TOP PROIZVODI U SRPNJU

Posted by Dear Skin at 14:00


Zaista nisam dugo pisala o svojim favoritima, pa je vrijeme da podijelim s Vama što sam voljela u prethodnom periodu i koje proizvode sam s užitkom koristila.

Kada je u pitanju njega tijela, prebacila sam se na prirodne i home made sapune od eteričnih i biljnih ulja. Momentalno su moji favoriti  već nekoliko mjeseci ovi preslatki sapuni s otoka Hvara, poklon od prijateljice i skoro sam potpuno zanemarila klasične gelove za tuširanje.


Nakon tuširanja, uživala sam u mješavini biljnih ulja, i to sam si smiksala sjemenke grožđa, divlju ružu i marelicu i genijalan mi je taj mix. Uskoro ću malo više o njemu.


...za njegu kose, momentalno sam vjerna CHI proizvodima (recenzija)...
..a nedavno sam kupila i ovaj dvojac od kojeg se ne razdvajam...


...bez ova dva proizvoda nema lijepog volumena kod mene... Batiste suhi šampon (recenzija) i label.M prah za volumen smeđe kose...

...najviše korišteni dezići u srpnju...

...njega tijela:  osim ulja, najčešće sam koristila ove proizvode...
Under your spell suho ulje (recenzija), Cosmel losion za tijelo s AHA kiselinama, Vichy nevidljivi sprej za tijelo i neizostavna NeoViderm emulzija (recenzija).

..ruke je njegovala lagana krema For ever and a day...


...za njegu lica, najvjernija sam bila ovim proizvodima:

..serumi za lice John Masters Organics C serum (recenzija) i NovExpert Hyaluronic Booster (klik)

..hidratantna krema koju sam koristila kao noćnu kremu, odlična  Vichy Aqualia Thermal Dynamic (recenzija).....dnevne kreme Biotherm Skin Best serum (recenzija), Lrp Toleirane Ultra i neizostavni Eucerin fliud sa SPF 50 (recenzija)


...kod čišćenja lica, trošim drugu bočicu Eucerinove micelarne koja smiruje kožu nakon iritacija znojem i suncem...
..a nakon čišćenja obožavam novootkriveni gel za umivanje What's not to like (recenzija)...


..umjesto termalne i tonika špricala sam se Dermalogicinim Multi-Active tonerom...jednom u dva tjedna The Body Shop mikrodermoabrazija s vitaminom C i jednom tjedno NovExpert Botanical Scrub...

...maska od propolisa je nešto što je obavezno ljeti jednom tjedno na mom licu...

..kod okoloočne njege, dosta sam eksperimentirala prošli mjesec i uglavnom koristila macerat smilja ili biljno ulje ploda divlje ruže...

...za dan su mi ulja oko očiju preteška, pa prošli mjesec sam testirala Apivitinu Wine Elixir okoloooćnu i mislim da ću ju kupiti. Njeguje, pegla bore, super sastojci i odlično sjeda ispod korektora...


..kod makeup-a, bila sam vjerna svega nekoliko proizvoda: La Roche Posay Toleriane Teint puder u kamenu kao i fantastični Jane Iredale PurePressed Base (recenzija) koji mi je sad malo presvijetao pa sam kompenzirala Lrp-ovim puderom. Također isprobavala sam Everyday minerals pudere, ali još ne mogu odlučiti koja bi mi nijansa najviše odgovarala. Kod tekućih podloga, prošli mjesec sam kupila Lioele Dolish BB kremu nakon što sam probala kod prijateljice i ostala oduševljena. Njeguje, prekriva i djeluje jako prirodno. Tekuće pudere ljeti izbjegavam, ali kad mi zatreba, najdraži tekući puder momentalno Korres long- lasting foundation.




...među favoritima prošli mjesec, svakako izdvajam i Avonov fiksator za šminku koji je bolji od mnogih skupljih proizvoda koje sam imala, iako i ovaj koristim samo u posebnim prilikama...kao highliter za lice, najčešće sam koristila St.Tropez Illuminator (recenzija)...

..i za kraj, dodala bih još jedan genijalan proizvod: uljni repelent koji osim što odbija komarce i ostale insekte, divno njeguje...

Dijelimo li koji proizvod? Što ste Vi najviše voljele u srpnju?

30 komentari:

  1. Koliko divnih proizvoda... :) Ali sapunčići i ulja.. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulja i prirodni sapuni su me potpuno osvojili i koza mi je jako zahvalna radi toga

      Izbriši
  2. odličan post!
    je li to neka greška ili si makadamijinu masku od 60 ml platila 40 kn? i možeš li mi reći kakav ti je undercover dezodorans od green girl? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) GG dezic odlično drži neugodne mirise pod kontrolom, ne zaustavlja znoj ali ne usmrdim se. Ovo je krema za vrhove, ne maska. Nanosim tokom dana da sprijecim pucanje vrhova od sunca.

      Izbriši
  3. Zainteresirala me ova uljna mješavina koju koristiš. Već sam na jednom od prethodnih postova komentirala o biljnim uljima.Posto sam u visokom stupnju trudnoće, moja se njega uglavnom temelji na njima. Lice mi je trenutno prekrasno i blistavo, ali bi moglo podivljati nakon što rodim. Zato mislim da bi mi dobro došlo ulje sjemenki grožđa. A ulje marelice posebno volim, to je prvo ulje koje sam nabavila. JMO serum sam nedavno potrošila, trenutno koristim home made c serum i dvoumim se dal da ponovo kupim JMO ili da isprobam SVR. Što mi savjetujes. Istih smo godina, ali moja koža je normalna. Zanima me i mikrodermoabrazija s vitaminom c.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smiksala sam 30 ml marelicu+10 ml divlju ružu +10 ml sjemenke grožđa. To je jedan ultra dobar mix za čvrstoću i anti age tijela i dekoltea. Sjemenke grođžđa su dobro ulje ali komedogeno zato pazi da ga dodaješ jako malo u uljnu mješavinu za lice i ako ti kojim slučajem podivlja lice, nemoj njega koristiti, radije lješnjak+ružu.
      SVR krema/serum je odlična, visokoncetrirana samo me malo razočarao parifin u sastavu ali ako nemaš problema s začepljivanjem pora ne moraš brinuti, odličan je i učinkovit. JMO je super ali to i sama znaš i ima bolji sastav mada SVR daje nekako brže rezultate.
      Mikrodermoabraziju ću recenzirati uskoro :9

      Izbriši
  4. Joj, želja mi je probati Cosmel s aha kiselinama!
    Ali čekam jesen...

    OdgovoriIzbriši
  5. Nije mi ovo lijepo reci ali, postao mi je dosadan malo blog sve je u preparatima za njegu nema sminke, nema dekorative.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je da je tako, no moja ljubav je njega i preparativna kozmetika, ali srećom,ima još puno blogova na kojima ima puno dekorative i šminke pa imaš što čitati.

      Izbriši
  6. Može li seler za ovu Lioele BBkremu? mislim da imamo istu boju kožu pa me zanima i nijansa :) hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može, ovo je najneobičnija BB krema koju sam ikada probala, toliko je neobična da moraš vidjeti u idućoj recenziji, odoh fotkat, pa ako ti se svidi, navest ću i selera lako naručiš:)

      Izbriši
  7. I moja ljubav je njega i preparativa,zato mi ovo i je najdrazi blog...:) smatram da cure puno vise pisu o dekorativi, sto ne mislim da je lose...ali po meni je ovo 'pogodak u sridu*,nisi slucajno izabrana za naj blogericu;)pozz i NAPRID PREPARATIVA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marina na divnom komentaru :)) Volim ja jako i dekorativu ali bez zdrave i lijepe kože, badava sva šminka, ne mogu si pomoći :)

      Izbriši
    2. No da se nadovezem na temu...moji omiljeni proizvodi su bili:GG ulje za tijelo(bez sljokica),dezic od E.Arden green tea,proizvodi za kosu od John freida+makadamia ulje,miceralna Loreal&Mixa,serum Radiance apivita,kreme dnevna Sun dance30,a navecer Vichy aqualia,za usne piling i balzam od GG kao i maske za lice.od dekorative za dan BB krama Loccitane ruz P2 copacabana...;)

      Izbriši
    3. Oooo, pa dijelimo puno odličnih proizvoda,skoro sve sam imala/probala i samo mogu reci.odlični favoriti!

      Izbriši
    4. Samo od ovog sta sam nabrojila(a to nije ni polovica onoga sto koristim)je 6 proizvoda kupljeno zahvaljujuci tvojim preprukama...zivila Martina

      Izbriši
    5. :))) Presretna sam kada pomognem svojim iskustvom i recenzijama i da si zadovoljna uloženim novcem. Kožaje naš najveći organ i ako ju ne njegujemo badava sve palete i puderi na ovom svijetu :/

      Izbriši
  8. svašta nešto fino... trenutno bih najradije repelent, pun mi je kufer komaraca i tableta :P

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja takodje mnogo volim Eucerin fluid sa faktorom 50, da li tebi lice crni od njega bar malo?:) Ja sam probala Eucerin faktor 30 i kad se vratim sa sunca sa njim lice mi je identicno kao sa tvoje slike u postu o hiperpigmentacijama(crveno.pojave se fleke) a sa faktorom 50 se ne pojavljuju fleke ali ni ne crnim.Imas neki predlog kako da dobijem malo boje u licu?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fakor 30 ili 50 je vrlo mala razlika, ali ti si primjer koliko je važno imati visoku UVA zaštitu koju dobivaš u ovom fluidu. Boju dobijem ali jako sporo i postepeno ali uglavnom slabo. Ne brinem se oko toga jer mi ta boja ništa ne znači, važnije mi se sačuvati od hiperpigmentacija, a kad se poželim preplanutosti stavljam sredstva za samotamnjenje ili bronzere.

      Izbriši
  10. kakv je dezić od eucerina i gg? ova apivita me osvojila sa svojim testerom, fantastična kremica, nadam se da cu uspjeti dobit još koji tester jer bi kremicu jakooo voljela imati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eucerin dobro drži, manje se znojim a GG odlično ubija mirise, odnosno smradove :D
      Jel da kako je ova okoloočna dobra?? Vrebam neki popust i kupujem ful size.

      Izbriši
  11. Ajme, sapuni su za pojesti <3 Divno izgledaju. Puno toga mi se sviđa, a ono što obožavam je Macadamia četka. Nezamjenjiva je :)

    OdgovoriIzbriši
  12. kad vidim ove "bebice" iz GG asortimana poludim!!
    Valentina Vale

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidim da planiraš kupiti Apivitinu Wine Elixir okoloočnu kremicu, ja ju imam i obožavam :D Jedina zamjerka joj je ambalaža, u teglici je i jako je nezgodno doći do nje, ali sam kremicom jako zadovoljna tako da joj i ambalažu opraštam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno je toga dobroga u teglicama, šteta ali stvarno je dobra :)

      Izbriši