MOJA TOP LISTA: HIDRATANTNE KREME+ KAKO IZABRATI HIDRATANTNU KREMU

Posted by Dear Skin at 19:01

izvor slike

Skoro svakodnevno dobivam pitanja s preporukama proizvoda za određene namjene. Već dugo razmišljam o svemu što sam probala svih ovih godina i kojim proizvodima sam bila zadovoljna i ponovila ih više puta. U sklopu serije postova "TOP LISTA", počinjem s najboljim hidratantnim kremama jer je dehidriranost očito problem jedan koji nas sve jednako muči bez obzira na tip kože ili starost.
Moram napomenuti da sam oduvijek sklonija ljekarničkim brendovima iako sam isprobala puno toga iz drogerija i pafumerija. 
VAŽNO KOD ODABIRA HIDRATANTNE KREME: po mogućnosti uvijek zatražiti testere prije kupnje, provjeriti popis sastojaka i izbjegavati sve vrste alkohola na visokom mjestu, parafin je sastojak koji se često nalazi u kremama, osobe koje imaju osjetljivu kožu obično vole takve proizvode jer on oblaže kožu i radi onkluziju tj zaštitni omotač. Najbolje je izbjegavati kreme s tim sastojkom jer on zapravo nije dobar  dugoročno za kožu a posebno ako imate kožu sklonu začepljivanju pora. Izbjegavajte sastojke bazirane na mineralnim uljima i njihovim derivatima sve što završava na "tyl", "thyl" ili "pyl. Dobri sastojci su biljni glicerol, jojobino ulje i prirodna esencijalna ulja.
Ono što je vrlo važno kod odabira hidratantne kreme je prepoznati svoj tip kože.
Za mješovitu i normalnu kožu potrebne su vlažne hidratantne kreme na bazi tzv. vodenih sastojaka, dok kod suhe kože  biramo hranjive kreme koje imaju dodatak masnoće koju treba vratiti isušenoj koži.
Za masnu kožu se obično preporučuju gel kreme ili fluidi koji su vrlo lagani i ne maste dodatno ionako masnu kožu.
Kako njegovati mješovitu kožu pisala sam u ovom postu.
Moja koža je mješovita i  "hirovita" :  zimi joj odgovaraju malo masnije i teže kreme, dok ljeti koristim isključivo lagane teksture. Takva koža je vrlo čest slučaj i ako se prepoznajete u opisu, ne možete očekivati da će vam jedan proizvod odgavarati čitavu godinu. Obzirom na te činjenice, podijelila sam svoju top listu hidratantnih krema prema godišnjim dobima.
Svojstva koja očekujem od hidratantnih krema su : dobra podloga za makeup, hidratizirano lice barem 4-5 sati (ako ne koristim makeup onda i duže), da ne začepljuje pore i ne stvara mitesere i akne.
NEKI OD SASTOJAKA KOJI HIDRATIZIRAJU: aloe vera, urea, shea maslac, jojoba ulje, ulje pšeničnih kloica, avokado, ceramidi, hijaluronska kiselina, krastavac, glicerin (zadržava vodu), panthenol, vitamin E itd.




ZIMA:
- Eucerin Hyal-Urea dnevna mada je i noćna odlična pa kada ne mogu uložiti u obje, kupim dnevnu koju koristim i noću.
- La Roche Posay Nutric Intense- ova krema iako namijenjena suhoj koži i spada u hranjive kreme, u periodima jakog grijanja i suhog zraka nevjerojatno dobro odgovara mojoj koži. Koristila sam ju uglavnom za noćnu njegu, a odlična je i Hydraphase Intense koja također postoji u light i rich verziji. Ova druga je više vodenastija, ali ima dugotrajan učinak hidratiziranja.
-Vichy Aqualia Thermal riche- ova krema ima puno oprečnih mišljenja, no na mojoj koži se pokazala odličnom. Sad je izašla nova, poboljšana linija ovih krema koja je puno bolja od stare i učinkom me podsjećaju na nikad prežaljeni Aqualia Thermal balzam kojeg su nažalost, izbacili iz asortimana.
- Nuxe Creme Fraiche za normalnu kožu. Postoje još dvije verzije (za masnu i za suhu), ali verzija za normalnu kožu je pun pogodak za mene. Kupila sam ju nebrojeno puta i uvijek se oduševim kako super hidratizira.
-Dermalogica Intesive Moisture balance, hranjivija krema, savršena za zimu i zaštitu od suhog zraka i vjetra.
-Afrodita vlažna krema od kamilice
-Hipp Intezivna dječja krema (klik)
-Loccitane Karite krema za lice

LJETO:
-  Eucerin Aquaporin  Light, dobra mi je i varijanta Rich, ali  ljeti se uvijek odlučujem za light verzije kako se ne bih sjajila i gušila kožu. U svakom slučaju, treba potražiti testere i isprobati.
- već spomenuta Vichy Aqualia Thermal light (klik)
-La Roche Posay Toleriane Ultra fluid (klik)
- Topicrem Hydra Force fluid (klik)
-Green Girl Simply The Best serum kojeg ljeti volim kao fluid a zimi kao serum ispod kreme (klik)
-Lancome Hydra Zen Neurocalm koju već neko vrijeme ne viđam u parfumerijama.
-Olay fluid (rozi)


Na tržištu je još puno odličnih hidratantnih proizvoda i u posljednje vrijeme koristim mnoge proizvode kojima je namjena hidratizacija, a o dojmovima Vas redovito obavještavam u recenzijama.
Moram napomenuti i činjenicu da bez hidratantnog seruma ili ulja kreme često "zakažu" i zato ih redovito kombiniram pa će sljedeća moja TOP lista biti upravo o hidratantnim serumima i uljima koje sam ikada probala.
I za kraj mali podsjetnik: bez unosa dovoljne količine vode nema potpune hidratacije kože.

*ova top lista se temelji na iskustvu zadnjih 10 godina i proizvodima koje sam više puta kupila.

Imate li Vi svoju top listu hidratantnih proizvoda? Koji su Vaši favoriti?

83 komentari:

  1. Trenutno koristim Nikelovu hidratantnu kremu od naranče,ali sad kad zahladi ću morati nabaviti neku hranjiviju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam neki dan probala tester i kreme i maske od naranče, dosta lagano oboje, mada uopće nisu loše, posebno za prijelazno razdoblje.

      Izbriši
    2. Prije nekoliko dana sam procijedila svoj macerat od smilja koji je bio u maslinovom ulju i ulju sjemenki marelica.Nakon što ga navečer nanesem na lice ujutro se probudim sa najmekšim licem ikada.

      Izbriši
    3. I ja se mazuckam maceratom smilja u lješnjaku i marelici, i uživaaam a posebno se veselim sad za zimu. Imam Prunus gotov macerat ali da došem do cvijetova smilja, napravila bih svoj.

      Izbriši
    4. Ja ga imam malo u svome vrtu i odlično je posluzio.Nedavno sam gledala na televiziji da mozemo samo napraviti bademovo ulje tako da smiksamo bademe prethodno namočene u vodu prekonoći i drzimo nekoliko tjedana na toplome te nakon toga procijedimo kroz gazu, pa ću sad koji dan to isprobati.Uzivam ovako sama nešto mučkati i raditi :)

      Izbriši
    5. I ja sve više i više sama mučkam a tome si uvelike i ti zaslužna ;))

      Izbriši
    6. Kazes da badem drzimo u vodi preko noci, da li ga nakon toga izvadimo iz vode i ostavimo nekoliko sedmica ili ostane u toj vodi, pa zatim cijedimo?

      Izbriši
    7. Evo malo ću bolje pojasniti.Bademe preko noći drzimo u vodi.Tada ih izvadimo iz vode te izmiksamo uz pomoć štapnog ili običnog miksera.Tada smjesu badema stavljamo u teglu,ako su bademi stariji neko vrijeme,u smijesu dodamo 1-2 čajne zlice maslinovog ulja.Teglicu sa smjesom drzimo na toplome i suhom mjestu otprilike 4 tjedna.Već nakon dva do tri tjeda uočit ćemo ulje kako se odvaja od smjese.Uzmemo smjesu i procjedimo kroz gazu ili filtr papir.Ulje je tada spremno za korištenje,nerafinirano je i potpuno prirodno bez ikakvih sastojaka.Takvo ulje se tad stavlja na suho i tamno mjesto,najbolje u tamnom staklu.Koristi 3-6 mjeseci,ali ako se pokvari,uočit ćemo neugodan miris.Nisam sigurna,ali mozda se takav postupak moze učiniti i sa lješnjacima i orahovom jezgrom :)

      Izbriši
    8. Ja bi nadodala da voda mora biti destilirana, a bademi pomogućnosti domaći, tj oni u vrećicama u trgovinama većinom su ovi "stari" i iz njih se neće izvuč puno ulja.

      Izbriši
    9. Mogu li lješnjaci, odnosno može li se tim postupkom dobiti i neka druga ulja osim bademovog?

      Izbriši
    10. Nisam isprobala,ali mislim da bi moglo :)

      Izbriši
  2. Kod mene je na vrhu karite, karite i samo karite ;) I u serumu i kremi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam favorite za hidratantnu kremu, uglavnom kada ih kupujem obavezno je to "light" verzija zbog moje mješovito/masne kože.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekako uvek koristim Niveu godinama,sad trenutno mi godi ona Pure and Natural,a testiram i malu Weledinu zelenu skin food za sada mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nivea je upravo primjer krema s parafinom koji čini zaštitni omotač na koži i zato ju žene toliko vole. Moja mama neće čuti ni za jednu drugu kremu mada kako sam napisala, parafin i njegovi derivati nikako nisu dobri za kožu. Navijam za Weledu :)

      Izbriši
    2. Da,znam i čitam o tome al eto i meni to od mame potiče,ceo život nosi svoju lavu Nivea kremu i ne odvaja se od nje ,plus što mi godi,al polako se okrećem prirodnom kolko god mogu :)

      Izbriši
    3. Kada pogledaš,mnoge žene se kunu u plavu Niveu uključujući i moju majku, ali generalno, koža im nikada nije "bolja" koliko ju god koristile. Uvijek je suha i osjetljiva i ovisna o toj kremi. Razlog je što naftni derivati nisu ljekoviti, oni oblažu kožu i rade olakšanje ali dubinski ne djeluju i koža je ispod njih i dalje suha i osjetljiva. A da ne spominjem istraživanja gdje kažu da je kancerogeno i da se taloži u jetri.

      Izbriši
    4. Joj Martina sad si me baš uplašila ja za drugo osim Nivea krema i ne znam praktično,tek od skoro. Možeš li mi dati preporuku za neku kremu ali da je mogu priuštiti,da nije mnogo skupa,imam osetljivu kožu,većinom suvu ili normalnu,malo osetljiva na Sunce i vetar,osim kad sam u problemu sa hormonima tad mi samo Effaclair duo ume pomoći :)

      Izbriši
    5. Kako imaš problema s hormonima, onda posebno pazi na naftne derivate da ti nebi radili veće probleme. Od Welede nisam probla skoro ništa ali čitajući vidim da je skroz ok kozmetika. Ne znam koliko su povoljni ali u dobru kremu uvijek volim uložiti malo više. Sve što nanosimo ulazi u organizam pa ne treba žaliti. U drogerijama nemam neke wooow favorite ali topla preporuka za Hipp Intesive baby kremu, super sastojci i vrlo povoljna.

      Izbriši
    6. Hvala ti puno od srca,sjajna si,potražiću je baš što pre :)

      Izbriši
  5. Mjesovita,osjetljiva i problematicna koza i moja potraga jos uvijek traje :-/ Jos sam i studentica,pa ne mogu sebi priustiti kreme od 100 i vise kuna,iako mi ne bi bilo ni najmanje zao uloziti u kvalitetnu kremu koja ce mi odgovarati, valjda ce biti prilike :-) Od jeftinijih sam koristila babylove zutu i olea hidratantnu kremu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Babylove krema iako odlična hidratacija, komedogena je pa pripazi s njom ako imaš problematičnu kožu. Bolji izbor je Hipp-ova Intesive krema i vrlo povoljna. Imaš sada u ljekarnama i Dr.Striborove kreme koje su bolje sastavom od 90 posto drogerijskih a također povoljne.

      Izbriši
    2. Hvala ti na preporuci, morat cu isprobati Dr.Stribor kreme :-)

      Izbriši
  6. joj steta sto nisi spomenula nikelove kreme... trenutno se mislim da li da kupim njihovu. doduse, probala sam onu s ruzom i ta mi je premasna, prejaka za moj tip koze... odma su mi iskocili pristici. :D sad razmisljam o onoj s pasilflorom... jesi ih mozda probala ili imas neko misljenje o kvaliteti, isplati li se uloziti u njih?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam mišljenje koje se neće mnogima svidjeti. Ne sviđa mi se što koriste rafinirana ulja u kozmetici. Nije da sam freak i da strogo pazim na sastojke ali ako je nešto prirodno onda dajte ubacite nerafinirana ulja, posebno za te cijene koje nisu nimalo niske. Isprobala sam dosta toga, ne sviđaju mi se teksture i generalna obmana. Njihovo ulje nočurka nema u sastavu niti 2 ml nočpurka i to je ono što me smeta. Često sam bez obzira na to kupovala okoloočne kreme i one su mi bile ok jer su dosta masne.

      Izbriši
    2. ajme, a inace se cure kunu u te kreme... moram priznati da sam sokirana... :O a po cemu se zna koriste li rafinirana ulja? ok, sad sam OPET na nuli i ne znam sto da kupim, a da bude prihvatljive cijene... ljekarnički brend avene me totalno razočarao tako da nemam više povjerenja u razne eucerine, la roche posay i slicno... a kako onda cure tvrde da im je ono ulje super, ako nema nočurka unutra i slicno? :/ sad sam u bedu totalno. :D ajde onda preporuci neke kreme drogerijskog ranga za nas s manjim budzetom... :) btw hipp intensive imam, ali ona mi je za noc, jer je masnjikava za preko dana, dugo joj trea da se upije

      Izbriši
    3. Ja ne kažem da je Nikel loš brend i da proizvodi nisu dobri, mnogi su zadovoljni, samo komentiram da ne volim takve obmane a pošto nisu jedini ne zamjeram :D Kada su proizvodi s nerafiniranim uljima, onda je to obično naglašeno ali generalno ne možeš znati jer proizvođači takve stvari nisu dužni pisati ali ja znam pa eto da podijelim mišljenje. Njihovoulje noćurka koje svi toliko hvale nema ni 2 ml noćurka kao ni Alverde ulje divlje ruže ni R od ruže. No ako odgovara licu, radi ono što bi trebalo: hidratizira i ne stvara komedone zašto ne? Avene sam i ja prestala kupovati kao i Uriage, Lierac i puno toga niš koristi. Od ljekarničkih navedene rade svoj posao mada i dalje trebam dodatna pomagala za hidrataciju.
      Ako prirodna kozmetika onda certificirani proizvođači ili provjereni aromaterapeuti koji rade s nerafiniranim sastojcima. Uvijek je problem cijena, kvalitetni sastojci su skupi pa su i takvi proizvodi višlje cijene i meni osobno nije žao dati novac za pravu stvar, najgore je bacati novac na generalno skupe proizvode s sastojcima koji ne opravdavaju cijenu.

      Izbriši
    4. Kupila sam kremu od jedne cure koja radi tu prirodnu kozmetiku, i moram priznati da uopce nisam bila zadovoljna... Uostalom, niti za nju ne mogu sa sigurnoscu reci je li koristila rafinirana ili nerafinirana ulja. Mogu samo kreci da mi krema nije bila pogodena mom tipu koze unatoc detaljnom opisu.
      A nista, onda mi ne preostaje drugo nego ići od brenda do brenda i isprobavati dok ne naiđem na nešto što mi odgovara, samo sto to putovanje iziskuje puno love,a oni samo trpaju lovu u džep... Btw, pohvaljujem što javno pišeš o obmanama proizvođača, nemoj se obeshrabriti - poticem te na sto vise takvih tema!
      I hvala na ovom za Nikel.

      Izbriši
    5. Aha jos bih pitala kad smo se vec dotaknuli hrvatskih brendova, kakvo misljenje imas o Biozaza proizvodima (konkretno sam zapela za one 3u1 gelove za tuširanje, lavanda limun, menta kopiriva, mediteransko bilje...). Hvala ti. <3

      Izbriši
    6. Danas je jako puno aromaterapeuta i ja koristim samo Green Girl jer sam se uvjerila u kvalitetu sastojaka koje ona upotrebljava, skoro sve mi je savršeno odgovaralo tako da nemam potrebu isprobavati druge i jako mi se sviđa taj individualni pristup izrade kozmetike mada ne mora svima odgovarati.
      Što se tiče Biobaze, primjetila sam u nekim proizvodima sastojke koji nemaju mjesta u prirodnoj kozmetici, nemoj me uzeti za riječ, čini mi se da sam vidjela parafin u njihovom mlijeku za skidanje šminke. Generalno nisu loši mada nisu 100 posto prirodni, imala sam anticelulitne stvari i dezić a probala gelove za tuširanje koji su čisto ok.

      Izbriši
  7. Potvrdjujem Vichy Aqualia Thermal riche kremu! :)
    Takodjer bih zamolila da posjetite moj blog, nova sam, i puno bi mi znacila bilo koja podrska , pratite me:) (postovi su na engleskom)
    luxxveritatis.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ti je blog i bas si me zainteresovala da jos malo proispitam sta to stavljamo na lice. Ja za svoju suhu kozu koristim loreal triple active nutrition anti dryness cream omega ceramide, tako pise na kutijici i jos uz ovu loreal triple active hydrating cream vitamin e+ceramide+uv filter. Ajd mi sad reci je li mi izbor dobar? Ovo je vec druga tura kremica i sad za sad mi odlicno pristaju. I da li imas neku preporuku drogerijskog ranga da svakom dzepu odgovara. Pozdrav i sve pohvale. ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na čitanju i pohvalama :) Moram priznati da sam davno kupovala u drogerijama i bez obzira na sastojke koji nisu baš najbolji, najviše hidratacije mi je davala Afroditina i Olay kozmetika. Loreal sam zaista rijetko koristila pa nisam baš upoznata a ne uznam ni sastav, no iz iskustva znam da je 90 posto drogerijskih krema shit po sastavu (uključujući i Afroditu) ali ako rade posao hidratacije, zašto ne? Nedavno je u drogerije došao brend Bocassy koji mi se sastavom za sada sviđa i upravo testiram neke stvari. Uvijek je problem novac, kvalitetni sastojci su skupi pa su i takvi proizvodi višlje cijene i meni osobno nije žao dati novac za pravu stvar, najgore je bacati novac na generalno skupe proizvode s sastojcima koji ne opravdavaju cijenu.

      Izbriši
  9. Meni je apsolutno otkrice Caudalie Divine Oil koji mi sluzi kao hidratantna krema i divno nahrani moje dehidrirano i osjetljivo lice. Uz njega (i na njega) po potrebi stavim LRP Effaclar duo.
    Do sad sam probala stvarno veliki broj krema, od renomiranih marki do drogerijskih brendova i jako puno toga me razocaralo, a najvise Chanel preparativa. Imam iznedu ostalog i gore spominanu Weleda Skin food i premasna mi je za lice, a nedovoljno hidratantna, pa je trenutni koristim za noge i tu je odlicna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ostavila sam bogatstvo na Chanel, Dior i ostale pre skupe kreme koje su totalno bez veze tako da ih sad hejtam :D
      Uglavnom, Caudalie ulje sam imala prošlu zimu ali nisam koristila na licu zbog nekih od sastojaka koji su komedogeni na meni, ali nemoj stavljati Effeclar preko njega, neće doprijeti do kože ili će to biti jakomalo pa neće djelovati. Radije odi obrnutim redom.

      Izbriši
    2. Hvala ti na preporuci, to cu vec veceras probati! Slazem se totalno za chanel i dior i ostale razvikane marke, jako dobra reklama, a zapravo jako losi proizvodi

      Izbriši
    3. Effeclar mora ići prvi na kožu a tek za 30 minuta dodatno ako je potrebno.

      Izbriši
  10. Moji favoriti su Logonini proizvodi.
    Na prvom mestu krema od ruze ,cak i leti kad mi je koza dehidrirana.
    Logona Silica/Aloja za dehidriranu kozu i zimi uglavnom Logona lipa za hidrataciju umorne zrele koze. Cim predjem na nesto drugo ,onda krecu bubuljice.
    Imamo slican tip koze . Mozda su ove kreme malo jace ,ali kreme za mesovitu kozu su mi pteblage cak i sa serumom.
    Predpostavljam da je to zbog toga sto sam presla cetrdesetu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Logoni razmišljam mjesecima otkako si mi ih preporučila. U Hrvatskoj više nema i sad ganjam jednu vezu iz Beograda da dođem do tih proizvoda. Slažem se, s godinama nam teba sve bogatija tekstura ali opet kako imam mješovitu kožu, često znaju biti preteške.

      Izbriši
  11. Ja sam također vlasnica mješovite kože, obrazi su mi suhi a zimi su užasno suhi XD Čelo varira, ljeti se više masti nego zimi, a nos i brada se gotovo uopće ne maste. Također mjenjam njegu kože ovisno o godišnjem dobu jer zimi mi koža ipak zahtjeva više hidratacije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S mješovitom kožom je najteže, uijek treba više proizvoda za ravnotežu.

      Izbriši
  12. Proteklih mjeseci se sve vise okrecem prirodnoj kozmetici i u mom ormariću je sve vise takvih proizvoda,kupila sam apivitin zeleni serum i prilicno sam zadovoljna makar primjetila sam da ga stvarno moram jaaako malo staviti jer mi se inace vec za pola sata pocinje mastiti celo...inace imam mjesovitu kozu...također sam zadovoljna sa dr pasha kremom za bebe koja stvarno ima savršen sastav i volim je staviti oko ociju prije spavanja posto mi je to područje malo isuseno....zanima me jedna kremica rasi se o green line hydro mineral za mjesovitu kozu ...koliko prirode ima u toj kremi neznam a i info na internetu je dosta slab....po opisu bi je definitivno kupila al me malo strah stetnih sastojaka...ako ih ima...uf...sad mi je zao sto nisam bila malo bolja iz kemije:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Problem je što je na internetu teško doći do sastava proizvoda. Generalno sam čula pohvale za Green Line ali ne očekuj da je jako prirodna.

      Izbriši
  13. Sve pohvale za ovaj post,moj favorit je Vichy.

    OdgovoriIzbriši
  14. Eucerin Aquaporin light je jedna od meni najdrazih hidratantnih krema. Kupovala sam je mnogo puta i zaista odgovara mojoj kozi. Takodje, koristim i Vichy Aqualia Thermal light i ona mi je super. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam puno puta imala Eucerin Aquaporin light i nekim čudom bolje hidratizira od rich verzije.

      Izbriši
  15. Danas sam bas kupila hidratantu kremu od Green Linea, kupila sam ju jer mi se svidjela po opisu. No kada sam dosla kuc i pogledala sastav.neznan zasto se prije nisam sjetila pogledati ga..sve puno silikona i parabena.i jos su u kremi kao neke male grudice.neznam dali to tak mora biti ili? Da te pitam ova effaclar duo krema je i hidratantna? Imam problema s hormonima.pa mi lice zna podivljat. Bi li mi odgovarala ta krema? I jos jedno pitanje kako se rijesit sitnih malih pristica/ zacepljenih pora na nosu i oko nosa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tak sam i pretpostavljala:/ Puno sastojaka koji nisu poželjni. Da li jeona s kariteom? Ako da, on je grudast.

      Effeclar duo krema ne hidratizira, namijenjena je nepravilnostima na licu zato preko nje obično stavljaju i neku hidratantnu ako se ne radi o jako masnoj koži. Upraco s njom se možeš riješiti prištiča a obavezno izbjegavaj silikone u kremama.

      Izbriši
  16. U nednstatku sredstava sam kupila Sebamed anti dry predviđenu za dnevnu upotrebu, ali ja je koristim i kao noćnu i odlična mi je. Inače imam jako suvu kožu, posebno u ovom periodu. Osim toga ne puni mitisere
    Marija K.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na preporuci, obavezno ću probati :)

      Izbriši
  17. Obožavam hidratantne kreme i uvijek su zastupljene u mojoj rutini. :) Trenutačno koristim Eucerin Aquaporin light, a volim i Vichy Aqualia Thermal, LRP kreme... ljekarnički brandovi odlični su što se tiče hidratacije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, i meni su najbolje rezultate pokazale ljekarničke kreme :)

      Izbriši
  18. ja nakon puno isprobavanja raznih brendova već godinama rotiram Lancome (geanifique nutrics pogotovo i renergie) i Estee Lauder kreme; iskreno, ne sjećam se da sam im ikada i gledala sastav, a ni ne zanima me, dok god sam zadovoljna :);
    znala sam prije kada mi je bila suha koža, kupiti onaj Loccitane karite maslac mali i mazati s njime lice, nije mi nikada napravio nikakav problem, iako je težak; no to mi više ne treba, za sada.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja kupujem taj mali karite maslac i stavljam oko očiju zimi, nema bolje njegei hrane za kožu :)

      Izbriši
  19. Izvrstan tekst; kao naručen jer baš biram novu dovoljno hidratantnu kremu jer mi je koža (koja je mješovita) dehidrirala uslijed ove promjene vremena! Donedavno sam koristila Vichy Aqualia Thermal dnevnu kremu koja mi je bila ok, ali tražim neku još bolju i hidratantniju.

    Jako volim LRP kozmetiku pa se dvoumim između LRP Hydraphase Intense (probala sam tester i već na prvo mazanje mi se jako svidio učinak) i Vichyjeve Aqualia Thermal noćne kreme... Ne znam što bi bolje riješilo kroničnu dehidraciju?

    Vidjela sam da se raspravljalo o Nikelovom ulju noćurka. Mnoge su ga djevojke nahvalile. I ja ga sad koristim, ali mogu reći da na sat-dva lice bude hidratizirano, ali dugoročno ne rješava dehidraciju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LRP ima stvarno super hidratantne kreme i široki izbor. najbolje je pokupiti što višetestera i isprobati. meni je super Hydraphase Intense ali volim i Nutric i Toleriane liniju. Noćna Vichy, misliš na onu SPA? Ako da, navijam za LRP.
      Ulje noćurka je mješavina ulja, između ostalog i jojoba koja ponekadmože isušiti neke osobe.

      Izbriši
  20. Kakvo je tvoje misljenje o Avene proizvodima? Da li si probala njihove Hydrance optimale rich i light kreme?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avene sam dugo, dugo kupovalai isprobavala. Hydrance Optimale su mi obje i light i riche verzije preslabe. Bolje su mi iz linije za crvenilo Rouge i ona u teglici, mislim da se zove Avene vrlo bogata krema, u teglici.

      Izbriši
  21. Što se tiče hidratacije, meni ništa ne može zamijeniti Vichy Aqualia Thermal liniju, obožavam je :D Od Olay sam koristila total effects dnevnu hidratantnu kremu i bila mi je odlična, a fluid nisam probala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S Aqualia Thermal sam i ja zadovoljna,posebno sada kada je promijenjena na bolje.

      Izbriši
  22. U prijasnjim postovima sam vidjela da ste koristili neke preparare o kojima sada razmisljam pa bih vas zamolila za savjet. Imam mnogo mitisera i podkoznih bubuljica na bradi. Trenutno koristim Clinique tonik na tom mjestu jer on vrsi ekfoliaciju no ne vidim narocit pomak. Da li trebam jos ukljuciti i avene cleanance k gel i imate li neku drugu preporuku?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tonik nije dovoljan za takve probleme.On je kao dodatna njega ali svakako moraš uključiti i neku kremu koja smiruje i radi na smanjenju mitesera. Cleananace K gel je dobar izbor. Koristi ga samo navečer i na problematičnim dijelovima.

      Izbriši
  23. Baš bih htjela probati tu Aqualia Thermal liniju, možda bi mi mogla odgovarati. Trenutno koristim Himalaya Energizing Day Cream i pokazala se dobrom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ljekarnama zaista ima Vichy-evih testera pa svakako potraži, ja nisam probala tu tvoju, jel to ona linija iz Dm-a?

      Izbriši
  24. Vrhunski post, mogu komotno reći najbolji ovog tipa koji sam pročitala! I meni odgovaraju i vlažnije i masnije hidratantne kreme, zavisi koje je godišnje doba i u kom mi je stanju koža. Nemam neke kojima se uvek vraćam, ali evo, u poslednje vreme su mi se svidele Weleda Skin Food, Rexaline, i kao i tebi Vichy Aqualia i Eucerin Light.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja toliko dugo planiram isprobati Weledu, ali kod nas nije toliki izbor pa uvijek nailazim na neke koje nisu za moju kožu.

      Izbriši
  25. Prvi put se javljam, iako te redovito pratim i sviđa mi se tvoja strast prema njezi i predanost u pisanju :) Vidim da se slažemo oko nekih proizvoda. Ja imam mješovitu osjetljivu kožu sklonu dehidraciji i trenutno za dan koristim Nuxeov Creme Fraiche Serum, a za noć Eucerin Even Brighter noćnu i mislim da mi skroz paše. Za ljeto sam koristila samo ovaj serum i za dan i za noć. Trenutno razmišljam o okoloočnoj kremi, imaš li neki savjet? 34 su mi godine, treba mi za hidrataciju, a ako bi malo sredila borice i podočnjake, nitko sretniji od mene :) p.s. Nemoj zamjerit što ja odmah idem na "ti"

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i pracenju. Drago mi je da se moja strast za kozmetikom i njegom prepoznala :)
      Eucerin Even Brighter linija mi je odlična i skoro sve njihove kreme mi odgovaraju već godinama. Nuxe-ov serum sam probala, dosta je lagan, baš za ljeto. Za okoloočnu njegu sam imala i probala milion krema i planiram napisati post poput ovog s favoritima okolooočnih krema, zasad moram pohvaliti Green Girl okoloočne i Apivitu Wine Elixir i Nuxe Prodiguese, Naravno, tu smo negdje s godinama i slobodno smo na "ti" :))

      Izbriši
  26. Baš mi je drago čitati ovakve postove, i drago mi je čitati komentare u kojima se cure sve više raspituju za sastojke u kremama te im je bitno šta nanose na lice. Bravo za sve nas.
    Što se tiče hidratantne kreme od sada nadalje kod mene samo GREEN GIRL, bila sam malo uplašena prestati koristiti klasične ljekarničke spf dnevne kreme, koristila sam ih godinama i to faktor 50 u svakom dobu godine, no odlučila sam u potpunosti prestati sa štetnim sastojcima i javila se Green girl koja mi je napravila hidratantnu dnevnu kremu sa spfom 20 ( bez filtera uz pomoć ulja) i evo koristim je od sedmog mjeseca i u podne sam išla van u grad i nije mi koža izgorila, a koža mi kremicu lijepo popije i ne bude suha, baš sam zadovoljna. U 10om mjesecu mi ističe rok pa planiram napraviti opet narudžbu samo što bi da bude za zimu malo više hidratantna.
    Moja koža je mješovita i paše mi to što GG radi individualno i što u svakoj narudžbi mogu mjenjati sastav kreme ako ju želim malo promjeniti, poboljšati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam toliko toga probala od GG, međutim kremu za lice još nisam. No kako su joj proizvodi fantastični, uopće ne sumnjam da nije odlična, mada kada je spf u pitanju držim se ljekarničkih.

      Izbriši
    2. Ja sam puno strahovala i razmišljala, jer mi je ponudila opciju da mi stavi filtere kao u ljekarničkim kremama, al sam se odlučila na ovu skoz prirodnu varijantu, i evo koža mi se još niti jednom nije opekla, no pojačala sam c vitamin u njezi kože.

      Izbriši
  27. Jeste li probali Vichy Nutrilogie 1 i 2? Ako jeste jesu li bile komedogene? Pratim Vas duze vrijeme i ovom prilikom zelim da Vam zahvalim sto ste me poducili o njezi lica, mene i mnoge zene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na čitanju, drago mi je kada mogu pomoći. Nutrilogie sam jako davno imala, nisam sigurna da li 1 ili 2, no potrošila sam s guštom, nije mi stvarala probleme. Zar nije ta linija ukinuta?

      Izbriši
  28. Od sastojaka uvijek gledam da mi je karite maslac skroz na vrhu, onda hijaluronska kiselina (unatoč dvojbi koliko ona zaista prodire u kožu :/), vitamin e...ali ustvari karite je za moju suhu kožu pod obavezno :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Neke od navedenih krema sam i sama isprobala i potpisujem. Sretnicam sam da imam čisto lice ali suhu kožu koju je u zimskim mjesecima nemoguće nahraniti.

    OdgovoriIzbriši
  30. Draga Martina, molila bih za savjet. Namjeravam kupiti Niveinu Q10 plus energy kremu dnevnu. Sastav joj je sljedeći: Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Cetearyl Alcohol, Cyclomethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Glyceryl Stearate Citrate, Methylpropanediol, Octocrylene, C12-15 Alkyl Benzoate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Sodium Phenylbenzimidazole Sulfonate, Ubiquinone, Creatine, 1-Methylhydantoin-2-Imide, Lycium Barbarum Fruit Extract, Chondrus Crispus Extract, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Trisodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Linalool, Limonene, Parfum, CI 16035. Ne kužim se koliko je ovo kvalitetno, molim te tvoje mišljenje. Treba mi krema protiv prvih bora, ovog cijenovnog ranga, protiv umora i sivila..Misliš li da je ovo dobar izbor? Hvala unaprijed, Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tom rangu sasvim ok krema. Što se tiče kvalitete ne bih komentirala jer Nvea sadrži dosta sastojaka koji nisu prirodni ali ona ionako nije prirodan brend.

      Izbriši
  31. Draga Martina,

    Sta mislis o Biodermi sensibio light kremici. Imama masnu ali jakooo dehidriranu kozu koja me zateze i peruta se. Htela bih nesto lagano a opet dovoljno hidratantno.
    Water (Aqua), Glycerin, Cetearyl Isononanoate, Isohexadecane, Glycol Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Triceteareth-4 Phosphate, Fructooligosaccharides, Mannitol, Xylitol, Glycyrrhetinic Acid, Rhamnose, Laminaria Ochroleuca Extract, Glycol Stearate, PEG-2 Stearate, Pentylene Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam dugo koristila Biodermine kreme i bile su mi draže od svih u ljekarni. Nažalost light verziju nisam probala ali znam da normalna super hidratizira. Mislim da je najbolje da uzmeš tester u ljekarni i isprobaš prije kupovine.

      Izbriši
  32. Zdravo Martina,
    Pokusavam vec duze vreme da pronadjem odgovarajucu hidratantnu kremu za svoj tip koze, ali bezuspesno. Mesovit tip koze, ponasa se kao i tvoja u opisu, zimi zahtevnija, strasno isusena (inace je masna,ali zbog pogresne nege ima isusen izgled ili jako masan), a ni leti nije bolje. Tretirala sam je raznim preparatima i prirodnim maskama, ali nema poboljsanja. Ne mogu da pronadjem resenje za izgled isusene koze kada nanesem puder, tada je strahovitog izgleda. Nije mi bitna cena proizvoda vec ucinak. Vidim da se ti odlicno snalazis sa hidratantnim kremama. Molim te da mi predlozis konacno resenje za moj problem. Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši