NEW IN

Posted by Dear Skin at 18:31



Dugo nisam pisala post sa novitetima, nekako sam neodlučna da li ih pisati ili ne, ali obzirom da se ovaj post sastoji uglavnom od darova koje sam dobila posljednjih mjeseci, odlučila sam podijeliti s Vama svoju sreću :)

Pišući ovaj blog, a posebno nakon Avon Beauty Blog Day-a (klik), stekla sam mnoge prijateljice, poznanstva i suradnje. Kao što znate, moja ljubav je preparativa, njega i zdravlje kože i zato ne čudi što se ovaj new in sastoji uglavnom od te skupine kozmetike.

Avon:


U ovom paketu ima raznih divota o kojima ću Vam pisati redom.


Potom Vichy i LRP noviteti:



Za potrebe projekta 100 dana/100 žena o kojem ste mogle čitati ovdje, dobila sam Purette Thermale njega za uklanjanje šminke 3u1, Liftactiv serum 10 i Aqualia Thermal krema za lice.
Na predstavljanju Vichy-evih novih Teint Ideale pudera (klik), dobila sam TEINT IDÉAL  blistavi tekući puder za otkrivanje idealnog tena za normalnu do mješovitu kožu .
Stigao je novi CelluDestock serum flash protiv celulita, kao i La Roche Posay Anthelios XL fluid.

Na Chanelovom eventu o kojem sam Vam pisala ovdje, dobile smo maskaru, Hydra MAX serum i Chanel NO.5 parfem.


Tu je i nedavni  LANCÔME BLOGGERS BRUNCH (klik), gdje sam dobila divan EDT La vie est Belle  i Blush Subtile rumenilo u nijansi 021 Rose Paradis.


Moja imenjakinja i prijateljica Martina, šalje mi ovaj divan John Masters Organics serum, a tretman za sjaj kose od istog proizvođača naručujem s web shopa.



Još malo sjaja i volumena...Matrix Biolage regenerator u spreju za sjaj obojane kose i sprej za volumen kose Biolage Spray-in Volumizer...



...pa još malo volumena i sjaja label.m Brunnete Style Dust- prah za volumen smeđe kose i Shine Mist-sprej za sjaj kose...


...i još malo proizvoda za kosu...Organix brazillian keratin šampon i serum za vrhove, te Schwarzkopf regenerator u spreju, a tu se našao i Inglot puder, poklon moje prijateljice Tamare :)


A Tamara je izazvala i erupciju sreće ovim divotama...


Koress tekući puder, Collistar nude lak, predivne Yankee Candles svijeće i voskovi, Estee Lauder puder za prekrivanje crvenila i brdo Elizabeth Arden...HVALA ti <3

Tamara mi donosi i pozamašnu količinu čuvenog Bio Oil ulja koje svi hvale u borbi protiv strija, ožiljaka, bora i dehidracije...

Nije prošlo bez divnih Green Girl proizvoda...

Dear Skin balzam za čišćenje, recenzija uskoro! Sweets for my sweets -recenzija i For your eyes only-recenzija.

Good chemistry šampon i Wrapped silk regenerator, Wet the skin s AHA kiselinama (klik), ulje za moje umorne noge i On cloude nine suho ulje (klik) s mirisom vanilije.


Moja divna Mirna , šalje ovaj prekrasan paket u kojem je trebala biti samo Andalou maska za lice i Thayers tonici, ali Mirna je željela da i ja uživam u divnom Koress Lip Butteru -recenzija i ostalim krasotama s fotke. HVALA Mirna <3




Moja predivna hvarska prijateljica, predivna osoba i žena, ne dozvoljava da ostanem bez predobrih hvarskih sapuna i pilinga, a uvijek ubaci i fine hvarske medenjake. Ovaj puta, iznenadila me preko glave i divnom Lush tuširalicom, Loccitane mlijekom za tijelo i Mixa kremom. HVALA Renata, sve znaš!




Imam dugogodišnju prijateljicu iz Medulina koja mi šalje svoje favorite, HVALA Sandra <3


Narudžba Loko kozmetike...sapuni za mitesere, kosu, osjetljivu kožu, anti-aging..i jedan prirodni dezodorans..



Ovi proizvodi na fotki su rađeni od strane poznatog dermatologa, radi se o losionu za tijelo protiv uraslih dlaka, pjega i za elastičnost i o dvije kreme za lice. Više detalja o ovim proizvodima, pisat ću idući tjedan.


..NovExpert Repulp maska..


...Holika Holika puder protiv proširenih pora i SPF 50...


..od moje suradnice i prijateljice Ane, dobivam Body Shop Microdermabrasion o kojem Vam je pisala u ovom postu...


...Sisley Phyto lip twist...


...nova Nuxe BB krema..


...Batiste...


...narudžba s iHerb-a, prema Babushkinim recenzijama....


...potom je moj frend shvatio da volim kozmetiku i odlučio me počastiti sa par Lush proizvoda prema njegovom izboru...

Skin's shangri la krema za lice, Daddy o šampon za kosu, Veganase regenerator, Gurugu i Help's hands kreme za ruke, Ice blue i Sandstone sapuni..jedino ne prepoznajem ovaj okrugli sapun pa ako netko zna, neka mi napiše koji je...

ski

skin's shaskin's shangri i l


!
Jednom sam pisala kako nikad nisam probala Sally Hansen lakove za nokte, i evo..lakovi su pronašli put do mene, a najviše od svega me oduševio ovaj mali klokan, australski suvenir <3

Draga I. hvala ti puno, ostavila si me bez daha <3


Što Vam se najviše dopalo? Ima li kakvih, a znam da ima, noviteta kod Vas?

104 komentari:

  1. jezus, sve je divno! iako mi se najvise sviđa no5 edp i lveb edt :D.
    ja nisam nikad probala deborah lippmann lakove pa eto...cisto da se zna XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, znala sam da će ti oko zapeti na parfemima :D

      Joj daj, nemoj mi sad govoriti opet o nekim lakovima XD

      Izbriši
  2. Predivne stvari! Uživaj u korištenju istih:-D

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan New in :D
    Najnaj mi je Nuxe BB kremica, Green Girl i Lancome <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu samo da gledam i da cendram..osim Lusha, nista mi nije dostupno :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako ja cendram milion puta kada čitam kod tebe nedostupne stvari :P

      Izbriši
  5. Krasni noviteti. :) Sve mi se sviđa, no ipak moram izdvojiti NovExpert Repulp masku, već je neko vrijeme želim isprobati no skupa mi je trenutno. :/ Nadam se da ću je se dočepati uskoro. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana Maria :)

      Ovo mije drugi primjerak, svakako prati akcije ili skupljaj bodove u DM-u :)

      Izbriši
  6. Odličan new in :) Uzela bi ti sve proizvode za kosu, ostavila bi ti batiste oni me ne privlače :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da ćeti se dopasti baš radi proizvoda za kosu :))
      Ja bez Batiste-a ne funkcioniram :D

      Izbriši
  7. 1. oči su mi skoro ispale
    2. ljubomorna sam
    3. uživaj u njima
    :D

    Mene zanimaju svi sapunčići i SH lakovi.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))

      Malo sam poludila za sapunima što se vidi iz priloženog :D

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Jakoo volim Matrix, puno toga sam probalaisve mi je bilo odlično!

      Izbriši
  9. Božeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)))))))) Koje lipote, koje divote! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ludilo :D A najbolje mi je što si dobila sve parfeme što si mi na wishlisti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne čudi me draga, divni parfemi, iako mi je Lancome momentalno draži za proljeće :)

      Izbriši
  11. Jao koliko divota, ne znam gdje da prije gledam :) Bit će puuuno divnih recenzija kojima se veselim :D Uživaj u divnim novitetima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će draga, sve ću lijepo isprobati :)) Hvala!

      Izbriši
  12. Wow, kakav New in!
    A najvise mi se svidja: http://i57.tinypic.com/25s4fix.jpg
    :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Najlepši New in koji sam videla do sada. :) Predivne stvarčice, i divne prijateljice! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Prijateljice su predivne, svaka stvar poklonjena od srca i po mom guštu :)

      Izbriši
  14. Ovo se bome zove pravi New in :D Ima zbilja puno lijepih i zanimljivih stvarčica, ali moram izdvojiti ovog malog klokana, prekjut mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  15. super noviteti, holika holika me posebno zanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))

      Holika puder za ten poput tvog, na meni presvjetli :/

      Izbriši
  16. Megalomanija, jednostavno je previše toga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ja sam veliki megaloman i to svi znaju pa me opskrbljuju poklonima kako bih nahranila svoju glad .D

      Izbriši
  17. Auu, dok sam došla do kraja zaboravila sam što je bilo na početku :D. Oči su mi ispale kad sam vidjela sapune, divni su. Sve je baš cool. Puno divota na jednom mjestu <3. Piši New in postove, molim te. Ima nas puno koji bi to voljeli gledati/čitati, a tko ima problema s tim neka ne čita :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Azzie :)) Već sam nekoliko puta odlučila ne pisati new in postove jer nekako uvijek osjećam neku negativnu vibru oko takvih postova, no kada se radi o ovako divnim darovima,ne mogu ne podijeliti sa svima svoju radost :)

      Izbriši
    2. To bas nije fer, jer ispada da postoji neki limit do kojeg je ok pisati takve postove :/.
      Nadam se da ces ih ipak pisati :D

      Izbriši
    3. Ne znam što da ti kažem..uvijek nakon takvih postova se loše osjećam jer se nađu loši komentari da imam previše ili previše trošim. Da ne volim tako strasno kozmetiku, vjerojatno ne bih imala beauty blog već neki drugi, a to neki očito ne shvaćaju :P

      Izbriši
  18. Jedva čekam recenzije! Ima puno divnih proizvoda koje bih i sama voljela isprobati :D Odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ljepotice :)) Bit će recenzija, samo sve redom treba probati :)

      Izbriši
  19. Bolje nemoj više pisati ovakve postove.. Dođe mi da plačem - zavidim na mnogo toga, najviše na nuxu, JMO, lancome parfemu - eto, moje želje su "samo" ti proizvodi :)
    Moji noviteti su: Lrp effeclar gel, effeclar duo+, i trenutno sam u potrazi za postojanim puderom koji je ujedno nekomedogen.. Ma blago tebi, uživaj u svemu :*
    Kad uhvatis vremena, molim te da mi napišeš stranice s kojih si naručivala..lijep pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, divna WL, s pravom :))
      Kakav ti je LRP Duo +??
      Na koje proizvode misliš kod naručivanja? Ovdje je jedino stiglo s iHerba-a,odlična stranica i topla preporuka!

      Izbriši
    2. hehe, znam da je :) nadam se da neće dugo biti samo WL :D LRP Duo+ zajedno s effeclar gelom je fantastična kremica - konačnoooo mi nestaju miteseri. Imam ih otkad znam za sebe i probala sam zaista svakakve maske, pilinge, ma sve što se može kupiti u drogeriji, no sad kad sam malo iskusnija i imam šogoricu koja mi je ''veza'' u ljekarni, pa mi je dala uzorke, isprobala sam LRP i prezadovoljna rezultatima. Ljekarna Farmacia ima najviše uzoraka pa ja tamo odem kad me nešto zanima i uvijek me dočeka ljubazno osoblje i odem doma s punoo testera.
      Na iHerb sam mislila :)
      p.s. danas sam se počastila baš kako treba - kupila illamasqua skin base (čitaj: cijelu godinu ne smijem više ništa kupiti od make up-a) :D

      Izbriši
    3. I da, rezultati s LRP su vidljivi jako brzo :)

      Izbriši
    4. Joj kako mi je drago da Duo+ djeluje :))) Samo pripazi s sastojcima kod Illamasque, meni su neki proizvodi začepljivali pore i radili nerede.

      Izbriši
    5. Nadam se da neće uzrokovati akne..ionako ne mislim koristiti svakodnevno.. :) hvala na odgovoru, jako volim tipkati s tobom..obožavam ovaj blog :))

      Izbriši
    6. Sve te baze i primeri po mom mišljenju nisu baš dobri za problematičnu kožu, mada i ja povremeno ne mogu bez tih pomagala. U svakom slučaju, javi nakon nekog vremena kako se pokazala :)

      Hvala tebi na čitanju i djeljenju svojih iskustva s nama :*

      Izbriši
    7. Javit ću svakako :) Lijep pozdrav

      Izbriši
    8. javljam da sam vrlo zadovoljna, podloga mi još uvijek nije začepila pore, jako dobro prikriva i postojanost je fantastična. Bila sam u svatovima i vratila sam se doma kako sam i otišla - make up na mjestu :) Koristila sam i fiksator Diego dalla palma, no njega sam koristila i s drugim podlogama pa nije bila toliko duga postojanost. Jedini minus mi je što ne matira, te mi se relativno brzo pojavi sjaj na nosu. Sve ostalo + :)

      Izbriši
    9. Odlično, znala sam da će sad i meni trebati, posebno za toplije dane koji dolaze :)

      Hvala ti na recenziji .*

      Izbriši
  20. Stvarno si puno toga dobila. Nemam pojma kako ti to sve stigneš primjenjivati na sebi obzirom da se ja držim neke linije od samog početka do kraja zalihe. :) Mene bi zanimali sapuni jer ih jako volim mada više preferiram tekuće sapune, ali ovi ovdje su mi zanimljivi zbog izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Subrino :)) Ahhh, polako..i ti ćeš se uhvatiti u ovaj vrtlog megalomanije :D
      Šalim se, imam ja suradnice koje mi pomažu recenzirati jer ja jednostavno nemam dovoljno kože :D

      Izbriši
  21. Nema tu nikakve negativnosti ni zle namjere, ali kad je neceg previše jednostavno je tako. Ne znam kako je moguće toliko proizvoda vjerodostojno recenzirat kad za kvalitetnu recenziju prerative treba cca mjesec dana korištenja. Ako se nekoliko proizvoda zasebne skupine konstantno rotira tu se više ne zna tko pije tko plaća. Je li pogoršanje ili poboljšanje od tonika/maske/kreme , ove ili one od prije par dana i sl. Ja također jako volim kozmetiku ali kad vidim ovako nešto sve skupa mi djeluje neuvjerljivo, sa stihijskim rezultatima i megalomanijom te opsesijom izgledom kao osnovom. A trebalo bi se raditi o nećem drugom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam nekoliko puta dobila ovakav komentar ispod svojih New in postova i možda jedan od razloga zašto ih ne objavljujem. Prvo, ako si pročitala gore na vrhu bloga "O meni" onda znaš da sam napisala da recenzije ne pišem dok ne potrošim proizvod (preparativa), drugo, neki proizvodi mi na prvi pogledna sastojke i teksturu ne izgledaju privlačno pa ih ne koristim i ne recenziram. Treće, ako pratiš moj blog, vjerojatno si primjetila dajesvaki moj proizvod recenziran nakon dugogodišnjeg korištenja a ukoliko se radi o novim proizvodima onda minimalno nakon 3-4 mjeseca. Dalje, ono što nije za moju kožu proslijedim suradnicama na recenziju ili u dobrotvorne svrhe.Dalje, ovdje je većina proizvodaz a tijelo i kosu pa ne vidim problem, mnoge žene rotiraju istovremeno puno proizvoda.
      Dalje, u ovom postu su 99 posto pokloni, stoga komentar ti je kao da kažeš mladencima : dobili ste previše :D

      Izbriši
  22. Stvar nije u kupljeno/poklonjeno, to nije bit. Bit je u slijedećem, npr. :trenutno je aktualan projekt 100 dana 100 žena, kompletna njega za lice, je li tako, i da bi bilo vjerodostojno za nas čitatelje trebalo bi koristiti samo to. A ne i proizvode od green girl, serume, svježe pripremljene kreme od poznatog dermatologa i sl. A ti znaš i ja znam da ne koristiš samo to. Ovo je samo ogledni primjer.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O đizs krajst, pa ko je rekao da koristim ako sam dobila? :D Ovo je new in u nazad 6-7 mjeseci, neke stvari su već potrošene,a što se tiče moje trenutne njege, prolistaj malo po prethodnim postovima gdje sam nekoliko puta naglasila da momentalno koristim Vichy proizvode + krema sa spf preko dana+okoloočna+piling+maska jer kako sam i najavila u postu o projektu, meni ta tri proizvoda nisu dovoljna za kompletnu njegu.

      Izbriši
  23. Prekrasno je sve! Jedva čekam nadolazeće recenzije! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  24. Martina, što ovoj anonimuši nije jasno? Šta se opravdavaš, ako tvoje recenzije nisu vjerodostojne, ne znam čije jesu. Samo ti nama objavljuj new in-ove, barem znamo koje recenzije možemo očekivati !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam pojma, iskreno :/ Očito je da se moram loše osjećati radi svog new in-a, i super mi je kad drugi znaju što ja koristim :D

      Izbriši
  25. Draga moja,kao i uvijek kod tebe,same divote!Oci su mi ispale:-)Samo ti nama pisi new in postove,ne obaziri se na glupe komentare,to su zavidne i ljubomorne osobe i zanimljivo uvijek,ali uvijek ti negativci ne udostoje se ni potpisati na kraju!!!Stvarno jadno...Zeljno iscekujem brdo novih recenzija!!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, biti će recenzija more :))

      Izbriši
  26. Predivno,bas sam lijepo odmorila oci :),a vidi se da si ti bas divna,jako volim tvoj blog,mene sve zanima al et ta BB krema on Nuxe nije losa,bas me zanima tvoje misljenje kad je probasss.A

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i lijepim riječima :) Moj dojam Nuxe BB kreme ide ubrzo :)

      Izbriši
  27. Predivni pokloni.
    Ne obracaj paznju na neke komentare i samo ti pisi.
    Volela bih sve da recenziras. Interesuje me sta mislis o Lankomovom parfemu jer ga i ja imam i volela bih da ako si u mogucnosti recenziras Logonu. Jako me interesuje tvoje misljenje. Ja sam se skroz prebacila na tu preparativu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :)) Znaš kada sam ti pisala da sam našla u Hrvatskoj Logonu? E pa ispostavilo se da stoje samo u web shopu i zapravo ih nema, a tako sam htjela probati okoloočni gel i gel za umivanje koje si mi preporučila.Sad kopam vezu da navbavim iz Srbije :))

      Izbriši
  28. Ajme, divno! Veselim se recenzijama. Jesi isprobala Holiku, kakva se tebi cini? Maja memorysun

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majo:))

      Jesam, presvjetlo za mene :/

      Izbriši
  29. Ovo izgleda kao da je sve zajedno zgurano Božić i Nova i Rođendan i Godišnjica....poklona kao u priči....
    E da mi je na jedan dan uletjeti u tvoj kozmetički kutak mmmm milina.
    Uživaj u mackanju i trackanju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, istina :))

      Hvala Valentina, uživam u svakom proizvodu, a ti si uvijek pozvana u moj kozmetički kutak :))

      Izbriši
  30. Čoveče, kakva je to gomila! :D Lepo ne mogu ništa da izdvojim, krenula sam da napišem neke proizvode pa sam shvatila da moram dodati još neke i prepisala bih pola posta onda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  31. Ajme kad dobivas ovakve poklone onda to prvenstveno znaci da si dobra blogokolegica i da vjerojatno druge blogokolegice misle da fantasticno recenziraš. Meni se new in sviđa i rado gledam tuđe poklone i veselim se tuđoj sreći a ima i onih koji nisu takvi kao pojedini anonimci. Razumijem da te to umara ali ne daj se pokoriti jer ima nas puno više koji sve sto pišeš volimo i cijenimo. Od svih tvojih poklona najmanje mi se sviđa Bio oil jer ima loše sastojke , prvo mjesto zauzima parafin a on ne njeguje, ne zacijeljuje ne radi čuda osim sto štiti od vanjskih utjecaja. Svaka čast Tamari nisam je htijela uvrijediti:-)) ostali pokloni su fantastični pogotovo GG i parfemi za kojima ludujem. Jedva čekam recenzije krema od poznatog dermatologa:-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Snježana :)) Čitala sam dugo kako Bio Oil hvale širom svijeta, nisam jošstigla proučiti sastav. Moram napomenuti da ovi darovi nisu od blogokolegica (osim Mirne) već mojih prijateljica koje su ujedno i čitateljice bloga :))

      Izbriši
  32. Baš sa puuuuno slika, kako sam i poželjela! :D Nekako mi je najdraži Avonov paket jer ga naprosto obožavam i ove Y. svijeće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam ti ispunila želju, zaista puno proizvoda-puno slika :))

      Izbriši
  33. Ajme koliko stvari, nemoguće sve popamtiti. Ja i dalje čekam svoj Vichy puder i nadam se da će skoro :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, istina, puno stvari,a koji Vichy puder čekaš?

      Izbriši
  34. Sve je divno, pogotovo Lancome rumenilo, nijansa mi se čini savršena (nisam stigla doći na brunch i sad mi je još više žao :( ), a recenzije Green Girl stvarčica jedva čekam! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa baš mi je žao da nisi stigla, bilo je zaista super i rumenilo je krasno :))

      Izbriši
  35. kako su ti lepi noviteti, kako kako da izdvojim nekoliko koji su mi zapali za oko?
    nemoguće. vidim da ćeš uživati u mackanju i korišćenju ovih stvarčica :))
    i treba, jer si zaslužila :***

    OdgovoriIzbriši
  36. Ajme jedva sam stigla do kraja :)) jako me zanima što si sve uzela od Avona na kraju, u biti sam jako površno upoznata s njihovim proizvodima, preparativom pogotovo...i kakav ti je na kraju ovaj prah za smeđu kosu? Jel to onaj sa sajma? Uživaj u svim novim stvarčicama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da to je ulov sa Sajma :)) Nije loš ali Batiste mi je bolji :)

      Izbriši
  37. ajme ženooooo *.*
    kakve krasote, guštaj i o svemu nas obavijesti ;)

    OdgovoriIzbriši
  38. Noviteti su ti da se onesvestiš, ali odmah! Dekorativa HE (hehe) mi se najviše dopada, ali jedva čekam da pišeš o Vichy tretmanu za celulit. Mislim da će to biti jedina merodavna recenzija u regionu, te mi makar pred-izveštaj šalji na pp :D ::***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga na povjerenju :)) Znaš da šaljem izvještaje :D

      Izbriši
  39. Piši nam o puderu za proširene pore što prije! :D

    OdgovoriIzbriši
  40. divne divote kod tebe, neznam sto bi prvo za recenziju

    OdgovoriIzbriši
  41. Wow, jako me zanimaju Batiste šamponi koje još nisam probala, LUSH Snow Fairy za kojeg sam čula same pohvale, ali paaarfem (Lancome) mi je prepredobar, zasad malo skup, ali možda ga nabavim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Batiste je moj prvi izbor otkako su se pojavili, uskoro pišem o njima :))

      Izbriši
  42. Može li "preko reda" recenzija LRP fluida :)?Na korak sam da ga kupim ali se dvoumim između njega i Vichy Capital Soleil BB kreme.Imam 4......:) godine,mešovitu kožu odnosno kožu koja prosijava ispod bilo kog make-up-a.Hvala i puno uspeha u daljem radu,na tvoj blog uvek rado svratim. Vesna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taman sam ujutro mislila poslikati sve moje fluide uključujući i ovaj i napraviti grupnu usporedbu po uzoru na današnji post o anticelulitnim kremama. Jedino nemam Vichy Capital Soleil BB ali ako stigne do objave posta i nju ću ubaciti u usporedbu.
      Što misliš?
      Hvala ti na lijepim željama i čitanju <3

      Izbriši
    2. Jako me interesuje ta grupna recenzija,naročito poređenje Eucerin-Avene-LRP-Vichy eventualno...mada me jako privlači taj koncept BB kreme u Capital Soleil liniji.Odoh da se edukujem o preparatima protiv celulita :).

      Izbriši
    3. Nadam se da će ti biti koristan post, napisala sam grupnu recenziju o mojoj SPF postavi, a ako dođem do Capital Solei BB svakako pišem što prije :)

      Izbriši
  43. Nema kod mene, stala sam sa shoppingom na neko vrijeme dok ne smanjim kolekciju, previse mi je toga u djiru trenutno pa imam osjecaj da pola toga zanemarujem, ne znam sto sve da komentiram pa cu se samo spomenut da su lakovi krasni :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno sam znala da će ti se lakovi dopasti:))

      Izbriši
  44. Uh uživala sam od početka do kraja, no definitivno je moju pažnju najviše izazvalo Lancome rumenilo…. Slinim…. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Arena :) Znala sam da će ti rumenilo zapeti za oko :))

      Izbriši