Sajam ljepote i kozmetike- Zagreb 2014

Posted by Dear Skin at 12:12


Kao što znate, ovaj vikend se održao sajam Dani ljepote na Zagrebačkom velesajmu i jedva sam čekala posjetiti jer gdje bih se najbolje osjećala nego u carstvu kozmetike??

Najduže sam se zadržala na štandu Agoram kozmetike, velikodušnog sponzora ulaznica i beauty tretmana  za moje čitateljice o čemu je Ana pisala u ovom postu.

Čula sam da je kod nekih dobitnica bilo neugodnosti na ulasku, ovim putem se ispričavam u ime Agoram tim-a, naime, neki neupućeni striček na info pultu nije znao što mu je činiti, nakon dojave, sredili smo i nadam se da niste imale problema prilikom preuzimanja svojih ulaznica,


Agoram je kako sam Vam pisala zastupnik Bioline Jato kozmetike i na štandu ste mogle isprobati kvalitetne proizvode kao i profesionalne tretmane od kojih i sama odlazim na Primaluce tretmane PHA/AHA kiselinama o čemu ste mogle čitati u ovom postu.
Što su PHA kiseline, pročitajte ovdje.


Osim Bioline, na štandu je bila vizažistica Essential professional kozmetike koja je prezentirala proizvode i šminkala zainteresirane. S Essential kozmetikom sam već upoznata i pisala sam o svojadva proizvoda u ovom i ovom postu, a danas sam s radoznalošću pregledala ostatak kolekcije.



Kod Agorama smo mogle isprobati i minival trepavica o kojem sam vam pisala u ovom postu.



Osim našeg sponzora, na sajmu su se okupili mnogi drugi brendovi, odmah sam zapazila štand Aromare, o kojoj sam Vam pisala u ovom postu.


Brdo ulja i eliksira...



...a dobila sam i ova ulja za masažu od kojih je moj favorit Harmony, još samo da nađem nekoga tko će me masirati, ako ima dobrovoljaca, molim da se jave :D


Sjećate se mog posjeta No+vello centru za fotepilaciju o kojem sam Vam pisala ovdje ?
E pa i njih sam srela i ugodno proćaskala o najnovijim akcijama i trendovima u Centru.
Bacite pogled na njihovu stranicu, u tijeku su odlične akcije i pogodnosti.


Osim s Vama drage čitateljice, našla sam se i s mojom suradnicom Anom i kolegicom Mikkom sa  bloga Mikka's MakeUp Box i zajedničkim snagama poharale štandove na sajmu.
Naravno, gdje će Ana i Mikka najviše vremena provesti nego razgledavati lakove? :D


Potom sam napokon isprobala neke proizvode iz Kryolan-a...



...saznala za novi brend u Hrvatskoj Vagheggi Phytocosmetici , nešto navodno prirodno, bez mineralnih ulja, parabena i slično.



..potom NYX štand oko kojeg su namotali graničnu špagu kao one na policiji kada se dogodi neka nesreća, tako da se nismo mogle približiti kozmetici dalje od 10 metara :P



...bilo je na sajmu i pravih Kleopatri koje su demonstrirale svoju šećernu pastu..






...i nakon mnogo hodanja i razgledavanja kavica u društvu Mikke i Ane..




Konačan dojam je vrlo dobar: nedostajalo je brendova koji se bave aromakozmetikom i općenito preparativom. Drugi nedostatak je manjak testera, izlagači se brane da su sve podijelili, kao i manjak proizvoda. Naime, što god smo odlučile kupiti, rečeno nam je :"prodano" :/


Velika prednost su sajamski popusti od 10 do 30 % što je bilo zaista grijeh ne iskoristiti ukoliko ste našle ono što ste htjele, kao i mogućnost isprobavanja raznih kozmetičkih tretmana prije konačne odluke za posjet kozmetičkim salonima.


Posjećujete li sajmove kozmetike? Dojmovi? Što ste pazarile ?

27 komentari:

  1. Divno i civilizovano, što je bilo i za očekivati. Naš protekli sajam je više ličio na pijacu, mene je jako razočarao, očekivala sam više. O No-Vello katastrofi u Srbiji ću ti pisati privatno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vidiš, ja se baš guštala da bih posjetila sajam u Beogradu jer mi se cini da je puno veci i posjeceniji sa puno vecim izborom.

      Cekam tvoj dojam o No-Vello:)

      Izbriši
  2. Još ti se jednom zahvaljujem na nagradama, a o dojmovima ću ti poslati mejl, javno ne bih ;)

    Pazarila sam jedan Nyx ruž, 1 China glaze plus još neki lakić i na štandu istarske aromakozmetike na tomboli upecala krasan lavandin hidrolat <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si se lijepo provela, svakako javi dojmove :)

      Ja nisam naišla na nikakav štand istarske aromakozmetike osim Aromare :P

      Izbriši
    2. Zovu se Fitoaroma - mirisi Istre.
      Bili su u dnu smješteni, blizu Kozma, koliki se sjećam.
      Idem pisati mail ;)

      Izbriši
  3. Za sve ponešto :) Ja jedva čekam ovaj vikend i nešto novo kod nas a zatim idući mesec i tradicionalni sajam kozmetike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...joj kad vi tamo počnete pisati o svojim košaricama punim OPIća, srce mi stane...nekako mi se čini da je vaš sajam ipak veći!

      Izbriši
    2. Potpisujem Mikku, Vaš sajam je puno veći sa puno većim izborom. Nagovorit ću Mikku da odemo u Beograd na sajam :))

      Izbriši
  4. Da, stricek na ulazu je bio neupucen. hahahahah. :) Samo me blijedo pogledao, prolistao jednu hrpicu papira, odustao i samo mi dao ulaznicu. hahahaha. Nije bilo nekih neugodnosti, meni je vise bilo smjesno to. Ja sam sad prvi put bila na sajmu i malo sam razocarana ostala. Definitivno je falilo izlagaca i preparativne i dekorativne kozmetike... Uspjela sam kupiti jedan china glaze lak i ABCderm micelarnu jer je bilo 30% popusta na biodermu. Uz kupnju sam dobila mali rucnik i cak 2 testera krema sa faktorom. :)
    Danijela

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam da je bilo nekakvih problema i da neke dobitnice nisu mogle ući, žao mi je radi toga, pronašli smo krivca koji je dobio jezikovu juhu :D

      Vidjela sam da je bila gužva oko Bioderme, nažalost, nisam stigla detaljnije istražiti ponudu :)

      Izbriši
  5. Ja jutros u pol šest navalila na Vagheggi kad sam vidjela tvoju objavu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno, vidim da ti je baš lijepo bilo :) Meni je žao što smo mi koji nismo iz Zagreba uskraćeni za puno toga :(

    OdgovoriIzbriši
  7. ...nek' je nama bilo zabavno, šta nas briga :) Ali moram reći da je meni nedostajalo dekorative i malo više poznatih imena, sajam je čini mi se nekako najviše bio orijentiran na profi salone za nokte i na frizerske salone i za većinu brandova tamo nisam nikad čula...Bez obzira na to, ja sam zadovoljna ulovom od nekoliko lakova i nešto šminkice i svim popivenim kavicama!

    OdgovoriIzbriši
  8. najbitnije je ipak da ste imale gdje i s kime popit kavicu ;)
    jedva čekam subotu i jednu veeeeeeliku čoporativnu kavicu <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Kao što sam i pretpostavljala, vidim da se cure dosta žale kako je najviše bilo štandova za nokte i kosu :( Ja se ipak nadam da ću jednom moći otići na taj sajam :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja nisam uspjela ići ove godine, ali prošlih sam bila. Voljela bih da je ponuda veća, da ima više brendova lakova i više preparative. Najviše su mi falili testeri, očekivala sam da ću ih dobiti hrpu i svašta novoga isprobati, vidim da je slično bilo i ove godine. Nadam se da će sajam postati veći u budućnosti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni je kavica bila vrhunac dana, a ostalo manje-više ok :)
    Naravno, odmah sam sinoć nalakirala svoj novi China Glaze Turned Up Turquoise i gledam si u nokte cijeli dan! Samo što ne mogu uloviti boju sa mobitelom :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A jesi ga već namazala, ja još nisam :) Slažem se za vrhunac dana, bilo mi je zadovoljstvo i nadam se da si fino nahranila ekipu na ručku :)

      Izbriši
    2. Morala sam, bilo je to jače od mene! Fino i light, rižoto :)
      E da, nemoj se iznenaditi što je lak mat, trebaju ti dva sloja i top coat

      Izbriši
  12. mene je jedino razocaralo to sto od 3 proizvoda koja su me zaista zanimalo, nije ih bilo. testeri manjkali, i zene nabrijane :D. ali par lakica i trepke sam uzela na kraju :).
    i naravno predivno druzenje i kafenisanje sa linepom Martinom
    T.B

    OdgovoriIzbriši
  13. Bila sam u nedjelju, ali tebe nažalost nisam vidjela :/ Na info pultu teta me jedva našla na popisu. Bia sam na rubu da kažem da ću sama platiti samo da jednom završi. Sajam... očekivala sam bolje, ali nisam razočarana. Mislila sam da će biti svega i svačega, a razočarala sam se jer je bilo punooo toga za nokte, što me uopće ne zanima, a dekorative i perparative skoro pa ništa. Ali ipak je bilo ok jer sam dobila free lakiranje noktiju i instat crush na taj lak koji inače ne bih sama nikada kupila. Isto tako bilo mi je super besplatno snimanje kože i vlasišta gdje mi je stručnjakinja utvrdila da super njegujem kožu i kosu i da ne trebam bacati pare na kojekakva sredstva za kosu već pronaći frizera koji će me ošišati kako spada pa mi vrhovi više neće pucati :) Ja zadovoljna, a tebi još jednom hvala za ulaznicu :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Kod nas je sajam lepote poput jedne velike pijace, em je gužva em se svi guraju :D
    Što se tiče No+Vello, imala sam priliku da isprobam njihovi ultrazvyčno čišćenje lica, mogu Vam reći da sam prezadovoljna, pisala sam o svom iskustvu na blogu :)
    Vidi se po slikama da ste uživale :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Essentials i ova kozmetika Vagheggo me od ovog jedino zanima..Sto se tice testera,ne cudim se,tipicno kod nas:-(
    Ali najbolje od svega mi je kavica!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Mene je sajam vidio ove godine i tu završavam priču s njim, sad si mislim zašto se to opće zove sajmom jer 10ak štandova se moglo skupiti i na boljoj lokaciji i možda odraditi tako i bolju promociju :/.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja sam jako ljuta jer je NYX na sajam odnio KOMPLETAN ASORTIMAN iz Danijel Cosmeticsa u Osijeku, već 5 dana nema NYX-a u Osijeku, taman kad sam odlučila što kupiti...

    OdgovoriIzbriši
  18. Uh, na ovom sajmu bi me najvise zanimalo:
    1. ti
    2. ti
    3. ti
    ....
    9. uvijanje trepavica
    10. Kryolan

    XD

    OdgovoriIzbriši
  19. Bila sam prošle godine, a ove sam ga skroz smetnila s uma, nekako mi je taj sajam baš nebitan... Neka ste se vi svejedno podružile, to je lipo. :)

    OdgovoriIzbriši