PREGLED MJESECA #2

Posted by Dear Skin at 22:01

Dugo sam razmišljala na koji način bih započela seriju postova u kojem bih Vam prenosila svoja zapažanja, ažuriranje dojmova, trenutačnu njegu i planove. Odlučila sam da to budu postovi na nekoj tjednoj ili mjesečnoj bazi u kojima ću podijeliti sve što se događa u mom trenutnom beauty svijetu.
Za početak, moram priznati da me ubija ova kišurina i promjene vremena. Stalno sam umorna, spava mi se i nemam snage za ništa. Ne znam kako Vi podnosite ovo vrijeme, ja se trpam vitaminima i pokušavam naspavati ali bezuspješno :D
Promjena prehrane se taman podudara s mojom detox dijeta u svrhu recenzije Aromarinog Cellu sistema o kojem sam Vam pisala u ovom postu,  pa se moja prehrana posljednjih dva tjedna bazirala na povrću i voću. Nažalost, puno toga moja probava ne podnosi poput paprika, kruški a i svježi krastavac mi ne legne baš najbolje, zato su moje salate prilično jednolične,  ali ukusne. Kako sam šokirala crijeva visokom količinom vlakana, ona mi vraćaju napuhnutošću, i one priče kako visoka količina vlakana plus tekućina potiču probavu i stolicu kod mene ne drži vodu. Hodam okolo napuhnuta, stvaraju se vjetrovi a i nekako učestalo podrigujem. U tu svrhu sam pomoć potražila u mojoj kvartovskoj ljekarni gdje su mi preporučili probavne enzime i zbilja pomažu.

Ako imate slične simptome poput mene, topla preporuka. Kod nas je cijena 109 kn za 90 kapsula dokna iHerbu isti koštaju 13,50 dolara (link).
Kada smo kod zdravlja, nedavno sam saznala šokantnu vijest vezanu uz moje probleme. Posljednjih mjeseci posjećujem Surya Center o čemu Vas obavještavam u postovima (klik). Odlučila sam povjeriti svoje zdravlje drevnim kineskim metodama liječenja jer naša zapadnjačka medicina se pokazala vrlo neučinkovitom. Znate onu priču, dođeš k doktoru koji ne zna postaviti dijagnozu i šaljete na milion pretraga i na kraju opet ne znaš ništa i nitko ti ništa ne govori a tebi nije dobro. Tako je i sa mnom već godinama, da bi tek nedavno saznala zašto loše spavam, zašto se budim noću (klik), zašto mi probava ne radi i zašto se loše osjećam. Problem su jetra i slezena koje moram rasteretiti, pročistiti i regenerirati kako bi i ostali organi profunkcionirali i tako riješila sve svoje zdravstvene probleme. "Bolesna" sam 10 godina tako da i izlječenje ne mogu očekivati odmah, ali polažem velike nade u ovu alternativnu vrstu liječenja o čemu ću Vas i obavještavati.

Sjećate li se mog tretmana oblikovanja lica u Polidermi? Pisala sam o njemu u ovom postu. Vrijeme je za prvi update koji ću objaviti u posebnom postu, zasada mogu samo staviti tužnog smajlića jer odoše moji fileri iz podočnjaka i opet sam vlasnica rupetina pod očima. Obrazi su i dalje podignuti i to izgleda super ali podočnjaci me ponovo napadaju :D

Kad smo kod ažuriranja, anticelulitne inekcije o kojima sam Vam pislaa u ovom postu su napokon popustile. Dakle, u slučaju da ste i zadovoljne efektom koji pruža, on traje tri mjeseca.

Što se tiče moje trenutne njege, vjerujem da Vas zbunjuju silne recenzije, no moram naglasiti da su recenzije pisane nakon dugogodišnjeg korištenja nekih proizvoda a kod noviteta nakon potrošenog proizvoda ako mi je dobar, ako nije, prestajem s upotrebom i pišem recenziju. Ne mogu si dopustiti da mi nešto stvara akne ili isušuje do kraja upotrebe. 
Sada sam trenutno na "čudotvornoj" kremi by Adonia Organics STEMULIFT SERUM koja obećava čuda i doline, a da li je tako, uskoro ću pisati. 

Razmišljala sam i o promjeni frizure, nekako mi je ova moja zlatno smeđa kosa dosadila a i narasla je prilično pa ako imate kakav prijedlog za mene, pucajte. Voljela bih promijeniti boju i to čak  radikalno.
Vjerojatno ste primjetile kako sam se navukla na razna biljna i eterična ulja, te aromakozmetiku i sve manje i teže pišem o proizvodima u koje više ne vjerujem. Iako imam čitateljice koje i dalje vole takvu kozmetiku, održavat ću trend i s recenzijama takvih proizvoda iako se možda neće svidjeti svima, ali što je tu je, to je samo moje mišljenje.
Imam u planu pisati o nekim problemima koji su više zdravstvene prirode nego kozmetičke, mislim da su takve teme potrebne i zanimljive. Najveći problemi kako sa zdravljem, tako i s kožom su povezani stresom i o njemu planiram puno pisati. 
U Balkanskoj blogosferi otvara se sve više blogova što me jako veseli i sretna sam što mogu čitati razna iskustva, a posebni porast blogova čije su autorice u srednjim i najboljim godinama i zato veliki lajk i podrška za njih. 
Plan su i nove suradnje koje me jako vesele jer će biti puno novih stvari o kojima imamo prilike rijetko čitati a ne tiču se isključivo kozmetike. U planu je i novi blog koji će biti usmjeren zdravlju, mada mi se čini da bih mogla takve teme prenijeti i na ovaj blog iz nedostatka vremena za pisanje. Što Vi mislite o tome? Sviđa li Vam se ideja?

I za kraj ovog mjesečnog pregleda, imam nekoliko pitanja za Vas pa ako ste pri volji, puno bi mi pomogle s odgovorima:
  •  smatrate li recenzije skupih dermokozmetičkih i kozmetičkih tretmana korisnim?
  • mislite li da je potrebno mijenjati nešto u izgledu bloga? Da li Vam je dovoljno pregledan? Prijedlozi?
  • koji su Vaši prijedlozi tema o kojima biste htjele čitati? 
  • također bilo kakav prijedlog i/ili kritika su dobro došli


Pozdravljam Vas do sljedećeg posta i šaljem puno šmrcavih poljubaca (ubi me alergija koju liječim uljem crnog kima i medom. Ubacila sam i limunade ali kako su bolesne cijene limuna momentalno na tržištu, biti će dobar i čaj :D)


Martina



57 komentari:

  1. Ja ovaj blog svakim danom sve vise i vise obozavam, naravno i tebe draga Martina. U moru blogova danas ovaj se istice iskrenoscu, otvorenoscu i spremnoscu na pomoc citateljima. Puno hvala na svim napisanim postovima, na odgovorima u komentaru koji su mi pomogli. Ovaj clanak me razveselio jer bih zeljela citati i o temama vezanim za zdravlje, stres i slicne stvari koje nas u danasnje vrijeme okruzuju. Zahvaljujuci tebi otkrila sam aromakozmetiku, tocnije Green Girl i ne zelim vise koristit ljekarnicke a pogotovo ne drogerijske brendove preparativne kozmetike. Sto se tice dizajna, nekako mi je preglednije citati tvoji blog na mobitelu, i mislim da bi komentari u web verziji trebali biti malo veceg fonta, ne znam jeli to samo do mene, ali to je samo sitnica. Kritika nemam nikakvih, vec samo pohvale. Zelim ti od srca da mozes zivjeti i zarađivati za lagodan zivot od ovoga bloga. Hvala ti i sve najbolje! Ivana :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ivana, hvala ti na lijepim riječima koje svakoj blogerici puno znače.Kao i ti, tako sam i ja otkrila aromakozmetiku i divnu Green Girl, pa iako u svrhu recenzija koristim puno brendova, ona je uvijek tu da spasi situaciju. Znam da je pregled preko mobitela drugačiji, iskreno ja sam tuka za svu tu tehniku pa ću rado prenijeti svojoj prijateljici koja uređuje ovaj blog.
      Što se tiče zarade, u hrvatskoj blogosferi nje nema, barem ja ne znam za nju, ali nije ni bitno, bitna je ljubav prema onome što radiš pa makar to ostao samo jedan divan hobi.
      Hvala, i također ti želim sve najbolje :))

      Izbriši
  2. Ni ja nemam kritika, želim da ostaneš svoja kao do sada i da nam još dugo pišeš. Moj prijedlog frizure je da probaš neku toplu crvenu boju koja će dati toplinu tvom ionako toplom izgledu. Zanima me kinesko liječenje, sa zanimanjem ću pratiti. I da, zanimaju me recenzije dermo tretmana, ne planiram ali dobro je znati što valja a što ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana, dosta dugo sam bila crvena i to mi je super stajalo. Odustala sam radi ispiranja ali baš bih mogla ponoviti :)
      I ja mislim da su recenzije pre(skupih) dermokozmetičkih tretmana korisne :)

      Izbriši
  3. Hm, prvo za promenu frizure pogledaj sombre tehniku, a za boju... cokoladna sa pramenovima koji su mozda za dve nijanse svetliji.
    U vezi vise sadrzaja zdravstvene prirode odusevljena sam. :))
    Da li imam kritika naravno da nemam, kad je ovaj jedan od retkih blogova da gledam svaki dan da li ima nesto novo.
    U vezi novih saradnji, mislim da je jako dobra Life is great sa ane foruma, u vezi kose.
    U vezi parfema jako mi se svidjaju komentari od Muppeta, isto sa ane foruma.

    I sad ja imam pitanje za tebe, da li bi mi htela dati neke preporuke za jeftiniju kremu sa dobrim sastavom, koliko toliko, dovoljno mi je da je smem svaki dan nanositi i da hidrira lice koliko toliko, imam mesovitu kozu. I jos jedno pitanje, da li koristis gelove za tusiranje, ako koristis za koje mislis da dobro neguju, a za koje da im se miris dugo zadrzava?
    Hvala. I najbolja si blogerka, samo tako nastavi. :)

    Slavica B.

    PS:Umalo da zaboravim, ja se isto borim sa probavom, ja sam znala i 20 dana da imam zatvor, sad sam je malo dovela u red na svakih 6,7, dana, a jos uvek muku mucim, meni je malo pomagalo seme lana sa kefirom, kao i susamovo ulje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Slavica, hvala ti na prijedlogu, Čokoladna boja s pramenovima mi se čini pu pogodak. često čitam Ana forum i tamo zaista nađem odličnih savjeta i komentara,pogledat ću i ove tvoje prijedloge obavezno.
      Što se tiče kreme, treba mi malo više podataka: godine, rang (drogerijski, ljekarnički, bio), da li si alergična na neke sastojke, imaš li kakve kožne probleme i slično. Najvažnije je izbjegavati neke sastojke poput parfema, alkohola, propilen glikola, parabena, mineralnog ulja koji se najčešće pojavljuju u proizvodima.
      Koristim gelove, mada najviše volim uljne ili kremaste. Momentalno koristim LRP ulje za tuširanje, Lush i još neke prirodne sapune a što se tiče zadržavanja mirisa, niti jedan nije nekoludilo na koži, više ostavljaju miris u samoj kupaoni :D Najjači po pitanju mirisa su Loccitane, La Petiti marseillaise, Yves Rocher i neke vrste od Nivee. Mada taj miris brzo ode s tijela pa ako voliš više mirisa, upotrijebi neku mirisnu mazalicu za tijelo.
      S probavom se mučim dugo godina, vlakna, puno povrča, žitarica i sjemenki me samo dodatno napuhuje i osjećam se kao balon ali zato kada odem na wc imam osjećaj da sam dubinski pročistila crijeva :D Dosta mi pomažu enzimi a kad baš moram, pijem planinski čaj.
      Hvala ti puno na čitanju i povjerenju kao i na pohvalama :))

      Izbriši
  4. Ivana potpisujem svaku rijec !!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Martina, u moru blogova, tvoj jedini citam i to upravo zato sto imas razlicite teme, tako da po meni - poseban blog zaista ne treba, pisi nam sve ovdje. Obicno citam na mobu i sve je pregledno, pa za web komentirati ne mogu. Zahvaljujuci tebi, otkrila sam puno korisnih stvari (Green Girl planiram isprobat sigurno). Sto se mene tice, skupi tretmani - ne treba, ali fora mi je i to ponekad bilo procitat. Samo tako nastavi dalje, najbolja si! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drgaa Irena, hvala ti na čitanju i pohvalama :)) Drago mi je da ti je pregledno, pitala sam jer ja osobno volim da je pregledno i da se lakše snalazim na stranicama pa mi je to izuzetno bitno.
      Skupi tretmani i razni dermokozmetički trendovi su jako popularni mada žene neće priznati ali redovito posjećuju i koriste uslige dermatoloških ordinacija i kozmetičkih salona. Upravo iz tog razloga, smatrala sam da je dobro recenzirati i takve stvari jer nije baš da je sve dobro i da se u sve isplati uložiti novac. Zahvalajujući vašoj podršci nastavljam s recenijama svega što mislim da je korisno :)
      Hvala :*

      Izbriši
  6. Ja smatram recenzije skupih tretmana iznimno korisnim baš zato što su skupi. :D
    O jeftinim stvarima ima bilijun osvrta na netu, a neću propast ako pogriješim.
    Nisam gost dermatologa i kozmetičara pa za neke stvari ne bih ni znala, a dobro je znati jer u budučnosti ću se lakše odlučiti ili uzeti u obzir.
    Također ne smatram da moraš sipati postove i recenzije iz rukava. Naravno da nećeš pisati o proizvodima u koje ne vjeruješ. Zbog iskrenosti te volimo i čitamo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kada sam krenula s rcenzijama tretmana baš sam se veselila jer sam smatrala da bi mogle biti korisne upravo radi svojih visokih cijena. Drago mi je da je ipak tako i da koriste i pomažu.
      Hvala ti puno na čitanju :))

      Izbriši
  7. Draga, blogova je sve više, ali originalnih sve manje. Ti si jedan od mojih jutarnjih rituala, jer pogledam šta je novo, od tebe učim i saznajem svašta tako da samo tako dalje :) Fascinira me količina truda i ljubavi koju pružaš blogu. Kao i Ivana, nadam se da će to iz strasti i hobija preći u nešto više tj pravi posao.
    Slažem se sa curama - možda neka toplija boja kose.
    I ja patim zbog limuna, 26-29 kn je strašno :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ana, iznimno sam polaskana što sam dio tvog jutarnjeg rituala :)) Drago mi je da se moj trud i ljubav prema kozmetici i blogu vidi i prepoznaje i to je ono što me tjera naprijed. Hvala ti na savjetu za kosu, mislim da će biti neka ful topla nijansa :)

      Izbriši
  8. Voljela bih da napraviš novi blog o zdravom načinu života,jer sam sigurna da bi mnogim ljudima pomogla u njihovim problemima te da bi mogli puno naučiti od tebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Matea, voljela bih pisati o zdravlju i zamisao je novi blog, međutim radi nedostatka vremena za pisanje, malo će projekt pričekati. Do tada,pisat ću na ovom blogu razne teme.

      Izbriši
  9. Ja glasam za neku svetliju, medenu, Adelle boju kose, ako ti to ne bi bilo previse zahtevno :D
    Recenzije dermokozmetičkih i kozmetičkih tretmana smatram jako korisnim, pogotovo kad ih ti pises, jer bi retko ko drugi negativno ocenio besplatni tretman...ti si to uradila i svaka ti cast :)
    Sto se izgleda bloga tice, pratim te preko feedly-ja i meni je svejedno :D
    Veliki pozdrav :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divna je Adelle boja kose, prekrasna. Hvala ti na prijedlogu :))
      Drago mi je da su ti recenzije korisne, to mi puno znači.
      Hvala ti na citanju :))

      Izbriši
  10. Ne bi ja tu ništa dirala od starta si prepoznatljiva i to si dan danas sačuvala mislim da je to dovoljan pokazatelj.Izgled bloga možeš menjati ako ti želiš za svoje oči što se kaže nama je bitan text,bar meni :). Ako mene pitaš i ja bi te farbala u čokolodno,a čini mi se da ovo za podočnjake deluje m? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tijana na čitanju, što se tiče izgleda bloga on se lako promijeni,bitno mi je da je pregledan:)
      Mislim da će čokoladna nijansa na kraju pobijediti :))

      Izbriši
    2. Zaboravi ti reći da veliku podršku dajem pisanju o zdravlju ,slažem se da se o tome najmanje piše a najbitnije je ,zato sam uostalom započela i moje piskaranje na blogu,pa tako jedva čekam da se pridružiš i mislim da to sve radiš u okviru ovog bloga samo uvedeš kao odeljak za to :)

      Izbriši
  11. Draga Martina, da li unosiš dovoljno magnezijuma? Potrebno je 300 mg dnevno, bilo iz suplemenata ili iz mineralnih voda, recimo Donat Mg. Da li uzimaš probiotike? Dobri su kako za varenje, tako i za imunitet i alergije, tu bih ti preporučila nešto od Solgara. Solgar beta 1,3 glukan je odličan preparat za imunitet i protiv alergija, samo treba krenuti pre nego što alergija počne, treba da znaš konkretno na šta si alergična i da pratiš kalendar cvetanja. Polinol je homeopatski preparat koji može pomoći, i neki moji pacijenti postižu sa njim fenomenalne rezultate, ali isto treba početi pre prvih simptoma. SADA ti može pomoći Clarinase 2x1.
    Što se bojenja kose tiče, godinama sam verna L'orealu i volim njihove pramenove "sunce u kosi" poput Kate Midlton.
    Nadam se da će ti biti bolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokušavam unositi magnezij, najčešće putem mineralnih voda ali najčešće putem dodataka. Probiotike moram priznati ne uzimam, popijem jogurt-dva dnevno ali ne znam da li je to dovoljno. Nemam iskustva s homeopatskim lijekovima a želim ih dugo isprobati, obavezno ću si zapisati Polinol. Alergična sam na ambroziju i to u posljedne vrijeme, nikada prije nisam bila alergična na ništa osim na penicilin. Clarinase je u upotrebi i bez njega ne bih mogla ni disati. Hvala ti puno naicrpnoj pomoći, nisam znala da si doktorica???

      Izbriši
    2. Farmaceut, radim u apoteci, 10 godina iskustva :) Obavezno uzimaj probiotike svakog jutra pola sata pre dorucka, a alergija je toliko intenzivna, jer ti je imunitet opao, verovatno zbog stresa i napora, tu igra ulogu beta-glukan. Nisita sprej je takođe prijatno olakšanje, a postoji i Nasya sprej za nos koji je u vidu emulzije i stvara mehaničku barijeru, sprečavajući da alergen dođe u kontakt sa kožom. Izbegavaj jutarnje šetnje, jer je tada koncentracija alergena najveća. Ako ništa od toga ne pomogne, tu su uvek nazalni kortikosteroidi, ali se ne preporučuju bez konsultacije sa lekarom.

      Izbriši
    3. Super, baš mi je drago da imam i stručne savjete. Za sve ove stvari sam znala koliko su korisni ali nisam znala i u slučaju alergija. Kortikosteroide izbjegavam mada kada je grozno, posegnem par dana za njima. Nisita mi je odlična, jedino moram u nabavku probiotika i beta glukana. Solgar je moj prvi izbor ;)

      Izbriši
  12. Vidim te sa duzim crvenim bobom. Izazito si toplog tona koze, mislim da bi ti lijepo stajalo. Na blog nemam zamjerke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O bobu nisam razmišljala niti se sjetila, krasna preporuka, hvalaaa :))

      Izbriši
  13. Draga, blog je izvanredan i što se sadržaja tiče mogu samo reći da čvrsto podržavam pristup zdravijoj kozmetici! Što se estetike bloga tiče, sve je vrlo pregledno, a jedini (mini) minus bile bi fotografije koje su uvijek ljepše kada su u ravnini margina teksta. Ali, da prostiš, je*eš izgled pored sadržaja :)

    Što se probave tiče, meni je puno pomogao Krono režim prehrane koji me već nakon par dana riješio nadutosti koja me pratila bar godinu dana, a uz to i gubim kile u šestoj brzini, a svaki dan jedem k'o mali zmaj.

    Što se frizura tiče, slažem se prijedlozima za čokoladnu ili crvenu boju jer mislim da će ti uz ten i oke odlično pristajati, ali ako si baš za drastičnu promjenu predlažem bob u karamelastim tonovima, primjerice: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/24/75/3f/24753ffa07199e58f2d305dc865c0730.jpg

    Šaljem puno pozdrava i nadam se da ćeš se čim prije osjećati što bolje :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja Brlog, hvala ti na vjernom čitanju i podršci . Sa fotkama imam problema od samog početka kao i s uređivanjem teksta, srećom da sam pronašla osobu koja mi povremeno pomogne oko toga jer ja nemam pojma ni što znači margina :D
      U svakom slučaju, slažem se s tobom, tekst je najbitniji .
      Puno hvala na pozdravu, uzvraćam i divan prijedlog za frizuru, zaboravih na bob :))

      Izbriši
  14. Napisala sam na forumu pa mogu i ovdje :)

    Meni je mrvicu too much tih tretmana i recenzija svih PR proizvoda. Teško mi je razlučiti je li nešto djelovanje kreme ili tretmana ili svega skupa. Ne mislim to kao kritiku, da ja dobijem neke proizvode i tretmane, jedva bih čekala da ih isprobam. Možda se zaredalo toga pa mi drugačije djeluje nego da svakih mjesec-dva recenziraš novu kremu :/

    O aromakozmetici hvala Bogu da pišeš, osobno sam gotovo skroz prešla na GG, Zimzelenu i Loko kozmetiku :)

    Novi blog mi je višak, može sve biti na ovom ;)

    Rado bih da dizajn bude ljepši, ali nije mi toliko do dizajna koliko mi izgled narušavaju neke slike koje umetneš unutar posta, npr. u ovome ova zadnja koja mi djeluje malo i razvučeno, preveliko i nekako, nepotrebno...

    Evo, iskreno :)

    Što se boje tiče, neka crvena? Ozdravi brzo!

    Nebeska

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, pročitala sam tvoju kritiku na forumu i priznajem, motivirala me za ovaj post. Štose tiče recenzija dermokozmetičkih tretmana, nekako sam smatrala da su korisne jer ih nedostaje na blogovima a prilično su visokih cijena a znam da žene odlaze na razne tretmane i plaćaju basnoslovne cifre pa sam eto, htjela pomoći svojim rezultatima i mišljenjem u što se ispkati a u što ne. Što se tiče recenzija PR proizvoda, moram naglasiti da su većina proizvoda oni koje sam inače godinama kupovala i koristila (Vichy, Lrp, Eucerin, Avene..) Novost za mene je aromakozmetika koju proučavam, isprobavam i sve više zaljubljujem. U ovih 40 godina sam toliko krema imala i isprobala da bih mogla svakidan pisati o nekoj i itekako znam koja mi je dobra a koja nije, danas još i više kada sam puno naučila o sastojcima.
      Slažem se da sve ostane na jednom blogu a što se tiče kose, hvala ti na preporuci, crvena mi je uvijek supr stajala .
      Hvala ti na lijepim željama, komentaru i čitanju <3

      Izbriši
    2. Drago mi je da ima neke koristi od mene :D

      Nemam ništa protiv recenzija tretmana, samo mi se sve skupa nekako nagomilalo možda s obzirom na to da nisi npr. od početaka otkad te pratim imala tako nešto pa je to do moje skeptične prirode. Nekako mi je draže i samoj koristiti jedan novi proizvod pa ga testirati mjesec dana (ako naravno odmah ne radi neku štetu) da vidim čini li čuda ;)

      Uglavnom, ne sumnjam da će ovo i dalje biti jedan od boljih blogova kod nas ;)

      Nebeska

      Izbriši
    3. Meni je svaki komentar i kritika korisno jer ja pišem blog radi čitateljica a ne radi neke treće strane pa mi je važno vaše mišljenje. Uglavnom, kako sam eto najstarija tako kozmetika sve manje djeluje i žene se okreću raznim tretmanima pa eto, drago mi je ako imam priliku pokazati kako je što učinkovito na meni :)
      Kod proizvoda, naravno, nema recenzije dok se ne potroši osim ako je fakat loš pa odmah napišem mišljenje. Voljela bih malo više o dekorativi ali tu sam ograničena zbog lošeg fotića pa ne želim navoditi na krivi trag :)
      Hvala ti :)

      Izbriši
  15. Ja duugo nisam komentirala na blogu ali svaki dan te redovito citam i svratiti na ovaj blog meni je postalo kao pod obavezno:)) ja ti iskreno nemam nista pametnog drugacijeg za reci jer ti sama vec pises o svemu i svacemu i to je super. Teme o zdravlju po meni mogu slobodno biti sastavni dio ovog bloga, i uvijek rado citam takve postove kod tebe. Volim citati i o tretmanima i dekorativi, preparativi da ne govorim :)) Sto se tice savjeta za probavu, neznam jesi li kad bila na testovima intolerancije na hranu mozda ti odredene namirnice blokiraju uredan rad organizma. Takve pretrage nisu klasicne one na koje nas podvrgavaju u bolnicama, poblize o tome pise dr. Marđetko iz Zadra probaj malo proguglati :))) mozda su zitarice upravo te koje ti rade nadutost, slicno je bilo i kod mene...s njima treba umjereno pogotovo ako se radi o psenici..eto toliko od mene... Ostani nam i dalje ovako lijepa draga i sa zanimljivim temama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Zara, hvala ti na čitanju i povjerenju :* Na test intolerancije se pripremam i to moram obavezno napraviti. Primjećujem da su mi neke namirnice počele smetati i morat ću izbjegavati dosta toga. Zasad znam da mi smeta kruška i paprika.
      Hvala ti na podršci i savjetu :)

      Izbriši
  16. Već dugo čitam ovaj blog i stvarno nemam nikakvu kritiku, dapače, mogu te samo pohvaliti kako pišeš o svemu i svačemu,posebno su mi drage teme o zdravlju, uvijek se vodim tvojim preporukama i život mi je puno lakši zahvaljujući ovome blogu jer u moru proizvoda koji nam se nude, stvarno se nije lako snaći. Izgled bloga mi je skroz ok i pregledan, nemam zamjerki. Što se tiče recenzija skupih tretmana, iako mi nisu dostupni, svakako ih volim pročitati, čisto da znam što je dobro, a što ne. Ovo je definitivno zasluženo najbolji blog kod nas :-) Dana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Dana na čitanju, drago mi je da su ti postovi korisni :) Kako je netko gore napisao, ima puno informacija o povoljnim proizvodima i nekako smatram da sve što je skupo nije uvijek bolje i takvim recenzijama pokušavam pomoći.
      Hvala ti :)))

      Izbriši
  17. Meni je ovo jedan od najdražih blogova, uvijek nađem zanimljive teme jer pokrivaš širok spektar tema, i super savjete. Što se tiče boje kose, ja uvijek predlažem crvenu :P Je da je najteža za održavati, ali šta ću kad ju volim <3 haha
    Što se tiče stresa kao teme - ja glasam za to! Za rješavanje stresa savjeti su uvijek dobro došli :) Ja bih voljela čitati i o tvojim favoritima iz drogerijskog ranga (ako ih imaš) za nas malo ograničenih financija :) Inače što se tiče dosadašnjih tema ne bih ništa predložila za promjenu, kako sam rekla, to mi je super kod tvog bloga :) A što se izgleda tiče, sve je super pregledno, samo ja bih ga malo osvježila, modernizirala, po mom mišljenju je malo pre-jednostavan, ali to kako se kome sviđa, ja sam malo extravagantnija haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Texy, hvala ti na čitanju i čestitam na otvaranju vlastitog bloga :) Čini mi se da me svi vidite kao crvenokosu i dobro ću razmisliti o njoj, a kako sam ju imala znam da stvarno dobro izgleda.
      Post o drogerijskim favoritima mi je u planu već dugo vremena, i već sam ga i započela a li nikako završiti. Uskoro ću ga objaviti, toliko tema a premalo vremena :))

      Izbriši
  18. Ja sam tek nedavno otkrila tvoj blog i totalno sam se navukla na njega, jako sam puno naucila od tebe i saznala za puno novih marki i proizvoda. Ne bi nista mijenjala, sve mi je savrseno, a iznad svega tvoja detaljnost i strast prema kozmetici. Super mi je da si iskrena i kad ti nesto ne valja, ne ustrucavas se to reci.
    Recenzije skupih i tretmana i proizvoda su bas ono sto me i najvise zanima, jer naravni uvijek zelim znati odgovor na vjecno pitanje - isplate li se zaista ili ne (iako je moje iskustvo da ne, posebno preparativa).
    I jos cekam najavljeni post o okoloocnim favoritima, moja clinique AAE je na izdisaju i stalno odgadam daljnje nabavke dok ne izade post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ema, hvala na čitanju, drago mi je da se moja strast i trud videi prepoznaju. Okoloočne kreme su mi pravi fetiš i uskoro ide moja lista isprobanoga :))

      Izbriši
  19. Kritika nemam,blog je genijalan,čitam,isprobavam i vjerujem ti.
    O recenzijama skupih brendova,zašto ne,možda će jednom doći vrijeme i za njih:)
    Prijedlog:ako znaš kako se riješit akni izazvanih stresm,molim te podijeli

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Nataša na čitanju, pohvalama i prijedlozima. O stresu i aknama nikad dovoljno postova, i to obavezno pišem vrlo skoro.

      Pusa!

      Izbriši
  20. Ranije sam obožavala tvoj blog. Moram iskreno reć da nisam zadovoljna sa promjenama na blogu. Ne smatram recenzije skupih kozmetičkih tretmana korisnim. Teme na blogu su se promijenile za 180 stupnjeva u odnosu na npr. prije godinu-godinu ipo. Prije mi je bio blog puno zanimljiviji. Napominjem da je ovo moje osobno mišljenje, podržavam te da pišeš o onom što ti smatraš bitnim, a ja ću vjerojatno morat potražit blogove koji su bliži mojim interesima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru, žao mi je da je tako, no ja ne mogu zadovoljiti interesima apsolutno svih a i moj ukus i mišljenje se promijenilo za 180 stupnjeva u odnosu na prije godinu i pol. Sreća da postoji veliki broj blogova na kojima svatko može pronaći interes za sebe :)

      Izbriši
  21. Eh, skroz sam se pronašla u ovoj rečenici - Stalno sam umorna, spava mi se i nemam snage za ništa. Povremeno se zabrinem da nije nešto ozbiljnije, samo bih ležala i ne bih radila baš ništa, čak ni ono šta mi inače nije teško. Valjda je jednostavno takav period godine. Što se tiče frizure nemam neki pametan predlog, ali za boju predlažem crvene pramenove u 3 boje, mislim da bi ti lepo stajali.
    Što se tiče bloga, ne mislim da treba da menjaš bilo šta i sjajno je što će biti više postova koji se odnose na zdravlje, mislim da takvih fali u blogosferi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam što je to s vremenom, ali užasno utječe na mene. Osim štomi se spava, stalno sam bez snage i elana. Hvala ti na prijedlogu, ovaj mjesec ću se počastiti s frizurom, svaku jesen me uhvate promijene :D

      Izbriši
  22. prvo, ovo je JEDINI BLOG KOJI PRATIM, na sve ostale znam povremeno naletiti i eventualno nešto pročitati. Tvoje recenzije pročitam čak ako me uopće tema ili proizvod ne zanimaju. Toliko je dobar blog! Najveća tajna tvog bloga je što se osjeća da pišeš iskreno i nepotkupljeno i stvarno se nadam da ćeš zadržati svoj integritet.
    Što se tiče preglednosti, sasvim je dovoljno pregledan a i toliko mi je već domaće okruženje da napamet znam gdje ću nešto naći.
    Što se pak tiče pitanja vezanog za recenzije skupih kozmetičkih proizvoda, moram reći da oni upadaju u ovu gore spomenutu kategoriju proizvoda koji me ne zanimaju. Ali jasno mi je da ako meni nešto nije interesantno, sasvim zasigurno nekome je.
    Pozdravljam tvoj plan da pišeš što više o aromakozmetici i tom tipu proizvoda kao i o zdravlju. To zaista jaaaaako lajkam. Mene osobno bi jako razveselio i poneki diy recept za nešto od kozmetike na kraju nekog posta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Elly, hvala ti na čitanju i povjerenju. Od početka je moja misija pomoći svojim iskustvima i kako mi je na srcu i mislima, tako pokušavam prenijeti recenzijama. Drago mi je d as e to osjeti i vidi. Naravno, mišljenja su različita i svatko može sam zaključiti što je za njega najbolje.
      Drago mi je da ti je blog pregledan, htjela bih da je jednostavan i funkcionalan. Odlična tije ova ideja s diy receptima, jako lajkam i obavezno ću tako nešto uvesti.

      Izbriši
  23. Što se mene tiče, voljela bih promjenu u izgledu bloga i moram priznati da te više volim čitati na mobitelu :)
    Čitateljica gore je napomenula da su slike preširoke pa se moram s njom složiti ( ne znam da li je do mog kompa ).
    Uglavnom palac gore za promjene!
    Teme o zdravlju bih voljela da zadržiš na ovom blogu, a sviđa mi se prijedlog bob frizure....a teme o skupim tretmanima - može i to zašto ne1
    Ma čitati ću te bez obzira na sve!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ću malo poraditi na tim dimenzijama slika i nekim promjenama izgleda. Hvala ti puno na podršci i čitanju :))

      Izbriši
  24. Ja na izgledu bloga ne bih ništa mijenjala, jednostavan je i lako se na njemu snaći, a to je najvažnije :) Volim alternativne načine liječenja pa se veselim novim postovima o tome. A što se tiče promjene frizure, ja sam za plave pramenove i mislim da bi ti odlično stajali ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počela sam se malo više baviti alternativom pa ćeš imati što čitati, nadam se zanimljivo,
      Hvala ti :)

      Izbriši
  25. Volim procitati o skupim tretmanima i jedva cekam update o laserskoj epilaciji.
    Da sam na tvojem mjestu ne bih otvarala novi blog o zdravlju jer moze sve i ovdje, dosad je funkcioniralo. Koga ne zanima, ne mora citati.
    Jedna si od najboljih blogerica na ex Yu sceni, nastavi tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, uskoro ide update laserske epilacije i ostalih tretmana koje sam radila ovo proljeće :))

      Izbriši
  26. Ma ne gnjavi se s otvaranjem novog bloga, ostavi sve na ovom, samo uvedi novu rubriku i to je to. Jer puno ljudi će onda promašit taj novi blog. Štajaznam... Tako nekako ja bar mislim... A ako i otvoriš novi blog, nadam se da mi neće promaknit, jer zadnja dva miseca sam totalno out od blogosfere! :D

    OdgovoriIzbriši