Moj pregled tjedna

Posted by Dear Skin at 02:29



U posljednje vrijeme sam strašno zauzeta, a toliko Vam imam toga za pisati  i sve ću nadoknaditi uskoro. Bez obzira na obaveze, nisam ljenčarila i ovaj tjedan sam bila jako aktivna i saznala mnoge novosti od kojih su neke pomalo šokantne, no o tome u narednim postovima.

Za početak, naučila sam napraviti jedan proizvod koji je super jednostavan i sigurna sam da će vam koristiti. Mali hint do posta :

Protekli tjedan me ubi južina i kako sam već pisala da sam strašni meteoropata, borila sam se s jakim glavoboljama i promjenama tlaka. To me ponukalo da malo više istražujem teme o zdravlju i dodacima prehrani, i tako me put doveo na ugodnu kavicu s gospođom koja mi je pričala o jodu  koji je izuzetno koristan za funkcioniranje organizma. O jodu ću pisati u narednim postovima, a svi koji me prate preko facebooka, mogli su vidjeti moju objavu o kantarionovom ulju koje sam dobila od gospođe koja sa svojih 70 godina i  pet trudnoća  nema ni jednu striju  Za usporedbu, ja sam duplo mlađa i nisam ni jednom rodila, a imam strije prst debele po cijelom tijelu. Inače, kantarionovo ulje ste mi često spominjale i preporučivale u komentarima za razne tegobe, pa eto da i ja probam ovo čudo :)



Što se tiče kozmetike, malo stvari me razočaralo u posljednje vrijeme, možda je razlog taj što se momentalno nalazim u Vichyevom projektu "100 dana 100 žena" o kojem sam vam pisala u ovom postu pa ne testiram toliko osnovnih proizvoda. Ne brinite, imam puno spremljenih recenzija već isprobanih stvari tako da očekujte puno postova. Ipak, moram podijeliti lagano razočarenje ovom maskom. Još ću ju neko vrijeme isprobavati do konačne recenzije, zasad ne lajkam.

Lista stvari koje su mi uljepšale tjedan su:

 REKLAMA TJEDNA :


Emily DiDonato u vizualu za  ACQUA DI GIOIA Eau de Toilette, utjelovljuje ženu čiju je mladost i veselje ponovno razbudila priroda.
Ova kampanja mi je toliko dobra (parfem nisam probala:D) da sam upotrijebila još jednu fotografiju za naslovnicu ovog posta.

 OSOBA TJEDNA:

Lupita Nyong’o je nova ambasadorica Lancôme, oskarovka za najbolju sporednu ulogu osvojila je dirljivim utjelovljenjem lika Patsey u hvaljenom filmu Stevea McQueena „12 godina ropstva“.
Divan film i divna žena, bravo Lancome, prelijepa ambasadorica!

 BLOGER TJEDNA:

Iva sa bloga Beauty corner by Iveee , mlada djevojka koja je hrabro odlučila napraviti korak više na svom blogu i pokrenula projekt "Kako izgledati mladoliko". Prve postove i najavu možete vidjeti u ovom linku, a radi se o nečemu vrlo zanimljivom: mlade djevojke će nas zrelije savjetovati kako da izgledamo mlađe. Moram priznati da će mi biti jako zanimljivo pratiti kako na nas gledaju i što nam savjetuju mlade djevojke :)



Subrino  , ili ti ga moj muški gost na blogu koji je napokon probio led i tako smo dobili prvu mušku recenziju i opis njege iz muškog ugla što ste mogle čitati u ovom postu.Nadam se da nam je na pomolu i prvi hrvatski beauty bloger koji će recenzirati kozmetiku, go Subrino go !!

 POSTOVI TJEDNA:

Osim ova dva gore navedena, ovaj tjedan su me jako dojmili motivirajući postovi mojih kolegica:

Uvijek postoji izbor by A girl in a Berlin
...a sad ozbiljno by Mikka's MakeUp box

Ne znam kako Vama, ali meni ovakvi postovi puno znače jer mi nedostaje one životne motivacije i ohrabrenja.

MIRIS TJEDNA:

Avonova nova linija Naturals Sugar plum & Vanilla. Ovaj set me jako iznenadio, dugo tražim neki miris šljive pa još u kombinaciji s vanilijom, za mene pun pogodak.

PROIZVOD TJEDNA:

Aromarina ulja za masažu, ugodnog i ne napadnog mirisa, brzo se upijaju i zaista su pravi melem za dušu i tijelo, još jedino da nađem nekog masera, pardon maserku :D

RECEPT TJEDNA:


IWKAN kruh koji mi je potpuno otkriće: ukusan, niskokaloričan, zdrav i zasitan. Morate probati ako niste:)
Recept pročitajte ovdje.

A SAD NEŠTO EKSKLUZIVNO:


Drage moje, u goste mi dolazi jedan od najpoznatijih i najcjenjenijih dermatologa u Hrvatskoj!
Uskoro ćete ga moći pitati o kožnim problemima kojima se borite, a osim stručnih odgovora, doktor priprema jedno vrijedno iznenađenje za Vas. Jeste li uzbuđene koliko i ja ? :))
Osim toga, doktor je specijalno za naše probleme s uraslim dlakama o kojima smo kukale u ovom i ovom postu napravio losion kojim se rješavaju urasle dlake,pomlađuje koža i izbljeđuju ožiljci.
Počinjem s testiranjem od sutra i jako sam znatiželjna. Na fotografiji desno je krema za lice koju će testirati moja majka pošto je namijenjena jako suhoj i zreloj koži. Naravno, fotke "prije" i "poslije" Vas očekuju u konačnoj recenziji :)

NAJAVE:

Moj izgled bloga se već jako dugo mijenja, no nadam se da će posao biti uskoro gotov,a onda vas očekuju dvije ultra zanimljive kategorije koje jedva čekam otvoriti.

Radost darivanja je nešto što je obilježilo ovaj blog od samog početka. Osim što sam darivana sa svih strana i neizmjerno zahvalna za svaki materijalni, a najviše onaj ljudski, moralni dar koji mi Vi drage moje pružate, često organiziram humanitarne akcije, pa eto sakupilo se opet puno toga.  Pridružila mi se i jedna divna osoba koja želi ostati anonimna i najavljujem skorašnje humanitarno darivanje, a čega nego kozmetike :)



Problemi s testerima su neiscrpna tema,i o tome sam pisala u ovom postu. Prošlu nedjelju sam pokrenula TESTERIJADU za moje facebook fanove i od nedjelje do nedjelje ću poklanjati lotove testera. Ovaj tjedan su aktualni Chanelovi testeri pa ako se još niste prijavile, stignete na ovom linku.

I za kraj, ako još niste trk na postove projekta "Smršavimo zajedno", ne radi se samo o skidanju kila već o zdravijem i boljem načinu života.

Kakav je bio Vaš tjedan? Što Vas je oduševilo, što razočaralo? Imate li kakvu novu informaciju za mene ?

52 komentari:

  1. Jedva čekam ekskluzivu s doktorom :D Super!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ženo, ti i kad nemaš vremena uspjevaš napraviti tonu toga! Super woman :)
    Andalou masku sam i ja kupila i stoji neisprobana, dakle jedva čekam recenziju. Lupita Nyong’o i mene oduševljava svojim stilom i gracioznošću. Zsiata je predivna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaš i sama koliko mi je prekratak tjedan a da ne pričam dan. Jedva čekam sljedeći i da mogu sve lijepo pisati. Uh, Andalou maska..nisam sigurna koliko je za tvoju kožu.

      Izbriši
  3. Svaka ti cast sta sve radis i sta si smislila da radis. Kod tebe nema mirovanja. Moram da probam taj hleb!Takodje bas me zanima i pre i posle recenzija ovog losiona za urasle dlake i tako to. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)
      Hleb mije otkriće definitivno,otkako sam ga prvi put ispekla, samo njega radim i jedem. Probaj svakako, vrlo ukusan, zdrav i niskokaloičan:)

      Izbriši
  4. Nemaš vremena i daješ si toliko truda da napišeš ovakav post. Svaka čast, sigurno si ga jadna pisala sa jednim okom napola zatvorenim u dva ujutro... Mene zanimaju novosti koje si otkrila i novi proizvodi. Vidim narudžbu sa Aroma Zone. Oni imaju odlične proizvode za spravljanje i doradivanje kozmetike. Raznorazne vitamine za kozu koji se mogu dodavati u već kupljene kreme. Nisam znala da dostavljaju i u Hrvatsku, bas mi je drago radi toga. Jedva čekam dermatologa i naravno Subrino je ugodno iznenađenje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, draga moja, ja svaki post pišem s jednim okom zatvorenim u kasne sate. nažalost, preko dana ne stižem i onda kada sve obaveze budu gotove, u miru i tišini pišem.
      Sa Aroma Zone naručuje prijateljica pa sam ja ubacila u naudžbu neke stvari. Imaš kakvu preporuku s tog sajta, nešto što moram imati?
      Tnx :*

      Izbriši
    2. Jao svašta bi definitivno bilo za preporučiti, možeš si sama spraviti hijaluronsku otopinu vrlo jednostavno 1%. Elastine booster koji možeš dodavati u kreme, po istom principu i relax rides, Q10, kiosmetine, skin repair bio. Najveća mana siteu je ta da je na francuskom i tko ga ne zna mora sve prevoditi. A najbolji dio sitea je objašnjenje i upotreba svakog proizvoda. Odličan odličan site. U Italiji i Francuskoj većina blogerica sto izrađuju svoju kozmetiku kupuju od tamo. Postoji još i Dragon spice koji ima najbolji tocopehrol od svih nabavljaca, ne košta puno a možeš ga dodavati u već gotov proizvod tj kremu koju imaš kod kuće . Bitno je staviti sve te dodatke u odgovarajućem postotku. Znaci treba prvo sve na digitalnu vagu. Čim potrošim zalihe koje imam radim narudžbu i krećem u izradu krema. Već sam neke napravila i bile su ok.

      Izbriši
    3. Hvala ti od srca na preporukama, sad znam što ide u slijedeću narudžbu :)

      Izbriši
  5. Losion kojim se rješavaju urasle dlake,pomlađuje koža i izbljeđuju ožiljci - jedva čekam recenziju :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Što bi tek bilo da IMAŠ vremena??? :)
    Da mi dan traje 48 sati mislim da bi opet sfalila koja minuta :)
    Što se tiče posta, mjerkala sam ovu Avonovu Naturals Sugar plum & Vanilla liniju, ali kako imam krcat ormarić tuširalicama i mazalicama koje sigurno neću potrošiti u narednih godinu dana, mislim da nema smisla trošiti novčiće...
    Sprintala sam si recept za iWKAN kruh i mislim da će on sljedećeg tjedna ići u pećnicu :)
    Pohvaljujem darivanje testera iako se vjerojatno neću prijaviti jer nemam baš sreće u takvim stvarima, kao ni u moljakanju testera - mislim da sam u posljednje dvije-tri godine uspjela nažicati dva testera :PPP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihihi, nadam se sljedeći tjedan više vremena. Puno proizvoda i sve treba recenzirati :)
      Kao i svaka žena, i moj ormarić je prepun svega, no ovalinija me zaista zadivila mirisom, ali ja obožavam vaniliju pa izgubim glavu.

      Hvala ti :*

      Izbriši
  7. Dosta toga za pročitati i saznati. Kao i obično :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je, pokušala sam sve dojmove tjedna sažeti u jedan post :)

      Izbriši
  8. dobar ti je ovaj sistem pregleda tjedna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Morala sam sve sažeti u jedan post, puno informacija a malo mjesta i vremena :)

      Izbriši
    2. Da, u potpunosti se slažem :) Odličan sistem :D

      Izbriši
  9. Ih, koliko informacija :)) Najvise me zanima cica doktorov losion protiv urastanja

    OdgovoriIzbriši
  10. Potpisujem Anin komentar, ako je ovo tjedan kad nemaš vremena, kako je kad ga imaš :)) Andalou glikolnu nisam isprobala pa čekam tvoju recenziju, ali jesam isprobala njihove dvije kreme za lice o kojima pišem uskoro :) Obavezno pogledaj 12 Years a Slave ako nisi, dobar je film...kruh ti izgleda jako ukusno...a motivacijski postovi nam svima tu i tamo dobro dođu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skinula sam film u komp ali nikako vremena pogledati. Došla sam do pola a nadam se da ću sutra do kraja.

      Hvala ti na divnom postu ovaj tjedan :)

      Izbriši
  11. Što se tiče gospođe s kantarionom, priznajem da sam sumnjičava- ne znam koliko je tu do ulja, a koliko do dobre genetike i drugih okolnosti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, naravno da ne očekujem da ću se riješiti strija, to je skoro nemoguće , ali se nadam poboljšati elastičnost i malo učvrstiti te brazde :P

      Izbriši
  12. Odličan je ovaj presjek, nadam se da ćeš nam to raditi svaki tjedan, ako stigneš :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa, i meni se dopalo,mislim da ću uvesti pregled na kraju svakog tjedna.

      Izbriši
  13. Odličan pregled tjedan, a posebno se veselim novoj suradnji... stiže u pravi čas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tonka, i ja se jako veselim i jako sam uzbuđena radi toga .)

      Izbriši
  14. Kakav divan post:) Jedva cekam te nove kategorije:) Tvoj blog sam otkrila pre nekoliko meseci,procitala sam sve stare postove i nijedan ne propustam.Sa pravom si najbolja hrvatska blogerka,samo nastavi tako i zelim ti puno uspeha i nadalje! Pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na divnom komentaru, čitanju i lijepim željama :)

      Drago mi je da ti je lijepo i zanimljivo na ovom malom mjestu:)

      Veliki pozdrav!

      Izbriši
    2. Slazem se sa ovim komentarom! I ja sam nedavno tek otkrila tvoj blog i obozavam ga!

      Izbriši
    3. Hvala Ana :))
      Samo da se srede neke tehničke stvari, biti će puuno zanimljivosti :)

      Izbriši
  15. Slažem se za osobu tjedna Lupita Nyong’o naprosto zrači i ne čudi me da ti je zapela za oko. Ima karizmu baš poput tebe.
    Jedva čekam tvog gosta dermatologa i više detalja oko njegovog losiona.
    Pohvaljujem humanitarnu akciju kao i tvoju volju da pomažeš ženama u potrazi za testerima.

    I kakav nam to proizvod spremaš? Baš sam znatiželjna

    Nada

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivan pregled tjedna kod tebe draga :D Veselim se svim najavama!
    Idem pogledati receptić za kruh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      Kruh je super jednostavan i ukusan :)

      Izbriši
  17. Sve je divno i svemu se veselim! Hvala ti na svom trudu!
    Kantarionovo ulje je fototoksicno, vjerovatno znas, pa se ne smije izlagati suncu kada ga se koristi. :-* maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da. Fototoksično, ja planiram mazati svoje strijetine u večernjim satima :D

      Izbriši
  18. Jedva cekam doktora. Samo, moramo biti strpljive i pristojne da ga ne uplasimo? Ipak, stotinjak nas bude navalilo.

    OdgovoriIzbriši
  19. Odličan mi je ovakav tip posta :) Bravo za našu Ivu, ona je stvarno posebna mlada djevojka :) Veselim se dermatologu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :) Iva je pokrenula meni jako zanimljiv projekt i zaista je za svaku pohvalu.

      Izbriši
  20. I ja se veselim gostu, baš imam problem koji ne mogu riješiti pa možda pomogne.
    Nestrpljivo čekamo. :)))

    OdgovoriIzbriši
  21. Lipo si ovo sastavila, baš mi se sviđa! :D
    Pazi s kantarionom, da ne ideš na sunce namazana njime, neće dobro završit, ali mislim da ti to znaš. :)
    P.S. sad mi se jede ovi kruh...

    OdgovoriIzbriši
  22. Ti si baš zauzeta žena, svaka ti čast kad sve to postižeš! :) Veselim se najavama, a što se tiče gospođe od 70 godina i kantariona, nekako ipak mislim da je tu stvar u genetici, po istom principu po kome moja mama nema nijednu striju, a bora ima kao žena od 40 godina iako je prešla šezdesetu, a dno dna je kad treba mazati bilo šta.

    OdgovoriIzbriši
  23. Svaka čast na svemu <3
    Jedva čekamo docu!

    OdgovoriIzbriši
  24. ajme draga, pa ti ne da si najbolja hrvatska beauty blogerica 2013-e nego ikad! trebalo bi ti tu titulu potvrdit svake godine iznova, ovo što ti radiš s ovim blogom i za svoje čitateljice, svaka čast! Jako me zanima kantarionovo ulje, jedva čekam čuti tvoje dojmove!

    OdgovoriIzbriši
  25. a ženo, ni Batman ti nije ravan :D

    OdgovoriIzbriši
  26. Ajme koliko noviteta i svega lijepoga. Žao mi je radi maske, ali se nadam da su barem tonik i ostalo ok. Veselim se kremici protiv urastanja dlaka. Biti ću prva koja će isprobati. Spas sam pronašla u GG, ali i ovo ću svakako isprobati.

    OdgovoriIzbriši