TOP 5 PROIZVODA BEZ KOJIH NE MOGU

Posted by Dear Skin at 18:47

Iako blogosferom kruže razni zanimljivi tagovi, nikako uhvatiti vremena za takve tipove postova, no tag kojim me nominirala Tijana s bloga Sreća je zdravlje za mene je bio pravi izazov.
Radi se o tome da navedem 5 proizvoda bez kojih ne mogu i kako da osoba poput mene koja ne može bez ničega izdvoji samo pet stvari?!  Nakon temeljitog razmišljanja, evo moje TOP liste od 5 proizvoda bez kojih ne mogu zamisliti dan. Proizvodi na slikama su primjeri, pošto se kod mene postava često mijenja.
Prva stvar koja mi je najvažnija je dobar čistač, odnosno gel za umivanje jer ja ne mogu bez temeljitog umivanja i čiste kože.
  What's not to like (recenzija)

Serum za lice je nešto bez čega ne započinjem dnevnu rutinu i bez čega ne mogu zamisliti početak dana ili večeri. Serumom njegujem cijelo lice, okoloočno područje i vrat.
As time goes by (recenzija)
Sada nastaje problem jer kako u moru krema, losiona, mazalica za tijelo izabrati samo jedan proizvod? Odlučila sam da na ovom mjestu stoji hladno prešano biljno ulje. S takvim uljem mogu puno: očistiti makeup, hidratizirati lice i tijelo, te njegovati ruke.
biljna ulja (klik

Zahvaljujući mom "krasnom" tenu kojeg krasi crvenilo i ispucane kapilare, bez pudera ili BB kreme ne izlazim u javnost, a ujedno se zaštitim SPF faktorom.
Lioelle Dolish BB krema (recenzija)

Moje male oči koje nisu nimalo primjetne ako ih ne naglasim zahtijevaju must have proizvod - maskaru!

Suhe, zahtjevne usne vape za dobrom njegom, a kako želim i malo boje na usnama, prednost dajem toniranim balzamima.
Rosal lip balm (recenzija)
I za kraj, ah, vidim da sam već ispunila kvotu od 5 komada, ali moram dodati rumenilo bez kojeg ne izlazim. Rumenilo daje svježinu licu, živost i podiže cjelokupni dojam.
Jane Iredale blush (recenzija)

Neću tagirati pojedinačno već pozivam sve čitateljice i kolegice da napišu svojih 5 proizvoda bez kojih ne mogu zamisliti dan, jako me zanimaju Vaši odgovori.

Dijelimo li koji top proizvod? 

29 komentari:

  1. bez cega nebi uopce izasla ujutro: krema sa spf-om. puder, maskara, rumenilo.
    to je vec 4 ;)
    onda jos ulje za skidanje sminke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Serum za lice, Loreal puder, krema za ruke, maskara i rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. Shiseido concentrate facial moisturizing+kap ulja smilja
    2. Chanel vitalumiere aqua
    3. YSL Touche Eclat
    4. Lancome Hypnose Star maskara
    5.Waybelline eyeliner

    Martina, recenzije su ti kvalitetne, pratim ali ne komentiram. Sve do danas. Zahvaljujući tvojim iskustvenim impresijama ciljano kupujem, ne griješim u odabiru, prezadovoljna s.m rezultatima. Imam 42 godine i nijednu boru. Dobrim dijelom moram tebi zahvaliti.
    Pozdrav iz Dortmunda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti jedna bora sa 42 godine, što drugo nego čestitati. Hvala ti na čitanju, drago mi je kada mogu svojim iskustvom pomoći :)

      Izbriši
  4. Maskara
    Krema za lice (pa makar to bila i Pavlovićka)
    Balzam za usne
    Parfem
    Micelarna ili neka umivalica
    i to je mojih top 5

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno ti zavidim da možeš proći samo s maskarom, bravo!

      Izbriši
  5. Nisam odolela da te stavim na ove slatke muke a i jako me je zanimao tvoj izbor :) Ova bb kremica ima tako slatko pakovanje a verujem da je i super čim je tebi u top 5 :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ponukana tvojim savjetima,ali i vlastitim razmišljanjima- prednost dajem preparativi.
    1. JMO serum s vitaminom C za mene je apsolutno savršenstvo. Trenutno koristim Caudalie radiance. Istina da daje glow efekt ujutro,ali nije to to. :-(
    2. Novexpert piling
    3. L'occitane pjena za čišćenje lica
    4. Ulja- koristim ih umjesto noćne kreme i za njegu tijela. Ne pamtim kad sam zadnji put kupila losion ili mlijeko za tijelo. Favoriti su mi ulje divlje ruže, pasji trn i marelica
    5. Puder ili bb krema i maskara- bez toga ne izlazim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo skoro identične top 5, samo se razlikuju proizvodi. Ja uvijek dajem prednost preparativi i drago mi je da je i kodt ebe tako.

      Izbriši
  7. 1. Apivita pjena za ciscenje
    2. Krema Lrp duo i apivita aqua
    3. Puder Shiseido sun
    4. Maskara Borjuois Glamour black
    5. Estee lauder bronzer

    OdgovoriIzbriši
  8. 1. Apivita pjena za ciscenje
    2. Krema Lrp duo i apivita aqua
    3. Puder Shiseido sun
    4. Maskara Borjuois Glamour black
    5. Estee lauder bronzer

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve prekrasni proizvodi,jedino nisam probala EL brobzer.

      Izbriši
  9. Rado ću se odazvati i napisati bez kojih 5 proizvoda ja ne mogu!

    OdgovoriIzbriši
  10. -serum za lice, krema sa salicilnom kiselinom, okoloočna krema, krema za ruke, maskara

    OdgovoriIzbriši
  11. 1. Čistač (My own..., Everyday Coconut ili micelarna), 2. Simply the best ili Loko smilje, 3. puder, 4. rumenilo, 5. maskara.

    Dezodorans, gelovi za tuširanje i sl. podrazumijevam :D

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
  12. I meni je 4 proizvoda baaaaš malo :) Hajde neka to budu krema za lice, maskara, olovka za oči, neko sredstvo za čišćenje lica i rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
  13. 1. Dobra čistilica mi je must have (Ili LRP Lipikar Syndet ili LRP micelarna)
    2. Dnevna/noćna krema - odabir varira o tome u kakvom se stanju koža nalazi (favoriti su Bioeliksir Euten, LRP Toleriane Ultra Fluid ili Fucidin krema na kojoj sam trenutno)
    3. Puder (Estee Lauder Double Wear tekući i Clinique Stay Matte u kamenu)
    4. Olovka za obrve (Diego della Palma, bio i ostao moj HG proizvod)
    5. Rumenilo (Bourjois)

    I kao bonus, kemijski/mehanički pilinzi :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ajde vi meni zenke objasnite nesto u vezi preparative? Kako vi u svoju njegu ubacite spf,hijaluron i hidrataciju? Ja kremu koja sadrzi sve to a da pase mojoj dehidriranoj kozi sa masnim nosom ne mogu naci. Pa sam razmisljala o hranjivom serumu, kremi sa spf i nocnoj sa hijaluronom, jesam ja to dobro zamislila? Il da za noc ostavim hranjivu kremu? Tnx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hijaluron ionako služi kao hidratacija pa ja osobno gledam da ga sadrži ili hidratantna krema ili serum. Sve ovisi kako kome odgovara, ja stavim hidratantni serum (s hijaluronom) pa fluid s spf-om a z anoć nešto hranjivo a ponekad i serum ispod kreme navečer.

      Izbriši
  15. 1. sap no sap
    2. krema (shiseido pureness)
    3. labelo
    4. puder (lancome teint idole ultra)
    5. bronzer (max factor)

    OdgovoriIzbriši
  16. Super mi je ovaj tag :D I mene je draga Tijana tagirala i sad mozgam kako da od toliko proizvoda koje volim, izaberem sam pet :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Krema za lice,okoloocna krema,puder,rumenilo,maskara i cistac za lice:D

    OdgovoriIzbriši
  18. krema za ruke, balzam za usne (ali nikako ovaj rosalov jer su mi strava - nit bojaju nit njeguju), bb krema, maskara i kakva umivalica, barem to, sve drugo je nadogradnja ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Krema za ruke, krema za lice, dezodorant, rumenilo i maskara!

    OdgovoriIzbriši
  20. Odličan si izbor napravila :)
    Čišćenje na prvom mestu pa sve ostalo. Neću navoditi brendove jer su
    promenljiva kategorija, već ću samo grupu proizvoda.
    Meni je najbitniji dobar čistač lica, zatim okoloočna krema, krema protiv flekica i bubuljica(idealno bi bilo neka sa voćnim kiselinama),
    dobra a lagana pogloga da ujednačim ten, i olovka za obrve :)

    OdgovoriIzbriši
  21. 1. čišćenje lica - REN Evercalm™ Gentle Cleansing Milk ili Avene Extremely Gentle Cleanser
    2. tonik – REN Clarimatte™ Clarifying Toner
    3. L'occitane Bademovo koncentrirano mlijeko
    4. serum Avene Soothing Hydrating Serum (koji kako vidim prestaju proizvoditi :((( i daju neku zamjenu)
    5. krema - LRP CICAPLAST BAUME B5

    (može i jocker???? – Nuxe - Reve de Miel, balzam za usta)

    Dakle, kad bih morala, prije bih se odrekla dekorativne od preparativne kozmetike. Sva sreća da ne moram.

    OdgovoriIzbriši
  22. 1.micelarna otopina - uriage
    2.hidrtantna krema - eveline
    3. puder . dior forever
    4.ruz za usne
    5.set za oblikovanje obrva - beauty UK

    OdgovoriIzbriši