermalni punjači su čudotvorna stvar, no razmislite želite li ih koristiti, a posebno koju vrstu upotrijebite. Nažalost, TEOSYAL ULTRA DEEP se u mom slučaju nije pokazao dugotrajnim, svega dva-tri mjeseca što je više nego razočaravajući period. Koji su fileri najpopularniji, pisala sam u ovom postu. Što se tiče SILHOUETTE SOFT tehnike, u slučaju da Vam se koža na licu, podbratku ili dekolteu opustila, vjerojatno ćete biti jako zadovoljne jer rezultati traju i rekla bih da vrijede novca i truda, no kod mezonita nemam apsolutno nikakvo mišljenje i ne vidim efekt na sebi.

OCJENA TRETMANA : 3/5, preskupo za prilično kratkotrajan i nepotpun efekt.
Uskoro ću isprobati kontroverzni botox, jako sam znatiželjna kakvi su efekti, nuspojave i rezultati na mojoj koži i o svemu ću Vas obavijestiti. Stay tuned :))

Btw. zanima me zašto tolike žene koje koriste botox i filere ne žele to priznati? Mislite li da su to tabu teme ili nova higijena današnjice?
. /

107 komentari:

  1. ti meni super izgledaš, s filerima i bez njih.
    ali kužim da tako nešto izaziva ovisnost, jer se rezultat baš vidi.
    zašto ljudi ne priznaju korištenje botoksa i filera? Mislim da je zbog kombinacije taštine (ne treba nam pomoć da ovako izgledamo, samo san i prehrana i geni, jel) i situacije u zemlji, gdje ljudi nemaju para, a fileri i botoksi nisu baš osnova za život,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zuba, problem kod većine pa tako i mene je što svoje nedostatke vidimo gore od drugih a često ih uveličavamo. Uglavnom, slažem se s tobom, mnoge žene koje odlaze na botox i tretmane, boje se priznati radi osuđivanja okoline jer je to ipak veliki luksuz, mada znam i slučajeve gdje su žene licemjerne i žele da svi misle kako su prirodno zategnute i bez bora :D

      Izbriši
  2. Meni i dalje predobro izgledaš. Podočnjaci mi se ne čine gorim. Moram još proučiti fotke :D
    Ne znam gdje misliš upotrijebiti botox, moj dojam je da ti ne treba. Baš si mladolika che-che. ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snoopy, slikala sam se bez šminke da se bolje vidi,mada uživo je puno, puno gore. Bojim se da ne progutam svijet oko sebe podočnjacima poput svemirske rupe :/
      Botox na podočnjake i možda malo na nazolabijalne bore koje se nisu pomaknule ovim tretmanima.

      Izbriši
  3. Nisam znala da se botox stavlja u podocnjake??
    A o tvom kratkorocnom djelovanju Teosyala,da li si razmislila da ti razgradnju nije ubrzala Mia 2?
    Ja sam odustala od nje,jer sam procitala da svojim sonicnim vibracijama razgradjuje filere.
    Inace tvoji podocnjaci i nakon 5 mjeseci ne izgledaju gori nego sto su ti bili prije svih tretmana.
    Bas bi voljela cuti rijec dr.Kaliterne sta ima reci na temu dugotrajnosti,odnosno kratkotrajnosti filera.
    A i kratkorocnm efektu mezoniti.Iako za mezoniti pise da se mjesecima razgradjuju i postizu sve bolji efekat,i dugorocno 'hrane'kozu iznutra jer poticu stvaranje novog kolagena.Bar nesto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stavlja se malo u kombinaciji s filerima, tako rezultat bude puno bolji i dugotrajniji. To ću raditi kod jednog drugog doktora. Netko mi je već pisao u komentarima na Mia i ostala ekipa ne djeluje dobro na filere, međutim, ja sam filere imalasamo u podočnjacima i tamo nisam prelazila vibrirajućim pomagalima. Što se tiče mezonita, neznam što bih o njima rekla, lice je i dalje zategnuto i mladenačkije i stvarno se činni sve bolje i bolje ali ne mogu procijeniti da li je to od siluethe softa ili mezonita. No ovo je prvi update, vidjet ćemo kako će se stvari odvijati dalje.

      Izbriši
  4. Ti meni izgledaš baš prekrasno, a na onoj slici nakon mjesec dana mi baš blistaš. Pročitala sam baš na tvom blogu više puta da imaš jake podočnjake i da ti smetaju, moraš onda vidjet moje :D Bilo bi ti lakše :D Mada svatko na sebi više to primjećuje jer ja uvijek mislim da imam najgore :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, mada eto, one koje sume vidjele uživo znaju o čemu govorim, zaista su grozni i ona vrsta koja se neda prekriti šminkom :/
      Slažem se s tobom, svatko od nas vidi svoje nedostatke kao najgore :))

      Izbriši
    2. Tako je i kod mene i baš su genetski, tako da mogu spavat i po 10 sati i šta sve ne oni su uvijek tu :(

      Izbriši
    3. Kod mene nisu genetski, ne vidim da ih itko od mojih ima u tolikoj mjeri. Istina je da imam godinama problem s spavanjem, dosta nezdravo živim ali kako tikažeš, spavala-nespavala uvijek su tu :(

      Izbriši
  5. Martina draga,daj se ostavi tih injekcija,filera i botoksa i odmoru svoju "dear skin" nabaci osmijeh i traži masera a ja se bacam na pripremu masažnih pločica :-)
    L.P.Valentina Vale!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahahahaha, pripremi ih dosta jer kada ja nađem masera i kada proradi hormon Oxytocin-hormon mladosti neće biti potrebna niti jedna metoda više ;)

      Izbriši
  6. botox ne ide u nazolabijalne a ni u podocnjake, hijaluron za nazolabijalne...di mislis ici?
    aria

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha, tako. Kada sam dogovarala s doktorom (zasad ne mogu otkriti detalje ali radi se o jednom od najpoznatijih kod nas), i rekla što želim postići, rekao je da će koristiti malo botoxa i filere a nije objasnio kuda će ih stavljati.Doduše ja nisam ni pitala. Botox ide definitivno oko očiju kako bi se podigli spušteni kapci a fileri onda u podočnjake i nazolabijalne.

      Izbriši
    2. najpoznatiji nije nuzno i najbolji ;) botox moze podici spustene kapke ali i spustiti ih dodatno ako se aplicira pogresno :D

      Izbriši
    3. Restylene i Juvederme još uvijek slove kao najbolji izbor pa su time i najpoznatiji na tržištu. Za botox se slažem, ima neugone posljedice ako ga ne aplicira iskusna i stručna osoba

      Izbriši
    4. mislila sam da govoris o najpoznatijem doktoru :) u svakom slucaju sretno :)

      Izbriši
    5. Aha, tu se slažem, Poznati ne znači nužno najbolji :D

      Izbriši
    6. I stavljanje filera u podocnjake moze biti los ishod,jer fileri vezu vodu,i ako tvoji paodocnjaci nabubreni od vode povuku dodatnu vodu..sta onda?
      mnogi doktori izbjegavaju filere u podocnjake koji zadrzavju vodu,a tvoji mi se tako cine.Ovo znam iz svoj osobnog iskustva.
      Jedna mala tockica krivo apliciranog filera posla je u podocnjak i povukla vodu.

      Izbriši
    7. Kod mene je aplicirano vrlo malo i ajde, sve je u tom smislu prošlo bez problema, ali dobra informacija, hvala ti.
      Kako je to kod tebe na kraju završilo i gdje si bila na filerima?

      Izbriši
    8. Ja sam radila u BG isto kod vrhunskog strucnjaka.
      Podocnjaci mi oteknu cim popijem vise vode,a ne izmokrim,recimo preko noci.
      Ujutro se budim podbuhlija nego inace.
      I nije proslo...pijem vodu,pisam ..gledam da sve izmokrim prije spavanja...na jednom mjestu mi i stoji mala nabubrena tocka,zadrzane vode,zacahurene u filer il sto vec.
      Al mnogi predhodni doktori su me savjetovali da fileri niposto u podocnjake..al meni je kazem mala tockica aplicirana u suznu brazdu kao proba i rezultira oticanjem.
      Mozda tvoj doktor ima bolju metodu...ako ti ulijeva povjerenje zasto ne?:)

      Izbriši
    9. Grozno :( Baš mi je žao i nadam se da će brzo proći. Što ti je doktor rekao na tu nuspojavu i njegovu pogrešku?
      Meni je dr Kaliterna ubrizgao jako nisko ali idući put idem ipak k jednom drugom stručnjaku.

      Izbriši
    10. Pa dr. nije rekao nista,htio je staviti ono s cim se razbija filer..sad sam zaboravila kako se zove,na slovo K.
      Al ja nisam pristala,jer me strah da to K. moze proci krvotokom dalje i razbiti sav onaj filer u licu koji i zelim da ostane.
      Cekam tvoj tretman,pa se mozda usudim na to:)Al pitaj za ovo sto sam ti pomenula,voda u podocnjacima i fileri.
      Da budem precizna..u podocnjake se stavljaju fileri,nije to nista nenormalno,al ne i u podocnjake koji su kao tvoji i moji,nabubreni,puni vode.

      Izbriši
    11. Hvala ti od srca na ovim informacijama. Nažalost,iskusila si na sebi, ja ću svakako sve se dobro raspitati. Na konzultacijama, doktor je rekao da bez malo botoxa ne ispada dobro i da mora podignuti malokapak koji se spustio. No svakako ću se dati u vrhunske ruke, ito nakon dobrog razmišljanja.

      Izbriši
  7. Ti meni na najnovijim slikama izgledaš prelepo, ja ne vidim da je bilo šta popustilo. Znaš da sam ja surovo realna i da vidim nešto ja bih ti rekla odmah. Jedino što vidim jeste da su ti usne malo suve na novim slikama, ali sve ostalo je savršeno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Fox:) Razlika možda nije drastično uočljiva jer je i sam efekt tretmana bio jako prirodan, no podočnjaci su sada jako vidljivi i ne moguće ih je prekriti :(
      A usne su stalno suhe a na slikama imam ruž koji to dodatno naglašava :P

      Izbriši
  8. Draga, mlada si i lijepa! Poradi malo na spavanju i ostavi se tih tretmana!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ti jako lepa žena mislim da ti to uopšte i ne treba a iskreno ne vidim neku ogromnu razliku ,samo sam iskrena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tijana, vidi se razlika itekako, ali naravno puno jače uživo nego slikama.

      Izbriši
  10. Ma koji botox,draga moja!Ostavi se toga,ne treba ti!Bas si mi lijepa i nisu ti podocnjaci tako strasni.Ja se sad probudila pa da vidis moje,ko dq nisam spavala tri dana,hahaha...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, vidjela si uživo kako to izgleda, sad da me vidiš ne bi vjerovala kakve udubine imam ispod očiju.

      Izbriši
  11. Ja cu samo napisati,da si jako lepa!! Nista tebi ne treba od tih tretmana!! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Martina, pratim tvoj blog svaki dan i zbilja si mi od početka najdraža blogerica....i lijepa i pametno pises. Ali nakon ovih svih filera, zatezanja iostalih tretmana kod liječnika, nekako ne znam više što je rezultat djelovanja neke kreme, seruma i ostalih proizvoda, odnosno kakav bi rezultat bio na licu koje nije prošlo te tretmane. Inače imam godina isto kao i ti i zato posebno volim tvoj blog i recenzije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga vrsnjakinje na citanju i komplimentima. Puno sam pisala o moci kozmetike a posebno u nasim godinama. Nazalost niti jedna krema ne djeluje na podocnjake i nazolabijalne bore,dok ni jedan tretman ne djeluje na hidratiziranost,blistavost i njegovan izgled,tako da ja itekako vidim na sebi rezultat necega. Ovi tretmani(filer u rupe od podočnjaka i podizanje lica) su tretmani kojima se odmah vidi rezultat ali ne djeluju na gustoću kože, bore, hiperpigmentacije i ostalo.

      Izbriši
  13. Draga Martina, stvarno, gde će ti taj botoks?
    Mislim da trajnost filera zaivisi od metabolizma, pa osobe melo bržeg metabolizma brže razgrade i filere.
    Kažu da je za podočnjake dobra CO2 terapija, "karboksiterapija" kojom se sterilan ugljendioksid ubrizgava u kožu, da ubrza cirkulaciju...
    Mada, svi tretmani za podočnjake su privremeni - jedino operacija kapaka daje trajne rezultate.
    Odličan post.
    Ljiljana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće, odnosno, vjerujem da trajnost filera ovisi i o metabolizmu. Nisam čula za terapiju CO2, moram malo proučiti da li se izvodi kod nas. Meni je osobno baš žao što nema vipe recenzija dermokozmetičkih tretmana. Danas kada je sve toliko napredovalo, voljela bih znati u što se isplatiuložiti novac a u što ne.

      Hvala puno :))

      Izbriši
  14. Ti si meni lijepa i blistaš svakako:) Mada se slažem da su rezultati poslije tretmana savršeni, mislim da je to suviše skup "sport". Ja se dugo razišljam da sredim gornju usnu hijaluronom pa se odlučim, pa odustanem i sve tako u krug baš zato jer se bojim da će rezultat trajati par mjeseci a nemam 300EUR svaka dva mjeseca da dam na usne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepša na komplimentima. Definitivno se slažem s tobom, skup sport, posebno jer stvara ovisnost :))
      Eto, ja bih sutra na nove filere jer sutotalno promijenili moj umoran izgled i doprinjeli većem samopouzdanju i zadovoljstvu sobom.

      Izbriši
  15. Draga Martina ja jako volim tvoj blog i čitam ga redovito.Tvoj izbor ako želiš botox ali mislim da to nije dobro,lijepa si i bez njega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti najljepša na komplimentima i čitanju. Planiram isprobati tzv baby botox koji je puno blaži od klasičnog,no još sam ufazi razlmišljanja, probati ili odustati :)

      Izbriši
  16. Preslatka si mi, pogotovo na predzadnjoj slici :))
    Ne znam čemu svi ovi komentari da ti botox ne treba, ako si ti to već unaprijed odlučila. A i sigurna sam da bi velika većina ovih kojih te odgovara, da ima mogućnosti, također malo popravljale na sebi ono što im smeta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))
      U fazi sam razmišljanja, radi se o baby botoxu a cilj podignuti spuštene kapke, ublažiti vrećice ispod očiju i nazolabijalne bore. Sve ono čime se bore moje vršnjakinje i na što nikakva kozmetika ne djeluje, vjerujte :/

      Izbriši
  17. dobro izgledate ukoliko imate 45. moja majka ne koristi nikakve kreme osim pudera od vichya, ima preko 45, te joj je koza kao bebina guza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam baš 45, malo manje. Svaka čast mami, ali upotreba samo pudera bez prethodne njege nije baš pohvalno i ne bih nikome preporučila.

      Izbriši
  18. Čitam malo sve ove komentare i ne kužim čemu sve pišu da ti ne treba botox, ukoliko je to tvoja odluka i želja... Lice ti je i dalje u super izdanju, podočnjaci su ipak došli na staro i ja podržavam svakoga ko želi nešto popraviti na sebi, sve dok je to u granicama ukusa. Evo ja bih prva da imam pare zategnula uši, tak da te podržavam i svaka čast kaj slike stavljaš na blog i pišeš javno o tome. Nadam se da ćeš postići zadovoljavajući izgled i da tretman poluči što dugotrajnije učinke. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danas kada nam je sve tako dostupno, mnoge žene rade razne tretmane ali je u našem društvu još uvijek tabu tema. Mislim dok je su u granicama ukusa kako kažeš da je vrlo korisno za mnoge estetske probleme, kamo sreće da je toga bilo kada je moja sestra bila ruglo u školi radi klempavih ušiju. Djetinjstvo i mladost bi joj prošlo puno kvalitetnije.

      Izbriši
  19. Citam tvoj blog od pocetka i sa velikim uzivanjem, ali bicu iskrena i reci da primecujem previse pohvala, a nimalo kritike, pa cu iako sam te ranije mnogo hvalila ipak napisati i nesto sto se nadam da neces shvatiti lose nego kao konstruktivnu kritiku verne citateljke.
    Za filere i ostalo odobravam, mislim da je tvojoj kozi to trebalo i da sada izgleda bolje. Nastoj samo da ne preteras ako krenes sa botoxom.
    Ono sto moram spomenuti jer da od blogerke koja koristi toliko lepe, kvalitetne i skupe kozmetike, mi tvoje citateljke nekako ocekujemo malo vise negovanosti. Mozda ti ne maris za to, ali urednije i lepse oblikovane, pocupane obrve bi ti bile bolje, takodje izdepilirane nausnice. Slicno sam primetila i na tvojoj fotografiji koju si ranije objavila sa lakom za nokte koji se brzo skinuo. Ja tu nazalost nisam ni primetila lak, nego neuredne, nejednake nokte. U ovom postu su to i isusene usne, a za naneti balzam treba minut, i barem na slikama bi to bilo estetski.
    Lepa si zena, imas odlicnu kozmetiku, ali daj nekako da malo vise vidimo negovanosti i pedantnosti i da se ta kozmetika koristi. Mislim da bi onda zablistala u punom sjaju i da to zasluzujes.
    Nadam se da ces objaviti moj komentar jer zaista njime ne mislim nista lose.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru i čitanju :) Definitivno su mi uvijek draže kritike od pohvala jer sam i sama vrlo kritička osoba prema sebi, tretmanima i proizvodima. Dok nekima djeluješ njegovano i lijepo drugima izgledaš bez veze i to je sasvim normalno kako na blogu tako u stvarnom životu. Što se tiče moje slike s lakom na noktima, ne bih se složila oko nejednakih noktiju jer su bili netom prije sređeni no dojam neurednosti definitivno daje izgreban lak. Inače, moja misija nije srediti se za slikanje za javnost i čitati komplimente i pohvale, ja sam žena kao svaka druga, s isušenom kožom, aknama, podočnjacima i svim "blagodatima" i ne želim to skrivati. Moje slike su realne pa tako i želim pokazati koliko neki tretman ili proizvod djeluje a na drugima je da prosude sami. Za obrve se slažem, djeluju tako jer su neposlušne i teško ih krotim a čupanje istih mi predstavlja ritual koji prepuštam profesionalcima i mislim da je vrijeme za sređivanje a do tada su takve kakve jesu. Moja nedepilirana nausnica je namjerno takva jer mi treba za potrebe recenzije nečega što kao smanjuje rast dlaka kao i mnoge mane koje namjerno ostavljam kako bih vidjela djelotvornost onoga o čemu planiram pisati.

      Izbriši
    2. draga, nemoj uzimat sve k srcu, mi jesmo predstavnice beauty svijeta ALI smo prije svega normalne i obične osobe. Tko traži tip-top skockanu blogericu, neka kupi neki beauty ili modni časopis. a ti se ne sekiraj :*

      Izbriši
    3. Ne sekiram se, drage su mi konstruktivne kritike i na mjestu. Puno puta na slikama, posebno izbliza nešto izgleda gore nego što zapravo je, ali ne želim to uređivati kompjuterski. Naravno da mi nisu tako suhe usne niti takve brčine kako izgleda na fotkama slikanim iz tolike blizine.

      Izbriši
  20. E baš sam se i toga ja uvijek bojala kad sam razmišljala o fillerima za podočnjake, da poslije razgradnje podočnjaci izgledaju još gore nego prije. I Dr.Kaliternu na njegovom suradničkom postu sam upravo to pitala i on je odgovorio da nakon punjača koža nije ovježena nego suprotno jer punjač potakne razvoj novog kolagena te to područje izgleda bolje nego prije. Izgleda da tvoje iskustvo to nažalost i ne potvrđuje baš :( Na fotkama te vidim to strašno pogoršanje o kojem pričaš, ali s obzirom na osvjetljenje i kut slikanja znam da se ustvari jedino uživo najbolje vidi prava slika...što god odlučila za dalje, nadam se da ćeš bit zadovoljna, ali da, jednom kad počneš s time imam osjećaj da je gotovo, a taj mi se dio baš i ne sviđa :/

    OdgovoriIzbriši
  21. Odgovori
    1. Eto, ja sam primjer da ta teorija nije kod svih jednaka. Meni izgledaju moji podočnjaci gore nego prije. Slažem se, sve to stvara ovisnost, no još ću razmisliti :))

      Izbriši
  22. Jako me zanima kako izgledaju ove što anonimno kritiziraju :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A sto, netko bi trebao ostaviti ime, prezime i adresu ako ce slucajno dati kritiku? Evo i ja sam anonimac, no svejedno cu si dozvoliti misljenje. Meni je gornja anonimna kritika (18:31) potpuno na mjestu i potpisala bih je od A do Z. I ja sam isto pomislila kad sam vidjela ovaj post i ove slike (s tim da obrve zamijetim u svakom postu). Zao mi je, ali ako je botoks higijena danasnjice dok u isto vrijeme imamo neuredne nokte, obrve, usne, onda ne znam kuda ovaj svijet ide...

      Inace, Martina - sve pohvale za hrpu tema koje obradjujes, mislim da treba hrabrosti javno pisati s cime si se sve borila i boris, na taj nacin sigurno jako puno pomazes svojim citateljicama. No isto tako, ona gornja kritika je po meni stvarno konstruktivna i sigurna sam da cura nije mislila nista lose, jer i sama sam vise puta komentirala tvoj blog sa svojim prijateljicama koje te isto redovno prate i citaju i svima nam smeta ta ista stvar, nemarnost sto se nekih osnovnih stvari tice. A mislim da su kosa, nokti, obrve i sl. ipak dio svakodnevne higijene. Svi imamo los dan kad nam se nista ne da, ali steta je ako se to stalno ponavlja.

      Izbriši
    2. Meni je svaka konstruktivna kritika dobrodosla, ali moram napomenuti da niste u pravu sto se tice nemarnosti i to pomalo vrijedja. Kako god vama izgledalo, moja kosa, nokti i ostalo su uvijek uredni. Mozda nisu kao za naslovnicu ali uredni. Izuzetak su obrve koje ne sredjujem sama a ni nakon sredjivanja nikad ne izgledaju savrseno jer su takvog oblika. Prihvacam kritike ali ne i uvrede po pitanju moje higijene

      Izbriši
    3. +1 za onaj anonimni komentar i komentar od Antee. Niko te ne vrijedja po pitanju higijene, ali je steta sto ti to tako shvatas i sto si osjetila potrebu da odmah o ovome pises status na fb. Komentar koji si dobila nije uvrijedljiv, a i ja imam frendica koje citaju blogove i takodjer smo te jednom prilikom komentirale po tom pitanju. Ne trebas se ti fotosopirati, niko to ne ocekuje, svaka ti cast za pregrst bitnih tema, pa i tabu tema koje si obradila, ali trebala bi razmisliti o dobronamjernim kritikima koje su ti upucene.

      Izbriši
    4. Hvala na svakoj kritici kao i na pohvali! Žao mi je da se ovaj dojam skupog dermokozmetičkog tretmana pretvorio u raspravu oko mojih obrva, no slažem se sa svakom kritikom. Možda je problem što sam spontana, kako u pisanju tako u fotkanju i ne mislim na to da mi frizura ili obrve nisu savršene jer se koncetriram na onaj dio o kojem pišem pa zaboravljam detalje. U svakom slučaju pripazit ću ubuduće, ali primjedbe na račun moje osobne higijene su za mene uvredljive kao što bi svakom bile,jer možda frizura nije woow ali je čista.
      Žao mi je što sve ovo mora stajati iza nika "anonimno" jer kako ja svaku svoju riječ popratim svojom slikom, imenom i prezimenom, žao mi je da je vama neugodno napisati makar nick posebno ako me pratite na fb.

      Izbriši
  23. Hijaluronski fileri nisu trajni, ali i ne ostavljaju trajne posledice, što sa botoksom nije slučaj. Višestrukim ponavljanjem botoks tretmana može doći do atrofije mišića i konačni efekat biva neuporedivo gori od efekata starenja.
    Dobro razmisli o botoksu.
    A, inače, složila bih se sa većinom, ja ne primećujem razliku na tvojim fotografijama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O botoxu ću razmisliti definitivno, imam vremena, a što se tiče razlike nije tako uočljiva što mi je zapravo drago, mada uživo je puno vidljivija.

      Izbriši
  24. Meni je filer super jer baš daje ljepši efekt of botoxa. 5 mjeseci je super dugo za filere. No mislim da ovisi o čemu se radi, to što se već počelo plasnuti nakon 2 mjesec je dosta kratko i onda i skupo tu se slažem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dva mjeseca je jako malo, očito ovisi o mnogo faktora :/

      Izbriši
  25. Zbilja je vidljiva promjena nakon 5 mjeseci, baš mi je žao što su tako kratko trajali. Na onoj fotki mjesec dana poslije tretmana blistaš i zbilja vidim kako čovjek može 'postati ovisan' o filerima, zbilja transformiraju lice. Nadam se da ćeš imati više sreće s botoxom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekima je vidljivo, neki ne primjećuju razliku, ali ona je definitivno očita,možda fotke ne pokazuju najbolje. Moj zaključak je da zaista postaneš ovisan o filerima jer želiš zauvijek efekt za kojim ni jedna krema ne može pomoći, jedino je preskup sport :/

      Izbriši
  26. jesam malo ćorava, pa možda zbog toga ne vidim tu strašnu razliku koja tebi tako smeta ;)
    ali zato sam vidjela da su ti usne suhe, treba ti balzam :*

    OdgovoriIzbriši
  27. Draga, radi ono što želiš, budi najbolje što možeš:)

    OdgovoriIzbriši
  28. Ne znam, zagledala sam slike pažljivo, ali ne vidim da izgledaju gore nego pre, ali dobro, ti svakako najbolje znaš. Podočnjaci nisu moja muka tako da to ne bih dirala, ali mogu da zamislim sebe kako nešto radim sa okoloočnim boricama, one me već sada izluđuju, mogu misliti kako će biti sa 40. Srećno sa botoksom, on je svakako izašao na loš glas zbog žena koje su preterale sa njim pa izgledaju veštački, ali sigurna sam da zapravo ima mnogo više žena koje nisu preterale i kojima on pomaže da sjajno izgledaju samo njih, logično, ne zapažamo koliko ove prve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Problem je što mnogi pretjeruju ito izgleda odbojno.

      Izbriši
  29. Joj sve se bojim da ću i ja posegnuti u kasnijim godinama za time...mislim ne bojim se nego mi je možda još ta tema strana da bi se pronašla u njoj, ali prihvaćam apsolutno sve ako to osobu usrećuje... efekt se vidi to svakako i kako si napisala - stvara ovisnost! na neki način mislim pozitivnu ovisnost jer se osjećaš bolje i ljepše ti je efekt vidjeti na vlastitoj koži, jednako tako je i sa šminkom - stvara ovisnost :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, ovisnost u svakom smislu. Problem je što je koža nakon opuštenija i onda si nekako natjeran na novu dozu :P

      Izbriši
  30. Ja sam se sad baš zagledala u obrve, i to su lijepe, prirodne obrve. U Hrvatskoj su trenutno svi zaluđeni nacrtanim obrvama i onim tetoviranim japanskom metodom, pa nek se zapitaju kako će im te obrve izgledati kad im se koža počne mjenjati i opuštati. Tvoje obrve i kosa su baš lijepe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje obrve su jako neposlušne, da bi bile savršene vjerojatno bih i ja morala na brijanje i tetoviranje a to ne želim. Treba ih svakako čupkat svako malo što sam ja iskreno lijena da sama radim, ali uvijek izgledaju nesavršeno, što mogu :P

      Izbriši
  31. Iskreno preveliki sam strasljivac za filere ili botox ali mislim da je to skroz ok i da je inividualna stvar, ako si to mozes priuštiti i osjećaš se dobro u svojoj koži samo naprijed! A sto se tice obrva, suhih usana itd...nisam uopce ni primjetila jer sam pozorno gledala podocnjake i razliku prije i poslije,o cemu je na kraju krajeva ovaj post i napisan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za botox i filere treba dobro razmisliti i dati se u ruke iskusnom profesionalcu. Drago mi je da mogu podijeliti svoje iskustvo, a što se tiče drugih detalja s slike, očito nisam previše pazila pa su postali tema ovog posta, no pripazit ću ubuduće :)

      Izbriši
  32. Hvala na ovako brutalno iskrenom postu!
    Jedva sam dočekala da vidim kakvi su rezultati nakon izvesnog vremena.
    Šteta što nisu trajniji, kapiram tu vrstu razočaranja, no i to smo probali, idemo dalje :))
    Meni lično, ti i ovako posle 5 meseci od tretmana izgledaš super, i ne čini mi se da su se
    kesice uvećale.
    Čekam onda taj novi post o botoksu, držim fige <3
    Što se tiče pitanja na kraju teksta, verujem da dosta njih nije ni informisano o osnovnim koracima
    nege, a kamoli o nekim estetskim zahvatima. E sad, kako takvi ljudi čine dobar deo okoline, i to
    one neinformisane a osuđivački nastrojene, imam utisak da se oni koji 'odu pod nož', boje osuda i
    negativnih reakcija upravo tih ljudi. Zašto bi iko rizikovao da ga smatraju za blesana, i nekog opsednutog izgledom
    kad mali broj ljudi može i da ukapira tu potrebu da se na licu nešto koriguje odlaskom kod stručnjaka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena na komplimentu, apsolutno se slažem s tobom. Mnoge žene rade isto ovo ali skrivaju radi osuda i ne znam ni sama čega. Meni nije problem ništa priznati niti pisati o tome, i sretna sam da mogu dati svoje mišljenje i iskustvo.

      Izbriši
  33. Draga Martina, čitam te redovno i rijetko komentarišem, ali ovaj put jednostavno moram :) Čini mi se da smo tu negdje po godinama, ja imam 35, a ti možda godinicu, dvije više pa mislim da možemo ravnopravno razgovarati. Moje je iskreno mišljenje da tebi ovaj vid uljepšavanja jednostavno ne treba. Probala si, vidjela rezultat, ali i ono što dolazi kad početni efekat prestane. Taj efekat na tebi je primjetan i svakako da izgledaš odmornije, ali ne i toliko bolje koliko se tebi možda čini. Bojim se da ćeš postati ovisna o tim tretmanima i da ćeš trošiti i previše teško zarađenog novca na nešto što je po meni čista ovisnost. Drži se ti ispijanja velikih količina vode, svakodnevnog kretanja na svježem zraku, masaže lica i dobre hidratantne kremice. Malo mi je glupo što ja tebi pišem šta je važno za lijepu kožu, ali jednostavno sam osjetila tu potrebu, bez ikakve loše namjere. Ti si prelijepa zrela žena. Sačekaj dok izmisle nešto što će imati pravi trajan učinak, a ne nešto što će nas činiti ovisnim i nakon nekog vremena učiniti da izgledamo gore. Pogledaj samo slike nekad prelijepe Nocole Kidman. Ne znam, po meni tebi to ne treba. Puno pozdrava i nemoj šta da zamjeriš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Nina, tako mi je drago da sam napisala ovaj post, jer romijenila sam mišljenje i bolje se raspitala oko svega. Osim što fileri izazivaju ovisnost mogu prouzročiti nesagledive posljedice ako ih se ne stavi stručno. Mislim da preskačem daljnje tretmane za koju godinu osim onih lijepihmasažica i drugih metoda. Hvala vam svimana komentarima, ja, poput mnogih žena uvijek mislim da može bolje i u tome često radim ono što nije potrebno.

      Izbriši
  34. Bok! Čini mi se da si gore napisala da nema efekta na nazolabijalne bore, dok meni izgleda da baš ima, jer su obrazi podignuti pa brazda nije toliko izražena. Ipak, baš zato mi je žao da se nisi slikala bez osmjeha, jer bi se onda razlika u nazolabijalnima mogla lakše razaznati. Ako imaš negdje friškiju "ozbiljnu" sliku molim te linkaj.
    Također, ako nije tajna molim te napiši kolko ti je silhouette niti stavljeno, a koliko mezoniti? (ili otprilike)
    Inače, nisam uopće našla u cjeniku silouhette soft! To i mezoniti mi se čine ok, fileri ne bi bili moj izbr zbog stvaranja ovisnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam nekoliko ozbiljnih fotki paću ih postaviti. Za cijenu ne znam što da ti kažem,kadasam pitala doktora, rekao je da je individualno :P Mezonite sam dobila tri komada u svaku stranulica a niti Siluethe Soft-a jedna u svaku stranu. Mislim da se najbolje vidi u videu gdje je sve snimljeno.

      Izbriši
  35. Uh, mene i sama pomisao da neko bocka injekcije po mom licu jezi, valjda sto jos nisam u godinama da mi trebaju fileri pa ni ne razmisljam o tome. U svakom slucaju, slozila bih se sa komentarima gore- mislim da ti zaista sve to ne treba i zaista bolje je da se drzis zdrave ishrane, kremica i fizicke aktivnosti i dostojanstveno staris nego da za koju godinu izgledas neprepoznatljivo.

    Jos nesto. Pohvala za divan blog i golmilu tema koje obradjujes koje se nigde ne mogu procitati. Takodje, htela bih reci da ja kad vidim tvoje slike vidim jednu jako lepu i negovanu zenu, za koju se na km vidi da vodi racuna o svom izgledu.
    Toliko, pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana hvala ti na citanju i pohvalama. Svakako cu dobro raznisliti o daljnjim tretmanima i vise okrenuti zdravlju a posebno smanjivanju stresa

      Izbriši
    2. Martina prvo da cestitam na izuzetnom blogu, na objektivnim I nepristrasnim recenzijama preparata I svih procedura koje primenjujes. Svaka cast. Doktor koji je radio sve navedene procedure bi mogao mnogo toga da objasni doktorima u Beogradu koji pune hijaluronom sve bore na licu pa zene setaju kao naduvane lopte bez prirodnih crta lica. Bila sam kod par doktora na konsultacijama I niko nema ovakav pristup. Druga strana je to sto je sve izuzetno skupo a efekat kratko traje. Ostaje samo da se nadamo da ce se to promeniti I da ce napredovati u smislu da kada nesto toliko platimo traje minimum godinu dana. Pratim tvoj blog I jedva cekam sta ces novo objaviti,nadam se nekom otkricu za sve nas.Veliki pozdrav

      Izbriši
    3. Hvala ti najljepša i drago mi je da se prepoznaje moja objektivnost i nepristranost. Što se tiče dermatologa, ja sam eto, ovaj tretman radila kod dr Kaliterne koji često putuje u Beograd i ostalegradove i vrši predavanja kolegama. Pristup je jako bitan, da nije korektan, ja ne bih pristala da mi se išta radi a problem je što skoro svi dermatolozi samo razmišljaju o novcu i nagovaraju klijente na ono što im treba ine treba. Drago mi je da mogu recenzirati ovako skupe tretmane i možda pomoći nekome u odluci.
      A ja sam stalno u potrazi za novim otkrićima i novitetima, tako da se nadam da će me nešto stvarno oduševiti :)

      Izbriši
  36. Martina, mozes li saznati da li dr Kaliterna mozda u nekoj ordinaciji u Beogradu kada dolazi radi tretmante poput hijaluronskih filera? Unapred hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da često putuje i drži predavanja i surađuje s Beogradskim klinikama. Najbolje da ga upitaš i dogovoriš se za termin preko maila poliderma@poliderma.hr

      Izbriši
  37. Pozdrav!
    Evo ja imam 32 i imam iskustva s filerima u nazolabijalne bore. Restylane u plići sloj kože zadržao se svega možda dva mjeseca optimalno pa sam već nakon tri mjeseca to područje popunila Fortelisom. Trajnost duža i rezultat ljepši. Botox sam probala jednom al malu količinu 40 jedinica oko očiju i čelo. Efekt oko očiju nula bodova a čelo tj obrve se nisu podigle. Možda sveukupno minimalno zategnutiji izgled koji popusti i čak se vrati na lošije nakon tri mj i manje. Moguće da efekta velikog nije bilo jer nije bilo posebno vidljive indikiacije , komentar jednog zg kirurga....

    OdgovoriIzbriši
  38. SAda me strašno muče upale oči odnosno tamni podočnjaci i udubljenje. Upravo razmišljam intenzivno o Kaliterni i filerima ili PRP metodi.Svaka pomoć dobrodošla i savjet.

    OdgovoriIzbriši
  39. Evo ja cu dati dvoj komentar ako nije prekasno...isto oduvijek imam problema s udubljenim podocnjacima...isla kod Kaliterne i napravio mi kvrge koje se i danas nakon 4 godine jos vide iako neznatno..plus sam bila isto natecena i puna vode...koristio je neki filler koji nisam cula nikog drugog da koristi....ispravila kod drugog doktora (da ne imenujem i radim reklamu :) )s kojim sam zadovoljna i idem redovno (svakih godinu, godinu i pol) na obnovu plus botox oko ociju za tzv. crow's feet...mislim da je jako vazno se dobro raspitati, plus sami feeling koji se dobije kod samog doktora, mozda nekome i taj kaliterna sjedne, iako ja nemam pozitivne komentare...ako je dobro napraljeno i koriste se popularni filleri (restylane, juvederm) ucinak traje dugo i ja sam jako zadovoljna...imam 34 godine.

    OdgovoriIzbriši
  40. Evo da i ja podijelim svoje iskustvo sa vama.
    Ja sam tretirala podočnjake kod dr Milojević Nikole jer je izreklamiran kao najbolji u tome . Međutim to je samo reklama a što mi je naprvaio možete pogledati na slikama koje su ispod. Prije godinu i pol sam bila kod njega , rekao je da ću izgledati malđe i svježe a modrice moguće u maloj mjeri koje traju tjedan dana. Nakon tretmana oko mi se odmah zatvorilo ,pojavila se modrica koja je trajala mjesec dana ,oko me je bolilo,nakon modrice pojavila se tamna smeđa boja podočnjaka koja je trajala pola godine a nakon toga je ostala tamnija boja podočnjaka i do danas. Podočnjaci su mi bubrili ,naticali mjesecima,ujutro je bilo najgore. Izgledala sam kao pretučena. Dva tjedna nisam išla na posao bila sam na rubu ,za poluditi. A doktor je bio dva mjeseca odsutan i nakon toga mi je rekao da odlično izgledam . Jedan podočnjak je bio prazniji od drugog i nije htio popraviti . Bio je nekorektan a vidio je da je napravio loš posao kao što su rekli drugi liječnici kod kojih sam bila na savjetovanju. Dakle moja preporuka ne dirati podočnjake jer filer nakuplja vodu i naticanje može biti veliko a također radi tamne podočnjake i nestručan tretman može vas dovesti u stanje koje je mene doveo.
    Što se tiče dr Kaliterne on koliko ja znam ne radi edukacije,već je on bio kod dr. Ribnikara u Beogradu na edukaciji za mezonite i od njega ima certifikat. Kao i dr Budi koji je bio kod Ribnikara za mezonite i sad je on jedini licencirani liječnik koji u Zg radi edukacije za mezonite. Tako da raditi mezonite u Zagrebu je riskantno jer liječnici koji to rade imaju vrlo malo iskustva i tretiranih pacijenata. Inače bez 100 niti nema baš nekog efekta.na čitavom licu treba napraviti mrežu od niti da drži lice. Tako da to što si ti Martina dobila mezoniti u lice je ništa a da si dobila 100 niti to bi te koštalo 8000 kn a možda i više a to doktor nije sponzorirao malo mu je previše vjerovatno. Naime ja na proljeće idem u Bg na mezonite pa sam se raspitala i otuda moje znanje. Sve u svemu treba paziti kome pokloniti povjerenje i ne vjerovati reklamama

    http://imageshack.com/a/img908/7113/8QFg5E.jpg

    http://imageshack.com/a/img538/5939/u9VICx.jpg

    http://imageshack.com/a/img538/4456/vhJX5c.jpg

    http://imageshack.com/a/img537/2131/DwBCBa.jpg

    http://imageshack.com/a/img661/8232/2s93Sp.jpg

    http://imageshack.com/a/img538/28/wlTGhh.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od srca ti hvala na svom iskustvu koje će pomoći mnogim ženama. Za dotičnog doktora sam čula strašne stvari i ne bih se usudila ići nakon svega kodnjega. Što se tiče mezonita, hvala ti na objašnjenju, meni je drKaliterna rekao da se radi o dužini igli, što duže to bolje a ne u količini . U svakom slučaju, ja od mezonita i filera ne vidim nikakve koristi :P

      Izbriši
  41. Drage moje ,
    čitajući ovo lakše mi je jer sam mislila da sam jedina sa lošim iskustvom , naime prije mjesec i pol sam stavila filere u podočnjake i malo botoxa za bore smijalice i svako jutro sam očajna kad se probudim . Uglavnom ispod lijevog oka mi je ispunjen otok plavkaste boje , nekada više vidljiv nekada manje , a ispod desnog udubljenje plus mala nakupnina koja se također vidi uz nos prema licu , uglavnom molim vas savjet što da radim , da li se to može ikako popravatii što vi mislite , imam juviderm filer .?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U podočnjake idu "soft" fileri koji su jako sitnih molekula. Kolikoja znam Juvederm je samo za usne i nazolabijalne bore. Inače, plavkasti podljev je normalan kod filera u podočnjake i traje nekih 1-3 tjedna a postoji i metoda razgradnje filera ako nisi zadovoljna s njima.

      Izbriši
  42. Idem u petak na injekciju hijaluronidazu da li imate sa tim iskustva , ne mogu se vise gledati ujutro u ogledalo , ocajna sam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je razbijanje filera? Čula sam za to. Zašto nisi zadovoljna?

      Izbriši
  43. napisala sam u gornjem postu ,ujutro kad dodem na posao svi me pitaju kakvi su mi to podocnjaci, ne mogu vise izdrzati bojim se te injekcije i koliko vidim u Hr se bas ouno ne koristi ili nitko ne pise o njoj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha, nisam znala da je to ista osoba napisala. Uglavnom, fileri se moru razgraditi tom posebnom tehnikom tako da ne brini.Ja osobno znam jednu osobu koja je to napravilai sve je bilo ok.

      Izbriši
  44. Hvala , odmah mi je lakse , strah me nuspojava , mogucih modrica ili ne daj boze jos goreg stanja da mi se koza ispuse pa bude u jos gorem stanju ah valjda ne budem te srece

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko ja znam, te injekcije samo razgrađuju hijaluron i kroz par dana se vrati kako je bilo prije filera. Javi obavezno!

      Izbriši
  45. Ne znam da li je djevojka koja ima problema s podočnjacima pročitala moj komentar i vidjela moje slike kako sam ja prošla. S obzirom da o tome problemu znam puno i rješenje problema ostavit ću svoj mail pa ako želiš možeš me kontaktirati. Znam kako ti je jer ja sam bila doslovno na rubu koliko sam bila uništena a o posljedicama da ne pričam . I zato iz iskustva cure ne dirajte podočnjake,možete sve ali njih ne . Ostaju modrice,plava boja koja godinama ne nestaje a o kvrgama,nejednakim podočnjacima, naticanju mjesecima da ne pričam. I još tu ima raznih čuda. E mail: studio.led55@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  46. Ja sa punila usne sa biopolimerom kod dr.Milivojevica..u uglovima usana cim mi je aplicirao filter pojavile su se kvrge ,mislila sam da je to hematom od uboda ali nije,stoji i dalje .Za lice bih preporucila dr-Tanju Radenkov klinika Eterna..zena je profesionalac i sve pohvale.Imam 40 godina prvi put sam bila pre neki dan da uradim mezo niti jer sam osecala da sam pocela gubiti tonus lica i to posle mrsavljenja :)Slika bez mezo niti i bilo kakvih filterahttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201841526516270&set=a.1184065298223.22014.1725978310&type=3&theater

    OdgovoriIzbriši