U ŠTO SE ISPLATI ULOŽITI?

Posted by Dear Skin at 16:46

Mi žene trebamo jako puno proizvoda zar ne? Nikad dovoljno mazalica, rumenila, parfema itd itd...

Kako su nam budžeti vrlo često ograničeni a potrebe velike, nikad ne stigne sve na red.
Često mi žene postavljaju pitanja tipa : "Možeš li mi preporučiti kremu za lice koja nije komedogena, uklanja bore, sužava pore i hidratizira a da je ispod 100 kn?"
Moram li naglasiti da često žene pronađu odgovarajući proizvod ali zbog ograničenog budžeta traže povoljnije kompromise što je u redu, ali moje mišljenje je da imamo jednu kožu koju treba čuvati i njegovati i danas donosim moj popis proizvoda u koje se isplati uložiti "kuna više". Proizvodi da bi bili kvalitetni nemoraju koštati cijelo bogatstvo i pod kvalitetno ne mislim-skupo.

PROIZVODI ZA NJEGU LICA
Krema, serum, okoloočna njega..to su stvari koje moraju biti skoro savršene i koje su ključ pravilne njege. U takve proizvode treba uložiti prije svega, jer krema nam treba kako bi nas štitila i njegovala, dok deseto rumenilo ili izlazak mogu pričekati.

PROIZVOD ZA ČIŠĆENJE LICA
Čišćenje lica je vrlo važan dnevni ritual i nije svejedno kakvim ga sredstvom obavljamo. Postoje danas odlični povoljni proizvodi, kao i katastrofalni skuplji. Bit je da proizvod sa lakoćom ukloni nečistoću bez nepotrebnog trljanja, razvlačenja lica i očiju i da ne ostavlja lice iritirano, crveno ili isušeno.
PUDER I KOREKTOR
Nakon proizvoda za njegu, puder je odmah sljedeći koji mora biti kvalitetan. Korektor i puder je nešto što imamo satima na licu i on mora također njegovati, štiti lice i biti pouzdan. Sjetite se samo uvlačenja korektora u bore, pudera koji oksidira i nestaje, uzrokuje akne ili ističe suhe dijelove...užas. Nema kompromisa kada nađemo onaj pravi.


KISTOVI ZA NANOŠENJE MAKEUP-A
Nakon dugogodišnjeg iskustva, shvatila sam da je kvalitetan alat za šminkanje pola posla. Raspadanje dlačica prilikom pranja, ofucani izgled, dlake po licu, loše blendanje...frustrira zar ne? Moje mišljenje je da treba uložiti u kvalitetne kistove koji mogu dugo potrajati i kojima ćemo brzo i lako obaviti svoju dnevnu rutinu šminkanja.

RUMENILO
Još jedan makeup proizvod kojeg nosimo satima na licu i koji može uzrokovati dodatne probleme. Rumenilo mora biti kvalitetno: ne smije oksidirati, nestajati s lica i čepiti pore.
Pojedina odlična rumenila su nedostupna, potrebno ih je naručivati online, ili su prilično skupa, ali dugoročno se isplati.

PINCETA
 Pinceta je moja najbolja prijateljica, i nakon bačenih desetaka komada, shvatila sam da pravu pincetu moram potražiti u specijaliziranim trgovinama za opskrbu kozmetičkih i frizerskih salona. Koliko puta sam samo raskrvarila kožu u želji da počupam dlačicu. 


BRITVICA
Koristite li britvice? Ako da, onda sigurno znate kako postoje preloši primjerci koji su uglavnom povoljni, ali oštećenja koja rade na koži saniramo tjednima. U britvicu se itekako isplati uložiti.


BEAUTY TRETMANI U KOJE SE ISPLATI ULOŽITI
U mojim godinama, kozmetika sve manje daje efekta i ponekad je pomoć potrebno potražiti u dermatološkim kllinikama i kozmetičkim salonima. O tretmanima pripremam jednu seriju postova, a do tada ovo je moja lista onog u što vrijedi uložiti.

MIKROABRAZIJA
TRETMANI VOĆNIM KISELINAMA link
LASER
ELEKTROTERAPIJA VISOKOM FREKVENCIJOM
TRETMANI KISIKOM
MASAŽE LICA I TIJELA 
LIMFNA DRENAŽA (ručna)
BRAZILSKO FENIRANJE link
DEPILACIJA
MINIVAL TREPAVICA link

* fotke preuzete s Google

Slažete li se s mojim popisom? U što se po Vašem mišljenju isplati uložiti a u što ne?

63 komentari:

  1. Treba uloziti pare u dobar puder i korektor, dosta mojih drugarica je koristilo kineski puder(mozes li zamisliti veci uzas od stavljanja kineskog pudera na kozu i to svaki dan po 5,6 sati). Kazu radi im dobar posao kao oni skuplji. Ali nisu ni svesne koliko samo hemije i negativnih sastojaka tu ima. Treba uloziti i u proizvode za negu lica, jer treba negovati lice, a neki izlazak, novi telefon ili krpica mogu da sacekaju. Naravno, dosta proizvoda necu moci sebi da priustim, kao npr. Clarsonic Mia 2 koji jako zelim, ali opet moracu da nadjem neku jeftiniju i odlicnu zamenu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam kakvi su to kineski puderi? Jel se to prodaje u onom njihovim dućanima? Znam da kinezi jako kopiraju i toga se treba čuvati, nikad ne znaš što stavljaš na kožu.
      Često se susrećem s primjerima gdje djevojke bez treptaja potroše i do 50 eura za jedan izlazak ali im je puno dati za kremu koja bi ih njegovala i pomogla. Danas svatko ima svoje prioritete

      Izbriši
    2. Da u njihovim prodavnicama se prodaje, jos to nisu kopije nekih poznatijih brendova, vec najobicniji puderi, cija je ambalaza ispisana na kineskom. Kostaju oko 2,3 e.

      Izbriši
    3. Moram ti priznati da ne ulazim u te trgovine pa nisam ni znala da to postoji. Jadne cure, ni same ne znaju šta stavljaju na lice.

      Izbriši
  2. Ja mislim da treba ulagati u negu lica i puder, tj. sve sto koza upija. Ruzevi i senke, kao i maskare mogu da se nadju za smesne pare, a deluju identicno (a nekada i bolje) nego skuplje stvari.

    OdgovoriIzbriši
  3. Slazem se s popisom. Sve sto ide na kozu bi trebalo biti kvalitetno, ne znaci odmah da je i skupo. Uostalom bolje jedna kvalitetnija stvar nego 10 komada smeca. Ja bi jos popisu dodala proizvode za kosu. Njegovana kosa kosta, osobito ako se radi o tretiranoj kosi. Da se naci i jeftinijih dobrih proizvoda ali u pravilu imati dugu i lijepu kosu kosta novaca i vremena.
    Takoder mislim da je bitno i ono sto unosimo u sebe. Vidim da puno cura kupuje jeftine vitamine. Ne kazem da su losi ali sigurno imaju vise losih dodataka ili nisu bas previsoke cistoce

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno točno, kvalitetno ne znači skupo, poanta je da kada se pronađe ono što odgovara i godi koži ne mijenja nekim alternativama pogotovo s ebay-a :P
      Također i proizvodi za kosu su vrlo važni i kod njih rijetko postoji kompromis.

      Jeftini vitamini, šejkovi i razni prehrambeni dodaci nisu provjereni i nije bez veze tolika razlika u cijeni. Isprobala sam puno toga i zaista se u ovom slučaju isplati uložiti u renomirani brend.

      Izbriši
  4. Slažem se s većinom tvoga popisa, pogotovo s time da treba uložiti u proizvode za njegu lica te pudere i korektore. Čistače nekad kupim skuplje, nekad jeftinije, kako mi dođe. Pincetu imam neku običnu i na tome bih baš mogla poraditi, ni ne znam kako je s nekom profesionalnom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čistaćaima zaista super povoljnih kao i jako loših skupih, a pinceta meni stvara frustracije, grebe, pika, zahrđa...radi toga sam se prebacila na profesionalne.

      Izbriši
  5. Slažem se sa svime napisanim :D A vezano uz pincetu, ni ne znam kakva je to profesionalna pinceta. Imam jednu godinama, ni ne sjećam se gdje sam ju kupila i obožavam ju jer mi lijepo leži u ruci i odlično uklanja dlačice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako radi posao kako treba, odlično! Meni su sve pincete iz ljekarne i drogerija radile kaos :/

      Izbriši
  6. Generalno, nikad mi nije žao da dam novac za preparativu za lice, smatram da je u to najvažnije uložiti, jer mi je iskreno bitnije da lepo izgledam ujutru kad se probudim nego kad se našminkam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično napisano, tako bi svi trebali razmišljati !

      Izbriši
  7. Takodjer se slazem sa napisanim. Sve ono sto ide na nasu kozu i upija se, u takve stvari vrijedi uloziti malo vise. Kao i za stvari koje sporo trosimo. Jest da skupo ne znaci automatsko dobro ali...vrlo cesto se u praksi dokaze da je tako, naravno, ima izuzetaka ali to potvrdjuje pravilo XD Naravno, ukoliko neko ima normanu kozu tijela, nema potrebe za nekim skupim tusiralicama i losionima, to bi bilo vec neki licni gust. Dok osoba koja ima problema sa suhocom, problematicnim koznim pojavama, htjela ili ne, ona jednostavno mora uloziti vise, kako za zdravlje-tako i za estetiku.
    Sve u svemu, treba jako puno istrazivati, kupovati-trositi, da bi se pronasli HG proizvodi za nas budzet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh da, drugi je problem put do onog najboljeg. Obično traje dugi niz godina, ponekad i cijeli život :/
      Ja se volim nekad počastiti skupim mazalicama za tijelo ali u principu mislim da se u njih ne isplati ulagati, osim kako si navela kod specifičnih problema .)

      Izbriši
  8. Odlican ti je popis! Ja trenutno razmisljam u koju bazu za make up da ulozim novce..ponekad mi se cini da su sve blogerice masnokozne ili bar kombinovane ali ne odustajem sa potragom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u koju god da ksupinu spadaš, i da si suhokožac sa ultra osjetljivom kožom savjetujem Becca baze.
      Nećeš se razočarati, malo su skuplje ali eto mojih 40 ml meni uz svakodnevno obilato korištenje i više puta dnevno 6 mj traje.

      Izbriši
    2. Pepeljuga, T.B. ima sličnu kožu tvojoj, ja zaista ne znam ni za jednu bazu za suhokošce, sve su neke matirajuće :/

      Izbriši
  9. Slažem se sa tvojom listom a nažalost i sa činjenicom da se često pod skupo zna trpati nekvalitetan proizvod. I ni ja nisam baš upoznata sa profesionalnim pincetama kao ni mona, možeš li nam više reći o tome? Britvice blogeri ne uvrštavaju u ovakve liste inače ali drago mi je da ti jesi, a kada jednom kupiš kvalitetan paket britvica+patrone one dosta duže potraju i ne moraš se živcirati, tako da u cijeni je jedino razlika što daš odjednom novac a ne da stalno kupuješ nešto čime baš nisi zadoovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, nerijetko plaćamo jako skupe proizvode koji su jako nekvalitetni i to je nažalost tako,na sve moramo paziti i čitati. Iako je sve individualno. Profi pincete nisu ništa posebno od drogerijskih, jedina je razlika oštri krajevi koji kao da sami nađu dlačicu i materijal od nehrđajućeg čelika pa nemam straha da ih namočim u kupaoni.
      Ja koristim mušku britvicu Gillete fusion čije su patrone zaista skupe ali dugoročno se jako isplati jer sam prezadovoljna za razliku od povoljnijih britvica kojima sam se samo unakazila.

      Izbriši
  10. Slažem se za većinu. Bacila sam 3 pincete i onda se odlučila za Tweezerman, ali sad sam našla i Essence koja zasad kvalitetom ne zaostaje, samo je malo teža u ruci. Iako treba naglasiti da cijena ne garantira kvalitetu. A i koža se vremenom mijenja i najbitnije je da ju slušamo i hranimo kvalitetnim sastojcima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tweezerman je najbolji, imam 3 pincete i još neke spravice i zaista su za svaku pohvalu!
      Tako je cijena NE jamči kvalitetu, no ako smo sa nečime zadovoljne teško je pronaći kompromis:)

      Izbriši
  11. Slažem se sa svim što je na popisu, osim što bih dodala i maskaru kao obaveznu stavku svima. Oči su nam jedne, preko njih je najlakše uneti sve i svašta u organizam, izazvati konjuktivit i ko zna šta, te nije loše dati više novca i na maskaru. Ovde mislim na neku pristojnu drogerijsku, a ne pijačnu :)
    Ne mora biti HE da bi bila zdravsteno ispravna, odnosno oftamološki testirana :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da. Maskara je skoro najzahtjevniji proizvod i definitivno se isplati ulagati u nju, posebno ju mijenjati svaka 2-3 mjeseca.
      Imaš li kakvu preporuku, ja sam u potrazi za novom?

      Izbriši
  12. Slažem se sa svime napisanim, nažalost toga se ne mogu držati, ali trudim se i u drogerijskim markama pronaći dobre i kvalitetne proizvode!
    A zbog toga vjerno pratim blogove i recenzije :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I u drogerijama se nađu kvalitetni proizvodi, jedini je problem naći ono pravo, zato nam služe blogovi i prijatelji :)

      Izbriši
  13. U serum,kremu i puder. Ostalo može proći skoro bilo šta.

    OdgovoriIzbriši
  14. Maskara, to bi dodala, meni najvažnije, nakon toga krema i puder. A i snjima još uvijek najviše muke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O da, zaboravila sam na nju, a maskara je itekako proizvod u koji se isplati uložiti. Kad se samo sjetim trusenja i panda looka ..brrrr

      Izbriši
  15. Britvice i te kako. Meni su najbolje Gillete Olay.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam isprobala Gillete Olay (zbog cijene :D ) ali inace, Gillete Venus je najbolji brijac :)) I vrijedi uloziti u njega i u patrone.

      Izbriši
    2. Nisam probala ni Olay ni Venus, koristim muški Gillete Fusion :D

      Izbriši
    3. Odlican je i taj Gillete Fusion!
      Ja sam imala i muski Gillete mach3 ali nisam bila bas zadovoljna.
      Uglavnom, gillete rules!
      Ne podnosim Wilkinson brijace, kao niti Bic, dm-ove i sl. Sve je to bacanje para.

      Izbriši
  16. ali ti baš uvijek pogodiš odličnu temu i oduševiš me. slažem se s tobom za većinu, međutim, s pincetama nemam problema, mislim da sam svoju naručila iz avona i koristim ju već dugo vremena i odlična je, a i britvice kupim u DM-u, one roze, i super mi posluže iako moram priznat da sa skupljima koje su automatski kvalitetnije to sve ide puno brže. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)

      pinceta iz Avona? Nisam znala da ima,ja sam s pincetama imala puno problema i masakra na licu, svakako ću isprobati Avonovu, hvala ti na preporuci :))
      Te britvice koje spominješ posluže ali kad probaš nešto kvalitetnije, posao je puno brži a koža zahvalnija. Često mi se dogodilo njima da u žurbi porežem kožu :P

      Izbriši
  17. u momo slucaju je to sve sto ide na lice, kozu tela, manje vise, ali ono sto stavljam na lice mi je bitno da je dobro, puder,serum,okoloocna krema

    OdgovoriIzbriši
  18. slažem se da sve ono što je na licu dulje od par sati treba biti kvalitetno, ali ne mislim da to znači i skupo, ima i odličnih drogerijskih brandova ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Vrijedi uloziti u kreme i pudere. Ipak, narocito sto se prvog tice, tvrdim da se ipak i za manje pare mogu naci odlicne kreme i ostala preparativa za nas tip koze, samo ako se malo edukujemo oko sastava. Mada, da budem iskrena nisam sigurna hocu li to isto misliti i za kojih 10 godina jer barem trenutno, nema dovoljno dobrih jeftinijih preparata za zrelu kozu sa retinolom i sl. sastojcima.
    Neko je pomenuo i vitamine- i sa tim bih se slozila- imala sam i domace jeftine i neke strane i jako skupe i nisu bili isti. Najvise po pitanju miligramaze koju domaci slabo zadovoljavaju ako gledamo dnevne potrebe.
    Najvece bacanje para su mu po meni lakovi za nokte- npr. jedan Chanel kvalitetom nikako, ali nikako ne opravdava cijenu, lakovi su im katastrofa, barem oni koje sam ja nekad imala i batalila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, za prave rezultate sa korisnim sastojcima teškoje pronaći neko extra povoljno rješenje no zato smo tu da istražujemo i tražimo.
      Što se tice lakova tu se slažem s tobom potpuno, masu fensi i skupih lakova ne opravdavaju cijenom svoju lošu kvalitetu, tu bih ubacila i ruževe.

      Izbriši
  20. Potpis na sve i dodatak - uložiti vrijeme u pranje kistova za šminkanje :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja ću više izdvojiti za proizvode za njegu lica i puder. Još od samih početaka šminkanja, uvijek sam u puder malo više uložila (prvi mi je bio Max Factor, nekako mi se čini da je većina cura u to vrijeme kupovala samo njihove pudere i nije mi odgovarao pa sam prešla na Vichy kojemu sam godinama bila vjerna), zato mi je i sad čudno pomišljati na nešto jeftinije pudere, prije par mjeseci sam kupila jedan Catrice pa nakon toga još jedan jer su me iznenadili koliko su mi odgovarali... općenito mislim kako je zadnjih par godina kozmetička industrija stasala i svako si može pronaći dobar proizvod u svom cjenovnom rangu, samo treba malo znanja i iskustva... na ruževe i lakove ne volim baš previše trošiti jer ih gomilam, ali nađe se tu i koji skuplji primjerak, čisto zbog nekog mog hira :D Pincete uvijek gubim negdje po stanu i nisam još imala profesionalnu, a od britvica imam Venus, no ponekad koristim i one jednokratne iz Dm-a :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se apsolutno, kvaliteta ne znači nužno najskuplje, u svemu je potrebno puno istraživanja, isprobavanja...Kod ruževa sam mišljenja da se ne isplati previše ulagati osim ako je u pitanju neka nijansa koja je nezamjenjiva :P

      Izbriši
  22. Nije spomenuto ali sa obzirom na klimatske promjene ili je to do moje extremno bijele koze meni se itekako isplati se u kvalitetnu i sa zastitnim faktorom 50 kremu ili mlijeko kojim cu zastiti kozu od sunca i UV zracenja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije spomenuto posebno, ali to se podrazumijeva kod prve stavke-proizvodi za njegu lica. Tu sam mislila na sve što koristimo kao njegu i zaštitu.

      Izbriši
  23. Slažem se sa ulaganjem u proizvode za njegu lica. Jer što će ti korektor i kistići ako nemaš lijepu kožu, zar ne? :D Slažem se defitinivno sa svima, ali prvo mi je ipak najbitnije :) I da, britvica - mora bit bolje kvalitete! :)

    xo

    OdgovoriIzbriši
  24. Amin na sve! Što se tiče šminkerskog dela, zaista treba uložiti u dobar i kvalitetan alat tj. četkice - to sam se sama uverila, od prosečnog komada šminke izvuče maksimum!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpis! Sa dobrim alatom zaista možeš izvuči maksimum od svega

      Izbriši
  25. Dodala bih tu i bazu sa senke :) Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, baza je također nešto što nam je dugo na koži i što morabiti kvalitetno. Hvala :))

      Izbriši
  26. U sve navedene proizvode sam i sama uložila nešto više. Kada nađem nešto što mi odgovara, držim se toga na duge staze. :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Odličan post, sve pohvale imenjakinjo!! Jako je važno imati dobre preparate iz preparative i dekorative (!!puder i korektor!!), treba čitati sastav obavezno, pošto mnoge cure/žene nekada ne čitaju šta piše iza pa uzmu i za krivi tip kože preparat ili neki teški fuš, pa dobiju reakcije na koži i svašta.. Zato se stvarno slažem da treba uložiti koju kuku više kad je u pitanju naše lice!! Također pomno birati kozmetičke salone u kojima koriste profesionalne preparate za tretmane jer u današnje vrijeme se svašta mućka nažalost..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala imenjakinje :) Apsolutno se slažem s tobom, žene slabo znaju što koriste i nanose, danas je edukacija najvažnija.

      Izbriši
  28. Slažem se sa svime osim za pincetu. Meni osobno skuplja pinceta ne treba, ova obična dobro radi svoj posao jer imam dosta strpljenja :))

    OdgovoriIzbriši
  29. Slažem se s popisom :) zaista puno čitam o proizvodima prije nego kupim, pazim na sastojke (šogorica mi je magistar farmacije pa mi je rekla koje sastojke treba izbjegavati) i od tada se puno bolje osjećam. Od krema za lice do gela za tuširanje, dekorativa - na sve pazim :)

    OdgovoriIzbriši
  30. O da, i ja potpisujem sve. Odličan post. Nevjerojatno je koliko samo cure danas ne vode brigu o tim stvarima. Koža pamti...

    OdgovoriIzbriši