Jesenski favoriti

Posted by Dear Skin at 22:42




Prelasci godišnjih doba oduvijek su kaotični za moju kožu i kosu.

Ove godine jesen je prelijepa, topla i sunčana, a time i vrlo naklonjena mojoj svakodnevnoj rutini.

S obzirom da je moj tip kože izrazito mješovit, opet kombiniram više preparata kako bih uravnotežila suhe i masne djelove.


Moja lista favorita posljednja dva mjeseca ovako izgleda:

Preparativa lice:


- Shiseido benefiance krema za čišćenje i umivanje - iako mi je prodana kao nešto što je namijenjeno dehidriranoj koži, ne slažem se s time, ali u ovom toplom periodu odlično je poslužila. Detaljna recenzija slijedi uskoro.

- Green Girl Wet the skin tonik za lice - kombinacija više hidrolata i ostalih aktivnih tvari odabranih prema mom tipu kože. Tonik koristim ujutro i tijekom dana za osvježenje lica.  Recenzija također uskoro.

- Green Girl As Time Goes By  serum za lice - hibrid seruma i lagane kreme, fantastični sastojci i učinak. Recenzija uskoro.



Aminogenesis Simply One krema – koristim ju ujutro ispod BB kreme ili pudera. Hidratizira, čini pore nevidljivima, ne masti i savršena je baza za puder/BB kremu jer je puna silikona. 

- Vichy Normaderm Ant-Aging krema - fantastična krema za moje masne i začepljene djelove lica. Detaljna recenzija u ovom postu.

- Dr. Weyergans C7 PLUS krema - ovo je krema s kapsulama stabilnog C vitamina i koristim ju kao noćnu kremu ili kao masku kad želim izgledati turbo svježe.

- Vichy Neovadiol krema za područje oko očiju -  hranjiva krema za moje dehidrirano okoloočno područje sa zgodnim aplikatorom kojim dodatno dreniram podočnjake.



- Dr. Brandt dermoabrazija za lice koju koristim nekoliko mjeseci, a recenzija je već spremna.





- Vichy gelasti piling iz linije Normaderm: imala sam ga prije nekoliko godina i ne znam ni sama kako sam zaboravila na njegovu učinkovitost u periodima kada mi lice poludi i stvori se milijun komedona i akni.
U navalama problema na licu, koristim ga svakodnevno umjesto gela za umivanje i pokazao mi je bolje rezultate od LRP, Murada i ostalih sličnih gelova koje imam u svojoj kolekciji.


- NovExpert Expert Radiance piling/maska s C vitaminom:  malo previše pilinga u favoritima, ali ja jednostavno ne mogu bez njih. Ovaj proizvod koristim kao masku jednom tjedno i do detaljne recenzije, mogu samo reći „wow“.




- Dr.Pasha Zlatni melem: za ovaj melem imam samo riječi hvale. Iako nisam ljubiteljica melema i masnoće koju oni ostavljaju, ovaj proizvod je tako divan da ga pažljivo koristim kako ne bih prebrzo potrošila .

- Chanel Hydramax balzam za usne:  u početku mi je bio onako meh, vremenom je pokazao koliko dobro njeguje. Koristim ga za dnevnu njegu jer je za noć preslab za moje usne.

- Green Girl Cherry lips piling za usnice: bez ovog malog čuda ne želim nikada ostati više. Osim što obavlja svoj posao odlično, pomaže mi da mi se usnice tokom dana manje suše, ljuskaju ili pucaju. Detaljna recenzija u ovom postu.

Preparativa tijelo :



- L´occitane piling gel za tuširanje - obožavam miris badema, iako piling nije posebno učinkovit, volim ga radi mirisa i divnog osjećaja na koži nakon tuširanja.

- Aminogenesis Coccon losion za tijelo – Detaljna recenzija u ovom postu.

- Barfuss maska za stopala - poklon od A little makeup Obssessed, svaka pohvala za ovaj odličan proizvod.

- Eucerin krema za ruke: u ovom toplom prijelaznom razdoblju zadovoljavala je moje potrebe kod strašno isušene kože na rukama. S dolaskom hladnijeg vremena, bojim se da će biti prelagana.


Kosa:





- Vichy Neogenic šampon protiv ispadanja i za gustoću kose: zasluženo mjesto među mojim favoritima, a koliko mi je pomogao, uskoro ćete moći čitati.

- Matrix Biolage Fiberstrong krema za čvršću kosu:  divan miris i učinak. Kosa je pod rukom čvršća, mala zamjerka je preslaba hidratacija, ali to joj nije zadaća pa opraštam.
Predlažem da pročitate recenziju Loredane na Ogledalu ako već niste.

- Girzl Only šampon za suho pranje : ovog proizvoda nažalost nema u Hrvatskoj i ja sam ga dobila na poklon od Selme s Meteo Beauty bloga. Jako sam zadovoljna, posebno jer je namijenjen smeđoj kosi. Dok ne natipkam svoj dojam, predlažem da pročitate Selminu recenziju .

- Macadamia ulje za kosu: ovo je jedino ulje koje ne umasti moju kosu pretjerano, stoga mu se uvijek vračam.


Obožavam svoju trenutnu postavu proizvoda i mislim da ću se s njima družiti još jako dugo.
Trenutno sam u potrazi za dobrom maskom za kosu koja obnavlja, a ne otežava kosu i svaka Vaša preporuka je dobro došla <3

I da, promijenila sam i frizuru , kako Vam se dopada?



Sutra pišem o dekorativnim favoritima, pišite mi jeste li isprobale koji proizvod  iz moje postave? Koji proizvodi su Vaši trenutni favoriti?

77 komentari:

  1. Ne znam zasto jos uvijek nemam ovaj vichy unclogging piling, to meni treeeeeba :)
    Sto se frizurice tice, zaklela sam se sebi da vise nikad necu napravit siskice, tolika muka oko njih, volim ih samo kad izadjem iz salona a poslije proklinjem i dan i odluku :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba ti , mislim da svakome s začepljenim porama treba.

      Znam tocno na sto mislis, i meni je ponekad krivo, srecom imam rajf :D

      Izbriši
  2. Super favoriti! Vidi se ko je sve probao.

    Iz tvojih favorita imala sam samo piling za tijelo od badema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, mada ipak nisam baš svee probala :D

      Izbriši
  3. Želim sve od GG probati!!! i ovu masku-piling od Novexpert:) Bas sam jucer kupila njihov vitamin C serum.(to je moj prvi u životu ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, C serumi su po meni must have. Bez njih za mene nema lijepe i blistave kože.

      I ja želim probati sve od GG :))

      Izbriši
  4. Kod tebe uvijek puno zanimljivih proizvoda :D Definitivno moram probati Green girl kozmetiku. Svi je hvale pa mora da je dobra:) Sto se ostatka tice cekam recenziju Dr. Brandt dermoabrazije. Vichy Neogenic je i Martina sa alteregostyle.com hvalila tako da ga definitivno kupujem posto mi fali cvrstoce.
    p.s. volim siske i super ti stoje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:)

      GG topla preporuka, isprobaj jer su proizvodi divni.

      Dermoabrazija ide recenzija ovih dana, već ju dugo koristim da mogu napisati svoje dojmove.
      Vichy neogenic je odličan, ja nemam ztako lijepu kosu kao Martina ali se nadam da će postati takva :))

      Izbriši
  5. Super su ti šiške:) Ovi serum od GG jeli sa vitaminom C?Meni je Vichy skoro pa najbolji sta se tice preparative..a vidim da i ti imas dosta njihovih proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      Da, ovaj serum je s C vitaminomi još mnogo toga, uskoro tipkam o njemu.

      Vichy meni ima odlične proizvode, zaista imam dosta favorita kod tog brenda.

      Izbriši
  6. Jesi nabavila ostala dva proizvoda iz Novexpert linije?! mislim da polako postaju hit...jos ako djeluje :) Sanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, dobila sam na eventu sva tri proizvoda i uskoro krečem sa kompletnim programom.
      Za sada sam isprobala samo piling/masku.

      Izbriši
  7. Ok, moj trenutni favorit je serum za lice od ruže dr. organic. Koristim ga tek oko 2 tjedna i jako lijepo djeluje na moju kožu, mekana je i čini se hidratantnija. Drago mi je da ga je moja koža prihvatila jer je extra osjetljiva i reaktivna. Danas sam kupila šampon za kosu vulkanska zemlja jer mi je on prije super pasao, a i u zadnje vrijeme mi se na tjemenu pojavila kao neka seboreja , a čula sam da je dobar i za to, pa ćemo vidjet. Super ti je friz i odlično izgledaš : )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, uh, sad moram proguglat taj serumi šampon. Obožavam Vaše preporuke :))

      Hvala ti, malo sam napravila promjenu s šiškama a razmišljam i o novoj boji kose :)

      Izbriši
  8. Jedva čekam da probam Matrix :) Rekoh ti već da ti šiške super stoje :)

    Moja najveća želja je da probam Dr. Brandt, ali zbog nedostupnosti mislim da će mi dugo ostati samo na listi :(

    Jako me interesuje i Pasha... Obožavam putere, i potpuno sam postala opsednuta njima.

    Super su ti svi ostali favoriti. Imamo slične probleme, kada je u pitanju koža, tako da se potpuno pronalazim u tvojim recenzijama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**

      i ja jedva čekam da probaš Matrix i da čitam recenziju.

      Pasha melem je divan, zaista divan :)

      Izbriši
  9. Super ti stoje siske, pravo osvezenje ;)

    Divni favoriti za ovu jesen, a imamo i neke zajednicke ;)
    Vidim da ti se dopada Macadamia ulje, pa mogu da ti preporucim Macadamia masku za kosu koju obozavam. Definitivno mi je najbolja od svih koje sam do sada probala i preeedivnoooo mirise ;) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti **

      Macadamia ulje mi je odlično i trošim već treće pakiranje. Hvala ti na prijedlogu, mislim da bi i meni mogla odgovarati ta maska :)

      Izbriši
  10. Nisam isprobala nijedan :/ al mi se siske svidjaju :D ja jos imam fobiju otkad sam ih sama odrezala ko klinka pa sam izgledala ocajno, otad se nisam ohrabrila XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ovaj put bila sam svoj majstor i prilično je dobro ispalo , hahhaaha

      Izbriši
  11. Friz je odlican!!! Odusevila sam se kada sam vidjela na FB-u, jako ti pristaje! ;)

    Sto se tice maske, preporucujem kombinaciju kokosovog i bademovog ulja, a od kupovnih maski mi je Pantene vrh!
    Kosa bude savrseno mekana i podatna (ja imam suhu kosu jer je valovita)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno**

      Kokosovo ulje sam nabavila, znači nedostaje mi bademovo.
      To držiš kao pakung prije pranja?

      Pantene nisam probala, ima neka određena koja ti je najbolja?

      Izbriši
  12. Krasni favoriti, ali od svega ovoj najviše želim dr. Brandt piling za lice :-) Šiške ti jako lijepo stoje ;-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Siske ti super stoje! I ja uskoro planiram promenu....
    Zanima me Novexpert i gde moze u Srbiji da se nabavi?
    A i ovaj melem stavljam na WL.
    Poz, TanjaBg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tanja:)

      Svakako ću ti se raspitati za informaciju, a melem je krasan i velika preporuka :)

      Izbriši
  14. Jako me kopkaju ti Green Girl proizvodi, ali kad odem na facebook stranicu ne sviđa mi se što je anonimna, u profilu ništa ne piše o osobi koja to izrađuje, koje su joj kvalifikacije, itd...
    Kako da vjerujem tako nečemu? Ima li neka druga webstranica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recenzije njenih proizvoda na mnogim portalima, blogovima i forumima govore same za sebe :)

      Ja sam se mnogo puta uvjerila u kvalitetu i učinkovitost i u nikoga nemam toliko povjerenja koliko u GG

      Izbriši
  15. Sva si mi nekako nova s šiškama,dobro ti stoje :)
    Odlični su ti favoriti!
    Matrix biolage me je oduševio.Macadamia ulje obožavam i s njim sam pri kraju pa razmišljam da za promjenu uzmem GG ulje za kosu, dal si ga probala?
    Bez Cherry lips pilinga ni ja ne mogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala scarfs **

      Ti i ja možemo prepisivati jedna od druge jer nam odgovaraju skoro iste stvari.

      Nisam probala njeno ulje za kosu, u planu mi je za iduću narudžbu :)

      Izbriši
  16. Ova dermobrazaija od dr.Brandt me vuče najviše. Kao i ovaj piling za usne od GG. Friz je super i šiške ti jako dobro stoje. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti **

      Pilinzi su kod mene skoro najvažniji proizvodi :)

      Izbriši
    2. i ja se u zadnje vrijeme pilingiram ko luda, i lice i tijelo...
      baš me zanimaju nadolazeće recenzije pilinga i kreme/maske s vitaminom C. obecavajuće izgledaju. Gdje ih nabavljaš?

      Izbriši
    3. Piling i čišćenje je najvažnije kod moje kože. Bez toga bih imala gadnih problema.

      Ovu piling/masku imaš u ljekarnama i Dm-u koji drže ljekarničke odjele. Ima i testera, svakako isprobaj, Odličan mehanički i enzimski piling

      Izbriši
  17. kakva je ovo krema c7 plus sa c vitaminom? nikad čula, idem guglat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fantastična krema, spada u dermatološku i profesionalnu kozmetiku. Uskoro ću pisati o njoj :)

      Izbriši
  18. Slinim, slinim :)) I jedva čekam recenzije prva 3 proizvoda a i dr. Pasha melem me baš privlači :D Želim te pitati, nevezano za post, znaš li neki dobar proizvod za ublažavanje hiperpigmentacija oko očiju. Voljela bih mamu iznenaditi s nečim učinkovitim, sirota se baš muči s tim, a vidim da ću i ja kako godine budu prolazile... šta ti je genetika :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recenzije vrlo skoro draga, a što se tice hiperpigmentacija oko očiju, Neostrata ima okoloočne kreme koje nemaju u sebi AHA nego PHA. navodno baš za hiperpigmentaciju oko očiju. To su Poly Hydoxi kiseline, to je slično AHA, znači izbjeljuje i anti aging ali djelovanje je malo sporije. Ima puno kliničkih studija da je vrlo djelotvorno i može oko očiju, evo to ti je ova kremica
      http://www.beautyisskindeep.com/images/shop/products/284/blowup/eye-cream-15g.jpg?size=blowup&q=313

      Izbriši
    2. Hvala ti puno na odgovoru. Baš ću malo proguglati :) Znala sam odmah da ćeš mi ti dati najbolji savjet :))

      Izbriši
  19. jako sviđam šiške ;)

    barfuss mi je toliko oporavio stopala, da ih više uopće ne rašpam i preporođena sam, a bila sam izgubljen slučaj!
    vichy jako volim, sve od njih mi odgovara, trenutno koristim normaderm tonik i micelarnu.

    jako me zanima dr. pasha melem, koja mu je namjena zapravo (a sastav?)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kristina **

      Barfuss je fenomenalan i mislim da će mi dugo biti favorit.

      Melem služi za sve: usnice, lice, ruke, tijelo, ispod očiju, vrhove kose...

      uskoro ću napraviti recenziju :)

      Izbriši
  20. Koliko preparative :D ja stvarno nisam skoro ništa probala s ovog popisa, ali me zanimaju Green Girl proizvodi i morat ću ih pogledati :) I dobro ti stoje šiške :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti **

      znaš da ja obožavam preparativu pa ovolika koičina ne čudi :DD

      Izbriši
  21. Nemamo isti tip kože pa nam se proizvodi dosta razlikuju po pitanju čišćenja i krema za lice, ali neke stvari su nam ipak zajedničke...imam Barfuss masku za stopala, super mi je, kao i ovaj Healing Oil od Macadamije, navučena sam na njegov miris i u stanju sam ga u sekundi prepoznati na slučajnim prolaznicima i putnicima u tramvaju :)). Novexpert ću definitivno isprobati, a i nešto od Dr.Pasha proizvoda :) Šiške su ti preslatke, mislim da bi ti super stajale i još kraće! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mikka**

      Novexpert ima testera i topla preporuka da probaš. Dr Pasha mi se jako sviđa, osim melema, imam sapun i svijeću.

      Barfuss i Macadamia sprej i ja još ćemo se dugo družiti :)

      Izbriši
    2. Nemam poma, nešto se dogodilo :/ ...uglavnom htjedoh reći da sam tražila testere i u mojoj Farmaciji i ljekarničkom dm-u i glatko su mi rekli da nemaju...ali ponudila se jedna dobra dušica ustupiti malo za probu prije kupnje <3

      Izbriši
    3. Jučer u Dm-u u Ilici bio je pun stol testera iz te linije, a ja sam ih dobila i u ljekarnama. Ima testera i super da si se snašla, čekam tvoje dojmove :)

      Izbriši
    4. Dopisujem jer će možda još nekoga zanimati, ne budi lijena prošetala sam do dm-u Ilici danas i testera više nema...

      Izbriši
  22. Jedva čekam detaljnu recenziju Neogenica, već mi je na wishlisti jer ti je očogledno dobar, koristit ću ga zajedno s Neogenic tretmanom:) _lolly

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako sam ti pričala, inace volim Vichy-eve šampone. Jako sam zadovoljna i s ovim i uskoro pišem recenziju :)

      Izbriši
  23. šiškice sam već hvalila <3 <3 <3
    drago mi je da ti je ova kremica za stopala dobra :)))

    divni su ti svi proizvodi i one koji nam nisu zajednički bi ti sve ukrala :D
    ajde, ostavila bih ti shiseido umivalicu i vichy neovadiol kremicu, to je još prejako za mene :)))
    kao i uvijek, tvoji proizvodi obaraju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga **

      Hahaha, tako bih ja ukrala sve tvoje favorite svaki put :)

      Izbriši
  24. Ah, post sa gomilom proizvoda, ima li šta lepše! :)
    Kao prvo, hoću d apohvalim tvoju frizuricu, a i boju kose, super ti stoje. Od preparata privlači me mnogo toga, a naročito krema za koju kažeš da čini da izgledaš turbo sveže, trebalo bi mi tako nešto. I ta Vichy okoloočna bi mi se mogla svideti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga **

      Krema s kapsulama C vitamina je super kao i ova okoloočna koju sad koristim, mislim da je dobitna kombinacija za ovo prijelazno razdoblje :)

      Izbriši
  25. Jako lijepo ti stoje siske :*
    A ovaj sampon moram si i ja kupidi..od vishyja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tanjice **

      Super mi je taj šampon :)

      Izbriši
  26. Od navedenog trenutno koristim NovExpert piling/masku, a krenula sam i s Vichy šamponom i sviđaju mi se oba proizvoda.

    Nisi pretjerala s pilinzima - njih nikad dosta. :D

    Šiške sam već vidjela pa mogu samo ponoviti da ti baš lijepo stoje. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo isto mišljenje.

      Pilinga stvarno nikad dosta, jedino mi oni pomažu držati lice pod kontrolom.

      Hvala draga **

      Izbriši
  27. Pored svih tih pohvala nema mi druge nego da i ja probam GG, svida mi se tvoja postava i svakako jedva cekam najavljene recenzije. Kako moja koza u proljece i jesen poludi, slicno kao i tvoja, trenutni proizvodi uglavnom su oni za problematicnu kozu, LRP duo i ekipa, a kao nocna njega za odcepljivanje pora cleanance K koju tek pocinjem koristiti i mogu samo reci da mi se jaaako svida, nadam se da ucinak nece brzo popustiti..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna , moj Duo čeka na red .

      Cleanance K sam dugo koristila, odlična krema:)

      Izbriši
  28. Preslatko :D ... tj ti si preslatka sa šiškama ;).

    Većinu favorita dijelimo a ostatak ću svakako isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala **

      Ti i ja uvijek puno toga dijelimo :)

      Izbriši
  29. preslatka si s franzetama, lipo ti stoje, daju ti dozu neozbiljnosti i mladosti :D

    OdgovoriIzbriši
  30. Super izbor kao i obicno, probala sam samo chanel balzam i bio je odlican... Super ti stoji novi friz ;)

    OdgovoriIzbriši
  31. Odlično ti stoje šiške! :D
    Što reći uopće na ovu hrpu preparative? <3 Privlačiš me već danima s Vichy Normaderm proizvodima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell **

      uh koliko ti mene privlačiš s mnogo čime :))

      Izbriši
  32. Napokon imam GG serum i balzam za usne! :) Ostalo nije za moju kožu, ali svakako planiram još stvari od GG isprobati, posebice ovaj tonik koji mućka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam!

      Jedva čekam dojmove i recenzije :)

      Izbriši
  33. Obožavala sam ovaj blog, ali me u zadnje vrijeme razočarava, očigledne reklame za Vichy, bolje je predstaviti proizvode i napisati *pr objava :( Šteta, nadam se da će blog vratit stari sjaj :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja žao mi je da si stekla dojam kako moju pohvalu može kupiti bilo koja firma. Ne bježim od kritika ali sam uvijek iskrena u svojim postovima, pa ako mi nešto ne odgovara ja ću prva proizvod popljuvati i tako reći jer nisam nikome dužna pisati hvalospjeve. Budući da me pratiš, mogla si vidjeti kako sam negativno okarakterizirala mnogo skuplje proizvode.

      Hvala na komentaru :)

      Izbriši
  34. Martina, favoriti su ti predivni, posebno moram pohvaliti Vichy normaderm piling - pokazao mi se najboljim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga, ti se samo ne javljaj :D

      Slažem se, meni je ovaj piling odličan :)

      Izbriši