Pregled mjeseca studeni

Posted by Dear Skin at 22:49


Ne znam kako Vama, meni je studeni prošao brzinom munje. 

Odlučila sam uvesti kategoriju na blogu s mjesečnim novostima i događajima u svijetu kozmetike, nadam se da Vam se dopada ovakav mjesečni pregled.


Pa krenimo redom...



APIVITA I ZAPOSLENA


 Posjetila sam galeriju vina MIVA gdje se održala promocija novog broja časopisa Zaposlena .




 Uz vrhunsko vino Korta Katarina, saznali smo koji je dragocjeni anti-age sastojak nalazi u poznatoj grčkoj kozmetici Apivita.
Više fotografija s događaja možete vidjeti na ovom linku.



JANE IREDALE DRUŽENJE


U DermaCare centru Cvjetni, družila sam se s gospodinom Shawn Town, međunarodnim Jane Iredale edukatorom i Demalogica timom. Više o druženju možete pročitati u ovom postu , a podsjećam na prekrasno darivanje koje je Jane Iredale Hrvatska organizirala i traje do 30. 11.2013.

Ako se niste prijavile, još nije kasnoJ)


DAVINES




Promijenila sam i frizuru, sada imam predivne i moderne flamboyage pramenove by Davines o kojima sam više pisala u ovom postu.


LIFE CITY WELLNES

Uredila sam  obrve, zaista su bile jako zarasle, a uređivanje sam prepustila profesionalki.



NO+VELLO centar za fotoepilaciju i pomlađivanje


U Hrvatskoj se otvorio prvi centar za fotoepilaciju i pomlađivanje kojeg sam posjetila i isprobala tretman za dubinsku hidrataciju. Više o centru i mom iskustvu, pisala sam u ovom postu.

DIESEL  Loverdose Tatoo novi ženski parfem



U zagrebačkom hotelu Hotel9 Boutique  predstavljen je novi  ženski parfem by Diesel pod nazivom Loverdose Tatoo . Kako nam je bilo i više o samom mirisu , pisala sam u ovom postu.


Uvela sam i novu rubriku na blogu : muški postovi i recenzije i objavljen je prvi post.
Drago mi je da Vam se svidio i nastavljamo s muškim recenzijama J

Mjesec je bio i prepun noviteta :


La Roche Posay Redermic krema za područje oko očiju



Aussie linija za obojanu kosu


Natura Siberica anticelulitni balzam





Aminogenesis Really, really clean gel, Perfect reflection serum i Facial repair krema za lice

Nuxe Nuxellence fluid


Davines Noursing šampon i HBP maska za kosu

La Roche Posay novi puderi iz linije Toleriane Teint
Yves Rocher piling za tijelo
Jane Iredale sjajilo

Caudalie ulje, poklon moje drage čitateljice M. Hvala draga od <3
Jane Iredale PurePressed puder


Poklon paket drage prijateljice u kojem se našao predivan KIKO bronzer



U studenom sam popila i blogo-kavice s mojim dragim kolegicama, i to s Mikkom s bloga     Mikka's Makeup Box, Nives s bloga A little makeup obsessed i Mirnom s bloga

A Girl in Berlin.




I to bi bilo sve za mjesec studeni, sviđa li Vam se ovakav post?

 Kako ste provele studeni i što Vas najviše zanima iz new in-a?

67 komentari:

  1. Posvudušo! :DDD Tražena si roba u gradu hahahaha :D Sve mi je redom divno ali tvoja nova boja kose mi je wow!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahahaha, prava sam posvuduša :D

      Hvala **

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Drago mi je, i meni se sviđa ovakav mjesečni pregled :)

      Izbriši
  3. Boja kose je ODLIČNA :) koliko divniiiih proizvoda na jednom mjestu...jedva čekam dojmove :) najviše me znaima LRP krema za područje oko očiju, Aminogenesis serum i Jane Iredale PurePressed puder, ma ubit sve me zanima :) ..i da sviđa mi se ovakva vrsta postova! Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga**
      I ja sam jako zadovoljna, bit će recenzija, treba samo sve isprobati :D

      Izbriši
  4. I meni prolazi poput munje... Drago mi je da ga provodiš u lijepim druženjima i u isprobavanju krasnih proizvoda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram ti priznati da si mi jako nedostajala u ovim druženjima, nadam se da se vidimo uskoro :)

      Izbriši
  5. Svega lipoga! Mene najvise zanima la roche matirajuci puder :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, nisam ga još probala, budem ovih dana pa javim dojmove. Nekako se sad bojim matirajućih pudera jer sam dosta isušena :/

      Izbriši
  6. A jesi posvuduša, mogla bi početi naplaćivati svoje dolaske :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Nije čudo da ti je mjesec proletio kad si svugdje bila i svašta lijepo radila :)) Želim još ovakvih postova :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem, svašta lijepog sam vidjela, naučila i da je svaki mjesec ovakav bilo bi divno :))

      Izbriši
  8. Naravno da mi se svidaju ovakvi postovi!Super noviteti i pokloni:-)Mene zanima ovaj LRP puder za normalnu do suhu kozu,jesi li mozda probala kakav je?Jer ja sigurno ovdje necu moci do testera,a vjerujem tvojim preporukama:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**
      taj hidratanzni puder sam odmah probala i imala ga 12 sati. Lagan i prekriva osrednje ali se može nadograditi pa da jače prekriva. Što se tice hidratacije, u ovako ekstremnim uvjetima kao što je grijanje i suhi zrak, neminovna je dobra podloga , ali puder ne isušuje, daje ugodan osjećaj na licu i traje jako dugo. Tek za par sati sam morala prepudrati T zonu jer sam se zasjajila.
      Ako trebaš pomoć oko testera, slobodno mi se javi ;)

      Izbriši
  9. Bas lep i ispunjen mesec, boja kose je stvarno fantasticna!

    OdgovoriIzbriši
  10. divni su proizvodi i događanja, ali meni je naša kavica ipak najljepša :D

    OdgovoriIzbriši
  11. najviše mi se sviđa kako ti je Željka uredila obrve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Snoopy, Željka je osoba kojoj jedino prepuštam svoju facu da radi s njom što želi, i pravi je majstor :)

      Drago mi je da je netko primjetio i moje nove obrve :))

      Izbriši
  12. Odličan mesec. Boja kose, noviteti, predivan Kiko bronzer, Davines hbp...Sjajno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se draga, fantastičan mjesec , kakav će tek biti onda prosinac :D

      Izbriši
  13. Volim mesečno sumiranje utisaka :) Sviđa mi se kako su ti sređene obrve, a sviđa mi se i praktično sve od noviteta sa slika. I ja sve razmišljam da kupim tu HBP masku kada je već svi hvale, baš me zanima kako će se kod tebe pokazati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga**

      Obrve su me totalno "podigle" i drago mi je da si primjetila.
      A maska je u fazi korištenja pa donosim svoje dojmove :))

      Izbriši
  14. Bome svašta se zaredalo, vidim da je bilo veselo bilo u studenom...super je sve vidjet ovako na hrpici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je bilo veselo i drago mi je da smo popile našu blogokavicu **

      Izbriši
  15. Krasan mjesec, ne bih imala ništa protiv da je i moj bio takav :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, no smatram da je tvoj mjesec također bio ispunjen divnim kozmetičkim i drugim krasotama :))

      Izbriši
  16. Divno ispunjen mjesec :) Caudalie ulje ♥

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja sam tek u studenom pocela pratiti blog ali sve sam nadoknadila a ponesto i narucila, te pocela koristiti...i da i ja sam postala ovisna o serumima :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja sam tek u studenome otkrila ovaj blog, ali sve sam pohvatala! Pozorno pratim i dalje:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Ivana na pracenju i pohvalama <3

      Dobro došla <3

      Izbriši
  19. mesec ti je bio baš ispunjen :)
    dopada mi se novi izgled obrva,
    i pročitala sam o druženju sa blogokoleginicama što smatram
    posebnim blagom u blogosvetu :)
    radujem se ja nadolazećim recenzijama, ne sumnjam u tebe..
    recimo da me najviše interesuje ovaj kiko bronzer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lena**
      mjesec je bio ispunjen i predivan :))

      A blogokavice su najljepši dio priče kao i ostala virtualna divna poznanstva <3

      Izbriši
  20. Kad sam vidjela November, pomislila sam November Rain, ali make up je to malo uveselio.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom nije bilo kiše :D :D

      Osim kozmetičke :))

      Izbriši
  21. Odličan mjesec si imala :)
    Moram ti se pohvaliti da sam i ja zadovoljna šta sam trošila u studenom....
    Čekam recenziju davines HPB maske za kosu jer sam našla kanal kako doći do nje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam vidjeti i čuti što si svašta kupovala **

      Davines masku čim prije recenziram, moram je isprobati bar 5-6 puta :))

      Izbriši
  22. Nije tebi bilpo lose ovaj mjesec od svega ponesto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je super, puno krasnih druženja i divnih šopinga :))

      Izbriši
  23. Joj, koliko lijepih evenata i druženja. Ja jedva čekam recenziju NS anticelulitnog balzama. I baš mi je bilo lipo na kavici. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni Mirna, nadam se da ćeš brzo u Zagreb opet. A balzam još nisam probala, čekam da potrošim neko anticelulitno ulje :D

      Izbriši
  24. Super šopinzi :)
    Odmah mi je lakše, ja sam ovaj mjesec toliko toga kupila, da kad vidim da nisam jedina, tješim se da je to normalno ;)

    Mislim da sam vidila tester seruma i kreme L'occitane od smilja... baš me zanima kakva će ti biti. Meni se na prvih par korištenja činila super, ali su mi nakon toga počeli iskakati prištevi, ne znam je li od ove kombinacije, ali sam je prestala koristiti :( a već sam mislial da ću u kupovinu, ali na kraju nisam ni testere potrošila...

    Ali s obzirom da sam kupila nekoliko krema i seruma ovaj mjesec i sve rotiram, možda je zakašnjela reakcija na neki drugi proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Rosa **

      Svakako ću ubaciti serum os smilja. koristila sam dosta proizvoda iz te linije i bilo je sve ok Problem je kad rotiramo puno stvari, onda više ni sam ne znaš od čega je reakcija :/

      Izbriši
  25. Mislim da polako dolaziš na svoje :)

    Najviše mi se sviđa boja kose i frizura i najradije bih isprobala davines.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga puno, i meni se kosa napokon sviđa nakon dugog vremena.

      Izbriši
  26. Divno,divni noviteti!
    Jedva cekam recenzije Davines sampona,LRP pudera (nema ga kod nas ,steta) ,Redermic R kreme (ja imam C) i kako ti se cini HBP .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti**

      uskoro recenziram sve po redu :))

      Izbriši
  27. pa razvukli su te po čitavom gradu ;)
    neka, neka prosinac bude i razvučeniji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ko mene nasmje nego moja Žana **

      Izbriši
  28. odlično, unapred se radujem i sledećim sličnim postovima!

    OdgovoriIzbriši
  29. Svašta sam propustila! Idem nadoknađivati :) Trebale bi mi opet na blogokavicu kod Lenke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako...ma i ja sam u zaostatku. Jedan dan ću samo čitati zaostatke :))

      Izbriši
  30. Mozes li mi reci kakva je nijansa 03 LRP hidrirajuceg pudera,neutralna,rozikasta ili zuckasta? Konacno je stigao i kod nas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam ovaj hidratantni, nekako mi izgleda dosta neutralno. Nijansa nije baš za snjeguljice , ali nije ni pretamna, baš mi se lijepo prilagodi licu no moram još detaljnije isprobati :)

      Izbriši
    2. Hvala puno:) . Mislim da je to onda moja nijansa.

      Izbriši
    3. Ja sam ti onako, srednje tamna/svjetla. U MAC-u otprilike NC20-25. Onako na ruci se učinila dosta tamnom , ali na licu se super prilagodila. Nadam se da ima testera, makar onih u ljekarni da isprobaš :)

      Izbriši
    4. Videla sam ti slike i cini mi se da imamo slicnu boju tena. Ja sam neutralno hladna i srednjeg tena. Mislim da si negde pisala da koristis Lancome teint miracle 03 ,a meni je 04 pretamna pa sam nekako povezala da smo tu negdesa bojom tena. Nisam bas sigurna za testere da li cu ih naci ,ali ako i ne nadjem uzecu ga pa sta bude jer mi se cini da je izuzetno lagan i hidrantan a to mi treba za ove hladne dane. Hvala jos jednom:*

      Izbriši
    5. Istina, Lanome koristim 03 mada je ta nijansa dosta žučkasta ali odgovara i neutralnima. Obavezno zatraži tester ili ponesi posudicu da ti istisnu za doma. Lagan je jako, nije mastan i lijepo vlaži. Prekrivanje nije jako , ali je zadovoljavajuće. To su dojmovi onako na "prvu". Detaljnu recenziju ću svakako uskoro napisati, samo da se pojavi malo sunca za fotografije :)

      Izbriši