Sajam ljepote i kozmetike- Zagreb 2014



Kao što znate, ovaj vikend se održao sajam Dani ljepote na Zagrebačkom velesajmu i jedva sam čekala posjetiti jer gdje bih se najbolje osjećala nego u carstvu kozmetike??

Najduže sam se zadržala na štandu Agoram kozmetike, velikodušnog sponzora ulaznica i beauty tretmana  za moje čitateljice o čemu je Ana pisala u ovom postu.

Čula sam da je kod nekih dobitnica bilo neugodnosti na ulasku, ovim putem se ispričavam u ime Agoram tim-a, naime, neki neupućeni striček na info pultu nije znao što mu je činiti, nakon dojave, sredili smo i nadam se da niste imale problema prilikom preuzimanja svojih ulaznica,


Agoram je kako sam Vam pisala zastupnik Bioline Jato kozmetike i na štandu ste mogle isprobati kvalitetne proizvode kao i profesionalne tretmane od kojih i sama odlazim na Primaluce tretmane PHA/AHA kiselinama o čemu ste mogle čitati u ovom postu.
Što su PHA kiseline, pročitajte ovdje.


Osim Bioline, na štandu je bila vizažistica Essential professional kozmetike koja je prezentirala proizvode i šminkala zainteresirane. S Essential kozmetikom sam već upoznata i pisala sam o svojadva proizvoda u ovom i ovom postu, a danas sam s radoznalošću pregledala ostatak kolekcije.



Kod Agorama smo mogle isprobati i minival trepavica o kojem sam vam pisala u ovom postu.



Osim našeg sponzora, na sajmu su se okupili mnogi drugi brendovi, odmah sam zapazila štand Aromare, o kojoj sam Vam pisala u ovom postu.


Brdo ulja i eliksira...



...a dobila sam i ova ulja za masažu od kojih je moj favorit Harmony, još samo da nađem nekoga tko će me masirati, ako ima dobrovoljaca, molim da se jave :D


Sjećate se mog posjeta No+vello centru za fotepilaciju o kojem sam Vam pisala ovdje ?
E pa i njih sam srela i ugodno proćaskala o najnovijim akcijama i trendovima u Centru.
Bacite pogled na njihovu stranicu, u tijeku su odlične akcije i pogodnosti.


Osim s Vama drage čitateljice, našla sam se i s mojom suradnicom Anom i kolegicom Mikkom sa  bloga Mikka's MakeUp Box i zajedničkim snagama poharale štandove na sajmu.
Naravno, gdje će Ana i Mikka najviše vremena provesti nego razgledavati lakove? :D


Potom sam napokon isprobala neke proizvode iz Kryolan-a...



...saznala za novi brend u Hrvatskoj Vagheggi Phytocosmetici , nešto navodno prirodno, bez mineralnih ulja, parabena i slično.



..potom NYX štand oko kojeg su namotali graničnu špagu kao one na policiji kada se dogodi neka nesreća, tako da se nismo mogle približiti kozmetici dalje od 10 metara :P



...bilo je na sajmu i pravih Kleopatri koje su demonstrirale svoju šećernu pastu..






...i nakon mnogo hodanja i razgledavanja kavica u društvu Mikke i Ane..




Konačan dojam je vrlo dobar: nedostajalo je brendova koji se bave aromakozmetikom i općenito preparativom. Drugi nedostatak je manjak testera, izlagači se brane da su sve podijelili, kao i manjak proizvoda. Naime, što god smo odlučile kupiti, rečeno nam je :"prodano" :/


Velika prednost su sajamski popusti od 10 do 30 % što je bilo zaista grijeh ne iskoristiti ukoliko ste našle ono što ste htjele, kao i mogućnost isprobavanja raznih kozmetičkih tretmana prije konačne odluke za posjet kozmetičkim salonima.


Posjećujete li sajmove kozmetike? Dojmovi? Što ste pazarile ?

Oznake: ,